newlynx Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου Χωρίς πτώση τιμών η ηλεκτροκίνηση θα αναπτύσσεται νωχελικά. Και αυτό φαίνεται και από τις πωλήσεις στην Ευρώπη και μάλιστα σε χώρες με καλύτερα δίκτυα φορτιστών και πόλεις απλωμένες σε εκτάσεις και ευκολία τοποθέτησης φορτιστή στο σπίτι. EU+EFTA+UK 2023 Ιανουάριος - Μάιος 13,7% (Ελλάδα 4,5%) 2024 Ιανουάριος - Μάιος 13,4% (Ελλάδα 4,1%) (πηγή https://www.acea.auto/pc-registrations/new-car-registrations-3-in-may-2024-battery-electric-12-5-market-share/) 1
Ntinaras Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 22 λεπτά πριν, newlynx είπε Χωρίς πτώση τιμών η ηλεκτροκίνηση θα αναπτύσσεται νωχελικά. Και αυτό φαίνεται και από τις πωλήσεις στην Ευρώπη και μάλιστα σε χώρες με καλύτερα δίκτυα φορτιστών και πόλεις απλωμένες σε εκτάσεις και ευκολία τοποθέτησης φορτιστή στο σπίτι. EU+EFTA+UK 2023 Ιανουάριος - Μάιος 13,7% (Ελλάδα 4,5%) 2024 Ιανουάριος - Μάιος 13,4% (Ελλάδα 4,1%) (πηγή https://www.acea.auto/pc-registrations/new-car-registrations-3-in-may-2024-battery-electric-12-5-market-share/) Λογικο ειναι, ειδικα απο τη στιγμη που σκασανε ειδησεις περι εισαγωγης δασμων.
csontheline Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου Εν τω μεταξύ, γιατί μιλάμε για ηλεκτροκίνηση και αναφερόμαστε αποκλειστικά σε μπαταριοκίνητα; Πχ, μετρό, ηλεκτρικός, τρόλλευ είναι ηλεκτροκίνηση.
Ntinaras Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 4 λεπτά πριν, csontheline είπε Εν τω μεταξύ, γιατί μιλάμε για ηλεκτροκίνηση και αναφερόμαστε αποκλειστικά σε μπαταριοκίνητα; Πχ, μετρό, ηλεκτρικός, τρόλλευ είναι ηλεκτροκίνηση. Εχεις σκοπο να παρεις το δικο σου μετρο η τρολλευ? 1 1 7
Cocomel Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου Τα ηλεκτρικά έπρεπε να υπήρχαν από την δεκαετία του 70. Ο λόγος που τα σταμάτησαν ήταν ότι τότε και μέχρι το 90 βρήκαν απίστευτα μεγάλα κοιτάσματα πετρελαίου που δεν συμφέρε να γίνει η μετάβαση, θέμα χρόνου να επικρατήσουν αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα επικρατήσουν λόγο οικονομίας αυτό το έχει μπερδέψει ο μέσος Έλληνας σκέφτεται πόσο θα του στοιχίσει να πάει στην παραλία για έναν καφέ δλδ το ηλεκτρικό 1.5 ευρώ και με το βενζίνης 4 και θα πληρώσει τον καφέ 5 ευρώ... Αλλά μελόντικα δεν θα μπορείς να μπεις στο κέντρο της πόλης με εσωτερικής καύσης άρα καλύτερη ποιότητα ζωής καθόλου θωριβος , καταλαβαίνω τους καγκουρες αλλά τι να κάνουμε .. το πρόβλημα όμως είναι στα φορτηγά εκεί δεν ξέρω αν η τεχνολογία αυτή μπορεί να βοηθήσει, στα αυτοκίνητα όμως θα επικρατήσει άνετα
plasTOST Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 27 λεπτά πριν, csontheline είπε Εν τω μεταξύ, γιατί μιλάμε για ηλεκτροκίνηση και αναφερόμαστε αποκλειστικά σε μπαταριοκίνητα; Πχ, μετρό, ηλεκτρικός, τρόλλευ είναι ηλεκτροκίνηση. Η μπαταρία είναι μέσω αποθήκευσης ενέργειας δλδ ηλεκτρισμού. Επίσης και το μετρό, τρόλλευ κλπ έχουν μπαταρίες. Με την δική σου λανθασμένη λογική και τα οχήματα εσωτερικής καύσης θα λεγόντουσαν ρεζερβουαροκίνητα! 2
csontheline Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 28 minutes ago, Ntinaras said: Εχεις σκοπο να παρεις το δικο σου μετρο η τρολλευ? Ποτέ δεν ξέρεις 😄😎
Dinos1973 Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 40 minutes ago, csontheline said: Εν τω μεταξύ, γιατί μιλάμε για ηλεκτροκίνηση και αναφερόμαστε αποκλειστικά σε μπαταριοκίνητα; Πχ, μετρό, ηλεκτρικός, τρόλλευ είναι ηλεκτροκίνηση. εχεις τοσο μεγαλο παρκινγ που χωραει συρμος του ηλεκτρικου; 2
csontheline Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 7 minutes ago, plasTOST said: Η μπαταρία είναι μέσο αποθήκευσης ενέργειας δλδ ηλεκτρισμού. Επίσης και το μετρό, τρόλλευ κλπ έχουν μπαταρίες. Με την δική σου λανθασμένη λογική και τα οχήματα εσωτερικής καύσης θα λεγόντουσαν ρεζερβουαροκίνητα! Αν είναι με κυψέλες που παράγουν ρεύμα, γιατί να το διαφοροποιούμε; Ηλεκτροκίνητο/ηλεκτρικό είναι και αυτό, αλλά το διαχωρίζουμε. Γιατί; Έχεις δει πολλές ΜΕΚ να έχουν άλλον τρόπο αποθήκευσης ενέργειας;
plasTOST Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 3 λεπτά πριν, csontheline είπε Αν είναι με κυψέλες που παράγουν ρεύμα, γιατί να το διαφοροποιούμε; Ηλεκτροκίνητο/ηλεκτρικό είναι και αυτό, αλλά το διαχωρίζουμε. Γιατί; Έχεις δει πολλές ΜΕΚ να έχουν άλλον τρόπο αποθήκευσης ενέργειας; Το ρεύμα κινεί το όχημα. Οι κυψέλες καυσίμου αποτελούν τον μηχανισμό παραγωγής.
Ntinaras Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 1 ώρα πριν, csontheline είπε Αν είναι με κυψέλες που παράγουν ρεύμα, γιατί να το διαφοροποιούμε; Ηλεκτροκίνητο/ηλεκτρικό είναι και αυτό, αλλά το διαχωρίζουμε. Γιατί; Έχεις δει πολλές ΜΕΚ να έχουν άλλον τρόπο αποθήκευσης ενέργειας; Ποιες κυψελες παραγουν ρευμα?
csontheline Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 10 minutes ago, Ntinaras said: Ποιες κυψελες παραγουν ρευμα? Google it. Πχ https://www.fchea.org/fuelcells Παρεμπιπτόντως, το συγκεκριμένο βίντεο, αν και σχεδόν άσχετο με την ηλεκτροκίνηση αυτή καθ'αυτή, θα λύσει αρκετές απορίες και θα βάλει μια σειρά στην διαμάχη ΜΕΚ εναντίον Ηλεκτρικών μπαταρίας. Επεξ/σία 28 Ιουνίου από csontheline
Ntinaras Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 5 λεπτά πριν, csontheline είπε Google it. Πχ https://www.fchea.org/fuelcells Αντε παλι με το υδρογονο. Ο,τι πιο αποτυχημενο στην ιστορια ειναι. Ειναι χειροτερο και απο τα συμβατικα και απο τα ηλεκτρικα. 1 1 1
csontheline Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 3 minutes ago, Ntinaras said: Αντε παλι με το υδρογονο. Ο,τι πιο αποτυχημενο στην ιστορια ειναι. Ειναι χειροτερο και απο τα συμβατικα και απο τα ηλεκτρικα. Θα φανεί. Είπαμε, δεν υπάρχει λύση πασπαρτού, μόνο η ανοιχτομυαλιά θα μας πάει μπροστά. Edit : Ηλεκτροκίνητα είναι και των κυψελών, μην ξεχνιόμαστε. Επεξ/σία 28 Ιουνίου από csontheline
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα