gbras Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2023 1 hour ago, Joshua21 said: 531 ή και λίγο παραπάνω θα μπορούσε να βγάλει υπό ιδανικές συνθήκες δλδ: 1 hour ago, Joshua21 said: 1. μόνο μέσα σε πόλη και όχι σε νησί που κινείται το συγκεκριμένο Στο δικο μου WLTP ειναι 484. Το καλοκαιρι βγαζω πανω απο 600 μεσα στην πολη Σε μικρο νησι ειναι ιδιες συνθηκες με πολη δηλαδη χαμηλες ταχυτητες 1 hour ago, Joshua21 said: 2. με αργόσχολο οδηγό, και όχι οδηγό ταξί που τον ενδιαφέρει πιο πολύ να βγάλει περισσότερες κούρσες παρά να πετύχει τα καλύτερα δυνατά νούμερα αυτονομίας Τι παει να πει αργοσχολος? Αμφιβαλλω οτι μπορει να παει πανω απο 100 μεσα στο νησι. Δεν ειναι και κρητη ουτε Ροδος που θα βρει και λιγο δρομο να το πατησει. 1 hour ago, Joshua21 said: 3. με εξωτερική θερμοκρασία 23°C και χωρίς χρήση A/C, τέτοιες συνθήκες το καλοκαίρι εκεί μόνο νύχτα Ναι αυτα ειναι θεωρητικα που δεν ισχυουν. Στην πραξη 30-35 βαθμοι ειναι καλυτεροι για την αυτονομια. Απλα μπορει να δουλευει λιγο παραπανω το AC 1 hour ago, Joshua21 said: 4. με τα εργοστασιακά λάστιχα που είναι φτιαγμένα για μέγιστη οικονομία, και όχι αυτά που έβαλε για αντοχή. Ναι αλλα να χασει 10%. Δεν περιμενω απο λαστιχα να επηρεασουν περισσσοτερο . Και πολυ λεω. 1 hour ago, Joshua21 said: Μα κατά κανόνα έτσι δουλεύουν τα ταξί στα νησιά γενικότερα, οι αποστάσεις είναι μεγάλες, Εξαρταται το νησι, στο συγκεκριμενο απο την μια ακρη στην αλλη ειναι 35χιλιομετρα το πολυ. Και δεν ειναι κατι που θα γινει συχνα. Αν δεν κανω τις διαδρομες δεν μπορω να ξερω σιγουρα απλα μου φαινεται παραξενο. Για ενα οδηγο ειναι πολυ μεγαλη αυτονομια για να μην φτανει σε μια ημερα. Θα περιμενα να εχει μονο την μιση μπαταρια καταναλωση.
Joshua21 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 4 hours ago, gbras said: Στο δικο μου WLTP ειναι 484. Το καλοκαιρι βγαζω πανω απο 600 μεσα στην πολη Δηλαδή φθινόπωρο και άνοιξη βγάζεις πάνω από 700; Η Hyundai μιλάει για αυτονομία βάση WLTP εντός πόλης έως 480χλμ, θα έβαζα στοίχημα ότι εσύ δεν μας τα λες σωστά 2 hours ago, gbras said: Σε μικρο νησι ειναι ιδιες συνθηκες με πολη δηλαδη χαμηλες ταχυτητες Η Αστυπάλαια είναι μικρή στο χάρτη αλλά οι αποστάσεις είναι πολύ μεγάλες, ενδεικτικά από τη Χώρα το νέο λιμάνι απέχει 6km και το αεροδρόμιο 10km. Ε σε αυτές τις διαδρομές που είναι και οι πιο συνηθισμένες οι ταχύτητες κάθε άλλο παρά χαμηλές είναι, καμία σχέση με τη μέση ταχύτητα των 14km/h στην Αθήνα. 3 hours ago, gbras said: Τι παει να πει αργοσχολος? Αμφιβαλλω οτι μπορει να παει πανω απο 100 μεσα στο νησι. Δεν ειναι και κρητη ουτε Ροδος που θα βρει και λιγο δρομο να το πατησει. Αργόσχολος = χασομέρης, αυτός που δεν ασχολείται με κάτι, που δεν τον νοιάζει αν θα κάνει μια διαδρομή 10 λεπτών σε μισή ώρα. Και ναι, δεν διαφωνώ ότι μπορεί να πάει στο νησί με πάνω από 100, η κατανάλωση στα 100 όμως δεν έχει καμία σχέση με την κατανάλωση στην πόλη, με 100 πέφτει στην χαμηλότερο νούμερο αυτονομίας που δίνει η αντιπροσωπεία (από 360 έως 520 δίνει για το pro). 3 hours ago, gbras said: Ναι αυτα ειναι θεωρητικα που δεν ισχυουν. Στην πραξη 30-35 βαθμοι ειναι καλυτεροι για την αυτονομια. Απλα μπορει να δουλευει λιγο παραπανω το AC Αυτά που γράφεις είναι ξεκάθαρα παραπληροφόρηση. Σύμφωνα με μια συγκεκριμένη έρευνα η μείωση της αυτονομίας στους 27 βαθμούς ήταν 2,8%, στους 32 5%, και σε μερικές περιπτώσεις που η θερμοκρασία ξεπερνούσε τους 38 η μείωση έφτανε το 31%!!! 3 hours ago, gbras said: Ναι αλλα να χασει 10%. Δεν περιμενω απο λαστιχα να επηρεασουν περισσσοτερο . Και πολυ λεω. Σε αυτό δε διαφωνώ, και πολύ λες, αλλά τα λάστιχα είναι μόνο ο ένας από τους 4 παράγοντες που περιέγραψα. 4 hours ago, gbras said: Εξαρταται το νησι, στο συγκεκριμενο απο την μια ακρη στην αλλη ειναι 35χιλιομετρα το πολυ. Και δεν ειναι κατι που θα γινει συχνα. Αν δεν κανω τις διαδρομες δεν μπορω να ξερω σιγουρα απλα μου φαινεται παραξενο. Για ενα οδηγο ειναι πολυ μεγαλη αυτονομια για να μην φτανει σε μια ημερα. Θα περιμενα να εχει μονο την μιση μπαταρια καταναλωση. Όντως σε αυτό το νησί σπανίως κάνουν τόσο μεγάλες διαδρομές, τις πιο συνηθισμένες τις έγραψα παραπάνω, οι οποίες δεν έχουν καμία σχέση με κίνηση σε πόλη. Όσο συνεχίζεις να εξισώνεις στο μυαλό σου την κίνηση σε επαρχιακές οδούς με την κίνηση σε πόλη, τόσο θα συνεχίσει να σου φαίνεται περίεργο.
gbras Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 6 hours ago, Joshua21 said: Δηλαδή φθινόπωρο και άνοιξη βγάζεις πάνω από 700; Οχι για την ακριβεια εχω ελαφρως λιγοτερη αυτονομια απο τα μεσα καλοκαιριου 6 hours ago, Joshua21 said: Η Hyundai μιλάει για αυτονομία βάση WLTP εντός πόλης έως 480χλμ, θα έβαζα στοίχημα ότι εσύ δεν μας τα λες σωστά Αυτα δεν τα λεει η Hyundai τα λεει η φαντασια σου. Η Hyundai λεει τα εξης "Σύμφωνα με το WLTP, η μπαταρία 64 kWh προσφέρει εντυπωσιακή αυτονομία 484 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση σε μικτό κύκλο ή 660 χλμ. σε αστικό κύκλο. Ωστόσο, η πραγματική αυτονομία μπορεί να διαφέρει. Το ΚΟΝΑ Electirc έχει αποδεδειγμένα διανύσει έως και 1.026 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση." https://www.hyundai.gr/hyundai-kona-electric-koryfaia-epilogi-gia-etairikoys/ 6 hours ago, Joshua21 said: Η Αστυπάλαια είναι μικρή στο χάρτη αλλά οι αποστάσεις είναι πολύ μεγάλες, ενδεικτικά από τη Χώρα το νέο λιμάνι απέχει 6km και το αεροδρόμιο 10km. Ε σε αυτές τις διαδρομές που είναι και οι πιο συνηθισμένες οι ταχύτητες κάθε άλλο παρά χαμηλές είναι, καμία σχέση με τη μέση ταχύτητα των 14km/h στην Αθήνα. 6 και 10km αποστασεις ειναι τεραστιες μαλιστα. Εγω κανω 25 χιλιομετρα καθε μερα για να παω στη δουλεια μου. Αν τα 6κμ ειναι τεραστια αποσταση φαντασου τα 25... Ενταξει μετα χειροτερευει η κατασταση δεν εχει νοημα να σχολιασω... 6 hours ago, Joshua21 said: Αυτά που γράφεις είναι ξεκάθαρα παραπληροφόρηση. Σύμφωνα με μια συγκεκριμένη έρευνα η μείωση της αυτονομίας στους 27 βαθμούς ήταν 2,8%, στους 32 5%, και σε μερικές περιπτώσεις που η θερμοκρασία ξεπερνούσε τους 38 η μείωση έφτανε το 31%!!! LOL. Ρε ανθρωπε εχεις συνιδητοποιησει οτι εχω ηλεκτρικο και μιλαω ΕΚ ΠΕΙΡΑΣ?? Δεν υπαρχει καμια μειωση αυτονομιας ακομα και στους 38 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια. Μονο στις χαμηλες θερμοκρασιες υπαρχει μειωση. Στις υψηλες ειναι αλλου το προβλημα. Και παλι αφου υπαρχει ενεργο συστημα διαχειρισης θερμοκρασιας η μπαταρια κρατιεται εκει που πρεπει. 6 hours ago, Joshua21 said: Όσο συνεχίζεις να εξισώνεις στο μυαλό σου την κίνηση σε επαρχιακές οδούς με την κίνηση σε πόλη, τόσο θα συνεχίσει να σου φαίνεται περίεργο. Επειδη παω συχνα απο επαρχιακες οδους θα διαφωνησω, οπως διαφωνει και το αυτοκινητο μου που βγαζει σχεδον το αστικο WLTP σε επαρχιακους δρομους. Τωρα αν σε δρομο που το οριο ειναι 50 πηγαινεις με 130 εκει δεν μπορω να συζητησω τιποτα. Εκει τα συζητας με την αστυνομια.
Joshua21 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 3 minutes ago, gbras said: Οχι για την ακριβεια εχω ελαφρως λιγοτερη αυτονομια απο τα μεσα καλοκαιριου Τότε είτε δεν λες αλήθεια, είτε δεν μετράς σωστά την κατανάλωση σου, δεν γίνεται όλα τα ηλεκτρικά στον πλανήτη να έχουν τη μέγιστη οικονομία στους 23 και μόνο το δικό σου να έχει μέγιστη οικονομία το καλοκαίρι στους 30-35 όπως έγραψες. 16 minutes ago, gbras said: Αυτα δεν τα λεει η Hyundai τα λεει η φαντασια σου. Η Hyundai λεει τα εξης "Σύμφωνα με το WLTP, η μπαταρία 64 kWh προσφέρει εντυπωσιακή αυτονομία 484 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση σε μικτό κύκλο ή 660 χλμ. σε αστικό κύκλο. Ωστόσο, η πραγματική αυτονομία μπορεί να διαφέρει. Το ΚΟΝΑ Electirc έχει αποδεδειγμένα διανύσει έως και 1.026 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση." https://www.hyundai.gr/hyundai-kona-electric-koryfaia-epilogi-gia-etairikoys/ Είχα υπόψιν μου διαφορετική έκδοση. Για το id4 όμως που είναι και το θέμα μας εδώ η VW λέει για έως 520km αυτονομία, αυτό το έκανες γαργάρα: "Στην έκδοση Pro διατίθεται μια μπαταρία καθαρής χωρητικότητας 77 kWh και πραγματικό περιθώριο αυτονομίας 360-520 km1), καθώς και ισχύ συστήματος 150kW με Performance upgrade." https://www.volkswagen.gr/el/models/id4.html 39 minutes ago, gbras said: 6 και 10km αποστασεις ειναι τεραστιες μαλιστα. Εγω κανω 25 χιλιομετρα καθε μερα για να παω στη δουλεια μου. Αν τα 6κμ ειναι τεραστια αποσταση φαντασου τα 25... Ενταξει μετα χειροτερευει η κατασταση δεν εχει νοημα να σχολιασω... Άλλα διαβάζεις και άλλα καταλαβαίνεις, τεράστιες όχι ως απόλυτα νούμερα αλλά σε σχέση με το μέγεθος του νησιού. Εσύ που βρίσκεσαι Αθήνα μπορείς άνετα να κάνεις 25χλμ χωρίς να βγεις καθόλου από τον αστικό ιστό, καμία σχέση με το συγκεκριμένο νησί που όπου και να πας μετά τα 500 μέτρα το πολύ έχεις βγει σε επαρχιακή οδό. 48 minutes ago, gbras said: LOL. Ρε ανθρωπε εχεις συνιδητοποιησει οτι εχω ηλεκτρικο και μιλαω ΕΚ ΠΕΙΡΑΣ?? Δεν υπαρχει καμια μειωση αυτονομιας ακομα και στους 38 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια. Μονο στις χαμηλες θερμοκρασιες υπαρχει μειωση. Στις υψηλες ειναι αλλου το προβλημα. Και παλι αφου υπαρχει ενεργο συστημα διαχειρισης θερμοκρασιας η μπαταρια κρατιεται εκει που πρεπει. ΚαραLOL. Ρε άνθρωπε μάλλον δεν έχεις συνειδητοποιήσει ότι δεν είμαι από αυτούς που καταπίνουν αμάσητο ότι και να τους σερβίρουν, εγώ αξιολογώ αυτά που γράφει ο άλλος, δεν τα θεωρώ ευαγγέλιο επειδή δηλώνει ότι έχει πείρα. Το "Δεν υπαρχει καμια μειωση αυτονομιας ακομα και στους 38 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια" είναι μια τεράστια μπαρούφα, η πείρα όλων των υπόλοιπων οδηγών EV και οι διάφορες σχετικές έρευνες που έχουν γίνει σε διαψεύδουν. Επίσης σε περίπτωση που σου διαφεύγει και το ενεργό σύστημα διαχείρισης θερμοκρασίας της μπαταρίας αλλά και ο κλιματισμός καταναλώνουν ενέργεια, η οποία μειώνει την αυτονομία. 55 minutes ago, gbras said: Επειδη παω συχνα απο επαρχιακες οδους θα διαφωνησω, οπως διαφωνει και το αυτοκινητο μου που βγαζει σχεδον το αστικο WLTP σε επαρχιακους δρομους. Τωρα αν σε δρομο που το οριο ειναι 50 πηγαινεις με 130 εκει δεν μπορω να συζητησω τιποτα. Εκει τα συζητας με την αστυνομια. Η διαφορά είναι πως το όριο ταχύτητας στις τυπικές επαρχιακές οδούς δεν είναι 50, είναι 90, 50 είναι το όριο σε κατοικημένες περιοχές. Αν πράγματι πηγαίνεις σε δρόμους που το ανώτατο όριο είναι 50 - και πράγματι τηρείς ευλαβικά τα όρια - τότε αποτελείς εξαίρεση και όχι τον κανόνα.
gbras Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Ενταξει σιγουρα θα ξερεις καλυτερα εσυ.. Ποτε θα μαθετε σε αυτη τη χωρα να μην κανετε πως τα ξερετε ολα....
Joshua21 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 19 minutes ago, gbras said: Ενταξει σιγουρα θα ξερεις καλυτερα εσυ.. Ποτε θα μαθετε σε αυτη τη χωρα να μην κανετε πως τα ξερετε ολα.... Δεν μου λέει κάτι αυτή η φωτό, αυτό που είναι το πιο σημαντικό και δεν το δείχνει είναι οι συνθήκες κίνησης στις οποίες βασίστηκε το trip computer για να βγάλει αυτονομία 642km. Πότε θα μάθετε σε αυτή τη χώρα πως δεν τρώμε όλοι κουτόχορτο? Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2023 από Joshua21
gbras Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Ρε παιδια σε ποιο σχολειο μαθαινετε οτι ειναι ντροπη και αισχος να παραδεχτειτε οτι κανατε λαθος. Λοιπον δεν ειναι! ουτε χρειαζεται να ξερετε τα παντα. Το να παραδεχτεις οτι ειναι λαθος ειναι δειγμα ανωτερου μορφωτικου επιπεδου και ηθους. Αντιθετα το να προσπαθεις να δικαιολογησεις την λαθος αποψη σου ειναι δειγμα χαμηλου επιπεδου ανθρωπου και δειγμα οτι εκει θα παραμεινεις για παντα. 1
Joshua21 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 12 hours ago, gbras said: Στην πραξη 30-35 βαθμοι ειναι καλυτεροι για την αυτονομια 1 hour ago, gbras said: Δεν υπαρχει καμια μειωση αυτονομιας ακομα και στους 38 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια. Πάμε να δούμε μια έρευνα που αποδεικνύει ότι τα παραπάνω είναι μπαρούφες: Findings: On average, we found that, compared to the maximum range that our vehicles get: Range loss at 80 degrees: 2.8% Range loss at 90 degrees: 5% Range loss at 100 degrees: 31%*** Note that the range loss at 100 degrees is based on extremely limited data, and we will update it when we have more confidence in the value https://www.recurrentauto.com/research/what-a-c-does-to-your-range
plasTOST Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Πάντως από το άρθρο καταλαβαίνω ότι μόνο τα Tesla έχουν τις μικρότερες αποκλίσεις στην αυτονομία ως προς τις καιρικές συνθήκες.
Joshua21 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 6 minutes ago, plasTOST said: Πάντως από το άρθρο καταλαβαίνω ότι μόνο τα Tesla έχουν τις μικρότερες αποκλίσεις στην αυτονομία ως προς τις καιρικές συνθήκες. Ναι, και ο λόγος είναι πως χρησιμοποιούν αντλίες θερμότητας για θέρμανση/ψύξη μπαταρίας και καμπίνας επιβατών.
neced2 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Οι παραπάνω διαφωνίες είναι ακριβώς το κλίμα που παρατηρείται παγκοσμίως ως προς τη μετάβαση στα EVs. Οι αναφανδόν υποστηρικτές της ηλεκτροκίνησης, πιθανώς ως κάτι νέο (και δευτερευόντως ως οικολογικό), σε αντιπαράθεση με τους σκεπτικιστές και τους ρεαλιστές ως προς την απόλυτη εφαρμογή της, εντός των δηλωθέντων χρονικών διαγραμμάτων από τη παγκόμια πολιτική σκηνή, με τις αυτοκινητοβιομηχανίες να κλείνουν το μάτι στους δεύτερους ότι μπορούν να τα καταφέρουν γιατί έχουν ήδη μυριστεί τα τεράστια ποσά που παίζονται σε πολλούς τομείς της αγοράς. Ένα ενδιαφέρον άρθρο για τις πραγματικές προκλήσεις (κι όχι λόγια του καφενέ) της ηλεκτροκίνησης, είναι το παρακάτω 7λεπτο άρθρο (έστω με μεταφραστή) ή ακόμη καλύτερα η πλήρης 50σέλιδη αναλυτική μελέτη επί του θέματος. https://spectrum.ieee.org/the-ev-transition-explained-2659602311
Luciddream Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) Πάντως εγώ που δοκίμασα το Cupra Born (77kwh), έκανα από Seat -> Α.Β Ελληνικού και πάλι πίσω που είναι με το ζόρι 10-15 λεπτά και 8 χιλιόμετρα και έφαγε 2% μπαταρία... με τρόμαξε λίγο αυτό δηλαδή πως θα βγάλει ταξίδι? Σίγουρα ένα μεγαλύτερο test drive θα μου έδειχνε καλύτερα πόσο καταναλώνει αλλά για τώρα αυτό έχω για μέτρο σύγκρισης. Κατα τα άλλα μάλλον το επόμενο αυτοκίνητο θα είναι ηλεκτρικό. Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2023 από Luciddream 2
afelis Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Ο γιός μου έχει δύο εβδομάδες το cupra born στην Αθήνα και πέριξ του έβγαλε 395 Χιλ. με αιρκοντίσιον στους 22 βαθμούς μια βόλτα Χαλάνδρι -Λαυριο- Χαλάνδρι 100 Χιλ. απόσταση δεν ήθελα να τελειώσει η βολτα,το ντίζελ pulsar εξαετίας που έχω μου φάνηκε αρχαιότητα. 8
Luciddream Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 2 minutes ago, afelis said: Ο γιός μου έχει δύο εβδομάδες το cupra born στην Αθήνα και πέριξ του έβγαλε 395 Χιλ. με αιρκοντίσιον στους 22 βαθμούς μια βόλτα Χαλάνδρι -Λαυριο- Χαλάνδρι 100 Χιλ. απόσταση δεν ήθελα να τελειώσει η βολτα,το ντίζελ pulsar εξαετίας που έχω μου φάνηκε αρχαιότητα. Ναι οδηγικά το ευχαριστήθηκα αν και το είχα λίγο, ήταν πολύ καλό. Υποθέτω ότι η μπαταρία έφυγε επειδή έκανα απότομες εκκινήσεις και ταχύτητα στα 140+km/h. Αλλά στο εξοχικό με τόσα πάω συνήθως. Τα λεφτά πολλά όμως, δεν μου πάει καρδιά να τα δώσω ακόμα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα