Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα, 

Είχα γράψει εδώ 

 αλλά κλειδώθηκε και εφόσον μαλώνετε εδώ είπα να συνεχίσω κι εγώ εδω. 

Τελικά καθώς μου δώθηκε η δυνατότητα προχώρησα σε επιλογή ηλεκτρικού leasing και έκλεισα το born που το περιμένω σε περίπου 2 εβδομάδες. Οι απόψεις μου μένουν οι ίδιες με το πόστ που παρέθεσα και θα δείξουν οι επόμενοι μήνες αν και πόσο θα δυσκολευτώ. 
Εδώ θα είμαστε να τα λέμε

Επεξ/σία από mouxaxa
  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Maurikycli είπε

Προς το παρόν η ηλεκτροκίνηση είναι άκρως υπερτιμημένη.

Θα αρχίσει να αποκτά ενδιαφέρον όταν η μπαταρία "πέσει" στα 9000€ και το αμάξωμα στα 1000€ δηλαδή στο σύνολο των 10.000€

Η ηλεκτροκίνητη τεχνολογία είναι πρωτόγονη σε σχέση με την θερμική και απορώ που χαρακτηρίζεται "νέα τεχνολογία" εκτός και αν θεωρούμε ως έναρξη της ιστορίας την ημερομηνία γέννησής μας και αγνοούμε ό,τι έχει προηγηθεί.

Δεν ειναι πρωτογονη η ηλεκτροκινηση, απλα καναμε ενα διαλειμμα ~100 ετων απο την ηλεκτροκινηση και την εξελιξη της ανθρωποτητας, λογω της βιομηχανικης επαναστασης και πετρελαιομανιας που εσκασε και καποιοι το εκμεταλλευτηκαν.

  • Like 3
Δημοσ.
17 hours ago, malakudi said:

Εγώ βλέπω αρκετούς HPDC (150KW+) στο Βέλγιο από το plugshare

belgium_plugshare.png.707193a45eeac847d015fc94e41b1327.png

Βρυξέλλες έγραψα, όπου υπάρχουν ουσιαστικά 2, για τους περισσότερους πρέπει να βγεις στον περιφερειακό, το έχω ψάξει αρκετά ώστε να βελτιστοποιήσω την φόρτιση του αμαξιού.

2 hours ago, plasTOST said:

Μήπως να σου ανεβάσω και μία με όλο το πρατήριο που δείχνει αυτό που σου γράφω ή θα έχεις αμφιβολίες ξανά;

Άλλον έκανες quote όχι εμένα 😂. Δεν διαφώνησα με αυτό που έγραψες, τόνισα ότι η πλειοψηφία στα αστικά κέντρα του Βελγίου είναι 7-22Κw. Το καλό είναι ότι οι διαθέσιμοι φορτιστές στους δρόμους αυξάνονται αν και με αρκετά πιο αργό ρυθμό απ'ότι  τα PHEV και τα ηλεκτρικά. Στο τετραγωνο για παράδειγμα γύρω από το σπίτι μου υπάρχουν 6 θέσεις σε 3 διαφορετικά σημεία πάνω στον δρόμο για να φορτίσεις. Το κακό είναι ότι οι δύο ουσιαστικά εταιρείες που έχουν μοιράσει την πίτα, η TotalEnergies και η ΕnergyDrive έχουν βάλει και συνεχίζουν να βάζουν σταθμούς των 7-22, με ελάχιστες εξαιρέσεις των 38. Ακόμα και οι καινούργιες που ξεπηδάνε στις διάφορες γειτονιές ακολουθούν το ίδιο μοντέλο. Σε σχέση με δύο χρόνια πριν πάντως είναι πολύ πιο εύκολο να φορτίσεις το αυτοκίνητό σου κάπου έξω αν δεν έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις σπίτι σου.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Άλλον έκανες quote όχι εμένα 😂. Δεν διαφώνησα με αυτό που έγραψες, τόνισα ότι η πλειοψηφία στα αστικά κέντρα του Βελγίου είναι 7-22Κw. Το καλό είναι ότι οι διαθέσιμοι φορτιστές στους δρόμους αυξάνονται αν και με αρκετά πιο αργό ρυθμό απ'ότι  τα PHEV και τα ηλεκτρικά. Στο τετραγωνο για παράδειγμα γύρω από το σπίτι μου υπάρχουν 6 θέσεις σε 3 διαφορετικά σημεία πάνω στον δρόμο για να φορτίσεις. Το κακό είναι ότι οι δύο ουσιαστικά εταιρείες που έχουν μοιράσει την πίτα, η TotalEnergies και η ΕnergyDrive έχουν βάλει και συνεχίζουν να βάζουν σταθμούς των 7-22, με ελάχιστες εξαιρέσεις των 38. Ακόμα και οι καινούργιες που ξεπηδάνε στις διάφορες γειτονιές ακολουθούν το ίδιο μοντέλο. Σε σχέση με δύο χρόνια πριν πάντως είναι πολύ πιο εύκολο να φορτίσεις το αυτοκίνητό σου κάπου έξω αν δεν έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις σπίτι σου.

Πιστεύω ότι το έχουν κάνει κυρίως για την νυχτερινή φόρτιση που δεν έχεις την ανάγκη της γρήγορης φόρτισης. Παρκάρεις και ξεκινάς το πρωί γεμάτος. 

  • Like 2
Δημοσ.
21 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Δεν υπάρχει "μπελάς του βενζινά", εκτός βέβαια και αν είσαι εντελώς ζαμάν φου και ξεχνάς να ανεφοδιαστείς, ε σε αυτή τη περίπτωση θα έχεις ακόμα μεγαλύτερο μπελά ως κάτοχος ηλεκτρικού.

1. Ποτέ δεν έχω κάνει παράκαμψη για να βάλω καύσιμο, εκτός και αν ως παράκαμψη θεωρείς τη στάση από τα βενζινάδικα που ούτως ή άλλως περνάω απέξω.

2. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τη ποσότητα καυσίμου που μου βάζουν στα πρατήρια που επιλέγω.

3. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα νοθείας με τα καύσιμα που αγοράζω στα πρατήρια που επιλέγω.

30 δευτερόλεπτα μου παίρνει ανά 100 διανυθέντα χιλιόμετρα, άσχετα αν ο ανεφοδιασμός γίνεται μέσα σε πόλη ή έξω, συνήθως κάνω στάση για ανεφοδιασμό όταν το τεπόζιτο φτάσει στα 2 ή στο 1/10. Οι φορτίσεις αναλόγως που γίνονται, σε ταξίδι είναι απίστευτος ο χρόνος που χάνεις, και στις φορτίσεις, και για το ότι είσαι αναγκασμένος να ταξιδεύεις με ταχύτητες κτελ.

Δεν με αφορά αυτό, όπως έγραψα και παραπάνω προσωπικά δεν έχω τέτοιο πρόβλημα.

Τα παραπάνω που γράφεις ίσως αφορούν εσένα και σίγουρα δεν είναι ο κανόνας.

Αλήθεια τι ποσοστό του κόσμου πιστεύει οτι τον κλέβουν στα βενζινάδικα είτε σε ποσότητα είτε σε ποιότητα;

Δημοσ.
2 hours ago, dimitris_dimos said:

Τα παραπάνω που γράφεις ίσως αφορούν εσένα και σίγουρα δεν είναι ο κανόνας.

Όχι ίσως, σίγουρα αφορούν μόνο εμένα, το διευκρίνησα κιόλας, άλλωστε οι ερωτήσεις που είχες κάνει δεν ήταν γενικές, απευθύνονταν σε μένα προσωπικά.

2 hours ago, dimitris_dimos said:

Αλήθεια τι ποσοστό του κόσμου πιστεύει οτι τον κλέβουν στα βενζινάδικα είτε σε ποσότητα είτε σε ποιότητα;

Δεν έχω υπόψιν κάποια σχετική έρευνα.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα, ξερει καποιος που περιπου κυμαινεται το κοστος για εγκατασταση σταθμου φορτισης ηλεκτρικων αυτοκινητων? Οχι ιδιωτικα αλλα σε παρκινγκ επιχειρησης (μικρο ξενοδοχειο).

Θα παρω προσφορες προφανως απο διαφορες εταιριες συντομα, απλα θα ηθελα να εχω μια ιδεα τι να περιμενω ωστε να κρινω αναλογως και τις προσφορες.

Επεξ/σία από shikabalas
Δημοσ.
2 hours ago, shikabalas said:

Καλησπερα, ξερει καποιος που περιπου κυμαινεται το κοστος για εγκατασταση σταθμου φορτισης ηλεκτρικων αυτοκινητων? Οχι ιδιωτικα αλλα σε παρκινγκ επιχειρησης (μικρο ξενοδοχειο).

Θα παρω προσφορες προφανως απο διαφορες εταιριες συντομα, απλα θα ηθελα να εχω μια ιδεα τι να περιμενω ωστε να κρινω αναλογως και τις προσφορες.

Απο 500 εως 1000 ευρω για τον φορτιστη ( 22kw )και μετα οσα παρει ο ηλεκτολογος για την εγκατασταση. Υπολογιζε 1000-1500 ακομα.
Αυτο που παντα προτεινω ειναι απο το να βαλεις 1 φορτιστη καλυτερα να βαλεις 5-6 απλες πριζες. Θα μπορεις να εξυπηρετεις ταυτοχρονα περισσοτερους και χωρις προβληματα η εξοδα συντηρησης.

Δημοσ.
9 minutes ago, gbras said:

Απο 500 εως 1000 ευρω για τον φορτιστη ( 22kw )και μετα οσα παρει ο ηλεκτολογος για την εγκατασταση. Υπολογιζε 1000-1500 ακομα.
Αυτο που παντα προτεινω ειναι απο το να βαλεις 1 φορτιστη καλυτερα να βαλεις 5-6 απλες πριζες. Θα μπορεις να εξυπηρετεις ταυτοχρονα περισσοτερους και χωρις προβληματα η εξοδα συντηρησης.

Σε ξενοδοχείο κι εγώ συμφωνώ για 5-6 πρίζες με 20αρα ασφάλεια και 4αρι καλώδιο να είσαι σίγουρος

Πιο φτηνά και αφού μένουν εκεί 3.5kw/h είναι πολύ καλά.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, shikabalas είπε

Καλησπερα, ξερει καποιος που περιπου κυμαινεται το κοστος για εγκατασταση σταθμου φορτισης ηλεκτρικων αυτοκινητων? Οχι ιδιωτικα αλλα σε παρκινγκ επιχειρησης (μικρο ξενοδοχειο).

Θα παρω προσφορες προφανως απο διαφορες εταιριες συντομα, απλα θα ηθελα να εχω μια ιδεα τι να περιμενω ωστε να κρινω αναλογως και τις προσφορες.

Θα συμφωνήσω κι εγώ με το σενάριο των περισσότερων πριζών σε σχέση με πχ 1 (λόγω κόστους) φορτιστή.

Έτσι μπορείς να εξυπηρετήσεις περισσότερο κόσμο ταυτόχρονα, όταν/αν χρειαστεί, ενώ με τον φορτιστή αν δεν μπορείς να βάλεις 2-3 ίσως να έχεις γκρίνιες αν πχ ένας πελάτης πιάσει τη μοναδική θέση, αφήσει να φορτίζει και πάει για clubing ή ημερήσια κρουαζιέρα (αν είσαι σε νησί)

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

To μέλλον των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων έγινε μόλις πιο ζοφερό, και αυτο των ηλεκτρικών πιο αισιόδοξο. Φανταστείτε 800 χλμ με μία φόρτιση στο ίδιο βάρος μπαταρίας ή η ίδια αυτονομία σε ένα πολύ ελαφρότερο και φθηνότερο ηλεκτρικο αυτοκίνητο.

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Red_Bear είπε

To μέλλον των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων έγινε μόλις πιο ζοφερό, και αυτο των ηλεκτρικών πιο αισιόδοξο. Φανταστείτε 800 χλμ με μία φόρτιση στο ίδιο βάρος μπαταρίας ή η ίδια αυτονομία σε ένα πολύ ελαφρότερο και φθηνότερο ηλεκτρικο αυτοκίνητο.

~7+ χρόνια ακούμε την ίδια μπαρούφα περι καλύτερων μπαταριών αλλά δεν έχει κυκλοφορήσει κάτι ακόμα . Όταν παίξει κάτι αξιόλογο θα δούμε (όπως και την τιμή)

  • Like 2
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, korakios είπε

~7+ χρόνια ακούμε την ίδια μπαρούφα περι καλύτερων μπαταριών αλλά δεν έχει κυκλοφορήσει κάτι ακόμα . Όταν παίξει κάτι αξιόλογο θα δούμε (όπως και την τιμή)

H επιστήμη και η εξέλιξη των μπαταριών αλλα λένε πάντως: https://www.samaterials.com/electric-vehicle-batteries-from-lead-acid-to-lithium-ion.html

Σε 5 χρόνια που θα έχουμε τεράστια αυτονομία, μικρότερο βάρος και τάχιστη φόρτιση αυτό δεν θα είναι απλά εξέλιξη, θα είναι κολοσσιαίο άλμα. Οι μπαταριες ειναι ακόμα στην αρχή τους και ήδη έχουμε αυτονομία 450 χλμ χαλαρά.

  • Haha 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Red_Bear είπε

Οι μπαταριες ειναι ακόμα στην αρχή τους και ήδη έχουμε αυτονομία 450 χλμ χαλαρά.

δεν ξέρω το χαλαρά που το είδες απο άποψη βάρους και κόστους

η απαρχαιωμένη τεχνολογία λιθίου είναι ακόμα

1 λεπτό πριν, Red_Bear είπε

Σε 5 χρόνια που θα έχουμε τεράστια αυτονομία, μικρότερο βάρος και τάχιστη φόρτιση αυτό δεν θα είναι απλά εξέλιξη, θα είναι κολοσσιαίο άλμα.

όταν "θα" ,τότε "θα"

μακάρι εννοείται

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, korakios είπε

δεν ξέρω το χαλαρά που το είδες απο άποψη βάρους και κόστους

η απαρχαιωμένη τεχνολογία λιθίου είναι ακόμα

όταν "θα" ,τότε "θα"

μακάρι εννοείται

Αν προσεξες μιλαω για κατι σε 5 χρόνια , αρα θα βαλω "θα". Μην είσαι εριστικός όταν υποστηρίζεις την άποψη σου. Το "χαλαρά" πάει στην ικανοποητική αυτονομια (500 χλμ) που πετυχαινουν σήμερα τα καλα ηλεκτρικά (περιπου όσο και τα βενζινοκίνητα). Ο χρόνος φόρτισης υστερει ακόμα αλλά και αυτο ΘΑ λυθει σύντομα. Τεχνολογική Εξέλιξη λέγεται αυτό.

  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...