valsas Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Μπράβο για την αγόρα @Vasilisxd καλοτάξιδο, φαίνεται πολύ όμορφο και όντως οι επιδόσεις είναι πολύ καλές !!! Εγώ ένα ερώτημα θα σου κάνω για το ηλεκτρικό και είναι ο λόγος που δεν θελω να πάρω. Μονοήμερη στα καλάβρυτα στο χιονοδρομικό (και βγάλε απο την εξίσωση την κατάσταση που θα είναι η μπαταρία στο κρύο μετά απο ώρες χιονοδρομίας) πώς το κάνεις αυτό χιλιομετρικά? Σταματάς κάπου για να φορτίσεις?
mindreader Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 H ολη φαση μου θυμιζει το hype με τις ανεμογεννητριες...... πολυ κακο για το τιποτε....εκτος και αν γεμισεις τον τοπο ελικες, και περιμενεις να φυσηξουν για να εχεις ρευμα....πιο πολυ η χασουρα και ο μπελας, παρα το οφελος... 1
sndev Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 2 hours ago, mindreader said: H ολη φαση μου θυμιζει το hype με τις ανεμογεννητριες...... πολυ κακο για το τιποτε....εκτος και αν γεμισεις τον τοπο ελικες, και περιμενεις να φυσηξουν για να εχεις ρευμα....πιο πολυ η χασουρα και ο μπελας, παρα το οφελος... η ολη φάση μου θυμίζει εποχές 2009 φωτοβολταϊκών κ τώρα όσοι μπορούν ψαχνονται. 1
andreaspA Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 12 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Ελα να σε βάλω στο δικό μου να ρίξεις πολύ γέλιο. Μιλάμε για ταξίδι χωρίς κανένα θόρυβο, να μπορείς να μιλάς στον πίσω χωρίς να φωνάζεις, χωρίς ταχύτητες, οδήγηση μόνο με ένα πετάλ (χωρίς φρένο) μιλάμε τώρα για ταλαιπωρία, πάνω από 200 άλογα, να πατάς γκάζι και να εξαφανίζεσαι. Εδώ μια πρόσφατη φωτό μετά από 4ωρη οδηγήση 300χλμ με 20% ακόμα στην μπαταρία που μου κόστισε κάπου 8€. 77χλμ μεση ωριαια ειχε ο πατερας μου με το Fiat 127 πριν 40 χρονια στην διαδρομη Αθηνα - Αμαλιαδα. Δεν θα με πεισεις για τα ηλεκτρικα. Καλο ειναι για 2ο, αν το χρειαζεσαι μεσα στην πολή. Το οτι δεν μπορω να παω και να γυρισω στο χωριο , φορτωμενος , και να σερνω το τρειλερ με 750κιλα ξυλα πισω μου φτανει για να μην το αγορασω. 77χλμ μεση ταχυτητα εχω με παπακι. 12 ώρες πριν, korakios είπε με άλλη τεχνολογία μπαταριών . (Το πιο οικολογικό καύσιμο αυτή τη στιγμή είναι το βιοαέριο/βιομεθάνιο) Το οτι χρειαζεται αλλη τεχνολογια , χρειαζεται για πολλους λογους. Ταχυτερη φορτιση, αυτονομια, ασφαλεια. Αλλα η μόλυνση απο τις μπαταριες δεν ειναι αμεση. Το καυσαεριο που αναπνεουμε ειναι εξωπραγματικο. Πηρα μέρος σε μια ερευνα του ΕΚΠΑ για την ατμοσφαιρικη μόλυνση. Ηταν συγκλονιστικο το τι καυσαεριο υπαρχει σε καθε φαναρι, ακομα και με 10 αυτοκινητα μονο, ακομα και στα υποτιθεμενα καθαροτερα Βορεια Προαστια της αττικης. Αναπνεύουμε σκατά! 1
Varnavas89 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) Ο διάλογος που κάνετε δεν θα τελειώσει ποτέ..εγω προσωπικά ας πούμε δεν εχω 36000 αλλα και πάλι χρειάζεται χρόνια να πεις οτι τα παραπάνω που έδωσα θα τα εξοικονομήσω+ οτι δεν θα εχω θεμα αυτονομίας κλπ..Ο καθείς με την τσεπη του..Για την ώρα ας πούμε για οικογενειακό θα έπαιρνα, αν και ακριβά πάλι, suv αποκλειστικά lpg ή skoda cng .. ηλεκτρικό αργότερα.. τωρα με αφτερμαρκετ lpg focus 7, και εκανα τοσα πηγαινε ελα καλοκαίρι 7€ τα 100 όπως ειπα ο korakios.. και ηταν και φθηνό αν και τσίμπησε πάλι 5σεντ. Το πρώτο μου ειναι βενζίνη, φοβάμαι ακόμη να το μετατρέψω αλλα το χρησιμοποιώ πιο σπάνια... Αλλα οχι και μικρολινο 18000! Για τον μεσο κοινο θνητό θελει να χρεωθείς για χρόνια με δόσεις και αυξημενο ρίσκο Επεξ/σία 1 Αυγούστου 2023 από Varnavas89
sndev Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 11 minutes ago, andreaspA said: Το οτι χρειαζεται αλλη τεχνολογια , χρειαζεται για πολλους λογους. Ταχυτερη φορτιση, αυτονομια, ασφαλεια. Αλλα η μόλυνση απο τις μπαταριες δεν ειναι αμεση. Το καυσαεριο που αναπνεουμε ειναι εξωπραγματικο. Πηρα μέρος σε μια ερευνα του ΕΚΠΑ για την ατμοσφαιρικη μόλυνση. Ηταν συγκλονιστικο το τι καυσαεριο υπαρχει σε καθε φαναρι, ακομα και με 10 αυτοκινητα μονο, ακομα και στα υποτιθεμενα καθαροτερα Βορεια Προαστια της αττικης. Αναπνεύουμε σκατά! αυτο που δε καταλαβαίνει πολύς κόσμος κ λένε το κοντό κ το μακρι τους χωρις καν να ξερουν πως λειτουργούν τα κονδύλια κ οι επιδοτήσεις -οπως ο Φαίδων πιο πίσω - (που νε μεν ειναι από λεφτά φορολογουμένων αλλά είναι προτιμότερο πχ να γυρνάνε στο κοσμο για ηλεκτροκίνηση κ τεχνολογίες που δίνουν διαφορετικες θέσεις εργασίες κ γενικοτερα κινεί την αγορά κ ξανά γυρνανε τα λευτα με παραληλους τρόπους παρα σε έρευνα να τρωμε κατσαριδες κ μυρμηγκια , anyway γνωμη μου) ειναι οτι με τη μειωση καυσαρεριων στις πολεις δεν ειναι απλα οτι αλλαζει το βιοτικο επιπεδο αλλα σε βαθος χρονου μειωνονται οι αρρωστιες με τα αναπνευστικα οπου κατακλιζουν τα νοσοκομειο - δεν ειναι μονο ο καρκινος- οπου εκει εξεικονμεις πορους για αλλα πραγματα παλι νοσοκομιακα. παλι σε παραλληλο δικο μας οφελος γυρναει. Γενικότερα ειναι πολυδιάστατο το θέμα. το αν τωρα εξυπηρετει στη βόλεψη μας, εαν ειναι εφικτό στη πραγματικότητα της καθημερινότητας μας, ειναι μια πολυ αλλη ιστορία που ομως παιζει πολυ σημαντικό ρολο Γενικά σε ολα τα ειδη η τεχνολογία που επικρατεί ,είναι αυτή που ειναι βολική με νορμάλ κόστος κ οχι η καλύτερη και αυτη τη στιγμη αυτα δεν είναι τα ηλεκτρικά. 2
gbras Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 7 hours ago, valsas said: Εγώ ένα ερώτημα θα σου κάνω για το ηλεκτρικό και είναι ο λόγος που δεν θελω να πάρω. Μονοήμερη στα καλάβρυτα στο χιονοδρομικό (και βγάλε απο την εξίσωση την κατάσταση που θα είναι η μπαταρία στο κρύο μετά απο ώρες χιονοδρομίας) πώς το κάνεις αυτό χιλιομετρικά? Σταματάς κάπου για να φορτίσεις? Δεν ειναι ολα τα αυτοκινητα τα ιδια. Αναλογα με τις αναγκες σου κοιτας και την χωρητικοτητα της μπαταριας. Καλαβρυτα να πας απο που? Με το δικο μου ( Hyundai Kona 64) απο Αθηνα, τωρα το καλοκαιρι παω και ερχομαι χωρις φορτιση ενδιαμεσα. Τον χειμωνα θα χρειαστω στην επιστροφη σε καποιο ΣΕΑ. Εχει πολλα στην πορεια. Επισης εχει φορτιστη και στα καλαβρυτα.. 1
mtifosi Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 3 ώρες πριν, sndev είπε αυτο που δε καταλαβαίνει πολύς κόσμος κ λένε το κοντό κ το μακρι τους χωρις καν να ξερουν πως λειτουργούν τα κονδύλια κ οι επιδοτήσεις -οπως ο Φαίδων πιο πίσω - (που νε μεν ειναι από λεφτά φορολογουμένων αλλά είναι προτιμότερο πχ να γυρνάνε στο κοσμο για ηλεκτροκίνηση κ τεχνολογίες που δίνουν διαφορετικες θέσεις εργασίες κ γενικοτερα κινεί την αγορά κ ξανά γυρνανε τα λευτα με παραληλους τρόπους παρα σε έρευνα να τρωμε κατσαριδες κ μυρμηγκια , anyway γνωμη μου) ειναι οτι με τη μειωση καυσαρεριων στις πολεις δεν ειναι απλα οτι αλλαζει το βιοτικο επιπεδο αλλα σε βαθος χρονου μειωνονται οι αρρωστιες με τα αναπνευστικα οπου κατακλιζουν τα νοσοκομειο - δεν ειναι μονο ο καρκινος- οπου εκει εξεικονμεις πορους για αλλα πραγματα παλι νοσοκομιακα. παλι σε παραλληλο δικο μας οφελος γυρναει. Γενικότερα ειναι πολυδιάστατο το θέμα. το αν τωρα εξυπηρετει στη βόλεψη μας, εαν ειναι εφικτό στη πραγματικότητα της καθημερινότητας μας, ειναι μια πολυ αλλη ιστορία που ομως παιζει πολυ σημαντικό ρολο Γενικά σε ολα τα ειδη η τεχνολογία που επικρατεί ,είναι αυτή που ειναι βολική με νορμάλ κόστος κ οχι η καλύτερη και αυτη τη στιγμη αυτα δεν είναι τα ηλεκτρικά. Να την δεχτούμε την επιδότηση αλλά γιατί μόνο για ηλεκτροκίνηση ..? Η μήπως επειδή έτσι συμφέρει το Γερμανικό κατεστημένο της Ε.Ε που τόσα χρόνια μας μπούκωναν και τώρα θυμήθηκαν το περιβάλλον . Γιατί δεν επιδοτούνται και τα υβριδικά που θα γινόταν πολύ μεγαλύτερη μείωση ρύπων ειδικά στις πόλεις και που είναι πολύ ποιο οικονομικά στην απόκτηση από τα ηλεκτρικα . Πρέπει να επιδοτείται κάτι που κάνει 40+ χιλ. δηλαδή …
Joshua21 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 11 minutes ago, mtifosi said: Γιατί δεν επιδοτούνται και τα υβριδικά που θα γινόταν πολύ μεγαλύτερη μείωση ρύπων ειδικά στις πόλεις και που είναι πολύ ποιο οικονομικά στην απόκτηση από τα ηλεκτρικα . Καλό! 2
alexiosdimitriadis Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 5 minutes ago, mtifosi said: Να την δεχτούμε την επιδότηση αλλά γιατί μόνο για ηλεκτροκίνηση ..? Η μήπως επειδή έτσι συμφέρει το Γερμανικό κατεστημένο της Ε.Ε που τόσα χρόνια μας μπούκωναν και τώρα θυμήθηκαν το περιβάλλον . Γιατί δεν επιδοτούνται και τα υβριδικά που θα γινόταν πολύ μεγαλύτερη μείωση ρύπων ειδικά στις πόλεις και που είναι πολύ ποιο οικονομικά στην απόκτηση από τα ηλεκτρικα . Πρέπει να επιδοτείται κάτι που κάνει 40+ χιλ. δηλαδή … Αυτό γίνεται πιστεύω για να επιταχυνθεί η μετάβαση σε πιο καθαρές μετακινήσεις. Επίσης τα υβριδικά δεν είναι τελείως καθαρά, πάλι καίνε πετρέλαιο και άρα βγάζουν διαφορά δηλητήρια από την εξάτμιση. Νομίζω ότι η επιδότηση υβριδικών δεν θα είχε αποτέλεσμα, ίσα ίσα, θα έμπλεκε περισσότερο τα πράγματα. Δεν έχω γνώση από μέσα βέβαια, το γράφω ως κοινή λογική.
mtifosi Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε Καλό! Γιατί αμφιβάλλεις ότι αν εχεις 10 υβριδικά και 10 θερμικά θα έχεις λιγότερους ρύπους από το να εχεις 2 ηλεκτρικα και 18 θερμικά . Η μήπως ξέχασα χαμός γίνεται με τα ηλεκτρικα των 45+ χιλιάδων ευρώ ξεπέρασαν τα θερμικά σε όλες τις πόλεις , ειδικά εδώ δεν τα προλαβαίνουμε … 3 λεπτά πριν, alexiosdimitriadis είπε Αυτό γίνεται πιστεύω για να επιταχυνθεί η μετάβαση σε πιο καθαρές μετακινήσεις. Επίσης τα υβριδικά δεν είναι τελείως καθαρά, πάλι καίνε πετρέλαιο και άρα βγάζουν διαφορά δηλητήρια από την εξάτμιση. Νομίζω ότι η επιδότηση υβριδικών δεν θα είχε αποτέλεσμα, ίσα ίσα, θα έμπλεκε περισσότερο τα πράγματα. Δεν έχω γνώση από μέσα βέβαια, το γράφω ως κοινή λογική. Την βλέπουμε την μετάβαση που τα θερμικά ακόμα πουλάνε περισσότερο από τα ηλεκτρικα σε όλη την Ευρώπη .
vamvakoolas Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 13 minutes ago, mtifosi said: Γιατί αμφιβάλλεις ότι αν εχεις 10 υβριδικά και 10 θερμικά θα έχεις λιγότερους ρύπους από το να εχεις 2 ηλεκτρικα και 18 θερμικά . Η μήπως ξέχασα χαμός γίνεται με τα ηλεκτρικα των 45+ χιλιάδων ευρώ ξεπέρασαν τα θερμικά σε όλες τις πόλεις , ειδικά εδώ δεν τα προλαβαίνουμε … Την βλέπουμε την μετάβαση που τα θερμικά ακόμα πουλάνε περισσότερο από τα ηλεκτρικα σε όλη την Ευρώπη . μαλλον πρεπει να κανεις κανενα update στις πηγες σου. Νορβηγια συντομα θα διακοψει τελειως τις πωλησεις συμβατικων ιχ. Κεντρικη Ευρωπη (Βελγιο Ολλανδια και δε σημαζευεται) τα ηλεκτρικα εχουν σκαρφαλωσει στις νεες πωλησεις μιας και το κρατος εκει τιμωρει τα συμβατικα με φορους και οι κατασκευαστες με καθυστερησεις. Οι πωλησεις συμβατικων κεντρικη ευρωπη του 2023 οπως εχει χιλιογραφτει ηταν κυριως παραγγελιες ειτε leasing εταιριες ειτε δημοσιο ειτε πολυ μεγαλες εταιριες και ειχαν γινει απο το 2022 και πριν. Μη ξεχναμε οτι για ηλεκτροκινηση πιεζουν και οι εταιριες ενεργειας ακομα και οι τοπικοι δημοι (βρηκαν εσοδα απο το πουθενα μιας και "πουλανε" σταθμους παροχης ρευματος). Επεξ/σία 1 Αυγούστου 2023 από vamvakoolas
sndev Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 36 minutes ago, mtifosi said: Να την δεχτούμε την επιδότηση αλλά γιατί μόνο για ηλεκτροκίνηση ..? Η μήπως επειδή έτσι συμφέρει το Γερμανικό κατεστημένο της Ε.Ε που τόσα χρόνια μας μπούκωναν και τώρα θυμήθηκαν το περιβάλλον . Γιατί δεν επιδοτούνται και τα υβριδικά που θα γινόταν πολύ μεγαλύτερη μείωση ρύπων ειδικά στις πόλεις και που είναι πολύ ποιο οικονομικά στην απόκτηση από τα ηλεκτρικα . Πρέπει να επιδοτείται κάτι που κάνει 40+ χιλ. δηλαδή … το θεμα δεν εινα η επιδότηση αυτη καθαυτη. Αυτή τη στιγμη υπάρχει εκει. καποτε υπήρχε εμεσο κέρδος κ φοροαπαλλαγές σε υβριδικά τυπου prius αλλά πάει μια 20ετια μπορεί κ παραπάνω. Αλλά και τότε άγνωστη τεχνολογία κ περίεργη στα ματια μας (και στα δικα μου). εγινε ομως κ εκει στις αρχες της με το δικό της τρόπο. τοτε βέβαια δεν υπήρχε τόση πληθώρα ενημέρωσης τοση διαφήμισή τοσα γραμμένα συγκριτικά, άλλες εποχές. Μη βλέπουμε παντού φαντασματα για γερμανικά κράτη κτλ επιδότηση έχουν κ στην Αμερική κ στην Σιγκαπούρη. για την Αμερική αν δε κανω λαθος τέλειωσε το Γενάρη μετα απο καμποσο διαστημα οπως θα τελειώσει κ Ευρώπη καποια στιγμή. Γενικά η νοοτροπία, με βρίσκει σύμφωνο χρηματοδοτείς το νεο το ακριβό (που εχει ελπιδες να εχει καποιο ποσοστο στην αγορα με το καιρο) μεχρι να πέσει αλλιως δε θα γινει ο κυκλος πώλησης ανάπτυξης. Όσο πουλιέται τόσο κοστίζει κ λιγότερο καθώς είναι αλλα τα μεγεθοι , γίνεται συχρονος κ πιο γνωστο κ τολμουν κ αλλοι κ αυτοι ισως το εξελιξουν κ περισσοτερο . Επίσης στη επένδυσή σε νεο προϊόν ξεκινάν θεωρητικά κ νέες θέσεις εργασίας πιλοτικά κ δημιουργεις ανταγωνισμό εστω κ στα σπαργανα στο ηδη υπαρχον προϊόν γενικα δημιουργείς μια κινηση σε πολλούς τομείς που ειναι το πιο σημαντικό από όλα. ενα παράδειγμά που μου ρχετε στο μυαλό ειναι το model 3 LR που έκανε 58 κ 2 χρόνια μετα κανει 49. Κινήθηκε ο κόσμος με τις επιδοτήσεις είδαν κ αλλες εταιριες οτι πουλάνε ηλεκτρικα βγαλανε τα δικα τους πιέζεται πεφτει η τιμή. Όσο πουλάει κυκλοφορούν περισσότερα ανταλλακτικά βγαίνουν κ ιμιτασιόν κ παει λέγοντας. τωρα το αλλο που γραψε ο κορακιος πιο πριν οτι συμπαρασύρουν τα θερμικά οι τιμες νομίζω πρεπει να ψάξει αλλού το λογο κ οχι στις ακριβές τιμες τον ηλεκτρικών. Τώρα όσοι πιστεύουν ότι το κάνουν για το καθαρότερο περιβάλλον νομίζω κοροϊδεύουν τον εαυτο τους. οι πολιτικοί απλα Θέλουν να κινείτε η αγορά κ να πιάνουν στόχους τπτ περισσότερο. Επεξ/σία 1 Αυγούστου 2023 από sndev
mtifosi Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 8 λεπτά πριν, sndev είπε το θεμα δεν εινα η επιδότηση αυτη καθαυτη. Αυτή τη στιγμη υπάρχει εκει. καποτε υπήρχε εμεσο κέρδος κ φοροαπαλλαγές σε υβριδικά τυπου prius αλλά πάει μια 20ετια μπορεί κ παραπάνω. Αλλά και τότε άγνωστη τεχνολογία κ περίεργη στα ματια μας (και στα δικα μου). εγινε ομως κ εκει στις αρχες της με το δικό της τρόπο. τοτε βέβαια δεν υπήρχε τόση πληθώρα ενημέρωσης τοση διαφήμισή τοσα γραμμένα συγκριτικά, άλλες εποχές. Μη βλέπουμε παντού φαντασματα για γερμανικά κράτη κτλ επιδότηση έχουν κ στην Αμερική κ στην Σιγκαπούρη. για την Αμερική αν δε κανω λαθος τέλειωσε το Γενάρη μετα απο καμποσο διαστημα οπως θα τελειώσει κ Ευρώπη καποια στιγμή. Γενικά η νοοτροπία, με βρίσκει σύμφωνο χρηματοδοτείς το νεο το ακριβό (που εχει ελπιδες να εχει καποιο ποσοστο στην αγορα με το καιρο) μεχρι να πέσει αλλιως δε θα γινει ο κυκλος πώλησης ανάπτυξης. Όσο πουλιέται τόσο κοστίζει κ λιγότερο καθώς είναι αλλα τα μεγεθοι , γίνεται συχρονος κ πιο γνωστο κ τολμουν κ αλλοι κ αυτοι ισως το εξελιξουν κ περισσοτερο . Επίσης στη επένδυσή σε νεο προϊόν ξεκινάν θεωρητικά κ νέες θέσεις εργασίας πιλοτικά κ δημιουργεις ανταγωνισμό εστω κ στα σπαργανα στο ηδη υπαρχον προϊόν γενικα δημιουργείς μια κινηση σε πολλούς τομείς που ειναι το πιο σημαντικό από όλα. ενα παράδειγμά που μου ρχετε στο μυαλό ειναι το model 3 LR που έκανε 58 κ 2 χρόνια μετα κανει 49. Κινήθηκε ο κόσμος με τις επιδοτήσεις είδαν κ αλλες εταιριες οτι πουλάνε ηλεκτρικα βγαλανε τα δικα τους πιέζεται παιφτει η τιμή. Όσο πουλάει κυκλοφορούν περισσότερα ανταλλακτικά βγαίνουν κ ιμιτασιόν κ παει λέγοντας. τωρα το αλλο που γραψε ο κορακιος πιο πριν οτι συμπαρασύρουν τα θερμικά οι τιμες νομίζω πρεπει να ψάξει αλλού το λογο κ οχι στις ακριβές τιμες τον ηλεκτρικών. Τώρα όσοι πιστεύουν ότι το κάνουν για το καθαρότερο περιβάλλον νομίζω κοροϊδεύουν τον εαυτο τους. οι πολιτικοί απλα Θέλουν να κινείτε η αγορά κ να πιάνουν στόχους τπτ περισσότερο. Το ειπα γιατι η επιδοτηση γινεται με προσχημα το περιβαλλον. Με το τελευταιο συμφωνω απολυτα. Τωρα για την Τesla δεν νομιζω να αφορα μονο οι επιδοτησεις και ο ανταγωνισμος οσο κατα την γνωμη μου με το πως θελει να μαγειρεψει ο Elon. Ο τυπος ανεβαζει ή κατεβαζει κατα 10.000 την τιμη στο τριμηνο . Τι να πεις...
sndev Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2023 12 minutes ago, mtifosi said: Το ειπα γιατι η επιδοτηση γινεται με προσχημα το περιβαλλον. ολα γινονται με πρόσχημα κατι άλλο, δεν ειμαστε 15 χρονών πια δυστυχώς. Από την αλλη ομως δεν χρειάζεται να λέμε α γινεται γιαυτο κ αα και ου κ αν ηταν ετσι κ αν ηταν αλλιως ενω ξέρουμε πολυ καλα οτι γινεται ΚΑΙ για αυτο αλλα οχι με πρωτευοντα στοχο αυτο. Κάπως πρέπει να πλασαριστεί. 15 minutes ago, mtifosi said: Τωρα για την Τesla δεν νομιζω να αφορα μονο οι επιδοτησεις και ο ανταγωνισμος οσο κατα την γνωμη μου με το πως θελει να μαγειρεψει ο Elon. δεν είναι τοσο απλό κ το chat δε βοηθάει για τέτοιες συζητήσεις. θα σου πω μονο οτι μειωσε τις τιμες για να πιασει στοχους καθως δεν πουλησε οσα ανέμενε περισυ καθώς πηρε ποσοστο κ συμαντικο ο ανταγνωνισμος. Έτσι επεσε κ η μετοχή απο 300 στα 120 νομιζω. αρα? εριξε τιμες γτ πιεστηκε.. συχρονος ομως σβηνει κ τον ανταγωνισμό κ επίσης σταθεροποιείτε σε ενα μέγεθος πωλήσεων περιμένοντας την επέλαση των κινέζικων στην Ευρώπη. αρα παλι περισσότεροι παίχτες στην αγορά που πιέζουν κ αυτοι υπάρχουν γτ πωλείτε το προϊόν. να με θυμηθειτε οταν ξεκινησουν να σκανε οι κινέζικες Ευρώπη θα κοπούν κ οι επιδοτήσεις. δεν ειναι θεμα μαγειρέματος ακριβως αλλα κ να ειναι βγαίνει απο τη πιεση κ τις προσδοκίες των επενδυτών. στο θεμα επιδοτήσεων τωρα για να δεις, τελος δεκεμβρη που κοπηκε στην αμερικη εστω ηταν 5000 δολαρια? ε για να πουλησει κ να πιασει στοχους τα δινε για εκείνη τη περιοδο 5000 πιο φθηνα για παραγγελιες μεχρι συγκεκριμενη ημερωμηνια αρα κ αυτο παιζει το ρολο του σε καποιο βαθμο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα