Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, korakios είπε

δε νομίζω οτι θα έχει καινούρια μπαταρία , απλά θα είναι τράμπα συνεχόμενη , τουλάχιστον έτσι το καταλαβαίνω αλλιώς όντως δεν έχει νόημα

Αυτό είναι αλήθεια.  Θα αγοράζεις το αυτοκίνητο χωρ’ις την μπαταρία, σε σημαντικά χαμηλότερο κόστος και μέτρα θα έχεις “battery as a service “ .

Ουσιαστικά πληρώνοντας την τιμή του ρεύματος συν ένα fee για μια μπαταρία. …. Δεν  σε νοιάζει και η κατάσταση της ή δεν ανησυχείς πότε θα χρειαστεί αντικατάσταση και πόσο θα κοστίσει, μια και η μπαταρία δεν σου ανοίκει.  Ταχύτητα «φόρτισης» περίπου 2 λεπτά της ώρας, για αλλαγή μπαταρίας, φόρτιση από ΑΠΕ σε ωρε΅ μη αιχμής με χαμηλό τιμολόγιο - κόστος, και αποφυγή του άγχους αγοράς νέας μπαταρίας. Το μοντέλο της NIO…… 

Έχουμε αρκετό δρόμο μέχρι εκεί όμως ….

Επεξ/σία από Jiakometi
Δημοσ.
Στις 10/12/2023 στις 12:06 ΠΜ, Jiakometi είπε

Αυτό είναι αλήθεια.  Θα αγοράζεις το αυτοκίνητο χωρ’ις την μπαταρία, σε σημαντικά χαμηλότερο κόστος και μέτρα θα έχεις “battery as a service “ .

Ουσιαστικά πληρώνοντας την τιμή του ρεύματος συν ένα fee για μια μπαταρία. …. Δεν  σε νοιάζει και η κατάσταση της ή δεν ανησυχείς πότε θα χρειαστεί αντικατάσταση και πόσο θα κοστίσει, μια και η μπαταρία δεν σου ανοίκει.  Ταχύτητα «φόρτισης» περίπου 2 λεπτά της ώρας, για αλλαγή μπαταρίας, φόρτιση από ΑΠΕ σε ωρε΅ μη αιχμής με χαμηλό τιμολόγιο - κόστος, και αποφυγή του άγχους αγοράς νέας μπαταρίας. Το μοντέλο της NIO…… 

Έχουμε αρκετό δρόμο μέχρι εκεί όμως ….

Ετσι ναι να δώσεις κατι παραπάνω για αγορά αλλά χωρίς έξτρα άγχη..αλλα μεεεχρι τότε 

Δημοσ.
On 10/12/2023 at 00:06, Jiakometi said:

Αυτό είναι αλήθεια.  Θα αγοράζεις το αυτοκίνητο χωρ’ις την μπαταρία, σε σημαντικά χαμηλότερο κόστος και μέτρα θα έχεις “battery as a service “ .

Ουσιαστικά πληρώνοντας την τιμή του ρεύματος συν ένα fee για μια μπαταρία. …. Δεν  σε νοιάζει και η κατάσταση της ή δεν ανησυχείς πότε θα χρειαστεί αντικατάσταση και πόσο θα κοστίσει, μια και η μπαταρία δεν σου ανοίκει.  Ταχύτητα «φόρτισης» περίπου 2 λεπτά της ώρας, για αλλαγή μπαταρίας, φόρτιση από ΑΠΕ σε ωρε΅ μη αιχμής με χαμηλό τιμολόγιο - κόστος, και αποφυγή του άγχους αγοράς νέας μπαταρίας. Το μοντέλο της NIO…… 

Έχουμε αρκετό δρόμο μέχρι εκεί όμως ….

To συστημα αυτο εχει αποτυχει τα εχουμε ξαναπει αυτα, η ΝΙΟ στηριζεται με "μηχανικα μεσα" απο την κινεζικη κυβερνηση..

Δημοσ.
On 10/12/2023 at 00:06, Jiakometi said:

Αυτό είναι αλήθεια.  Θα αγοράζεις το αυτοκίνητο χωρ’ις την μπαταρία, σε σημαντικά χαμηλότερο κόστος και μέτρα θα έχεις “battery as a service “ .

Ουσιαστικά πληρώνοντας την τιμή του ρεύματος συν ένα fee για μια μπαταρία. …. Δεν  σε νοιάζει και η κατάσταση της ή δεν ανησυχείς πότε θα χρειαστεί αντικατάσταση και πόσο θα κοστίσει, μια και η μπαταρία δεν σου ανοίκει.  Ταχύτητα «φόρτισης» περίπου 2 λεπτά της ώρας, για αλλαγή μπαταρίας, φόρτιση από ΑΠΕ σε ωρε΅ μη αιχμής με χαμηλό τιμολόγιο - κόστος, και αποφυγή του άγχους αγοράς νέας μπαταρίας. Το μοντέλο της NIO…… 

Έχουμε αρκετό δρόμο μέχρι εκεί όμως ….

Έτσι όπως το περιγράφεις αυτό το "fee" θα φανταστεί κάποιος ότι πρόκειται για ψιλολόγια... στην πραγματικότητα όμως από αυτό το "fee" θα είναι πολύ μεγάλο μια και από αυτό πρέπει να βγει και το κόστος αγοράς των μπαταριών, και η φθορά τους, και το κόστος αγοράς του εξοπλισμού που απαιτείται για αλλαγή μπαταρίας σε 2', και όλα τα λειτουργικά έξοδα της επιχείρησης.

Εγώ δεν θα έλεγα πως έχουμε αρκετό δρόμο μέχρι εκεί, θα έλεγα ότι κάτι τέτοιο δεν είναι βιώσιμο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, gbras είπε

To συστημα αυτο εχει αποτυχει τα εχουμε ξαναπει αυτα, η ΝΙΟ στηριζεται με "μηχανικα μεσα" απο την κινεζικη κυβερνηση..

Δεν ξέρω αν το σύστημα έχει αποτύχει, αλλά είναι η μοναδική υφιστάμενη λύση battery swap. 

Δεν αμφιβάλλω ότι πίσω του είναι η αντίστοιχη κυβέρνηση που το στηρίζει, όπως τα περισσότερα πράγματα στην χώρα αυτή. Από την άλλη πλευρά, αν η "αποσπώμενη μπαταρία" του e-500 χαρακτηρίζεται έτσι μόνο για την ενδεχόμενη ευκολία αλλαγής της όταν έλθει η ώρα/χιλόμετρα της θα ήταν πραγματικά "λίγο" σαν χαρακτηριστικό. 

Σε κάθε περίπτωση ο χρόνος θα δείξει....

Σε κάθε περίπτωση στο δικό μου σενάριο χρήσης δεν (θα) περιλαμβάνεται η ανάγκη φόρτισης εκτός σπιτιού / γραφείου οπότε δεν με απασχολεί. 

Επεξ/σία από Jiakometi
Δημοσ.
10 hours ago, Jiakometi said:

Δεν ξέρω αν το σύστημα έχει αποτύχει, αλλά είναι η μοναδική υφιστάμενη λύση battery swap. 

Δεν αμφιβάλλω ότι πίσω του είναι η αντίστοιχη κυβέρνηση που το στηρίζει, όπως τα περισσότερα πράγματα στην χώρα αυτή. Από την άλλη πλευρά, αν η "αποσπώμενη μπαταρία" του e-500 χαρακτηρίζεται έτσι μόνο για την ενδεχόμενη ευκολία αλλαγής της όταν έλθει η ώρα/χιλόμετρα της θα ήταν πραγματικά "λίγο" σαν χαρακτηριστικό. 

Σε κάθε περίπτωση ο χρόνος θα δείξει....

Σε κάθε περίπτωση στο δικό μου σενάριο χρήσης δεν (θα) περιλαμβάνεται η ανάγκη φόρτισης εκτός σπιτιού / γραφείου οπότε δεν με απασχολεί. 

Δεν καταλαβες τι εγραψα, η ΝΙΟ ηταν για πτωχευση. Κρατιεται ζωντανη απο το κινεζικο κρατος.  Μην ξεχνας οτι αυτη η αλλαγη μπαταριας το μονο προβλημα που προσπαθει να λυσει εοιανι η αργη φορτιση. Αυτο το προβλημα εχει λυθει και μενει να μπουν οι καινουργιας γενιας μπαταριες στην παραγωγη. Το πρωτο αυτοκινητο που θα φορτιζει 0-80% σε 10 λεπτα θα κυκλοφορησει αρχες του 24. Αρα κανενας που ειναι καλα στα μυαλα του δεν θα επενδυσει σε μια διαδικασια που δεν εχει να δωσει καμια λυση τελικα. Απο την αλλη συνεχιζει να αναπτυσεται το δικτυο φορτιστων με πιο ισχυρους. Λογω και των φορτηγων θα φτασουμε στο 1ΜW φορτιστη καποια στιγμη.

  • Like 3
Δημοσ.
1 hour ago, kostasgr78 said:

Για να δούμε, θα ακολουθήσουν κι άλλες χώρες της ΕΕ με το ίδιο σκεπτικό;

https://www.drive.gr/news/kosmos/ayta-einai-ta-ev-poy-stamata-na-epidotei-i-gallia

Και μετά θα μας πούνε ότι θα ελέγχουν και το περιβαντολογικο αποτύπωμα κατα την εξόρυξη του λιθίου που χρησιμοποιείται στις μπαταρίας......κλπ κλπ κλπ.

  • Like 3
Δημοσ.

αν δε βάλουν χέρι και κριτήρια αγοράς ,με κύρια προϋπόθεση αντικατάσταση παλιού θερμικού που να είναι αποδεδειγμένα στην κατοχή του υποψήφιου αγοραστή Χ χρόνια , εισοδηματικά κριτήρια , αν υπάρχουν φ/β κτλ , παραμένει επιδότηση για γούστα εις βάρος υπόλοιπων  

  • Like 4
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, korakios είπε

αν δε βάλουν χέρι και κριτήρια αγοράς ,με κύρια προϋπόθεση αντικατάσταση παλιού θερμικού που να είναι αποδεδειγμένα στην κατοχή του υποψήφιου αγοραστή Χ χρόνια , εισοδηματικά κριτήρια , αν υπάρχουν φ/β κτλ , παραμένει επιδότηση για γούστα εις βάρος υπόλοιπων  

Συμφωνώ ότι πρέπει να υπάρχει πολύ συγκεκριμένο φιλτράρισμα σε τέτοιες επιδοτήσεις.

Για παράδειγμα, μόνο «πράσινο» δεν μπορεί να τεκμηριωθεί ένα ηλεκτρικό στη χρήση του, αν το ρεύμα που καταναλώνει έχει προέρθει από μίγματα ορυκτών καυσίμων, όποια κι αν είναι αυτά.

Δημοσ.
1 minute ago, Vassilis_Pyrgos said:

Υπάρχουμε και εμείς που δεν θέλουμε να πάρουμε ηλεκτροκίνητο... τι θα κάνουμε δηλαδή; θα το πάρουμε ντε και καλά;

Πες τα Χρυσοστομε!

Αληθεια, τα ηλεκτρικα πως κυκλοφορουσαν στη Θεσσαλια που δεν ειχε ρευμα επι βδομαδες λογω των πλημμυρων; Ενω ενα μπιτονι βενζινη, καπου θα το εχεις και και καπου θα το βρεις.

Μερικοι ζουν στο 2100μχ, φαντασιωνονται εξελιξεις, ασε που βλεπουν μονο τα θετικα ενω ειναι πλειστα οσα αλλα ζητηματα που πρεπει να προβληματισουν.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Συμφωνώ ότι πρέπει να υπάρχει πολύ συγκεκριμένο φιλτράρισμα σε τέτοιες επιδοτήσεις.

Για παράδειγμα, μόνο «πράσινο» δεν μπορεί να τεκμηριωθεί ένα ηλεκτρικό στη χρήση του, αν το ρεύμα που καταναλώνει έχει προέρθει από μίγματα ορυκτών καυσίμων, όποια κι αν είναι αυτά.

μέχρι στιγμής ,για το ρεύμα που καταναλώνει , το μείγμα είναι πιο φιλικό απο ότι τα θερμικά , φυσικά όχι 100% πράσινο αλλά καλύτερο και απο σκέτο φυσικό αέριο .

Spoiler

(βέβαια είναι αμφίβολο το πόσο πράσινο είναι απο τις ανεμογεννήτριες αλλά είναι οφτοπικ)

Μόλις τώρα, Vassilis_Pyrgos είπε

Υπάρχουμε και εμείς που δεν θέλουμε να πάρουμε ηλεκτροκίνητο... τι θα κάνουμε δηλαδή; θα το πάρουμε ντε και καλά;

όχι , απλά θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε τις επιδοτήσεις άλλων 🤪

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 16/12/2023 στις 4:43 ΜΜ, mindreader είπε

Αληθεια, τα ηλεκτρικα πως κυκλοφορουσαν στη Θεσσαλια που δεν ειχε ρευμα επι βδομαδες λογω των πλημμυρων; Ενω ενα μπιτονι βενζινη, καπου θα το εχεις και και καπου θα το βρεις.

Τα χωριά που δεν είχαν ρεύμα για εβδομάδες ήταν κυρίως όσα είχαν πλημμυρίσει. Και όσα χωριά δεν είχαν πλημμυρίσει και ήταν αποκλεισμένα και δεν είχαν ρεύμα οι διακοπές ρεύματος ήταν από λίγες ώρες μέχρι 3-4 μέρες. Οι μεγάλες πόλεις δεν είχαν προβλήματα στην ηλεκτροδότηση. Τα ηλεκτρικά κυκλοφορούσαν κανονικά. Δεν υπήρχε γενική διακοπή ρεύματος σε όλη τη Θεσσαλία. Στα 5-10 χλμ υπήρχαν και δούλευαν κανονικά φορτιστές σε πρατήρια κλπ. 

Από την άλλη όσοι όσοι είχαν δυνατότητα για ηλεκτρικό με  V2L λειτουργία, μάλλον τυχεροί ήταν καθώς κάλυπταν τις βασικές ανάγκες του σπιτιού μέχρι να έρθει το ρεύμα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
On 16/12/2023 at 16:39, Vassilis_Pyrgos said:

Υπάρχουμε και εμείς που δεν θέλουμε να πάρουμε ηλεκτροκίνητο... τι θα κάνουμε δηλαδή; θα το πάρουμε ντε και καλά;

Κάποια στιγμή ναι, αναγκαστικά θα πάρετε και εσείς ηλεκτρικό, όπως ακριβώς κάποια στιγμή πήραν αναγκαστικά αυτοκίνητο αυτοί που είχαν κάρο.

Πάντως δεν θα έπρεπε να σας ανησυχεί, η στιγμή αυτή είναι πάρα πολύ μακριά.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...