CptBill Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2023 17 minutes ago, Black Demis said: στα κινέζικα ένα τεράστιο κομμάτι ανά όχημα ειναι επιδοτούμενο από το κράτος τους για να μπορουν να απλωθούν παγκόσμια αμεσα και να πατήσουν τον ανταγωνισμό ... δυστιχος μπαταρίες παραμένουν πανάκριβες και αυτό δεν αλλάζει με καποιο τρόπο όσο ειναι κατασκευασμένες απο αυτο που ειναι Αναφερθηκα στο ID3. VW. Μαμα εταιρια VW. Δεν ειναι επιδοτουμενο και πωλειται σε τιμη χωμα συγκριτικα με Ευρωπη. Η θεωρια περι επιδοτησης δεν ισχυει και δεν δικαιλογει το χαος τιμων μεταξυ Ευρωπης και Κινας. Επιδοτουμενη πχ ηταν η Nio. Κινεζικη. H οποια εφτασε να δηλωσει πτωχευση οποτε και την εσωσε το Κινεζικο κρατος.
Bitbit Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2023 2 hours ago, kostasgr78 said: αναλώσιμο καταναλωτικό αγαθό από ό,τι στην εποχή των θερμικών/υβριδικών. Είτε μάς αρέσει είτε όχι, αυτή είναι η πραγματικότητα. Η φτωχοποίηση της χώρας, με τις συνειδητές επιλογές των κατοίκων της, είναι πρόβλημά της και όχι των κατασκευαστών. Γενικώς όλα τέινουν να γίνουν αναλώσιμα ώστε να διατηρείται ο κύκλος της συνεχόμενης κατανάλωσης. Απο τη μία υποτίθεται ότι νοιάζονται για το περιβάλλον και σου πουλάνε πράσινα παραμύθια και ανακύκλωση και από την άλλη πάνε και φτιάχνουν πχ κινητά που δεν αλλάζει η μπαταρία (οκ αλλάζει αλλά δύσκολα) και σε αναγκάζουν να πετάξεις το κινητό και να πάρεις άλλο. Αφού σας ενδιαφέρει το περιβάλλον γιατί δε κάνετε αποσπώμενες τις μπαταρίες ώστε να τις αλλάζουμε οικονομικά και να κρατάμε λίγο παραπάνω το κινητό. Πριν χρόνια εγώ έδινα 10€ και άλλαζα μπαταρία στο κινητό, Τώρα θέλει 60€ και πρέπει να το πάω στο service. Και αυτό άντε το κάνω και μόνος, που το έχω κάνει. Αλλά ο μέσος καταναλωτής; Θα αγοράσει νέο κινητό. Και γενικά όλα τα προϊόντα κινούνται στη λογική της μιας χρήσης. Χάλασε, πέταξε το και πάρε άλλο. 55 minutes ago, Black Demis said: δεν ειναι οτι δεν θελει απλα δεν ειναι σε θεση να πάρει άλλο αμάξι οτι και να κάνει... στην πράξη ειναι η παιρνεις ένα παλιό χάρο και το πληρώνεις σε ζημιές κάθε τόσο από λίγο η δεν εχεις καν όχημα Μα κανείς δε κρατάει το καροτσάκι του επίτηδες. Ακόμα και αυτοί που σου λένε.. αφού κάνω τη δουλειά μου μωρέ γιατί να το αλλάξω, τρίχες λένε για να παραμυθιάζουν τον εαυτό τους. Αν είχαν λεφτά θα το άλλαζαν. Όσα δε φτάνει η αλεπού... @filipprin Για το αν θα πέσει πείνα στην Ευρώπη δε ξέρω, αυτό που ξέρω όμως είναι ότι χρόνια τώρα ακούω την ίδια ατάκα... Από Σεπτέμβριο θα δείτε τι θα μας έρθει. Και για να είμαστε λίγο στο θέμα του τίτλου. Πιστεύω πρέπει να κάνουμε ένα διαχωρισμό. Άλλο η προοπτική της ηλεκτροκίνησης σε μια ευρωπαϊκή χώρα και άλλο στην Ελλάδα. Εμείς για τί ακριβώς μιλάμε; Γενικά ή για τη χώρα μας; 1
filipprin Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, Bitbit είπε Για το αν θα πέσει πείνα στην Ευρώπη δε ξέρω, αυτό που ξέρω όμως είναι ότι χρόνια τώρα ακούω την ίδια ατάκα... Από Σεπτέμβριο θα δείτε τι θα μας έρθει. Φυσικα και καθε σεπτεμβρη κατι ερχεται.Το νεο λοιπον ειναι οτι πλέων κολωνει η γερμανια.Και στο θεμα μας ειναι οτι πλεον και οι ευρωπαιει κρατανε πανω απο10ετια τα αυτοκινητα .Η ατακα με την 5 ετια ειναι παραμύθι επιχειρημα. Ευρωπαικη χωρα ειναι και η βουλγαρια και ουγκαρια και η τσεχια και η εσθονια και η πορτογαλια και η σλοβακια κτλ κτλ Ακομα και η ιταλια.Χωρες στην ιδια κατασταση με εμας Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2023 από filipprin 1
Black Demis Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2023 3 hours ago, CptBill said: Αναφερθηκα στο ID3. VW. Μαμα εταιρια VW. Δεν ειναι επιδοτουμενο και πωλειται σε τιμη χωμα συγκριτικα με Ευρωπη. Η θεωρια περι επιδοτησης δεν ισχυει και δεν δικαιλογει το χαος τιμων μεταξυ Ευρωπης και Κινας. Επιδοτουμενη πχ ηταν η Nio. Κινεζικη. H οποια εφτασε να δηλωσει πτωχευση οποτε και την εσωσε το Κινεζικο κρατος. τημη χομα σε σχεση με αυτα που προσφερει δεν ειναι.... αν ηταν 25 27+/- χιλιαρικα μπορει δες τημες της mg... και τι προσφερει και θα καταλαβεις 2 hours ago, Bitbit said: Άλλο η προοπτική της ηλεκτροκίνησης σε μια ευρωπαϊκή χώρα και άλλο στην Ελλάδα. Εμείς για τί ακριβώς μιλάμε; Γενικά ή για τη χώρα μας; ξεκάθαρα πρέπει να ξεχωρίζουμε δεν ειμαστε ακριβος ευρωπη ειμαστε ποιο κοντά σε φτωχά κράτη τρίτου κόσμου και για αυτο καλο ειναι να σιζιταμε ανάλογα να μην φαινονται σε όλους εξωγήινα αυτά τα πράγματα
Burgos Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2023 Έκανα τις προηγούμενες μέρες το πρώτο μίνι roadtrip με νοικιάρικο ηλεκτρικό σε Γερμανία και κυρίως Ολλανδία. Δεν μπορώ να πω πως είναι ιδιαίτερα πρακτικό. Η αυτονομία λόγω κρύου είχε πέσει στα 270χλμ από τα 400 περίπου που είναι η ονομαστική. Η φόρτιση στην Ολλανδία ήταν πολύ δύσκολη. Μόνο σε Fastned φορτιστές βόλευε γιατί η ΒΡ και η Shell λειτουργούν μόνο με app το οποίο ήταν geo-blocked και δεν κατάφερα να τις κατεβάσω ούτε με vpn. Μέσα στο Άμστερνταμ έχει παντού φορτιστές αλλά χρειάζεσαι pass από τον δήμο για να φορτίσεις οπότε είναι άχρηστοι για κάποιον τουρίστα. Στο πάρκινγκ του ξενοδοχείου είχε φορτιστές μεν αλλά ήταν της Evbox που λειτουργούν μόνο με κάρτα οπότε πάλι άχρηστοι ήταν.
plasTOST Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2023 27 λεπτά πριν, Burgos είπε Έκανα τις προηγούμενες μέρες το πρώτο μίνι roadtrip με νοικιάρικο ηλεκτρικό σε Γερμανία και κυρίως Ολλανδία. Δεν μπορώ να πω πως είναι ιδιαίτερα πρακτικό. Η αυτονομία λόγω κρύου είχε πέσει στα 270χλμ από τα 400 περίπου που είναι η ονομαστική. Η φόρτιση στην Ολλανδία ήταν πολύ δύσκολη. Μόνο σε Fastned φορτιστές βόλευε γιατί η ΒΡ και η Shell λειτουργούν μόνο με app το οποίο ήταν geo-blocked και δεν κατάφερα να τις κατεβάσω ούτε με vpn. Μέσα στο Άμστερνταμ έχει παντού φορτιστές αλλά χρειάζεσαι pass από τον δήμο για να φορτίσεις οπότε είναι άχρηστοι για κάποιον τουρίστα. Στο πάρκινγκ του ξενοδοχείου είχε φορτιστές μεν αλλά ήταν της Evbox που λειτουργούν μόνο με κάρτα οπότε πάλι άχρηστοι ήταν. Τι αυτοκίνητο και με τι ποσοστό μπαταρίας σου έβγαζε αυτές τις αυτονομίες?
gbras Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2023 1 hour ago, Burgos said: Έκανα τις προηγούμενες μέρες το πρώτο μίνι roadtrip με νοικιάρικο ηλεκτρικό σε Γερμανία και κυρίως Ολλανδία. Δεν μπορώ να πω πως είναι ιδιαίτερα πρακτικό. Η αυτονομία λόγω κρύου είχε πέσει στα 270χλμ από τα 400 περίπου που είναι η ονομαστική. Η φόρτιση στην Ολλανδία ήταν πολύ δύσκολη. Μόνο σε Fastned φορτιστές βόλευε γιατί η ΒΡ και η Shell λειτουργούν μόνο με app το οποίο ήταν geo-blocked και δεν κατάφερα να τις κατεβάσω ούτε με vpn. Μέσα στο Άμστερνταμ έχει παντού φορτιστές αλλά χρειάζεσαι pass από τον δήμο για να φορτίσεις οπότε είναι άχρηστοι για κάποιον τουρίστα. Στο πάρκινγκ του ξενοδοχείου είχε φορτιστές μεν αλλά ήταν της Evbox που λειτουργούν μόνο με κάρτα οπότε πάλι άχρηστοι ήταν. Απο την αυτονομια φανταζομαι ειχες καποιο peugeot 208 η παρομοιο. Λογικο που δεν το βρηκες πολυ πρακτικο. Η μπαταρια τους ειναι μικρη για ταξιδια. Μου φαινεται περιεργο οτι βρηκες τοσο προβλημα με την φορτιση. Δεν μπορω να σχολιασω γιατι δεν ξερω τι ισχυει εκει. Σιγουρα αν ειχες νοικιασει tesla θα ειχες διαφορετικη εμπειρια.
Burgos Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2023 5 ώρες πριν, plasTOST είπε Τι αυτοκίνητο και με τι ποσοστό μπαταρίας σου έβγαζε αυτές τις αυτονομίες? 4 ώρες πριν, gbras είπε Απο την αυτονομια φανταζομαι ειχες καποιο peugeot 208 η παρομοιο. Λογικο που δεν το βρηκες πολυ πρακτικο. Η μπαταρια τους ειναι μικρη για ταξιδια. Μου φαινεται περιεργο οτι βρηκες τοσο προβλημα με την φορτιση. Δεν μπορω να σχολιασω γιατι δεν ξερω τι ισχυει εκει. Σιγουρα αν ειχες νοικιασει tesla θα ειχες διαφορετικη εμπειρια. BMW iX40. Με 100% μπαταρία, θέρμανση και συντηρητική οδήγηση (100 ήταν το όριο) έγραφε το trip 273χλμ και τόσα έβγαλε. Μετά από 200χλμ ταξιδιού όταν σταμάτησα να φορτίσω είχα υπόλοιπο 62-63. Στη Γερμανία οκ, επειδή έτρεχα δεν περίμενα να κρατήσει πολύ. Δε νομίζω να άλλαζε κάτι αν έπαιρνα Tesla. Έναν supercharger έχει σε όλο το Άμστερνταμ και δεν είναι και βολικό το μέρος σε σχέση με εκεί που έμενα. Γενικά άλλη χώρα δεν πιστεύω να έχει τέτοια θέματα με ειδικό pass για φόρτιση και geo-blocked apps για να χρησιμοποιήσεις φορτιστές στον δρόμο. Ευτυχώς υπήρχε η Fastned που ήταν ότι πιο βολικό και γρήγορο έχω χρησιμοποιήσει και υποστήριζε μέχρι 300kW ασχέτως αν δεν τα χρειαζόμουν
Jiakometi Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2023 New kid in town…….. Σε σχέση με αυτό πάντως, τα Tesla είναι φθηνά.
gbras Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2023 37 minutes ago, Burgos said: BMW iX40. Με 100% μπαταρία, θέρμανση και συντηρητική οδήγηση (100 ήταν το όριο) έγραφε το trip 273χλμ και τόσα έβγαλε. Μετά από 200χλμ ταξιδιού όταν σταμάτησα να φορτίσω είχα υπόλοιπο 62-63. Αν ειχες υπολοιπο 62% μετα απο 200χλμ σημαινει οτι μπορουσες να κανεις περιπου αλλα τοσα. 39 minutes ago, Burgos said: Δε νομίζω να άλλαζε κάτι αν έπαιρνα Tesla. Έναν supercharger έχει σε όλο το Άμστερνταμ και δεν είναι και βολικό το μέρος σε σχέση με εκεί που έμενα. Αλλαζουν πολλα, τα τεσλα ειναι πολυ πιο αποδοτικα θα εβγαζες περισσοτερα χιλιομετρα με εν Y LR. Επισης οι φορτιστες ειναι απροβληματιστοι, κουμπωνεις φορτιζεις.. Αμφιβαλλω οτι θα χρειαζοταν να φορτισεις μεσα στο Αμστερτναμ, αλλα αυτο ειναι λεπτομερεια. Το ταξιδι μετραει. Οχι οτι αυτο που ειχες ασχημο, καθε αλλο. Ουσιαστικα προβλημα σου δημιουργησε οτι δεν εισαι ντοπιος .
Burgos Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, gbras είπε Αν ειχες υπολοιπο 62% μετα απο 200χλμ σημαινει οτι μπορουσες να κανεις περιπου αλλα τοσα. 62 χλμ, όχι 62%. 1 ώρα πριν, gbras είπε Αλλαζουν πολλα, τα τεσλα ειναι πολυ πιο αποδοτικα θα εβγαζες περισσοτερα χιλιομετρα με εν Y LR. Επισης οι φορτιστες ειναι απροβληματιστοι, κουμπωνεις φορτιζεις.. Αμφιβαλλω οτι θα χρειαζοταν να φορτισεις μεσα στο Αμστερτναμ, αλλα αυτο ειναι λεπτομερεια. Το ταξιδι μετραει. Οχι οτι αυτο που ειχες ασχημο, καθε αλλο. Ουσιαστικα προβλημα σου δημιουργησε οτι δεν εισαι ντοπιος . Οι φορτιστές BP pulse πχ το ίδιο πρόβλημα θα είχαν είτε με το iX είτε με Tesla. Λογαριασμό και app χρειάζονται που δεν μπορείς να δημιουργήσεις. Δε θα κούμπωνα και θα φόρτιζε. Μόνο σε supercharger που δε βόλευε έτσι κι αλλιώς. Γενικά αυτό ήταν το θέμα, ότι δεν είμαι ντόπιος και είναι ένα ηλίθιο θέμα γιατί λύνεται πολύ εύκολα από τις εταιρίες αν απλά δεν μπλοκάρουν τις εφαρμογές στο app store. Μπορεί πχ με android να μην είχα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Πάντως σαν εμπειρία οδήγησης το iX ήταν εξαιρετικό. Στα 180 δεν ακουγόταν το παραμικρό. Αρκετά καλύτερο (αν εξαιρέσεις την επιτάχυνση) από το Υ που έχω οδηγήσει αρκετές φορές και δε συγκρίνεται σε τίποτα απολύτως με το iD4 που το είχα για 1 μήνα και απορώ γιατί να το πάρει κάποιος όταν παίρνεις Υ που είναι στα ίδια λεφτά σχεδόν. 1
Jiakometi Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2023 https://www.topgeargreece.gr/electric/1004675/stathmoi-antallagis-mpatarias-ilektrikou-tha-mporeis-na-baleis-gemati-sto-ilektriko-fiat-500e/
korakios Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, Jiakometi είπε https://www.topgeargreece.gr/electric/1004675/stathmoi-antallagis-mpatarias-ilektrikou-tha-mporeis-na-baleis-gemati-sto-ilektriko-fiat-500e/ αν το κόστος είναι νορμάλ και δε θα πληρώνεις όσα στους ταχυφορτιστές είναι θετικό βήμα
Doubt Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2023 Δεν υπάρχει περίπτωση να είναι φθηνότερο το κόστος γιατί πληρώνεις και την παροχή υπηρεσίας εκτός από το ρεύμα. Άσε που κανείς δεν θα δώσει την καινούργια μπαταρία του για να βάλει ότι "σάπια" του πασάρουν. Γενικώς meh που λένε και στα ίντερνετς. 2
korakios Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2023 10 λεπτά πριν, Doubt είπε Δεν υπάρχει περίπτωση να είναι φθηνότερο το κόστος γιατί πληρώνεις και την παροχή υπηρεσίας εκτός από το ρεύμα. μπορεί όμως το ρεύμα να είναι "δωρεάν" απο ΑΠΕ μιας και η φόρτιση μπορεί να γίνει επιλεκτικά 11 λεπτά πριν, Doubt είπε Άσε που κανείς δεν θα δώσει την καινούργια μπαταρία του για να βάλει ότι "σάπια" του πασάρουν. δε νομίζω οτι θα έχει καινούρια μπαταρία , απλά θα είναι τράμπα συνεχόμενη , τουλάχιστον έτσι το καταλαβαίνω αλλιώς όντως δεν έχει νόημα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα