Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Cocomel είπε

Τα ηλεκτρικά έπρεπε να υπήρχαν από την δεκαετία του 70

Ηλεκτρικά υπήρχαν και το 1890 μαζί με εσωτερικής καύσης και ατμοκίνητα.

Όταν τα εσωτερικής καύσης έγιναν πιο γρήγορα, με μεγαλύτερη αυτονομία και φθηνότερα, επικράτησαν. Επίσης βοήθησε και η γνωστή "μίζα" που λειτουργεί με ρεύμα και κατάργησε τη μανιβέλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Οι φοροι περα απο εισπρακτικοι, ειναι και αποτρεπτικοι.

Εχεις ιδεα ποση κινηση θα ειχε στους δρομους αν η βενζινη ειχε 0.40?

Να την πανε 10€ να κοπει η κίνηση , συμφωνεις? 

Στις χωρες που εχει 1€ (και κατω) πως τα καταφερνουν δηλαδη?  

1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Αντε παλι με το υδρογονο.

Ο,τι πιο αποτυχημενο στην ιστορια ειναι.

Ειναι χειροτερο και απο τα συμβατικα και απο τα ηλεκτρικα.

 

Γιατι αποτυχημενο φιλε μου? Καθαρη καυση κανει και δεν εχει το βαρος των μπαταριων νομιζω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, 2MM είπε

Να την πανε 10€ να κοπει η κίνηση , συμφωνεις? 

Στις χωρες που εχει 1€ (και κατω) πως τα καταφερνουν δηλαδη?  

Γιατι αποτυχημενο φιλε μου? Καθαρη καυση κανει και δεν εχει το βαρος των μπαταριων νομιζω 

Καλη ιδεα.

Οι χωρες που την εχουν τοσο φτηνα, εχεις δει ποιες ειναι?

image.png.9add79c8560c17cc062f11155481df08.png

 

Ρε μαν, για να κατανοησεις την ηλεκτροκινηση και το πως λειτουργουν οι κινητηρες με υδρογονο, απαιτει καποιες γνωσεις φυσικης. Τις εχεις? Η απλα αναπαραγεις ο,τι πεταγεται στο facebook?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, 2MM said:

Γιατι αποτυχημενο φιλε μου? Καθαρη καυση κανει και δεν εχει το βαρος των μπαταριων νομιζω 

Στην παρούσα φάση, μεγάλο ποσοστό του υδρογόνου δεν προέρχεται από απε, οπότε έχει ορυκτά καύσιμα, συν το γεγονός ότι θέλει τεράστιες πιέσεις, άρα βαριές δεξαμενές. Αν το ψάξεις, θα δεις ότι δεν είναι λύση πασπαρτού. 

Αυτό που γράφω εξαρχής είναι ότι μόνο συνδυαστικά θα υπάρξει σοβαρή εξέλιξη. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα ήρθαν για να μείνουν λόγω των ΠΟΛΥ καλύτερων επιδόσεων και αποδόσεων, αλλά δεν είναι απαραίτητο να κρατάνε την ενέργεια αποθηκευμένη σε μπαταρίες (τουλάχιστον όπως τις γνωρίζουμε τώρα).

Οι φανατισμένοι της άλλης πλευράς, δεν το καταλαβαίνουν. (βασικά καμίας πλευράς, απλά οι θερμικοί είναι έτσι κι αλλιώς εκτός συναγωνισμού) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, 2MM είπε

Γιατι αποτυχημενο φιλε μου? Καθαρη καυση κανει και δεν εχει το βαρος των μπαταριων νομιζω 

Γιατί:

α. το κόστος για ανάπτυξη πρατηρίων υδρογόνου είναι τεράστιο, κάθε σταθμός που εξυπηρετεί το πολύ 5 αυτοκίνητα την ώρα κοστίζει όσο 20 tesla superchargers.

β. το υδρογόνο είναι το πιο μικρό μόριο στη φύση και είναι πολύ δύσκολο να το κρατάς "κλεισμένο".

γ. το κόστος παραγωγής από steam reforming είναι ήδη υψηλότερο της βενζίνης ενώ αν παραχθεί από ΑΠΕ (ηλεκτρόλυση) ώστε να είναι καθαρό, το κόστος του θα πενταπλασιαστεί.

δ. η διαδικασία ΑΠΕ -> Υδρογόνο -> διανομή -> fuelcell -> αυτοκίνητο έχει κάτω από 20% συνολική απόδοση ενώ ΑΠΕ -> διανομή -> μπαταρία -> αυτοκίνητο έχει πάνω από 80% απόδοση, φτάνει και το 90% υπό συνθήκες.

 

 

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, csontheline είπε

Αυτό που γράφω εξαρχής είναι ότι μόνο συνδυαστικά θα υπάρξει σοβαρή εξέλιξη. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα ήρθαν για να μείνουν λόγω των ΠΟΛΥ καλύτερων επιδόσεων και αποδόσεων, αλλά δεν είναι απαραίτητο να κρατάνε την ενέργεια αποθηκευμένη σε μπαταρίες (τουλάχιστον όπως τις γνωρίζουμε τώρα).

Και απλά να προσθέσω ότι μία τέτοια υλοποίηση θα ήταν χρήσιμη και σε άλλους τομείς όπως σκάφη που χρειάζονται συνεχώς ρεύμα κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Οι φοροι περα απο εισπρακτικοι, ειναι και αποτρεπτικοι.

Εχεις ιδεα ποση κινηση θα ειχε στους δρομους αν η βενζινη ειχε 0.40?

Την ίδια περίπου με σήμερα, μικρές διακυμάνσεις. Ένα μεγάλο μέρος της ζήτησης της βενζίνης είναι ανελαστική. Αν το χρειάζεσαι για να πας στη δουλειά σου θα το πάρεις είτε κάνει 0.40 είτε κάνει 2.40. Για αυτο το λόγο άλλωστε φορολογούνται τα καύσιμα στην Ελλάδα με τόση μανία, είναι σίγουρη πηγή φορολογικών εσόδων (δεν είχες δει γνωστό τηλεπωλητή βιβλίων να ωρύεται οτι αν ριξει τον ΕΦΚ δε θα εχουν να πληρώσουν συντάξεις;).

Δεν έχει να κάνει με καμία αποτροπή. Κι οι φορολογικές ελαφρύνσεις που απολαμβάνουν τα ηλεκτρικά θα αρθούν αν φτάσουν σε ένα ποσοστό π.χ. 40% του συνολικού στόλου γιατι το κράτος θα ψάξει τρόπους να αναπληρώσει τα έσοδα που θα χάσει απο τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμων. Και σίγουρα την κίνηση δε την επιβαρύνουν μικρά βενζινοκίνητα παραπάνω απο θηρία ηλεκτρικά. 

28 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Καλη ιδεα.

Οι χωρες που την εχουν τοσο φτηνα, εχεις δει ποιες ειναι?

image.png.9add79c8560c17cc062f11155481df08.png

 

Ρε μαν, για να κατανοησεις την ηλεκτροκινηση και το πως λειτουργουν οι κινητηρες με υδρογονο, απαιτει καποιες γνωσεις φυσικης. Τις εχεις? Η απλα αναπαραγεις ο,τι πεταγεται στο facebook?

ΗΠΑ, Ιαπωνία και Κίνα εχουν τιμές γύρω στο 1$ το λίτρο πάντως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Την ίδια περίπου με σήμερα, μικρές διακυμάνσεις. Ένα μεγάλο μέρος της ζήτησης της βενζίνης είναι ανελαστική. Αν το χρειάζεσαι για να πας στη δουλειά σου θα το πάρεις είτε κάνει 0.40 είτε κάνει 2.40. Για αυτο το λόγο άλλωστε φορολογούνται τα καύσιμα στην Ελλάδα με τόση μανία, είναι σίγουρη πηγή φορολογικών εσόδων (δεν είχες δει γνωστό τηλεπωλητή βιβλίων να ωρύεται οτι αν ριξει τον ΕΦΚ δε θα εχουν να πληρώσουν συντάξεις;).

Δεν έχει να κάνει με καμία αποτροπή. Κι οι φορολογικές ελαφρύνσεις που απολαμβάνουν τα ηλεκτρικά θα αρθούν αν φτάσουν σε ένα ποσοστό π.χ. 40% του συνολικού στόλου γιατι το κράτος θα ψάξει τρόπους να αναπληρώσει τα έσοδα που θα χάσει απο τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμων. Και σίγουρα την κίνηση δε την επιβαρύνουν μικρά βενζινοκίνητα παραπάνω απο θηρία ηλεκτρικά. 

Αν παει 0.40 η βενζινη, ο καθενας θα παιρνει το δικο του αμαξι, δεν θα εχει κανενα (οικονομικο) λογο να παρει μετρο η αλλο μμμ, και θα πηγαινει καθε σκ αραχωβα και κιατο.

Ειναι λογικο να αρθουν οι φοροελαφρυνσεις οταν εδραιωθουν τα ηλεκτρικα. 

Επεξ/σία από Ntinaras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Ntinaras είπε

Αν παει 0.40 η βενζινη, ο καθενας θα παιρνει το δικο του αμαξι, δεν θα εχει κανενα (οικονομικο) λογο να παρει μετρο η αλλο μμμ, και θα πηγαινει καθε σκ αραχωβα και κιατο.

Προφανώς και θα έχει. Ο κόσμος που χρησιμοποιεί το μετρό δεν το κάνει για οικονομικούς λόγους αλλά για να αποφύγει την κίνηση του κέντρου. Αν όπως ισχυρίζεσαι η κίνηση αυξηθεί (και ταυτόχρονα μειωθούν και οι διαθέσιμες ανα πάσα στιγμή θέσεις στάθμευσης) τότε κάποιος πρέπει να είναι μαζοχιστής για να πάρει το αυτοκίνητο μόνο και μόνο γιατί είναι φθηνό. 

Και η κίνηση στις πόλεις δε προέρχεται απο αυτους που πηγαίνουν Αράχωβα και Κιάτο αλλά απο αυτούς που πηγαίνουν στις δουλειές τους. Για εκδρομές δεν είναι αποτρεπτικός παράγοντας το κόστος των καυσίμων. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Προφανώς και θα έχει. Ο κόσμος που χρησιμοποιεί το μετρό δεν το κάνει για οικονομικούς λόγους αλλά για να αποφύγει την κίνηση του κέντρου. Αν όπως ισχυρίζεσαι η κίνηση αυξηθεί (και ταυτόχρονα μειωθούν και οι διαθέσιμες ανα πάσα στιγμή θέσεις στάθμευσης) τότε κάποιος πρέπει να είναι μαζοχιστής για να πάρει το αυτοκίνητο μόνο και μόνο γιατί είναι φθηνό. 

Και η κίνηση στις πόλεις δε προέρχεται απο αυτους που πηγαίνουν Αράχωβα και Κιάτο αλλά απο αυτούς που πηγαίνουν στις δουλειές τους. Για εκδρομές δεν είναι αποτρεπτικός παράγοντας το κόστος των καυσίμων. 

Αν θελω να παω απο Ελληνικο, στο περιστερι στις 22.00 , πως πιστευεις οτι ειναι ο πιο γρηγορος τροπος να το κανω?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Καλη ιδεα.

Οι χωρες που την εχουν τοσο φτηνα, εχεις δει ποιες ειναι?

image.png.9add79c8560c17cc062f11155481df08.png

 

Ρε μαν, για να κατανοησεις την ηλεκτροκινηση και το πως λειτουργουν οι κινητηρες με υδρογονο, απαιτει καποιες γνωσεις φυσικης. Τις εχεις? Η απλα αναπαραγεις ο,τι πεταγεται στο facebook?

Επιθετικη διαθεση διακρινω..... Φυσικος δεν ειμαι , αλλά ουτε και ασχετος . Κατι καταλαβαινω και κατι ξερω κι εγω . Οσο για το Μπαχρειν και το Ιραν εχεις παει και ειναι υποαναπτυκτοι ? Στην Ρωσια επισης τοσο εχει . Υποαναπτυκτοι κι αυτοι ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, 2MM είπε

Επιθετικη διαθεση διακρινω..... Φυσικος δεν ειμαι , αλλά ουτε και ασχετος . Κατι καταλαβαινω και κατι ξερω κι εγω . Οσο για το Μπαχρειν και το Ιραν εχεις παει και ειναι υποαναπτυκτοι ? Στην Ρωσια επισης τοσο εχει . Υποαναπτυκτοι κι αυτοι ?

Ουτε παραγεις πετρελαιο και ΦΑ οπως η Ρωσια, ουτε επικρατει το χαλι που επικρατει στη Ρωσια.

Αν πιστευεις οτι ειναι καλυτερα σε αυτες τις χωρες επειδη η βενζινη ειναι τοσο φτηνη, μπορεις να πας να ζησεις.

Σιγουρα θα περασεις καλα, ειδικα αμα εισαι γυναικα, gay ή αλλοθρησκος

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Ntinaras είπε

Ουτε παραγεις πετρελαιο και ΦΑ οπως η Ρωσια, ουτε επικρατει το χαλι που επικρατει στη Ρωσια.

Αν πιστευεις οτι ειναι καλυτερα σε αυτες τις χωρες επειδη η βενζινη ειναι τοσο φτηνη, μπορεις να πας να ζησεις.

Σιγουρα θα περασεις καλα, ειδικα αμα εισαι γυναικα, gay ή αλλοθρησκος

Ζοριζεσαι πολυ και εκτος οτι επιτίθεσαι  λες και ασχετα . Τι σχεση εχει η θρησκεια . Τεσπα . Καλη συνεχεια 

51 λεπτά πριν, malakudi είπε

Γιατί:

α. το κόστος για ανάπτυξη πρατηρίων υδρογόνου είναι τεράστιο, κάθε σταθμός που εξυπηρετεί το πολύ 5 αυτοκίνητα την ώρα κοστίζει όσο 20 tesla superchargers.

β. το υδρογόνο είναι το πιο μικρό μόριο στη φύση και είναι πολύ δύσκολο να το κρατάς "κλεισμένο".

γ. το κόστος παραγωγής από steam reforming είναι ήδη υψηλότερο της βενζίνης ενώ αν παραχθεί από ΑΠΕ (ηλεκτρόλυση) ώστε να είναι καθαρό, το κόστος του θα πενταπλασιαστεί.

δ. η διαδικασία ΑΠΕ -> Υδρογόνο -> διανομή -> fuelcell -> αυτοκίνητο έχει κάτω από 20% συνολική απόδοση ενώ ΑΠΕ -> διανομή -> μπαταρία -> αυτοκίνητο έχει πάνω από 80% απόδοση, φτάνει και το 90% υπό συνθήκες.

 

 

Το ξερεις οτι υπαρχει πολυ πιο φθηνος τροπος ηλεκτρολυσης ? Και οτι μπορει να γινεται κατευθειαν σε καθε αμαξι ξεχωριστα? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Αν θελω να παω απο Ελληνικο, στο περιστερι στις 22.00 , πως πιστευεις οτι ειναι ο πιο γρηγορος τροπος να το κανω?

 

Δεν εχει κίνηση εκείνη την ώρα. Άρα δεν αποτρέπει το μποτιλιάρισμα η τιμής της βενζίνης. 

Και τώρα με το αυτοκίνητο θα πας. Για να μπορεις να γυρίσεις σπίτι σου αφού το μετρό κλείνει στις 12.

Το αυτοκίνητο είναι πιο ακριβό σε κάθε περίπτωση. Γιατί κάθε χρόνο πληρώνεις τέλη, ασφάλεια, σέρβις κλπ, ξέχωρα απο την αξία που χάνει. Κανένας δε πουλάει το αυτοκίνητο του επειδή έχει η βενζίνη 1.90 αντι για 1.50 ή 1 και δε θα το πουλήσει αν παει 2.50. Γιατί για να μπει κάποιος στη διαδικασία να αγοράσει αυτοκίνητο σημαίνει πως το χρειάζεται. Αν μένει στο κέντρο και τον εξυπηρετούν τα μέσα, δε θα αγοράσει αυτοκινητο in the first place. 

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, 2MM είπε

Το ξερεις οτι υπαρχει πολυ πιο φθηνος τροπος ηλεκτρολυσης ? Και οτι μπορει να γινεται κατευθειαν σε καθε αμαξι ξεχωριστα? 

Πως;

Και η απαιτούμενη (ηλεκτρική) ενέργεια από που;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...