Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ας δεχτώ ότι τα δίκτυα φόρτισης θα φτιαχτούν (υπάρχουν πολλά θετικά σημάδια) και ότι θα έχουμε την απαραίτητη ηλεκτρική ενέργεια (εκεί δεν έχω επαρκή στοιχεία).
Το μεγάλο θέμα παραμένει το κόστος των αυτοκινήτων, με τιμές απλησίαστες για τη μέση οικογένεια. Έβλεπα τιμή εκκίνησης του ID7 τα 60.000€, που ουσιαστικά είναι ο αντικαταστάτης του Passat που το 2014 ξεκινούσε στα 20.000€, και γελούσα. Ακόμα και αν ήταν ενεργή η επιδότηση θα πήγαινε στα 52.000€! Πως θα ανανεωθεί ο γερασμένος στόλος της χώρας; Προσωπικά δεν βλέπω τρόπο να γίνει, εκτός και αν σε μια δεκαετία παίρνουμε τα μεταχειρισμένα των άλλων χωρών με το τίμημα της πεσμένης μπαταρίας.

 

  • Like 3
  • Απαντ. 5,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
20 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε

Με βάση την παραπάνω έρευνα (facts and figures που λένε και οι εγγλέζοι και αρέσουν και στα νέα τα παιδιά γιατί προσθέτουν prestige στη συζήτηση), το φυσικό αέριο (το προεγκατεστημένο εννοώντας προφανώς) έχει πιάσει πάτο (και απόπατο).

το προεγκατεστημένο ήταν σε λίγα μοντέλα (και είναι σε κανα 3-4 ακόμα) , το πρόβλημα ήταν οτι η ΔΕΠΑ έφαγε τα ΕΣΠΑ χωρίς ανάπτυξη δικτύου cng (γενικότερα τα φάγανε και για το δίκτυο φυσικού αερίου γενικότερα) , αλλά το κυρίως πρόβλημα είναι οτι οι δεξαμενές δεν είναι σαν του υγραερίου για μετατροπή και πιάνουν πολύ χώρο (μόνο για μεγάλα αμάξια δλδ) ,οπότε δεν προχώρησε σαν το lpg

Στις 13/11/2023 στις 1:57 ΜΜ, alexiosdimitriadis είπε

"Στοκχόλμη: Εκτός κέντρου τα Ι.Χ. που κινούνται με ορυκτά καύσιμα"

https://www.athenstransport.com/2023/11/stokholmi-apagoreusi-ix/?fbclid=IwAR0mSwK1rKAQ65qYhVX54_WJ44HSgIP_t7myxoFuoI3Qww2lnjTI6huNcJU

1. Πιστεύω πολύ σύντομα θα γίνει και στις μεγάλες πόλεις στην Ελλάδα αυτό. Δεν θα επιτρέπονται δηλαδή αυτοκίνητα που παράγουν ρύπους στα κέντρα μεγάλων πόλεων, και το βρίσκω 2.λογικό και 3.αναμενόμενο.

και στα 3 μέσα πέφτεις 😂

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, korakios said:

το προεγκατεστημένο ήταν σε λίγα μοντέλα (και είναι σε κανα 3-4 ακόμα) , το πρόβλημα ήταν οτι η ΔΕΠΑ έφαγε τα ΕΣΠΑ χωρίς ανάπτυξη δικτύου cng (γενικότερα τα φάγανε και για το δίκτυο φυσικού αερίου γενικότερα) , αλλά το κυρίως πρόβλημα είναι οτι οι δεξαμενές δεν είναι σαν του υγραερίου για μετατροπή και πιάνουν πολύ χώρο (μόνο για μεγάλα αμάξια δλδ) ,οπότε δεν προχώρησε σαν το lpg

Δεν το διόρθωσα (ακριβώς επειδή ο @ProponitisTouKanape το επισήμανε σωστά), αναφερόμουν όμως σε υγραέριο (lpg). Με φυσικό αέριο και αυτοκίνητο ούτε ασχολήθηκα ποτέ, ούτε και έχω κάποια εμπειρία.  Μάλλον έπρεπε να το διορθώσω, γιατί προκαλείται σύγχυση.

 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Δημοσ.
1 ώρα πριν, newlynx είπε

Ας δεχτώ ότι τα δίκτυα φόρτισης θα φτιαχτούν (υπάρχουν πολλά θετικά σημάδια)

με 50 λεπτά την κιλοβατώρα που είναι τώρα μια τρύπα στο νερό η ανάπτυξη

και φυσικά Αθήνα-Θεσ/κη θα πέσει πολύ στρίμωγμα , μόνο με ταχυφορτιστές ότι γίνει

1 ώρα πριν, newlynx είπε

και ότι θα έχουμε την απαραίτητη ηλεκτρική ενέργεια (εκεί δεν έχω επαρκή στοιχεία).

ενέργεια έχουμε , υποδομή μεταφοράς πάσχει , αλλά σταδιακά θα γίνει και όχι απο τη μια μέρα στην άλλη

μέχρι το 2050 βλέπουμε

1 λεπτό πριν, MauroPaltoudias είπε

Δεν το διόρθωσα (ακριβώς επειδή ο @ProponitisTouKanape το επισήμανε σωστά), αναφερόμουν όμως σε υγραέριο (lpg). Με φυσικό αέριο και αυτοκίνητο ούτε ασχολήθηκα ποτέ, ούτε και έχω κάποια εμπειρία.  Μάλλον έπρεπε να το διορθώσω, γιατί προκαλείται σύγχυση.

με lpg της πόπης γίνεται απο μετατροπές και στήθηκε ολόκληρο δίκτυο , αδιάφορο (για μένα) αν βγάζουν εργοστασιακά ή όχι απο τη στιγμή που με ένα χιλιάρικο έχεις έτοιμο σύστημα για το μοτερ

  • Like 2
Δημοσ.
29 minutes ago, korakios said:

και στα 3 μέσα πέφτεις 😂

Αυτή είναι η γνώμη μου.

Γενικά έχω ένα ικανοποιητικό βαθμό βεβαιότητας στα περισσότερα πράγματα, αλλά την δική σου σιγουριά δύσκολα θα την έφτανα. Αυτό το επίπεδο σιγουριάς είναι γενικά κάτι που θαυμάζω στους ανθρώπους, για αυτό και συχνάζω σε αυτό το forum.

  • Like 1
Δημοσ.

Στο γκρουπ ιδιοκτητών ηλεκτροκίνητων συσκεφθήκαμε, θαυμάσαμε τις επιλογές μας και αποφασίσαμε πως μεχρι το 2025 θα πρέπει να έχουν απαγορευτεί όλα τα υπόλοιπα. Με ικανοποιητικό βαθμό βεβαιότητας

Δημοσ.
2 hours ago, korakios said:

με lpg της πόπης γίνεται απο μετατροπές και στήθηκε ολόκληρο δίκτυο , αδιάφορο (για μένα) αν βγάζουν εργοστασιακά ή όχι απο τη στιγμή που με ένα χιλιάρικο έχεις έτοιμο σύστημα για το μοτερ

Γνωρίζεις φαντάζομαι τι συμβαίνει, με after market και τι επιπλοκές παρουσιάζουν σε συγκεκριμένες μάρκες (πχ γιαπωνέζικα).

  • Like 1
Δημοσ.
Spoiler
1 ώρα πριν, MauroPaltoudias είπε

Γνωρίζεις φαντάζομαι τι συμβαίνει, με after market και τι επιπλοκές παρουσιάζουν σε συγκεκριμένες μάρκες (πχ γιαπωνέζικα).

ναι , γνωρίζω οτι δεν παθαίνουν τίποτα , εσύ φαντάζομαι έχεις άλλη εμπειρία και πάσο :)

ΥΓ. aftermarket είναι και αυτά που βάζουν στα εργοστασιακά , απλά έχεις το κεφάλι σου ήσυχο στο οτι είναι σωστή η ρύθμιση

σε spoiler λόγω oftopic

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να δούμε ……

 

https://www.topgeargreece.gr/electric/1004578/protes-eikones-tou-neou-renault-twingo-pou-einai-ilektriko-kai-tha-kostizei-20000-euro/

 

Καλή και προσιτή λύση για αστική μετακίνηση, όπως και ο προκάτοχος του……

 

Και επίσης  η Xiomi ξεκινάει παραγωγή τον Δεκέμβριο (?)

https://www.topgeargreece.gr/electric/1004577/xiaomi-su7-to-proto-autokinito-tis-firmas-exei-660-ilektrikous-ippous/

 

Μα τι κατάσταση είναι αυτή ? 
Δεν ξέρουν, δεν ρωτούν τους εδώ ειδήμονες πριν επενδύσουν σε τέτοιες αποτυχημένες τεχνολογίες ? 
Δυστυχώς η Apple τίποτα ακόμη ….

Επεξ/σία από Jiakometi
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Καλή και προσιτή λύση για αστικού μετακίνηση, όπως και ο προκάτοχος του……

προστιτότατη , άριστη οικονομία με 20 χιλιάρικα (αν θα είναι τόσο) για ένα αμάξι πόλης (άγνωστη αυτονομία)

τέτοιες ευκαιρίες σπανίζουν στην εποχή μας , ότι πρέπει για οικονομικό 2ο ή και 3ο αμάξι μιας οικογένειας 😁

_____________________

κατα τα άλλα κάπως θετικό το οτι κατεβαίνουν με το σταγονόμετρο οι τιμές , αλλά απο τα 10 χιλιάρικα βάλανε σαν όριο τα 20 ...ανάπτυξη

  • Like 2
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, korakios είπε

προστιτότατη , άριστη οικονομία με 20 χιλιάρικα (αν θα είναι τόσο) για ένα αμάξι πόλης (άγνωστη αυτονομία)

τέτοιες ευκαιρίες σπανίζουν στην εποχή μας , ότι πρέπει για οικονομικό 2ο ή και 3ο αμάξι μιας οικογένειας 😁

_____________________

κατα τα άλλα κάπως θετικό το οτι κατεβαίνουν με το σταγονόμετρο οι τιμές , αλλά απο τα 10 χιλιάρικα βάλανε σαν όριο τα 20 ...ανάπτυξη

Παραβλέπω την τελευταία λέξη που κοσμεί πολλά από τα post σου φίλτατε korakios,  αν ένα ηλεκτρικό στις 20.000 € φαίνεται ακριβό, ειδικά σε αντίθεση με τα 10.000 € τότε ίσως βρεις θερμικό στα 10.000 € που συμφέρει….

Τι δεν υπάρχει ? !! 
Anyway …….

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Jiakometi είπε

Για να δούμε ……

 

https://www.topgeargreece.gr/electric/1004578/protes-eikones-tou-neou-renault-twingo-pou-einai-ilektriko-kai-tha-kostizei-20000-euro/

 

Καλή και προσιτή λύση για αστικού μετακίνηση, όπως και ο προκάτοχος του……

 

Και επίσης  η Xiomi ξεκινάει παραγωγή τον Δεκέμβριο (?)

https://www.topgeargreece.gr/electric/1004577/xiaomi-su7-to-proto-autokinito-tis-firmas-exei-660-ilektrikous-ippous/

 

Μα τι κατάσταση είναι αυτή ? 
Δεν ξέρουν, δεν ρωτούν τους εδώ ειδήμονες πριν επενδύσουν σε τέτοιες αποτυχημένες τεχνολογίες ? 
Δυστυχώς η Apple τίποτα ακόμη ….

Το ΧΙΑΟΜΙ (που δεν είναι αλλά λέγεται κλπ) θα το δούμε σύντομα, το ρενώ μόνο ως καλλιτεχνική απεικόνιση το βλέπω, σε 3 χρόνια και βλέπουμε και για την τιμή (στην Ελλάδα) διατηρώ ορισμένες αμφιβολίες.

Αξιοπερίεργη η αναδιπλούμενη αεροτομή του ΧΙΑΟΜΙ, θυμίζει άλλες δεκαετίες..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Doubt είπε

Αξιοπερίεργη η αναδιπλούμενη αεροτομή του ΧΙΑΟΜΙ, θυμίζει άλλες δεκαετίες..

Και άλλα ενδιαφέροντα αυτοκίνητα …. !

Βεβαια μην ξεχνάμε ότι το Xiaomi φτάνει στην παραγωγή μάλλον το Renault έχει δρόμο ακόμη. Δεν το βλέπω όμως ως ένα άπιαστο concept αλλά σαν κάτι που πιθανότατα θα πάει σε παραγωγή.
Δεν έχει κάτι υπερβολικό ή «τρελλά καινοτόμο» για να δυσκολέψει την παραγωγή του. 
Μικρή κατανάλωση, και μάλλον μικρή μπαταρία. Το εικάζω από το μειωμένο βάρος. ……

Για αυτοκίνητο πόλης είναι μια χαρά νομίζω …

Επεξ/σία από Jiakometi
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Τι δεν υπάρχει ? !! 

μτχ με υγραέριο και έχεις και κανονικό αμάξι για οικονομία (ένα μάλιστα , δε χρειάζεται 2ο)

αν τα βάλεις κάτω και μου πεις οτι πάλι συμφέρει ο ηλεκτρικός κουβάς κάνε ανάλυση με νούμερα

φυσικά δεν κατακρίνω κάποιον για αγορά ηλεκτρικού άλλωστε γούστα είναι και ο καθένας τα σκάει εκεί που του αρέσει :) (αν και με επιβαρύνει με τις επιδοτήσεις και τους έμμεσους φόρους λόγω ανάπτυξης και πράσινων αλόγων)

1 λεπτό πριν, Jiakometi είπε

Για αυτοκίνητο πόλης είναι μια χαρά νομίζω …

και δυο , μη σου πω τρεις χαρές 😛

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Σε άλλα νέα …..

https://www.capital.gr/diethni/3752527/i-toyota-exetazei-tin-polisi-posostou-10-tis-etaireias-exartimaton-denso-axias-4-7-dis-dolarion/
 

Εαν η TOYOTA, το τελευταίο «κάστρο» των ΜΕΚ, υδρογόνου κλπ απομακρύνεται από την συμμετοχή σε μεγάλο - παραδοσιακό κατασκευαστή ανταλλακτικών ΜΕΚ, “κάτι” θα βλέπει, δεν μπορεί …..

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...