Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά για την ώρα μπορεί κάποιος να κινηθεί σε microcar ev για δεύτερο αμάξι ή κάποιος που θελει για πόλη να κανει την δουλειά του, ΑΝ πεσει λίγο ακόμη η τιμη και εχει ac.. ας πούμε το τοπολινο στην Ιταλία μπορεί να αποκτηθεί με 2700€ μπροστά και 48 δόσεις ίσαμε 78€ νομίζω ππυ είναι οσο κανει η μηνιαία σε ΜΜΜ . Ετσι κατι γίνεται.. μικρο ρίσκο δλδ. Προϋπόθεση να υπάρχει γκαράζ 

Επεξ/σία από Varnavas89
  • Απαντ. 5,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
7 minutes ago, korakios said:

Ωραία πατέντα , φυσικά αποκλείεται τα καρτέλ να την αφήσουν να έρθει έστω και με προσιτή τιμή

https://www.carandmotor.gr/nea/100-hiliometra-horis-na-kapseis-stagona-benzinis

Ναι, θα τον φάνε τα συμφέροντα όπως έφαγαν και τον Πέτρο Ζωγράφο 😂

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Ναι, θα τον φάνε τα συμφέροντα όπως έφαγαν και τον Πέτρο Ζωγράφο 😂

κρίνοντας το πόσο τρενάρουν να ξεκινήσουν σε ευρεία μορφή τα πιλοτικά προγράμματα που τρέχουν για μετατροπές , μάλλον θα τον φάνε

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, korakios είπε

Ωραία πατέντα , φυσικά αποκλείεται τα καρτέλ να την αφήσουν να έρθει έστω και με προσιτή τιμή

https://www.carandmotor.gr/nea/100-hiliometra-horis-na-kapseis-stagona-benzinis

να σου πω την αληθεια αναρωτιομουν ποτε θα φιαξουν ενα συστημα ηλεκτροκινησης για τα μπροστινοκινητα που να αντικαθιστα τα πισω φρενα με ηλεκτροκινητηρες. αλλωστε ειναι μονο 30% το φρενο που παιρνεις απο πισω και ανετα μπορει να το κανει ενα μοτερ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

να σου πω την αληθεια αναρωτιομουν ποτε θα φιαξουν ενα συστημα ηλεκτροκινησης για τα μπροστινοκινητα που να αντικαθιστα τα πισω φρενα με ηλεκτροκινητηρες. αλλωστε ειναι μονο 30% το φρενο που παιρνεις απο πισω και ανετα μπορει να το κανει ενα μοτερ.

μα ήδη όλα τα mild hybrid εκμεταλλεύονται το φρενάρισμα

το νέο fiat μάλιστα μπορεί και να κινείται μόνο ηλεκτρικά μέχρι 30χλμ/ώρα

edit : το "κατόρθωμα" πάει στο οτι είναι mild hybrid και όχι hybrid όπως τα toyota

______________________________________

θα τρώει χώρο απο τη ρεζέρβα σκέφτομαι , άρα θα είναι θέμα που θα μπει η δεξαμενή lpg 😁

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Δημοσ.
1 minute ago, korakios said:

κρίνοντας το πόσο τρενάρουν να ξεκινήσουν σε ευρεία μορφή τα πιλοτικά προγράμματα που τρέχουν για μετατροπές , μάλλον θα τον φάνε

Δεν έχω παρατηρήσει να τα τρενάρει κάποιος, έχεις παρατηρήσει εσύ κάτι;

Ένα όχημα για να κυκλοφορήσει χρειάζεται έγκριση τύπου η οποία όχι μόνο κοστίζει, αλλά και απαιτεί το όχημα να τηρεί κάποιες προδιαγραφές, πήγε κανένας από αυτούς με σωστό όχημα να τη βγάλει πληρώνοντας και του αρνήθηκαν;

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Δεν έχω παρατηρήσει να τα τρενάρει κάποιος, έχεις παρατηρήσει εσύ κάτι;

ναι

Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Ένα όχημα για να κυκλοφορήσει χρειάζεται έγκριση τύπου η οποία όχι μόνο κοστίζει, αλλά και απαιτεί το όχημα να τηρεί κάποιες προδιαγραφές, πήγε κανένας από αυτούς με σωστό όχημα να τη βγάλει πληρώνοντας και του αρνήθηκαν;

ναι , η μία που θυμάμαι υποτίθεται οτι θα τη στηρίξει το κράτος , νομίζω Γαλλία ήταν (ή Δανία?) , πρέπει να είχα ποστάρει βίντεο με ένα 500ράκι που κάνανε

επίσης πρέπει να ξαναπόσταρα to er;vthma πως γίνεται να πουλάνε κιτ μετατροπής online χωρίς κάποια έγκριση

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Δεν έχω παρατηρήσει να τα τρενάρει κάποιος, έχεις παρατηρήσει εσύ κάτι;

Ένα όχημα για να κυκλοφορήσει χρειάζεται έγκριση τύπου η οποία όχι μόνο κοστίζει, αλλά και απαιτεί το όχημα να τηρεί κάποιες προδιαγραφές, πήγε κανένας από αυτούς με σωστό όχημα να τη βγάλει πληρώνοντας και του αρνήθηκαν;

 

δεν γινετε αυτο στην ελλαδα. θεωρητικα υπαρχει το πλαισιο πρακτικα ειναι αδυνατον. μονο για οχηματα εκτος δρομου.

αγγλία/αμερικη γινετε ανετα και υπαρχουν ηδη εκαντονταδες συνεργεια. σχεδον οσα εχουμε εδω για αεριο.

πολυ γνωστο πχ ειναι το https://everrati.com/

 

Δημοσ.
Just now, korakios said:

ναι

ναι , η μία που θυμάμαι υποτίθεται οτι θα τη στηρίξει το κράτος , νομίζω Γαλλία ήταν (ή Δανία?) , πρέπει να είχα ποστάρει βίντεο με ένα 500ράκι που κάνανε

επίσης πρέπει να ξαναπόσταρα to er;vthma πως γίνεται να πουλάνε κιτ μετατροπής online χωρίς κάποια έγκριση

Εξαρτάται πως ακριβώς αντιλαμβάνεται κάποιος το "στήριξη από το κράτος", αν περιμένει να του δώσουν έγκριση τύπου χωρίς κόστος και χωρίς κανέναν απολύτως έλεγχο για ένα δικής του πατέντας όχημα φτιαγμένο με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, τότε ποτέ δεν πρόκειται να την έχει. Πάντως το θυμάμαι το βίντεο, το 500αράκι είχε κοστίσει ένα σκασμό λεφτά, και ο κατασκευαστής του ζητούσε και χρηματοδότες αλλά και "στήριξη" από το κράτος για να καταφέρει να το φτιάχνει με μικρό κόστος.

Κάτι τέτοιο ισχυρίζεται και ο Αυστραλός, αυτό που έφτιαξε του κόστισε $50k, και ισχυρίζεται πως θα μπορούσε να γίνει και με 5k.

Όσο για το κιτ μετατροπής, φαντάζομαι πως το πουλάνε χωρίς κάποια έγκριση επειδή δεν απαγορεύεται.

9 minutes ago, basilis_k6 said:

δεν γινετε αυτο στην ελλαδα. θεωρητικα υπαρχει το πλαισιο πρακτικα ειναι αδυνατον. μονο για οχηματα εκτος δρομου.

αγγλία/αμερικη γινετε ανετα και υπαρχουν ηδη εκαντονταδες συνεργεια. σχεδον οσα εχουμε εδω για αεριο.

πολυ γνωστο πχ ειναι το https://everrati.com/

Αν δεις τις τιμές που ζητάνε όμως θα διαπιστώσεις πως δεν αξίζει τον κόπο, τουλάχιστον όχι για απλά αυτοκίνητα.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

https://www.naftemporiki.gr/finance/world/1519507/lithio-nea-terastia-koitasmata-katarreoyn-oi-times/

Πολλοι αναρατιωντουσαν που θα βρεθει λιθιο για τα δισεκατομμυρια των αυτοκινητων που θα αντικατασταθουν. Αυτη ειναι μια απο τις προσφατες ανακαλυψεις οπως και παρομοιες πριν μερικες μερες στην Ευρωπη. Το οτι το λιθιο ετσι και αλλιως ανακυκλωνεται ειναι ισως λεπτομερεια πλεον μπροστα στα τεραστια κοιτασματα που υπαρχουν. Εκτος απο την εγγυημενη ποσοτητα των υλικων ανοιγει τον δρομο για τεραστια πτωση τιμων των μπαταριων. Οπως αναφερεται και στο αρθρο μετα τα υψηλα πριν απο ενα μολις χρονο οι τιμες λιθιου συνεχως πεφτουν , απο 80κ σημερα στα 23κ. Θεωρω πριν το τελος της δεκαετιας ο τονος θα ειναι γυρω στα 2000 δολλαρια..

Ετσι θα καθυσηχαστουν οι "ανησυχοι" πολιτες αυτου του κοσμου που ειχαν τετοιες αγωνιες αλλα παραλληλα ειναι και φανατικοι οπαδοι των Αραβων με συνθημα " πετρελαιο μεχρι να σβησει ο ηλιος φιλε.."

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, gbras είπε

Εκτος απο την εγγυημενη ποσοτητα των υλικων ανοιγει τον δρομο για τεραστια πτωση τιμων των μπαταριων.

Μέχρι να αρχίσει η εξόρυξη , στην τεράστια πτώση τιμής πώλησης υποθέτω έχουμε καιρό

Όταν ένα ηλεκτρικό panda χωρίς δανεικές επιδοτήσεις θα κάνει 8+ χιλιάρικα , βλέπουμε και για τις υποδομές

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, korakios είπε

Μέχρι να αρχίσει η εξόρυξη , στην τεράστια πτώση τιμής πώλησης υποθέτω έχουμε καιρό

Όταν ένα ηλεκτρικό panda χωρίς δανεικές επιδοτήσεις θα κάνει 8+ χιλιάρικα , βλέπουμε και για τις υποδομές

μεχρι τοτε η toyota θα πουλάει τα υβριδικά σαν ζεστο ψωμακι. 

  • Like 1
Δημοσ.

Οι τιμές του λιθίου μπορεί να πέφτουν από πέρυσι, οι τιμές των ηλεκτρικών δεν πέφτουν....

Κι ούτε νομίζω να πέσουν και πολύ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 hours ago, gbras said:

Εκτος απο την εγγυημενη ποσοτητα των υλικων ανοιγει τον δρομο για τεραστια πτωση τιμων των μπαταριων

Δεν νομίζω να είναι τεράστια, μια μικρή πτώση ίσως. Το λίθιο δεν είναι το μόνο υλικό από το οποίο κατασκευάζονται οι μπαταρίες λιθίου, και ένα από τα υπόλοιπα υλικά κατασκευής τους είναι το κοβάλτιο το οποίο τυγχάνει να είναι ακριβότερο από το λίθιο.

Άσε που θα κάνει ελάχιστη διαφορά στην τιμή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Κάποτε οι μπαταρίες ήταν με διαφορά το ακριβότερο εξάρτημα, ξεπερνούσαν το 50% του κόστους κατασκευής ενός ηλεκτρικού (2010 1.200$/KWh) και η παραμικρή πτώση έκανε μεγάλη διαφορά, ενώ τώρα είναι απλά ένα μικρό μέρος αυτού (Μάιος 2023 110$/KWh).

Επεξ/σία από Joshua21

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...