tuxpower Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Ένα ενδιαφέρον κείμενο.. According to data from the International Energy Agency, which states that electric cars require 173kg (381lbs) more minerals to produce a single vehicle than internal-combustion-based equivalents. These minerals, such as lithium, nickel and cobalt, are not even used at all in traditional car production, according to the IEA. All have to be extracted from the earth, often using highly-polluting methods, and then shipped across the globe to go through a refinement and manufacturing process. by Kathryn Grace Porter 1) https://www.iea.org/data-and-statistics/charts/minerals-used-in-electric-cars-compared-to-conventional-cars 2) https://www.thesun.co.uk/motors/23595008/energy-expert-electric-cars-cause-more-pollution/ 1
gbras Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 25 minutes ago, Ntinaras said: Ναι, καθως ειναι εταιρικο leasing, και το οριο ειναι 420 ανα μηνα, με μεγιστο τα 470 αν υπαρξει κατι ουσιαστικα καλυτερο βλεπω υπαρχει μονο ενας SC στην Αττικη αυτη τη στιγμη Δεν καταλαβες αυτα που εχεις βαλει στη λιστα σου ειναι ολα πιο ακριβα η παρομοια τιμη με tesla ενω το avenger ειναι εκτος λογω αυτονομιας...
Ntinaras Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 1 λεπτό πριν, gbras είπε Δεν καταλαβες αυτα που εχεις βαλει στη λιστα σου ειναι ολα πιο ακριβα η παρομοια τιμη με tesla ενω το avenger ειναι εκτος λογω αυτονομιας... Το Tesla ξεκιναει απο 472, αρα ειναι εκτος budget. Τα υπολοιπα ειναι εντος. Αυτο σκεφτομουνα εγω
gbras Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 2 minutes ago, Ntinaras said: Τα υπολοιπα ειναι εντος. Το ΕΧ30 ειναι το πιο ιδανικο για αυτο που το θες. Αλλα ειναι στο budget το extended range? αν δεν ειναι κοιτας το born . Τα υπολοιπα ειναι μεγαλα.. 11 minutes ago, Ntinaras said: Αυτο σκεφτομουνα εγω Μαλλον κοιτας με την μικρη μπαταρια. Δεν νομιζω να σε καλυψει σε ταξιδια. 1
Ntinaras Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 12 λεπτά πριν, gbras είπε Το ΕΧ30 ειναι το πιο ιδανικο για αυτο που το θες. Αλλα ειναι στο budget το extended range? αν δεν ειναι κοιτας το born . Τα υπολοιπα ειναι μεγαλα.. Μαλλον κοιτας με την μικρη μπαταρια. Δεν νομιζω να σε καλυψει σε ταξιδια. αφου το 325 AWD μονο με τη με τη μεγαλη βγαινει
gbras Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 20 minutes ago, Ntinaras said: αφου το 325 AWD μονο με τη με τη μεγαλη βγαινει Προφανως δεν ειδα οτι αναφεροταν η εκδοση . Αν σου κανει στο μεγεθος ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο. 1
Varnavas89 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2023 Σταματάει και η επιδότηση και θα ανέβουν οι τιμές των ηλεκτρικών, συνεπως θα πάνε σε πιο premium κοινό κυρίως
KX7 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2023 1 ώρα πριν, Varnavas89 είπε Σταματάει και η επιδότηση και θα ανέβουν οι τιμές των ηλεκτρικών, συνεπως θα πάνε σε πιο premium κοινό κυρίως Ισως να ειναι και στην σωστη κατευθυνση, να πιεστουν οι κατασκευαστες να ριξουν τις τιμες. 2
korakios Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) έπεσε στο 6% το ΦΠΑ για φόρτιση ηλεκτρικού οχήματος , φυσικά παραμένει πανάκριβη η φόρτιση εκτός σπιτιού παρά τη μείωση του ΦΠΑ Επεξ/σία 28 Οκτωβρίου 2023 από korakios
Jiakometi Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Είδες η ΔΕΗ ?? !! https://www.skai.gr/news/greece/neo-dei-blue-hub-me-dyo-taxyfortistes-300kw-sto-emporiko-parko-tis-trade-estates-pou-stega Επεξ/σία 6 Νοεμβρίου 2023 από Jiakometi 1
alexiosdimitriadis Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2023 13 minutes ago, Jiakometi said: Είδες η ΔΕΗ ?? !! https://www.skai.gr/news/greece/neo-dei-blue-hub-me-dyo-taxyfortistes-300kw-sto-emporiko-parko-tis-trade-estates-pou-stega Μπράβο στη ΔΕΗ. Το θετικό πιστεύω είναι ότι οι υποδομές γίνονται με βλέψη στο μέλλον γιατί ακόμα δεν έχουν δημιουργηθεί ανάγκες για τέτοια συγκέντρωση φορτιστών σε ένα σημείο (π.χ. εμπορικό κέντρα). Π.χ. Στο ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκης υπάρχουν 20-30 σημεία φόρτισης (αργοί+γρήγοροι) που δεν έχω δει ποτέ να γεμίζουν. Αλλά σίγουρα με την αύξηση των πωλήσεων των ηλεκτρικών σύντομα θα αναγνωρίσουμε όλοι το γεγονός ότι κάποιοι είδαν πιο μπροστά. 1
gbras Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2023 1 hour ago, alexiosdimitriadis said: Μπράβο στη ΔΕΗ. Το θετικό πιστεύω είναι ότι οι υποδομές γίνονται με βλέψη στο μέλλον γιατί ακόμα δεν έχουν δημιουργηθεί ανάγκες για τέτοια συγκέντρωση φορτιστών σε ένα σημείο (π.χ. εμπορικό κέντρα). Π.χ. Στο ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκης υπάρχουν 20-30 σημεία φόρτισης (αργοί+γρήγοροι) που δεν έχω δει ποτέ να γεμίζουν. Αλλά σίγουρα με την αύξηση των πωλήσεων των ηλεκτρικών σύντομα θα αναγνωρίσουμε όλοι το γεγονός ότι κάποιοι είδαν πιο μπροστά. Δεν εχεις δει ποτε να γεμιζουν γιατι οι τιμες ειναι υπερβολικες. Αν τις χαμηλωνε σημαντικα τοτε θα γεμιζαν. Αναρωτιεται κανεις τι καπνιζουν στην deiblue.. 1
alexiosdimitriadis Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 23 minutes ago, gbras said: Δεν εχεις δει ποτε να γεμιζουν γιατι οι τιμες ειναι υπερβολικες. Αν τις χαμηλωνε σημαντικα τοτε θα γεμιζαν. Αναρωτιεται κανεις τι καπνιζουν στην deiblue.. Αυτό είναι μάλλον, σωστό. Σαν δίκτυο πάντως πρέπει να έχει τις πιο χαμηλές τιμές (εκτός του δικτύου της Τέσλα). Π.χ. της NRG είναι 0.42 για AC έναντι 0.4 της ΔΕΗ. Περίεργο πάντως που περιμένουν 350% κέρδος σε σχέση με την οικιακή φόρτιση που είναι στα 0.1 - 0.15. Φυσικά η επένδυση στους γρήγορους φορτιστές είναι μεγάλη αλλά στους αργούς είναι σχετικά οικονομική (1000-1200 ευρώ ανά φορτιστή), θα έπρεπε να είναι πιο ανταγωνιστικές οι τιμές από τη στιγμή που τόσο σπάνια χρησιμοποιούνται. Επεξ/σία 6 Νοεμβρίου 2023 από alexiosdimitriadis 1
Jiakometi Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2023 32 λεπτά πριν, gbras είπε Δεν εχεις δει ποτε να γεμιζουν γιατι οι τιμες ειναι υπερβολικες. Αν τις χαμηλωνε σημαντικα τοτε θα γεμιζαν. Αναρωτιεται κανεις τι καπνιζουν στην deiblue.. Βέβαια το σενάριο φόρτισης σε ταξίδι και μάλιστα σε ταχυφορτιστη είναι ότι ξεκινάμε από το σπίτι στο 100% και φορτίζουμε, αν χρειάζεται, και όσο χρειάζεται για να φτάσουμε στον προορισμό μας όπου θα ξανά φορτίσουμε το βράδυ. Επίσης οι τιμές της ΔΕΗ ( € 0.4 - 0.64 /KWh είναι ευθέως συγκρίσιμες με το κόστος ανεφοδιασμού ενός θερμικού βενζίνης μα κατανάλωση 6.5 lt/100 kms, που το λες μάλλον οικονομικό. Σε περιστασιακή βάση δεν είναι άσχημο. Αν κάποιος οργώνει την Ελλάδα κάθε εβδομάδα τίποτε συμφωνώ. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν είναι η ενδεδειγμένη επιλογή για αυτόν. (Ακόμη).
gbras Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 16 minutes ago, alexiosdimitriadis said: Αυτό είναι μάλλον, σωστό. Σαν δίκτυο πάντως πρέπει να έχει τις πιο χαμηλές τιμές (εκτός του δικτύου της Τέσλα). Π.χ. της NRG είναι 0.42 για AC έναντι 0.4 της ΔΕΗ. Περίεργο πάντως που περιμένουν 350% κέρδος σε σχέση με την οικιακή φόρτιση που είναι στα 0.1 - 0.15. Φυσικά η επένδυση στους γρήγορους φορτιστές είναι μεγάλη αλλά στους αργούς είναι σχετικά οικονομική (1000-1200 ευρώ ανά φορτιστή), θα έπρεπε να είναι πιο ανταγωνιστικές οι τιμές από τη στιγμή που τόσο σπάνια χρησιμοποιούνται. Θα επρεπε να ειναι ακριβως το μισο. Τωρα αυτος που δεν εχει παρκιγκ λεει σιγα μην παρω ηλεκτρικο να μου ερχεται το ιδιο με την βενζινη ( που δεν ειναι ομως ) και να περιμενω να φορτισω. Την αποσβεση την κανεις με την χρηση , καλυτερα λιγα απο πολλους παρα να περιμενεις πολλα απο λιγους. Βλεπω απειρους φορτιστες που ειναι αχρησιμοποιητοι. Πραγματικα αυτοι που παιρνουν αποφασεις στην DeiBlue ειτε ειναι εντελως ασχετοι ειτε εντελως αδιαφοροι στο πως θα παει το project. Εδω πως "προωθει¨ η DEIBLUE την ηλεκτροκινηση.. Επεξ/σία 6 Νοεμβρίου 2023 από gbras 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα