Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Bitbit είπε

ποιος μίλησε για 150;

Εσενα ποιος σου ειπε οτι κανενα ηλεκτρικο δεν κανει για ταξιδια; Γιατι προσπαθεις να πεις μια γνωμη για κατι που δεν γνωριζεις τιποτα ? Γιατι δεν διαβαζεις αυτα που γραφω και συνεχιζεις να λες τα δικα σου?

Θελεις να μαθεις συγκεκριμενα ποιο αυτοκινητο μπορει να παει που και πως? Να σου πω. Θες να πιστευεις οτι να ναι επειδη καπου καπως κατι ακουσες που μαλλον τα ειπε καποιος αλλος ασχετος? Συνεχισε να τα πιστευεις, εσυ χανεις .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ο Έλληνας την έχει βρει τη λύση...θα τραβάει 50m μπαλαντέζα αν χρειαστεί προκειμένου να κάνει τη δουλειά του εφόσον έχει υπολογίσει οτι συμφέρει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Ο Έλληνας την έχει βρει τη λύση...θα τραβάει 50m μπαλαντέζα αν χρειαστεί προκειμένου να κάνει τη δουλειά του εφόσον έχει υπολογίσει οτι συμφέρει...

Δυστυχώς υπάρχει ήδη φωτό
Ευτυχώς δε συμφέρει ακόμαFB_IMG_1610094518701.jpg.27cc77c2f1d801156b4862557259a7bf.jpg

 

 

Επεξ/σία από korakios
photo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, gbras είπε

Εσενα ποιος σου ειπε οτι κανενα ηλεκτρικο δεν κανει για ταξιδια; Γιατι προσπαθεις να πεις μια γνωμη για κατι που δεν γνωριζεις τιποτα ? Γιατι δεν διαβαζεις αυτα που γραφω και συνεχιζεις να λες τα δικα σου?

Θελεις να μαθεις συγκεκριμενα ποιο αυτοκινητο μπορει να παει που και πως? Να σου πω. Θες να πιστευεις οτι να ναι επειδη καπου καπως κατι ακουσες που μαλλον τα ειπε καποιος αλλος ασχετος? Συνεχισε να τα πιστευεις, εσυ χανεις .

ΔΕΝ έχεις λεφτα να πάρεις ουτε το τιμονι απο το ηλεκτρικο.Και ετσι οπως  βλεπω τα πραγματα δεν θα τα έχεις (εχουμε)ουτε για τα επομενα 50 χρονια .Μεχρι τοτε βλεπουμε τι γινεται.......

Το ασχημο ειναι οτι ουτε σαν μεταχειρισμένα  θα εχουν αξια  να πουληθουν..........αλλα ακομα και ετσι παλι δεν θα εχουμε   λεφτα να τα αγορασουμε.

Κοινώς η προοπτική τής ηλεκτροκίνηση ειναι για τούς αλλους και οχι για εμας....

Επεξ/σία από SPYRER_007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, SPYRER_007 είπε

ΔΕΝ έχεις λεφτα να πάρεις ουτε το τιμονι απο το ηλεκτρικο.Και ετσι οπως  βλεπω τα πραγματα δεν θα τα έχεις (εχουμε)ουτε για τα επομενα 50 χρονια .Μεχρι τοτε βλεπουμε τι γινεται.......

Το ασχημο ειναι οτι ουτε σαν μεταχειρισμένα  θα εχουν αξια  να πουληθουν..........αλλα ακομα και ετσι παλι δεν θα εχουμε   λεφτα να τα αγορασουμε.

Κοινώς η προοπτική τής ηλεκτροκίνηση ειναι για τούς αλλους και οχι για εμας....

Εσύ δεν θα έχεις λεφτά σίγουρα με τέτοια μυαλια που κουβαλάς, εμείς σκοπευουμαι να κάνουμε ότι μπορούμε και να έχουμε.  

Τα Τέσλα έχουν την μεγαλύτερη αξία μεταπώλησης από όλα τα αλλά αμάξια, πως ακριβώς έφτασες στο συμπέρασμα ότι δεν έχουν αξία να μεταπουληθούν; Μάλιστα με 0% τέλος ταξινόμησης, μια χαρά συμφέρει να εισάγεις 2-3 ετών ηλεκτρικό μεταχειρισμένο από εξωτερικό, όπως και θα κάνουν αρκετοί τα επόμενα χρόνια.

Από εκεί και πέρα, τα ηλεκτρικά είναι μονόδρομος, και δεν πα να λες και να πιστεύεις ότι θέλεις. Το πετρέλαιο τελειώνει, οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας είναι αστείρευτες. Δεν θα αναφέρω καν την κλιματική αλλαγή. Δεν είναι θέμα επιλογής, είναι αναγκαιότητα. Όσο περνάνε τα χρόνο η ηλεκτρική ενεργεία θα παράγεται όλο και με μεγαλύτερο ποσοστό από ανανεώσιμες πηγές, μέχρι να φτάσει σχεδόν 100%. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολλές πληροφορίες για την Ηλεκτροκίνηση μπορείτε να βρείτε στην ομάδα της Ηλεκτροκίνησης στο facebook, ενώ όποιος θέλει μπορεί να συμμετέχει και στο εβδομαδιαίο live! Αναρτώ το χθεσινό επεισόδιο:
 

Σε αυτό το επεισόδιο:
00:00:00 - Εισαγωγή και παρατηρήσεις προς Μέλη της Ομάδας
00:07:58 - Γιατί δεν αγόρασα ακόμη Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο;
00:14:50 - Οι διαθέσιμες πλατφόρμες φόρτισης στην Ελλαδική επικράτεια
00:22:33 - Ανακοινώθηκε το "φτηνό" Tesla Model Y
00:25:03 - NIO event
00:26:20 - Battery Swap concept (σύστημα αλλαγής μπαταριών)
00:40:07 - Δωρεάν Στάθμευση Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων
00:43:46 - a Better Route Planner
00:48:22 - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Εφαρμογή συμβατότητας φόρτισης
00:55:45 - Skoda ENYAQ iV και τα άλλα μικρά Ηλεκτρικά που (δεν) θα έρθουν
00:59:50 - Το 99% όσων κάνουν το βήμα... δεν γυρίζουν πίσω!
01:04:50 - ΣΦΗΟ
01:09:35 - και άλλες δημοσκοπήσεις...
01:11:40 - Επανάσταση! (;;;) Free Rolling στο VW ID.4
01:17:50 - 54% οι πωλήσεις Ηλεκτρικών στη Νορβηγία!
01:22:44 - Συζήτηση

Επεξ/σία από Thanar
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/1/2021 στις 11:43 ΠΜ, Papakaliati είπε

Εσύ δεν θα έχεις λεφτά σίγουρα με τέτοια μυαλια που κουβαλάς, εμείς σκοπευουμαι να κάνουμε ότι μπορούμε και να έχουμε.  

Τα Τέσλα έχουν την μεγαλύτερη αξία μεταπώλησης από όλα τα αλλά αμάξια, πως ακριβώς έφτασες στο συμπέρασμα ότι δεν έχουν αξία να μεταπουληθούν; Μάλιστα με 0% τέλος ταξινόμησης, μια χαρά συμφέρει να εισάγεις 2-3 ετών ηλεκτρικό μεταχειρισμένο από εξωτερικό, όπως και θα κάνουν αρκετοί τα επόμενα χρόνια.

Από εκεί και πέρα, τα ηλεκτρικά είναι μονόδρομος, και δεν πα να λες και να πιστεύεις ότι θέλεις. Το πετρέλαιο τελειώνει, οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας είναι αστείρευτες. Δεν θα αναφέρω καν την κλιματική αλλαγή. Δεν είναι θέμα επιλογής, είναι αναγκαιότητα. Όσο περνάνε τα χρόνο η ηλεκτρική ενεργεία θα παράγεται όλο και με μεγαλύτερο ποσοστό από ανανεώσιμες πηγές, μέχρι να φτάσει σχεδόν 100%. 

Κανενας σας δεν πρεπει να αναφερεται σε αυτο γιατι δεν μπορειτε.....Αν συνδιασουμε το κοστος που εχει η Δημιουργια των μπαταριων (και το βαρος στο περιβαλλον) με το οτι σε πολλες χωρες σαν την Ελλαδα το ηλεκτρικο ρευμα προερχεται απο λιγνιτη (η και αλλες μορφες περα απο υδροηλεκτρικη, ηλιακη, αιολικη και το φυσικο αεριο) και το footprint οπως λεμε ειναι πρακτικα ΤΕΡΑΣΤΙΟ και σιγουρα μεγαλυτερο απο ενα βενζινοκινητο......
Αυτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Κανενας σας δεν πρεπει να αναφερεται σε αυτο γιατι δεν μπορειτε.....Αν συνδιασουμε το κοστος που εχει η Δημιουργια των μπαταριων (και το βαρος στο περιβαλλον) με το οτι σε πολλες χωρες σαν την Ελλαδα το ηλεκτρικο ρευμα προερχεται απο λιγνιτη (η και αλλες μορφες περα απο υδροηλεκτρικη, ηλιακη, αιολικη και το φυσικο αεριο) και το footprint οπως λεμε ειναι πρακτικα ΤΕΡΑΣΤΙΟ και σιγουρα μεγαλυτερο απο ενα βενζινοκινητο......
Αυτα.

Σε καμία περίπτωση μεγαλύτερη από βενζινοκίνητο, και σίγουρα είναι κάτι που θα βελτιωθεί με την πάροδο του χρόνου. Ήδη σε μία 10ετια έχουν γίνει τεράστια βηματα, και στα ηλεκτρικα αμαξια, και στην παραγωγή ενέργειας από πράσινες πηγές. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι αυτό δεν θα συνεχιστεί; Σε λίγα χρόνια θα έχουμε ηλεκτρικα αυτοκίνητα που θ φορτίζουν 100 χιλιόμετρα σε 1 λεπτο,  οπότε για φουλαρισμα θα χρειάζεσαι λίγο περισσότερο αποτι άμα έβαζες βενζινα. 

Οπότε τα βενζινάδικα θα μετατραπούν απλα σε ρευματάδικα. Δεν θα χρειάζεται να φορτίζουμε τα αμάξια σπίτια μας, οπότε και τώρα δεν βάζουμε βενζίνη στα αμάξια μας στο σπίτι μας, αλλά φυσικά θα υπάρχει και αυτή η δυνατότητα.

Η παραγωγή των μπαταριών θα γίνει και αυτή πιο καθαρή. Όπως τα εργοστάσια πλέον είναι δεκάδες φορές πιο καθαρά από πριν 30 χρόνια, έτσι θα γίνει και με την παραγωγή των μπαταριών.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Σε καμία περίπτωση μεγαλύτερη από βενζινοκίνητο, και σίγουρα είναι κάτι που θα βελτιωθεί με την πάροδο του χρόνου. Ήδη σε μία 10ετια έχουν γίνει τεράστια βηματα, και στα ηλεκτρικα αμαξια, και στην παραγωγή ενέργειας από πράσινες πηγές. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι αυτό δεν θα συνεχιστεί; Σε λίγα χρόνια θα έχουμε ηλεκτρικα αυτοκίνητα που θ φορτίζουν 100 χιλιόμετρα σε 1 λεπτο,  οπότε για φουλαρισμα θα χρειάζεσαι λίγο περισσότερο αποτι άμα έβαζες βενζινα. 

Οπότε τα βενζινάδικα θα μετατραπούν απλα σε ρευματάδικα. Δεν θα χρειάζεται να φορτίζουμε τα αμάξια σπίτια μας, οπότε και τώρα δεν βάζουμε βενζίνη στα αμάξια μας στο σπίτι μας, αλλά φυσικά θα υπάρχει και αυτή η δυνατότητα.

Η παραγωγή των μπαταριών θα γίνει και αυτή πιο καθαρή. Όπως τα εργοστάσια πλέον είναι δεκάδες φορές πιο καθαρά από πριν 30 χρόνια, έτσι θα γίνει και με την παραγωγή των μπαταριών.

 

ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ, ουτε με πολιτικο να μιλουσα.

Επισης το οτι τα αμαξια θα φορτιζουν πιο γρηγορα δεν λεει κατι, απλα οι φορτιστες θα δινουν το ρευμα πιο γρηγορα, δεν θα μειωθει με ενα μαγικο ραβδακι η χωριτηκοτητα των μπαταριων. Παιζει ρολο αν παιρνεις 20000mAh (τυχαιος αριθμος) σε 30 λεπτα η σε 1 λεπτο; Το ιδιο εργοστασιο δεν θα παραγει την ενεργεια;

Περα απο αυτο τα εργοστασια που εχουμε τωρα και γενικα οι ανανεωσιμες πηγες ενεργειας δεν παιζει να φτανουν για μεγαλο αριθμο ηλεκτροκινητων γιαυτο και το κρατος εξεταζει την κατασκευη πυρηνικου εργοστασιου (και πυρηνικο εργοστασιο στην Ελλαδα εμενα δεν μου δινει μεγαλη εμπιστοσυνη).

Με λιγα λογια κατσε ολα αυτα τα ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ να γινουν και μετα βλεπουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ, ουτε με πολιτικο να μιλουσα.

Επισης το οτι τα αμαξια θα φορτιζουν πιο γρηγορα δεν λεει κατι, απλα οι φορτιστες θα δινουν το ρευμα πιο γρηγορα, δεν θα μειωθει με ενα μαγικο ραβδακι η χωριτηκοτητα των μπαταριων. Παιζει ρολο αν παιρνεις 20000mAh (τυχαιος αριθμος) σε 30 λεπτα η σε 1 λεπτο; Το ιδιο εργοστασιο δεν θα παραγει την ενεργεια;

Περα απο αυτο τα εργοστασια που εχουμε τωρα και γενικα οι ανανεωσιμες πηγες ενεργειας δεν παιζει να φτανουν για μεγαλο αριθμο ηλεκτροκινητων γιαυτο και το κρατος εξεταζει την κατασκευη πυρηνικου εργοστασιου (και πυρηνικο εργοστασιο στην Ελλαδα εμενα δεν μου δινει μεγαλη εμπιστοσυνη).

Με λιγα λογια κατσε ολα αυτα τα ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ να γινουν και μετα βλεπουμε.

Πάλι καλά που δεν έχει καμία σημασία η άποψη σου, αλλιώς θα'μασταν ακόμα στο 1950. Μην σου πω στον Μεσαίωνα. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για κάποιο λόγο μάλλον θεωρήθηκε τρολιά το προηγούμενο ποστ μου και διαγράφτηκε , επομένως γράφω τα ίδια αλλάζοντας τόνο και ξαναπάμε

Στις 9/1/2021 στις 11:43 ΠΜ, Papakaliati είπε

Τα Τέσλα έχουν την μεγαλύτερη αξία μεταπώλησης από όλα τα αλλά αμάξια, πως ακριβώς έφτασες στο συμπέρασμα ότι δεν έχουν αξία να μεταπουληθούν;

Άχρηστη πληροφορία μιας και η τιμή των Τεσλα είναι εκτός Ελληνικής πραγματικότητας

Στις 9/1/2021 στις 11:43 ΠΜ, Papakaliati είπε

Μάλιστα με 0% τέλος ταξινόμησης, μια χαρά συμφέρει να εισάγεις 2-3 ετών ηλεκτρικό μεταχειρισμένο από εξωτερικό, όπως και θα κάνουν αρκετοί τα επόμενα χρόνια.

Το "θα" είναι δική σου πρόβλεψη , καθαρά υποκειμενική , δεν έχει ενδιαφέρον.

Επίσης η μπαταρίες είτε μεταχειρισμένες είτε ανακατασκευασμένες αυξάνουν το ρίσκο και μηδενίζουν οποιαδήποτε θεωρητική απόσβεση

Στις 9/1/2021 στις 11:43 ΠΜ, Papakaliati είπε

Από εκεί και πέρα, τα ηλεκτρικά είναι μονόδρομος, και δεν πα να λες και να πιστεύεις ότι θέλεις.

Πάλι κάνεις δηλώσεις, υπάρχει το φυσικό αέριο , υγραέριο και μετά plugin υβριδικό ώστε να φτάσουμε στην καθαρόαιμη ηλεκτροκίνηση

Στις 9/1/2021 στις 11:43 ΠΜ, Papakaliati είπε

Το πετρέλαιο τελειώνει, οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας είναι αστείρευτες

Σύμφωνοι

Στις 9/1/2021 στις 11:43 ΠΜ, Papakaliati είπε

Δεν θα αναφέρω καν την κλιματική αλλαγή.

Πάλι καλά γιατί είσαι εκτός θέματος

Στις 9/1/2021 στις 11:43 ΠΜ, Papakaliati είπε

Δεν είναι θέμα επιλογής, είναι αναγκαιότητα

Απο που προκύπτει?

Στις 9/1/2021 στις 11:43 ΠΜ, Papakaliati είπε

Όσο περνάνε τα χρόνο η ηλεκτρική ενεργεία θα παράγεται όλο και με μεγαλύτερο ποσοστό από ανανεώσιμες πηγές, μέχρι να φτάσει σχεδόν 100%. 

Τώρα είμαστε σε μονοψήφια νούμερα και καίμε μισό φυσικό αέριο, μισό λιγνίτη (edit: όχι λιγνίτη)
 

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Πάλι καλά που δεν έχει καμία σημασία η άποψη σου, αλλιώς θα'μασταν ακόμα στο 1950. Μην σου πω στον Μεσαίωνα. 

Χαιρομαι που παντα απαντας με επιχειρηματα παντως του τυπου ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ και οταν καποιος σου δειχνει πως τα περισσοτερα ΘΑ που λες δεν ισχυουν πετας ενα "ασε ρε" και αυτο ηταν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Πάλι καλά που δεν έχει καμία σημασία η άποψη σου, αλλιώς θα'μασταν ακόμα στο 1950. Μην σου πω στον Μεσαίωνα. 

 

3 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Χαιρομαι που παντα απαντας με επιχειρηματα παντως του τυπου ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ και οταν καποιος σου δειχνει πως τα περισσοτερα ΘΑ που λες δεν ισχυουν πετας ενα "ασε ρε" και αυτο ηταν.

Σου απάντησε με ένα άλλο ΘΑ !

47 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Παιζει ρολο αν παιρνεις 20000mAh (τυχαιος αριθμος) σε 30 λεπτα η σε 1 λεπτο; Το ιδιο εργοστασιο δεν θα παραγει την ενεργεια;

Εδώ δε σε κατάλαβα

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Κανενας σας δεν πρεπει να αναφερεται σε αυτο γιατι δεν μπορειτε.....Αν συνδιασουμε το κοστος που εχει η Δημιουργια των μπαταριων (και το βαρος στο περιβαλλον) με το οτι σε πολλες χωρες σαν την Ελλαδα το ηλεκτρικο ρευμα προερχεται απο λιγνιτη (η και αλλες μορφες περα απο υδροηλεκτρικη, ηλιακη, αιολικη και το φυσικο αεριο) και το footprint οπως λεμε ειναι πρακτικα ΤΕΡΑΣΤΙΟ και σιγουρα μεγαλυτερο απο ενα βενζινοκινητο......
Αυτα.

 

Ασχετος μπορει να εισαι. Μυαλο δεν εχεις να σκεφτεις αυτα που γραφεις;

Το παρακατω ειναι μονο ενδεικτικο τοσο ποσο διαστραμμενα αντιλαμβανεσαι την πραγματικοτητα.

https://www.businessdaily.gr/oikonomia/30949_esbise-i-lignitiki-paragogi-neos-basilias-fysiko-aerio

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...