Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Ειναι πολυ πιο καθαρα, πιο γρηγορα, πιο ησυχα, και πιο φτηνα στη χρηση και συντηρηση.

Αλλα πιο ακριβα στην αγορα, και ειναι ακομα beta η φαση τους.

Δεν χρειαζονται 2 σελιδες, 2 γραμμες αρκουν.

Μετά από τόσα χρόνια ανάλυσης ηλεκτροκίνησης είναι κρίμα να αναπαράγουμε γενικότητες χωρίς λεπτομερή ανάλυση.

Πιο καθαρά;
Ναι, αν έχεις φωτοβολταϊκό στο σπίτι ή virtual net metering ή το ρεύμα που αγοράζεις από τον πάροχο που σου δίνει (σε όρους νοητής δεξαμενής παραγωγής) είναι από ΑΠΕ. Αν κουμπώνεις σε ρεύμα που παίζουν πολύ ορυκτά καύσιμα, συνολικά δεν είσαι πιο καθαρός. Άλλη μια παπάτζα που κατάπιαν φανατικοί μη σκεπτόμενοι early adopters ηλεκτρικών και τα διαλαλούν δεξιά και αριστερά αδιακρίτως όντας αδιάβαστοι.
Πιο καθαρές πόλεις με ηλεκτρικά; Σίγουρα ναι. Απλά αν καις λιγνίτη μεταφέρεις τις εκπομπές αλλού, αλλά παραμένουν στον πλανήτη.

Πιο γρήγορα;
Ναι.

Πιο ήσυχα;
Ναι.

Πιο φτηνά στη χρήση και συντήρηση;
Πάμε να το κάνουμε breakdown.
Λιγότερα μηχανικά μέρη; Ναι.
Φθηνότερη συντήρηση; Ελέγχεται από την αντιπροσωπεία και τον κατασκευαστή. Μερικοί ως τώρα φαίνεται να ξεδιπλώνουν τα «σπασμένα», και να χρεώνουν παράλογα μεγάλες τιμές για λιγότερες δουλειές από τα θερμικά και για δεδομένα απλές δουλειές. Price mechanism, δεν θα χάσουν λεφτά οι βιομηχανίες. Θα δούμε στην πορεία πώς θα ξεδιπλωθεί αυτό το έργο, όταν θα αρχίσουν οι περισσότεροι να έχουν ηλεκτρικά και θα είναι αδύνατο να επιλέξεις κάτι άλλο.
Ακριβότερα ελαστικά; Ξεκάθαρα ναι.
Ακριβότερες υποδομές και συντήρησή τους λόγω μεγαλύτερου βάρους οχήματος; Ναι. (Θα μετακυληθεί στον καταναλωτή σε δημόσιες υποδομές και θα επιβαρυνθεί ο καθένας στο σπίτι του στην πορεία, δεν έχει φανεί ακόμα το τελευταίο).

Οπότε 2 γραμμές δεν αρκούν. Πρέπει να δούμε τα κριτήρια ένα-ένα.

Είναι γελασμένος ο ιδιοκτήτης ηλεκτρικού που φορτίζει από λιγνίτη ότι είναι «πράσινος» όσο ο ιδιοκτήτης του ίδιου οχήματος στο φανάρι που σταμάτησε, που φορτίζει σπίτι απο φωτοβολταϊκό.

  • Like 2
  • Sad 1
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πάντως σε σχέση με τα πετρέλαια χωρίς dpf και τα καταλυτικά με το καταλύτη με πάνω από 180.000 είναι λίγο πιο καθαρά τα ηλεκτρικά. 

Επίσης θα ήθελα να είσαστε λίγο πιο ευγενικοί στις εκφράσεις.. Του στυλ καταπίνω παπατζες ή φανατικός.. 

Επειδή  είχαμε και θερμικά ενώ κάποιοι δεν έχουν ηλεκτρικό για να κάνουν άμεσες συγκρίσεις, καλό θα ήταν να είμαστε πιο προσεκτικοί στις εκφράσεις. 

Γιατί αναφέρονται συνέχεια ότι τα ηλεκτρικά επιβαρύνουν όταν φορτίζουν με ορυκτά καύσιμα. Σε σχέση με τα θερμικά που καταναλώνουν ορυκτά καύσιμα όμως σε τι ποσοστό; 

Σε σχέση με τα κακοσυντηρημενα θερμικά που ποσοστό καυσίμου πάει ακαφτο; 

Μην γράφουμε ότι διαβάζουμε αμασητο. 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν αναφέρομαι σε χαρακτηρισμούς ανθρώπων εδώ μέσα.

Οι παπάτζες που γράφονται στο Διαδίκτυο και στα κοινωνικά δίκτυα για την ηλεκτροκίνηση είναι αμύθητες. Δεν υπάρχει άλλη λέξη για να τις χαρακτηρίσει. Φανατικός είναι αυτός που προσπαθεί να στηρίξει επιλογές χωρίς τεκμηριώσεις, ανεξαρτήτως τού τί επιλέγει. Σαν να βλέπουμε το ίδιο έργο με τις αθλητικές ομάδες που δημιουργούνται τέτοια πράγματα στο ξεπεσμένο ελληνικό σκηνικό. Όπως υπάρχουν φανατικοί των θερμικών που γράφουν επίσης ανεκδιήγητες παπάτζες, επειδή απλά δεν χωνεύουν τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.

Προσωπικά πιστεύω ότι η ηλεκτροκίνηση θα θέσει περιορισμούς στις κακοσυντηρήσεις και στον αχταρμά των κακοσυντηρημένων θερμικών (που υπάρχουν με το 10κιλο στην Ελλάδα, περισσότερο από άλλες χώρες).

Προσωπικά θέλω να μεταβώ σε ηλεκτρικό στην κατάλληλη στιγμή, για τουλάχιστον το 1 οικογενειακό μου, αλλά επειδή είμαι σχεδόν 30 χρόνια οδηγός που τα θερμικά μου τα έχω αυστηρότερα συντηρημένα από τις προβλεπόμενες διατάξεις (και των ΚΤΕΟ και του κατασκευαστή) αρνούμαι να δεχτώ τις γενικότητες που αναφέρονται στην ηλεκτροκίνηση ως πιο καθαρή, και μπορώ να το αποδείξω με νούμερα για κάποιες περιπτώσεις.

Συγκεκριμένα, έχω και φίλους με ηλεκτρικά που από μερικούς είμαι πιο «πράσινος» με θερμικό σε όρους αυτοκίνησης και το υπολογίζαμε μια μέρα και όταν είδαν τα νούμερα κατάλαβαν την παπάτζα που έχει πουληθεί ως «γουρούνι στο σακί».

Επεξ/σία από kostasgr78
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Γιατι ακριβως ειναι απατη?

Σου πουλανε κατι που ειναι μουφα εν γνωσει τους η σε κλεβουν?

Ουτε νανογιλεκα υποσχονται, ουτε κεραλειφες ουτε επιστολες του Ιησου.

Απάτη είναι γιατί έχουν βασίσει την κατασκευή τους στο ψέμα της πράσινης ανάπτυξης και δεν συμμαζεύεται...Εκτός και αν ανακυκλώνονται τόσα εκατομμύρια μπαταρίες και δεν το ξέρω...Χρησιμοποιούν ηλεκτρικό ρεύμα και αυτό από μόνο του μολύνει το περιβάλλον...Χρειάζονται ώρες για να φορτίσουν..δεν έχουν οι μπαταρίες τους την απόδοση που έχει ένας βενζινοκινητήρας...Σε αφήνουν στην μέση του πουθενά και μέσα στο κρύο το χειμώνα αν δεν έχεις φορτίσει..Κοστίζουν 30% πάνω τα καινούρια....

Το πήραν χαμπάρι οι αυτοκινητοβιομηχανίες και προσανατολίζονται στον να βγάζουν μόνο υβριδικά

Το μόνο καλό είναι ότι έχουν μειωμένο κόστος συντήρησης

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Αν κουμπώνεις σε ρεύμα που παίζουν πολύ ορυκτά καύσιμα, συνολικά δεν είσαι πιο καθαρός. Άλλη μια παπάτζα που κατάπιαν φανατικοί μη σκεπτόμενοι early adopters ηλεκτρικών και τα διαλαλούν δεξιά και αριστερά αδιακρίτως όντας αδιάβαστοι.

 

1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Φανατικός είναι αυτός που προσπαθεί να στηρίξει επιλογές χωρίς τεκμηριώσεις, ανεξαρτήτως τού τί επιλέγει.

Αυτό - αναιρεισαι 


Ποιοί μιλάνε χωρίς τεκμηρίωση φαίνεται. 
Παρακάτω το ενεργειακό μίγμα Μαρτίου. Τους επόμενους μήνες, και ειδικά τους καλοκαιρινούς, το μίγμα θα είναι περισσότερο πράσινο γιατί τα φωτοβολταϊκά θα παράγουν περισσότερο και για περισσότερες  ώρες. 
Εχει σχετική εφαρμογή ο διαχειριστής και μπορείς να βλέπεις το μίγμα παραγωγής real time. 
 

Επίσης. Λίγο off topic αλλά σχετικό

Μόνο εδώ και στα νήματα της Apple, οι «διαφωνούντες» χαρακτηρίζουν συνεχώς τους αγοραστές ή και δυνητικούς αγοραστές των προϊόντων με επίθετα  μάλλον προσβλητικά. (Πρόβατα, παπάντζες κλπ). 
Το αντίθετο δεν συμβαίνει ποτέ ….

Food for thought ….
 

IMG_5182.jpeg

Επίσης, μια και μιλάμε για την «προοπτική» της ηλεκτροκίνησης 

Ενας απλό τους μεγαλύτερους Logistics providers  ακόμη και στο last mile, μεταβαίνει σε ηλεκτρικά, φορτηγά. 


Θεωρείτε ότι εταιρείες του μεγέθους αυτού επενδύουν «στον αέρα» ? 
Η θα επέτρεπε πρωτα να ρωτήσουν τον Μητσο από την Κάτω Ραχούλα ?

Η ηλεκτροκίνηση ήρθε για να μείνει. 

IMG_5183.jpeg

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 8
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης προσωπικά δεν πήγα σε ηλεκτροκινηση για να είμαι πράσινος. 

Δεν υπάρχει πράσινη ανάπτυξη αλλά μόνο χρηματική ανάπτυξη. 

Αλλα σε κάθε περίπτωση η σύγκριση με τα μέχρι τώρα οχήματα που είχα είναι υπέρ του ηλεκτρικού. 

Το έχω πει πολλές φορές. Όταν κάποιος σκέφτεται για νέο αυτοκίνητο θα πρέπει να σκεφτεί σαν 1η επιλογή το ηλεκτρικό εφόσον έχει τις προϋποθέσεις που πρέπει. Η Ελλάδα είναι μια χώρα όπου η αυτονομία του ηλεκτρικό είναι υπέρ αρκετή στην μεγάλη πλειοψηφία των περιπτώσεων. Στις άλλες αρκεί μια πρίζα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιός είπε ότι η ηλεκτροκίνηση δεν ήρθε για να μείνει;

Απλά δεν είναι αυτοκόλλητο που σημαίνει το ίδιο πράγμα κάθε φορά. Πρέπει να πας να δεις την κάθε περίπτωση ξεχωριστά. Κι εδώ πάει η αναφορά σε γενικότητες. Φανατικότητα σημαίνει να κολλάς το αυτοκόλλητο της ηλεκτροκίνησης και να θεωρείς το περιεχόμενο του μαύρου κουτιού ίδιο χωρίς όρους.

Συγκρίνουμε αποκλειστικά πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις που πρέπει να περιγράφουν συγκεκριμένο όχημα, προφίλ κίνησης, προφίλ φόρτισης, κα. Δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες.

10 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Επίσης προσωπικά δεν πήγα σε ηλεκτροκινηση για να είμαι πράσινος. 

Δεν υπάρχει πράσινη ανάπτυξη αλλά μόνο χρηματική ανάπτυξη. 

Αλλα σε κάθε περίπτωση η σύγκριση με τα μέχρι τώρα οχήματα που είχα είναι υπέρ του ηλεκτρικού. 

Το έχω πει πολλές φορές. Όταν κάποιος σκέφτεται για νέο αυτοκίνητο θα πρέπει να σκεφτεί σαν 1η επιλογή το ηλεκτρικό εφόσον έχει τις προϋποθέσεις που πρέπει. Η Ελλάδα είναι μια χώρα όπου η αυτονομία του ηλεκτρικό είναι υπέρ αρκετή στην μεγάλη πλειοψηφία των περιπτώσεων. Στις άλλες αρκεί μια πρίζα. 

Αυτό respect που το παραδέχεσαι, γιατί αυτή είναι η ουσία.

Συχνά στη χώρα αυτή κάνουμε μια επιλογή απλά γιατί έτσι γουστάρουμε να επιλέξουμε και μετά ψάχνουμε να τεκμηριώσουμε ότι η επιλογή μας είναι πιο γ@μηστερή από την άλλη (x, y, z, w), οχυρωνόμαστε πίσω από φανατισμούς, σχεδόν σε φάση ιεραπόστολου.

Τώρα είναι η ηλεκτροκίνηση, μεθαύριο θα είναι η υδρογονοκίνηση.

Σαν να βλέπω το έργο, οι early adopters της υδρογονοκίνησης θα την λένε στους κατόχους ηλεκτροκίνητων. 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

 

Αυτό respect που το παραδέχεσαι, γιατί αυτή είναι η ουσία.

 

Μα δεν είπα προσωπικά ποτέ ότι είμαι πράσινος. Δεν πιστεύω στην πράσινη ανάπτυξη. Όλα έχουν να κάνουν με τα χρήματα. 

Αλλα σε σύγκριση με οτιδήποτε είχα από θερμικό, το ηλεκτρικό που έχω είναι ανώτερο σε όλους τους τομείς εκτός από την αυτονομία. 

Και εάν είχα να επιλέξω αυτοκίνητο σε οποιοδήποτε εύρος τιμής αυτό θα ήταν πάλι ηλεκτρικό είτε ήταν πόλης ειτε για ταξίδι.

Αφηνω εκτός την alfa romeo quadrifoglio. Αυτή θα την αγόραζα για να την βγάζω μια φορά το μήνα. Τις άλλες ημέρες θα ήθελα να έχω ηλεκτρικό.. 

 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Doubt είπε

Ορίστε;

Ε καλά λέει. 

Βάλε ντιζελακι χωρίς dpf και είσαι μια χαρά... 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Μετά από τόσα χρόνια ανάλυσης ηλεκτροκίνησης είναι κρίμα να αναπαράγουμε γενικότητες χωρίς λεπτομερή ανάλυση.

Πιο καθαρά;
Ναι, αν έχεις φωτοβολταϊκό στο σπίτι ή virtual net metering ή το ρεύμα που αγοράζεις από τον πάροχο που σου δίνει (σε όρους νοητής δεξαμενής παραγωγής) είναι από ΑΠΕ. Αν κουμπώνεις σε ρεύμα που παίζουν πολύ ορυκτά καύσιμα, συνολικά δεν είσαι πιο καθαρός. Άλλη μια παπάτζα που κατάπιαν φανατικοί μη σκεπτόμενοι early adopters ηλεκτρικών και τα διαλαλούν δεξιά και αριστερά αδιακρίτως όντας αδιάβαστοι.
Πιο καθαρές πόλεις με ηλεκτρικά; Σίγουρα ναι. Απλά αν καις λιγνίτη μεταφέρεις τις εκπομπές αλλού, αλλά παραμένουν στον πλανήτη.

Πιο γρήγορα;
Ναι.

Πιο ήσυχα;
Ναι.

Πιο φτηνά στη χρήση και συντήρηση;
Πάμε να το κάνουμε breakdown.
Λιγότερα μηχανικά μέρη; Ναι.
Φθηνότερη συντήρηση; Ελέγχεται από την αντιπροσωπεία και τον κατασκευαστή. Μερικοί ως τώρα φαίνεται να ξεδιπλώνουν τα «σπασμένα», και να χρεώνουν παράλογα μεγάλες τιμές για λιγότερες δουλειές από τα θερμικά και για δεδομένα απλές δουλειές. Price mechanism, δεν θα χάσουν λεφτά οι βιομηχανίες. Θα δούμε στην πορεία πώς θα ξεδιπλωθεί αυτό το έργο, όταν θα αρχίσουν οι περισσότεροι να έχουν ηλεκτρικά και θα είναι αδύνατο να επιλέξεις κάτι άλλο.
Ακριβότερα ελαστικά; Ξεκάθαρα ναι.
Ακριβότερες υποδομές και συντήρησή τους λόγω μεγαλύτερου βάρους οχήματος; Ναι. (Θα μετακυληθεί στον καταναλωτή σε δημόσιες υποδομές και θα επιβαρυνθεί ο καθένας στο σπίτι του στην πορεία, δεν έχει φανεί ακόμα το τελευταίο).

Οπότε 2 γραμμές δεν αρκούν. Πρέπει να δούμε τα κριτήρια ένα-ένα.

Είναι γελασμένος ο ιδιοκτήτης ηλεκτρικού που φορτίζει από λιγνίτη ότι είναι «πράσινος» όσο ο ιδιοκτήτης του ίδιου οχήματος στο φανάρι που σταμάτησε, που φορτίζει σπίτι απο φωτοβολταϊκό.

Ακομα και 100% απο λιγνιτη, diesel και φυσικο αεριο να φορτιζεις, παλι ειναι πολυ πιο καθαρα.

Το efficiency που εχουν τα εργοστασια παραγωγης ηλεκτρικης ενεργειας μπορει να ειναι και διπλασιο απο τα συμβατικα ΙΧ. Τα εργοστασια εχουν σχεδιαστει για να παραγουν ενεργεια ακομα και με τα καυσαερια που χανονται, τα ξανα περνανε απο στροβιλους για να μη παει τιποτα χαμενο. Δουλευουν στις πιο αποδοτικες στροφες, δεν εχουν ρελαντι, δεν "ξεχνανε" να περασουν σερβις η να "χαλασει" και να αφαιρεθει το dpf/ καταλυτης, δεν δουλευουν ποτε κρυα, και πανω απ ολα δεν ειναι μεσα στη πολη να πετανε τη μποχα τους στη μαπα του πεζου που περιμενει στη σταση. Βαλε τωρα και το regenerative braking των ηλεκτρικων και δες ποση ενεργεια πετας σε καθε φρεναρισμα με το σταρλετ του 98.

Επισης, τα συμβατικα που καινε βενζινουλα και diesel και LPG/CNG, που νομιζεις οτι βρισκουν τα καυσιμα? Εμφανιζονται μαγικα μεσα στο ντεποζιτο τους?

Αφου θες να κανεις το κοπο και να αναλυσεις ολο το chain παραγωγης ηλεκτρικης ενεργειας, και εντελως τυχαια ξεχνας τις ΑΠΕ και το υπερβολικα υψηλο efficiency μεταφορας ηλεκτρικης ενεργειας, γιατι δεν κανεις το ιδιο και με την αλυσιδα παραγωγης ορυκτων καυσιμων?

Την μποχα και την μολυνση απο τις πλατφορμες αντλησης πετρελαιου τις εβαλες στην εξισωση? Την μεταφορα αργου απο τα τανκερ? Τα πιθανα ατυχηματα που χυνουν τονους αργου στη θαλασσα? Την μποχα που βγαινει απο τα διυλιστηρια? Την μεταφορα με φορτηγα απο τα διυλιστηρια στα βενζιναδικα? Τον κυρ Μητσο που κατουραει στην δεξαμενη βενζινης και στην πουλαει νοθευμενη κι εσυ μετα βγαζεις καρκινο απο την εξατμιση?

Τον θειο σαμ που εχει εισβαλλει σε καθε πετρελαιοπαραγωγικη χωρα και τα χει γαμησει ολα?

Οχι ε? Κατα τα αλλα τα ηλεκτρικα ειναι που μολυνουν επειδη δεν ειναι 100% ΑΠΕ.

Σε χαλασε το περσινο δηλαδη.

Χρονιά ρεκόρ το 2023 για τις ΑΠΕ στην Ελλάδα – Αύξηση 147% την τελευταία 10ετία-3

Ο μεσος hater της ηλεκτροκινησης, ειναι ενας μιζερος μπουμερο-μιλλενιαλ, κολλημενος εγκεφαλικα στον μεσαιωνα και αντιθετος με καθε εξελιξη, γιατι φοβαται μη χασει το τριμπουρδελο χρεπι που εχει για ΙΧ που κανει βρουμ βρουμ στο φαναρι.

Λογικα χρησιμοποιει ακομα φωτογραφικη με φιλμ, στο pc του εχει hdd αντι για ssd, και εχει κινητο με κουμπια και σταθερο με ντριγκιντραγκα.

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Sad 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

/οφτοπικ

Ενταξει ρε παδια μην τα τσουβαλιαζετε ολα, οχι και για τα φιλμακια.

Ειμαι φουλ μεσα στην τεχνολογια αλλα για πολλα χρονια τραβαγα με φιλμ με μηχανες μεσαιου φορμα.

Ειναι αλλη φαση το φιλμ δεν συγκρινεται, και δεν μιλαω απο αποψη ποιοτητας, ειναι ενα χομπι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Η άποψη μου ειναι πως κάποιος που αγοράζει ηλεκτρικό πρέπει να ειναι σίγουρος πως το ηλεκτρικό τον καλύπτει σήμερα. Με τις σημερινές τιμές ρεύματος, με το σημερινό δίκτυο φόρτισης κλπ. Είναι μια ακριβή αγορά που πρέπει να ικανοποιεί τον καταναλωτή day one. 

Τα είπε όλα ο φίλος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Apostol. είπε

/οφτοπικ

Ενταξει ρε παδια μην τα τσουβαλιαζετε ολα, οχι και για τα φιλμακια.

Ειμαι φουλ μεσα στην τεχνολογια αλλα για πολλα χρονια τραβαγα με φιλμ με μηχανες μεσαιου φορμα.

Ειναι αλλη φαση το φιλμ δεν συγκρινεται, και δεν μιλαω απο αποψη ποιοτητας, ειναι ενα χομπι.

Ειχες φιλμ μεσαιου φορμα, για χομπι.

Το αντιστοιχο σε ΙΧ να ειχες ενα GTR 900hp, για χομπι...

Γιατι φανταζομαι για καθημερινη χρηση δεν εβγαζες φιλμ να βγαλεις τη γατα σου, οπως δε θα επαιρνες το GTR να πας στο σουπερμαρκετ...

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...