Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 minutes ago, filipprin said:

Οταν λες εγγυωνται?????Γιατι και για πολλα αλλα εγγυώνται οι κατασκευαστές αυτοκινητων αλλα στην πραξη εινα απλα λογια του μαρκετινγκ.Και υποψην ηλεκτρικα δεν πουλαει μονο η τεσλα ΕΕΕΕΕΕ.Υπαρχει πολλη παπαντζα στο τι λεει η καθε εταιρία προκείμενου να πάρει μεριδιο αγορας στο γλεντι με τα κοροιδα.....

Ότι ακριβώς λέω εννοώ, ότι δίνουν εργοστασιακή εγγύηση, δεν είπα ότι έτσι λένε οι πωλητές. Και ναι, το ξέρω πως ηλεκτρικά δεν πουλάει μόνο η τέσλα, τα 8 χρόνια είναι το μίνιμουμ, άλλοι όπως η toyota δίνουν 10.

  • Απαντ. 5,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το θεμα δεν ειναι τί ισχυρίζεται κανείς αλλα να τα λέει με ευγένεια χωρίς ειρωνείες απο την ασφάλεια της ανωνυμίας 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Για να δούμε όμως και τα τρέχοντα δεδομένα. Ποιο είναι αυτή τη στιγμή το πιο καλοπουλημενο αμάξι στον κόσμο ? 

Toyota Yaris  ? Toyota Corolla ? Peugeot 2008 ? Hyundai i10 ? Dacia Duster ?

Μπα ... Είναι το Model Y της Τέσλα, πιο πάνω από Τογιοτα , Φορντ, Χιουντάι κλπ αμαξια ακόμα και των 15.000 ευρώ. 

ναι αλλά οι πωλήσεις αυτοκινήτων του 2022 στο Ε.Ε. ήταν σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα (του 80) , με 2ο να βγαίνει το sandero

δλδ ηλεκτροκίνηση -> μη κίνηση 😛

το οτι καθυστερούν νομοθετικό πλαίσιο για μετατροπές είναι απαράδεκτο απο τη στιγμή που το πλασάρουν με πράσινα άλογα...

Δημοσ.
Just now, Varnavas89 said:

Το θεμα δεν ειναι τί ισχυρίζεται κανείς αλλα να τα λέει με ευγένεια χωρίς ειρωνείες απο την ασφάλεια της ανωνυμίας 

.... είπε ο επώνυμος :)

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, korakios είπε

ναι αλλά οι πωλήσεις αυτοκινήτων του 2022 στο Ε.Ε. ήταν σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα (του 80) , με 2ο να βγαίνει το sandero

δλδ ηλεκτροκίνηση -> μη κίνηση 😛

το οτι καθυστερούν νομοθετικό πλαίσιο για μετατροπές είναι απαράδεκτο απο τη στιγμή που το πλασάρουν με πράσινα άλογα...

Για παραθεσε τις πηγές σου ακριβώς θα σε μαλώσω

Δημοσ.
3 minutes ago, korakios said:

ναι αλλά οι πωλήσεις αυτοκινήτων του 2022 στο Ε.Ε. ήταν σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα (του 80) , με 2ο να βγαίνει το sandero

δλδ ηλεκτροκίνηση -> μη κίνηση 😛

το οτι καθυστερούν νομοθετικό πλαίσιο για μετατροπές είναι απαράδεκτο απο τη στιγμή που το πλασάρουν με πράσινα άλογα...

Δεν κατάλαβα το σχόλιο σου, το πρώτο αμάξι σε πωλήσεις φέτος για Αυστραλία, Ευρώπη και Αμερική είναι το Tesla Model Y. Προφανώς, εταιρίες κολοσσοί όπως οι Τογιότα είναι χεσμένοι με αυτές τις εξελίξεις και όταν μπει για τα καλά σε Ευρώπη και Αμερική η BYD θα κλάψουν πολλοί. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ότι ακριβώς λέω εννοώ, ότι δίνουν εργοστασιακή εγγύηση,

Για βαλε μια να δουμε και τα ψιλα γραμματακια  φιλε μου

7 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Δεν κατάλαβα το σχόλιο σου, το πρώτο αμάξι σε πωλήσεις φέτος για Αυστραλία, Ευρώπη και Αμερική είναι το Tesla Model Y.

μεταξύ αμιγως ηλεκτρικων  εννοείς οχι γενικός σε συγκριση με τα συμβατικα.Τα υβριδικα ειναι μακραν πρωτα σε πωλησεις αυτη την στιγμη παγκοσμιως.Αυτη την στιγμη η πατροποπαραδοτες δυνάμεις του χωρου εχουν μια αναλογια γκαμας απο 7-8 υβριδικα προς  ενα καθαρα ηλεκτρικο μοντελο

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Vasilisxd είπε

Δεν κατάλαβα το σχόλιο σου,

οτι με την πατάτα της βεβιασμένης ηλεκτροκίνησης ακρίβυναν και τα θερμικά και οι πωλήσεις ήταν στα επίπεδα του 1985 (ανάπτυξη)

6 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

το πρώτο αμάξι σε πωλήσεις φέτος για Αυστραλία, Ευρώπη και Αμερική είναι το Tesla Model Y.

όταν κλείσει το 2023 θα τα ξαναδούμε

9 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

και όταν μπει για τα καλά σε Ευρώπη και Αμερική η BYD θα κλάψουν πολλοί. 

με γρήγορη ματιά σε τιμές δεν έχει κάτι ενδιαφέρον , για Ελλάδα τουλάχιστον

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 minutes ago, filipprin said:

Για βαλε μια να δουμε και τα ψιλα γραμματακια  φιλε μου

μεταξύ αμιγως ηλεκτρικων  εννοείς οχι γενικός σε συγκριση με τα συμβατικα.Τα υβριδικα ειναι μακραν πρωτα σε πωλησεις αυτη την στιγμη παγκοσμιως.Αυτη την στιγμη η πατροποπαραδοτες δυνάμεις του χωρου εχουν μια αναλογια γκαμας απο 7-8 υβριδικα προς  ενα καθαρα ηλεκτρικο μοντελο

ΓΕΝΙΚΩΣ, έχω δώσει και Link. 

1ο. Tesla Model Y

2o Dacia Sandero

3o Volkswagen T-Roc

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Δεν κατάλαβα το σχόλιο σου, το πρώτο αμάξι σε πωλήσεις φέτος για Αυστραλία, Ευρώπη και Αμερική είναι το Tesla Model Y. Προφανώς, εταιρίες κολοσσοί όπως οι Τογιότα είναι χεσμένοι με αυτές τις εξελίξεις και όταν μπει για τα καλά σε Ευρώπη και Αμερική η BYD θα κλάψουν πολλοί. 

Υποθετω βλέπεις οτι η τεσλα εχει 126 000 οταν οι αλλοι τέσσερις  μαζι μη αμιγώς ηλεκτρικοι εχουν κοντα στις  500 000.Κατανοείς την παπαντζα του αρθρου ετσι....ειδικα αν παμε παρακατω την προσθεση στους 5 6 7 8 κτλπ

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 minutes ago, filipprin said:

Υποθετω βλέπεις οτι η τεσλα εχει 126 000 οταν οι αλλοι τέσσερις ΜΗ αμιγώς ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΙ μαζι εχουν κοντα στις  500 000.Κατανοείς την παπαντζα του αρθρου ετσι....ειδικα αν παμε παρακατω την προσθεση στους 5 6 7 8 κτλπ

Φίλε μου, αλήθεια δεν ξέρω εάν τρολάρεις, εάν είσαι hater ή άπλα δεν καταλαβαίνεις. Το πρώτο αμάξι σε πωλήσεις για το 2023 σε Αυστραλία, Αμερική και Ευρώπη είναι το Tesla Model Y. 

Αυτό θα συνεχίσει εσαεί από εδώ και πέρα, ειδικά με την έλευση φθηνότερων ηλεκτρικών τύπου MG4, BYD και μελλοντικά Model 2. Υπάρχει άνθρωπος στα "καλά" του (να έχει θέση στάθμευσης/φόρτισης) που θα πάρει θερμικό αμάξι, ειδικά όταν εν καιρό οι τιμές θα έρθουν σχετικά κοντά ?

Ένα ηλεκτρικό φουλάρει με 10 ευρώ και κάνει 400 χλμ εντός Πόλης, Περιφερειακό και λίγο Εθνική. Μιλάμε για κατανάλωση κοντά στα 2,5€/100χλμ για αμάξια τύπου SUV 200+ αλόγων, τα οποία δεν έχουν σέρβις, ελάχιστα κινητά μέρη (εξ ου και το Σέρβις), εντελώς αυτόματα χωρίς καν το κόνσεπτ των αυτομάτων ταχυτήτων, μεταξόνια, μηχανές κλπ μέρη που χρήζουν συχνής συντήρησης.  

Το δικό μου (όχι Τεσλα) το έχω ένα χρόνο τώρα και έχω κάνει 24.000χλμ και δεν πρέπει να έχω χαλάσει πάνω από 50 ευρώ σε ρεύμα, γιατί έχω στην περιοχή δωρεάν φόρτιση. Εάν δεν είχα, θα είχα χαλάσει κάπου 720€ σε αντίθεση με τα  2900€ που θα χρειαζόμουνα στο θερμικό συν το ετήσιο σέρβις. 

Ήδη έχω βάλει στην άκρη 3000€ από την πρώτο χρόνο αγοράς.

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 4
Δημοσ.

 

1 hour ago, Vasilisxd said:

Ένα ηλεκτρικό φουλάρει με 10 ευρώ και κάνει 400 χλμ εντός Πόλης, Περιφερειακό και λίγο Εθνική. Μιλάμε για κατανάλωση κοντά στα 2,5€/100χλμ για αμάξια τύπου SUV 200+ αλόγων, τα οποία δεν έχουν σέρβις, ελάχιστα κινητά μέρη (εξ ου και το Σέρβις), εντελώς αυτόματα χωρίς καν το κόνσεπτ των αυτομάτων ταχυτήτων, μεταξόνια, μηχανές κλπ μέρη που χρήζουν συχνής συντήρησης.  

για τα 2,5€/100χλμ : αν θες οικονομία παίρνεις μτχ με λιγότερο απο τα μισά λεφτά και θα το κάνεις υγραέριο (η ανάλογα τα χλμ και τα πρατήρια δίπλα σου κοιτάς για φυσικό αέριο)

το "οικονομία" με σημερινές τιμές αγοράς (και θερμικών) , δε συμβαδίζει αλλιώς σου προτείνω θερμικό με κόστος μηδέν €/100χλμ (και αγορά τρία κατοσταρικάκια 😛)

1 hour ago, Vasilisxd said:

Υπάρχει άνθρωπος στα "καλά" του (να έχει θέση στάθμευσης/φόρτισης) που θα πάρει θερμικό αμάξι, ειδικά όταν εν καιρό οι τιμές θα έρθουν σχετικά κοντά ?

ναι , θα πάρει μτχ , αν είναι στα καλά του , εκτός αν τον χτύπησε η ανάπτυξη  😁

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
3 minutes ago, korakios said:

για τα 2,5€/100χλμ : αν θες οικονομία παίρνεις μτχ με λιγότερο απο τα μισά λεφτά και θα το κάνεις υγραέριο (η ανάλογα τα χλμ και τα πρατήρια δίπλα σου κοιτάς για φυσικό αέριο)

το "οικονομία" με σημερινές τιμές αγοράς (και θερμικών) , δε συμβαδίζει αλλιώς σου προτείνω θερμικό με κόστος μηδέν €/100χλμ (και αγορά τρία κατοσταρικάκια 😛)

ναι , θα πάρει μτχ , αν είναι στα καλά του , εκτός αν τον χτύπησε η ανάπτυξη  😁

Την έχουμε ξανά κάνει την κουβέντα αυτή μαζί και δε λες να καταλάβεις. 

Θέλω να πάρω ένα καινούργιο SUV, μεγάλο οικογενειακό. Με κάνει αυτό Ωνάση ? Δε θα κοιτάξω το μεγάλο οικογενειακό SUV να είναι ταυτόχρονα και οικονομικό ? Να πάρω δηλαδή ένα να καίει 15€/100χλμ ή ένα λίγο πιο ακριβό να καίει 3€/100χλμ, από το οποίο θα γλυτώσω και τα σέρβις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Η επιδότηση είναι από την ευρωπαϊκή ένωση και η φόρτιση γίνεται με ηλιακά πάνελ. Επίσης, μίλησα εγώ πουθενά για πράσινη ανάπτυξη ? Εγώ απλά συγκρίνω πλεονεκτήματά / μειονεκτήματά. Εσύ απ ότι φαίνεται έχεις λυσσάξει και είσαι hater. 

Η ευρωπαικη ενωση που τα βρηκε τα λεφτα  .Απο τα κρατη μελη της τα παίρνει ,απο μενα δηλαδη και τα δινει σε σενα.Οσο για την πρασινη ανάπτυξη έχεις δικιο δεν μιλησες.Εσυ το μονο που ειπες ειναι ποσο εξυπνος εισαι εσυ και ποσο κοροιδα ολοι εμείς που σε πληρωνουμε.
 

Και φυσικα δεν αναφερομαι πρωσωπικα σε σενα αλλα μεσα απο αυτα που γραφεις καυτηριάζω τον τροπο που επιβαλεται η ηλεκτοκινηση .Βλεπεις δεν εχουμε ολοι 25 χιλιαρικα διαθεσιμα  για να καβαντζωσουμε και τα 8000 τις επιδότησης και την τζαμπα φορτιση....

18 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Θέλω να πάρω ένα καινούργιο SUV, μεγάλο οικογενειακό. Με κάνει αυτό Ωνάση

Οχι αλλα σε βαζει στο 5-10% των Ελληνων και πολυ μπορει να λεω ισως

Επεξ/σία από filipprin
  • Confused 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...