Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οταν λεμε για 'παιδικες ασθενειες' που μπορει να παρουν και δεκαετιες για να λυθουν....

Ετσι ειναι. Οταν οι ΜΕΚ εχουν τεχνογνωσια 140 ετων, ε με δυο δεκαετιες (λεμε τωρα) ηλεκτροκινησης, δεν φτασαμε στο φεγγαρι....

Υπαρχει πολυς δρομος, απο πααααραααα πολλες αποψεις....

Τωρα οποιος θελει να γινεται beta tester και ινδικο χοιριδιο, με γεια του και με χαρα του.

  • Like 1
  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Θα το ασφαλιζα, γιατι κανεις δεν εχει ασχοληθει ακομα με το προβλημα. Μετα τις πρωτες 2-3 πυρκαγιες σε υπογεια γκαραζ με αποτελεσμα να φουντωσει η πολυκατοικια, πιστεψε με , επειδη ξερω καλα πως σκεφτονται τα στελεχη στις ασφαλιστικες εταιριες, τουλαχιστον στην Ελλαδα, δεν θα τα ασφαλιζει κανεις ή θα τα ασφαλιζουν με εξαιρεση που αυτο ειναι πιο δυσκολο.

στον ίδιο νόμο εξαιτίας των φορτιστών τροποποιήθηκε και ο κανονισμός πυροπροστασίας κτηρίων, θα δούμε αν το ασφαλίσουν και με τι μέτρα το συγκεκριμένο κτήριο όταν φτάσει η ώρα

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Σε περίπτωση πυρκαγιάς από αυτοκίνητο με ΜΕΚ θα ήταν διαφορετικά ? 
 

Στο θεμα της αποζημιωσης οχι. Αλλα ειναι απειρα πιο ευκολο να σβησει ενα νορμαλ αυτοκινητο απο ενα ηλεκτρικο. Εχω δει βενζινοκινητα αμαξια (2) να καιγονται σε πυλωτη οχι σε υπογειο γκαραζ. Στο βαθος της πυλωτης ηταν ο φωταγωγος. Ολο αυτο δουλεψε σαν τζακι. Δεν το συζητω οτι απο τα αυτοκινητα δεν εμεινει απολυτως τιποτα, αλλα ... τα ρολογια της ΔΕΗ που ηταν στο βαθος ελιωσαν. Σοβαδες ελιωσαν. Δαπεδο ελιωσε. Τα μπετα υπεστησαν βλαβες.
Δεν θελω να φανταστω το τι θα συμβει σε υπογειο γκαραζ με ηλεκτρικο. Δεν δινω καμια ελπιδα επιβιωσης της πολυκατοικιας.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, andreaspA είπε

Στο θεμα της αποζημιωσης οχι. Αλλα ειναι απειρα πιο ευκολο να σβησει ενα νορμαλ αυτοκινητο απο ενα ηλεκτρικο. Εχω δει βενζινοκινητα αμαξια (2) να καιγονται σε πυλωτη οχι σε υπογειο γκαραζ. Στο βαθος της πυλωτης ηταν ο φωταγωγος. Ολο αυτο δουλεψε σαν τζακι. Δεν το συζητω οτι απο τα αυτοκινητα δεν εμεινει απολυτως τιποτα, αλλα ... τα ρολογια της ΔΕΗ που ηταν στο βαθος ελιωσαν. Σοβαδες ελιωσαν. Δαπεδο ελιωσε. Τα μπετα υπεστησαν βλαβες.
Δεν θελω να φανταστω το τι θα συμβει σε υπογειο γκαραζ με ηλεκτρικο. Δεν δινω καμια ελπιδα επιβιωσης της πολυκατοικιας.

Η συζήτηση (που πήρε κατεύθυνση κατα των BEV από την διατύπωση), ήταν από ασφαλιστικής πλευράς.  

Δημοσ.

Αυτη ηταν η ερωτηση.Αν μπορει η ασφαλεια να καλυψει τις εκτεταμενες ζημιες που μπορει να προκυψουν απο την πυρκαγια ενός ηλεκτρικου.Και η απαντηση ηταν οτι οπιοιο κόστος δεν καλυφθει πληρωνεται απο την τσεπη του ιδιοκτητη.

  • Like 1
Δημοσ.

Μπήκα να δω τα νέα της ηλεκτροκίνησης και η συζήτηση είναι ποιος πληρώνει την πολυκατοικία που καταστρέφεται από την πυρηνική έκρηξη τύπου Χιροσίμα που προκαλείται αν πάρει φωτιά η μπαταρία ενός BEV...

Καλά πήγε αύτο. 

Εντάξει, να χαίρεστε τα Tesla σας, ωραία γκατζετάκια,  αλλά λέω με τα ίδια χρήματα να πάρω καμιά M3 E92 με 500 άλογα να ευχαριστηθώ αμάξι με @@ και σε καμία 10χρονια που θα είμαι μπάρμπας και η ηλεκτροκινηση θα έχει ξεπεράσει τις παιδικές ασθένειες θα πάρω ένα EV με autopilot να με πηγαίνει στα ιαματικά λουτρά της Αιδηψού. 

  • Like 2
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Disrespect είπε

Μπήκα να δω τα νέα της ηλεκτροκίνησης και η συζήτηση είναι ποιος πληρώνει την πολυκατοικία που καταστρέφεται από την πυρηνική έκρηξη τύπου Χιροσίμα που προκαλείται αν πάρει φωτιά η μπαταρία ενός BEV...

εννοείται οτι έχει άμεση σχέση με την προοπτική της ηλεκτροκίνησης

αν δεν υπάρξει πλάισιο για την ηλεκτροδότηση , πυρασφάλεια , ασφαλιστική κάλυψη σε πάρκινγκ , τότε προσθέτει ακόμα ένα εμπόδιο (απο τα πολλά)

βέβαια στη μπανανία λίγα τηρούνται και βγαίνουν στη φόρα κατόπιν εορτής (όπως με τα αυτοκίνητα αερίου και τα υπόγεια πάρκινγκ)

Για κανα συνταρακτικό νέο μην περιμένεις εδώ να διαβάσεις , θα το δεις πρώτα στη συσκευή κινητού/tablet/laptop σου , όπου και θα έχεις κανονική μπαταρία , μετά βάλε Χ χρόνια για να κυκλοφορήσουν και στα ηλεκτρικά ρεαλιστικές/πρακτικές υλοποιήσεις

Δημοσ.

Η εγκύκλιος του Υπουργείου σχετικά με τα ασυνόδευτα AFV και έχει Αρ. Πρωτ.: 2322.3/79893/2023 :

http://chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://pepen.gr/sites/default/files/2023-11/Επιπρόσθετα μέτρα ΕΓ- ΟΓ πλοίων κατά την μεταφορά οχημάτων ΨΥ.pdf

ΘΕΜΑ: «Επιπρόσθετα μέτρα κατά την μεταφορά οχημάτων χρήσης εναλλακτικών καυσίμων (AFVs) με Ε/Γ- Ο/Γ πλοία» 

1. ΣΚΟΠΟΣ:

Σύμφωνα με στοιχεία που περιλαμβάνονται στο (β) σχετικό, η ολοένα αυξανόμενη χρήση οχημάτων που   χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα (Alternative Fuel Vehicles AFVs) δημιουργεί ζητήματα ασφάλειας    στα πλοία που τα μεταφέρουν. Στα AFVs περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων:

i. Τα υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα που φέρουν συσσωρευτές (μπαταρίες),

ii. Τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγροποιημένα και συμπιεσμένα αέρια καύσιμα.

2. ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ 

Για τον ανωτέρω σκοπό συστήνονται μέτρα που αφορούν μεταξύ άλλων στη φόρτωση πλοίων με AFVs, στη μη φόρτιση AFVs επί των Ε/Γ-Ο/Γ και Φ/Γ-Ο/Γ πλοίων.

Α. ΦΟΡΤΩΣΗ AFVs: 

*Μη φόρτωση AFVs ως «ασυνόδευτων». 

*Μη φόρτωση AFVs που έχουν βλάβη στο σύστημα τροφοδοσίας τους και στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές τους,  στην περίπτωση που αυτά δεν έχουν αφαιρεθεί. Ειδικότερα, σε περίπτωση  ζημιάς με ασάφεια ως προς τη βλάβη ή όχι του συσσωρευτή τους, μη φόρτωση και μεταφορά τους. Η ευθύνη για την διασφάλιση ότι στο όχημα δεν υφίσταται βλάβη ή ζημιά στο σύστημα τροφοδοσίας ή στους συσσωρευτές του βαρύνει αποκλειστικά τους κατόχους των οχημάτων αυτών και ο πλοιοκτήτης  δύναται να το εξασφαλίσει με όποιο τρόπο αυτός  ορίσει. 

Υ.γ. Άρα η εγκύκλιος αυτή απαγορεύει την μεταφορά των των υβριδικών, ηλεκτρικών καθώς και αυτών που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα όπως υγραέριο, φυσικό αέριο, υδρογόνο κλπ ώς ασυνόδευτα, ή έχουν βλάβη στους συσσωρευτές τους κλπ.

Αν κάποιος μένει σε νησί και αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο που ανήκει στις παραπάνω κατηγορίες πως θα το παραλάβει; αν έχει βλάβη και δεν μπορεί να επισκευαστεί στο νησί πως θα το στείλει αντιπροσωπεία;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, plasTOST είπε

*Μη φόρτωση AFVs ως «ασυνόδευτων». 

Που το βρίσκουμε αυτά τα φιντάνια;

Έχουν μπει ποτέ σε πλοίο, έτσι ώστε να τους πει κάποιος ότι ο επιβάτης είναι πάνω 2 με 3 ορόφους τουλάχιστον και το αμάξι κάτω στο αμπάρι, άρα και δεν μπορεί να έχει καμία επίβλεψη σε αυτό σε περίπτωση που συμβεί κάτι;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, manolis940 είπε

Που το βρίσκουμε αυτά τα φιντάνια;

Έχουν μπει ποτέ σε πλοίο, έτσι ώστε να τους πει κάποιος ότι ο επιβάτης είναι πάνω 2 με 3 ορόφους τουλάχιστον και το αμάξι κάτω στο αμπάρι, άρα και δεν μπορεί να έχει καμία επίβλεψη σε αυτό σε περίπτωση που συμβεί κάτι;

Για αυτό γράφει παρακάτω:

Γ. ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΧΩΡΩΝ ΣΤΟΙΒΑΣΙΑΣ:  

* Επιπρόσθετα του υπάρχοντος συστήματος περιπολιών, ιδιαίτερη επαγρύπνηση των αγημάτων πυρασφάλειας καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής των οχημάτων AFVs επί του πλοίου με έμφαση στους χώρους στοιβασίας AFVs.

*Εφαρμογή  συστήματος περιπολιών κατά τα ανωτέρω σε πλοία που δεν υποχρεούνται σε αυτό.

*Εφοδιασμός όλων των πλοίων με δύο (2) τουλάχιστον κατάλληλες φορητές συσκευές θερμικής απεικόνισης, οι οποίες θα χρησιμοποιούνται από τα μέλη του πληρώματος που εκτελούν τις περιπολίες.

*Εφοδιασμός όλων των πλοίων με δύο (2) τουλάχιστον φορητούς ανιχνευτές τοξικών ή και εύφλεκτων αέριων.

*Εγκατάσταση  κλειστού κυκλώματος παρακολούθησης (CCTV) σε όλους τους  χώρους οχημάτων. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Για αυτό γράφει παρακάτω:

Γ. ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΧΩΡΩΝ ΣΤΟΙΒΑΣΙΑΣ:  

* Επιπρόσθετα του υπάρχοντος συστήματος περιπολιών, ιδιαίτερη επαγρύπνηση των αγημάτων πυρασφάλειας καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής των οχημάτων AFVs επί του πλοίου με έμφαση στους χώρους στοιβασίας AFVs.

*Εφαρμογή  συστήματος περιπολιών κατά τα ανωτέρω σε πλοία που δεν υποχρεούνται σε αυτό.

*Εφοδιασμός όλων των πλοίων με δύο (2) τουλάχιστον κατάλληλες φορητές συσκευές θερμικής απεικόνισης, οι οποίες θα χρησιμοποιούνται από τα μέλη του πληρώματος που εκτελούν τις περιπολίες.

*Εφοδιασμός όλων των πλοίων με δύο (2) τουλάχιστον φορητούς ανιχνευτές τοξικών ή και εύφλεκτων αέριων.

*Εγκατάσταση  κλειστού κυκλώματος παρακολούθησης (CCTV) σε όλους τους  χώρους οχημάτων. 

Ωραία. Που είναι το πρόβλημα να φύγει τότε το όχημα ως ασυνόδευτο, αφού έτσι κι αλλιώς ο ιδιοκτήτης που είναι είτε επιβάτης, είτε απλώς το έβαλε μέσα για x y λόγους και στις 2 περιπτώσεις δεν εμπλέκεται σε περίπτωση πυρκαγιάς του οχήματος;

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Η ευθύνη για την διασφάλιση ότι στο όχημα δεν υφίσταται βλάβη ή ζημιά στο σύστημα τροφοδοσίας ή στους συσσωρευτές του βαρύνει αποκλειστικά τους κατόχους των οχημάτων αυτών και ο πλοιοκτήτης  δύναται να το εξασφαλίσει με όποιο τρόπο αυτός  ορίσει. 

Πως το μεταφράζω εγώ αυτό:

Ο καπετάνιος θα ζητάει βεβαίωση μηχανικού πως το όχημα δεν έχει βλάβη στις μπαταρίες. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Ωραία. Που είναι το πρόβλημα να φύγει τότε το όχημα ως ασυνόδευτο, αφού έτσι κι αλλιώς ο ιδιοκτήτης που είναι είτε επιβάτης, είτε απλώς το έβαλε μέσα για x y λόγους και στις 2 περιπτώσεις δεν εμπλέκεται σε περίπτωση πυρκαγιάς του οχήματος;

Επειδή υπάρχει η ανησυχία/ προβληματισμός για την αποτελεσματική αντιμετώπιση πιθανής πυρκαϊάς  από AFV. Θα μου πεις που θα εμπλακεί ο κάτοχος στην αντιμετώπισή της αν είναι παρόν; Δεν γνωρίζω να σου απαντήσω. 

Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα των δημοσιευμάτων ανά καιρούς, άλλοτε πραγματικών και άλλοτε click bait σελίδων, που στην πραγματικότητα έχουν και μια δόση αλήθειας, για την συχνότητα εκδήλωσης πυρκαϊάς από AFV και συγκεκριμένα EVs και στην αντιμετώπισή τους. 

14 λεπτά πριν, Doubt είπε

Πως το μεταφράζω εγώ αυτό:

Ο καπετάνιος θα ζητάει βεβαίωση μηχανικού πως το όχημα δεν έχει βλάβη στις μπαταρίες. 

Ο πλοιοκτήτης είναι η εταιρεία και όχι ο καπετάνιος. Αν ο κάτοχος δηλώσει πρόβλημα στην κρεμαργιέρα πχ πως θα το επαληθεύσει η εταιρεία; Αν ο κάτοχος είναι διακοπές σε νησί και η ασφαλιστική πρέπει να το μεταφέρει στην Αθήνα πχ πως θα το κάνει; Από ότι βλέπω κάποιες εταιρείες το ανακοίνωσαν:

hellenicseaways (όσες ανήκουν στο Attica Group) & goutoslines

Επεξ/σία από plasTOST
Δημοσ.

Για τα ασυνόδευτα γράφει "μόνο με φορτηγά/οχηματαγωγά".

Για την περίπτωση βλάβης είναι εντελώς "φλου" η διατύπωση όπως τη βλέπω. Του στυλ "αν γίνει κάτι φταίει ο κάτοχος, όχι εμείς".

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Doubt είπε

Για τα ασυνόδευτα γράφει "μόνο με φορτηγά/οχηματαγωγά".

Για την περίπτωση βλάβης είναι εντελώς "φλου" η διατύπωση όπως τη βλέπω. Του στυλ "αν γίνει κάτι φταίει ο κάτοχος, όχι εμείς".

και επιβατικά/ οχηματαγωγά πλοία (Ε/Γ- Ο/Γ πλοία). Θεωρώ ότι θα αλλάξει αυτή η εγκύκλιος με τα χρόνια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...