Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μέσα σε 181 σελίδες δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί η επικινδυνότητα από φωτιά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, γιατί αν σου πάρει φωτιά στο δρόμο, εντάξει ανοίγεις τη πόρτα και τρέχεις μακρυά, αν πάρει μέσα σε πλοίο τι γίνεται;  Για να σβήσει θα πρέπει να του ρίξουν το μισό νερό του Αιγαίου. 

Ήδη μερικά πλοία που μετέφεραν τέτοια έχουν καεί, σε κάποια υπήρξαν και θύματα. Πολλές ναυτιλιακές δε έχουν απαγορεύσει παντελώς τη μεταφορά ηλεκ/ων αυτοκινήτων  (Havila Kystruten AS) και άλλες ζητούν να είναι ελάχιστα φορτισμένα. 

  Χθες απαγόρευσαν την επιβίβαση ηλεκτ. αυτοκινήτου σε πλοίο σε κάποιο νησί (και καλά έκαναν) γιατί ίσως ήταν υπερφορτισμένο αλλά η Ελλάδα έχει πολλά νησιά, πολλά λιμάνια και πολλά Ε/Ο πλοία. Με λίγα λόγια υπάρχει πρόβλημα.

  ΣΥΜΠΈΡΑΣΜΑ: Δεν θα ήθελα να ταξιδεύσω με πλοίο που θα μετέφερε μερικά τέτοια αυτοκ. και ταξιδεύω συχνά.

 

Επεξ/σία από Stam53
  • Like 3
  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν από λίγες ημέρες άκουσα καθηγητή να αναλύει το θέμα της πυρκαγιάς, και έλεγε ότι είναι μύθος, τα βενζινοκίνητα είναι πολύ πιο επικίνδυνα από τα ηλεκτρικά και σβήνουν πολύ πιο δύσκολα

Θα ψάξω να το βρω

Edit:

 

Επεξ/σία από redbullboy
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, andreaspA said:

αχ κατι τέτοιο παρακαλάω να μου κάτσει να τους πάρω μια γερή αποζημίωση η οποια δεν ειναι επιστροφη της αξιας του εισιτήριου φυσικά αλλα πανω απο 10κ στη καλύτερη 

κ πριν σχολιάσετε επειδή είμαι στον χώρο ειναι σαν να αρνουμε μια υπηρεσία σε φυσικο κατάστημα που τη προσφέρει στον διπλανό μου 

το λες κ ρατσιστικό

 

Επεξ/σία από sndev
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sndev είπε

αχ κατι τέτοιο παρακαλάω να μου κάτσει να τους πάρω μια γερή αποζημίωση η οποια δεν ειναι επιστροφη της αξιας του εισιτήριου φυσικά αλλα πανω απο 10κ στη καλύτερη 

κ πριν σχολιάσετε επειδή είμαι στον χώρο ειναι σαν να αρνουμε μια υπηρεσία σε φυσικο κατάστημα που τη προσφέρει στον διπλανό μου 

το λες κ ρατσιστικό

 

ποιου χωρου εισαι ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πες τα, δηλαδή στα βενζινοκίνητα ζητάνε να είναι άδειο το ντεπόζιτο; Καταλαβαίνω ότι ίσως να μην έχουν τα σωστά μέτρα πυρόσβεσης, αλλά αν ένα όχημα έχει έγκριση τύπου στην Ελλάδα, δεν φταίει το όχημα αλλά το πλοίο για τα μέτρα πυρόσβεσης...

Επεξ/σία από redbullboy
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, redbullboy είπε

Πες τα, δηλαδή στα βενζινοκίνητα ζητάνε να είναι άδειο το ντεπόζιτο; Καταλαβαίνω ότι ίσως να μην έχουν τα σωστά μέτρα πυρόσβεσης, αλλά αν ένα όχημα έχει έγκριση τύπου στην Ελλάδα, δεν φταίει το όχημα αλλά το πλοίο για τα μέτρα πυρόσβεσης...

Τα βενζινοκινητα δεν παιρνουν φωτια στα καλα καθουμενα, αλλα και αν παρουν, σβηνουν με εναν 6κιλο ξηρας κονεως αν τα προλαβεις.

Στο θεμα τωρα.

Απαξ και τα lloyds λενε οτι δεν δινουν ασφαλιστικη καλυψη, το βαπορι δεν παιρνει αποπλου ανασφάλιστο. Οποτε και ο Παπας της Ρωμης να εισαι, το ηλεκτρικο δεν μπαινει μεσα! Εσυ μπες και ταξιδεψε. Το αμαξι σου δεν μπαινει.
Ηδη χτιζονται οικοδομες με καταστατικα που απαγορευουν τους φορτιστές στα υπογεια γκαραζ. Φορτιστής μονο στην πυλωτη αν υπαρχει, αλλιως πουθενά.
Σε μερικα χρονια που θα καιγονται οι μπαταριες στα υπογεια γκαραζ , ακομα και χωρις φορτιστη, δεν θα μπαινουν ουτε για παρκαρισμα στο υπογειο.
Δεν υπαρχει ελπιδα για την ηλεκτροκίνηση, με μπαταριες λιθιου.

8 λεπτά πριν, sndev είπε

το λες κ ρατσιστικό

δεν εχουν προβλημα με την μουρη σου. Με το tesla σου εχουν προβλημα. Μπες και ταξιδεψε οποτε θελεις. Η συστοιχια απο μπαταριες σου δεν μπαινει μεσα.

  • Like 2
Δημοσ.
2 minutes ago, andreaspA said:

Τα βενζινοκινητα δεν παιρνουν φωτια στα καλα καθουμενα, αλλα και αν παρουν, σβηνουν με εναν 6κιλο ξηρας κονεως αν τα προλαβεις.

Στο θεμα τωρα.

Απαξ και τα lloyds λενε οτι δεν δινουν ασφαλιστικη καλυψη, το βαπορι δεν παιρνει αποπλου ανασφάλιστο. Οποτε και ο Παπας της Ρωμης να εισαι, το ηλεκτρικο δεν μπαινει μεσα! Εσυ μπες και ταξιδεψε. Το αμαξι σου δεν μπαινει.
Ηδη χτιζονται οικοδομες με καταστατικα που απαγορευουν τους φορτιστές στα υπογεια γκαραζ. Φορτιστής μονο στην πυλωτη αν υπαρχει, αλλιως πουθενά.
Σε μερικα χρονια που θα καιγονται οι μπαταριες στα υπογεια γκαραζ , ακομα και χωρις φορτιστη, δεν θα μπαινουν ουτε για παρκαρισμα στο υπογειο.
Δεν υπαρχει ελπιδα για την ηλεκτροκίνηση, με μπαταριες λιθιου.

δεν εχουν προβλημα με την μουρη σου. Με το tesla σου εχουν προβλημα. Μπες και ταξιδεψε οποτε θελεις. Η συστοιχια απο μπαταριες σου δεν μπαινει μεσα.

Καλά τα λες στη θεωρία

στη πράξη νομικα ειναι παράνομοι ας βρουν αλλού ασφαλιστήριο , αν μπορούν.

Είναι τόσο νόμιμοι όσο τα ασυνόδευτα που δέχονται 

 

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sndev είπε

Καλά τα λες στη θεωρία

στη πράξη νομικα ειναι παράνομοι ας βρουν αλλού ασφαλιστήριο , αν μπορούν.

Είναι τόσο νόμιμοι όσο τα ασυνόδευτα που δέχονται 

 

 

Τιποτα παρανομο δεν υπαρχει. Δεν αρνουνται την εισοδο και την παροχη υπηρεσιας σε κανεναν ανθρωπο. Στις μπαταριες σου αρνουνται, οπως επι χρονια πολλα αρνουνταν ολες οι αεροπορικες παγκοσμιως και δεν φερναμε τιποτα απο Κινα που ειχε μπαταρια μεσα. Ουτε μια απλη 18650 για το ηλεκτρονικο τσιγαρο. Οχι 1000 !

  • Like 3
Δημοσ.
1 minute ago, andreaspA said:

Στις μπαταριες σου αρνουνται, οπως επι χρονια πολλα αρνουνταν ολες οι αεροπορικες παγκοσμιως και δεν φερναμε τιποτα απο Κινα που ειχε μπαταρια μεσα. Ουτε μια απλη 18650 για το ηλεκτρονικο τσιγαρο. Οχι 1000 !

το οποιο ειναι απο νομοθεσία που πέρασε στην eu us κτλ απο την iata 

οταν αποφασιστεί για θεμα ασφάλειάς και για τα πλοία τότε θα συμφωνήσω μαζί σου 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Τιποτα παρανομο δεν υπαρχει. Δεν αρνουνται την εισοδο και την παροχη υπηρεσιας σε κανεναν ανθρωπο. Στις μπαταριες σου αρνουνται, οπως επι χρονια πολλα αρνουνταν ολες οι αεροπορικες παγκοσμιως και δεν φερναμε τιποτα απο Κινα που ειχε μπαταρια μεσα. Ουτε μια απλη 18650 για το ηλεκτρονικο τσιγαρο. Οχι 1000 !

Κάτσε κάτσε, φερνανε οι αεροπορικές μπιτονια βενζίνης; και αν όχι, γιατί; με έναν εξακιλο ξηράς κονεως σβηνει εύκολα.

Δημοσ.
Just now, redbullboy said:

Κάτσε κάτσε, φερνανε οι αεροπορικές μπιτονια βενζίνης; και αν όχι, γιατί; με έναν εξακιλο ξηράς κονεως σβηνει εύκολα.

σε αυτο που λεει ο ανδρεας έχει δικιο, οτι το ηλεκτρικό ΔΕΝ σβήνει κ στο πλοιο ΑΝ γινει ειναι πολλαπλάσια επικίνδυνο 

Αυτό ειναι μια πλευρά της πραγματικότητας όμως δε μπορεί μαι εταιρια να πει απο μόνη της δεχομαι αυτο οχι το αλλο εκτος αν τη καλυπτει καποια νομοθεσια που ΔΕΝ υπαρχει

αν δεν έχει ασφάλιση η οτιδήποτε ειναι δικό της θέμα

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sndev είπε

σε αυτο που λεει ο ανδρεας έχει δικιο, οτι το ηλεκτρικό ΔΕΝ σβήνει κ στο πλοιο ΑΝ γινει ειναι πολλαπλάσια επικίνδυνο 

Αυτό ειναι μια πλευρά της πραγματικότητας όμως δε μπορεί μαι εταιρια να πει απο μόνη της δεχομαι αυτο οχι το αλλο εκτος αν τη καλυπτει καποια νομοθεσια που ΔΕΝ υπαρχει

αν δεν έχει ασφάλιση η οτιδήποτε ειναι δικό της θέμα

Δεν μπορει να πει μια εταιρια δεν φορτώνω ηλεκτρικα οχηματα? Ποιος το απαγορευει? Ποιος λεει οτι μια ναυτιλιακη ειναι υποχρεωμενη να φορτωνει οτι οχημα γουσταρει ο καθενας ? 

8 λεπτά πριν, sndev είπε

το οποιο ειναι απο νομοθεσία που πέρασε στην eu us κτλ απο την iata

η Iata το περασε νομοθετικα για να ειναι σιγουρη οτι ΚΑΝΕΝΑ αεροπλανο δεν θα φορτωσει μπαταρια. Οχι γιατι δεν ειχε δικαιωμα αεροπορικη να πει "δεν φορτωνω μπαταριες".
Πολυ διαφορετικο. 

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Ηδη χτιζονται οικοδομες με καταστατικα που απαγορευουν τους φορτιστές στα υπογεια γκαραζ. Φορτιστής μονο στην πυλωτη αν υπαρχει, αλλιως πουθενά.

Σε μερικα χρονια που θα καιγονται οι μπαταριες στα υπογεια γκαραζ , ακομα και χωρις φορτιστη, δεν θα μπαινουν ουτε για παρκαρισμα στο υπογειο.
Δεν υπαρχει ελπιδα για την ηλεκτροκίνηση, με μπαταριες λιθιου.

η υποδομή φόρτισης είναι υποχρεωτική από τον νόμο για νέα κτήρια, το καταστατικό μπορει να γράφει ότι θέλει αλλά στο τέλος ο νόμος μετράει

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...