kostasgr78 Δημοσ. 22 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 19 ώρες πριν, korakios είπε αν ανεβάσουν και άλλο τις τιμές στα θερμικά , μια χαρά θα νομίζει ο κόσμος οτι συμφέρει το ηλεκτρικό 😂 Αυτή είναι η ωραιότερη καταναλωτική παγίδα που έχει στηθεί αυτή τη στιγμή. Πάνω που λέγαμε πότε θα γίνουν πιο φθηνά τα ηλεκτρικά, εκτοξεύτηκαν τα θερμικά. Θέλεις 25000 ευρώ πλέον για αυτοκίνητα που ήταν στα 17000, με πολύ στοιχειώδη χαρακτηριστικά για τον ευρύ πληθυσμό. Όταν ακούω συγκρίσεις τύπου, τί παίρνεις πιο καλό στα 50000-60000, θερμικό ή ηλεκτρικό (που έχουν αναφερθεί), πραγματικά με πιάνουν τα γέλια. Να μάς πει κάποιος αν μπορεί να πάρει οικογενειακό ηλεκτρικό με 25000 και ποιό. Δεν είμαι «αρνητής» ηλεκτροκίνησης, αλλά είναι πραγματικά αστεία τα επιχειρήματα που παρουσιάζονται από early adopters για τιμές αυτοκινήτων που δεν μπορεί να προσεγγίσει πάνω από το 5-10% του πληθυσμού. Ξεχνούν ίσως κάποιοι ότι το αυτοκίνητο τις τελευταίες δεκαετίες είναι ένα εργαλείο καθημερινότητας και ελευθερίας μετακίνησης σε σχέση με τις παλιότερες εποχές με τα γαϊδούρια, και δεν είναι ένα εργαλείο πολυτελείας για λίγους. Πόσο ισχύει αυτό πλέον; 4 1
@pnea1973 Δημοσ. 22 Ιουνίου Δημοσ. 22 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Η ίδια ιστορία είχε γίνει και παλιότερα με τα diesel. Πανάκριβα και σε μεγάλα σκάφη. Όταν αργότερα βγήκαν μικρά, γέμισε ο κόσμος. Άλλο βέβαια αν ήξεραν για τη χρήση που έπρεπε να κάνουν. Και μετά έλεγαν, πρόβλημα το diesel, έβγαζαν τα dpf και όλα καλά. Επισης γελάω όταν ακούω beta testers κλπ, ενώ υπάρχουν άνθρωποι που πηγαν και έβαλαν υγραέριο στο κυρ Μήτσο... Λες και όσοι πήραμε ηλεκτρικά δεν είχαμε άλλο αυτοκίνητο, για σύγκριση.. Και έχουμε αναφέρει ότι η ηλεκτροκινηση δεν είναι ούτε η καλύτερη ούτε η χειρότερη λύση. Οποίος έχει τις προϋποθέσεις και τα χρήματα το κάνει. Οποίος όχι πληρώνει για yarisκαι για Corsa 40% παραπάνω σε σχέση με λίγα χρόνια πριν και είναι όλα οκ. Έχει ένα αυτοκίνητο για όλα. Γιατί όπως έχει ειπωθεί, όλα τα θερμικά έχουν πάρει 25 με 30%... Με αυτές τις τιμές όντως περιορίζεται η επιλογή αγοράς αυτοκινήτου.. Γιατί όπως είπε ο συμφορουμιτης πιο πάνω με 26.000 αγοράζεις το atto3 ή το volvo με την επιδότηση πάντα. Έχεις όμως χώρο για φόρτιση πχ; Επεξ/σία 22 Ιουνίου από @pnea1973 4
Jiakometi Δημοσ. 22 Ιουνίου Δημοσ. 22 Ιουνίου 12 ώρες πριν, megapaixtaras είπε ας μπορουσα να εχω μια απο αυτες και ποιο tesla? https://www.alamy.com/stock-photo/classic-mercedes-convertible.html?sortBy=relevant Σέβομαι απόλυτα το θέμα αισθητικής των κλασσικών αυτοκινήτων. Εχω ποστάρει στο νήμα της Tesla, μετραπή μιας Porsche 911 σε ηλεκτρική με όλα τα ηλεκτρονικά και μπαταρίες Tesla. Μια και σου αρέσουν οι Mercedes εδώ είναι το Link για σένα ΜΒ W107 The best of both worlds. 1
manolis940 Δημοσ. 22 Ιουνίου Δημοσ. 22 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε Να μάς πει κάποιος αν μπορεί να πάρει οικογενειακό ηλεκτρικό με 25000 και ποιό. To MG4 τόσο δεν έχει(μετά από επιδότηση); Επεξ/σία 22 Ιουνίου από manolis940 1
kostasgr78 Δημοσ. 22 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 9 λεπτά πριν, manolis940 είπε To MG4 τόσο δεν έχει(μετά από επιδότηση); Μικρό για οικογενειακό και με εκτεταμένες αναφορές από κατόχους στο εξωτερικό, για πολλαπλά προβλήματα, μικροβλάβες, ηλεκτρονικά, κα. Σίγουρα δεν καλύπτει ανάγκες 4μελούς οικογένειας και υπάρχει σοβαρό ερώτημα περί αξιοπιστίας. Πρακτικά θέλεις 35000 για ηλεκτρικό οικογενειακό, και να σκάσεις μπροστά και τα επιπρόσθετα χρήματα της επιδότησης στον έμπορο και να τα πάρεις αργότερα. Σίγουρα δεν το λέμε αυτό, προσιτή επιλογή για τη μέση ελληνική οικογένεια.
megapaixtaras Δημοσ. 22 Ιουνίου Δημοσ. 22 Ιουνίου 3 ώρες πριν, Jiakometi είπε Σέβομαι απόλυτα το θέμα αισθητικής των κλασσικών αυτοκινήτων. Εχω ποστάρει στο νήμα της Tesla, μετραπή μιας Porsche 911 σε ηλεκτρική με όλα τα ηλεκτρονικά και μπαταρίες Tesla. Μια και σου αρέσουν οι Mercedes εδώ είναι το Link για σένα ΜΒ W107 The best of both worlds. εμενα αγαπημενα μου μοντελλα ειναι οι 911 απο γερμανια αλλα κατα βαθος ειμαι φαν των αγγλων,ξυλο εσωτερικο,δερμα,πολλα κυβικα ,μεγαλο κορμι,ξερεις μπεντλευ,τζαγκ η' καποιες σπορ ,αστον μαρτιν. δεν μου αρεσουν ολες οι μερκ μονο οι παλιες,ελαχιστες πλεον ειναι ομορφες για μενα,οπως η νεα Ε κλας.αν εξαιρεσω την αλφα που ακομα και σημερα μαγευει σε ολα τα μοντελλα,ολες οι αλλες εταιρειες μαζικης παραγωγης φτιαχνουν μετρια σχεδια για θερμικα,ενω παραδοξως τα ηλεκτρικα τους ειναι απειρως πιο ομορφα.θερμικα παλια μαρεσουν και οι πενβε και ορισμενες αλφα. κοιτα οπως λενε και στα σχολια,αν ειναι ευκολο να φτιαξεις μια μετατροπη απο θερμικο σε ηλεκτρικο και να σωσεις ενα τετοιο κορμι,κορμαρα-αμαξωμα,ειδικα αυτο το γκλαμουρ αλα χολυγουντ κρεμ,που δεν βρισκεις πλεον ανταλλακτικα,τοτε ναι ειμαι μεσα,ας γινει ηλεκτρικο. πορσε,ειχα ποσταρει και εγω αν θυμασαι στο δικο σου θεμα. στο θεμα τωρα ,το πηγαμε απο ομορφια και επιδοσεις στο οικογενειακο..μα πως μπορει ενα αυτοκινητο να ειναι οικογενειακο οταν παει σε μια διαδρομη χωρις φορτιση ενδιαμεσα?.μπορεις να πας συντηρητικα καπου αλλα αν θες επιδοσεις 2,9 και 200 χιλ,αν και δεν ξερω ποσα μερη εχει η ελλαδα για να τα πατησεις τοσα,μετα η καταναλωση σου θα πεσει στο μισο.εχιε τυχη να μου λενε οτι μετα επειδη κοντα δεν ειχε φορτιση σταθμο και γιανα φορτισει με οικιακο ηθελε 2 μερες και,το πηρε η οδικη.εχετε ρωτησει ποσα ηλεκτρικα μαζευει η οδικη για αυτον τον λογο? ρωτηστε.καλα τα ηλεκτρικα αλλα για 100-200 χιλ αποσταση η' κανα γουστο.δεν ειναι ακομα ετοιμη η υποδομη για να σε εξασφαλιζει.τωρα τα αγοραζουν για δευτερα η' οι πρωτοποροι της τεχνολογιας που αρεσκονται να δοκιμαζουν οτι νεο χαιτεκ βγαινει.
mindreader Δημοσ. 22 Ιουνίου Δημοσ. 22 Ιουνίου 5 hours ago, kostasgr78 said: Αυτή είναι η ωραιότερη καταναλωτική παγίδα που έχει στηθεί αυτή τη στιγμή. Πάνω που λέγαμε πότε θα γίνουν πιο φθηνά τα ηλεκτρικά, εκτοξεύτηκαν τα θερμικά. Θέλεις 25000 ευρώ πλέον για αυτοκίνητα που ήταν στα 17000, με πολύ στοιχειώδη χαρακτηριστικά για τον ευρύ πληθυσμό. Όταν ακούω συγκρίσεις τύπου, τί παίρνεις πιο καλό στα 50000-60000, θερμικό ή ηλεκτρικό (που έχουν αναφερθεί), πραγματικά με πιάνουν τα γέλια. Να μάς πει κάποιος αν μπορεί να πάρει οικογενειακό ηλεκτρικό με 25000 και ποιό. Δεν είμαι «αρνητής» ηλεκτροκίνησης, αλλά είναι πραγματικά αστεία τα επιχειρήματα που παρουσιάζονται από early adopters για τιμές αυτοκινήτων που δεν μπορεί να προσεγγίσει πάνω από το 5-10% του πληθυσμού. Ξεχνούν ίσως κάποιοι ότι το αυτοκίνητο τις τελευταίες δεκαετίες είναι ένα εργαλείο καθημερινότητας και ελευθερίας μετακίνησης σε σχέση με τις παλιότερες εποχές με τα γαϊδούρια, και δεν είναι ένα εργαλείο πολυτελείας για λίγους. Πόσο ισχύει αυτό πλέον; Πολεις των 15 λεπτων. Το trend που πλασαρουν ειναι περιορισμος των μετακινησεων. Αρα ΙΧ, για πιο λιγους. Εγω αυτο καταλαβαινω. Μονο για τους εχοντες.
korakios Δημοσ. 23 Ιουνίου Δημοσ. 23 Ιουνίου 17 ώρες πριν, Doubt είπε Ναι, ανεβάζουν τις τιμές στα θερμικά οι ευρωπαίοι για να πουλήσουν πιο εύκολα τα ηλεκτρικά τους οι αμερικάνοι και οι κινέζοι. Ωραία λογική αυτή, σε ποια σχολή μάρκετινγκ να πάω για να μάθω τέτοιες απίθανες εμπορικές πρακτικές; απο Ε.Ε. επιβάλλουν και αυξάνουν φόρους λόγω ρύπων , λογική ποτέ δεν είχε γενικότερα η βεβιασμένη επιβολή της ηλεκτροκίνησης , οι ίδιες βιομηχανίες τους κράζανε και μάλιστα έγινε υποχώρηση στο euro7 πρότυπο αλλιώς θα έπεφταν λουκέτα με τα όρια που θέτανε . 1
manolis940 Δημοσ. 25 Ιουνίου Δημοσ. 25 Ιουνίου Στις 22/6/2024 στις 1:03 ΜΜ, kostasgr78 είπε Μικρό για οικογενειακό και με εκτεταμένες αναφορές από κατόχους στο εξωτερικό, για πολλαπλά προβλήματα, μικροβλάβες, ηλεκτρονικά, κα. Σίγουρα δεν καλύπτει ανάγκες 4μελούς οικογένειας και υπάρχει σοβαρό ερώτημα περί αξιοπιστίας. Πρακτικά θέλεις 35000 για ηλεκτρικό οικογενειακό, και να σκάσεις μπροστά και τα επιπρόσθετα χρήματα της επιδότησης στον έμπορο και να τα πάρεις αργότερα. Σίγουρα δεν το λέμε αυτό, προσιτή επιλογή για τη μέση ελληνική οικογένεια. Είναι 4.2m αυτοκίνητο. Τι παραπάνω χρειάζεται μια τετραμελή;
plasTOST Δημοσ. 25 Ιουνίου Δημοσ. 25 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Στις 22/6/2024 στις 11:34 ΠΜ, kostasgr78 είπε Αυτή είναι η ωραιότερη καταναλωτική παγίδα που έχει στηθεί αυτή τη στιγμή. Πάνω που λέγαμε πότε θα γίνουν πιο φθηνά τα ηλεκτρικά, εκτοξεύτηκαν τα θερμικά. Θέλεις 25000 ευρώ πλέον για αυτοκίνητα που ήταν στα 17000, με πολύ στοιχειώδη χαρακτηριστικά για τον ευρύ πληθυσμό. Όταν ακούω συγκρίσεις τύπου, τί παίρνεις πιο καλό στα 50000-60000, θερμικό ή ηλεκτρικό (που έχουν αναφερθεί), πραγματικά με πιάνουν τα γέλια. Να μάς πει κάποιος αν μπορεί να πάρει οικογενειακό ηλεκτρικό με 25000 και ποιό. Δεν είμαι «αρνητής» ηλεκτροκίνησης, αλλά είναι πραγματικά αστεία τα επιχειρήματα που παρουσιάζονται από early adopters για τιμές αυτοκινήτων που δεν μπορεί να προσεγγίσει πάνω από το 5-10% του πληθυσμού. Ξεχνούν ίσως κάποιοι ότι το αυτοκίνητο τις τελευταίες δεκαετίες είναι ένα εργαλείο καθημερινότητας και ελευθερίας μετακίνησης σε σχέση με τις παλιότερες εποχές με τα γαϊδούρια, και δεν είναι ένα εργαλείο πολυτελείας για λίγους. Πόσο ισχύει αυτό πλέον; Τα αυτοκίνητα που έκαναν 17000 και πλέον 25 000+ είναι τα περισσότερα κάτι 1000αρια που βαράνε καταναλώσεις στον θεό με μέσω όρο 400 λίτρα χώρο αποσκευών. Οπότε κάποιος που θα δώσει τα 25χιλ+ θα κοιτάξει και το ηλεκτρικό με 28-35 χιλ που σαν σύνολο είναι κλάσεις ανώτερο. Δυστυχώς η αγοραστική δύναμη της Ελλάδας σε αυτή την κατηγορία απευθύνεται. Επεξ/σία 25 Ιουνίου από plasTOST 2
Ntinaras Δημοσ. 25 Ιουνίου Δημοσ. 25 Ιουνίου https://www.gocar.gr/news/feed/47232,Posa_spitia_diko_toys_parking_Ellada.html?utm_term=Echobox&utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1719293509 Πόσα νοικοκυριά έχουν δικό τους parking στην Ελλάδα; Αυτό που αναφέρουν οι επίσημες πηγές λοιπόν, είναι ότι «το 46,9% των νοικοκυριών που έχει ένα ή περισσότερα αυτοκίνητα διαθέτει τουλάχιστον μία θέση στάθμευσης».
Red_Bear Δημοσ. 25 Ιουνίου Δημοσ. 25 Ιουνίου 2 ώρες πριν, mindreader είπε Υπαρχουν ηλεκτρικα γκρειντερ? Γιατι ρωτάς ? ποιον θέλεις να πάρεις παραμάζωμα ? 1 1
Ntinaras Δημοσ. 25 Ιουνίου Δημοσ. 25 Ιουνίου 18 λεπτά πριν, Red_Bear είπε Γιατι ρωτάς ? ποιον θέλεις να πάρεις παραμάζωμα ? Λογικα συνεργαζεται με τον ΥΠΟ και θελει να γυρισει νεο βιντεο κλιπ 1 2
kostasgr78 Δημοσ. 25 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 8 ώρες πριν, manolis940 είπε Είναι 4.2m αυτοκίνητο. Τι παραπάνω χρειάζεται μια τετραμελή; Θέλει παραπάνω χώρο στην καμπίνα που συναντάνται στα αυτοκίνητα 4,4μ(+-) SUV, και σίγουρα θέλεις τουλάχιστον 40% παραπάνω χώρο αποσκευών από τα 360λτ που διαθέτει το MG4. Δεν χρειάζεται να κάνουμε την ανάλυση ότι στη φτωχομάνα που ζούμε έχουμε αναγκαστεί οι περισσότεροι να οδηγούμε μικρότερα αυτοκίνητα από αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες μας σε χώρους. Σίγουρα, όμως, το μέγεθος του MG4 δεν μπορείς να το πεις έστω στοιχειωδώς άνετο οικογενειακό 4μελούς. 6 ώρες πριν, Ntinaras είπε https://www.gocar.gr/news/feed/47232,Posa_spitia_diko_toys_parking_Ellada.html?utm_term=Echobox&utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1719293509 Πόσα νοικοκυριά έχουν δικό τους parking στην Ελλάδα; Αυτό που αναφέρουν οι επίσημες πηγές λοιπόν, είναι ότι «το 46,9% των νοικοκυριών που έχει ένα ή περισσότερα αυτοκίνητα διαθέτει τουλάχιστον μία θέση στάθμευσης». Αυτό το στατιστικό δεν αποτυπώνει πλήρως ως ποσοστό το πρόβλημα του φορτιστή στην οικία - στο πλαίσιο της ηλεκτροκίνησης - καθώς αν δεν έχεις ατομική θέση βάσει συμβολαίου, δεν μπορείς να πας να καρφώσεις φορτιστή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα