2MM Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου 16 ώρες πριν, @pnea1973 είπε Αλλα σε κάθε περίπτωση η σύγκριση με τα μέχρι τώρα οχήματα που είχα είναι υπέρ του ηλεκτρικού. Ποιο ηλεκτρικο εχεις φιλε μου?
csontheline Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου Αν κάνουμε την υπόθεση ότι ξεκινάμε από το 0 για την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων και ΜΕΚ, σχεδόν πάντα θα βγαίνουν καλύτερα τα ηλεκτρικά (σε ελάχιστες περιπτώσεις ακραίων συνθηκών, ίσως είναι καλύτερα τα ΜΕΚ). Και αυτό γιατί η απόδοση της αποθηκευμένης ενέργειας είναι πολύ καλύτερη, αν και η δυναμική αποθήκευσης ενέργειας είναι καλύτερη στα ορυκτά καύσιμα. Την μεγάλη διαφορά την κάνει το γεγονός ότι ηλεκτρική ενέργεια παίρνεις παντού (βλέπε ενσωματωμένα φωτοβολταϊκά στα ηλεκτρικά), ενώ για τα ορυκτά καύσιμα χρειάζεσαι εξόρυξη. Τι θα κάνεις; Θα ανοίγεις τρύπες να βγάλεις ζουμί να μετακινηθείς; Οπότε, τα θερμικά είναι εδώ που είναι μετά από 100+ χρόνια συνεχούς εξέλιξης από πληθώρα εταιρειών, τα ηλεκτρικά ανάθεμα και αν έχουν 20 χρόνια σοβαρής ανάπτυξης. Εκεί έγγυται η "προοπτική της ηλεκτροκίνησης". Και για να δώσω ένα πιο απτό παράδειγμα, πριν από 3 χρόνια που έψαχνα αυτοκίνητο, είχα την επιλογή ντόπιου θερμικού με 35Κ χλμ και εισαγώμενου υβριδικού με 45Κ χλμ. Το υβριδικό πραγματικά το γούσταρα, ειδικά όταν ήμουν στην κίνηση με σβηστή ΜΕΚ. Αλλά πήρα το θερμικό γιατί το στυλό το έβγαζε νικητή. Και στο επόμενο, το στυλό θα αποφασίσει (αν και θα προσπαθήσω να δημιουργήσω τις συνθήκες για ηλεκτρικό). Να πατάς φρένο στο φανάρι και να γεμίζει το ρεζερβούαρ, αξία ανεκτίμητη. [offtopic] Δεν ξέρω αν έχω βγει οφφ τοπικ [/offtopic] 1
korakios Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου 8 λεπτά πριν, csontheline είπε Την μεγάλη διαφορά την κάνει το γεγονός ότι ηλεκτρική ενέργεια παίρνεις παντού (βλέπε ενσωματωμένα φωτοβολταϊκά στα ηλεκτρικά) απο ποιο έτος γράφεις ? 😂 1
Ntinaras Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου 3 λεπτά πριν, korakios είπε απο ποιο έτος γράφεις ? 😂 Το πολυ πολυ να μπει σε καμια οροφη κανα panel 300Wp. Και πολλα λεω...
2MM Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Αν τα καυσιμα κοστιζαν οσο εχουν σε καποιες πετρελαιοπαραγωγες χωρες , δε νομιζω οτι θα μιλαγαμε για ηλεκτροκινηση με τετοια ζεση Επεξ/σία 27 Ιουνίου από 2MM 3
doctorkostis Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου 1 hour ago, 2MM said: Αν τα καυσιμα κοστιζαν οσο εχουν σε καποιες πετρελαιοπαραγωγες χωρες , δε νομιζω οτι θα μιλαγαμε για ηλεκτροκινηση με τετοια ζεση Δεν πρόκειται ποτέ να κοστίζουν τόσο, δε θα γεμίσεις ποτέ ντεπόζιτο με 5€. Δε νομιζω να αλλάξει κάτι δραματικά προς τα κάτω στις τιμές της βενζίνης στα επόμενα 15 χρόνια.
Doubt Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου 4 ώρες πριν, csontheline είπε Οι μπαταρίες (γενικά) μπορεί να μην είχαν εξελιχθεί τόσο αν δεν υπήρχαν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Χωρίς μπαταρίες λιθίου δεν υπήρχε περίπτωση επικράτησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. 1
mindreader Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου 2 hours ago, doctorkostis said: Δεν πρόκειται ποτέ να κοστίζουν τόσο, δε θα γεμίσεις ποτέ ντεπόζιτο με 5€. Δε νομιζω να αλλάξει κάτι δραματικά προς τα κάτω στις τιμές της βενζίνης στα επόμενα 15 χρόνια. Μα το προβλημα ειναι οι φοροι που εχουν φορτωσει τη βενζινη, αυτο ειναι γνωστο... 3
@pnea1973 Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου 6 ώρες πριν, 2MM είπε Ποιο ηλεκτρικο εχεις φιλε μου? Byd seal 8 ώρες πριν, kostasgr78 είπε Παρατηρώντας τη χώρα μας πάντως, νιώθω ότι παρόλο που αυξάνονται οι επιλογές ηλεκτρικού αυτοκινήτου, έχουμε μείνει πίσω σε διείσδυση υποδομών. Βάζω και τις βλάβες φορτιστών με αργή αποκατάσταση/εξυπηρέτηση μέσα στην εξίσωση. Αυτά, μαζί με την προβληματική κατάσταση σε πολυκατοικίες, κα, ακόμα συγκρατούν αρκετούς από όσους είναι στη σκέψη να περάσουν σε ηλεκτρικό. Το θέμα είναι οι πολυκατοικίες. Βέβαια σε καινούργιες υπάρχει πρόβλεψη για φορτιστές. Αλλά οι παλιές απλά δεν έχουν λύση στο θέμα. Έχω πει ότι βασικό για εμένα είναι να έχει χώρο φόρτισης. Αν δεν είχα, δεν θα είχα αγοράσει ηλεκτρικό. 5 ώρες πριν, 2MM είπε Αν τα καυσιμα κοστιζαν οσο εχουν σε καποιες πετρελαιοπαραγωγες χωρες , δε νομιζω οτι θα μιλαγαμε για ηλεκτροκινηση με τετοια ζεση Αν ζούσαμε εκεί θα είχαμε όλοι Ferrari.. 😇 1
doctorkostis Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 3 hours ago, mindreader said: Μα το προβλημα ειναι οι φοροι που εχουν φορτωσει τη βενζινη, αυτο ειναι γνωστο... Τι σημασία έχει αυτό για τη συζήτηση που κάνουμε; Δεν πρόκειται να πέσουν οι φόροι στα καύσιμα. 1
Jlaxy Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου Απο οτι βλέπω ενα PHEV είναι καλύτερη επιλογή. Τα κοντινά με μπαταρία και ταξίδι καύσιμα.
dimitrins Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Ωρες ώρες σκέφτομαι Τι καλά θα ήτανε Να επιδοτούσαν (με τα δικά μας λεφτά) Παπάκια/σκουτεράκια. (ηλεκτρικά και μη) Αλλά με παραμύθια μεγάλωσα Με παραμύθια ζω. Επεξ/σία 28 Ιουνίου από dimitrins
@pnea1973 Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου Μα πάντα υπήρχαν οι επιδοτήσεις. Παλιότερα ήταν η απόσυρση για να αποκτήσει κάποιος καταλυτικό αυτοκίνητο. Δεν είναι κάτι καινούργιο;.. Για ηλεκτρικό σκούτερ ή ποδήλατο υπάρχει σήμερα. 2
Ntinaras Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 12 ώρες πριν, mindreader είπε Μα το προβλημα ειναι οι φοροι που εχουν φορτωσει τη βενζινη, αυτο ειναι γνωστο... Οι φοροι περα απο εισπρακτικοι, ειναι και αποτρεπτικοι. Εχεις ιδεα ποση κινηση θα ειχε στους δρομους αν η βενζινη ειχε 0.40? 1
@pnea1973 Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 3 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Οι φοροι περα απο εισπρακτικοι, ειναι και αποτρεπτικοι. Εχεις ιδεα ποση κινηση θα ειχε στους δρομους αν η βενζινη ειχε 0.40? Θυμάμαι όταν είχα την alfa αρχές 2002 με τη. Βενζίνη νομίζω στα 0.60....Πηγαινα όσο πήγαινε έκαιγε 10λιτ στα 100 και δεν με ένοιαζε!!!! Ωραίες εποχες 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα