Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυσκολα γυρνάει καποιος πισω εάν οδήγησει κανα μηνα ηλεκτρικό. Δεν ειναι απλα οι επιδόσεις αλλα το συνολο της αίσθησης.

Η τογιοτα επενδυει σε υβριδικά γτ κονομαει χοντρα κ στα ηλεκτρικα εχει μεινει πολυ πισω γτ εχει αρνηση απο την αρχή λογο του ότι θέλει τη δικη της λυση με υδρογονο.

Ο κινεζος δεν ειναι τοσο απλο οτι θα τα σαρωσει ολα επειδή κολαει 4 ροδες κ μια μπαταρία κ το ονομαζει αμαξι. Εχει πολλα πραγματα απο πισω πουνδε βλεπουμε. Τεχνολογία ψυξης αεροδυναμική για τη κατανάλωση λογο βαρους software κτλ.

Το y ειναι μπροστα γτ ο κοσμος γουσταρει τα suv για κανέναν αλλο λόγο. 

Στην αθηνα το 23 παντως βλεπω τεραστια αυξηση των ηλεκτρικων που κυκλοφορούν αναλογικά οποτε σιγουρα υπάρχει τάση.

 

Ειναι δυσκολο να σας παρακολουθήσω αλλα θα το πεταξω τωρα οσον αφορά πετρέλαιο βενζινες κτλ κ γτ προωθουν τόσο την ηλεκτροκινηση

Το πετρέλαιο ειναι ενα προιον εισαγωγής κ μαλιστα σε τεραστιο ποσοστό. Αυτό το ποσοστο επηρεάζει το ισοζύγιο εισαγωγων εξαγωγων εμεσα κ το αεπ οπως φαίνεται παρα εξω. Οταν μειωνει τις  εισαγωγές οι εξαγωγες μοιάζουν περισσοτερες κ ας ειναι ιδιες. Τωρα σκευτειτε πως επειρεαζει αυτο στα λογιστικά το περιθωρίο δανισμου κ δυναμικής μιας χωρας. Μην αρχίσετε τα περι χρέους πάλι, δεν είναι μπακαλικο 3ς στκ λαδι 3ς στο ξύδι. Επισης προσπαθηστε να δειτε τη μεγαλύτερη εικονα λογικης των κράτων στο θέμα κ οχι της χωρας μας

Επεξ/σία από sndev
  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λετε για ηλεκτρικα.

Αλλα πχ στη δικη μας οικογενεια, κραταμε το καθε αμαξι, περιπου 20ετια. Μπορουμε να κανουμε το ιδιο, αν παρουμε ηλεκτροκινητο;

Γιατι αλλο να κανεις ενα επισημο service το χρονο, οπως πρεπει και προβλεπεται....μηχανη ομως ας πουμε, με μια νορμαλ χρηση, δεν θα αλλαξεις ποτε.

Το ηλεκτροκινητο ομως, μπορω να το κρατησω 20 χρονια, απλα με ενα ετησιο service;

Εχει κοσμος yaris του 2000, και ειναι μια χαρα μεχρι και σημερα. Αν παρει σημερα ηλεκτρικο, θα μπορει να το χρησιμοποιει αντιστοιχως, μεχρι το 2050;

Αν οχι, χιλιες φορες καλυτερα θερμικο.

Για να τα λεμε ολα.

Επεξ/σία από mindreader
  • Like 1
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, sndev είπε

Το πετρέλαιο ειναι ενα προιον εισαγωγής κ μαλιστα σε τεραστιο ποσοστό. Αυτό το ποσοστο επηρεάζει το ισοζύγιο εισαγωγων εξαγωγων εμεσα κ το αεπ οπως φαίνεται παρα εξω. Οταν μειωνει τις  εισαγωγές οι εξαγωγες μοιάζουν περισσοτερες κ ας ειναι ιδιες. Τωρα σκευτειτε πως επειρεαζει αυτο στα λογιστικά το περιθωρίο δανισμου κ δυναμικής μιας χωρας. Μην αρχίσετε τα περι χρέους πάλι, δεν είναι μπακαλικο 3ς στκ λαδι 3ς στο ξύδι. Επισης προσπαθηστε να δειτε τη μεγαλύτερη εικονα λογικης των κράτων στο θέμα κ οχι της χωρας μας

Πολύ σωστά.

Εν τω μεταξύ οι Νορβηγοί που παράγουν ορυκτά καύσιμα και δεν έχουν και ηλιοφάνεια Μεσογείου είναι πρώτοι και καλύτεροι. Στο ινσομνια της ψωροκώσταινας όμως επικρατεί σκεπτικισμός, αντιπαράθεση, επικές κόντρες και αλληλοσπαραγμός.

battle GIF

  • Like 2
Δημοσ.
15 minutes ago, mindreader said:

Λετε για ηλεκτρικα.

Αλλα πχ στη δικη μας οικογενεια, κραταμε το καθε αμαξι, περιπου 20ετια. Μπορουμε να κανουμε το ιδιο, αν παρουμε ηλεκτροκινητο;

Γιατι αλλο να κανεις ενα επισημο service το χρονο, οπως πρεπει και προβλεπεται....μηχανη ομως ας πουμε, με μια νορμαλ χρηση, δεν θα αλλαξεις ποτε.

Το ηλεκτροκινητο ομως, μπορω να το κρατησω 20 χρονια, απλα με ενα ετησιο service;

Εχει κοσμος yaris του 2000, και ειναι μια χαρα μεχρι και σημερα. Αν παρει σημερα ηλεκτρικο, θα μπορει να το χρησιμοποιει αντιστοιχως, μεχρι το 2050;

Αν οχι, χιλιες φορες καλυτερα θερμικο.

Για να τα λεμε ολα.

Δε βλεπω το λογο να μη μπορεις να το χεις. Οι ηλεκτροκινητηρες θεωρητικα ειναι για 1m κμ. Εαν ισχύσουν οι φόβοι οτι θα πρεπει να αλλαξεις μπαταρια καποια στιγμη θα τα δώσεις εκει μαζεμένα αντι σε φίλτρα λαδια μπουζι σηματα εχασα το κλειδί δωσε 200 ε να φέρουμε άλλο κ παει λέγοντας.

Που κ παλι οσοι το λενε δε σκέφτονται τη παραμετρο οτι οι μπαταρίες στα αμαξια μπορει να χουν κοινη τεχνολογια με τη μπαταρια στο  τηλεκοντρόλ αλλα διαφέρουν στο τροππ διαχείρισης κατα τη φορτιση εκφόρτωση κτλ πραγμα που τους δινει τεραστια ανασα χρόνου Ζωης

ΟΜΩΣ ακομα κ αυτη τη λογικη τη θεωρω λάθος καθως οι καιροι κ οι συνήθειες αλλάζουν.

 Θα ξαναπω οτι για πολυ κοσμο μετραει κ το επιπεδο Ζωης δεν του αρκει να μετακινει τα παιδια του με τον καρβουνιαρη οποτε για εσενα μπορει να ειναι χιλιες φορες καλυτερο το θερμικο αλλα για εμενα να ειναι αυτο που νε πηγαίνει πιο ανετα πχ.

Καλο ειναι λοιπον να υπαρχουν επιλογές για όλους γισυτο με εκνευριζει η πιεση να τρεξουν τα ηλεκτρικά.. πραγματικα πιστευω οπως ειναι τωρα δε ταιριάζει στο προφιλ της πλειονότητας απο την αλλη για οποιον μπορει κ πληρει προϋποθέσεις τα θεωρώ παράδεισο.

  • Like 2
Δημοσ.

Κουβεντα να γινεται... Οι μπαταριες απο τα ηλεκτρικα αυτοκινητα οταν θα πεσει η αποδοση τους σε χωρητικοτητα ή σε περιπτωση που χαρακτηριστει μη επισκευασιμο καποιο αυτοκινητο μετα απο τροχαιο ατυχημα μπορουν να συνδεθουν με φωτοβολταικα για αποθηκευση ενεργειας ή σε καποια οχηματα μικρης εμβελειας και γενικα να δουλεψουν σε αλλες χρησεις αποθηκευσης ενεργειας. 

 

 

 

  • Like 3
Δημοσ.
1 hour ago, mindreader said:

Λετε για ηλεκτρικα.

Αλλα πχ στη δικη μας οικογενεια, κραταμε το καθε αμαξι, περιπου 20ετια. Μπορουμε να κανουμε το ιδιο, αν παρουμε ηλεκτροκινητο;

Γιατι αλλο να κανεις ενα επισημο service το χρονο, οπως πρεπει και προβλεπεται....μηχανη ομως ας πουμε, με μια νορμαλ χρηση, δεν θα αλλαξεις ποτε.

Το ηλεκτροκινητο ομως, μπορω να το κρατησω 20 χρονια, απλα με ενα ετησιο service;

Εχει κοσμος yaris του 2000, και ειναι μια χαρα μεχρι και σημερα. Αν παρει σημερα ηλεκτρικο, θα μπορει να το χρησιμοποιει αντιστοιχως, μεχρι το 2050;

Αν οχι, χιλιες φορες καλυτερα θερμικο.

Για να τα λεμε ολα.

Και μονο που σε 20 χρονια το ηλεκτρικο θα "μολυνει" οσο και τον πρωτο χρονο δηλαδη καθολου θα επρεπε να ειναι αρκετος λογος για να πεις χιλιες φορες... ηλεκτρικο. Αντιθετα θα προτιμησεις το 20 ετων σαπακι που θα καιει τοσα λιτρα λαδι οσο και βενζινη και θα δινεις και 500 το χρονο στο συνεργειο. Φυσικα υπαρχουν παρα πολλοι αλλοι λογοι για να προτιμησεις και μακροπροθεσμα ενα ηλεκτρικο. Εχε χαρη που ζεις σε μπουρδελο χωρα αλλιως θα βλεπαμε ποσα τετοια σαπακια θα μπορουσαν πραγματικα να κυκλοφορουν.

 

  • Like 3
  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, gbras είπε

Και μονο που σε 20 χρονια το ηλεκτρικο θα "μολυνει" οσο και τον πρωτο χρονο δηλαδη καθολου θα επρεπε να ειναι αρκετος λογος για να πεις χιλιες φορες... ηλεκτρικο. Αντιθετα θα προτιμησεις το 20 ετων σαπακι που θα καιει τοσα λιτρα λαδι οσο και βενζινη και θα δινεις και 500 το χρονο στο συνεργειο. Φυσικα υπαρχουν παρα πολλοι αλλοι λογοι για να προτιμησεις και μακροπροθεσμα ενα ηλεκτρικο. Εχε χαρη που ζεις σε μπουρδελο χωρα αλλιως θα βλεπαμε ποσα τετοια σαπακια θα μπορουσαν πραγματικα να κυκλοφορουν.

 

Tα ηλεκτρικα θα τα φορτιζει το διαστημοπλοια Γκαλακτικα και οι μπαταριες θα κατασκευαζοντα απο φυκια.Ειδικα μετα το τελος της ζωης τους  θα εξαυλωνονται.Τα ηλεκτρικα θα σωσουν τα πλανητη.Τρεξτε.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, gbras είπε

Και μονο που σε 20 χρονια το ηλεκτρικο θα "μολυνει" οσο και τον πρωτο χρονο δηλαδη καθολου θα επρεπε να ειναι αρκετος λογος για να πεις χιλιες φορες... ηλεκτρικο. Αντιθετα θα προτιμησεις το 20 ετων σαπακι που θα καιει τοσα λιτρα λαδι οσο και βενζινη και θα δινεις και 500 το χρονο στο συνεργειο. Φυσικα υπαρχουν παρα πολλοι αλλοι λογοι για να προτιμησεις και μακροπροθεσμα ενα ηλεκτρικο. Εχε χαρη που ζεις σε μπουρδελο χωρα αλλιως θα βλεπαμε ποσα τετοια σαπακια θα μπορουσαν πραγματικα να κυκλοφορουν.

 

Αν δεν ζούσε σε αυτη την χώρα σήμαινε πως λογικά θα υπήρχε καλύτερος μισθός άρα και φρέσκα αυτοκίνητα ;)

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Doubt είπε

Πολύ σωστά.

Εν τω μεταξύ οι Νορβηγοί που παράγουν ορυκτά καύσιμα και δεν έχουν και ηλιοφάνεια Μεσογείου είναι πρώτοι και καλύτεροι. Στο ινσομνια της ψωροκώσταινας όμως επικρατεί σκεπτικισμός, αντιπαράθεση, επικές κόντρες και αλληλοσπαραγμός.

battle GIF

Πρέπει να ανοίξει ένα θέμα "απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση" 

(κλεμμένο)

  • Like 3
Δημοσ.
3 hours ago, mindreader said:

Λετε για ηλεκτρικα.

Αλλα πχ στη δικη μας οικογενεια, κραταμε το καθε αμαξι, περιπου 20ετια. Μπορουμε να κανουμε το ιδιο, αν παρουμε ηλεκτροκινητο;

Γιατι αλλο να κανεις ενα επισημο service το χρονο, οπως πρεπει και προβλεπεται....μηχανη ομως ας πουμε, με μια νορμαλ χρηση, δεν θα αλλαξεις ποτε.

Το ηλεκτροκινητο ομως, μπορω να το κρατησω 20 χρονια, απλα με ενα ετησιο service;

Εχει κοσμος yaris του 2000, και ειναι μια χαρα μεχρι και σημερα. Αν παρει σημερα ηλεκτρικο, θα μπορει να το χρησιμοποιει αντιστοιχως, μεχρι το 2050;

Αν οχι, χιλιες φορες καλυτερα θερμικο.

Προφανώς, ένα ηλεκτρικό θα κρατήσει πολύ περισσότερο από μια 20ετία και δε θα είναι και σαπάκι, αφού και Σέρβις δεν έχει με την κλασική έννοια, ούτε κάποιου τύπου συντήρηση.

Κάποια στιγμή που θα το πάρεις απόφαση να αλλάξεις μπαταρίες ~ 20ετία θα είναι και πάλι σαν καινούργιο. Εάν τώρα μια μπαταρία καινούργια (όχι ανακατασκευή) έχει ~ 10.000 ευρώ, σε μια 20ετία θα έχει με το ζόρι 5.000 (θα βρίσκεις και από τρακαρισμένα κλπ). 5.000 ευρώ θα τα έχεις δώσει προ πολλού σε σέρβις στο θερμικό, άσε και την οικονομία που θα έχεις κάνει όλα αυτά τα χρόνια σε καύσιμο.

Το θερμικό θα σου βγάλει αρκετές βλάβες και ότι και να φτιάχνεις πάλι παλιό θα είναι από θέμα κινητήρα.  

  • Like 1
Δημοσ.
6 hours ago, korakios said:

δε βγάζει νόημα η πρόταση

Για οικονομικούς λόγους απλά παίρνεις μτχ θερμικό . Η μετάβαση αργεί ακόμα , θα είναι για λίγους και απο τους λίγους βγάλε όσους δεν έχουν τρόπο να το φορτίσουν γρήγορα..

Απίστευτο κόλλημα με τα μεταχειρισμένα. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν θέλουν να δουν μεταχειρισμένο ούτε ζωγραφιστό. 

Σε κάθε ζήτημα κόστους που τίθεται, η απάντηση, μεταχειρισμένο, μεταχειρισμένο, μεταχειρισμένο. 

ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΎΡΙΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, korakios said:

δε βγάζει νόημα η πρόταση

Για οικονομικούς λόγους απλά παίρνεις μτχ θερμικό . Η μετάβαση αργεί ακόμα , θα είναι για λίγους και απο τους λίγους βγάλε όσους δεν έχουν τρόπο να το φορτίσουν γρήγορα..

Ο Κοράκιος ξαναχτυπά ! 

Εάν είναι κάποιος να επιλέξει ανάμεσα σε ένα SUV θερμικό των 30.000 και ένα ηλεκτρικό και επιλέξει το ηλεκτρικό για οικονομικούς λόγους (φόρτιση σπίτι/έξοδα συντήρησης), ο Κοράκιος συστήνει κανένα από τα δυο καινούργια, ένα Lada Niva μεταχειρισμένο των 2.500 ευρώ, αφού είναι για οικονομικούς λόγους. 

Γιατί να μην πάρει ποδήλατο να του βγει στα 150 ευρώ συν μια ομπρέλα για όταν βρέχει, αφού είναι για οικονομικούς λόγους ?

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Γιατί να μην πάρει ποδήλατο να του βγει στα 150 ευρώ συν μια ομπρέλα για όταν βρέχει, αφού είναι για οικονομικούς λόγους ?

δεν είναι πρακτικό (έχω ηλεκτρικό)

9 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

άν είναι κάποιος να επιλέξει ανάμεσα σε ένα SUV θερμικό των 30.000 και ένα ηλεκτρικό και επιλέξει το ηλεκτρικό για οικονομικούς λόγους (φόρτιση σπίτι/έξοδα συντήρησης), ο Κοράκιος συστήνει κανένα από τα δυο καινούργια, ένα Lada Niva μεταχειρισμένο των 2.500 ευρώ, αφού είναι για οικονομικούς λόγους. 

έχει και pundo με 5 και αρκετά με 10-15 ....

τα υπόλοιπα 27 ντράγκια , κορίτσια και παρτάκια και κάδρα φωτό να κρέμονται στο Niva 😛

17 λεπτά πριν, RTW4ever είπε

Απίστευτο κόλλημα με τα μεταχειρισμένα. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν θέλουν να δουν μεταχειρισμένο ούτε ζωγραφιστό. 

Σε κάθε ζήτημα κόστους που τίθεται, η απάντηση, μεταχειρισμένο, μεταχειρισμένο, μεταχειρισμένο. 

ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΎΡΙΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ!

ok ,δικά τους πεταμένα λεφτά ,  αλλά για καινούριο μην πετάτε μερικοί για οικονομία , για γούστα ναι

όταν ξεπεράσουμε το 50% προοπτικής μαζικής χρήσης ηλεκτρικών το ξανασυζητάμε

5 ώρες πριν, mtifosi είπε

Λες να το δουμε και αυτο..? Λιγακι δυσκολο χρεοκοπια θα τους κρατησουν με νυχια και με δοντια τα κρατη πιστευω ή θα γινουν φασον κινεζικα με σημα vw για παραδειγμα. Ηδη η vw θελει να συναψει συμφωνια για κινεζικο πλαισιο.

ναι , ήδη η vw ψαχνει 11 δις , αλλά εμείς μάλλον θα τα πληρώσουμε (όπως πληρώνουμε και άλλα για την μπαρούφα και της "οικολογίας, πράσινης ανάπτυξης")

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...