Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Η μεταφορά «ασυνόδευτων» οχημάτων χρήσης εναλλακτικών καυσίμων (Alternative Fuel Vehicles AFVs) είναι εφικτή μόνο με τα Φ/Γ-Ο/Γ πλοία της Κοινοπραξίας.

2 λεπτά πριν, plasTOST είπε

και επιβατικά/ οχηματαγωγά πλοία (Ε/Γ- Ο/Γ πλοία). Θεωρώ ότι θα αλλάξει αυτή η εγκύκλιος με τα χρόνια.

 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Doubt είπε

 

Αυτό αφορά την Hellenic Seaways. Η οδηγία του Υπουργείου όμως άλλα λέει!! 

Μπάχαλο η κατάσταση. Άντε να βγάλεις άκρη.....

Δημοσ.

Η δικια μου σκεψη ειναι τι θα γινει με τους επαναπατρισμους οχηματων μεσω οδικη βοηθειας σε περιπτωση βλάβης. Και ειδικα για ηλεκτροκινητα σε πολλες περιπτωσεις ειναι αναγκη και οχι επιλογη. Ποιος θα επισκευάσει Tesla στους Παξους ?
Η απάντηση απο Δ/ντη ζημιων ασφαλιστικης εταιριας ειναι :

Καλημέρα Ανδρέα.

Ουδείς υποχρεούται στο αδύνατο…

Σε τέτοιες περιπτώσεις εξαντλούμε τις εναλλακτικές.

Τώρα, εάν δεν υπάρχει τρόπος μεταφοράς με δημόσια μέσα, θα πρέπει να σκεφτούμε τα ιδιωτικά.

Τωρα ποιο ειναι αυτο το ιδιωτικο οχηματαγωγο που θα σου φέρει το αμαξι απο τους Παξους στην Ηγουμενιτσα, δεν ξερω.

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Τωρα ποιο ειναι αυτο το ιδιωτικο οχηματαγωγο που θα σου φέρει το αμαξι απο τους Παξους στην Ηγουμενιτσα, δεν ξερω.

Το ίδιο που θα σου φέρει και το όχημα που καίει LPG ….

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Το ίδιο που θα σου φέρει και το όχημα που καίει LPG ….

προς το παρον παντος , δεν εχει δημιουργηθει προβλημα με οχημα LPG. Ισως γιατι δεν ξεχωριζουν και δεν φαινονται απο μακρια.
Οσο το σκεφτομαι, τοσο βρισκω ακομα μεγαλυτερο προβλημα.
Το κεφαλαιο καλυψης της ΑΕ απο φωτια δεν φτανει ουτε για ζητω! Αν φουντωσει ενα ηλεκτρικο σε ενα υπογειο γκαραζ θα καει ολο το συγκροτημα. Τα 100.000€ που γνωριζω ως το μεγαλυτερο οριο καλυψης ΑΕ απο φωτια σε ασφαλιστικη εταιρια, δεν ειναι τιποτα μπροστα σε ενα συγκροτημα των 3.000.000€ κοστος κατασκευης.

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Καλημέρα Ανδρέα.

Ουδείς υποχρεούται στο αδύνατο…   (;;;)

Σε τέτοιες περιπτώσεις εξαντλούμε τις εναλλακτικές.   (;;;)

Τώρα, εάν δεν υπάρχει τρόπος μεταφοράς με δημόσια μέσα, θα πρέπει να σκεφτούμε τα ιδιωτικά.   (;;;) image.png.d3be8ca559f39807cba1990e6eb22751.png

 

  Χρειάζεται μεγάλο ταλέντο για να μιλάς, χωρίς να λες κάτι συγκεκριμένο!

Δημοσ.
3 ώρες πριν, plasTOST είπε

Η εγκύκλιος του Υπουργείου σχετικά με τα ασυνόδευτα AFV και έχει Αρ. Πρωτ.: 2322.3/79893/2023 :

http://chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://pepen.gr/sites/default/files/2023-11/Επιπρόσθετα μέτρα ΕΓ- ΟΓ πλοίων κατά την μεταφορά οχημάτων ΨΥ.pdf

ΘΕΜΑ: «Επιπρόσθετα μέτρα κατά την μεταφορά οχημάτων χρήσης εναλλακτικών καυσίμων (AFVs) με Ε/Γ- Ο/Γ πλοία» 

1. ΣΚΟΠΟΣ:

Σύμφωνα με στοιχεία που περιλαμβάνονται στο (β) σχετικό, η ολοένα αυξανόμενη χρήση οχημάτων που   χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα (Alternative Fuel Vehicles AFVs) δημιουργεί ζητήματα ασφάλειας    στα πλοία που τα μεταφέρουν. Στα AFVs περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων:

i. Τα υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα που φέρουν συσσωρευτές (μπαταρίες),

ii. Τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγροποιημένα και συμπιεσμένα αέρια καύσιμα.

2. ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ 

Για τον ανωτέρω σκοπό συστήνονται μέτρα που αφορούν μεταξύ άλλων στη φόρτωση πλοίων με AFVs, στη μη φόρτιση AFVs επί των Ε/Γ-Ο/Γ και Φ/Γ-Ο/Γ πλοίων.

Α. ΦΟΡΤΩΣΗ AFVs: 

*Μη φόρτωση AFVs ως «ασυνόδευτων». 

*Μη φόρτωση AFVs που έχουν βλάβη στο σύστημα τροφοδοσίας τους και στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές τους,  στην περίπτωση που αυτά δεν έχουν αφαιρεθεί. Ειδικότερα, σε περίπτωση  ζημιάς με ασάφεια ως προς τη βλάβη ή όχι του συσσωρευτή τους, μη φόρτωση και μεταφορά τους. Η ευθύνη για την διασφάλιση ότι στο όχημα δεν υφίσταται βλάβη ή ζημιά στο σύστημα τροφοδοσίας ή στους συσσωρευτές του βαρύνει αποκλειστικά τους κατόχους των οχημάτων αυτών και ο πλοιοκτήτης  δύναται να το εξασφαλίσει με όποιο τρόπο αυτός  ορίσει. 

Υ.γ. Άρα η εγκύκλιος αυτή απαγορεύει την μεταφορά των των υβριδικών, ηλεκτρικών καθώς και αυτών που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα όπως υγραέριο, φυσικό αέριο, υδρογόνο κλπ ώς ασυνόδευτα, ή έχουν βλάβη στους συσσωρευτές τους κλπ.

Αν κάποιος μένει σε νησί και αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο που ανήκει στις παραπάνω κατηγορίες πως θα το παραλάβει; αν έχει βλάβη και δεν μπορεί να επισκευαστεί στο νησί πως θα το στείλει αντιπροσωπεία;

Παντως εχω πετυχει παρα πολλες πινακιδες σε υπογεια παρκινγκ που αναγραφουν πως απαγορευεται η εισοδος σε οχηματα με LPG. Πχ στο athens metro mall...

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καθεστε κ αναλύεται ισως και αν

Τα lpg δε τρωγανε σε τετοιο ποσοστο πωλήσεις απο τις κλασικες αυτοβιομηχανιες κ γιαυτο δε πολεμηθηκαν ειτε με fake αρθρα ειτε με click bate τιτλους ωστε να σας μείνουν στο μυαλό. Ποναει.

Σοβαρα τωρα εδω ευρωπη δεν εχουμε λιγα μπορειτε να βρειτε καποιο σοβαρο αρθρο που πηρε φωτια έτσι τσαφ παρτα να χεις;  οχι ομως απο αυτα που το χει πειραξει ο ιδιοκτήτης η να το κάνε υποβρύχιο σε λίμνη για να κανει βίντεο. η Νορβηγία θα πρεπε να ηταν σταχτη τώρα συμφωνα με τη τρομολαγνια καποιων

Απο εκει κ πέρα 

Γενικά υπαρχει οδηγια της EU που απαγορεύει γενικά τα ασυνόδευτα. Απο παλια προ 2005. Δεν τηρείτε γτ δε συμφέρει, ειναι πολλα τα λεφτά κ δυσκολο να πεις δε το δέχομαι στον μπάρμπα. Νομίζω, ισως κανω λαθος αλλα μπορω να το βρω μονο η SEAJET το τηρει κ δεν δέχεται ασυνόδευτα απο πάντα. Η φιλοσοφία που τα απαγόρευσε τοτε η eu ηταν γτ μπορεις να το γέμισεις δυναμητη κ μπαμ στη μεση της διαδρομής. 

Ολο αυτο το πανηγύρι  δε το κανανε για κανενα ηλεκτρικο ,ελα αλήθεια τώρα πρεπει να στε πολύ αφελής να πιστευετε κάτι τέτοιο οτι τους έπιασε ο πονος για ενα ποσοστο δημιουργιας απειρος μικρο, αλωστε μεσα εχει κ υβριδικά και LPG κτλ η συσταση. Ξεκαθαρα εχει να κανει με τα ασφάλιστρα να μη πληρωνουν το παραπάνω. Εαν μεγαλώσει το ποσοστο οχημάτων κ βλέπουν μειωμένα έσοδα η πέσουν τα ασφάλιστρα μια χαρα θα το ανερεσουν καθως ειναι μονο σύσταση.

Για τους υπόλοιπους που αναρωτιουνται για βλαβες ιστορίες μεταφορες δε μπορώ να καταλάβω γτ ας πουμε να μη το συνοδεύει υπάλληλος της αντιπροσωπείας που πάει για σερβισε. Εδω οι αλλοι στέλνουν mobile service free 400 km μακρια. 

Λυσεις υπάρχουν, η τρομολαγνεια καλο δε κάνει.

Οσο για τον φίλο  με την bmw παραπανω σου εύχομαι πραγματικα να καταφερεις να τη παρεις να γουστάρεις. Μεχρι τοτε ομως μονο σε καρτες υπερατου σε κοβω κ να ζαχαρώνεις αρθρα , πραγματικά η μη ,με καμένες μπαταρίες.. ασε οσους μπορουν να τα χαίρονται στην πραξη ειτε ηλεκτρικα είτε θερμικα υβριδικά η μη κ που ξέρεις αν μας πιασανε κορόιδα ισως καταφερουμε να  παρουμε κ bmw στα γεραματα , αν ζούμε εως τότε κ δε καούμε σα τη Σπυριδούλα μέσα σε κανα AMI

Επεξ/σία από sndev
  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, mindreader είπε

Οταν λεμε για 'παιδικες ασθενειες' που μπορει να παρουν και δεκαετιες για να λυθουν....

Ετσι ειναι. Οταν οι ΜΕΚ εχουν τεχνογνωσια 140 ετων, ε με δυο δεκαετιες (λεμε τωρα) ηλεκτροκινησης, δεν φτασαμε στο φεγγαρι....

Υπαρχει πολυς δρομος, απο πααααραααα πολλες αποψεις....

Τωρα οποιος θελει να γινεται beta tester και ινδικο χοιριδιο, με γεια του και με χαρα του.

Επειδή συνεχίζεις να γράφεις (να το πω ευγενικά) αφέλειες, τι τεχνογνωσία έχουν αναπτύξει 140 χρόνια οι ΜΕΚ στον βασικό τρόπο λειτουργίας τους; 

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, plasTOST είπε

τι τεχνογνωσία έχουν αναπτύξει 140 χρόνια οι ΜΕΚ στον βασικό τρόπο λειτουργίας τους; 

To ποιος γράφει αφέλειες δεν θέλει ερώτημα, εκτός και αν νομίζεις ότι η τεχνολογία είναι απλά στρόφαλος πιστόνια βαλβίδες τέρμα τότε και τα ηλεκτροκίνητα είναι αυτό 

spacer.png

EV 1895, όποτε όπως καταλαβαίνεις αυτά όπου γράφεις απλά δείχνουν ότι είσαι εντελώς άσχετος να το πω κομψα.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Zulualert είπε

To ποιος γράφει αφέλειες δεν θέλει ερώτημα, εκτός και αν νομίζεις ότι η τεχνολογία είναι απλά στρόφαλος πιστόνια βαλβίδες τέρμα τότε και τα ηλεκτροκίνητα είναι αυτό 

spacer.png

EV 1895, όποτε όπως καταλαβαίνεις αυτά όπου γράφεις απλά δείχνουν ότι είσαι εντελώς άσχετος να το πω κομψα.

Το 1895 EV και συμβατικα ηταν στο ιδιο επιπεδο.

Τα συμβατικα επικρατησαν για 120 χρονια , και τωρα σιγα σιγα τα EV αρχιζουν και ξεπερνανε τα συμβατικα σε ολους τους τομεις, με μια εξελιξη που ειναι κατω απο 10 χρονια. Φαντασου τι θα γινει το 2030.

  • Like 2
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Zulualert είπε

To ποιος γράφει αφέλειες δεν θέλει ερώτημα, εκτός και αν νομίζεις ότι η τεχνολογία είναι απλά στρόφαλος πιστόνια βαλβίδες τέρμα τότε και τα ηλεκτροκίνητα είναι αυτό 

spacer.png

EV 1895, όποτε όπως καταλαβαίνεις αυτά όπου γράφεις απλά δείχνουν ότι είσαι εντελώς άσχετος να το πω κομψα.

Αναφέρθηκε στην τεχνογνωσία, όχι τεχνολογία. Τα έχεις μπερδέψει λίγο. Δεν πειράζει! Μπορείς να αναζητήσεις τι σημαίνει ο όρος. Το ερώτημα λοιπόν παραμένει το ίδιο για να μάθουμε και εμείς οι άσχετοι.

47 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Το 1895 EV και συμβατικα ηταν στο ιδιο επιπεδο.

Τα συμβατικα επικρατησαν για 120 χρονια , και τωρα σιγα σιγα τα EV αρχιζουν και ξεπερνανε τα συμβατικα σε ολους τους τομεις, με μια εξελιξη που ειναι κατω απο 10 χρονια. Φαντασου τι θα γινει το 2030.

Τι κάθεσαι και εξηγείς και εσύ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, andreaspA είπε

προς το παρον παντος , δεν εχει δημιουργηθει προβλημα με οχημα LPG. Ισως γιατι δεν ξεχωριζουν και δεν φαινονται απο μακρια.
Οσο το σκεφτομαι, τοσο βρισκω ακομα μεγαλυτερο προβλημα.
Το κεφαλαιο καλυψης της ΑΕ απο φωτια δεν φτανει ουτε για ζητω! Αν φουντωσει ενα ηλεκτρικο σε ενα υπογειο γκαραζ θα καει ολο το συγκροτημα. Τα 100.000€ που γνωριζω ως το μεγαλυτερο οριο καλυψης ΑΕ απο φωτια σε ασφαλιστικη εταιρια, δεν ειναι τιποτα μπροστα σε ενα συγκροτημα των 3.000.000€ κοστος κατασκευης.

σε προηγούμενες φωτιές σε υπόγεια σταθμευμένα αυτοκίνητα κάηκε όλο το συγκρότημα; τα πυροδιαμερίσματα δεν λειτούργησαν;

Επεξ/σία από nvel
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Αναφέρθηκε στην τεχνογνωσία, όχι τεχνολογία. Τα έχεις μπερδέψει λίγο

Η τεχνογνωσία μέσω πειράματος αποτυχίας και επανάληψης όπου και αποτελεί την έρευνα και την ανάπτυξη (r&d) εξελίσσει την τεχνολογία ή λίγο πιο απλά αρχίσαμε από static compression 7:1 και σήμερα είμαστε και στο 13:1, με ένα εκκεντροφόρο στο πλάι και ωστήρια με επίπεδο στρόφαλο σε επικεφαλής ενα, δύο , με διπλή ανάφλεξη, με τούρμπο, με δύο τούρμπο με υπερσυμπιεστή, με τροφοδοσία από μηχανικό καρμπυρατέρ με μηχανικές αντλίες, σε direct ψεκασμό και τροφοδοσία ελεγχόμενη από υπολογιστή κλπ....άντε νανάκια τώρα

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 minutes ago, Zulualert said:

Η τεχνογνωσία μέσω πειράματος αποτυχίας και επανάληψης όπου και αποτελεί την έρευνα και την ανάπτυξη (r&d) εξελίσσει την τεχνολογία ή λίγο πιο απλά αρχίσαμε από static compression 7:1 και σήμερα είμαστε και στο 13:1, με ένα εκκεντροφόρο στο πλάι και ωστήρια με επίπεδο στρόφαλο σε επικεφαλής ενα, δύο , με διπλή ανάφλεξη, με τούρμπο, με δύο τούρμπο με υπερσυμπιεστή, με τροφοδοσία από μηχανικό καρμπυρατέρ με μηχανικές αντλίες, σε direct ψεκασμό και τροφοδοσία ελεγχόμενη από υπολογιστή κλπ....άντε νανάκια τώρα

sorry δεν άντεξα

image.png.6fb54a6d7099d8c17fd05515df7d4ea0.png

 

μου θύμισες αυτο

 

Spoiler

image.png.7c4b6f2c13c54b508b6b3075e1acbe96.png

 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...