Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Θέλει παραπάνω χώρο στην καμπίνα που συναντάνται στα αυτοκίνητα 4,4μ(+-) SUV, και σίγουρα θέλεις τουλάχιστον 40% παραπάνω χώρο αποσκευών από τα 360λτ που διαθέτει το MG4

Ένα vitara έχει 362lt αποθηκευτικού χώρου. Πιο ακριβώς SUV σε αυτά τα χρήματα δηλαδή βγάζοντας έξω ακριβότερα όπως XTRAIL, Kuga, Tuson έχει μεγαλύτερο χώρο;

Σε Golf 4 που είχαμε σαν οικογένεια πάντως με 330 ανετότατα βάζαμε και οι τέσσερις μας τις βαλίτσες μας και πηγαίναμε τριήμερες και πενθήμερες εκδρομές στην Κρήτη. Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχει αλλάξει από τότε και πλέον αυτά τα αυτοκίνητα δεν θεωρούνται οικογενειακά.

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Ένα vitara έχει 362lt αποθηκευτικού χώρου. Πιο ακριβώς SUV σε αυτά τα χρήματα δηλαδή βγάζοντας έξω ακριβότερα όπως XTRAIL, Kuga, Tuson έχει μεγαλύτερο χώρο;

Σε Golf 4 που είχαμε σαν οικογένεια πάντως με 330 ανετότατα βάζαμε και οι τέσσερις μας τις βαλίτσες μας και πηγαίναμε τριήμερες και πενθήμερες εκδρομές στην Κρήτη. Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχει αλλάξει από τότε και πλέον αυτά τα αυτοκίνητα δεν θεωρούνται οικογενειακά.

Για να μην βγαίνουμε off-topic, δεν θα αναλύσουμε εδώ θέματα χώρου αποσκευών. Ο καθένας κρίνει από τις ανάγκες του, η αυτοκίνηση κρίνει στατιστικά στον πληθυσμό και σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.

Απλά θα αναφέρουμε ότι διεθνώς το MG4 λογίζεται ως "small family car". Λογικό για τους χώρους που έχει.

Αυτό σημαίνει, για να κάνουμε σύνδεση με το παρόν θέμα και το πώς ξεκίνησε αυτή η ανάλυση, είναι ότι με 25000 ευρώ δεν αγοράζεις οικογενειακό ηλεκτρικό αυτοκίνητο για τον ευρύ πληθυσμό. Το αν κάποιος «χωράει» τις ανάγκες του σε αυτούς τους χώρους, δεν απασχολεί τη στατιστική άποψη που δεν θεωρεί το MG4 οικογενειακό αυτοκίνητο για τη μέση στατιστικά οικογένεια στον πλανήτη.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kostasgr78 είπε

Για να μην βγαίνουμε off-topic, δεν θα αναλύσουμε εδώ θέματα χώρου αποσκευών. Ο καθένας κρίνει από τις ανάγκες του, η αυτοκίνηση κρίνει στατιστικά στον πληθυσμό και σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.

Απλά θα αναφέρουμε ότι διεθνώς το MG4 λογίζεται ως "small family car". Λογικό για τους χώρους που έχει.

Αυτό σημαίνει, για να κάνουμε σύνδεση με το παρόν θέμα και το πώς ξεκίνησε αυτή η ανάλυση, είναι ότι με 25000 ευρώ δεν αγοράζεις οικογενειακό ηλεκτρικό αυτοκίνητο για τον ευρύ πληθυσμό. Το αν κάποιος «χωράει» τις ανάγκες του σε αυτούς τους χώρους, δεν απασχολεί τη στατιστική άποψη που δεν θεωρεί το MG4 οικογενειακό αυτοκίνητο για τη μέση στατιστικά οικογένεια στον πλανήτη.

Δεν είναι ακριβώς εκτός θέματος, γίνεται μια σύγκριση στις τιμές των οικογενειακών. Κάνεις λοιπόν μια δήλωση ότι θες 35Κ για να πας σε οικογενοιακό. Τι ακριβώς λοιπόν έχει να προσφέρει η αγορά των θερμικών σε αυτή την τιμή που να έχει μεγαλύτερο χώρο από 360ltr;

Το θέμα με το golf 4 το είπα απλώς για να κάνω σχόλιο, ότι όλα είναι και θέμα marketing καμιά φορά και πρακτικά μας δημιουργούν ανάγκες για πορτ παγκάζ των 600ltr που στην ουσία δεν τις χρειαζόμαστε αλλά whatever. Μην μένεις σε αυτό.

  • Like 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Το atto3 μια χαρά κάνει για οικογένεια. 

Το volvo ex30 είναι πιο μικρό. 

Είναι πιο μικρό και απ' το MG4

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Κάνεις λοιπόν μια δήλωση ότι θες 35Κ για να πας σε οικογενοιακό. Τι ακριβώς λοιπόν έχει να προσφέρει η αγορά των θερμικών σε αυτή την τιμή που να έχει μεγαλύτερο χώρο από 360ltr;

Υπάρχουν κάποια με 550λτ με τιμές κάτω από 30000. Και ακόμα περισσότερα με παραπάνω από 360λτ γύρω στα 25000.

Αυτό που λέω εξαρχής είναι ότι πρέπει κάποιος να δώσει 44000+ για να πάρει αργότερα πίσω την επιδότηση, και να του βγει 35000 για να πάρει ένα άνετο οικογενειακό (επαναδιατυπώνω αφού διαφωνούμε τί θα πει οικογενειακό και επιμένουμε να βαφτίζουμε οικογενειακά τα ποντικολαμαρινοκούτια, επειδή «παίρνουμε λιγότερα ρούχα και χωράμε»).

Ε, τί να κάνουμε, πόσες ελληνικές οικογένειες μπορούν να σκάσουν 45000+- σε αυτοκίνητο; Αυτό λέω εξαρχής, ως απρόσιτη ηλεκτροκίνηση μέχρι τώρα τουλάχιστον.

Επεξ/σία από kostasgr78
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μα εξ αρχής έχουμε πει ότι η ηλεκτροκινηση σαν κάτι το καινούργιο δεν είναι για όλους. 

Και οχι μόνο χρημάτων. Το θέμα της φορτίσης είναι το βασικότερο. Γιατί υπάρχουν οικογένειες για να δώσουν 45.000 για αυτοκίνητο. Το θέμα ειναι ότι δεν έχουν να το φορτισουν. 

Αυτοί που έχουν να δώσουν λιγότερα θα κάνουν και συμβιβασμούς.  Όπως γίνεται. 

 

Ξαναλέω ότι το atto3 με τον εξοπλισμό μαζί με την επιδότηση είναι μια χαρά για οικογένεια. 

 

(Για να μην παρεξηγηθώ επειδή λέω μόνο για BYD.. Εκτος από το seal που έχω, το atto3 το είχα για ένα ΣΚ και μια ολόκληρη μέρα την 2η φορά στην Αθήνα. Οπότε λέω μόνο για αυτοκίνητα που τα έχω ζήσει και όχι μόνο γι αυτά που έκανα test drive όπως το Volvo) 

 

Επεξ/σία από @pnea1973
Δημοσ.

Οι πωλήσεις στα ηλεκτροκίνητα πέφτουν συνεχώς...Όταν λέω εγώ ότι είναι απάτη η αμιγώς ηλεκτροκίνηση τουλάχιστον στην παρούσα φάση...Το θετικό πάντως είναι ότι η τεχνολογία συνεχώς εξελίσσεται και οι κινέζοι εφηύραν μπαταρία με 1000χλμ αυτονομία

  • Like 2
Δημοσ.
10 ώρες πριν, giorgos_76 είπε

Οι πωλήσεις στα ηλεκτροκίνητα πέφτουν συνεχώς...Όταν λέω εγώ ότι είναι απάτη η αμιγώς ηλεκτροκίνηση τουλάχιστον στην παρούσα φάση...Το θετικό πάντως είναι ότι η τεχνολογία συνεχώς εξελίσσεται και οι κινέζοι εφηύραν μπαταρία με 1000χλμ αυτονομία

Γιατι ακριβως ειναι απατη?

Σου πουλανε κατι που ειναι μουφα εν γνωσει τους η σε κλεβουν?

Ουτε νανογιλεκα υποσχονται, ουτε κεραλειφες ουτε επιστολες του Ιησου.

  • Like 4
  • Sad 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Γιατι ακριβως ειναι απατη?

Σου πουλανε κατι που ειναι μουφα εν γνωσει τους η σε κλεβουν?

Ουτε νανογιλεκα υποσχονται, ουτε κεραλειφες ουτε επιστολες του Ιησου.

Απάτη δεν είναι. Απλά πολλοί αγοράζουν (ακριβά) ηλεκτρικά περιμένοντας ένα μέλλον που μπορεί να μην έρθει ποτέ (ή τουλάχιστον στη διάρκεια ζωής του οχήματός τους). Με φορτιστές παντού, ταχύτατη και φθηνή φόρτιση, υψηλή αξία μεταπώλησης λόγω απαγόρευσης οχημάτων με ΜΕΚ κλπ κλπ. 

Η άποψη μου ειναι πως κάποιος που αγοράζει ηλεκτρικό πρέπει να ειναι σίγουρος πως το ηλεκτρικό τον καλύπτει σήμερα. Με τις σημερινές τιμές ρεύματος, με το σημερινό δίκτυο φόρτισης κλπ. Είναι μια ακριβή αγορά που πρέπει να ικανοποιεί τον καταναλωτή day one. 

Πάντως είναι γεγονός πως στις περισσότερες χώρες όταν κόπηκαν οι αρκετά γενναίες επιδοτήσεις, οι πωλήσεις έπεσαν. Και η άποψη μου είναι πως αυτή τη στιγμή, με τα αποτελέσματα που ήρθαν και στις πρόσφατες ευρωεκλογές, η πράσινη μετάβαση όχι μόνο δεν είναι selling point αλλά ακριβώς το αντίθετο, οπότε ενδεχομένως να υπάρξει ενα φρένο σε αρκετά απο αυτά τα μέτρα. 

  • Like 4
Δημοσ.
8 minutes ago, ProponitisTouKanape said:

Απάτη δεν είναι. Απλά πολλοί αγοράζουν (ακριβά) ηλεκτρικά περιμένοντας ένα μέλλον που μπορεί να μην έρθει ποτέ (ή τουλάχιστον στη διάρκεια ζωής του οχήματός τους). Με φορτιστές παντού, ταχύτατη και φθηνή φόρτιση, υψηλή αξία μεταπώλησης λόγω απαγόρευσης οχημάτων με ΜΕΚ κλπ κλπ. 

Η άποψη μου ειναι πως κάποιος που αγοράζει ηλεκτρικό πρέπει να ειναι σίγουρος πως το ηλεκτρικό τον καλύπτει σήμερα. Με τις σημερινές τιμές ρεύματος, με το σημερινό δίκτυο φόρτισης κλπ. Είναι μια ακριβή αγορά που πρέπει να ικανοποιεί τον καταναλωτή day one. 

Πάντως είναι γεγονός πως στις περισσότερες χώρες όταν κόπηκαν οι αρκετά γενναίες επιδοτήσεις, οι πωλήσεις έπεσαν. Και η άποψη μου είναι πως αυτή τη στιγμή, με τα αποτελέσματα που ήρθαν και στις πρόσφατες ευρωεκλογές, η πράσινη μετάβαση όχι μόνο δεν είναι selling point αλλά ακριβώς το αντίθετο, οπότε ενδεχομένως να υπάρξει ενα φρένο σε αρκετά απο αυτά τα μέτρα. 

Ζουμε σε μια εποχη με πολυ 'φουμο'. Πολλοι χαλανε τα ωραια τους λεφτα, σε οτι εχει hype. Ξερεις τι ειναι να οδηγεις και να νιωθεις 'πρασινη αναπτυξη' οπως επισης και να μην ακους θορυβο; Ε για τα υπολοιπα, οπως λεγανε και παλια οι γυναικες, 'μπρος τα καλλη, τι ειναι ο πονος'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

😱

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, mindreader είπε

Ζουμε σε μια εποχη με πολυ 'φουμο'. Πολλοι χαλανε τα ωραια τους λεφτα, σε οτι εχει hype. Ξερεις τι ειναι να οδηγεις και να νιωθεις 'πρασινη αναπτυξη' οπως επισης και να μην ακους θορυβο; Ε για τα υπολοιπα, οπως λεγανε και παλια οι γυναικες, 'μπρος τα καλλη, τι ειναι ο πονος'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

😱

Δηλαδη εσυ θες να οδηγας και να βγαζεις καρκινο απο πισω την ωρα που ακουγεται το τακα τουκα λες και εισαι μηχανοτρατα.

  • Like 4
  • Sad 1
  • Haha 1
Δημοσ.
4 minutes ago, Ntinaras said:

Δηλαδη εσυ θες να οδηγας και να βγαζεις καρκινο απο πισω την ωρα που ακουγεται το τακα τουκα λες και εισαι μηχανοτρατα.

Οχι βεβαια.

Αλλα δεν θελω και ολα τα αλλα ντραβαλα (γεμιζουμε και  2 σελιδες Α4 με επιχειρηματολογια οπως το υπολογιζω) που μας φερνει η ηλεκτροκινηση. Τοσο απλα.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, mindreader είπε

Οχι βεβαια.

Αλλα δεν θελω και ολα τα αλλα ντραβαλα (γεμιζουμε και  2 σελιδες Α4 με επιχειρηματολογια οπως το υπολογιζω) που μας φερνει η ηλεκτροκινηση. Τοσο απλα.

Ειναι πολυ πιο καθαρα, πιο γρηγορα, πιο ησυχα, και πιο φτηνα στη χρηση και συντηρηση.

Αλλα πιο ακριβα στην αγορα, και ειναι ακομα beta η φαση τους.

Δεν χρειαζονται 2 σελιδες, 2 γραμμες αρκουν.

  • Like 5
  • Sad 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Ειναι πολυ πιο καθαρα, πιο γρηγορα, πιο ησυχα, και πιο φτηνα στη χρηση και συντηρηση.

Αλλα πιο ακριβα στην αγορα, και ειναι ακομα beta η φαση τους.

Δεν χρειαζονται 2 σελιδες, 2 γραμμες αρκουν.

Ακριβώς. 2 γραμμες τα είπες όλα. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...