Joshua21 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 55 minutes ago, mtifosi said: Γιατί αμφιβάλλεις ότι αν εχεις 10 υβριδικά και 10 θερμικά θα έχεις λιγότερους ρύπους από το να εχεις 2 ηλεκτρικα και 18 θερμικά . Η μήπως ξέχασα χαμός γίνεται με τα ηλεκτρικα των 45+ χιλιάδων ευρώ ξεπέρασαν τα θερμικά σε όλες τις πόλεις , ειδικά εδώ δεν τα προλαβαίνουμε … Εξήγησε μου πρώτα εσύ πως θα ήταν δυνατόν με το ίδιο budget (διαθέσιμοι πόροι για επιδοτήσεις) να επιδοτηθούν με το ίδιο ποσό τα 5πλάσια υβριδικά από ότι ηλεκτρικά (10 αντί για 2). Τα υβριδικά πουλάνε ούτως ή άλλως, δεν χρειάζονται επιδότηση, άσε που αν το διαθέσιμο ποσό για επιδοτήσεις το μοίραζαν σε υβριδικά θα αναλογούσε αστείο ποσό στο καθένα. Επεξ/σία 1 Αυγούστου 2023 από Joshua21
mtifosi Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 14 λεπτά πριν, sndev είπε ολα γινονται με πρόσχημα κατι άλλο, δεν ειμαστε 15 χρονών πια δυστυχώς. Από την αλλη ομως δεν χρειάζεται να λέμε α γινεται γιαυτο κ αα και ου κ αν ηταν ετσι κ αν ηταν αλλιως ενω ξέρουμε πολυ καλα οτι γινεται ΚΑΙ για αυτο αλλα οχι με πρωτευοντα στοχο αυτο. Κάπως πρέπει να πλασαριστεί. δεν είναι τοσο απλό κ το chat δε βοηθάει για τέτοιες συζητήσεις. θα σου πω μονο οτι μειωσε τις τιμες για να πιασει στοχους καθως δεν πουλησε οσα ανέμενε περισυ καθώς πηρε ποσοστο κ συμαντικο ο ανταγνωνισμος. Έτσι επεσε κ η μετοχή απο 300 στα 120 νομιζω. αρα? εριξε τιμες γτ πιεστηκε.. συχρονος ομως σβηνει κ τον ανταγωνισμό κ επίσης σταθεροποιείτε σε ενα μέγεθος πωλήσεων περιμένοντας την επέλαση των κινέζικων στην Ευρώπη. αρα παλι περισσότεροι παίχτες στην αγορά που πιέζουν κ αυτοι υπάρχουν γτ πωλείτε το προϊόν. να με θυμηθειτε οταν ξεκινησουν να σκανε οι κινέζικες Ευρώπη θα κοπούν κ οι επιδοτήσεις. δεν ειναι θεμα μαγειρέματος ακριβως αλλα κ να ειναι βγαίνει απο τη πιεση κ τις προσδοκίες των επενδυτών. στο θεμα επιδοτήσεων τωρα για να δεις, τελος δεκεμβρη που κοπηκε στην αμερικη εστω ηταν 5000 δολαρια? ε για να πουλησει κ να πιασει στοχους τα δινε για εκείνη τη περιοδο 5000 πιο φθηνα για παραγγελιες μεχρι συγκεκριμενη ημερωμηνια αρα κ αυτο παιζει το ρολο του σε καποιο βαθμο Κραταω μονο οταν θα ερθουν οι Κινεζοι στην Ευρωπη. Εκει θα δουμε ποιοι θα τρεχουν και δεν θα φτανουν απο τους οικολογους της Ευρωπης...
valsas Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 4 ώρες πριν, gbras είπε να πας απο που? Εχεις δίκιο gbra, απο Αθήνα μιλάω και γω. Το ακούω αυτό που λες τώρα για το καλοκαίρι, το χειμώνα όμως με το κρύο, η μπαταρία τα φτύνει, με πρώτο προσωπικό παράδειγμα τις action κάμερες. Δεν συγκρίνω βεβαια αυτα τα δύο, αλλα η φυσική είναι μία, και το κρύο έχει επιπτώσεις. Για τη στάση στα ΣΕΑ λοιπόν, πόσο περίπου θα περιμένεις για την φόρτιση? (πραγματικη απορία, δεν είμαι κατά των ηλεκτροκίνητων)
mtifosi Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Εξήγησε μου πρώτα εσύ πως θα ήταν δυνατόν με το ίδιο budget (διαθέσιμοι πόροι για επιδοτήσεις) να επιδοτηθούν με το ίδιο ποσό τα 5πλάσια υβριδικά από ότι ηλεκτρικά (10 αντί για 2). Τα υβριδικά πουλάνε ούτως ή άλλως, δεν χρειάζονται επιδότηση, άσε που αν το διαθέσιμο ποσό για επιδοτήσεις το μοίραζαν σε υβριδικά θα αναλογούσε αστείο ποσό στο καθένα. Και ποιος ειπε οτι σωνει και καλα πρεπει να επιδοτουνται με ιδιο ποσοστο με τα ηλεκτρικα...? Δηλαδη θα χαλαγε κανεναν να παρει ενα υβριδικο 2000 λιγοτερο. Εκτος και αν ολοι εδω δεν μας νοιαζει και ειμαστε large που μακαρι δηλαδη. Τα υβριδικα πουλανε μονο και μονο επειδη η Toyota με οικονομια κλιμακας εχει καταφερει να σου δωσει σχετικα προσιτο υβριδικο οταν οι αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες κοιμοντουσαν και τωρα ζητανε 30000 για super-mini με τεχνολογια περασμενου αιωνα. Επεξ/σία 1 Αυγούστου 2023 από mtifosi
korakios Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 2 λεπτά πριν, mtifosi είπε Κραταω μονο οταν θα ερθουν οι Κινεζοι στην Ευρωπη. Εκει θα δουμε ποιοι θα τρεχουν και δεν θα φτανουν απο τους οικολογους της Ευρωπης... αν φτιάξουν εργοστάσια και παραγωγή εδώ , οκ , αλλιώς με ένα φόρο εισαγωγής υπερ "ανάπτυξης" το λύνουνε το πρόβλημα 20 λεπτά πριν, sndev είπε ενω ξέρουμε πολυ καλα οτι γινεται ΚΑΙ για αυτο όχι , δε γίνεται και εκεί είναι το πρόβλημα , δεν έχει σχέση με οικολογία
mtifosi Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, korakios είπε αν φτιάξουν εργοστάσια και παραγωγή εδώ , οκ , αλλιώς με ένα φόρο εισαγωγής υπερ "ανάπτυξης" το λύνουνε το πρόβλημα όχι , δε γίνεται και εκεί είναι το πρόβλημα , δεν έχει σχέση με οικολογία Θα ειναι τοσο φθηνα στην παραγωγη που οτι φορο και να βαλουν θα τους ισοπεδωσουν. Και μην ξεχνας οτι στην Κινα δραστηριοποιουνται σχεδον ολες οι Ευρωπαικες αυτοκινητοβιομηχανες στα ηλεκτρικα και τα αντιποινα μαντεψε ποιους θα πονεσουν περισσοτερο... Επεξ/σία 1 Αυγούστου 2023 από mtifosi
korakios Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 1 λεπτό πριν, mtifosi είπε Θα ειναι τοσο φθηνα στην παραγωγη που οτι φορο και να βαλουν θα τους ισοπεδωσουν. ακούγεσαι ρομαντικά αισιόδοξος 😁
Joshua21 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 9 minutes ago, mtifosi said: Και ποιος ειπε οτι σωνει και καλα πρεπει να επιδοτουνται με ιδιο ποσοστο με τα ηλεκτρικα...? Δηλαδη θα χαλαγε κανεναν να παρει ενα υβριδικο 2000 λιγοτερο. Εκτος και αν ολοι εδω δεν μας νοιαζει και ειμαστε large που μακαρι δηλαδη. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έκανες κανέναν απολύτως υπολογισμό. Αν λάβεις υπόψιν το ποσοστό των αμιγώς ηλεκτρικών - ή έστω συνολικά μαζί με HEV - και το ποσοστό των υβριδικών, θα διαπιστώσεις πως με το ίδιο budget δεν βγαίνει ούτε για αστείο να επιδοτηθούν όλα με 2.000€. Στο ξαναλέω, τα υβριδικά ούτως ή άλλως πουλάνε, έχουν σοβαρό ποσοστό στην Ελληνική αγορά, δεν χρειάζονται επιδότηση. Επεξ/σία 1 Αυγούστου 2023 από Joshua21
mtifosi Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 1 λεπτό πριν, korakios είπε ακούγεσαι ρομαντικά αισιόδοξος 😁 Θα το διαπιστωσουμε τι θα συμβει. Αλλα για λυπηση δεν ειναι τουλαχιστον για μενα. 3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Το πρόβλημα είναι ότι δεν έκανες κανέναν απολύτως υπολογισμό. Αν λάβεις υπόψιν το ποσοστό των αμιγώς ηλεκτρικών - ή έστω συνολικά μαζί με HEV - και το ποσοστό των υβριδικών, θα διαπιστώσεις πως με το ίδιο budget δεν βγαίνει ούτε για αστείο να επιδοτηθούν όλα με 2.000€. Νομιζω οτι κολας πολυ στο ποσοστο ενω η ουσια δεν ειναι αυτη. Ας ειναι και 500 εμενα δεν θα με χαλαγε ουτε και κανεναν αλλο νομιζω. Η ουσια ειναι οτι η επιδοτηση αρχισε να εφαρμοζεται μολις οι Ευρωπαικες αυτοκινητοβιομηχανιες αρχισαν να μπαινουν αποκλειστικα στα ηλεκτρικα γιατι δεν ειχαν αλλη επιλογη. Γιατι δεν υπηρχε αναλογη επιδοτηση πριν καποια χρονια για τα υβριδικα.? Και αυτο που λεει ο sndev για το prius ηταν μηδαμινη επιδοτηση μπροστα σε αυτο.
korakios Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 1 λεπτό πριν, mtifosi είπε Θα το διαπιστωσουμε τι θα συμβει. Αλλα για λυπηση δεν ειναι τουλαχιστον για μενα. είναι μιας και τα σπασμένα εμείς φυσικά θα τα πληρώσουμε 15 λεπτά πριν, mtifosi είπε Δηλαδη θα χαλαγε κανεναν να παρει ενα υβριδικο 2000 λιγοτερο. τα plugin νομίζω οτι έχουν φοροαπαλλαγές
mtifosi Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 1 λεπτό πριν, korakios είπε είναι μιας και τα σπασμένα εμείς φυσικά θα τα πληρώσουμε τα plugin νομίζω οτι έχουν φοροαπαλλαγές Ισως μας αξιζει και εμας με τις επιλογες των περισσοτερων. Τα λαθη παντα πληρωνονται. Τα plug-in εχουν εταιρικη φοροαπαλλαγη μονο και εκει η τιμη ειναι στα 40-45k+.
nlogginidis Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 26 λεπτά πριν, mtifosi είπε Κραταω μονο οταν θα ερθουν οι Κινεζοι στην Ευρωπη. Εκει θα δουμε ποιοι θα τρεχουν και δεν θα φτανουν απο τους οικολογους της Ευρωπης... Εύκολη η λύση. Δεν θα έρθουν με οποιοδήποτε κόστος.
mtifosi Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Μόλις τώρα, nlogginidis είπε Εύκολη η λύση. Δεν θα έρθουν με οποιοδήποτε κόστος. Ok, κοιτα μονο μην παρακαλανε να ερχονται με τα αντιποινα που θα εχουν audi,bmw κλπ απο την Κίνα που δραστηριοποιουνται. Στα ηλεκτρικα που μπηκαν ολοι κουμαντο απο εδω και μπρος θα κανει η Κινα. Οποιος δεν το καταλαβαινει για μενα απλως δεν βλεπει την πραγματικοτητα. 1
Joshua21 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 15 minutes ago, mtifosi said: Νομιζω οτι κολας πολυ στο ποσοστο ενω η ουσια δεν ειναι αυτη. Ας ειναι και 500 εμενα δεν θα με χαλαγε ουτε και κανεναν αλλο νομιζω. Η ουσια ειναι οτι η επιδοτηση αρχισε να εφαρμοζεται μολις οι Ευρωπαικες αυτοκινητοβιομηχανιες αρχισαν να μπαινουν αποκλειστικα στα ηλεκτρικα γιατι δεν ειχαν αλλη επιλογη. Γιατι δεν υπηρχε αναλογη επιδοτηση πριν καποια χρονια για τα υβριδικα.? Και αυτο που λεει ο sndev για το prius ηταν μηδαμινη επιδοτηση μπροστα σε αυτο. Δεν κολλάω πουθενά, απλά λέω πως είναι ηλίθιο να επιδοτήσεις κάτι που πουλάει σαν τρελό από μόνο του, που κάθε χρόνο σπάει ρεκόρ.
mtifosi Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Μόλις τώρα, Joshua21 είπε Δεν κολλάω πουθενά, απλά λέω πως είναι ηλίθιο να επιδοτήσεις κάτι που πουλάει σαν τρελό από μόνο του, που κάθε χρόνο σπάει ρεκόρ. Οκ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα