Thanar Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Μου λες δηλαδή πως υπάρχει τιμή καινούριας μηχανής ενός θερμικού; Αν πάρεις τη Skoda και τους πεις πως θέλεις μια μηχανή ενός από τα μοντέλα τους, θα σου δώσουν τιμή; Δοκίμασέ το σε παρακαλώ. Τι παραβλέπεις; NISSAN LEAF κυκλοφορούν εδώ και 10 χρόνια. Έχουν πουληθεί 500000 κομμάτια και ακόμη δεν κυκλοφορεί η μπαταρία σαν αναλώσιμο. Δεν τα "λέμε στον κόσμο" αυτά για να τον κοροϊδέψουμε. Έτσι είναι. Αν σου "χαλάσει η μπαταρία", θα βρεις να βάλεις μεταχειρισμένη, όπως ακριβώς θα βρεις μεταχειρισμένη μηχανή για ένα όχημα με ΜΕΚ. Το refurbishment η NISSAN το χρεώνει από €500 ανά κελί που θα χρειαστεί να αντικαταστήσουν. Η μπαταρία του δικού μου LEAF έχει 48 κελιά. 18 λεπτά πριν, korakios είπε Σε περίπτωση ατυχήματος λοιπόν , η ασφαλιστική πόσο καλύπτει τη μπαταρία ? Σε περίπτωση ατυχήματος, η ασφαλιστική δεν "καλύπτει την μπαταρία", όπως δεν "καλύπτει τη μηχανή" σε ένα όχημα με ΜΕΚ. Καλύπτει το όχημα εξ' ολοκλήρου. Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2021 από Thanar
korakios Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 15 λεπτά πριν, Thanar είπε Μου λες δηλαδή πως υπάρχει τιμή καινούριας μηχανής ενός θερμικού; Όχι , ποτέ δεν το είπα αυτό, εσύ το λες 16 λεπτά πριν, Thanar είπε Αν πάρεις τη Skoda και τους πεις πως θέλεις μια μηχανή ενός από τα μοντέλα τους, θα σου δώσουν τιμή; Δοκίμασέ το σε παρακαλώ. Γιατί να το δοκιμάσω , δε με ενδιαφέρει 17 λεπτά πριν, Thanar είπε Το refurbishment η NISSAN το χρεώνει από €500 ανά κελί που θα χρειαστεί να αντικαταστήσουν. Η μπαταρία του δικού μου LEAF έχει 48 κελιά. 24000 ευρώ για να έχεις μια καινούρια μπαταρία δηλαδή ? Καλή φάση 18 λεπτά πριν, Thanar είπε Αν σου "χαλάσει η μπαταρία", θα βρεις να βάλεις μεταχειρισμένη, όπως ακριβώς θα βρεις μεταχειρισμένη μηχανή για ένα όχημα με ΜΕΚ. Ναι αλλά δε θα πάω Μάλτα, ούτε θα πληρώσω 8000Ε για ένα μοτέρ 19 λεπτά πριν, Thanar είπε Σε περίπτωση ατυχήματος, η ασφαλιστική δεν "καλύπτει την μπαταρία", όπως δεν "καλύπτει τη μηχανή" σε ένα όχημα με ΜΕΚ. Καλύπτει το όχημα εξ' ολοκλήρου. Έχεις μπλέξει την μπαταρία με την μηχανή. Το ηλεκτροκίνητο έχει μοτερ που αντιστοιχεί με το θερμικό μοτέρ και μπαταρία που αντιστοιχεί με το ρεζερβουάρ βενζίνης/πετρελαίου ή δεξαμενή αερίου.
Salvation81 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 1 ώρα πριν, Thanar είπε Επίσημα τιμή μπαταρίας δεν θα βρεις. Μόνο κατά περίπτωση και σε εξαιρετικές περιπτώσεις. Θα σου απαντήσω όμως, για το τι συμβαίνει στη μαύρη. Εγώ οδηγώ ένα NISSAN LEAF του 2013. 24kWh. Από τα πρώτα κανονικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν. Τα LEAF αυτής της γενιάς είχαν ίσως τις χειρότερες μπαταρίες. Η μπαταρία του είναι σήμερα (μετά από 8 χρόνια) στο 86% της αρχικής της χωρητικότητας. Πριν από ένα μήνα, είχα προσφορά από συνεργείο στη Μάλτα (ευκαιρία και για ταξίδι), για 40άρα μπαταρία (διπλάσια αυτονομία) στο 95% έναντι €8000 τελική. Εάν η αυτονομία του δικού μου δεν θα μου αρκεί για τις καθημερινές δουλειές, θα το σκεφτώ. Τυγχάνει να έχω 10ετή συμμετοχή σε όλες τις Μόνιμες Επιτροπές του ΤΕΕ που ασχολούνται με ενέργεια και περιβάλλον... Ξέρεις, εδώ στη Δυτική Μακεδονία, που σας φτιάχνουμε το ρεύμα, μάλλον ασχολούμαστε λίγο παραπάνω με αυτά... Δεν γνωρίζω τον κύριο... Σε ολες τις μονιμες επιτροπες του ΤΕΕ; Τυφλα να εχει το ΜΙΤ με λιγα λογια, παμε απο NASA και πανω στην Βορεια Ελλαδα... Παντως η Μηχανη ενος θερμικου αυτοκινητου εχει σαν αντιστοιχια το Μοτερ ενος ηλεκτροκινητου.....Η Μπαταρια ειναι αντιστοιχη του υλικου καυσεως στα θερμικα, δηλαδη της βενζινης.....Λεπτομερειες βεβαια..... 1
Thanar Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 47 λεπτά πριν, korakios είπε Έχεις μπλέξει την μπαταρία με την μηχανή. Το ηλεκτροκίνητο έχει μοτερ που αντιστοιχεί με το θερμικό μοτέρ και μπαταρία που αντιστοιχεί με το ρεζερβουάρ βενζίνης/πετρελαίου ή δεξαμενή αερίου. 1 λεπτό πριν, Salvation81 είπε Παντως η Μηχανη ενος θερμικου αυτοκινητου εχει σαν αντιστοιχια το Μοτερ ενος ηλεκτροκινητου.....Η Μπαταρια ειναι αντιστοιχη του υλικου καυσεως στα θερμικα, δηλαδη της βενζινης.....Λεπτομερειες βεβαια..... Κάνετε και οι δύο ακριβώς το ίδιο λάθος. Η καρδιά του θερμικού είναι η μηχανή. Η καρδιά του Ηλεκτρικού είναι η μπαταρία. Η έλευση της ηλεκτροκίνησης απαιτεί κάποιες αλλαγές νοοτροπίας και λογικής. Κάποιοι από εμάς, χάνουμε χρόνο για να σας ενημερώνουμε. Όσοι αυτό δεν το εκτιμούν, και εξακολουθούν να σκέφτονται με αναλογίες και όχι βλέποντας τη νέα κατάσταση από την αρχή, πολύ απλά θα μείνουν πίσω. Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2021 από Thanar
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 πολλές καρδούλες βλέπω , δεν έχει νόημα να χρησιμοποιείται άλλους όρους. θερμική μηχανή , ντεπόζιτο , ηλεκτρομηχανή και μπαταρία. Απλά το βασικό στο αυτοκίνητο στη μία περίπτωση είναι η θερμική μηχανή και στην άλλη η μπαταρία. Κρατήστε τις καρδούλες για τις 14 Φεβρουαρίου
Salvation81 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 1 λεπτό πριν, Thanar είπε Κάνετε και οι δύο ακριβώς το ίδιο λάθος. Η καρδιά του θερμικού είναι η μηχανή. Η καρδιά του Ηλεκτρικού είναι η μπαταρία. Η έλευση της ηλεκτροκίνησης απαιτεί κάποιες αλλαγές νοοτροπίας και λογικής. Κάποιοι από εμάς, χάνουμε χρόνο για να σας ενημερώνουμε. Όσοι αυτό δεν το εκτιμούν, και εξακολουθούν να σκέφτονται με αναλογίες και όχι βλέποντας τη νέα κατάσταση από την αρχή, πολύ απλά θα μείνουν πίσω. Ωρε ανθρωπε μιλας για λογικη και την εχεις πεταξει απο το παραθυρο. Εχουν η οχι μοτερ τα ηλεκτροκινητα αυτοκινητα; Το μοτερ δεν δινει τις στροφες-δυναμη στις ροδες (για να το πω απλοικα); Αν χαλασει το μοτερ εσυ θα πας και θα πεις αλλαχτε μου τις μπαταριες η το μοτερ; Στα θερμικα η μηχανη δεν δινει στις στροφες-δυναμη στις ροδες; Πιο απλα δεν γινονται τα πραγματα. Οι μπαταριες ειναι το καυσιμο, οπως η βενζινη, οπως το πετρελαιο, οπως το υδρογονο. 1 λεπτό πριν, SchinasN είπε πολλές καρδούλες βλέπω , δεν έχει νόημα να χρησιμοποιείται άλλους όρους. θερμική μηχανή , ντεπόζιτο , ηλεκτρομηχανή και μπαταρία. Απλά το βασικό στο αυτοκίνητο στη μία περίπτωση είναι η θερμική μηχανή και στην άλλη η μπαταρία. Κρατήστε τις καρδούλες για τις 14 Φεβρουαρίου Αλλο βασικο και αλλο αντιστοιχια. Βεβαια γιατι το μοτερ δεν το λες βασικο δεν μπορω να καταλαβω. Πανε και χωρις μοτερ;
korakios Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Απλά κρατάω για μπαταρία Leaf 8000Ε μεταχειρισμένη στη Μαλτα (με διπλάσια χωρητικότητα) 24000Ε πλήρως ανακατασκευασμένη Ελλάδα (με περαστικά και ΦΠΑ ή χωρίς 🤣???) Απο άλλες μάρκες έχουμε πληροφορίες? Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2021 από korakios
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 πάντως ούτε χωρίς μπαταρία πάνε. Στα ηλεκτρικά , το θέμα που καίει είναι η αυτονομία , οπότε ναι η μπαταρία είναι το main talk. Βρίσκεσαι και γράφεις σε ένα θέμα. Μιλάει για ηλεκτροκινητήρες ή για μπαταρίες ;
Thanar Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Προφανώς έχω κάποια αδυναμία μετάδοσης της γνώσης... 8 λεπτά πριν, korakios είπε 24000Ε καινούρια Ελλάδα (με περαστικά και ΦΠΑ ή χωρίς 🤣???) ΔΕΝ θα σου αλλάξουν μπαταρία στην Ελλάδα! Θα ΑΝΟΙΞΟΥΝ τη ΔΙΚΗ σου μπαταρία, και θα ΑΛΛΑΞΟΥΝ 2-3 κελιά που ενδεχομένως να έχουν πρόβλημα. Στη Μάλτα, με €8000 μπορώ να βάλω ΟΛΟΚΛΗΡΗ, ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ μπαταρία, για ΔΙΠΛΑΣΙΑ εμβέλεια, ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ. Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2021 από Thanar
korakios Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 1 λεπτό πριν, Thanar είπε ΔΕΝ θα σου αλλάξουν μπαταρία στην Ελλάδα! Προφανώς έχω κάποια αδυναμία μετάδοσης της γνώσης... Στην Ελλάδα, θα ΑΝΟΙΞΟΥΝ τη ΔΙΚΗ σου μπαταρία, και θα ΑΛΛΑΞΟΥΝ 1-2 κελιά που ενδεχομένων να έχουν πρόβλημα. Ανακατασκευή λοιπόν ...θα κάνω edit απλά πληροφοριακά όταν πέφτει μια μπαταρία δε σημαίνει οτι κάποια κελιά έχουν πρόβλημα (έτσι λειτουργούν , παράπονα στους κατασκευαστές) 3 λεπτά πριν, Thanar είπε Στη Μάλτα, με €8000 μπορώ να βάλω ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ μπαταρία, για ΔΙΠΛΑΣΙΑ εμβέλεια, ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ. Ναι το ξαναείπες , στο μεγαλύτερη που δεν ανέφερα κόλλησες ? Άντε κάνω edit αν είναι
Salvation81 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 7 λεπτά πριν, SchinasN είπε πάντως ούτε χωρίς μπαταρία πάνε. Στα ηλεκτρικά , το θέμα που καίει είναι η αυτονομία , οπότε ναι η μπαταρία είναι το main talk. Βρίσκεσαι και γράφεις σε ένα θέμα. Μιλάει για ηλεκτροκινητήρες ή για μπαταρίες ; Δηλαδη αν αρχισει να μιλαει για γιαουρτια θα πρεπει να ακολουθησω; Αντιστοιχα οταν λεει πως το μοτερ στα ηλεκτροκινητα δεν ειναι αντιστοιχο με την μηχανη στα αυτοκινητα πρεπει να ακολουθησω και να πω και εγω μαζι σου; Θεωρω πως λεω αυτονοητα πραγματα, αν εσυ οχι πεσμου που βλεπεις πως κανω λαθος. Μόλις τώρα, korakios είπε Ανακατασκευή λοιπόν ...θα κάνω edit απλά πληροφοριακά όταν πέφτει μια μπαταρία δε σημαίνει οτι κάποια κελιά έχουν πρόβλημα (έτσι λειτουργούν , παράπονα στους κατασκευαστές) Ναι το ξαναείπες , στο μεγαλύτερη που δεν ανέφερα κόλλησες ? Άντε κάνω edit αν είναι Μα και εσυ, 8 χιλιαρικα στην Μαλτα, σιγα τα Ωα, πας να πιεις ενα καφε (διπλα ειναι εξαλλου) με τo Leaf (αναρωτιεμαι ποση ωρα ταξιδι ειναι βεβαια) και ολα καλα. Φευγεις Κυριακη και γυριζεις την αλλη Κυριακη ενα πραγμα. Οπως και να εχει μην κανουμε χαλαστρα στο παιδι και μετα μας βγαζει φταιχτες που δεν κυλισε το εγχειρημα του.
vasilllis Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Yποθετουμε δηλαδη ενα κοστος 8000€ στην δεκαετια για αλλαγη μπαταριας(μεσο ορο 10000χλμ)? περιφερειακα πιστευω εχουν τα ιδια.Εξοδα συντηρησης υποθετω δεν εχω οσα των θερμικων κινητηρων (τι κοστος εχει ετησια συντηρηση?) Δηλαδη καπου 800€/ετος.Για βενζινες ειναι καπου τοσα υποθετω..Τι θα χρειαστει ο θερμικος κινητηας στην δεκαετια?
Joshua21 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 2 ώρες πριν, Thanar είπε Δεν γνωρίζω τον κύριο... ... όπως επίσης δεν φαίνεται να γνωρίζεις ότι ο τρόπος που προσπαθείς να προωθήσεις την ηλεκτροκίνηση (γράφοντας και διαδίδοντας ότι να ναι, όσο εξωφρενικό/ανακριβές κι αν είναι) μάλλον το αντίθετο αποτέλεσμα φέρνει. 1
Salvation81 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, vasilllis είπε Yποθετουμε δηλαδη ενα κοστος 8000€ στην δεκαετια για αλλαγη μπαταριας(μεσο ορο 10000χλμ)? περιφερειακα πιστευω εχουν τα ιδια.Εξοδα συντηρησης υποθετω δεν εχω οσα των θερμικων κινητηρων (τι κοστος εχει ετησια συντηρηση?) Δηλαδη καπου 800€/ετος.Για βενζινες ειναι καπου τοσα υποθετω..Τι θα χρειαστει ο θερμικος κινητηας στην δεκαετια? Βεβαια δεν βαζεις το ρευμα στην εξισωση που ειναι αρκετο ειδικα στο Ελλαντα. Αυτο δεν καταλαβαινει ο κοσμος, στο εξωτερικο οπως στην Αμερικη τα σκαει για τα καλα η Τεσλα και δεν πληρωνουν τιποτα (η σχεδον τιποτα). Σε αλλα Ευρωπαικα κρατη ουτως η αλλιως το ρευμα ειναι πολυ πιο φτηνο απο εδω οποτε τα κρατη καλυπτουν ενα μεγαλο κοστος. Εδω τι κοστος να καλυψει το κρατος που εχουμε απο τα πιο ακριβα ρευματα στην Ευρωπη; Οσο για την μπαταρια 8.000ε η μεταχειρισμενη (και στην Μαλτα). Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2021 από Salvation81
Thanar Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, vasilllis είπε Yποθετουμε δηλαδη ενα κοστος 8000€ στην δεκαετια για αλλαγη μπαταριας(μεσο ορο 10000χλμ)? περιφερειακα πιστευω εχουν τα ιδια.Εξοδα συντηρησης υποθετω δεν εχω οσα των θερμικων κινητηρων (τι κοστος εχει ετησια συντηρηση?) Δηλαδη καπου 800€/ετος.Για βενζινες ειναι καπου τοσα υποθετω..Τι θα χρειαστει ο θερμικος κινητηας στην δεκαετια? Το κόστος αυτό ισχύει για το δικό μου, που είναι ήδη κοντά δεκαετίας. Και που ΔΕΝ θα το επομιστώ, καθώς το 86% μου αρκεί για αρκετά χρόνια ακόμη... Τα καινούρια ηλεκτρικά δεν έχουν ούτε καν 1% απομείωση χωρητικότητας μπαταρίας το χρόνο. Κόστος συντήρησης ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει ΜΗΔΕΝ. Μόνο λάστιχα, μάκτρα υαλοκαθαριστήρων και έλεγχοι αντιψυκτικού και υγρών φρένων. Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2021 από Thanar
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα