Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Αλλα σε κάθε περίπτωση η σύγκριση με τα μέχρι τώρα οχήματα που είχα είναι υπέρ του ηλεκτρικού. 

 

Ποιο ηλεκτρικο εχεις φιλε μου? 

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν κάνουμε την υπόθεση ότι ξεκινάμε από το 0 για την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων και ΜΕΚ, σχεδόν πάντα θα βγαίνουν καλύτερα τα ηλεκτρικά (σε ελάχιστες περιπτώσεις ακραίων συνθηκών, ίσως είναι καλύτερα τα ΜΕΚ).

Και αυτό γιατί η απόδοση της αποθηκευμένης ενέργειας είναι πολύ καλύτερη, αν και η δυναμική αποθήκευσης ενέργειας είναι καλύτερη στα ορυκτά καύσιμα. Την μεγάλη διαφορά την κάνει το γεγονός ότι ηλεκτρική ενέργεια παίρνεις παντού (βλέπε ενσωματωμένα φωτοβολταϊκά στα ηλεκτρικά), ενώ για τα ορυκτά καύσιμα χρειάζεσαι εξόρυξη. Τι θα κάνεις; Θα ανοίγεις τρύπες να βγάλεις ζουμί να μετακινηθείς;

Οπότε, τα θερμικά είναι εδώ που είναι μετά από 100+ χρόνια συνεχούς εξέλιξης από πληθώρα εταιρειών, τα ηλεκτρικά ανάθεμα και αν έχουν 20 χρόνια σοβαρής ανάπτυξης. Εκεί έγγυται η "προοπτική της ηλεκτροκίνησης".

Και για να δώσω ένα πιο απτό παράδειγμα, πριν από 3 χρόνια που έψαχνα αυτοκίνητο, είχα την επιλογή ντόπιου θερμικού με 35Κ χλμ και εισαγώμενου υβριδικού με 45Κ χλμ. Το υβριδικό πραγματικά το γούσταρα, ειδικά όταν ήμουν στην κίνηση με σβηστή ΜΕΚ. Αλλά πήρα το θερμικό γιατί το στυλό το έβγαζε νικητή. Και στο επόμενο, το στυλό θα αποφασίσει (αν και θα προσπαθήσω να δημιουργήσω τις συνθήκες για ηλεκτρικό).

Να πατάς φρένο στο φανάρι και να γεμίζει το ρεζερβούαρ, αξία ανεκτίμητη.

[offtopic] Δεν ξέρω αν έχω βγει οφφ τοπικ [/offtopic]

  • Confused 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, csontheline είπε

Την μεγάλη διαφορά την κάνει το γεγονός ότι ηλεκτρική ενέργεια παίρνεις παντού (βλέπε ενσωματωμένα φωτοβολταϊκά στα ηλεκτρικά)

απο ποιο έτος γράφεις ? 😂

  • Haha 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, korakios είπε

απο ποιο έτος γράφεις ? 😂

Το πολυ πολυ να μπει σε καμια οροφη κανα panel 300Wp. Και πολλα λεω...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν τα καυσιμα κοστιζαν οσο εχουν σε καποιες πετρελαιοπαραγωγες χωρες , δε νομιζω οτι θα μιλαγαμε για ηλεκτροκινηση με τετοια ζεση 

Επεξ/σία από 2MM
  • Like 3
Δημοσ.
1 hour ago, 2MM said:

Αν τα καυσιμα κοστιζαν οσο εχουν σε καποιες πετρελαιοπαραγωγες χωρες , δε νομιζω οτι θα μιλαγαμε για ηλεκτροκινηση με τετοια ζεση 

Δεν πρόκειται ποτέ να κοστίζουν τόσο, δε θα γεμίσεις ποτέ ντεπόζιτο με 5€. Δε νομιζω να αλλάξει κάτι δραματικά προς τα κάτω στις τιμές της βενζίνης στα επόμενα 15 χρόνια.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, csontheline είπε

Οι μπαταρίες (γενικά) μπορεί να μην είχαν εξελιχθεί τόσο αν δεν υπήρχαν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Χωρίς μπαταρίες λιθίου δεν υπήρχε περίπτωση επικράτησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, doctorkostis said:

Δεν πρόκειται ποτέ να κοστίζουν τόσο, δε θα γεμίσεις ποτέ ντεπόζιτο με 5€. Δε νομιζω να αλλάξει κάτι δραματικά προς τα κάτω στις τιμές της βενζίνης στα επόμενα 15 χρόνια.

Μα το προβλημα ειναι οι φοροι που εχουν φορτωσει τη βενζινη, αυτο ειναι γνωστο...

  • Like 3
Δημοσ.
6 ώρες πριν, 2MM είπε

Ποιο ηλεκτρικο εχεις φιλε μου? 

Byd seal

8 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Παρατηρώντας τη χώρα μας πάντως, νιώθω ότι παρόλο που αυξάνονται οι επιλογές ηλεκτρικού αυτοκινήτου, έχουμε μείνει πίσω σε διείσδυση υποδομών.

Βάζω και τις βλάβες φορτιστών με αργή αποκατάσταση/εξυπηρέτηση μέσα στην εξίσωση.

Αυτά, μαζί με την προβληματική κατάσταση σε πολυκατοικίες, κα, ακόμα συγκρατούν αρκετούς από όσους είναι στη σκέψη να περάσουν σε ηλεκτρικό.

Το θέμα είναι οι πολυκατοικίες. Βέβαια σε καινούργιες υπάρχει πρόβλεψη για φορτιστές. Αλλά οι παλιές απλά δεν έχουν λύση στο θέμα. 

Έχω πει ότι βασικό για εμένα είναι να έχει χώρο φόρτισης. Αν δεν είχα, δεν θα είχα αγοράσει ηλεκτρικό. 

5 ώρες πριν, 2MM είπε

Αν τα καυσιμα κοστιζαν οσο εχουν σε καποιες πετρελαιοπαραγωγες χωρες , δε νομιζω οτι θα μιλαγαμε για ηλεκτροκινηση με τετοια ζεση 

Αν ζούσαμε εκεί θα είχαμε όλοι Ferrari.. 😇

  • Like 1
Δημοσ.
3 hours ago, mindreader said:

Μα το προβλημα ειναι οι φοροι που εχουν φορτωσει τη βενζινη, αυτο ειναι γνωστο...

Τι σημασία έχει αυτό για τη συζήτηση που κάνουμε; Δεν πρόκειται να πέσουν οι φόροι στα καύσιμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Απο οτι βλέπω ενα PHEV είναι καλύτερη επιλογή.

Τα κοντινά με μπαταρία και ταξίδι καύσιμα.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωρες ώρες σκέφτομαι

Τι καλά θα ήτανε

Να επιδοτούσαν (με τα δικά μας λεφτά)

Παπάκια/σκουτεράκια. (ηλεκτρικά και μη)

 

Αλλά με παραμύθια μεγάλωσα

Με παραμύθια ζω.

Επεξ/σία από dimitrins
Δημοσ.

Μα πάντα υπήρχαν οι επιδοτήσεις. 

Παλιότερα ήταν η απόσυρση για να αποκτήσει κάποιος καταλυτικό αυτοκίνητο. 

Δεν είναι κάτι καινούργιο;.. 

Για ηλεκτρικό σκούτερ ή ποδήλατο υπάρχει σήμερα. 

  • Like 2
Δημοσ.
12 ώρες πριν, mindreader είπε

Μα το προβλημα ειναι οι φοροι που εχουν φορτωσει τη βενζινη, αυτο ειναι γνωστο...

Οι φοροι περα απο εισπρακτικοι, ειναι και αποτρεπτικοι.

Εχεις ιδεα ποση κινηση θα ειχε στους δρομους αν η βενζινη ειχε 0.40?

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Οι φοροι περα απο εισπρακτικοι, ειναι και αποτρεπτικοι.

Εχεις ιδεα ποση κινηση θα ειχε στους δρομους αν η βενζινη ειχε 0.40?

Θυμάμαι όταν είχα την alfa αρχές 2002 με τη. Βενζίνη νομίζω στα 0.60....Πηγαινα όσο πήγαινε έκαιγε 10λιτ στα 100 και δεν με ένοιαζε!!!! Ωραίες εποχες

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...