Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
17 ώρες πριν, gbras είπε

Πιο αργα απο το ΚΤΕΛ δεν πηγαινει κανεις. Συνηθης ταχυτητα ειναι 100-120 . Αυτη ειναι και η ταχυτητα γενικως στην εθνικη για το 80% των αυτοκινητων.

 

 

Eγω παντως, οσες φορες εχω μπει Εγνατια απο Γρεβεννα εως Καστορια με 110-120 ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ.Μονο κανενα φορτηγο.Ολοι με προσπερνανε οτι και εαν εχουν.

  • Like 2
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Θα ειναι τοσο φθηνα στην παραγωγη που οτι φορο και να βαλουν θα τους ισοπεδωσουν. Και μην ξεχνας οτι στην Κινα δραστηριοποιουνται σχεδον ολες οι Ευρωπαικες αυτοκινητοβιομηχανες στα ηλεκτρικα και τα αντιποινα μαντεψε ποιους θα πονεσουν περισσοτερο...

Μαύρο πάντα που μας έφαγε! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Μαύρο πάντα που μας έφαγε! 

Καλα εμας εδω δεν μας τρωει τιποτα. Χρεος χωρας στο θεο και προχωραει, αυξησεις, διακοπαρες. Ολα καλα, ολα ανθηρα μνημονια μεχρι τα δισεγγονα μας και ακομα παραπερα.  

Επεξ/σία από mtifosi
Δημοσ.
7 hours ago, valsas said:

Εχεις δίκιο gbra, απο Αθήνα μιλάω και γω. 
Το ακούω αυτό που λες τώρα για το καλοκαίρι, το χειμώνα όμως με το κρύο, η μπαταρία τα φτύνει, με πρώτο προσωπικό παράδειγμα τις action κάμερες. Δεν συγκρίνω βεβαια αυτα τα δύο, αλλα η φυσική είναι μία, και το κρύο έχει επιπτώσεις.
Για τη στάση στα ΣΕΑ λοιπόν, πόσο περίπου θα περιμένεις για την φόρτιση? (πραγματικη απορία, δεν είμαι κατά των ηλεκτροκίνητων)

Όχι η μπαταρία δεν "τα φτύνει " μειώνεται η απόδοση / αυτονομία ναι αλλά όχι κάτι το τραγικό . Περίπου 20% σε σχέση με το καλοκαίρι . Άντε πες το πολύ πολύ  30% αν χρειάζεσαι θέρμανση και δεν έχεις αντλία θερμότητας. Από την άλλη μπορεί να έχεις θερμαινόμενα καθίσματα που έχουν μηδαμινή κατανάλωση . Επισης είναι θεμα χημείας ( μπαταρίας ,) όχι φυσικής . Για το δικό μου αυτοκίνητο κάνα 20 λεπτό για να πάω άνετα πίσω . Εξαρτάται πάντα από το αυτοκίνητο πόσο γρήγορα φορτίζει και τον φορτιστή .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σχετικά με τις πωλήσεις ηλεκτρικών & υβριδικών οχημάτων βρήκα το παρακάτω: https://www.acea.auto/fuel-pc/fuel-types-of-new-cars-battery-electric-12-1-hybrid-22-6-and-petrol-36-4-market-share-full-year-2022/#:~:text=% Petrol%2C 36.4%-,In 2022%2C registrations of new battery electric vehicles (BEVs),a market share of 22.6%.

image.png.546e5e789c9e637ed15f13ec13b4554c.png

Αναλυτικότερα πωλήσεις υβριδικών ανά χώρα στην Ευρώπη:

image.png.edc9f27b1ecf84eb737dad8da10c5247.png

 

Και πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη αντίστοιχα:

image.png.423789b75d46c14b71cae1c2c6fb71e9.png 

 

Όσον αφορά τις πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών ανά μοντέλο και εταιρεία στην Ευρώπη έχουμε τα παρακάτω από τον σύνδεσμο (https://insideevs.com/news/651295/europe-plugin-car-sales-december2022/)

Ανά μοντέλο:

After 12 months of 2022, the two Tesla cars were far ahead of the other plug-ins with respectively 138,373 Model Y and 91,257 Model 3 (down from 142,905 in 2021).

Outstanding sales results of the Volkswagen ID.4 in late 2022 allowed it to overtake the Fiat 500 electric and become the third most popular electric car in Europe.

The Ford Kuga PHEV (in the United States known as the Ford Escape PHEV) was the top-selling plug-in hybrid last year.

Results year-to-date:

  1. Tesla Model Y - 138,373
  2. Tesla Model 3 - 91,257
  3. Volkswagen ID.4 - 68,409
  4. Fiat 500 electric - 66,732
  5. Ford Kuga PHEV - 55,018
  6. Volkswagen ID.3 - 53,287
  7. Skoda Enyaq iV - 52,635
  8. Dacia Spring - 48,948
  9. Peugeot e-208 - 46,834
  10. Audi Q4 e-tron - 42,540
  11. Hyundai Kona Electric - 41,880
  12. Kia Niro EV (e-Niro) - 38,633
  13. Hyundai Ioniq 5 - 38,080
  14. Renault Zoe - 37,313
  15. Mini Cooper SE - 34,828
  16. Audi e-tron - 34,547
  17. BMW 3 Series PHEV - 34,520
  18. Renault Megane E-Tech - 33,187
  19. Cupra Born - 32,615
  20. Polestar 2 - 32,143

 

Μερίδιο ανά εταιρεία:

Top brands and automotive groups

Tesla was the most popular EV brand in Europe last year, but as an automotive group, it was actually far behind the largest multi-brand OEMs.

Top plug-in brands (share year-to-date):

  • Tesla - 9.0%
  • BMW - 8.6%
  • Volkswagen - 8.4%
  • Mercedes-Benz - 8.2%
  • Audi - 5.6%
  • Kia - 5.4%
  • Volvo - 5.3%
  • Peugeot - 4.9%

Top plug-in automotive groups (share year-to-date):

  • Volkswagen Group - 20.6% share (Volkswagen brand at 8.4%, Audi at 5.6%)
  • Stellantis - 14.6% share
  • BMW Group - 10.5% share (BMW brand at 8.6%)
  • Hyundai Motor Group - 10.1 % share (Kia brand at 5.4%, Hyundai at 4.7%)
  • Mercedes Group - 9.0% share (Mercedes-Benz brand at 8.2%)
  • Tesla - 9.0% share
  • Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance - 8.7% share
  • Geely–Volvo- 7.6%

image.png

Επεξ/σία από plasTOST
  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, plasTOST είπε

Top plug-in

έχει η Tesla plugin ???

4 ώρες πριν, plasTOST είπε

Αναλυτικότερα πωλήσεις υβριδικών

με τα mild είναι λίγο άκυρο

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, korakios είπε

έχει η Tesla plugin ???

Πιθανόν να τους ξέφυγε το "and EVs" στους τίτλους.

 

17 λεπτά πριν, korakios είπε

με τα mild είναι λίγο άκυρο

Αυτή η κατηγορία μάλλον είναι στο other? 

Δημοσ.

Όπως έγραφα και σε διπλανό θέμα για την εκτόξευση τιμών των αυτοκινήτων, είμαστε μπροστά σε μια μετάβαση που δεν άρχισε να γίνεται επειδή έγιναν φτηνά τα ηλεκτρικά, αλλά επειδή έγιναν ακριβά τα θερμικά:

Νομίζω, πλέον, ότι αν κάποιος επιλύσει θέματα φορτιστών στο σπίτι, και κάνει κάποιους συμβιβασμούς στο υπεραστικό ταξίδι, η οικονομοτεχνική εξίσωση επιλογής αυτοκινήτου, έχει αρχίσει να γυρίζει υπέρ των ηλεκτρικών.

Αναφέρομαι κυρίως στο κόστος αγοράς/χρήσης/συντήρησης, στη διάρκεια κατοχής του όποιου αυτοκινήτου.

Δεν γίνεται να έχουν πατήσει τα οικογενειακών χώρων θερμικά, τα 30.000 τα φθηνότερα.

Το αν τα έχει ο μέσος αγοραστής στην Ελλάδα είναι κι αυτό ερώτημα. Αλλά όπως και να έχει είμαστε μπροστά στη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και για οικονομικούς λόγους πλέον.

  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Δεν γίνεται να έχουν πατήσει τα οικογενειακών χώρων θερμικά, τα 30.000 τα φθηνότερα.

Το αν τα έχει ο μέσος αγοραστής στην Ελλάδα είναι κι αυτό ερώτημα. Αλλά όπως και να έχει είμαστε μπροστά στη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και για οικονομικούς λόγους πλέον.

δε βγάζει νόημα η πρόταση

Για οικονομικούς λόγους απλά παίρνεις μτχ θερμικό . Η μετάβαση αργεί ακόμα , θα είναι για λίγους και απο τους λίγους βγάλε όσους δεν έχουν τρόπο να το φορτίσουν γρήγορα..

  • Like 1
Δημοσ.

Η οικονομοτεχνική τοποθέτηση των μοντέλων της αγοράς αυτή τη στιγμή έχει οδηγήσει τα πάντα προς τα πάνω. Και τα μεταχειρισμένα.

Άρα, όλοι για να καλύψουν τις ανάγκες τους, θα δώσουν μεγαλύτερο μέρος τους εισοδήματός τους, από ό,τι στο παρελθόν.

Παρά τις ανερχόμενες τιμές εδώ και πολύ καιρό, οι πωλήσεις αυξάνονται σταθερά, πιθανόν πλέον επειδή είναι γερασμένος ο στόλος της χώρας και δεν υπάρχει παραπέρα μετακύληση μιας αγοράς.

Αυτό που γράφω είναι ότι αυτοί που μπορούνε να πάνε σε καινούριο, αν αποφάσιζαν να πάνε σε θερμικό (σε κάποια σενάρια αναγκών, όχι σε όλα), ήδη πλέον συμφέρει να πάνε στα ηλεκτρικά που είναι σε κοντινές τιμές. Δεν υπάρχει ακόμα μεγάλη γκάμα επιλογών, αλλά πλέον έχουμε μπει στο «γύρισμα της εξίσωσης» υπέρ κάποιων ηλεκτρικών, σε μερικά σενάρια, όχι σε όλα φυσικά. Αυτό δεν συνέβαινε μέχρι προσφάτως.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kostasgr78 είπε

Η οικονομοτεχνική τοποθέτηση των μοντέλων της αγοράς αυτή τη στιγμή έχει οδηγήσει τα πάντα προς τα πάνω. Και τα μεταχειρισμένα.

Άρα, όλοι για να καλύψουν τις ανάγκες τους, θα δώσουν μεγαλύτερο μέρος τους εισοδήματός τους, από ό,τι στο παρελθόν.

Παρά τις ανερχόμενες τιμές εδώ και πολύ καιρό, οι πωλήσεις αυξάνονται σταθερά, πιθανόν πλέον επειδή είναι γερασμένος ο στόλος της χώρας και δεν υπάρχει παραπέρα μετακύληση μιας αγοράς.

Αυτό που γράφω είναι ότι αυτοί που μπορούνε να πάνε σε καινούριο, αν αποφάσιζαν να πάνε σε θερμικό (σε κάποια σενάρια αναγκών, όχι σε όλα), ήδη πλέον συμφέρει να πάνε στα ηλεκτρικά που είναι σε κοντινές τιμές. Δεν υπάρχει ακόμα μεγάλη γκάμα επιλογών, αλλά πλέον έχουμε μπει στο «γύρισμα της εξίσωσης» υπέρ κάποιων ηλεκτρικών, σε μερικά σενάρια, όχι σε όλα φυσικά. Αυτό δεν συνέβαινε μέχρι προσφάτως.

Στην εξισωση δεν ξερω γιατι δεν μπαινουν και τα υβριδικα με πολυ λιγοτερη καταναλωση απο τα θερμικα. Ενα Υaris ξεκιναει απο 20κ, corolla full hybrid 28κ και παει λεγοντας. Ποσο θελεις για ενα ηλεκτρικο ειπαμε...? Φυσικα δεν ειμαι κατα των ηλεκτρικων, εκει που κερδιζεις πολυ ειναι αν θελεις επιδοσεις σε λογικα πλαισια που στα θερμικα-hybrid ανεβαινει πολυ, ειδικα στην συντηρηση. Παντως η μεταβαση θα γινει καθως τις αυτοκινητοβιομηχανιες τις συμφερει ο ηλεκτρισμος καθως ειναι πολυ ποιο απλο να κατασκευαστει εξ ου και η καθοδος των κινεζων που δεν ηξεραν που τους πανε τα τεσσερα στα αυτοκινητα και τωρα ξεπεταγονται σαν τα μανιταρια. Ειδικα η toyota για μενα εκανε τρομερη κινηση που επενδυσε στα υβριδικα καθως οσο και να πηγαινουμε προς τον ηλεκτρισμο οι υποδομες ειδικα στις μεγαλες πολεις ειναι σχεδον ανυπαρκτες και θα αργησει παρα πολυ και εαν γινει ολοκληρωτικα.

Δημοσ.

Όλα τα θερμικά οικογενειακά αυτή τη στιγμή στα 30.000 ευρώ (+-), ακόμα και τα υβριδικά, τρώνε στα αυτιά από το Model 3 στα 35.000 ευρώ (μετά την επιδότηση, τελική τιμή). Χωρίς καν να έχει φωτοβολταϊκό κάποιος στο σπίτι.

Να σημειώσω, ότι δεν ανήκω στους early adopters καμίας τεχνολογίας, ούτε της ηλεκτροκίνησης. Παρακολουθώ καιρό τη μετάβαση με όλες τις επιφυλάξεις του μέσου καταναλωτή.

Με την εκτόξευση των θερμικών οικογενειακών που έπαιρνες στα 22.000 ευρώ, να έχουν πάει στα 30.000, χάνουν τη μάχη από τα αποδυτήρια πλέον. Για να δούμε τις μάχες του ανταγωνισμού από εδώ και πέρα.

  • Like 4
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Όλα τα θερμικά οικογενειακά αυτή τη στιγμή στα 30.000 ευρώ (+-), ακόμα και τα υβριδικά, τρώνε στα αυτιά από το Model 3 στα 35.000 ευρώ (μετά την επιδότηση, τελική τιμή). Χωρίς καν να έχει φωτοβολταϊκό κάποιος στο σπίτι.

ούτε 30χιλιάρικα αξίζει αγορά θερμικού αυτοκινήτου , πόσο μάλλον ηλεκτρικού , ούτε πάρκινγκ έχουν όσοι τα διαθέτουν για ηλεκτρικό (επειδή ανέφερες φ/β)

12 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Με την εκτόξευση των θερμικών οικογενειακών που έπαιρνες στα 22.000 ευρώ, να έχουν πάει στα 30.000, χάνουν τη μάχη από τα αποδυτήρια πλέον.

καμία μάχη για Ελλάδα τουλάχιστον (και Ε.Ε. όσο έδειξε το 2022) , απλά πέφτουν οι πωλήσεις γενικότερα

για 2023 βλέπουμε

49 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Άρα, όλοι για να καλύψουν τις ανάγκες τους, θα δώσουν μεγαλύτερο μέρος τους εισοδήματός τους, από ό,τι στο παρελθόν.

σίγουρα , με την ανάπτυξη η πλειοψηφία έχει μεγαλύτερο εισόδημα και θα δώσουν το μεγαλύτερο μέρος 🤪

τώρα όσοι παίρνουν με δόσεις 30+ και τους τρώει το άγχος αν θα την αποπληρώσουν είναι άξιοι της μοίρας τους ...

21 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Παντως η μεταβαση θα γινει καθως τις αυτοκινητοβιομηχανιες τις συμφερει ο ηλεκτρισμος καθως ειναι πολυ ποιο απλο να κατασκευαστει

για χρεοκοπία πάνε εδώ , τόσες συγχωνεύσεις έχουν γίνει , ακόμα και η vw ειναι είναι σε άθλια οικονομική κατάσταση

  • Like 2
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Όλα τα θερμικά οικογενειακά αυτή τη στιγμή στα 30.000 ευρώ (+-), ακόμα και τα υβριδικά, τρώνε στα αυτιά από το Model 3 στα 35.000 ευρώ (μετά την επιδότηση, τελική τιμή). Χωρίς καν να έχει φωτοβολταϊκό κάποιος στο σπίτι.

Να σημειώσω, ότι δεν ανήκω στους early adopters καμίας τεχνολογίας, ούτε της ηλεκτροκίνησης. Παρακολουθώ καιρό τη μετάβαση με όλες τις επιφυλάξεις του μέσου καταναλωτή.

Με την εκτόξευση των θερμικών οικογενειακών που έπαιρνες στα 22.000 ευρώ, να έχουν πάει στα 30.000, χάνουν τη μάχη από τα αποδυτήρια πλέον. Για να δούμε τις μάχες του ανταγωνισμού από εδώ και πέρα.

Το model 3 ειναι αρκετα πισω, το model y εχει περισσοτερες πωλησεις. Οι τιμες εχουν ανεβει αλλα και παλι υπαρχει και μια  διαφορα 7000 δεν ειναι αμελητεα, Ενα οικογενειαρχης εχει την επιλογη του yaris cross hybrid για παραδειγμα που εχει 23κ αρα μιλαμε για 12000 διαφορα φυσικα με την επιδοτηση ηλεκτρικου γιατι αν κοπει αστο.

 

21 λεπτά πριν, korakios είπε

για χρεοκοπία πάνε εδώ , τόσες συγχωνεύσεις έχουν γίνει , ακόμα και η vw ειναι είναι σε άθλια οικονομική κατάσταση

Λες να το δουμε και αυτο..? Λιγακι δυσκολο χρεοκοπια θα τους κρατησουν με νυχια και με δοντια τα κρατη πιστευω ή θα γινουν φασον κινεζικα με σημα vw για παραδειγμα. Ηδη η vw θελει να συναψει συμφωνια για κινεζικο πλαισιο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...