Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, manolis940 είπε

Γενικά το όχημα δεν έχει την στοιχειώδη ασφάλεια. Έχει μέγεθος SUV και επιτάχυνση που χρειάζεται ένα χρόνο για να βγάλει τα 100. Δεν είναι ούτε για εντός αλλά ούτε για εκτός. Το εκθειάζουν για την αυτονομία του, αλλά είναι φυσικό να την έχει όταν οι επιδώσεις του είναι αυτές που είναι.

Εμένα και στα 12500 πάλι ακριβό μου φαίνεται.

4 χρόνια πριν πήρα το Panda με αέριο λίγο πιο φθηνά και έχω και αμάξι (με ηλεκτρικό δε θα έκανα απόσβεση ποτέ) ,

αλλά για τα σημερινά δεδομένα νορμάλ είναι η τιμή .

Μήπως όμως είναι στοκ απο την προηγούμενη έκδοση με 45 άλογα ? Αν ναι , είναι και επικίνδυνο για απλές κοντινές αποστάσεις σε επαρχιακούς δρόμους . Για μέσα στην πόλη δε νομίζω να είναι θέμα

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 ώρες πριν, manolis940 είπε

Γενικά το όχημα δεν έχει την στοιχειώδη ασφάλεια. Έχει μέγεθος SUV και επιτάχυνση που χρειάζεται ένα χρόνο για να βγάλει τα 100. Δεν είναι ούτε για εντός αλλά ούτε για εκτός. Το εκθειάζουν για την αυτονομία του, αλλά είναι φυσικό να την έχει όταν οι επιδώσεις του είναι αυτές που είναι.

Εμένα και στα 12500 πάλι ακριβό μου φαίνεται.

Έχει όψη SUV...

Κατά τα λοιπά οικολογία και οικονομία και επιδόσεις δεν πάνε μαζί.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Έχει όψη SUV...

Κατά τα λοιπά οικολογία και οικονομία και επιδόσεις δεν πάνε μαζί.

Γενικά είναι μεγαλύτερο από up, i10 κτλ. Είναι κάτι ανάμεσα σε Polo και up.

Εγώ το καταλαβαίνω ότι δεν πάνε μαζί αλλά μιλάμε ένα αυτοκίνητο με επιδώσεις παρόμοιες του ami ίσως και παρόμοια ασφάλεια το οποίο έχει λίγο καλύτερη τελική.

Δημοσ.
29 minutes ago, manolis940 said:

Γενικά είναι μεγαλύτερο από up, i10 κτλ. Είναι κάτι ανάμεσα σε Polo και up.

Ίδια κατηγορία είναι με Up και i10 (Α), και κατά πολύ μικρότερο από το polo που με μήκος 4,07m είναι από τα μεγαλύτερα της αμέσως επόμενης κατηγορίας (Β).

image.png.a24908991b3dacc5a72ba4379e22a44f.png

image.png.0c9d130e4d680e67bfefd68dac139dfa.png

 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 13/1/2024 στις 9:34 ΠΜ, Joshua21 είπε

Ίδια κατηγορία είναι με Up και i10 (Α), και κατά πολύ μικρότερο από το polo που με μήκος 4,07m είναι από τα μεγαλύτερα της αμέσως επόμενης κατηγορίας (Β).

image.png.a24908991b3dacc5a72ba4379e22a44f.png

image.png.0c9d130e4d680e67bfefd68dac139dfa.png

 

Εμένα μου έχουν πει κάποιοι ότι 20 πόντοι κάνουν διαφορά. Και το λέω αυτό γιατί το μέγεθος του up είναι στα Length    3,540–3,563 mm (139.4–140.3 in) σύμφωνα με την wikipedia αλλά και την vw.

Δεν έχω φυσικά χρόνο για να ψάξω όλα τα παραπάνω αν είναι σωστά αλλά δεν χρειάζεται θεωρώ κιόλας. Είναι δεν είναι στην ίδια κατηγορία, το up θα παρκάρει πολύ πιο εύκολα μέσα στην πόλη.

 

Δημοσ.
4 hours ago, manolis940 said:

Εμένα μου έχουν πει κάποιοι ότι 20 πόντοι κάνουν διαφορά. Και το λέω αυτό γιατί το μέγεθος του up είναι στα Length    3,540–3,563 mm (139.4–140.3 in) σύμφωνα με την wikipedia αλλά και την vw.

Δεν έχω φυσικά χρόνο για να ψάξω όλα τα παραπάνω αν είναι σωστά αλλά δεν χρειάζεται θεωρώ κιόλας. Είναι δεν είναι στην ίδια κατηγορία, το up θα παρκάρει πολύ πιο εύκολα μέσα στην πόλη.

Το Up του 2021 δεν είναι 3,540–3,563 mm όπως νομίζεις, τόσο είναι το pro-facelift, το facelift (2016+) σύμφωνα με μπροσούρα του 2018 που βρήκα στο site της vw που εσύ παρέθεσες είναι 3,6m:

image.png.a21c3b53040c4015d8374a7f95cb4be7.png

https://www.volkswagen.co.uk/assets/common/pdf/brochures/up-pa-brochure.pdf

Επίσης τα 134 χιλιοστά  - και όχι οι 20 πόντοι - για μένα τουλάχιστον δεν κάνουν σοβαρή διαφορά στο παρκάρισμα, αν κάνουν για σένα (ή μάλλον για αυτούς που στο είπαν) πάσο.

  • Like 1
Δημοσ.

 Τι τραβάνε κι οι πλούσιοι στο Σικάγο!

_.jpg.9bac0e9ea875259408e43139a021df62.jpg

Κάποιος σπρώχνει ένα Tesla σε έναν σταθμό φόρτισης οχημάτων στην περιοχή του Σικάγο, όπου πολλά από τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν αναγκαστεί να σταθμεύσουν εν μέσω χαμηλών θερμοκρασιών. Πολλά από τα οχήματα απέτυχαν να φορτίσουν σε σταθμούς γύρω από το Σικάγο εν μέσω του κρύου καιρού. (WFLD / Fox News)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 minutes ago, Doubt said:

 

πρεπει να μάθω τι κάνανε ! επισης τι φαση αυτη δλδ πηγε εκει με - 0% (στο 0 εχει ακομα καμια 20κμ)  βρηκε εναν κ εβαλε χερακι? πιο πιθανο το κοβω να οδηγεί κανονικά απο μεσα αυτη κ να βοηθαει επειδη  θα γλυστραει κατω παρα να σπρωχνει με το κλασικο τροπο

στα χιονια πριν 2 χρονια με τα χιονια στην αττικη προσπαθησαν  5 ατομα με σπρώξιμο να με ξεκολλήσουν απο ενα στενό κ ειχε μουλαρώσει..

Επεξ/σία από sndev
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, redbullboy είπε

22kW, άντε και εις ανώτερα. Υποθέτω, από το τίποτα, κάτι είναι και τα 22. Πόση ώρα θέλει ένα T3 να γεμίσει σε 22kW?

και προφανως δεν ειναι δωρεαν αφου ειναι παρκιγν επι πληρωμη 

Τιμοκατάλογος Parking

ΙΧ

  • Από 00.00-19.00: €1,50/ώρα
  • Από 19.00-00.00: €1,50/ώρα με μέγιστη χρέωση €5 
  • Μέγιστη ημερήσια 24ωρη χρέωση: €15
Δημοσ.
1 hour ago, sndev said:

πρεπει να μάθω τι κάνανε ! επισης τι φαση αυτη δλδ πηγε εκει με - 0% (στο 0 εχει ακομα καμια 20κμ)  βρηκε εναν κ εβαλε χερακι? πιο πιθανο το κοβω να οδηγεί κανονικά απο μεσα αυτη κ να βοηθαει επειδη  θα γλυστραει κατω παρα να σπρωχνει με το κλασικο τροπο

στα χιονια πριν 2 χρονια με τα χιονια στην αττικη προσπαθησαν  5 ατομα με σπρώξιμο να με ξεκολλήσουν απο ενα στενό κ ειχε μουλαρώσει..

Ειχες βαλει towing mode; Αλλιως πως να σε σπρωξουν;

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Το Up του 2021 δεν είναι 3,540–3,563 mm όπως νομίζεις, τόσο είναι το pro-facelift, το facelift (2016+) σύμφωνα με μπροσούρα του 2018 που βρήκα στο site της vw που εσύ παρέθεσες είναι 3,6m:

image.png.a21c3b53040c4015d8374a7f95cb4be7.png

https://www.volkswagen.co.uk/assets/common/pdf/brochures/up-pa-brochure.pdf

Επίσης τα 134 χιλιοστά  - και όχι οι 20 πόντοι - για μένα τουλάχιστον δεν κάνουν σοβαρή διαφορά στο παρκάρισμα, αν κάνουν για σένα (ή μάλλον για αυτούς που στο είπαν) πάσο.

Δεν θα παίξουμε την κολοκυθιά. 20 Πόντοι μπορεί να σου δώσουν ή όχι την δυνατότητα να παρκάρεις και είναι σημαντικό για πόλη.
Τέλος πάντων η άποψη μου είναι ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πεταμένα λεφτά όχι μόνο για τους 20 πόντους, αλλά για το κομμάτι των επιδόσεων αν θες να πιάσεις πάνω από 50km και και της ασφάλειας το οποίο κυριολεκτικά είναι κουβάς. Τώρα από κει και πέρα η άποψη μου φυσικά δεν είναι και νόμος. Ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του όταν αγοράζει ένα προϊόν και τις προτεραιότητες του.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...