Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 minutes ago, Ntinaras said:

Η αποδοτικοτητα των συμβατικων ειναι καπου 20%, αρα ειναι σαν να κουβαλανε 70kWh ενεργειας

ενω ενα ηλεκτρικο εχει αποδοτικοτητα πανω απο 90% οποτε ειναι σχεδον στα ιδια.

Με τον μπακαλίστικο τρόπο που το θέτεις και τα τυχαία νούμερα που δίνεις μπορεί, στην πραγματικότητα όμως τα ηλεκτρικά σε σχέση με τα θερμικά κουβαλάνε μονίμως το δεκαπλάσιο και βάλε βάρος σε μπαταρίες οι οποίες δεν τους δίνουν ούτε τη μισή αυτονομία.

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
On 11/04/2024 at 11:48, Ntinaras said:

Οσοι δεν μπορουν να αγορασουν καινουριο, απλα θα περιμενουν 3-4 χρονια να το παρουν μεταχειρισμενο.

Οπως ακριβως κανουν οσοι παιρνουν μεταχειρισμενα συμβατικα.

Δεν ειναι αναγκη να εχουμε ολοι καινουριο ηλεκτρικο.

Βασικα δεν ειναι αναγκη να εχουμε ολοι αυτοκινητο, ειδικα αν μενουμε στο παγκρατι :P

εαν δεν υπηρχαν οι επιδοτησεις ελαχιστοι θα ειχαν ηλεκτρικο...τοσο απλα!

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Με τον μπακαλίστικο τρόπο που το θέτεις και τα τυχαία νούμερα που δίνεις μπορεί, στην πραγματικότητα όμως τα ηλεκτρικά σε σχέση με τα θερμικά κουβαλάνε μονίμως το δεκαπλάσιο και βάλε βάρος σε μπαταρίες οι οποίες δεν τους δίνουν ούτε τη μισή αυτονομία.

Ποια ειναι τα τυχαια νουμερα? Το efficiency ενος κεκ τοσο ειναι. Και των ηλεκτρικων μοτερ παλι τοσο ειναι. Αν προσθεσεις και στην εξισωση το regenerative breaking η ψαλιδα ανοιγει ακομα περισσοτερο.

Το βαρος εινα ελαχιστα μεγαλυτερο σε αυτοκινητα ιδιας κατηγοριας

Ενα tesla model 3 εχει βαρος γυρω στα 1700-1800 κιλα

Ενα bmw m3 πχ εχει γυρω στα 1600 κιλα

Μόλις τώρα, Dinos1973 είπε

εαν δεν υπηρχαν οι επιδοτησεις ελαχιστοι θα ειχαν ηλεκτρικο...τοσο απλα!

Αρα καλα κανουν και τα επιδοτουνε.

  • Like 1
Δημοσ.

Μερικές φορές απορώ αν βρίσκομαι σε τεχνολογικό φόρουμ με νέους ανθρώπους με όραμα, ή σε καφενείο με συνταξιούχους που ξεφυλλίζουν εφημερίδες.

  • Like 2
  • Haha 2
Δημοσ.
Just now, Ntinaras said:

Ποια ειναι τα τυχαια νουμερα? Το efficiency ενος κεκ τοσο ειναι. Και των ηλεκτρικων μοτερ παλι τοσο ειναι. Αν προσθεσεις και στην εξισωση το regenerative breaking η ψαλιδα ανοιγει ακομα περισσοτερο.

Το βαρος εινα ελαχιστα μεγαλυτερο σε αυτοκινητα ιδιας κατηγοριας

Ενα tesla model 3 εχει βαρος γυρω στα 1700-1800 κιλα

Ενα bmw m3 πχ εχει γυρω στα 1600 κιλα

To 20% είναι τυχαίο, οι σύγχρονες ΜΕΚ έχουν πολύ μεγαλύτερη αποδοτικότητα που φτάνει έως 55-60%. Το regenerative braking βοηθάει σε συγκεκριμένες συνθήκες (σταμάτα-ξεκίνα), σε κίνηση εκτός πόλης η ίδια η εσωτερική αντίσταση του ηλεκτροκινητήρα εκτοξεύει την κατανάλωση.

Και όχι, το model 3 δεν είναι ίδια κατηγορία με τη m3. Μια και το ανέφερες όμως 60 λίτρα καυσίμου (σκάρτα 45 κιλά) δίνουν στη m3 μεγαλύτερη αυτονομία από ότι τα 480 κιλά μπαταρίας ενός model 3 lr.

Δημοσ.

υπέρ της νέας τεχνολογίας, αν και γίνεται λίγο βεβιασμένα κατα τη γνώμη μου. 

θα έπαιρνα ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις μου εντός πόλης ακόμα και εκτός όταν γεμίσουμε με ταχυφορτιστές. δε μπορώ να περιμένω πολύ ώρα για να φορτισω ένα αμαξι ουτε θα το οδηγω μεχρι 80 χλμ/ωρα και χωρις κλιματισμο για να πιάσω τα υποσχόμενα χιλιόμετρα. στο άμεσο μέλλον ναι, τώρα όχι

  • Thanks 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

To 20% είναι τυχαίο, οι σύγχρονες ΜΕΚ έχουν πολύ μεγαλύτερη αποδοτικότητα που φτάνει έως 55-60%. Το regenerative braking βοηθάει σε συγκεκριμένες συνθήκες (σταμάτα-ξεκίνα), σε κίνηση εκτός πόλης η ίδια η εσωτερική αντίσταση του ηλεκτροκινητήρα εκτοξεύει την κατανάλωση.

Και όχι, το model 3 δεν είναι ίδια κατηγορία με τη m3. Μια και το ανέφερες όμως 60 λίτρα καυσίμου (σκάρτα 45 κιλά) δίνουν στη m3 μεγαλύτερη αυτονομία από ότι τα 480 κιλά μπαταρίας ενός model 3 lr.

55-60% ? Αυτο πως προεκυψε? Ισως μιλας για εναν κινητηρα που δουλευει στις ιδανικες στροφες.

Δημοσ.
21 minutes ago, Ntinaras said:

55-60% ? Αυτο πως προεκυψε? Ισως μιλας για εναν κινητηρα που δουλευει στις ιδανικες στροφες.

Ε προφανώς μέχρι τόσο μπορεί να φτάσει στις ιδανικές στροφές, όπως ακριβώς ισχύει και για τους ηλεκτροκινητήρες, μόνο που οι τελευταίοι έχουν πιο ανώμαλο γράφημα.

Ή μήπως νομίζεις ότι οι ηλεκτροκινητήρες έχουν την ίδια αποδοτικότητα σε όλο το φάσμα στροφών? :)

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ε προφανώς μέχρι τόσο μπορεί να φτάσει στις ιδανικές στροφές, όπως ακριβώς ισχύει και για τους ηλεκτροκινητήρες, μόνο που οι τελευταίοι έχουν πιο ανώμαλο γράφημα.

Ή μήπως νομίζεις ότι οι ηλεκτροκινητήρες έχουν την ίδια αποδοτικότητα σε όλο το φάσμα στροφών? :)

Για κινητήρες βενζίνης παραγωγής σε αμάξια που μπορεί να αγοράσει ο κόσμος, αυτή την στιγμή το μέγιστο δεν είναι πάνω από 42 %.

  • Like 1
Δημοσ.
Just now, NT1G said:

Για κινητήρες βενζίνης παραγωγής σε αμάξια που μπορεί να αγοράσει ο κόσμος, αυτή την στιγμή το μέγιστο δεν είναι πάνω από 42 %.

Δεν αναφέρθηκα ειδικά σε βενζινοκινητήρες αλλά γενικότερα σε ΜΕΚ.

Όπως και να έχει, η αποδοτικότητα των σύγχρονων ΜΕΚ είναι πολύ παραπάνω από 20% που αναφέρθηκε παραπάνω, αυτό ήταν το point μου.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν αναφέρθηκα ειδικά σε βενζινοκινητήρες αλλά γενικότερα σε ΜΕΚ.

Όπως και να έχει, η αποδοτικότητα των σύγχρονων ΜΕΚ είναι πολύ παραπάνω από 20% που αναφέρθηκε παραπάνω, αυτό ήταν το point μου.

Ναι , αλλά για αμάξια συζητάτε, τι ενδιαφέρον να έχει αν ο κινητήρας του πλοίου που πάει από Σανγκάη Πειραιά για να φέρει πράματα είναι στο 55 %; Δεν έχει εφαρμογή στα αυτοκίνητα.

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, NT1G είπε

Ναι , αλλά για αμάξια συζητάτε, τι ενδιαφέρον να έχει αν ο κινητήρας του πλοίου που πάει από Σανγκάη Πειραιά για να φέρει πράματα είναι στο 55 %; Δεν έχει εφαρμογή στα αυτοκίνητα.

Αν είναι τάνκερ μεταφοράς καυσίμων όμως, έχει κι αυτό ένα ενδιαφέρον.

Δημοσ.
23 minutes ago, NT1G said:

Ναι , αλλά για αμάξια συζητάτε, τι ενδιαφέρον να έχει αν ο κινητήρας του πλοίου που πάει από Σανγκάη Πειραιά για να φέρει πράματα είναι στο 55 %; Δεν έχει εφαρμογή στα αυτοκίνητα.

Έστω στα αυτοκίνητα το μέγιστο είναι λιγότερο, 50 ή 45%, μην κολλάς εκεί, το point μου ήταν να δείξω πως το 20% που αναφέρθηκε πριν δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Έστω στα αυτοκίνητα το μέγιστο είναι λιγότερο, 50 ή 45%, μην κολλάς εκεί, το point μου ήταν να δείξω πως το 20% που αναφέρθηκε πριν δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.

παντως το google διαφωνει

https://www.google.com/search?q=car+engine+efficiency+average&rlz=1C1GCEU_en-GBGR1094GR1094&oq=car+engine+effic&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqCAgCEAAYFhgeMgYIABBFGDkyBwgBEAAYgAQyCAgCEAAYFhgeMggIAxAAGBYYHjIICAQQABgWGB4yCAgFEAAYFhgeMggIBhAAGBYYHjIKCAcQABgPGBYYHjIKCAgQABgPGBYYHjIICAkQABgWGB7SAQgzNTc0ajBqN6gCALACAA&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Δημοσ.
16 minutes ago, Ntinaras said:

Όντως, αντιγράφω από το πρώτο αποτέλεσμα της αναζήτησης σου:

"Engines in large diesel trucks, buses, and newer diesel cars can achieve peak efficiencies around 45%.[12]"

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...