Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
54 minutes ago, afelis said:

Ισως το γραφτό κείμενο να μην είναι κατανοητό, δεν ισχυρίζομαι εγω το γράφει κάποιος ο οποίος έκανε τα χιλιόμετρα, που γράφει με το αυτοκίνητο που έχει αν λέει ψέματα δεν το γνωρίζω,αλλά ελαφρά την καρδία δεν τον λέω ψεύτη, προσωπικά έχω όλες τις προυποθέσεις, μονοκατοικία,παρκινγκ,τριφασικό ρεύμα, μου λείπει το πιο σημαντικό τα 45.000 ευρώ - +, το πιο σημαντικό κανένας δεν μπορεί να μας υποχρεώσει να πάρουμε ηλεκτρικό,αυτά απο εμένα.

Αυτά που γράφω εγώ όμως μια χαρά τα χαρακτήρισες ελαφρά την καρδία "παρλαπίπες", παρόλο που ταυτόχρονα τα τεκμηρίωσα.

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Ηλεκτρικό μόνο για μέσα στην πόλη.

Με Tesla πλήρως φορτισμένο πήγε Αθήνα Λουτράκι, γύρισε και είχε 20% υπόλοιπο μπαταρίας (και στον δρόμο το ανώτερο 120 klm/h).

Επίσης ποτέ δεν κατάλαβα (μπορεί να είμαι και χαζός) με ποιο τρόπο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι οικολογικά.

Οκ δεν έχουν καυσαέρια αλλά για να φορτιστούν καταναλώνουν ενέργεια η οποία (πολύ) σπανίως παράγεται με οικολογικό τρόπο.

Επίσης κάθε 10 χρόνια (maximum) που θα πρέπει να αλλάζουν τις τεράστιες μπαταρίες τους με το ανάλογο κόστος...

Τέλος για να ευχαριστηθείς τις extreme επιδόσεις των ηλεκτρικών πρέπει ανά μία ώρα χρήσης (το πολύ) να το φορτίζεις....

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, stamatisj1 said:

Καλησπέρα,

Ηλεκτρικό μόνο για μέσα στην πόλη.

Με Tesla πλήρως φορτισμένο πήγε Αθήνα Λουτράκι, γύρισε και είχε 20% υπόλοιπο μπαταρίας (και στον δρόμο το ανώτερο 120 klm/h).

Επίσης ποτέ δεν κατάλαβα (μπορεί να είμαι και χαζός) με ποιο τρόπο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι οικολογικά.

Οκ δεν έχουν καυσαέρια αλλά για να φορτιστούν καταναλώνουν ενέργεια η οποία (πολύ) σπανίως παράγεται με οικολογικό τρόπο.

Επίσης κάθε 10 χρόνια (maximum) που θα πρέπει να αλλάζουν τις τεράστιες μπαταρίες τους με το ανάλογο κόστος...

Τέλος για να ευχαριστηθείς τις extreme επιδόσεις των ηλεκτρικών πρέπει ανά μία ώρα χρήσης (το πολύ) να το φορτίζεις....

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Renewable_energy_in_Greece

30+% ήδη, 61% σε 6 χρόνια. Άρα σε μεγάλο ποσοστό η ενεργεία είναι πράσινη, και το ποσοστό μόνο αυξάνεται. Επίσης 20% απωλεια ενέργειας στα ηλεκτρικά, το λες κάπως πιο αποδοτικό το το 20% των εσωτερικής καύσης. 

Άσε που η έλλειψη καυσαερίων στις πόλεις είναι σωτήρια.
 

Και οι μπαταρίες σε σημαντικό ποσοστό ανακυκλώνονται , σαφώς καλύτερα από τις μηχανές των εσωτερικής καύσης που απλά είναι παλιοσίδερα μετά.


Αθήνα Λουτράκι, 160 κμ συνολικά και να έφαγε 80% μπαταρία, I call bullshit, εκτός αμα πιστεύεις ότι οντως έτρωγε 40 kWh/100 km…

Με EQS και με ταχύτητα ~130 km, έκανα ~90 κμ και είχα ακόμη 81% μπαταρία. Αλλά μάλλον εσυ ξέρεις καλύτερα φυσικά…

 

 

 

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 5
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Papakaliati είπε

Και οι μπαταρίες σε σημαντικό ποσοστό ανακυκλώνονται

μέχρι πέρυσι όχι πάντως , φέτος δεν ξέρω αν ξεκίνησαν ανακυκλωμένες στην Ε.Ε.

6 ώρες πριν, stamatisj1 είπε

Επίσης ποτέ δεν κατάλαβα (μπορεί να είμαι και χαζός) με ποιο τρόπο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι οικολογικά.

απλά το μείγμα ρεύματος έχει μέσα και κάποιες ΑΠΕ το βράδυ που συνήθως φορτίζει ο κόσμος, ή ιδανικά με φ/β την ημέρα , αλλά το πρόβλημα είναι η κατασκευή τους που μόνο οικολογική δεν είναι . Μετά απο Χ χλμ (πχ η volvo είχε αναφέρει ~200000 περίπου εξισορροπεί και ρυπαίνεις μόνο απο το ρεύμα , για άλλες εταιρίες δε θυμάμαι τα χλμ)

Το μόνο οικολογικό καύσιμο αυτή τη στιγμή είναι το βιοαέριο και βιομεθάνιο

6 ώρες πριν, stamatisj1 είπε

Με Tesla πλήρως φορτισμένο πήγε Αθήνα Λουτράκι, γύρισε και είχε 20% υπόλοιπο μπαταρίας (και στον δρόμο το ανώτερο 120 klm/h).

μοντέλο - έτος / χλμ / % υγεία μπαταρίας ?

  • Like 1
Δημοσ.

ξερει κανενας αν υπαρχουν σχεδια απο οποιονδήποτε κατασκευαστη για κιβωτιο η κατι που να λυνει το προβλημα της εξωφρενικης καταναλωση σε ταχυτητες ταξιδιου? ωραια η χαμηλη καταναλωση αλλα το να κανεις ταξιδι με ταχυτητες που επιανε και το ατος του 2005 ειναι μαζοχισμος.

Δημοσ.
6 hours ago, Papakaliati said:

Αθήνα Λουτράκι, 160 κμ συνολικά και να έφαγε 80% μπαταρία, I call bullshit, εκτός αμα πιστεύεις ότι οντως έτρωγε 40 kWh/100 km…

Βασικά 40KWh/100km μόνο αν είχε μπαταρία 80KWh, αν είχε πχ 51 (m3 standard range 2021) τότε έτρωγε 25,5KWh/100km, που και πάλι υπερβολικό ακούγεται.

6 hours ago, Papakaliati said:

Με EQS και με ταχύτητα ~130 km, έκανα ~90 κμ και είχα ακόμη 81% μπαταρία.

Με 108 KWh μπαταρία? Αν ναι τότε σου έτρωγε 22,8KWh/100km, τόσο περίπου το είχε μετρήσει και το auto bild με την ίδια ταχύτητα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/8/2023 στις 6:35 ΜΜ, Papakaliati είπε

Και οι μπαταρίες σε σημαντικό ποσοστό ανακυκλώνονται

Πες μου το ποσοστό των μπαταριών που ανακυκλώνει η Ελλάδα και το ποσοστό που θάβει...

Στις 25/8/2023 στις 6:35 ΜΜ, Papakaliati είπε

σαφώς καλύτερα από τις μηχανές των εσωτερικής καύσης που απλά είναι παλιοσίδερα μετά

Τα απλά παλιοσίδερα ανακυκλώνονται 100% και από αυτά φτιάχνουν τα τέσλα.

 

Αν αγόραζαν όλοι οι Έλληνες ηλεκτρικό να δω μετά που θα βρίσκαμε το ρεύμα, πόσο θα κόστιζε και πόσο οικολογικό θα ήταν.

Να μην πω τι θα γίνεται στην εθνική Αθηνών-Θεσσαλονίκης...

Επεξ/σία από jimakos00
  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, jimakos00 said:

Πες μου το ποσοστό των μπαταριών που ανακυκλώνει η Ελλάδα και το ποσοστό που θάβει...

Τα απλά παλιοσίδερα ανακυκλώνονται 100% και από αυτά φτιάχνουν τα τέσλα.

 

Αν αγόραζαν όλοι οι Έλληνες ηλεκτρικό να δω μετά που θα βρίσκαμε το ρεύμα, πόσο θα κόστιζε και πόσο οικολογικό θα ήταν.

Να μην πω τι θα γίνεται στην εθνική Αθηνών-Θεσσαλονίκης...

Αλήθεια πιστευεις πραγματικα οτι η μπαταρια στο ηλεκτρικο θα τη βγάλει ο φαιδων κ θα τη πετάξει στο μπλε καδο; 

Η επομένη μεγαλη μπισνα είναι η ανακυκλωση αυτων των μπαταριών. Με την έλλειψη λιθίου το κοστος θα ανεβει κ τον σκουπίδι σου θα νε θησαυρός για αυτές τις εταιρείες καθως θα το παίρνουν σε μεγαλο ποσοστο απο εκεί τσαμπα κ θα το πουλανε χρυσο . Θα δεις πως θα ξεπετιωνται κ δεν ειναι αναγκη να ειναι στην Ελλάδα. Μη μου πεις οτι θέλει μια 10ετια αυτο γτ θα σου πω θελει κ μια 10ετια εαν χρειαστεί καποιος βα σκευτει να αλλαξει μπαταρία αν δε τη βαλει σε κανα φ/β. 

Οσο που θα έβρισκες τοσο ρευμα απλα θα το έβρισκες γτ δε θα γινοταν απο τη μια μερα στην αλλη. Μεχρι να φτασει σε ενα 20 % θα φτιαχνονται υποδομες αναγκαστικά γτ υπαρχει κονομα στη μεση κ κονδύλια. Τωρα δεν ειναι ουτε 3% αν δε κανω λάθος. Τα ιδια λεγανε κ το 90 με τα aircontition. 

Τωρα ποσο οικολογικο θα νε δε το ξέρω αλλα η ταση ειναι προς τα εκεί.

  • Like 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To θεμα ειναι να ριξουν τις απαραδκτες τιμες, και να υπαρξει ανταγωνισμος γιατι τωρα ειναι καρτελ ( και εδω)

Επεξ/σία από gbras
Δημοσ.
On 27/08/2023 at 13:00, jimakos00 said:

Πες μου το ποσοστό των μπαταριών που ανακυκλώνει η Ελλάδα και το ποσοστό που θάβει...

Ποσοστό μπαταριών γενικά και αόριστα δεν έχει κάποιο νόημα να αναφέρουμε, οι μπαταρίες μολύβδου-οξέως όμως (οι κλασσικές μπαταρίες εκκίνησης των αυτοκινήτων με ΜΕΚ) ανακυκλώνονται σε ποσοστό κάτι παραπάνω από 92%.

Δημοσ.

Αν ημουν στην Θεσσαλια παντως με αυτες τις πλημμυρες, θα ηθελα να εχω να αντιμετωπισω μονο αν θα βρω δρομο ανοιχτο να παω καπου, και οχι και να ψαχνω και για φορτιστη για το ηλεκτρικο αυτοκινητο, σε μια περιοχη χωρις ρευμα επι μερες....μιλησα με φιλο στα Τρικαλα, και με εκλεισε στα 3 λεπτα γιατι μετα βιας εβρισκε να φορτισει κινητο, ποσο μαλλον αυτοκινητο....

Βενζινοκινητο αυτοκινητο σε δυσκολες καταστασεις, οπως τωρα στη Θεσσαλια, ενα προβλημα λιγοτερο στην ηδη δυσκολη καθημερινοτητα...

Αυτο γιατι πολλοι εχουν παρει διαζυγιο με τη σκεψη....

  • Sad 2
Δημοσ.
27 minutes ago, mindreader said:

Αν ημουν στην Θεσσαλια παντως με αυτες τις πλημμυρες, θα ηθελα να εχω να αντιμετωπισω μονο αν θα βρω δρομο ανοιχτο να παω καπου, και οχι και να ψαχνω και για φορτιστη για το ηλεκτρικο αυτοκινητο, σε μια περιοχη χωρις ρευμα επι μερες....μιλησα με φιλο στα Τρικαλα, και με εκλεισε στα 3 λεπτα γιατι μετα βιας εβρισκε να φορτισει κινητο, ποσο μαλλον αυτοκινητο....

Βενζινοκινητο αυτοκινητο σε δυσκολες καταστασεις, οπως τωρα στη Θεσσαλια, ενα προβλημα λιγοτερο στην ηδη δυσκολη καθημερινοτητα...

Αυτο γιατι πολλοι εχουν παρει διαζυγιο με τη σκεψη....

Ανάγκες για ανεφοδιασμό έχει και ένα ηλεκτροκίνητο και ένα βενζινοκίνητο, με τη διαφορά ότι για μικρές αποστάσεις το βενζινοκίνητο χρειάζεται πιο συχνά ανεφοδιασμό.

Επίσης χωρίς ρεύμα ούτε βενζίνη μπορείς να βρεις γιατί δεν δουλεύουν οι αντλίες στα βενζινάδικα.

Σκέψου ξανά τώρα το ποιος έχει πάρει διαζύγιο με τη σκέψη...

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gbras είπε

To θεμα ειναι να ριξουν τις απαραδκτες τιμες, και να υπαρξει ανταγωνισμος γιατι τωρα ειναι καρτελ ( και εδω)

Οι τιμές δεν πρόκειται να πέσουν  σύντομα για δύο λόγους. 
- Οι τιμές της ενέργειας γενικά  είναι υψηλές παντού τώρα και αυτό οφείλεται στην διεθνή συγκυρία.
- Στο στάδιο του early adoption, όλα είναι ακριβότερα. Προϊόντα και υπηρεσίες. 
 

Σε κάθε  περίπτωση η φόρτιση σε ταχυφορτιστές των ΣΕΑ ή γενικότερα δημόσιας χρήσης μπορεί να είναι ακριβότερη, αλλά πρέπει να σκεφτούμε ότι είναι ένα σεναριο ανάγκης.
 Φεύγω από το  σπίτι με φόρτιση 100% και για να πάω  Θεσσαλονίκη (κλισέ σενάριο το ξέρω, λες και όλοι αυτοί που το χρησιμοποιούν ταξιδεύουν κάθε εβδομάδα Αθηνα - Θεσσαλονίκη),  σταματάω για 20’ για καφε - τουαλέτα και φόρτιζω  γύρω στο 25% ηια να φτασω Θεσσαλονικη όπου θα φορτισω πάλι το βράδυ όπου μείνω. (Σπιτι - ξενοδοχείο). 

Σε τέτοιο σενάριο η τιμή δεν νομίζω να είναι ο καθοριστικότερος παράγοντας. Σημαντικότερη είναι η ευκολία χρήσεως. (ή η τυχόν απουσία της). 
Άλλωστε ακόμη και στα 0,6€/KWh πάλι είναι οικονομικότερη από ορυκτά καύσιμα. 
 

Σε κάθε περίπτωση, ναι συμφωνώ οι τακτικές καρτέλ σε όποιο τομέα της οικονομικής ζωής και αν συμβαίνουν (τηλεπικοινωνίες, μεταφορές, καύσιμα κλπ) είναι καταδικαστέες, αλλά αυτό το θέμα, (και η λύση του), είναι μιά άλλη συζήτηση. 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...