Doubt Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 1 ώρα πριν, Cocomel είπε Τα ηλεκτρικά έπρεπε να υπήρχαν από την δεκαετία του 70 Ηλεκτρικά υπήρχαν και το 1890 μαζί με εσωτερικής καύσης και ατμοκίνητα. Όταν τα εσωτερικής καύσης έγιναν πιο γρήγορα, με μεγαλύτερη αυτονομία και φθηνότερα, επικράτησαν. Επίσης βοήθησε και η γνωστή "μίζα" που λειτουργεί με ρεύμα και κατάργησε τη μανιβέλα.
2MM Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 4 ώρες πριν, Ntinaras είπε Οι φοροι περα απο εισπρακτικοι, ειναι και αποτρεπτικοι. Εχεις ιδεα ποση κινηση θα ειχε στους δρομους αν η βενζινη ειχε 0.40? Να την πανε 10€ να κοπει η κίνηση , συμφωνεις? Στις χωρες που εχει 1€ (και κατω) πως τα καταφερνουν δηλαδη? 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Αντε παλι με το υδρογονο. Ο,τι πιο αποτυχημενο στην ιστορια ειναι. Ειναι χειροτερο και απο τα συμβατικα και απο τα ηλεκτρικα. Γιατι αποτυχημενο φιλε μου? Καθαρη καυση κανει και δεν εχει το βαρος των μπαταριων νομιζω
Ntinaras Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 8 λεπτά πριν, 2MM είπε Να την πανε 10€ να κοπει η κίνηση , συμφωνεις? Στις χωρες που εχει 1€ (και κατω) πως τα καταφερνουν δηλαδη? Γιατι αποτυχημενο φιλε μου? Καθαρη καυση κανει και δεν εχει το βαρος των μπαταριων νομιζω Καλη ιδεα. Οι χωρες που την εχουν τοσο φτηνα, εχεις δει ποιες ειναι? Ρε μαν, για να κατανοησεις την ηλεκτροκινηση και το πως λειτουργουν οι κινητηρες με υδρογονο, απαιτει καποιες γνωσεις φυσικης. Τις εχεις? Η απλα αναπαραγεις ο,τι πεταγεται στο facebook? 1
csontheline Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 9 minutes ago, 2MM said: Γιατι αποτυχημενο φιλε μου? Καθαρη καυση κανει και δεν εχει το βαρος των μπαταριων νομιζω Στην παρούσα φάση, μεγάλο ποσοστό του υδρογόνου δεν προέρχεται από απε, οπότε έχει ορυκτά καύσιμα, συν το γεγονός ότι θέλει τεράστιες πιέσεις, άρα βαριές δεξαμενές. Αν το ψάξεις, θα δεις ότι δεν είναι λύση πασπαρτού. Αυτό που γράφω εξαρχής είναι ότι μόνο συνδυαστικά θα υπάρξει σοβαρή εξέλιξη. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα ήρθαν για να μείνουν λόγω των ΠΟΛΥ καλύτερων επιδόσεων και αποδόσεων, αλλά δεν είναι απαραίτητο να κρατάνε την ενέργεια αποθηκευμένη σε μπαταρίες (τουλάχιστον όπως τις γνωρίζουμε τώρα). Οι φανατισμένοι της άλλης πλευράς, δεν το καταλαβαίνουν. (βασικά καμίας πλευράς, απλά οι θερμικοί είναι έτσι κι αλλιώς εκτός συναγωνισμού) 1
malakudi Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, 2MM είπε Γιατι αποτυχημενο φιλε μου? Καθαρη καυση κανει και δεν εχει το βαρος των μπαταριων νομιζω Γιατί: α. το κόστος για ανάπτυξη πρατηρίων υδρογόνου είναι τεράστιο, κάθε σταθμός που εξυπηρετεί το πολύ 5 αυτοκίνητα την ώρα κοστίζει όσο 20 tesla superchargers. β. το υδρογόνο είναι το πιο μικρό μόριο στη φύση και είναι πολύ δύσκολο να το κρατάς "κλεισμένο". γ. το κόστος παραγωγής από steam reforming είναι ήδη υψηλότερο της βενζίνης ενώ αν παραχθεί από ΑΠΕ (ηλεκτρόλυση) ώστε να είναι καθαρό, το κόστος του θα πενταπλασιαστεί. δ. η διαδικασία ΑΠΕ -> Υδρογόνο -> διανομή -> fuelcell -> αυτοκίνητο έχει κάτω από 20% συνολική απόδοση ενώ ΑΠΕ -> διανομή -> μπαταρία -> αυτοκίνητο έχει πάνω από 80% απόδοση, φτάνει και το 90% υπό συνθήκες. Επεξ/σία 28 Ιουνίου από malakudi 6 1
plasTOST Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 14 λεπτά πριν, csontheline είπε Αυτό που γράφω εξαρχής είναι ότι μόνο συνδυαστικά θα υπάρξει σοβαρή εξέλιξη. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα ήρθαν για να μείνουν λόγω των ΠΟΛΥ καλύτερων επιδόσεων και αποδόσεων, αλλά δεν είναι απαραίτητο να κρατάνε την ενέργεια αποθηκευμένη σε μπαταρίες (τουλάχιστον όπως τις γνωρίζουμε τώρα). Και απλά να προσθέσω ότι μία τέτοια υλοποίηση θα ήταν χρήσιμη και σε άλλους τομείς όπως σκάφη που χρειάζονται συνεχώς ρεύμα κλπ
ProponitisTouKanape Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 5 ώρες πριν, Ntinaras είπε Οι φοροι περα απο εισπρακτικοι, ειναι και αποτρεπτικοι. Εχεις ιδεα ποση κινηση θα ειχε στους δρομους αν η βενζινη ειχε 0.40? Την ίδια περίπου με σήμερα, μικρές διακυμάνσεις. Ένα μεγάλο μέρος της ζήτησης της βενζίνης είναι ανελαστική. Αν το χρειάζεσαι για να πας στη δουλειά σου θα το πάρεις είτε κάνει 0.40 είτε κάνει 2.40. Για αυτο το λόγο άλλωστε φορολογούνται τα καύσιμα στην Ελλάδα με τόση μανία, είναι σίγουρη πηγή φορολογικών εσόδων (δεν είχες δει γνωστό τηλεπωλητή βιβλίων να ωρύεται οτι αν ριξει τον ΕΦΚ δε θα εχουν να πληρώσουν συντάξεις;). Δεν έχει να κάνει με καμία αποτροπή. Κι οι φορολογικές ελαφρύνσεις που απολαμβάνουν τα ηλεκτρικά θα αρθούν αν φτάσουν σε ένα ποσοστό π.χ. 40% του συνολικού στόλου γιατι το κράτος θα ψάξει τρόπους να αναπληρώσει τα έσοδα που θα χάσει απο τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμων. Και σίγουρα την κίνηση δε την επιβαρύνουν μικρά βενζινοκίνητα παραπάνω απο θηρία ηλεκτρικά. 28 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Καλη ιδεα. Οι χωρες που την εχουν τοσο φτηνα, εχεις δει ποιες ειναι? Ρε μαν, για να κατανοησεις την ηλεκτροκινηση και το πως λειτουργουν οι κινητηρες με υδρογονο, απαιτει καποιες γνωσεις φυσικης. Τις εχεις? Η απλα αναπαραγεις ο,τι πεταγεται στο facebook? ΗΠΑ, Ιαπωνία και Κίνα εχουν τιμές γύρω στο 1$ το λίτρο πάντως. 1
Ntinaras Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Την ίδια περίπου με σήμερα, μικρές διακυμάνσεις. Ένα μεγάλο μέρος της ζήτησης της βενζίνης είναι ανελαστική. Αν το χρειάζεσαι για να πας στη δουλειά σου θα το πάρεις είτε κάνει 0.40 είτε κάνει 2.40. Για αυτο το λόγο άλλωστε φορολογούνται τα καύσιμα στην Ελλάδα με τόση μανία, είναι σίγουρη πηγή φορολογικών εσόδων (δεν είχες δει γνωστό τηλεπωλητή βιβλίων να ωρύεται οτι αν ριξει τον ΕΦΚ δε θα εχουν να πληρώσουν συντάξεις;). Δεν έχει να κάνει με καμία αποτροπή. Κι οι φορολογικές ελαφρύνσεις που απολαμβάνουν τα ηλεκτρικά θα αρθούν αν φτάσουν σε ένα ποσοστό π.χ. 40% του συνολικού στόλου γιατι το κράτος θα ψάξει τρόπους να αναπληρώσει τα έσοδα που θα χάσει απο τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμων. Και σίγουρα την κίνηση δε την επιβαρύνουν μικρά βενζινοκίνητα παραπάνω απο θηρία ηλεκτρικά. Αν παει 0.40 η βενζινη, ο καθενας θα παιρνει το δικο του αμαξι, δεν θα εχει κανενα (οικονομικο) λογο να παρει μετρο η αλλο μμμ, και θα πηγαινει καθε σκ αραχωβα και κιατο. Ειναι λογικο να αρθουν οι φοροελαφρυνσεις οταν εδραιωθουν τα ηλεκτρικα. Επεξ/σία 28 Ιουνίου από Ntinaras
ProponitisTouKanape Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου Μόλις τώρα, Ntinaras είπε Αν παει 0.40 η βενζινη, ο καθενας θα παιρνει το δικο του αμαξι, δεν θα εχει κανενα (οικονομικο) λογο να παρει μετρο η αλλο μμμ, και θα πηγαινει καθε σκ αραχωβα και κιατο. Προφανώς και θα έχει. Ο κόσμος που χρησιμοποιεί το μετρό δεν το κάνει για οικονομικούς λόγους αλλά για να αποφύγει την κίνηση του κέντρου. Αν όπως ισχυρίζεσαι η κίνηση αυξηθεί (και ταυτόχρονα μειωθούν και οι διαθέσιμες ανα πάσα στιγμή θέσεις στάθμευσης) τότε κάποιος πρέπει να είναι μαζοχιστής για να πάρει το αυτοκίνητο μόνο και μόνο γιατί είναι φθηνό. Και η κίνηση στις πόλεις δε προέρχεται απο αυτους που πηγαίνουν Αράχωβα και Κιάτο αλλά απο αυτούς που πηγαίνουν στις δουλειές τους. Για εκδρομές δεν είναι αποτρεπτικός παράγοντας το κόστος των καυσίμων. 1
Ntinaras Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 6 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Προφανώς και θα έχει. Ο κόσμος που χρησιμοποιεί το μετρό δεν το κάνει για οικονομικούς λόγους αλλά για να αποφύγει την κίνηση του κέντρου. Αν όπως ισχυρίζεσαι η κίνηση αυξηθεί (και ταυτόχρονα μειωθούν και οι διαθέσιμες ανα πάσα στιγμή θέσεις στάθμευσης) τότε κάποιος πρέπει να είναι μαζοχιστής για να πάρει το αυτοκίνητο μόνο και μόνο γιατί είναι φθηνό. Και η κίνηση στις πόλεις δε προέρχεται απο αυτους που πηγαίνουν Αράχωβα και Κιάτο αλλά απο αυτούς που πηγαίνουν στις δουλειές τους. Για εκδρομές δεν είναι αποτρεπτικός παράγοντας το κόστος των καυσίμων. Αν θελω να παω απο Ελληνικο, στο περιστερι στις 22.00 , πως πιστευεις οτι ειναι ο πιο γρηγορος τροπος να το κανω?
2MM Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 47 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Καλη ιδεα. Οι χωρες που την εχουν τοσο φτηνα, εχεις δει ποιες ειναι? Ρε μαν, για να κατανοησεις την ηλεκτροκινηση και το πως λειτουργουν οι κινητηρες με υδρογονο, απαιτει καποιες γνωσεις φυσικης. Τις εχεις? Η απλα αναπαραγεις ο,τι πεταγεται στο facebook? Επιθετικη διαθεση διακρινω..... Φυσικος δεν ειμαι , αλλά ουτε και ασχετος . Κατι καταλαβαινω και κατι ξερω κι εγω . Οσο για το Μπαχρειν και το Ιραν εχεις παει και ειναι υποαναπτυκτοι ? Στην Ρωσια επισης τοσο εχει . Υποαναπτυκτοι κι αυτοι ?
Ntinaras Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου Μόλις τώρα, 2MM είπε Επιθετικη διαθεση διακρινω..... Φυσικος δεν ειμαι , αλλά ουτε και ασχετος . Κατι καταλαβαινω και κατι ξερω κι εγω . Οσο για το Μπαχρειν και το Ιραν εχεις παει και ειναι υποαναπτυκτοι ? Στην Ρωσια επισης τοσο εχει . Υποαναπτυκτοι κι αυτοι ? Ουτε παραγεις πετρελαιο και ΦΑ οπως η Ρωσια, ουτε επικρατει το χαλι που επικρατει στη Ρωσια. Αν πιστευεις οτι ειναι καλυτερα σε αυτες τις χωρες επειδη η βενζινη ειναι τοσο φτηνη, μπορεις να πας να ζησεις. Σιγουρα θα περασεις καλα, ειδικα αμα εισαι γυναικα, gay ή αλλοθρησκος 1
2MM Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου Μόλις τώρα, Ntinaras είπε Ουτε παραγεις πετρελαιο και ΦΑ οπως η Ρωσια, ουτε επικρατει το χαλι που επικρατει στη Ρωσια. Αν πιστευεις οτι ειναι καλυτερα σε αυτες τις χωρες επειδη η βενζινη ειναι τοσο φτηνη, μπορεις να πας να ζησεις. Σιγουρα θα περασεις καλα, ειδικα αμα εισαι γυναικα, gay ή αλλοθρησκος Ζοριζεσαι πολυ και εκτος οτι επιτίθεσαι λες και ασχετα . Τι σχεση εχει η θρησκεια . Τεσπα . Καλη συνεχεια 51 λεπτά πριν, malakudi είπε Γιατί: α. το κόστος για ανάπτυξη πρατηρίων υδρογόνου είναι τεράστιο, κάθε σταθμός που εξυπηρετεί το πολύ 5 αυτοκίνητα την ώρα κοστίζει όσο 20 tesla superchargers. β. το υδρογόνο είναι το πιο μικρό μόριο στη φύση και είναι πολύ δύσκολο να το κρατάς "κλεισμένο". γ. το κόστος παραγωγής από steam reforming είναι ήδη υψηλότερο της βενζίνης ενώ αν παραχθεί από ΑΠΕ (ηλεκτρόλυση) ώστε να είναι καθαρό, το κόστος του θα πενταπλασιαστεί. δ. η διαδικασία ΑΠΕ -> Υδρογόνο -> διανομή -> fuelcell -> αυτοκίνητο έχει κάτω από 20% συνολική απόδοση ενώ ΑΠΕ -> διανομή -> μπαταρία -> αυτοκίνητο έχει πάνω από 80% απόδοση, φτάνει και το 90% υπό συνθήκες. Το ξερεις οτι υπαρχει πολυ πιο φθηνος τροπος ηλεκτρολυσης ? Και οτι μπορει να γινεται κατευθειαν σε καθε αμαξι ξεχωριστα?
ProponitisTouKanape Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Αν θελω να παω απο Ελληνικο, στο περιστερι στις 22.00 , πως πιστευεις οτι ειναι ο πιο γρηγορος τροπος να το κανω? Δεν εχει κίνηση εκείνη την ώρα. Άρα δεν αποτρέπει το μποτιλιάρισμα η τιμής της βενζίνης. Και τώρα με το αυτοκίνητο θα πας. Για να μπορεις να γυρίσεις σπίτι σου αφού το μετρό κλείνει στις 12. Το αυτοκίνητο είναι πιο ακριβό σε κάθε περίπτωση. Γιατί κάθε χρόνο πληρώνεις τέλη, ασφάλεια, σέρβις κλπ, ξέχωρα απο την αξία που χάνει. Κανένας δε πουλάει το αυτοκίνητο του επειδή έχει η βενζίνη 1.90 αντι για 1.50 ή 1 και δε θα το πουλήσει αν παει 2.50. Γιατί για να μπει κάποιος στη διαδικασία να αγοράσει αυτοκίνητο σημαίνει πως το χρειάζεται. Αν μένει στο κέντρο και τον εξυπηρετούν τα μέσα, δε θα αγοράσει αυτοκινητο in the first place. Επεξ/σία 28 Ιουνίου από ProponitisTouKanape
Doubt Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 22 λεπτά πριν, 2MM είπε Το ξερεις οτι υπαρχει πολυ πιο φθηνος τροπος ηλεκτρολυσης ? Και οτι μπορει να γινεται κατευθειαν σε καθε αμαξι ξεχωριστα? Πως; Και η απαιτούμενη (ηλεκτρική) ενέργεια από που;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα