toyo73 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 17 ώρες πριν, gbras είπε Πιο αργα απο το ΚΤΕΛ δεν πηγαινει κανεις. Συνηθης ταχυτητα ειναι 100-120 . Αυτη ειναι και η ταχυτητα γενικως στην εθνικη για το 80% των αυτοκινητων. Eγω παντως, οσες φορες εχω μπει Εγνατια απο Γρεβεννα εως Καστορια με 110-120 ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ.Μονο κανενα φορτηγο.Ολοι με προσπερνανε οτι και εαν εχουν. 2
Maurikycli Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 40 λεπτά πριν, mtifosi είπε Θα ειναι τοσο φθηνα στην παραγωγη που οτι φορο και να βαλουν θα τους ισοπεδωσουν. Και μην ξεχνας οτι στην Κινα δραστηριοποιουνται σχεδον ολες οι Ευρωπαικες αυτοκινητοβιομηχανες στα ηλεκτρικα και τα αντιποινα μαντεψε ποιους θα πονεσουν περισσοτερο... Μαύρο πάντα που μας έφαγε!
mtifosi Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Maurikycli είπε Μαύρο πάντα που μας έφαγε! Καλα εμας εδω δεν μας τρωει τιποτα. Χρεος χωρας στο θεο και προχωραει, αυξησεις, διακοπαρες. Ολα καλα, ολα ανθηρα μνημονια μεχρι τα δισεγγονα μας και ακομα παραπερα. Επεξ/σία 1 Αυγούστου 2023 από mtifosi
gbras Δημοσ. 2 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2023 7 hours ago, valsas said: Εχεις δίκιο gbra, απο Αθήνα μιλάω και γω. Το ακούω αυτό που λες τώρα για το καλοκαίρι, το χειμώνα όμως με το κρύο, η μπαταρία τα φτύνει, με πρώτο προσωπικό παράδειγμα τις action κάμερες. Δεν συγκρίνω βεβαια αυτα τα δύο, αλλα η φυσική είναι μία, και το κρύο έχει επιπτώσεις. Για τη στάση στα ΣΕΑ λοιπόν, πόσο περίπου θα περιμένεις για την φόρτιση? (πραγματικη απορία, δεν είμαι κατά των ηλεκτροκίνητων) Όχι η μπαταρία δεν "τα φτύνει " μειώνεται η απόδοση / αυτονομία ναι αλλά όχι κάτι το τραγικό . Περίπου 20% σε σχέση με το καλοκαίρι . Άντε πες το πολύ πολύ 30% αν χρειάζεσαι θέρμανση και δεν έχεις αντλία θερμότητας. Από την άλλη μπορεί να έχεις θερμαινόμενα καθίσματα που έχουν μηδαμινή κατανάλωση . Επισης είναι θεμα χημείας ( μπαταρίας ,) όχι φυσικής . Για το δικό μου αυτοκίνητο κάνα 20 λεπτό για να πάω άνετα πίσω . Εξαρτάται πάντα από το αυτοκίνητο πόσο γρήγορα φορτίζει και τον φορτιστή .
plasTOST Δημοσ. 2 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) Σχετικά με τις πωλήσεις ηλεκτρικών & υβριδικών οχημάτων βρήκα το παρακάτω: https://www.acea.auto/fuel-pc/fuel-types-of-new-cars-battery-electric-12-1-hybrid-22-6-and-petrol-36-4-market-share-full-year-2022/#:~:text=% Petrol%2C 36.4%-,In 2022%2C registrations of new battery electric vehicles (BEVs),a market share of 22.6%. Αναλυτικότερα πωλήσεις υβριδικών ανά χώρα στην Ευρώπη: Και πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη αντίστοιχα: Όσον αφορά τις πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών ανά μοντέλο και εταιρεία στην Ευρώπη έχουμε τα παρακάτω από τον σύνδεσμο (https://insideevs.com/news/651295/europe-plugin-car-sales-december2022/) Ανά μοντέλο: After 12 months of 2022, the two Tesla cars were far ahead of the other plug-ins with respectively 138,373 Model Y and 91,257 Model 3 (down from 142,905 in 2021). Outstanding sales results of the Volkswagen ID.4 in late 2022 allowed it to overtake the Fiat 500 electric and become the third most popular electric car in Europe. The Ford Kuga PHEV (in the United States known as the Ford Escape PHEV) was the top-selling plug-in hybrid last year. Results year-to-date: Tesla Model Y - 138,373 Tesla Model 3 - 91,257 Volkswagen ID.4 - 68,409 Fiat 500 electric - 66,732 Ford Kuga PHEV - 55,018 Volkswagen ID.3 - 53,287 Skoda Enyaq iV - 52,635 Dacia Spring - 48,948 Peugeot e-208 - 46,834 Audi Q4 e-tron - 42,540 Hyundai Kona Electric - 41,880 Kia Niro EV (e-Niro) - 38,633 Hyundai Ioniq 5 - 38,080 Renault Zoe - 37,313 Mini Cooper SE - 34,828 Audi e-tron - 34,547 BMW 3 Series PHEV - 34,520 Renault Megane E-Tech - 33,187 Cupra Born - 32,615 Polestar 2 - 32,143 Μερίδιο ανά εταιρεία: Top brands and automotive groups Tesla was the most popular EV brand in Europe last year, but as an automotive group, it was actually far behind the largest multi-brand OEMs. Top plug-in brands (share year-to-date): Tesla - 9.0% BMW - 8.6% Volkswagen - 8.4% Mercedes-Benz - 8.2% Audi - 5.6% Kia - 5.4% Volvo - 5.3% Peugeot - 4.9% Top plug-in automotive groups (share year-to-date): Volkswagen Group - 20.6% share (Volkswagen brand at 8.4%, Audi at 5.6%) Stellantis - 14.6% share BMW Group - 10.5% share (BMW brand at 8.6%) Hyundai Motor Group - 10.1 % share (Kia brand at 5.4%, Hyundai at 4.7%) Mercedes Group - 9.0% share (Mercedes-Benz brand at 8.2%) Tesla - 9.0% share Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance - 8.7% share Geely–Volvo- 7.6% Επεξ/σία 2 Αυγούστου 2023 από plasTOST 3 2
korakios Δημοσ. 2 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2023 4 ώρες πριν, plasTOST είπε Top plug-in έχει η Tesla plugin ??? 4 ώρες πριν, plasTOST είπε Αναλυτικότερα πωλήσεις υβριδικών με τα mild είναι λίγο άκυρο
plasTOST Δημοσ. 2 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2023 12 λεπτά πριν, korakios είπε έχει η Tesla plugin ??? Πιθανόν να τους ξέφυγε το "and EVs" στους τίτλους. 17 λεπτά πριν, korakios είπε με τα mild είναι λίγο άκυρο Αυτή η κατηγορία μάλλον είναι στο other?
QuantumWanderer Δημοσ. 3 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 2023 Όπως έγραφα και σε διπλανό θέμα για την εκτόξευση τιμών των αυτοκινήτων, είμαστε μπροστά σε μια μετάβαση που δεν άρχισε να γίνεται επειδή έγιναν φτηνά τα ηλεκτρικά, αλλά επειδή έγιναν ακριβά τα θερμικά: Νομίζω, πλέον, ότι αν κάποιος επιλύσει θέματα φορτιστών στο σπίτι, και κάνει κάποιους συμβιβασμούς στο υπεραστικό ταξίδι, η οικονομοτεχνική εξίσωση επιλογής αυτοκινήτου, έχει αρχίσει να γυρίζει υπέρ των ηλεκτρικών. Αναφέρομαι κυρίως στο κόστος αγοράς/χρήσης/συντήρησης, στη διάρκεια κατοχής του όποιου αυτοκινήτου. Δεν γίνεται να έχουν πατήσει τα οικογενειακών χώρων θερμικά, τα 30.000 τα φθηνότερα. Το αν τα έχει ο μέσος αγοραστής στην Ελλάδα είναι κι αυτό ερώτημα. Αλλά όπως και να έχει είμαστε μπροστά στη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και για οικονομικούς λόγους πλέον. 2
korakios Δημοσ. 3 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2023 5 ώρες πριν, kostasgr78 είπε Δεν γίνεται να έχουν πατήσει τα οικογενειακών χώρων θερμικά, τα 30.000 τα φθηνότερα. Το αν τα έχει ο μέσος αγοραστής στην Ελλάδα είναι κι αυτό ερώτημα. Αλλά όπως και να έχει είμαστε μπροστά στη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και για οικονομικούς λόγους πλέον. δε βγάζει νόημα η πρόταση Για οικονομικούς λόγους απλά παίρνεις μτχ θερμικό . Η μετάβαση αργεί ακόμα , θα είναι για λίγους και απο τους λίγους βγάλε όσους δεν έχουν τρόπο να το φορτίσουν γρήγορα.. 1
QuantumWanderer Δημοσ. 3 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 2023 Η οικονομοτεχνική τοποθέτηση των μοντέλων της αγοράς αυτή τη στιγμή έχει οδηγήσει τα πάντα προς τα πάνω. Και τα μεταχειρισμένα. Άρα, όλοι για να καλύψουν τις ανάγκες τους, θα δώσουν μεγαλύτερο μέρος τους εισοδήματός τους, από ό,τι στο παρελθόν. Παρά τις ανερχόμενες τιμές εδώ και πολύ καιρό, οι πωλήσεις αυξάνονται σταθερά, πιθανόν πλέον επειδή είναι γερασμένος ο στόλος της χώρας και δεν υπάρχει παραπέρα μετακύληση μιας αγοράς. Αυτό που γράφω είναι ότι αυτοί που μπορούνε να πάνε σε καινούριο, αν αποφάσιζαν να πάνε σε θερμικό (σε κάποια σενάρια αναγκών, όχι σε όλα), ήδη πλέον συμφέρει να πάνε στα ηλεκτρικά που είναι σε κοντινές τιμές. Δεν υπάρχει ακόμα μεγάλη γκάμα επιλογών, αλλά πλέον έχουμε μπει στο «γύρισμα της εξίσωσης» υπέρ κάποιων ηλεκτρικών, σε μερικά σενάρια, όχι σε όλα φυσικά. Αυτό δεν συνέβαινε μέχρι προσφάτως. 1
mtifosi Δημοσ. 3 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2023 1 λεπτό πριν, kostasgr78 είπε Η οικονομοτεχνική τοποθέτηση των μοντέλων της αγοράς αυτή τη στιγμή έχει οδηγήσει τα πάντα προς τα πάνω. Και τα μεταχειρισμένα. Άρα, όλοι για να καλύψουν τις ανάγκες τους, θα δώσουν μεγαλύτερο μέρος τους εισοδήματός τους, από ό,τι στο παρελθόν. Παρά τις ανερχόμενες τιμές εδώ και πολύ καιρό, οι πωλήσεις αυξάνονται σταθερά, πιθανόν πλέον επειδή είναι γερασμένος ο στόλος της χώρας και δεν υπάρχει παραπέρα μετακύληση μιας αγοράς. Αυτό που γράφω είναι ότι αυτοί που μπορούνε να πάνε σε καινούριο, αν αποφάσιζαν να πάνε σε θερμικό (σε κάποια σενάρια αναγκών, όχι σε όλα), ήδη πλέον συμφέρει να πάνε στα ηλεκτρικά που είναι σε κοντινές τιμές. Δεν υπάρχει ακόμα μεγάλη γκάμα επιλογών, αλλά πλέον έχουμε μπει στο «γύρισμα της εξίσωσης» υπέρ κάποιων ηλεκτρικών, σε μερικά σενάρια, όχι σε όλα φυσικά. Αυτό δεν συνέβαινε μέχρι προσφάτως. Στην εξισωση δεν ξερω γιατι δεν μπαινουν και τα υβριδικα με πολυ λιγοτερη καταναλωση απο τα θερμικα. Ενα Υaris ξεκιναει απο 20κ, corolla full hybrid 28κ και παει λεγοντας. Ποσο θελεις για ενα ηλεκτρικο ειπαμε...? Φυσικα δεν ειμαι κατα των ηλεκτρικων, εκει που κερδιζεις πολυ ειναι αν θελεις επιδοσεις σε λογικα πλαισια που στα θερμικα-hybrid ανεβαινει πολυ, ειδικα στην συντηρηση. Παντως η μεταβαση θα γινει καθως τις αυτοκινητοβιομηχανιες τις συμφερει ο ηλεκτρισμος καθως ειναι πολυ ποιο απλο να κατασκευαστει εξ ου και η καθοδος των κινεζων που δεν ηξεραν που τους πανε τα τεσσερα στα αυτοκινητα και τωρα ξεπεταγονται σαν τα μανιταρια. Ειδικα η toyota για μενα εκανε τρομερη κινηση που επενδυσε στα υβριδικα καθως οσο και να πηγαινουμε προς τον ηλεκτρισμο οι υποδομες ειδικα στις μεγαλες πολεις ειναι σχεδον ανυπαρκτες και θα αργησει παρα πολυ και εαν γινει ολοκληρωτικα.
QuantumWanderer Δημοσ. 3 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 2023 Όλα τα θερμικά οικογενειακά αυτή τη στιγμή στα 30.000 ευρώ (+-), ακόμα και τα υβριδικά, τρώνε στα αυτιά από το Model 3 στα 35.000 ευρώ (μετά την επιδότηση, τελική τιμή). Χωρίς καν να έχει φωτοβολταϊκό κάποιος στο σπίτι. Να σημειώσω, ότι δεν ανήκω στους early adopters καμίας τεχνολογίας, ούτε της ηλεκτροκίνησης. Παρακολουθώ καιρό τη μετάβαση με όλες τις επιφυλάξεις του μέσου καταναλωτή. Με την εκτόξευση των θερμικών οικογενειακών που έπαιρνες στα 22.000 ευρώ, να έχουν πάει στα 30.000, χάνουν τη μάχη από τα αποδυτήρια πλέον. Για να δούμε τις μάχες του ανταγωνισμού από εδώ και πέρα. 4
korakios Δημοσ. 3 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2023 10 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Όλα τα θερμικά οικογενειακά αυτή τη στιγμή στα 30.000 ευρώ (+-), ακόμα και τα υβριδικά, τρώνε στα αυτιά από το Model 3 στα 35.000 ευρώ (μετά την επιδότηση, τελική τιμή). Χωρίς καν να έχει φωτοβολταϊκό κάποιος στο σπίτι. ούτε 30χιλιάρικα αξίζει αγορά θερμικού αυτοκινήτου , πόσο μάλλον ηλεκτρικού , ούτε πάρκινγκ έχουν όσοι τα διαθέτουν για ηλεκτρικό (επειδή ανέφερες φ/β) 12 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Με την εκτόξευση των θερμικών οικογενειακών που έπαιρνες στα 22.000 ευρώ, να έχουν πάει στα 30.000, χάνουν τη μάχη από τα αποδυτήρια πλέον. καμία μάχη για Ελλάδα τουλάχιστον (και Ε.Ε. όσο έδειξε το 2022) , απλά πέφτουν οι πωλήσεις γενικότερα για 2023 βλέπουμε 49 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Άρα, όλοι για να καλύψουν τις ανάγκες τους, θα δώσουν μεγαλύτερο μέρος τους εισοδήματός τους, από ό,τι στο παρελθόν. σίγουρα , με την ανάπτυξη η πλειοψηφία έχει μεγαλύτερο εισόδημα και θα δώσουν το μεγαλύτερο μέρος 🤪 τώρα όσοι παίρνουν με δόσεις 30+ και τους τρώει το άγχος αν θα την αποπληρώσουν είναι άξιοι της μοίρας τους ... 21 λεπτά πριν, mtifosi είπε Παντως η μεταβαση θα γινει καθως τις αυτοκινητοβιομηχανιες τις συμφερει ο ηλεκτρισμος καθως ειναι πολυ ποιο απλο να κατασκευαστει για χρεοκοπία πάνε εδώ , τόσες συγχωνεύσεις έχουν γίνει , ακόμα και η vw ειναι είναι σε άθλια οικονομική κατάσταση 2
mtifosi Δημοσ. 3 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2023 24 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Όλα τα θερμικά οικογενειακά αυτή τη στιγμή στα 30.000 ευρώ (+-), ακόμα και τα υβριδικά, τρώνε στα αυτιά από το Model 3 στα 35.000 ευρώ (μετά την επιδότηση, τελική τιμή). Χωρίς καν να έχει φωτοβολταϊκό κάποιος στο σπίτι. Να σημειώσω, ότι δεν ανήκω στους early adopters καμίας τεχνολογίας, ούτε της ηλεκτροκίνησης. Παρακολουθώ καιρό τη μετάβαση με όλες τις επιφυλάξεις του μέσου καταναλωτή. Με την εκτόξευση των θερμικών οικογενειακών που έπαιρνες στα 22.000 ευρώ, να έχουν πάει στα 30.000, χάνουν τη μάχη από τα αποδυτήρια πλέον. Για να δούμε τις μάχες του ανταγωνισμού από εδώ και πέρα. Το model 3 ειναι αρκετα πισω, το model y εχει περισσοτερες πωλησεις. Οι τιμες εχουν ανεβει αλλα και παλι υπαρχει και μια διαφορα 7000 δεν ειναι αμελητεα, Ενα οικογενειαρχης εχει την επιλογη του yaris cross hybrid για παραδειγμα που εχει 23κ αρα μιλαμε για 12000 διαφορα φυσικα με την επιδοτηση ηλεκτρικου γιατι αν κοπει αστο. 21 λεπτά πριν, korakios είπε για χρεοκοπία πάνε εδώ , τόσες συγχωνεύσεις έχουν γίνει , ακόμα και η vw ειναι είναι σε άθλια οικονομική κατάσταση Λες να το δουμε και αυτο..? Λιγακι δυσκολο χρεοκοπια θα τους κρατησουν με νυχια και με δοντια τα κρατη πιστευω ή θα γινουν φασον κινεζικα με σημα vw για παραδειγμα. Ηδη η vw θελει να συναψει συμφωνια για κινεζικο πλαισιο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα