Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Σε άλλα νέα …..

https://www.capital.gr/diethni/3752527/i-toyota-exetazei-tin-polisi-posostou-10-tis-etaireias-exartimaton-denso-axias-4-7-dis-dolarion/
 

Εαν η TOYOTA, το τελευταίο «κάστρο» των ΜΕΚ, υδρογόνου κλπ απομακρύνεται από την συμμετοχή σε μεγάλο - παραδοσιακό κατασκευαστή ανταλλακτικών ΜΕΚ, “κάτι” θα βλέπει, δεν μπορεί …..

σαν τι να βλέπει ? Ηλεκτροκίνηση βλέπει , λογικό είναι . Προς το παρών το πάει καλά με υβριδικά

Δημοσ.

Βρε ρευμα παντου λεμε! Οπως παει και η κιλοβατωρα στο Θεο, θα μας βγαζουν οποτε θελουν στην κυριολεξια απο την πριζα! Θα σου σταματουν τη ζωη!

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, mindreader είπε

Βρε ρευμα παντου λεμε! Οπως παει και η κιλοβατωρα στο Θεο, θα μας βγαζουν οποτε θελουν στην κυριολεξια απο την πριζα! Θα σου σταματουν τη ζωη!

Ακριβώς αυτό και το κέρδος για μάς;;;; Τίποτε. Απλά θα μεταφέρουν την αφαίμαξή μας από τα υγρά καύσιμα στο ρεύμα .

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 16/11/2023 στις 6:55 ΜΜ, Jiakometi είπε

Για να δούμε ……

 

https://www.topgeargreece.gr/electric/1004578/protes-eikones-tou-neou-renault-twingo-pou-einai-ilektriko-kai-tha-kostizei-20000-euro/

 

Καλή και προσιτή λύση για αστική μετακίνηση, όπως και ο προκάτοχος του……

 

Και επίσης  η Xiomi ξεκινάει παραγωγή τον Δεκέμβριο (?)

https://www.topgeargreece.gr/electric/1004577/xiaomi-su7-to-proto-autokinito-tis-firmas-exei-660-ilektrikous-ippous/

 

Μα τι κατάσταση είναι αυτή ? 
Δεν ξέρουν, δεν ρωτούν τους εδώ ειδήμονες πριν επενδύσουν σε τέτοιες αποτυχημένες τεχνολογίες ? 
Δυστυχώς η Apple τίποτα ακόμη ….

Η Apple όταν το κάνει θα γίνει μπαμ όπως με το iPhone. Προφανώς θέλει να αντικαταστήσει τα θερμικά αλλά με τιμές 50-60Κ δεν γίνεται. Το μπαμ για μένα είναι ηλεκτρικό με 25Κ τύπου Golf με 800+km αυτονομία, φόρτιση σε 10', μπαταρία με πτώση έως 10% στη δεκαετία και φυσικά συνδρομή με την μαμά Apple.

Δημοσ.
3 hours ago, alejsalonica said:

Η Apple όταν το κάνει θα γίνει μπαμ όπως με το iPhone. Προφανώς θέλει να αντικαταστήσει τα θερμικά αλλά με τιμές 50-60Κ δεν γίνεται. Το μπαμ για μένα είναι ηλεκτρικό με 25Κ τύπου Golf με 800+km αυτονομία, φόρτιση σε 10', μπαταρία με πτώση έως 10% στη δεκαετία και φυσικά συνδρομή με την μαμά Apple.

αυτό για την ώρα μόνο στης ταινίες.....(φαντασίας) οσο μπαταρίες βασίζονται σε αυτό που βασίζονται (ακριβά μέταλλα κλπ) τιμές θα ειναι εκει που ειναι και λιγο ποιο ψηλά

Δημοσ.
3 hours ago, alejsalonica said:

 μπαταρία με πτώση έως 10% στη δεκαετία

πάντως αυτό με τη μπαταρία φαντάζομαι απασχολεί εμάς τους υπανάπτυκτους και όχι τους υπόλοιπους ευρωπαίους.

Το λέω με την έννοια ότι αυτοί τα αυτοκίνητα τα αλλάζουν σε λίγα χρόνια οπότε δε τους νοιάζει αν η μπαταρία θα βγάλει 10 έτη. Θα έχουν πετάξει το αυτοκίνητο. Το πρόβλημα το έχουμε εμείς που αγοράζουμε αυτοκίνητα 10ετίας με προοπτική να τα κρατήσουμε άλλα 10 έτη. Και δε ξέρω αν οι εταιρίες μπουν στον κόπο να επενδύσουν για κάτι τέτοιο. Πιστεύω σημαντικότερο είναι να φορτίζει γρήγορα και να έχει μεγάλη αυτονομία παρά να διατηρείται η μπαταρία για >10 έτη χωρίς πτώση

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Bitbit είπε

Πιστεύω σημαντικότερο είναι να φορτίζει γρήγορα και να έχει μεγάλη αυτονομία παρά να διατηρείται η μπαταρία για >10 έτη χωρίς πτώση

για να ισχύσει αυτό θα χρειαστεί νέα τεχνολογία που να είναι και φθηνές οι νέες μπαταρίες πχ κανα διχίλιαρο και φυσικά δίκτυο DC φορτιστές σε όλα τα βενζινάδικα

θα δείξει και πόσο θα προχωρήσουν τα κιτ μετατροπής

Δημοσ.
1 hour ago, korakios said:

για να ισχύσει αυτό θα χρειαστεί νέα τεχνολογία που να είναι και φθηνές οι νέες μπαταρίες πχ κανα διχίλιαρο και φυσικά δίκτυο DC φορτιστές σε όλα τα βενζινάδικα

θα δείξει και πόσο θα προχωρήσουν τα κιτ μετατροπής

διχιλιαρο? ανα kwh? 😄

Μια χαρα ειναι πλεον το κοστος των μπαταριων. Οταν οι κινεζοι πληρωνουν τα μισα για ενα ID3 σε αντιθεση με εμας τους ευρωπαιους, αλλου ειναι το προβλημα. 

Τα κιτ μετατροπης δεν θα προχωρησουν οπως δεν εχου προχωρησει πουθενα. Και δεν καλυπτονται απο κανενα νομοθετικο πλαισιο για να αναγνωριζονται τα οχηματα που εχουν υποστη μετατροπη ως ηλεκτρικα και να δεχονται τα benefits αυτων.

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Bitbit είπε

πάντως αυτό με τη μπαταρία φαντάζομαι απασχολεί εμάς τους υπανάπτυκτους και όχι τους υπόλοιπους ευρωπαίους.

Το λέω με την έννοια ότι αυτοί τα αυτοκίνητα τα αλλάζουν σε λίγα χρόνια οπότε δε τους νοιάζει αν η μπαταρία θα βγάλει 10 έτη. Θα έχουν πετάξει το αυτοκίνητο. Το πρόβλημα το έχουμε εμείς που αγοράζουμε αυτοκίνητα 10ετίας με προοπτική να τα κρατήσουμε άλλα 10 έτη. Και δε ξέρω αν οι εταιρίες μπουν στον κόπο να επενδύσουν για κάτι τέτοιο. Πιστεύω σημαντικότερο είναι να φορτίζει γρήγορα και να έχει μεγάλη αυτονομία παρά να διατηρείται η μπαταρία για >10 έτη χωρίς πτώση

Συμφωνώ 100% με αυτή την προσέγγιση.

Αυτό ακριβώς έλεγα μια μέρα με φίλους που είχαμε πιάσει κουβέντα για τα ηλεκτρικά.

Οι κατασκευαστές - έχει αποδειχτεί με τα χρόνια - ακόμα και στα θερμικά είχαν αρχίσει να σχεδιάζουν οχήματα που μετά τη 10ετία είναι ασύμφορο το κόστος κατοχής/συντήρησης. Δεν θέλουν να φτιάχνουν οχήματα που κρατούν πολύ περισσότερο.

Στη χώρα μας κρατάμε οχήματα στα 15 και στα 20 χρόνια, όχι γιατί τα συντηρούμε καλύτερα, αλλά γιατί κάνουμε πολλές αλχημείες και καστομιές και μη τήρηση προδιαγραφών, με αποτέλεσμα να γίνεται λίγο πιο συμφέρουσα η κατοχή ενός παλιού αυτοκινήτου, το οποίο όμως παραβιάζει σειρά πραγμάτων (με την ανοχή των ΙΚΤΕΟ και της πολιτείας που δεν ελέγχει) και με όλα τα επακόλουθα σε θέματα ασφαλείας και για τους τρίτους και για τους οδηγούς του αυτοκινήτου, αλλά και με όλες τις παραβιάσεις εκπομπών κλπ. Πολυανελυμένες λεπτομέρειες.

Είτε μάς αρέσει είτε όχι, θα σφίξουν τα πράγματα στην ΕΕ κι άλλο σε θέματα εκπομπών πρώτα από όλα σε αστικά περιβάλλοντα, οπότε θεωρώ αναμενόμενη τη σύγκλιση σε κάποια πράγματα, που θα αποτελούν αντικίνητρο στο να κατέχεις αυτοκίνητο με ηλικία μεγαλύτερη των 10 ετών.

Ποσώς, λοιπόν, θα ενδιαφέρει τους κατασκευαστές να παρέχουν εγγυήσεις στους αγοραστές για το ότι κρατάει η μπαταρία μετά τη 10ετία και άλλα παρόμοια.

Στην ηλεκτροκίνηση, το αυτοκίνητο θα γίνει πιο αναλώσιμο καταναλωτικό αγαθό από ό,τι στην εποχή των θερμικών/υβριδικών. Είτε μάς αρέσει είτε όχι, αυτή είναι η πραγματικότητα. Η φτωχοποίηση της χώρας, με τις συνειδητές επιλογές των κατοίκων της, είναι πρόβλημά της και όχι των κατασκευαστών.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, CptBill είπε

Μια χαρα ειναι πλεον το κοστος των μπαταριων.

12+ λέγανε για Tesla σαν φθηνότερη γενικότερα τιμή στην Ελλάδα , 18+ στην Αγγλία έκανε απο πρόσφατο άρθρο, δεν ξέρω αν όντως στην Ελλάδα είναι στα 12 και σίγουρα δεν είναι "μια χαρά"

2 λεπτά πριν, CptBill είπε

Τα κιτ μετατροπης δεν θα προχωρησουν οπως δεν εχου προχωρησει πουθενα. Και δεν καλυπτονται απο κανενα νομοθετικο πλαισιο για να αναγνωριζονται τα οχηματα που εχουν υποστη μετατροπη ως ηλεκτρικα και να δεχονται τα benefits αυτων.

για τα κιτ μετά απο 10ετία και αν

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, korakios said:

12+ λέγανε για Tesla σαν φθηνότερη γενικότερα τιμή στην Ελλάδα , 18+ στην Αγγλία έκανε απο πρόσφατο άρθρο, δεν ξέρω αν όντως στην Ελλάδα είναι στα 12 και σίγουρα δεν είναι "μια χαρά"

για τα κιτ μετά απο 10ετία και αν

μετα απο 10 ετια, τα ηλεκτροκινητα θα εχουν γινει τοσο προσιτα  ενω παραλληλα θα υπαρχει τοση ποικιλια που τα κιτ απλα θα απευθυνονται για τους hardcore που θα θελουν να  κανουν το citroen 2CV τους ηλεκτροκινητο 😁

Επεξ/σία από CptBill
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, CptBill είπε

μετα απο 10 ετια, τα ηλεκτροκινητα θα εχουν γινει τοσο προσιτα  ενω παραλληλα θα υπαρχει τοση ποικιλια που τα κιτ απλα θα απευθυνονται για τους hardcore που θα θελουν να  κανουν το citron 2CV τους ηλεκτροκινητο 😁

όταν θα τότε θα

Δημοσ.
1 hour ago, CptBill said:

διχιλιαρο? ανα kwh? 😄

Μια χαρα ειναι πλεον το κοστος των μπαταριων. Οταν οι κινεζοι πληρωνουν τα μισα για ενα ID3 σε αντιθεση με εμας τους ευρωπαιους, αλλου ειναι το προβλημα. 

Τα κιτ μετατροπης δεν θα προχωρησουν οπως δεν εχου προχωρησει πουθενα. Και δεν καλυπτονται απο κανενα νομοθετικο πλαισιο για να αναγνωριζονται τα οχηματα που εχουν υποστη μετατροπη ως ηλεκτρικα και να δεχονται τα benefits αυτων.

 

στα κινέζικα ένα τεράστιο κομμάτι ανά όχημα ειναι επιδοτούμενο από το κράτος τους για να μπορουν να απλωθούν  παγκόσμια αμεσα και να πατήσουν τον ανταγωνισμό ... δυστιχος μπαταρίες παραμένουν πανάκριβες και αυτό δεν αλλάζει με καποιο τρόπο όσο ειναι κατασκευασμένες απο αυτο που ειναι

1 hour ago, kostasgr78 said:

Συμφωνώ 100% με αυτή την προσέγγιση.

Αυτό ακριβώς έλεγα μια μέρα με φίλους που είχαμε πιάσει κουβέντα για τα ηλεκτρικά.

Οι κατασκευαστές - έχει αποδειχτεί με τα χρόνια - ακόμα και στα θερμικά είχαν αρχίσει να σχεδιάζουν οχήματα που μετά τη 10ετία είναι ασύμφορο το κόστος κατοχής/συντήρησης. Δεν θέλουν να φτιάχνουν οχήματα που κρατούν πολύ περισσότερο.

Στη χώρα μας κρατάμε οχήματα στα 15 και στα 20 χρόνια, όχι γιατί τα συντηρούμε καλύτερα, αλλά γιατί κάνουμε πολλές αλχημείες και καστομιές και μη τήρηση προδιαγραφών, με αποτέλεσμα να γίνεται λίγο πιο συμφέρουσα η κατοχή ενός παλιού αυτοκινήτου, το οποίο όμως παραβιάζει σειρά πραγμάτων (με την ανοχή των ΙΚΤΕΟ και της πολιτείας που δεν ελέγχει) και με όλα τα επακόλουθα σε θέματα ασφαλείας και για τους τρίτους και για τους οδηγούς του αυτοκινήτου, αλλά και με όλες τις παραβιάσεις εκπομπών κλπ. Πολυανελυμένες λεπτομέρειες.

Είτε μάς αρέσει είτε όχι, θα σφίξουν τα πράγματα στην ΕΕ κι άλλο σε θέματα εκπομπών πρώτα από όλα σε αστικά περιβάλλοντα, οπότε θεωρώ αναμενόμενη τη σύγκλιση σε κάποια πράγματα, που θα αποτελούν αντικίνητρο στο να κατέχεις αυτοκίνητο με ηλικία μεγαλύτερη των 10 ετών.

Ποσώς, λοιπόν, θα ενδιαφέρει τους κατασκευαστές να παρέχουν εγγυήσεις στους αγοραστές για το ότι κρατάει η μπαταρία μετά τη 10ετία και άλλα παρόμοια.

Στην ηλεκτροκίνηση, το αυτοκίνητο θα γίνει πιο αναλώσιμο καταναλωτικό αγαθό από ό,τι στην εποχή των θερμικών/υβριδικών. Είτε μάς αρέσει είτε όχι, αυτή είναι η πραγματικότητα. Η φτωχοποίηση της χώρας, με τις συνειδητές επιλογές των κατοίκων της, είναι πρόβλημά της και όχι των κατασκευαστών.

καλά δεν εχεις και άδικο... αλλά ουτε και δίκαιο... ας πούμε
πήρε ένας (δλδ ενας από τους περισσότερους εκεί εξω) ενα αμάξι 12 χρονών και 160,000 χιλομετρα) και πλήρωσε καμία 8 χιλιαρικα για αυτό +/- τα οποία πολύ πιθανό του στέρησαν πάρα πολλά από την ζωή ακομη και φαΐ ... ότι και να πάθει το αμάξι μετά δεν ειναι σε θέση να πάει να το πετάξει και να πάρει άλλο καθώς ποιο εύκολα βρισκει τα 2 χιλιαρικα πχ να το φτιάξει για λίγο καιρό πάρα άλλα 8+ χιλιαρικα να πάρει κάτι αντίστοιχο.... δεν ειναι οτι δεν θελει απλα δεν ειναι σε θεση να πάρει άλλο αμάξι οτι και να κάνει... στην πράξη ειναι η παιρνεις ένα παλιό χάρο και το πληρώνεις σε ζημιές κάθε τόσο από λίγο η δεν εχεις καν όχημα

  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Bitbit είπε

πάντως αυτό με τη μπαταρία φαντάζομαι απασχολεί εμάς τους υπανάπτυκτους και όχι τους υπόλοιπους ευρωπαίους.

Πλεον  σε ολη την  ευρωπη εχει πεσει μεγαλη λορδα.Και προσεχώς στη γερμανια την ατμομηχανη της ευρωπης ερχεται σταση.Αυτα που ξερατε ξεχαστετα.Προσεχώς θα πεσει μεγαλο κλαμα και τα πρωτα που θα κλαψουν θα ειναι τα πρασινα  που μεχρι τωρα επιδοτουταν ασταματητα και ανευ ορων εις βάρος το πολιτών

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...