Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι ηλεκτροκινητήρες που κινούν τους τροχούς δεν χρειάζονται συντήρηση;

Έχουν αιώνια ζωή;

Πόσο στοιχίζει η αντικατάστασή τους;

  • Like 1
Δημοσ.
13 hours ago, jimakos00 said:

Οι ηλεκτροκινητήρες που κινούν τους τροχούς δεν χρειάζονται συντήρηση;

Οχι

13 hours ago, jimakos00 said:

Έχουν αιώνια ζωή;

Οχι αλλα σιγουρα μεγαλυτερη απο την δικη σου.

13 hours ago, jimakos00 said:

Πόσο στοιχίζει η αντικατάστασή τους;

Ποιος ξερει. Μονο κατι tesla ταξι το χρειαστηκαν παλια και αυτο ηταν στην εγγυηση.

Δημοσ.

Καλησπερα στην ηλεκτροκινητη παρεα...

Ψαχνω τα κινητρα ηλεκτρικων αυτοκινητων και εχω μπερδευτει σε καποια πραγματα.Αν καποιος εχει εμπειρια ας βοηθησει

Αυτα που εχω καταλαβει ειναι τα εξης:

1.Δεν εχουν σημα,φορο πολυτελειας

2.Δεν εχουν ετησιο τεκμηριο αν αξιζουν κατω απο 50k ΛΤΠΦ αλλιως εχουν 4k(Αν καποιος αγορασει ενα μεταχειρισμενο κατω απο 50κ αλλα καινουργιο κανει πανω απο 50κ,τι γινεται;)

3. Μη εφαρμογή ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης και δαπάνης για αγορά επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης με Λ.Τ.Π.Φ. έως 50.000€ . Ας πουμε οτι ενα ΛΤΠΦ κανει 80 αλλα βρισκεται μεταχειρισμενο στα 48.Υπαρχει αντικειμενικη δαπανη;

Επισης 2 ακομα ερωτησεις...επιδοτηση απ το κρατος μονο σε καινουργια;Επισης εισαγωγη απο Γερμανια δεν εχει τελος ταξινομησης,σωστα;;;

Δημοσ.

Σωστα σε ολα αλλα δεν ειμαι σιγουρος να σου απαντησω στα bold ...

Δημοσ.
10 hours ago, Wspr said:

2.Δεν εχουν ετησιο τεκμηριο αν αξιζουν κατω απο 50k ΛΤΠΦ αλλιως εχουν 4k(Αν καποιος αγορασει ενα μεταχειρισμενο κατω απο 50κ αλλα καινουργιο κανει πανω απο 50κ,τι γινεται;)

ΛΤΠΦ = Λιανική Τιμή Προ φόρων, και μεταχειρισμένο να το πάρεις δεν αλλάζει το γεγονός ότι η ΛΤΠΦ ήταν (σημασία είχε πόσο είχε όταν ήταν καινούργιο) πάνω από 50k, θα έχεις κανονικά τεκμήριο 4k.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θεωρητικά θα μπορούσε να έχει απομείωση επειδή είναι μεταχειρισμένο 

Επισης στον υπολογισμό της ετήσιας δαπάνης υπολογίζεται το υπερβάλλων ;Πχ 80-50 =30;

Επεξ/σία από Wspr
Δημοσ.
On 21/08/2023 at 10:25, Wspr said:

Θεωρητικά θα μπορούσε να έχει απομείωση επειδή είναι μεταχειρισμένο 

Η φορολογητέα αξία σίγουρα (και όχι θα μπορούσε να) έχει απομείωση επειδή είναι μεταχειρισμένο, η νομοθεσία όμως είναι σαφής και μιλάει ξεκάθαρα για ΛΤΠΦ.

On 21/08/2023 at 10:25, Wspr said:

Επισης στον υπολογισμό της ετήσιας δαπάνης υπολογίζεται το υπερβάλλων ;Πχ 80-50 =30;

Δεν καταλαβαίνω τι ρωτάς, αλλά η ετήσια αντικειμενική δαπάνη για ηλεκτρικό ΕΙΧ με ΛΤΠΦ 80k€ είναι 4k€.

Αν εννοείς κάτι άλλο, διευκρίνησε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 20/08/2023 at 01:11, kostasgr78 said:

Στην παρούσα φάση, παρόλο που έχει επιταχυνθεί - στη χώρα - η τοποθέτηση δημόσιων φορτιστών, η αύξηση των ιδιοκτητών έχει οδηγήσει σε αυξανόμενα φαινόμενα να αφήνει κάποιος σε ένα σταθμό φόρτισης για πολλές ώρες το ηλεκτρικό του να φορτίσει, άλλος να παρκάρει το θερμικό του στη θέση, άλλος να παρκάρει το ηλεκτρικό του στη θέση (!!) χωρίς να φορτίζει, άλλος φορτιστής να βγάζει βλάβη, και άλλα πολλά θέματα.

Εσείς πώς το βλέπετε;

Στο νησάκι πρότυπο επί των ηλεκτρικών... 

 

 

Επεξ/σία από neced2
  • Like 2
Δημοσ.

Μου φαινεται περιεργο, οτι στο νησι καλοκαιρι δεν πιανει το WLTP ( 531χιλ) και οτι κανει πανω απο 450 χιλιομετρα την ημερα! Ουτε στην Αθηνα δεν κανουν τοσα πολλα χιλιομετρα τα ταξι.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, gbras είπε

Μου φαινεται περιεργο, οτι στο νησι καλοκαιρι δεν πιανει το WLTP ( 531χιλ) και οτι κανει πανω απο 450 χιλιομετρα την ημερα! Ουτε στην Αθηνα δεν κανουν τοσα πολλα χιλιομετρα τα ταξι.

Στην αθηνα εχουν σταματησει τα ταξι να δουλευουν στον "πολεμο". Δεν συμφερει. Αραζουν και πανε επιλεκτικα εκει που πρέπει ή μετά απο κλήση μεσω εφαρμογής και τηλεφώνουν. Δεν τριγυρνάνε για πλάκα. 

  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, gbras είπε

Μου φαινεται περιεργο, οτι στο νησι καλοκαιρι δεν πιανει το WLTP ( 531χιλ) και οτι κανει πανω απο 450 χιλιομετρα την ημερα! Ουτε στην Αθηνα δεν κανουν τοσα πολλα χιλιομετρα τα ταξι.

Τα νούμερα που λέει ο φίλος δεν βγαίνουν πάντως. Για να μη του φτάνουν τα 465 χλμ που λεει οτι έχει καλοκαιριάτικα, χωρίς το regen, θα πρέπει να τα έχει κάνει όλα αυτά τα χιλιόμετρα μέσα στους 4 καλοκαιρινούς μήνες και τους υπόλοιπους 8 να κάθεται το αυτοκίνητο. 

 

Δημοσ.
4 hours ago, gbras said:

Μου φαινεται περιεργο, οτι στο νησι καλοκαιρι δεν πιανει το WLTP ( 531χιλ) και οτι κανει πανω απο 450 χιλιομετρα την ημερα! Ουτε στην Αθηνα δεν κανουν τοσα πολλα χιλιομετρα τα ταξι.

531 ή και λίγο παραπάνω θα μπορούσε να βγάλει υπό ιδανικές συνθήκες δλδ:

1. μόνο μέσα σε πόλη και όχι σε νησί που κινείται το συγκεκριμένο
2. με αργόσχολο οδηγό, και όχι οδηγό ταξί που τον ενδιαφέρει πιο πολύ να βγάλει περισσότερες κούρσες παρά να πετύχει τα καλύτερα δυνατά νούμερα αυτονομίας
3. με εξωτερική θερμοκρασία 23°C και χωρίς χρήση A/C, τέτοιες συνθήκες το καλοκαίρι εκεί μόνο νύχτα
4. με τα εργοστασιακά λάστιχα που είναι φτιαγμένα για μέγιστη οικονομία, και όχι αυτά που έβαλε για αντοχή.

Αυτό που έκανε σε μένα εντύπωση είναι που είπε πως θα χάσει την εγγύηση αν το φορτίσει σε ταχυφορτιστή, πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο.

1 hour ago, InsoRay said:

Τα νούμερα που λέει ο φίλος δεν βγαίνουν πάντως. Για να μη του φτάνουν τα 465 χλμ που λεει οτι έχει καλοκαιριάτικα, χωρίς το regen, θα πρέπει να τα έχει κάνει όλα αυτά τα χιλιόμετρα μέσα στους 4 καλοκαιρινούς μήνες και τους υπόλοιπους 8 να κάθεται το αυτοκίνητο. 

Μα κατά κανόνα έτσι δουλεύουν τα ταξί στα νησιά γενικότερα, οι αποστάσεις είναι μεγάλες, κάνουν υπερωρίες το καλοκαίρι και βαράνε μύγες το χειμώνα.

Και φυσικά δεν είναι δυνατόν να κάνει τα ίδια ακριβώς χλμ καθημερινά το καλοκαίρι, κάποιες μέρες έχει περισσότερη δουλειά και κάνει παραπάνω, ε σε αυτές τις μέρες δεν μου φαίνεται περίεργο να μην του αρκεί η αυτονομία.

Ίσως βέβαια και να υπερβάλλει λίγο μπας και καταφέρει να βάλει ο Δήμος μόνο και μόνο για αυτόν φορτιστή στην πιάτσα.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

531 ή και λίγο παραπάνω θα μπορούσε να βγάλει υπό ιδανικές συνθήκες δλδ:

1. μόνο μέσα σε πόλη και όχι σε νησί που κινείται το συγκεκριμένο
2. με αργόσχολο οδηγό, και όχι οδηγό ταξί που τον ενδιαφέρει πιο πολύ να βγάλει περισσότερες κούρσες παρά να πετύχει τα καλύτερα δυνατά νούμερα αυτονομίας
3. με εξωτερική θερμοκρασία 23°C και χωρίς χρήση A/C, τέτοιες συνθήκες το καλοκαίρι εκεί μόνο νύχτα
4. με τα εργοστασιακά λάστιχα που είναι φτιαγμένα για μέγιστη οικονομία, και όχι αυτά που έβαλε για αντοχή.

Αυτό που έκανε σε μένα εντύπωση είναι που είπε πως θα χάσει την εγγύηση αν το φορτίσει σε ταχυφορτιστή, πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο.

Μα κατά κανόνα έτσι δουλεύουν τα ταξί στα νησιά γενικότερα, οι αποστάσεις είναι μεγάλες, κάνουν υπερωρίες το καλοκαίρι και βαράνε μύγες το χειμώνα.

Και φυσικά δεν είναι δυνατόν να κάνει τα ίδια ακριβώς χλμ καθημερινά το καλοκαίρι, κάποιες μέρες έχει περισσότερη δουλειά και κάνει παραπάνω, ε σε αυτές τις μέρες δεν μου φαίνεται περίεργο να μην του αρκεί η αυτονομία.

Ίσως βέβαια και να υπερβάλλει λίγο μπας και καταφέρει να βάλει ο Δήμος μόνο και μόνο για αυτόν φορτιστή στην πιάτσα.

να προσθεσω οτι αν καταλαβα καλα κανει συνεχως ενδιάμεσες φορτισεις. το οποιο ειναι λάθος οταν εχεις 30+ βαθμους κελσίου, ειδικα εφοσον δεν θα αφησεις την μπαταρια να κρυωσει αλλα θα την δουλεψεις στο καπάκι μετα τη φορτιση. 

σιγα σιγα πιστευω θα δουμε μοντελα για πιο ζεστα κλιματα με ικανοτερα συστηματα ψυξης μπαταριων. και στην αμερικη καποιες πολιτεις αντιμετωπιζουν μεγαλο προβλημα με την εμβελεια των τεσλα. στα κρυα δεν ξερω τι θα κανουν αλλα στην ελλαδα δεν μας απασχολει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 minutes ago, basilis_k6 said:

να προσθεσω οτι αν καταλαβα καλα κανει συνεχως ενδιάμεσες φορτισεις. το οποιο ειναι λάθος οταν εχεις 30+ βαθμους κελσίου, ειδικα εφοσον δεν θα αφησεις την μπαταρια να κρυωσει αλλα θα την δουλεψεις στο καπάκι μετα τη φορτιση. 

σιγα σιγα πιστευω θα δουμε μοντελα για πιο ζεστα κλιματα με ικανοτερα συστηματα ψυξης μπαταριων. και στην αμερικη καποιες πολιτεις αντιμετωπιζουν μεγαλο προβλημα με την εμβελεια των τεσλα. στα κρυα δεν ξερω τι θα κανουν αλλα στην ελλαδα δεν μας απασχολει.

Εγώ κατάλαβα το ακριβώς αντίθετο, πως δεν κάνει συνεχώς ενδιάμεσες φορτίσεις επειδή δεν μπορεί, αυτό θα ήταν εφικτό μόνο αν του έβαζαν φορτιστή στην πιάτσα. Και όχι, η μπαταρία του συγκεκριμένου δεν έχει πρόβλημα αν τη δουλέψεις αμέσως μετά τη φόρτιση, τέτοιο πρόβλημα έχουν όσες ψύχονται παθητικά πχ VW e-UP, και μόνο όταν φορτίζονται με DC (ταχυφόρτιση), όχι όταν φορτίζονται με AC.

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ίσως βέβαια και να υπερβάλλει λίγο μπας και καταφέρει να βάλει ο Δήμος μόνο και μόνο για αυτόν φορτιστή στην πιάτσα.

Εγώ από τον τρόπο του, αυτό ακριβώς κατάλαβα, υπερβολές μπας και πάρει τον φορτιστή ακριβώς στη πιάτσα μην κουνηθεί καθόλου. Όχι ότι σε μελλοντική φάση είναι παράλογο αυτό που λέει, αλλά όχι και για 2 taxi που έχει το νησί.

Και με ενα google search σε άρθρο λεει ότι η αλλη γυναίκα που έχει ID4 βγάζει 500χλμ που της αρκούνε και σε περίπτωση ανάγκης έχει ταχυφορτιστή στο νησί. Τώρα αυτός τι λέει για την εγγύηση αν χρησιμοποιήσει ταχυφορτιστή δε το έπιασα  τι ήθελε να πει. 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...