Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Αυτό λέμε και εμείς, ότι με τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση βάζεις έναν ακόμα μπελά στο κεφάλι σου, αυτόν των συνεχών και χρονοβόρων στάσεων για ανεφοδιασμό.

 

Αν φορτίζεις στο σπίτι ή στην δουλειά όμως γλυτώνεις έναν μπελά! Τον μπελά του βενζινά.
1. Κάνε παράκαμψη να βάλεις βενζίνη/πετρέλαιο

2. Πόση βενζίνη μου έβαλε; μήπως με έκλεψε;

3. Τι ποιότητα έχει η βενζίνη μήπως είναι νερό;

Αλήθεια αθροιστικά όλα τα γεμίσματα που κάνεις μέσα στην πόλη πόσο χρόνο παίρνουν τελικά; και πόσο οι φορτίσεις στα ταξίδια;

Υ.Γ. https://parallaximag.gr/epikairotita/oikonomia/ereyna-toy-emp-gemizoyn-ta-rezervoyar-me-aera-kopanisto-eos-kai-21-to-klepsimo-stis-antlies-kaysimon

Επεξ/σία από dimitris_dimos
  • Like 8
  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
13 minutes ago, dimitris_dimos said:

Αν φορτίζεις στο σπίτι ή στην δουλειά όμως γλυτώνεις έναν μπελά! Τον μπελά του βενζινά.
1. Κάνε παράκαμψη να βάλεις βενζίνη/πετρέλαιο

2. Πόση βενζίνη μου έβαλε; μήπως με έκλεψε;

3. Τι ποιότητα έχει η βενζίνη μήπως είναι νερό;

Αλήθεια αθροιστικά όλα τα γεμίσματα που κάνεις μέσα στην πόλη πόσο χρόνο παίρνουν τελικά; και πόσο οι φορτίσεις;

Δεν υπάρχει "μπελάς του βενζινά", εκτός βέβαια και αν είσαι εντελώς ζαμάν φου και ξεχνάς να ανεφοδιαστείς, ε σε αυτή τη περίπτωση θα έχεις ακόμα μεγαλύτερο μπελά ως κάτοχος ηλεκτρικού.

1. Ποτέ δεν έχω κάνει παράκαμψη για να βάλω καύσιμο, εκτός και αν ως παράκαμψη θεωρείς τη στάση από τα βενζινάδικα που ούτως ή άλλως περνάω απέξω.

2. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τη ποσότητα καυσίμου που μου βάζουν στα πρατήρια που επιλέγω.

3. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα νοθείας με τα καύσιμα που αγοράζω στα πρατήρια που επιλέγω.

30 δευτερόλεπτα μου παίρνει ανά 100 διανυθέντα χιλιόμετρα, άσχετα αν ο ανεφοδιασμός γίνεται μέσα σε πόλη ή έξω, συνήθως κάνω στάση για ανεφοδιασμό όταν το τεπόζιτο φτάσει στα 2 ή στο 1/10. Οι φορτίσεις αναλόγως που γίνονται, σε ταξίδι είναι απίστευτος ο χρόνος που χάνεις, και στις φορτίσεις, και για το ότι είσαι αναγκασμένος να ταξιδεύεις με ταχύτητες κτελ.

24 minutes ago, dimitris_dimos said:

Δεν με αφορά αυτό, όπως έγραψα και παραπάνω προσωπικά δεν έχω τέτοιο πρόβλημα.

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Επιχείρημα απ'τα Lidl...

Αυτά που λέω εγώ βασίζονται σε πραγματικά νούμερα και μετρήσεις, όχι από υποθέσεις όπως κάνεις εσύ. Με minimum κατανάλωση στην εθνική 15KWh/100km, η οποία όπως λένε οι κάτοχοι tesla είναι εφικτή χωρίς AC, με ταχύτητα 110km/h και ιδανική εξωτερική θερμοκρασία, χρειάζονται ~35KWh για να διανυθούν τα 200-250km που ανέφερες. Kαι για να πάρεις 35KWh μέσα σε 10 λεπτά πρέπει όχι μόνο ο φορτιστής να έχει ισχύ τουλάχιστον 210KW, αλλά και το αυτοκίνητο να μπορεί να δεχθεί για 10 λεπτά συνεχόμενα τουλάχιστον 210KW, ε τέτοια δυνατότητα δεν έχει κανένα tesla, σε κανένα γράφημα φόρτισης δεν έχω δει κάτι τέτοιο, συνεπώς ο ισχυρισμός σου είναι άκυρος.

image.png.951ae2560bdec76eb69e175709c79a36.png

Κανα σοβαρό επιχείρημα, πέρα από το χαριτωμένο "καταλαβαίνω πως δεν μπορείς να κατανοήσεις", έχεις να παραθέσεις;

Εγώ τους έχω κάνει τους υπολογισμούς μου, σου παρουσίασα και τα αποτελέσματα, σε αντίθεση με σένα που πετάς απλά κάποια νούμερα συνδευόμενα από το "δεν ξέρεις εσύ".

Στην πραγματικότητα όταν πιάσεις σταθερά 130km/h η κατανάλωση του θα είναι κάπου στις 20KW/100km, το autobild συγκεκριμένα το μέτρησε 20,66KWh/100km με αυτή τη ταχύτητα χωρίς να διευκρινίζει τις υπόλοιπες συνθήκες.

Κοντά στο νούμερο που γράφεις θα πάει όταν πιάσεις σταθερά 110km/h, για την ακρίβεια θα καταναλώσει 15,6 KWh/100km, και αυτό φυσικά με προϋποθέσεις (εξωτερική θερμοκρασία κοντά στους 23 και χωρίς χρήση A/C).

Δεν καταλαβαίνω γιατί επιτίθεσαι. 

Και εγώ σου ανεβάζω το παρακάτω και σου λέω ότι σε 16,6 λεπτά γεμίζω τα 250 χλμ που έκανα.

image.png.4067eef0a7c09d3db71177b5d8cd2aa0.png

Ωραία αντί για 10 θέλουμε 16,6 λεπτά. Και?

Εσύ αναφέρεσαι αν θα είναι αρκετό σε 10 λεπτά να πάρεις 11 χλμ αυτονομία σε συνδυασμό με τις εξωτερικές θερμοκρασίες και μετά μου επισυνάπτεις γράφημα από το insideevs. Δεν θα κάθομαι να ανεβάζω βίντεο και φωτογραφίες για κάποιον που κάνει συνομιλία σε τέτοιο επίπεδο γιατί δεν υπάρχει διάθεση τουλάχιστον από μέρους σου να μάθουμε κάτι ο ένας από τον άλλον. Καλή καρδιά από εμένα γιατί η προσφορά σου σε αρκετά threats είναι αξιέπαινη.

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Από τους οποίους μπορείς να πάρεις πόσο ρεύμα μέσα σε 10 λεπτά? Αρκετό για 11 χλμ ας πούμε, και αυτό με την προϋπόθεση ότι έξω έχει 23 βαθμούς και δεν θα ανάψεις καθόλου κλιματισμό?

 

  • Like 1
Δημοσ.
Just now, plasTOST said:

Δεν καταλαβαίνω γιατί επιτίθεσαι. 

Άλλο το επιτίθομαι, και άλλο το απαντώ κατάλληλα.

1 minute ago, plasTOST said:

Και εγώ σου ανεβάζω το παρακάτω και σου λέω ότι σε 16,6 λεπτά γεμίζω τα 250 χλμ που έκανα.

image.png.4067eef0a7c09d3db71177b5d8cd2aa0.png

Ωραία αντί για 10 θέλουμε 16,6 λεπτά. Και?

Ε τι και, εσύ ο ίδιος μόλις διέψευσες τον αρχικό σου ισχυρισμό (με 10 λεπτά φόρτιση κάνεις 200-250km) και επιβεβαίωσες τον δικό μου (με 10 λεπτά φόρτιση ούτε για αστείο δεν κάνεις τόσα).

Που και αυτά τα 16,6 με προϋποθέσεις είναι, συγκεκριμένο μοντέλο του 2019-20, συγκεκριμένο Soc στην εκκίνηση φόρτισης, ταχυφορτιστής τουλάχιστον 250KW που θα τον βρεις στο σημείο που σε βολεύει και θα είναι ελεύθερος περιμένοντας εσένα, κτλ.

2 minutes ago, plasTOST said:

Εσύ αναφέρεσαι αν θα είναι αρκετό σε 10 λεπτά να πάρεις 11 χλμ αυτονομία σε συνδυασμό με τις εξωτερικές θερμοκρασίες και μετά μου επισυνάπτεις γράφημα από το insideevs. Δεν θα κάθομαι να ανεβάζω βίντεο και φωτογραφίες για κάποιον που κάνει συνομιλία σε τέτοιο επίπεδο γιατί δεν υπάρχει διάθεση τουλάχιστον από μέρους σου να μάθουμε κάτι ο ένας από τον άλλον. Καλή καρδιά από εμένα γιατί η προσφορά σου σε αρκετά threats είναι αξιέπαινη.

Τα 11 χιλιόμετρα ανά 10 λεπτά φόρτισης ήταν απάντηση σε αυτό που έγραψες για τους φορτιστές δίπλα στις αντλίες βενζίνης (type 2 22KW AC με περιορισμό στα m3 λόγω on board charger στα 11KW, ήτοι 61 χιλιόμετρα ανά ώρα φόρτισης), ενώ το γράφημα από insideevs αφορούσε ταχυφορτιστή 250KW. Και ναι, δεν έχει κανένα νόημα να ανεβάζεις βιντεάκια από τη στιγμή που εσύ ο ίδιος έχεις καταρρίψει τον δικό σου ισχυρισμό. Καλή καρδιά και από εμένα, θα συνεχίσω την προσφορά μου επισημαίνοντας όσες ανακρίβειες πέφτουν στην αντίληψη μου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

 

Τα 11 χιλιόμετρα ανά 10 λεπτά φόρτισης ήταν απάντηση σε αυτό που έγραψες για τους φορτιστές δίπλα στις αντλίες βενζίνης (type 2 22KW AC με περιορισμό στα m3 λόγω on board charger στα 11KW, ήτοι 61 χιλιόμετρα ανά ώρα φόρτισης), ενώ το γράφημα από insideevs αφορούσε ταχυφορτιστή 250KW. Και ναι, δεν έχει κανένα νόημα να ανεβάζεις βιντεάκια από τη στιγμή που εσύ ο ίδιος έχεις καταρρίψει τον δικό σου ισχυρισμό. Καλή καρδιά και από εμένα, θα συνεχίσω την προσφορά μου επισημαίνοντας όσες ανακρίβειες πέφτουν στην αντίληψη μου.

Επειδή κουράζει η όλη κατάσταση και αφού ξέρεις και τι φορτιστές ηταν δες την φωτογραφία: 150αρηδες ειναι. Δες και το ταμπελακι πάνω. Έχει και 300αρηδες στα 400v 150X2. Οπότε ανακρίβειες δεν έγραψα. Και σε 10 λεπτά εβαλα 100 χλμ σύμφωνα και με προηγούμενες φωτό. 

Συνέχισε ακάθεκτος.

IMG_20240118_150624_887__01.jpg

Επεξ/σία από plasTOST
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε όλα τα πράγματα στην ανθρώπινη ιστορία υπήρχαν πάντα οι υπέρμαχοι και οι πολέμιοι. Μέσα στις δύο "φατρίες" υπήρχαν αληθινά προβληματισμένα άτομα, γνώστες, μη γνώστες, φαν, κλπ

Προφανώς το ίδιο συμβαίνει κι εδώ. Επιχειρήματα (ή όχι) εκατέρωθεν, διαγράμματα αισιόδοξα ή μη, ψευδή, αληθή, κοντόφθαλμα ή με όραμα.

Η πραγματικότητα είναι ότι η ηλεκτροκίνηση ήρθε. Αλλά και ότι τα θερμικά συνεχίζουν να υπάρχουν. Από κει και πέρα, επειδή ο καθένας κάνει την επιλογή του για την οποία όμως σπανίως θα παραδεχτεί σαν λανθασμένη, ξεκινάνε οι αντιπαραθέσεις.

Πιο πιτσιρικάς ίσως να με γοήτευε το early adoption στην τεχνολογία. Πολλές φορές χωρίς καν να υπάρχει ουσιαστικός λόγος. Τεχνολογία για την τεχνολογία. Πλέον τώρα δεν μου λέει κάτι και δεν με γοητεύει η ιδέα να είμαι beta tester στην ιστορία της ηλεκτροκίνησης (ή την όποια άλλη "ιστορία", αν έχει σημασία). Για την ώρα μένω στο θερμικό μου το οποίο πήρα προ 3ετίας. Και πιθανότατα αν άλλαζα αύριο πάλι σε θερμικό θα πήγαινα.

Δεν απορρίπτω το ηλεκτρικό κάπου στο μέλλον αλλά μόνο τότε όταν η διαφημιζόμενη υπεροχή θα "βγάζει μάτι" και δεν θα χρειάζεται γραφήματα σε δύο άξονες για να με πείσει ότι είναι καλύτερο κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες. Προφανώς θα ωφεληθούμε όλοι από τα δεδομένα που δημιουργούνται καθημερινά από τους χρήστες αλλά για την ώρα λέω να μην είμαι ο "κασίδης" πάνω στου οποίου το κεφάλι θα ωφεληθεί η ανθρωπότητα :P

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Speculoos είπε

Αυτή τη στιγμή στους σταθμούς του Βελγίου και της Ολλανδίας θες περίπου μία ώρα για 25% φόρτιση.

Δεν ισχύει αυτό, τα πιο πολλά αυτοκίνητα φορτίζουν από 10% ως 80% σε 27-28 λεπτά. Τα πιο γρήγορα (πχ τα 800V ταϊβανέζικα) φορτίζουν σε 17-18 λεπτά. Αυτό σε γρήγορους φορτιστές, όχι 50KW αλλά 300ρηδες (για τα 800V) και 150ρηδες για τα υπόλοιπα.

Τα long range (75+ KWh μπαταρία) οχήματα κάνουν 250km στα 130km/h με φόρτιση από 10 ως 80%, και θέλουν 25-26 λεπτά φόρτισης (συμπεριλαμβανομένων των Tesla με superchargers). Οπότε βάζουν 100km σε 10 λεπτά. Αυτό είπε ο φίλος παραπάνω, δεν είπε 250km σε 10 λεπτά.

Τα 800V κάνουν 16-17 λεπτά αλλά τα αυτοκίνητα που το υποστηρίζουν (Kia EV6, Hyundai Ioniq 5 κτλ) δεν είναι το ίδιο efficient οπότε δε κάνουν 250km με 130km/h αλλά λιγότερα (210-220 περίπου). Εξαίρεση το Hyundai Ioniq 6 που βγάζει 260km με 130km/h και φορτίζει 10-80% σε 17 λεπτά, οπότε βάζει 150km σε 10 λεπτά.

Φυσικά αν πηγαίνεις με 110-120 και όχι με 130, το range μεγαλώνει.

  • Like 7
Δημοσ.
23 minutes ago, malakudi said:

Δεν ισχύει αυτό, τα πιο πολλά αυτοκίνητα φορτίζουν από 10% ως 80% σε 27-28 λεπτά. Τα πιο γρήγορα (πχ τα 800V ταϊβανέζικα) φορτίζουν σε 17-18 λεπτά. Αυτό σε γρήγορους φορτιστές, όχι 50KW αλλά 300ρηδες (για τα 800V) και 150ρηδες για τα υπόλοιπα.

Τα long range (75+ KWh μπαταρία) οχήματα κάνουν 250km στα 130km/h με φόρτιση από 10 ως 80%, και θέλουν 25-26 λεπτά φόρτισης (συμπεριλαμβανομένων των Tesla με superchargers). Οπότε βάζουν 100km σε 10 λεπτά. Αυτό είπε ο φίλος παραπάνω, δεν είπε 250km σε 10 λεπτά.

Τα 800V κάνουν 16-17 λεπτά αλλά τα αυτοκίνητα που το υποστηρίζουν (Kia EV6, Hyundai Ioniq 5 κτλ) δεν είναι το ίδιο efficient οπότε δε κάνουν 250km με 130km/h αλλά λιγότερα (210-220 περίπου). Εξαίρεση το Hyundai Ioniq 6 που βγάζει 260km με 130km/h και φορτίζει 10-80% σε 17 λεπτά, οπότε βάζει 150km σε 10 λεπτά.

Φυσικά αν πηγαίνεις με 110-120 και όχι με 130, το range μεγαλώνει.

Nαι δε διαφώνησα με τον plasTOST κι αυτό έγραψα και παραπάνω, οι περισσότεροι φορτιστές στις Βρυξέλλες είναι type2 των 20 kw, κάποιοι 30ρηδες σε βενζινάδικα και οι περισσότεροι που βρίσκεις στον δρόμο είναι 7,4 και 12,8. Οι 300ρηδες CCS δεν είναι το στάνταρ.

Δημοσ.
36 minutes ago, plasTOST said:

Επειδή κουράζει η όλη κατάσταση και αφού ξέρεις και τι φορτιστές ηταν δες την φωτογραφία: 150αρηδες ειναι. Δες και το ταμπελακι πάνω. Έχει και 300αρηδες στα 400v 150X2. Οπότε ανακρίβειες δεν έγραψα. Και σε 10 λεπτά εβαλα 100 χλμ σύμφωνα και με προηγούμενες φωτό. 

Συνέχισε ακάθεκτος.

Κουράζει δε λες τίποτα, τέτοιους 150αρηδες (το λιγότερο) βρίσκεις παντου, σε κάθε βενζινάδικο που έχει σταθμό φόρτισης δίπλα στις κανονικές αντλίες καυσίμου? Εκείνο το kona στο ρεπορτάζ σταματούσε σε σημεία με διαθέσιμους DC φορτιστές, αλλά παρόλα αυτά φόρτιζε από AC? 

Πάντως οι φωτό που δείχνουν 100 χλμ ΔΕΝ επιβεβαιώνουν τους ισχυρισμούς σου για 200-250.

34 minutes ago, malakudi said:

Οπότε βάζουν 100km σε 10 λεπτά. Αυτό είπε ο φίλος παραπάνω, δεν είπε 250km σε 10 λεπτά.

Και όμως, αυτό ακριβώς είχε γράψει, ότι βάζουν 200-250 σε 10 λεπτά:

4 hours ago, plasTOST said:

Με την στροφή σε ηλεκτροκίνηση όλο αυτή η νοοτροπία (με την υπάρχουσα τεχνολογία) αλλάζει και σου λέει ανά 200 -250 χλμ στάση 10 λεπτά για ανεφοδιασμό.

Και μάλιστα το είπε αναφερόμενος γενικώς στην ηλεκτροκίνηση, και όχι ειδικά για tesla που είναι κορυφαία στη διαχείριση ενέργειας, πόσο μάλλον για το m3 LR που η μπαταρία του είναι μεγαλύτερη από τον μέσο όρο.

Τέτοιες δηλώσεις είναι το λιγότερο παραπλανητικές για όποιον δεν έχει ιδέα.

  • Sad 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Nαι δε διαφώνησα με τον plasTOST κι αυτό έγραψα και παραπάνω, οι περισσότεροι φορτιστές στις Βρυξέλλες είναι type2 των 20 kw, κάποιοι 30ρηδες σε βενζινάδικα και οι περισσότεροι που βρίσκεις στον δρόμο είναι 7,4 και 12,8. Οι 300ρηδες CCS δεν είναι το στάνταρ.

Εγώ βλέπω αρκετούς HPDC (150KW+) στο Βέλγιο από το plugshare

belgium_plugshare.png.707193a45eeac847d015fc94e41b1327.png

55 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τέτοιες δηλώσεις είναι το λιγότερο παραπλανητικές για όποιον δεν έχει ιδέα.

Ναι ΟΚ, δεν ισχύει 10 λεπτά 200-250km. Θα το δούμε κι αυτό σε 5-10 χρόνια. Τώρα είμαστε στα 100km/10λεπτά και 150km/10λεπτά για το καλύτερο που υπάρχει σήμερα.

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Κουράζει δε λες τίποτα, τέτοιους 150αρηδες (το λιγότερο) βρίσκεις παντου, σε κάθε βενζινάδικο που έχει σταθμό φόρτισης δίπλα στις κανονικές αντλίες καυσίμου? Εκείνο το kona στο ρεπορτάζ σταματούσε σε σημεία με διαθέσιμους DC φορτιστές, αλλά παρόλα αυτά φόρτιζε από AC? 

Πάντως οι φωτό που δείχνουν 100 χλμ ΔΕΝ επιβεβαιώνουν τους ισχυρισμούς σου για 200-250.

Και όμως, αυτό ακριβώς είχε γράψει, ότι βάζουν 200-250 σε 10 λεπτά:

Και μάλιστα το είπε αναφερόμενος γενικώς στην ηλεκτροκίνηση, και όχι ειδικά για tesla που είναι κορυφαία στη διαχείριση ενέργειας, πόσο μάλλον για το m3 LR που η μπαταρία του είναι μεγαλύτερη από τον μέσο όρο.

Τέτοιες δηλώσεις είναι το λιγότερο παραπλανητικές για όποιον δεν έχει ιδέα

Που πήγε η θέση σου για 22kw ac ότι ειναι οι φορτιστές που ανέβασα?

Η αναφορά για τα βενζινάδικα και τους φορτιστές αναφέρθηκε μετά από συζήτηση για Βέλγιο. Δεν ανέφερα κάτι για Kona και ταξίδι στο Βέλγιο. Άλλο μέλος έκανε αναφορά και ανέβασα φωτογραφίες σχετικές με το θέμα φόρτισης και ηλεκτροκίνησης. 

Λέμε κάτι λες το αντίθετο, βάζουμε φωτό τα γυρνάς και λες άλλα. Στάθηκες στα 10 λεπτά για 250χλμ. 

Αφού λέω παραπλανητικά πράγματα πήγαινε κάνε και καταγγελία στην αγαπημένη σου Tesla που αναφέρει τα παρακάτω για φόρτιση στο επίσημο site της :

https://www.tesla.com/en_eu/support/charging/supercharger

Ναι ξέρω θα μου πεις ότι δεν ειναι πραγματικά και άλλη ειναι η πραγματικότητα από χρήστες κλπ που βέβαια δεν αμφισβητώ.

 

Screenshot_20240118-181158.jpg

  • Like 1
Δημοσ.
38 minutes ago, plasTOST said:

Που πήγε η θέση σου για 22kw ac ότι ειναι οι φορτιστές που ανέβασα?

Κάπου μπερδεύτηκες, αν δεις ξανά θα διαπιστώσεις ότι αυτό που έγραψα ήταν απάντηση στο "Ναι αλλά έχουν και φορτιστές σε πρατήρια υγρών καυσίμων δίπλα στις άλλες αντλίες (πρατήρια ESSO).", και όχι σε κάποιον φορτιστή που ανέβασες.

42 minutes ago, plasTOST said:

Στάθηκες στα 10 λεπτά για 250χλμ.

Ε ναι, εκεί στάθηκα γιατί είναι ανακρίβεια, και εσύ - παρόλο που όλοι σου λέμε ότι δεν ισχύει - συνεχίζεις να επιμένεις ότι δεν έγραψες ανακρίβεια. Ξεροκεφαλιά λέγεται αυτό.

Αρκετά ασχολήθηκα.

Δημοσ.

EV LFP Battery Price War at Less Than $56 per kWh Within Six Month

https://www.nextbigfuture.com/2024/01/ev-lfp-battery-price-war-w-55-in-six-months.html

 

Απο οτι φαινεται τον επομενο χρονο ειναι απολυτα εφικτο ηλεκτρικο αυτοκινητο με 25κ και 400χιλ WLTP αυτονομια. Πιθανως μεσα στο 26 το ιδιο να κοστιζει και κατω απο 20κ αν οντως ισχυσει οτι γραφει το αρθρο. Πλεον τα ηλεκτρικα θα ειναι πιο οικονομικα σε ολες τις κατηγοριες και οχι μονο στη μεσαια υψηλη οπως σημερα.
Λαμβανοντας υποψην και τις εξελιξεις στη γρηγορη φορτιση φαινεται οτι μεχρι το 2030 οι πωλησεις EV θα ξεπερασουν ακομα και εδω τις πωλησεις θερμικων. Τελικα το οτι το 2035 θα σταματησουν οι πωλησεις θερμικων δεν εχει καμια σημασια ειναι κυβερνητικη οδηγια . Θα εχει γινει απο την ιδια την αγορα.

Δημοσ.

Προς το παρόν η ηλεκτροκίνηση είναι άκρως υπερτιμημένη.

Θα αρχίσει να αποκτά ενδιαφέρον όταν η μπαταρία "πέσει" στα 9000€ και το αμάξωμα στα 1000€ δηλαδή στο σύνολο των 10.000€

Η ηλεκτροκίνητη τεχνολογία είναι πρωτόγονη σε σχέση με την θερμική και απορώ που χαρακτηρίζεται "νέα τεχνολογία" εκτός και αν θεωρούμε ως έναρξη της ιστορίας την ημερομηνία γέννησής μας και αγνοούμε ό,τι έχει προηγηθεί.

  • Like 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, plasTOST είπε
19 ώρες πριν, Speculoos είπε

Δε φορτίζαν 5.30 ώρες😅, 5 ώρες ήταν το συνολικό ταξίδι μαζί με την φόρτιση.

Στο Βέλγιο πάντως σε αντίθεση με την Ολλανδία που είναι πολύ πιο εξελιγμένη σε αυτό το κομμάτι δεν έχει παντού τόσο γρήγορους φορτιστές. Από Βρυξέλλες για Αμβέρσα έναν σταθμό πριν το Μέχελεν έχω βρει (που είναι συνήθως φίσκα αλλά τσουλάει αρκετά γρήγορα).

Ναι αλλά έχουν και φορτιστές σε πρατήρια υγρών καυσίμων δίπλα στις άλλες αντλίες (πρατήρια ESSO).

Και γράφεις παρακάτω:

19 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Από τους οποίους μπορείς να πάρεις πόσο ρεύμα μέσα σε 10 λεπτά? Αρκετό για 11 χλμ ας πούμε, και αυτό με την προϋπόθεση ότι έξω έχει 23 βαθμούς και δεν θα ανάψεις καθόλου κλιματισμό?

σου απαντάω με φωτογραφία:

16 ώρες πριν, plasTOST είπε

Επειδή κουράζει η όλη κατάσταση και αφού ξέρεις και τι φορτιστές ηταν δες την φωτογραφία: 150αρηδες ειναι. Δες και το ταμπελακι πάνω. Έχει και 300αρηδες στα 400v 150X2. Οπότε ανακρίβειες δεν έγραψα. Και σε 10 λεπτά εβαλα 100 χλμ σύμφωνα και με προηγούμενες φωτό. 

Συνέχισε ακάθεκτος.

IMG_20240118_150624_887__01.jpg

και απαντάς:

12 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Κάπου μπερδεύτηκες, αν δεις ξανά θα διαπιστώσεις ότι αυτό που έγραψα ήταν απάντηση στο "Ναι αλλά έχουν και φορτιστές σε πρατήρια υγρών καυσίμων δίπλα στις άλλες αντλίες (πρατήρια ESSO).", και όχι σε κάποιον φορτιστή που ανέβασες.

Αναφερόμασταν στο Βέλγιο και στις γύρω περιοχές και ναι δίπλα στις αντλίες καυσίμων έχουν και ταχυφορτιστές. Ούτε μακρυά, ούτε στην άλλη άκρη, ούτε 11 άρηδες, ούτε 22άρηδς,  αλλά κάτω από το ίδιο στέγαστρο.

Μήπως να σου ανεβάσω και μία με όλο το πρατήριο που δείχνει αυτό που σου γράφω ή θα έχεις αμφιβολίες ξανά;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...