Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χωρίς πτώση τιμών η ηλεκτροκίνηση θα αναπτύσσεται νωχελικά. Και αυτό φαίνεται και από τις πωλήσεις στην Ευρώπη και μάλιστα σε χώρες με καλύτερα δίκτυα φορτιστών και πόλεις απλωμένες σε εκτάσεις και ευκολία τοποθέτησης φορτιστή στο σπίτι.

EU+EFTA+UK
2023 Ιανουάριος - Μάιος 13,7% (Ελλάδα 4,5%)
2024 Ιανουάριος - Μάιος 13,4% (Ελλάδα 4,1%)

(πηγή https://www.acea.auto/pc-registrations/new-car-registrations-3-in-may-2024-battery-electric-12-5-market-share/)

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

22 λεπτά πριν, newlynx είπε

Χωρίς πτώση τιμών η ηλεκτροκίνηση θα αναπτύσσεται νωχελικά. Και αυτό φαίνεται και από τις πωλήσεις στην Ευρώπη και μάλιστα σε χώρες με καλύτερα δίκτυα φορτιστών και πόλεις απλωμένες σε εκτάσεις και ευκολία τοποθέτησης φορτιστή στο σπίτι.

EU+EFTA+UK
2023 Ιανουάριος - Μάιος 13,7% (Ελλάδα 4,5%)
2024 Ιανουάριος - Μάιος 13,4% (Ελλάδα 4,1%)

(πηγή https://www.acea.auto/pc-registrations/new-car-registrations-3-in-may-2024-battery-electric-12-5-market-share/)

 

Λογικο ειναι, ειδικα απο τη στιγμη που σκασανε ειδησεις περι εισαγωγης δασμων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν τω μεταξύ, γιατί μιλάμε για ηλεκτροκίνηση και αναφερόμαστε αποκλειστικά σε μπαταριοκίνητα;

Πχ, μετρό, ηλεκτρικός, τρόλλευ είναι ηλεκτροκίνηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, csontheline είπε

Εν τω μεταξύ, γιατί μιλάμε για ηλεκτροκίνηση και αναφερόμαστε αποκλειστικά σε μπαταριοκίνητα;

Πχ, μετρό, ηλεκτρικός, τρόλλευ είναι ηλεκτροκίνηση.

Εχεις σκοπο να παρεις το δικο σου μετρο η τρολλευ?

  • Like 1
  • Confused 1
  • Haha 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ηλεκτρικά έπρεπε να υπήρχαν από την δεκαετία του 70. Ο λόγος που τα σταμάτησαν ήταν ότι τότε και μέχρι το 90 βρήκαν απίστευτα μεγάλα κοιτάσματα πετρελαίου που δεν συμφέρε να γίνει η μετάβαση,  θέμα χρόνου  να επικρατήσουν  αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα επικρατήσουν λόγο οικονομίας αυτό το έχει μπερδέψει ο μέσος Έλληνας σκέφτεται πόσο θα του στοιχίσει να πάει στην παραλία για έναν καφέ δλδ  το ηλεκτρικό 1.5 ευρώ και με το βενζίνης 4 και θα πληρώσει τον καφέ 5 ευρώ... Αλλά  μελόντικα δεν θα μπορείς να μπεις στο κέντρο της πόλης με εσωτερικής καύσης άρα καλύτερη ποιότητα ζωής καθόλου θωριβος , καταλαβαίνω τους καγκουρες αλλά τι να κάνουμε .. το πρόβλημα όμως είναι στα φορτηγά εκεί δεν ξέρω αν η τεχνολογία αυτή μπορεί να βοηθήσει, στα αυτοκίνητα όμως θα επικρατήσει άνετα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, csontheline είπε

Εν τω μεταξύ, γιατί μιλάμε για ηλεκτροκίνηση και αναφερόμαστε αποκλειστικά σε μπαταριοκίνητα;

Πχ, μετρό, ηλεκτρικός, τρόλλευ είναι ηλεκτροκίνηση.

Η μπαταρία είναι μέσω αποθήκευσης ενέργειας δλδ ηλεκτρισμού. Επίσης και το μετρό, τρόλλευ κλπ έχουν μπαταρίες.

Με την δική σου λανθασμένη λογική και τα οχήματα εσωτερικής καύσης θα λεγόντουσαν ρεζερβουαροκίνητα!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 minutes ago, csontheline said:

Εν τω μεταξύ, γιατί μιλάμε για ηλεκτροκίνηση και αναφερόμαστε αποκλειστικά σε μπαταριοκίνητα;

Πχ, μετρό, ηλεκτρικός, τρόλλευ είναι ηλεκτροκίνηση.

εχεις τοσο μεγαλο παρκινγ που χωραει συρμος του ηλεκτρικου;

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, plasTOST said:

Η μπαταρία είναι μέσο αποθήκευσης ενέργειας δλδ ηλεκτρισμού. Επίσης και το μετρό, τρόλλευ κλπ έχουν μπαταρίες.

Με την δική σου λανθασμένη λογική και τα οχήματα εσωτερικής καύσης θα λεγόντουσαν ρεζερβουαροκίνητα!

Αν είναι με κυψέλες που παράγουν ρεύμα, γιατί να το διαφοροποιούμε; Ηλεκτροκίνητο/ηλεκτρικό είναι και αυτό, αλλά το διαχωρίζουμε. Γιατί;

Έχεις δει πολλές ΜΕΚ να έχουν άλλον τρόπο αποθήκευσης ενέργειας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, csontheline είπε

Αν είναι με κυψέλες που παράγουν ρεύμα, γιατί να το διαφοροποιούμε; Ηλεκτροκίνητο/ηλεκτρικό είναι και αυτό, αλλά το διαχωρίζουμε. Γιατί;

Έχεις δει πολλές ΜΕΚ να έχουν άλλον τρόπο αποθήκευσης ενέργειας;

Το ρεύμα κινεί το όχημα. Οι κυψέλες καυσίμου αποτελούν τον μηχανισμό παραγωγής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, csontheline είπε

Αν είναι με κυψέλες που παράγουν ρεύμα, γιατί να το διαφοροποιούμε; Ηλεκτροκίνητο/ηλεκτρικό είναι και αυτό, αλλά το διαχωρίζουμε. Γιατί;

Έχεις δει πολλές ΜΕΚ να έχουν άλλον τρόπο αποθήκευσης ενέργειας;

Ποιες κυψελες παραγουν ρευμα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, Ntinaras said:

Ποιες κυψελες παραγουν ρευμα?

Google it.

Πχ https://www.fchea.org/fuelcells

Παρεμπιπτόντως, το συγκεκριμένο βίντεο, αν και σχεδόν άσχετο με την ηλεκτροκίνηση αυτή καθ'αυτή, θα λύσει αρκετές απορίες και θα βάλει μια σειρά στην διαμάχη ΜΕΚ εναντίον Ηλεκτρικών μπαταρίας.

Επεξ/σία από csontheline
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, csontheline είπε

Αντε παλι με το υδρογονο.

Ο,τι πιο αποτυχημενο στην ιστορια ειναι.

Ειναι χειροτερο και απο τα συμβατικα και απο τα ηλεκτρικα.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 minutes ago, Ntinaras said:

Αντε παλι με το υδρογονο.

Ο,τι πιο αποτυχημενο στην ιστορια ειναι.

Ειναι χειροτερο και απο τα συμβατικα και απο τα ηλεκτρικα.

Θα φανεί. Είπαμε, δεν υπάρχει λύση πασπαρτού, μόνο η ανοιχτομυαλιά θα μας πάει μπροστά.
Edit : Ηλεκτροκίνητα είναι και των κυψελών, μην ξεχνιόμαστε.

Επεξ/σία από csontheline
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...