Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα ηλεκτροκινητα αραγε, βραχυκυκλωνουν (ως ηλεκτρικα) ευκολοτερα αραγε, στα πολλα νερα, σε σχεση με τα βενζινοκινητα;

Φανταζομαι δεν υπαρχει επισημη απαντηση, μαλλον πρεπει να μαθουμε απο την Θεσσαλια απο κατοχους ηλεκτρικων οχηματων, να μας πουν πως τα πηγαν μες τη συμφορα τους με το ηλεκτρικο τους...

Επεξ/σία από mindreader
Δημοσ.
40 minutes ago, mindreader said:

Τα ηλεκτροκινητα αραγε, βραχυκυκλωνουν (ως ηλεκτρικα) ευκολοτερα αραγε, στα πολλα νερα, σε σχεση με τα βενζινοκινητα;

Φανταζομαι δεν υπαρχει επισημη απαντηση, μαλλον πρεπει να μαθουμε απο την Θεσσαλια απο κατοχους ηλεκτρικων οχηματων, να μας πουν πως τα πηγαν μες τη συμφορα τους με το ηλεκτρικο τους...

 

με απασχολησε κ εμενα το θεμα γτ το κανα υποβρύχιο. δεν τιθετε θεμα βραχυκυκλώματος όπως το θέτεις.

Υπάρχει θεμα αν κάτσεις μεσα σε τετοια νερα για αρκετό χρονικό διαστημα κ ο λόγος ειναι οτι ΑΝ πάρει νερο στις μπαταρίες λόγο αρχικης ελαττωματικής στεγάνωσης - που πρεπει να ειναι σε ύψος τυπου στο καπο κ πανω για αρκετο χρονικο οπως στη λαρισα βολο -  ΚΑΙ να περασει και μεσα στη καμπινα η λημνη, οταν στεγνωσει μενουν τα αλατα που μπορει να κανουν βραχυκυκλωμα κ φωτια. 

Μιλάμε για ακραίες περιπτώσεις αλλά γίνεται όπως εγινε στο βολο. 2 3 γνωστους που χω τα θερμικα τους βγηκαν off. 1 παλικαρι με τεσλα λειτουργουσε μεχρι τη δευτερη μερα  μετα αφησε χρόνους. στο σερβισε ξαναπήρε μπροστά βεβαια αφου το φορτησαν χωρις να συμαινει οτι δε θα το βγαλουν ολική προληπτικά η οχι

γιαυτο μικτη κ μονο...

 

  • Like 2
Δημοσ.

Η οποία μεικτή κοστίζει 3κ;

Γενικά είναι πολύ ακριβό σπορ ακόμα και τα Τέσλα είναι εξωτικά αυτοκίνητα στις ελληνικές τσέπες.

Καλή η ηλεκτροκίνηση είμαι φαν από όταν η Τέσλα ήταν μαγαζάκι, αλλά δεν είναι για όλες τις τσέπες ακόμα. Δεν βγαίνουν τα νούμερα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 minutes ago, Vagosman said:

Η οποία μεικτή κοστίζει 3κ;

Απο 800 εως 3000 αναλογος την εταιρία κ τις απαλλαγές 

Με 1100 έχεις ενα πολυ σωστο συμβόλαιο 

Επεξ/σία από sndev
Δημοσ.

Αν είναι να αρχίζουμε τα «5πλάσιο κόστος ασφάλισης επειδή είναι ηλεκτρικό και την χρειάζεται», και άλλα παρόμοια, π.χ. «τάδε κόστος μεταφοράς με την οδική, γιατί θέλει ειδικές συνθήκες», καταρρίπτεται άμεσα το κριτήριο του σημαντικά μικρότερου κόστους χρήσης ετησίως, για να κάνεις την απόσβεση που υπολογίζουν πολλοί στην εξίσωση χρήσης π.χ. στα 10 χρόνια με μικρότερο κόστος ρεύματος από καύσιμο κλπ.

Έτσι κι αλλιώς το αρχικό κεφάλαιο αγοράς είναι σημαντικό εμπόδιο που πρέπει να υπερβεί κάποιος στην παρούσα φάση (που σε πολλές περιπτώσεις μπορεί κανείς να μη μπορεί να την υπερβεί, ασχέτως της «υπόσχεσης» απόσβεσης στη 10ετία). Αν είναι η απόσβεση να είναι τελικά σημαντικά μικρότερη, είναι υπερβολή να χώνουμε σε αυτούς που δεν θέλουν να μπουν στην παρούσα φάση σε αυτή τη μετάβαση.

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση για τον ευρύ πληθυσμό προς το παρόν στη χώρα είναι ένας δρόμος με σειρά if's, τα οποία πρέπει να επιλυθούν.

  • Like 1
Δημοσ.
5 minutes ago, kostasgr78 said:

Αν είναι να αρχίζουμε τα «5πλάσιο κόστος ασφάλισης επειδή είναι ηλεκτρικό και την χρειάζεται», και άλλα παρόμοια, π.χ. «τάδε κόστος μεταφοράς με την οδική, γιατί θέλει ειδικές συνθήκες», καταρρίπτεται άμεσα το κριτήριο του σημαντικά μικρότερου κόστους χρήσης ετησίως, για να κάνεις την απόσβεση που υπολογίζουν πολλοί στην εξίσωση χρήσης π.χ. στα 10 χρόνια με μικρότερο κόστος ρεύματος από καύσιμο κλπ.

Έτσι κι αλλιώς το αρχικό κεφάλαιο αγοράς είναι σημαντικό εμπόδιο που πρέπει να υπερβεί κάποιος στην παρούσα φάση (που σε πολλές περιπτώσεις μπορεί κανείς να μη μπορεί να την υπερβεί, ασχέτως της «υπόσχεσης» απόσβεσης στη 10ετία). Αν είναι η απόσβεση να είναι τελικά σημαντικά μικρότερη, είναι υπερβολή να χώνουμε σε αυτούς που δεν θέλουν να μπουν στην παρούσα φάση σε αυτή τη μετάβαση.

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση για τον ευρύ πληθυσμό προς το παρόν στη χώρα είναι ένας δρόμος με σειρά if's, τα οποία πρέπει να επιλυθούν.

Sorry αλλά πως προκύπτει το 5πλάσιο κόστος ασφάλισης επειδή είναι ηλεκτρικό? Ο φίλος παραπάνω είπε για 1.100, μια μικτή για θερμικό αντίστοιχης αξίας κοστίζει 220?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Sorry αλλά πως προκύπτει το 5πλάσιο κόστος ασφάλισης επειδή είναι ηλεκτρικό? Ο φίλος παραπάνω είπε για 1.100, μια μικτή για θερμικό αντίστοιχης αξίας κοστίζει 220?

Το είπα ξεκάθαρα: αν είναι να πει κάποιος ότι επειδή είναι ηλεκτρικό, την χρειάζεται παραπάνω τη μικτή, τότε σε οδηγεί σε παραπάνω κόστη. Δεν βλέπω την ίδια ανάγκη μικτής σε θερμικά ως τώρα.

Μη κολλάμε στα νούμερα, αν είναι x2, x3, x4, x5. Απλά λέω ότι στις συζητήσεις φανατικών όταν αναφέρονται νούμερα κατοχής/χρήσης ετησίως, να τοποθετούμε τα νούμερα ακριβώς όπως έχουν σε όλα τα επίπεδα και όχι, για να επηρεάσουμε τεχνηέντως τεκμηριώσεις.

Προς το παρόν διαβάζω σχεδόν αποκλειστικά μόνο για το μειωμένο κόστος κίνησης (ρεύμα vs βενζίνη), χωρίς να παρουσιάζονται και όλα τα παράπλευρα κόστη κατοχής ενός ηλεκτρικού, π.χ. όπως μερικά που αναφέρθηκαν.

Δημοσ.

Ανάλογα την ασφαλιστική παίζει και το κόστος. Απλά δεν τα ασφαλίζουν όλες.

Η Allianz ήθελε 1,000€, το ασφαλισα στην Interlife με 690€ ετήσιο συμβόλαιο μικτής με απαλλαγή στα 1,000€. Τεσλα Μ3.

Δημοσ.
Just now, kostasgr78 said:

Το είπα ξεκάθαρα: αν είναι να πει κάποιος ότι επειδή είναι ηλεκτρικό, την χρειάζεται παραπάνω τη μικτή, τότε σε οδηγεί σε παραπάνω κόστη. Δεν βλέπω την ίδια ανάγκη μικτής σε θερμικά ως τώρα.

Μη κολλάμε στα νούμερα, αν είναι x2, x3, x4, x5. Απλά λέω ότι στις συζητήσεις φανατικών όταν αναφέρονται νούμερα κατοχής/χρήσης ετησίως, να τοποθετούμε τα νούμερα ακριβώς όπως έχουν σε όλα τα επίπεδα και όχι, για να επηρεάσουμε τεχνηέντως τεκμηριώσεις.

Προς το παρόν διαβάζω σχεδόν αποκλειστικά μόνο για το μειωμένο κόστος κίνησης (ρεύμα vs βενζίνη), χωρίς να παρουσιάζονται και όλα τα παράπλευρα κόστη κατοχής ενός ηλεκτρικού, π.χ. όπως μερικά που αναφέρθηκαν.

Δεν νομίζω ένα ηλεκτρικό να χρειάζεται περισσότερο τη μικτή από ένα θερμικό. Η περίπτωση που συζητήθηκε παραπάνω ήταν η σπανιότατη/ακραία περίπτωση ένα αυτοκίνητο να μείνει μέσα στο νερό για αρκετό διάστημα, ε σε αυτή τη περίπτωση ακόμα και θερμικό να είναι θα πάθει τεράστια ζημιά.

Επίσης δεν γίνεται να κάνουμε οικονομοτεχνική ανάλυση και να μην κολλάμε στα νούμερα.

Κατά τα άλλα δεν διαφωνώ, όντως κάποιοι φανατισμένοι με την ηλεκτροκίνηση τα παρουσιάζουν όπως τους συμφέρει, και όταν γίνεται κάτι τέτοιο είμαι από τους πρώτους που το επισημαίνουν, η μικτή ασφάλιση όμως δεν είναι παράπλευρο κόστος ενός ηλεκτρικού.

Δημοσ.

Εξαρχής αναφέρθηκα στην τεκμηρίωση που διάβασα παραπάνω (αλλά έχουν υποστηρίξει κι άλλοι ιδιοκτήτες ηλεκτρικού στο παρελθόν) ότι ένα ηλεκτρικό χρειάζεται περισσότερο τη μικτή, άρα παραμένει ένα έξτρα κόστος ετήσιας χρήσης/κατοχής, αν όντως την χρειάζεται κανείς σημαντικά περισσότερο από ένα θερμικό.

Αυτό που λέω: ας μιλήσουμε για όλα τα νούμερα λεπτομερώς και όχι μόνο για κόστος --> ρεύμα VS βενζίνη.

 

Δημοσ.
15 minutes ago, kostasgr78 said:

Αν είναι να αρχίζουμε τα «5πλάσιο κόστος ασφάλισης επειδή είναι ηλεκτρικό και την χρειάζεται», και άλλα παρόμοια, π.χ. «τάδε κόστος μεταφοράς με την οδική, γιατί θέλει ειδικές συνθήκες», καταρρίπτεται άμεσα το κριτήριο του σημαντικά μικρότερου κόστους χρήσης ετησίως, για να κάνεις την απόσβεση που υπολογίζουν πολλοί στην εξίσωση χρήσης π.χ. στα 10 χρόνια με μικρότερο κόστος ρεύματος από καύσιμο κλπ.

Έτσι κι αλλιώς το αρχικό κεφάλαιο αγοράς είναι σημαντικό εμπόδιο που πρέπει να υπερβεί κάποιος στην παρούσα φάση (που σε πολλές περιπτώσεις μπορεί κανείς να μη μπορεί να την υπερβεί, ασχέτως της «υπόσχεσης» απόσβεσης στη 10ετία). Αν είναι η απόσβεση να είναι τελικά σημαντικά μικρότερη, είναι υπερβολή να χώνουμε σε αυτούς που δεν θέλουν να μπουν στην παρούσα φάση σε αυτή τη μετάβαση.

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση για τον ευρύ πληθυσμό προς το παρόν στη χώρα είναι ένας δρόμος με σειρά if's, τα οποία πρέπει να επιλυθούν.

 

ας ξαναπούμε τα ιδια ακόμα 1 φορα.. Όταν ασφαλίζουμε κάτι εχει να κάνει με το τι είναι Αυτό. Άλλη αξία εχει η λαμποργκινη άλλη το τεσλα άλλη το nissan juke άλλη το κια ΑΡΑ αλλα κ τα ασφάλιστρα. Επίσης, πρέπει να συγκρίνουμε τα ίδια, μικτη με μικτή. να πετάξω τι μπάλα στην εξέδρα ? πάρε citroen ami με 10 000 δε θα χεις ιδια ασφάλιστρα προφανώς. Να σε πικαρο λιγο ακομα? αν δε μπορεις να συντηρήσεις ενα τεσλα τοτε δε θα μπορουσες να συντηρησεις καποιο αντιστοιχων δυνατοτήτων θερμικό όχημα που παραληλα πρεπει να σε παλαβός να πάρεις κάτι 40 50 60κ  και να χεις απλή αλλα οκ δικη μου οπτικη αυτο 

7 minutes ago, kostasgr78 said:

Μη κολλάμε στα νούμερα, αν είναι x2, x3, x4, x5. Απλά λέω ότι στις συζητήσεις φανατικών όταν αναφέρονται νούμερα κατοχής/χρήσης ετησίως, να τοποθετούμε τα νούμερα ακριβώς όπως έχουν σε όλα τα επίπεδα και όχι, για να επηρεάσουμε τεχνηέντως τεκμηριώσεις.

Προς το παρόν διαβάζω σχεδόν αποκλειστικά μόνο για το μειωμένο κόστος κίνησης (ρεύμα vs βενζίνη), χωρίς να παρουσιάζονται και όλα τα παράπλευρα κόστη κατοχής ενός ηλεκτρικού, π.χ. όπως μερικά που αναφέρθηκαν.

κανεις το λαθος κ αναφερεσε συχνά στα άκρα. Έχω αναφέρει ακριβώς το κοστολόγιο σε αυτό το νήμα μάλιστα αλλα στον αντιλογο τονίζουμε μόνο ότι μας βολεύει. 

οσον αφορά τις συζητήσεις φανατικων, οπου απεχω , να εχεις στην ακρη του μυαλου σου οτι ο κατοχος μπορει να εχει nissan leaf η κατι αλλο ηλεκτρικο, δεν εχουν ολοι τεσλα κ bmw ΚΑΙ αυτοι που εχουν πριν πολυ πιθανον να χαν παλι κατι αντιστοιχο οπου ετρωγε το πατο του κ κανουν συγκριση με αυτο. Δε μπορεις να μου συγκρινεις τη καταναλωση ενος ματιζ με ενα peugeot 308 πχ. δε γινεται τωρα να κυκλοφορεις με golf κ να θες τεσλα κ να τα συγκρινεις σε ολα τα επιπεδα απο καταναλωση απο ασφαληστρα απο ανταλακτικα απο λαδια ξυδια απαιτησεις.

Και ΝΑΙ το κόστος είναι μειωμένο στο ΣΥΝΟΛΟ κατά πολύ  τουλάχιστον τα πρώτα έτη ΕΦΟΣΟΝ πληρεί ο χρηστης τα IF που εχουμε ξαναπεί. 

 

 

13 minutes ago, netgeo said:

Η Allianz ήθελε 1,000€, το ασφαλισα στην Interlife με 690€ ετήσιο συμβόλαιο μικτής με απαλλαγή στα 1,000€. Τεσλα Μ3.

Είσαι παλαβός για 300 ε... 

απο την αλλη με ενδιαφερει αυτοτο alianz 1000 που το ξεφύτρωσες τι καλυψεις κ απαλαγες εχει 

Δημοσ.

Φανατικοί φίλοι και εχθροί της ηλεκτροκίνησης, όπως Ολυμπιακοί,Παναθηναικοί, έχουμε και λέμε cupra born 42.000 ευρώ μείον 8.000 επιχορήγηση τελική τιμή 34.000 ευρώ, ασφάλεια μικτή και για δεινόσαυρους λόγω Κούλη, 1150 ευρώ με απαλαγή 600 ευρώ, ποσό ασφάλισης 42.000 ευρώ, φόρτιση δωρεάν μέχρι στιγμής π.χ. δημαρχείο Χολαργου 2.000 χιλ. μέχρι στιγμής, μετά στο σπίτι το βράδυ με το νυχτερινό ρεύμα με 0,15 λεπτά. σε αυτούς τους 2 μήνες χρήσης κέρδος μόνο απο βενζίνη 310 ευρώ, δεν βάζω καθόλου σέρβις, φίλτρα, λάδια, μπουζί, κ.λ.π. δεν προσπαθώ να πείσω κανένα, εχω nissan pulsar diesel 6ετίας με κατανάλωση 5.1 λίτρα, αν είχα τα 42.000 ευρώ ναι θα έπαιρνα ηλεκτρικό.

Δημοσ.
3 minutes ago, kostasgr78 said:

Εξαρχής αναφέρθηκα στην τεκμηρίωση που διάβασα παραπάνω (αλλά έχουν υποστηρίξει κι άλλοι ιδιοκτήτες ηλεκτρικού στο παρελθόν) ότι ένα ηλεκτρικό χρειάζεται περισσότερο τη μικτή, άρα παραμένει ένα έξτρα κόστος ετήσιας χρήσης/κατοχής, αν όντως την χρειάζεται κανείς σημαντικά περισσότερο από ένα θερμικό.

Επίσης κάτι άλλο που ξέχασα πριν, η μικτή ασφάλιση (ίδιες ζημιές) είναι μια έξτρα κάλυψη που σε περίπτωση ατυχήματος δικής σου υπαιτιότητας η ασφαλιστική σου καλύπτει κατά ένα ποσοστό και τη δική σου ζημιά.

Οι ζημιές από πλημμύρα όμως είναι κάτι διαφορετικό, για αυτές χρειάζεσαι άλλη ειδική κάλυψη που λέγεται "κάλυψη από ειδικά φαινόμενα" και φυσικά να αναφέρεται ρητά ότι καλύπτει ζημιές που προκλήθηκαν από "πλημμύρα, καταιγίδα".

11 minutes ago, kostasgr78 said:

Αυτό που λέω: ας μιλήσουμε για όλα τα νούμερα λεπτομερώς και όχι μόνο για κόστος --> ρεύμα VS βενζίνη.

Να μιλήσουμε, δεν διαφωνώ, αλλά ο ισχυρισμός ότι ένα ηλεκτρικό χρειάζεται περισσότερο τη μικτή δεν ευσταθεί.

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, sndev είπε

 Έχω αναφέρει ακριβώς το κοστολόγιο σε αυτό το νήμα μάλιστα αλλα στον αντιλογο τονίζουμε μόνο ότι μας βολεύει. 

Δεν μπορώ να βρω εύκολα στο παρόν νήμα συγκεκριμένα παραδείγματα (έχει μεγαλώσει πολύ σε σελίδες).

Έχεις έτοιμη κάποια σύγκριση με αναλυτικά νούμερα (μόνο αν κάνεις ένα γρήγορο copy, να μη χρειάζεται χρόνο), με συγκεκριμένα παραδείγματα αυτοκινήτων για καινούρια αγορά;

Θα είχε ενδιαφέρον ένα παράδειγμα με B-segment πιο πόλης και ένα παράδειγμα C-segment πιο ολοκληρωμένης οικογενειακής λύσης. Ας πούμε με ένα σενάριο 20.000χλμ ετησίως και φόρτιση κυρίως στο σπίτι με οικιακό τιμολόγιο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...