Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αφού σου φαίνεται αστείο όταν απαντά κάποιος με επιχειρήματα και το παρομοιάζεις με εκπρόσωπο της κίτρινης φυλής έχω άποψη για τα πάντα με αφορμή μια μαλακία όπου γράφτηκε χωρίς ντροπή καν

" τι τεχνογνωσία έχουν αναπτύξει 140 χρόνια οι ΜΕΚ στον βασικό τρόπο λειτουργίας τους "

πάω πάσο, ό καθένας όσο του φτάνει φυσικά

Επεξ/σία από Zulualert
  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Zulualert είπε

Αφού σου φαίνεται αστείο όταν απαντά κάποιος με επιχειρήματα και το παρομοιάζεις με εκπρόσωπο της κίτρινης φυλής έχω άποψη για τα πάντα με αφορμή μια μαλακία όπου γράφτηκε χωρίς ντροπή καν

" τι τεχνογνωσία έχουν αναπτύξει 140 χρόνια οι ΜΕΚ στον βασικό τρόπο λειτουργίας τους "

πάω πάσο, ό καθένας όσο του φτάνει φυσικά

Πριν απο 100 χρονια ειχαμε κινητηρες 8 λιτρων που αποδιδαν 20 αλογα και καταναλωναν ενα λιτρο το χιλιομετρο.

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Zulualert είπε

Η τεχνογνωσία μέσω πειράματος αποτυχίας και επανάληψης όπου και αποτελεί την έρευνα και την ανάπτυξη (r&d) εξελίσσει την τεχνολογία ή λίγο πιο απλά αρχίσαμε από static compression 7:1 και σήμερα είμαστε και στο 13:1, με ένα εκκεντροφόρο στο πλάι και ωστήρια με επίπεδο στρόφαλο σε επικεφαλής ενα, δύο , με διπλή ανάφλεξη, με τούρμπο, με δύο τούρμπο με υπερσυμπιεστή, με τροφοδοσία από μηχανικό καρμπυρατέρ με μηχανικές αντλίες, σε direct ψεκασμό και τροφοδοσία ελεγχόμενη από υπολογιστή κλπ....άντε νανάκια τώρα

Όλα αυτά σε 140 χρόνια; Εντυπωσιακό!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, Zulualert said:

πάω πάσο, ό καθένας όσο του φτάνει φυσικά

μα αυτό ακριβώς  ρε συ 

Προφανώς θα έχει εξέλιξη σε 150 χρόνια αλλιως δε θα αλλάζαμε οχηματα   αλλα δε σου λενε ακριβώς αυτο.  οποτε για να πας αλλου το θεμα απαντάς με τετοιο τροπο που εγω που σε διαβαζω ειμαι στη φυλη του ταριφα κ σου λεω επιβεβαιωνω γτ μεχρι εκει φτανω.

Παράλληλα  σου δείχνω σε μια απλη φωτο οτι ολη αυτή η εξέλιξή εγινε σε 10 -15 χρονια ? με μεγεθος 1/10το στα ηλεκτρικά, αυτο προσπαθουν να σου εξηγησουν κ το πατε γυρω γυρω με ευγένειες 

 

βεβαια ολα αυτα εδω κ σελιδες απο φωτια στο σπιτι της μαριγουλας μεχρι την εξελιξη των θερμικων δεν εχει καμια σχεση με την προοπτικη ηλεκτροκινησης στην ελλαδα αλλα οκ.. οσο μπορουμε κ εμεις να συμετεχουμε. 

Επεξ/σία από sndev
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Zulualert είπε

Αφού σου φαίνεται αστείο όταν απαντά κάποιος με επιχειρήματα και το παρομοιάζεις με εκπρόσωπο της κίτρινης φυλής έχω άποψη για τα πάντα με αφορμή μια μαλακία όπου γράφτηκε χωρίς ντροπή καν

" τι τεχνογνωσία έχουν αναπτύξει 140 χρόνια οι ΜΕΚ στον βασικό τρόπο λειτουργίας τους "

πάω πάσο, ό καθένας όσο του φτάνει φυσικά

Συνέχισε τα λες ωραία και μαθαίνουμε ενδιαφέροντα πράγματα για την μηχανολογία και της εξέλιξή της 

Δημοσ.

Βέβαια και τα ev δεν είναι ακριβώς 10 χρόνια εξέλιξη. Κουβαλάνε όλες τις εξελίξεις της αυτοκινητοβιομηχανίας όσον αφορά ενεργητική και παθητική ασφάλεια. Σασί κλπ κλπ. Ακόμα και τα μοτέρ και ινβερτερ δεν ήρθαν με παρθενογένεση στα αμάξια, χρησιμοποιούνταν για χρόνια σε άλλους κλάδους και εξελίσσονταν. Να μου πείτε για ανάπτυξη εξειδικευμένων λύσεων στα χρόνια αυτά ναι εννοείται και έγινε κ γίνεται ακόμα. Αλλά σίγουρα δεν ήρθαν από το πουθενά δέκα - δεκαπέντε χρόνια πριν.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, primeragt said:

Βέβαια και τα ev δεν είναι ακριβώς 10 χρόνια εξέλιξη. Κουβαλάνε όλες τις εξελίξεις της αυτοκινητοβιομηχανίας όσον αφορά ενεργητική και παθητική ασφάλεια. Σασί κλπ κλπ. Ακόμα και τα μοτέρ και ινβερτερ δεν ήρθαν με παρθενογένεση στα αμάξια, χρησιμοποιούνταν για χρόνια σε άλλους κλάδους και εξελίσσονταν. Να μου πείτε για ανάπτυξη εξειδικευμένων λύσεων στα χρόνια αυτά ναι εννοείται και έγινε κ γίνεται ακόμα. Αλλά σίγουρα δεν ήρθαν από το πουθενά δέκα - δεκαπέντε χρόνια πριν.

Βεβαίως, ειναι ακριβώς οπως τα λες!

Για να πουλήσουν ομως κ να τρέξουν εξελιξεις  δεν τα δίνουν σταγονα σταγονα .. Βάζουν  κ συνδυάζουν οτι μπορουν για να γινουν trend  και δε τα υπερκοστολογουν στο θεο αλλιώς θα πανε άπατα κ το ξέρουν. 

κ γενικα οτι κινεζια ερθει αρων αρων με απλα 4 ροδες κ μια μπαταρια θα παει απατο λογο κακης αεροδυναμικής σε συνδυασμό βαρους που δε θα εχουν σωστη αυτονομια. 

το πραγματικό  θέμα  όμως δεν ειναι αυτό στην πραγματικότητα εδω μεσα.

 

Επεξ/σία από sndev
Δημοσ.
2 ώρες πριν, nvel είπε

σε προηγούμενες φωτιές σε υπόγεια σταθμευμένα αυτοκίνητα κάηκε όλο το συγκρότημα; τα πυροδιαμερίσματα δεν λειτούργησαν;

τα συμβατικα σβηνουν. Και δυσκολα κιολας. Εχω δει μπροστα μου να καιγονται αμαξια σε πυλωτη. Οχι σε υπογειο γκαράζ. Τι συγκρινουμε αληθεια τωρα? 

Δημοσ.

και τα ηλεκτρικά σβήνουν, υποστηρίζεις ότι η παθητική πυρασφάλεια των υπογείων που έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τον κανονισμό δεν λειτουργεί και θα καεί όλο το κτήριο, σε τι το βασίζεις αυτό, επειδή είδες αυτοκίνητα να καίγονται σε μια πυλωτή;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nvel είπε

και τα ηλεκτρικά σβήνουν, υποστηρίζεις ότι η παθητική πυρασφάλεια των υπογείων που έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τον κανονισμό δεν λειτουργεί και θα καεί όλο το κτήριο, σε τι το βασίζεις αυτό, επειδή είδες αυτοκίνητα να καίγονται σε μια πυλωτή;

Εχεις δει να καιγονται αυτοκινητα? Συμβατικα! οχι ηλεκτρικα που θα καινε 2 μερες.
Οταν θα δεις, θα δεις και τα τσιμεντα να πεφτουν απο το ταβανι.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Παντως εχω πετυχει παρα πολλες πινακιδες σε υπογεια παρκινγκ που αναγραφουν πως απαγορευεται η εισοδος σε οχηματα με LPG. Πχ στο athens metro mall...

στα μεγάλα πάρκινγκ άνετα τους πας τρένο μιας και υποχρεούνται να έχουν θέσεις για αεριοκίνητα (για άνω των 100 θέσεων) αλλά είπα και στην προηγούμενη σελίδα , είμαστε μπανανία

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Εχεις δει να καιγονται αυτοκινητα? Συμβατικα! οχι ηλεκτρικα που θα καινε 2 μερες.
Οταν θα δεις, θα δεις και τα τσιμεντα να πεφτουν απο το ταβανι.

θα ενημερώσω τους συναδέρφους ότι ένας ασφαλιστής στο insomna επιμένει να μην βάζουμε ηλεκτρικά σε υπόγεια οπότε δεν θα τηρούμε τον νόμο γιατί αυτός ξέρει...

δυστυχώς δεν πρόλαβα να μην φύγει το κτήριο που σε ρώταγα αν το ασφαλίσεις

Επεξ/σία από nvel
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, nvel είπε

θα ενημερώσω τους συναδέρφους ότι ένας ασφαλιστής στο insomna επιμένει να μην βάζουμε ηλεκτρικά σε υπόγεια οπότε δεν θα τηρούμε τον νόμο γιατί αυτός ξέρει...

δυστυχώς δεν πρόλαβα να μην φύγει το κτήριο που σε ρώταγα αν το ασφαλίσεις

Συνεχιζεις να εισαι ερειστικος.
Εγω παλι θα ενημερωσω τους δικους μου συναδελφους οτι ενας που ασχολειται με "σχεδιασμός εγκαταστάσεων κτηρίων (συμπεριλαμβανομένων και των φορτιστών)" στο Insomnia λεει οτι δεν τρεχει καστανο και τα ηλεκτρικα μπαταριοκινητα στα υπογεια γκαραζ, σβηνουν με εναν ξηρας κονεως 6 κιλο.

Δημοσ.

ο κανονισμός πυροπροστασίας κτηρίων άλλα αναφέρει για τα υπόγεια αλλά δεν χρειάζεται να τα γνωρίζεις γιατί δεν θα τα εφαρμόσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω πάντως διαβασα οτι η μπλουσταρ δεν φωρτωσε ηλεκτρικο στην γραμη για Σαμο γιατι αυτη ειναι πλεων η πολιτικη της εταιρειας

58 λεπτά πριν, nvel είπε

ο κανονισμός πυροπροστασίας κτηρίων άλλα αναφέρει για τα υπόγεια αλλά δεν χρειάζεται να τα γνωρίζεις γιατί δεν θα τα εφαρμόσεις

Βασικα δεν μας ενδιαφερει το μεχρι τωρα.Πλεων με τα ηλεκτρικα θελουμε αλλους κανονισμους για το μετα.Αυτη την στιγμη δεν υπαρχει κατι που μπορει να σβησει πυρκαγια απο μπαταρια ηλεκτρικου.

1 ώρα πριν, nvel είπε

θα ενημερώσω τους συναδέρφους ότι ένας ασφαλιστής στο insomna επιμένει να μην βάζουμε ηλεκτρικά σε υπόγεια οπότε δεν θα τηρούμε τον νόμο γιατί αυτός ξέρει...

Ο νομος προβλεπει ομως οτι σε περιπτωση πυρκαγιας ηλεκτρικου αυτοκινητου οποια ζημια προκύψει πληρωνεται απο τον ιδιοκτητη και την ασφαλεια του.

Και ο ασφαλιστής σου λεει οτι οι ζημιες που μπορει να προκυψουν απο πυρκαγια ηλεκτρικων στα θεμελια μια πολυκατοικιας αν δεν φτανει η ασφαλεια θα πληρωθουν απο την τσεπη του ιδιοκτητη.

Επεξ/σία από filipprin

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...