Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 minutes ago, Varnavas89 said:

Φιλε θα βρω το σχόλιο στο ytube να το κανω σκρινσοτ να ησυχάσεις, αυτό ηταν το ζήτημα αν κάνει 12000 ή 13000; Ή μην επηρεάσουμε κόσμο (που είμαι  βέβαιος ηταν έτοιμος να σταξει 30κ+) αρνητικά προς τα ηλεκτρικά που ίσως σου αρέσουν; Και στην τελική δεν ειμαι και υποχρεωμένος να παραθέτω πηγή εκτός αν κανω μεταπτυχιακό στην ηλεκτροκίνηση και στις παραμέτρους που επηρεάζουν την ώθηση της εν Ελλάδι 😅

Όχι, το ζήτημα δεν είναι αυτό, το ζήτημα είναι πως προκύπτει ο εξωφρενικός ισχυρισμός ότι η μπαταρία "στο tesla" διαρκεί 170.000km, λες και είναι πχ σαν τα τόνερ που στις 5.000 εκτυπώσεις χρειάζεται αντικατάσταση επειδή παύει να λειτουργεί.

Πάντως δεν χρειάζεται να παραθέσεις το screenshoot, δεν θα κάνει καμία απολύτως διαφορά, το "έτσι έγραψε κάποιος σε ένα σχόλιο στο ytube" σε καμία περίπτωση δεν θεωρείται ευαγγέλιο.

  • Like 1
  • Απαντ. 5,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, sndev είπε

Συνχωραμε το διάβασα λάθος τότε αλλά κ πάλι ισχύει το ίδιο. παραπληροφορηση υπάρχει από παντού κ από τους υποστηρικτές κ από τους αντιφρονουντες που κ οι 2 νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να μπερδεύεται περισσότερο κ πολλές φορές να καταλήγει σε λάθος συμπεράσματα. 

Αν θες τη γνώμη μου καθαρά εμπειρίκα στις πόλεις δε θα γίνει εφικτό το όλο εγχείρημα. Πιο πιθανό βλέπω  να επιτρέπουν εμεσα κ ρατσιστικά (φόρους περιβάλλον μπλα μπλα) να κυκλοφορούν μόνο ηλεκτρικά κ όσοι δε θα μπορούν να τους υποχρεωνουν σε ΜΜΜ πάρα να μπει η ηλεκτροκίνηση στη μέση καθημερινότητα μας. 

Ακραίο κ γιαυτό θα μείνουν τα πράγματα ως έχουν απλά με ίσως λίγο μεγαλύτερο μερίδιο των ηλεκτρικών και ως εκεί. Ο κόσμος έχει πολλά βάσανα που κουβαλάει για να προσθέσει το που θα βρίσκει πρίζα να κουμπώνει σε μια άναρχη πόλη ακόμα κ τσάμπα να του τα δωσουν με ευνοικους όρους αποπληρωμής κτλ. Βασικά τι συζητάμε δεν υπάρχει καν δυκτιο να αντέξει τόση ζήτηση σε ηλεκτρική ενέργεια είναι πολλά τα θέματα και μέχρι να λυθούν θα έχει έρθει το επόμενο βήμα το μετά της ηλεκτροκίνησης. 

 

 

Οχι δεν υπάρχει θέμα αλίμονο! Κατ ουσίαν αυτό ειναι το ζήτημα  όπως το είπες, ιδίως σε πόλεις πώς θα γίνει εφικτό. Όντως πιστεύω θα τιμωρήσουν αργότερα με περαιτέρω φόρους τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, μέχρι να στραφούμε συνολικά προς τα εκεί, ειτε σε κανονικά αμάξια, είτε σε κουβάδες για εντός πόλης, στην έσχατη ΜΜΜ. 

1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Όχι, το ζήτημα δεν είναι αυτό, το ζήτημα είναι πως προκύπτει ο εξωφρενικός ισχυρισμός ότι η μπαταρία "στο tesla" διαρκεί 170.000km, λες και είναι πχ σαν τα τόνερ που στις 5.000 εκτυπώσεις χρειάζεται αντικατάσταση επειδή παύει να λειτουργεί.

Πάντως δεν χρειάζεται να παραθέσεις το screenshoot, δεν θα κάνει καμία απολύτως διαφορά, το "έτσι έγραψε κάποιος σε ένα σχόλιο στο ytube" σε καμία περίπτωση δεν θεωρείται ευαγγέλιο.

Ναι απλώς αυτός ο κάποιος ήταν μελετημένος περί του αντικειμένου του καθώς κάνει προμο το ev της εταιρείας που του το έδωσε. Για αυτό και του έδωσα βαρύτητα. Ας μην το αναμοχλευουμε όμως. Ο χρόνος θα δείξει και θα δικαιώσει τους ηλεκτρολατρες ή τους ηλεκτρομαχους!

Δημοσ.
5 hours ago, Varnavas89 said:

Ναι απλώς αυτός ο κάποιος ήταν μελετημένος περί του αντικειμένου του καθώς κάνει προμο το ev της εταιρείας που του το έδωσε. Για αυτό και του έδωσα βαρύτητα. Ας μην το αναμοχλευουμε όμως. Ο χρόνος θα δείξει και θα δικαιώσει τους ηλεκτρολατρες ή τους ηλεκτρομαχους!

Το γεγονός ότι κάποιος κάνει promo κάποιο συγκεκριμένο ev, είναι ένας λόγος για να μην δώσεις βαρύτητα σε όσα λέει. Επίσης τα tesla δεν κυκλοφόρησαν χτες, έχουν πάνω από δεκαετία που κυκλοφορούν, έχει ήδη φανεί το πόσο αντέχουν οι μπαταρίες τους.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν έχετε αναφέρει το μεγαλύτερο πρόβλημα όσον αφορά τα ηλεκτρικά. Αν τρακάρεις βγαίνει ολική ζημιά .ε ότι συνεπάγεται αυτό όσο αναφορά την ασφάλεια που θα πληρώνεις 

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, neutrinogr είπε

Δεν έχετε αναφέρει το μεγαλύτερο πρόβλημα όσον αφορά τα ηλεκτρικά. Αν τρακάρεις βγαίνει ολική ζημιά .ε ότι συνεπάγεται αυτό όσο αναφορά την ασφάλεια που θα πληρώνεις 

????

δλδ αν σου φάνε το φτερό ή πέσει κανα μηχανάκι στην πόρτα δεν φτιάχνεται ? 😁

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler

προς τον κυριο sndev

 

Να σου πω λοιπον πιο ειναι το προβλημα μου για το οποιο δεν καταλαβαίνω  που σε έθιξα  και το πήρες τοσο προσωπικά μιας και ουδέποτε αναφερθηκα σε σενα.Λεγε οτι θες αλλα αν διαφωνείς με κατι μην πετας το μπαλακι στον αλλον γράφοντας μια αρλουμπα του στιλ   βαλε ενα λινκ.Γραψε πρωτα την διαφωνια ,σου να καταλαβω και εγω που διαβαζω και δεν εχω γνωση του θεματος, που ακριβώς διαφωνεις.Αυτα και τέλος τα spoiler

 

 

3 ώρες πριν, korakios είπε

λδ αν σου φάνε το φτερό ή πέσει κανα μηχανάκι στην πόρτα δεν φτιάχνεται

Αν παρει και το πατωμα- μασπιες μαζι με την πορτα εχουμε θεμα.Κοινός προβλημα δημιουργείτε  οταν υπαρχει στρεβλωση- συμπιεση του πατώματος

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Το γεγονός ότι κάποιος κάνει promo κάποιο συγκεκριμένο ev, είναι ένας λόγος για να μην δώσεις βαρύτητα σε όσα λέει. Επίσης τα tesla δεν κυκλοφόρησαν χτες, έχουν πάνω από δεκαετία που κυκλοφορούν, έχει ήδη φανεί το πόσο αντέχουν οι μπαταρίες τους.

Ο χρόνος θα δείξει για τα μπαταριοκινητα... γεροί να είμαστε 

Δημοσ.
7 minutes ago, Varnavas89 said:

Ο χρόνος θα δείξει για τα μπαταριοκινητα... γεροί να είμαστε 

Τουλάχιστον για τις μπαταρίες των tesla - στις οποίες αναφέρθηκες -  ο χρόνος έχει δείξει. Γερός να είσαι να μαθαίνεις :)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κανα λινκ (μιας και ειναι της μοδας)που να λεει τι ποσοστο αντιπροσωπευόσουν τα αμιγώς ηλεκτρικα στην παγκοσμια αυτοκινηση υπαρχει.Ετσι για να δουμε τελικα ,αν το χρημα που σπρωχνουν οι  απανταχού υπηρετες του μεγαλοκέφαλαιου , σε  επιδοτήσεις αντι για νοσοκομεία και παρκα, αν πιανει τοπο τελικα.

Ενα πουλακι μου ειπε οτι το ακομα και τωρα  τα υβριδικα ξεπουλάνε σαν  ζεστο ψωμακι σε αντιθεση με τα ηλεκτρικα παρόλο το σπρωξιμο.

18 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Όχι, το ζήτημα δεν είναι αυτό, το ζήτημα είναι πως προκύπτει ο εξωφρενικός ισχυρισμός ότι η μπαταρία "στο tesla" διαρκεί 170.000km, λες και είναι πχ σαν τα τόνερ που στις 5.000 εκτυπώσεις χρειάζεται αντικατάσταση επειδή παύει να λειτουργεί.

Μαλιστα  σαν αν παίρνεις ενα καινουργιο αυτοκινητο με θερμικο κινητήρα που με ενα γεμισμα του ρεζερβουαρ να βγαζει 100 χλμ και σε τρια χρονια 70 χλμ και σε 5 χρονια 40 χλμ και μετα να σε παει μεχρι το περιπτερο .Αυτο εινα πρόοδος και εξέλιξη .Ευγε......

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
Δημοσ.
8 minutes ago, filipprin said:

Κανα λινκ (μιας και ειναι της μοδας)που να λεει τι ποσοστο αντιπροσωπευόσουν τα αμιγώς ηλεκτρικα στην παγκοσμια αυτοκινηση υπαρχει.Ετσι για να δουμε τελικα ,αν το χρημα που σπρωχνουν οι  απανταχού υπηρετες του μεγαλοκέφαλαιου , σε  επιδοτήσεις αντι για νοσοκομεία και παρκα, αν πιανει τοπο τελικα.

Λάθος το έχεις καταλάβει, αυτό που συνηθίζεται (και δεν είναι της μόδας μια και αυτή δεν είναι σταθερή) είναι να παραθέτει κάποιος link που να επιβεβαιώνει τους ισχυρισμούς του, δεν συνηθίζεται να σου κάνουν οι άλλοι τον χαμάλη ψάχνοντας και βρίσκοντας αντί για σένα τις πληροφορίες που θες.

Αν πραγματικά θέλεις να μάθεις το ποσοστό των ηλεκτρικών παγκοσμίως ψάξε, δεν θα σου πάρει πάνω από 1 λεπτό να το βρεις.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 hours ago, Black Demis said:

 

According to an invoice from Tesla shared by Current Automotive, a complete 75kWh battery replacement for a Model 3 costs $16,550.67. That's $2,299.27 in labor and $14,251.40 in parts, with the actual battery costing $13,500.

However, battery prices may vary depending on your vehicle model. As Rich Rebuilds shared, remanufactured packs cost between $9,000 and $10,000, while new batteries can cost up to $22,500.

με λιγα λογια 17,000 κανει μαζι με την δουλεια στο model 3 και στο model s φτανει τα 22 χιλιαρικα

το να κατεβεί και να αλλάξεις στοιχειά ειναι επίφοβο αν δεν κλείσει καλα δεν κολλήσει καλά κλπ φωτιά δεν την γλυτώνεις..... και αυτό με την αλλαγη επιμέρους στοιχειων κάνει μόνο για της της μονάδες που χάλασαν πριν την ώρα τους δλδ συνολική ηγεια ειναι πχ 85 και ξαφνικά δεν φορτίζει και παει μεχρι 5% λόγο βραχυκυκλωμένου στοιχείου δεν κανει για μπαταριες που πχ απλα επεσε η ηγεια γενικος και δεν κρατάνε εκει θελει ολική αλλαγη

με απλα ελληνικά οσο μπαταρίες βασίζονται στα σπάνια και ακριβά υλικά βλ λιθιο... φτηνές μπαταρίες με κιάλια θα δείτε

Η μεγάλη μπαταρία καινούργια στο Model Y πάει 12.000€ εδώ στην Ελλάδα. 

Εδώ είσαι, στο 16:20 λεπτό.

 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 3
Δημοσ.
18 minutes ago, filipprin said:

Μαλιστα  σαν αν παίρνεις ενα καινουργιο αυτοκινητο με θερμικο κινητήρα που με ενα γεμισμα του ρεζερβουαρ να βγαζει 100 χλμ και σε τρια χρονια 70 χλμ και σε 5 χρονια 40 χλμ και μετα να σε παει μεχρι το περιπτερο .Αυτο εινα πρόοδος και εξέλιξη .Ευγε......

Το τι φαντάζεσαι δεν ενδιαφέρει κανέναν.

Προς ενημέρωση για όποιον ενδιαφέρεται, οι κατασκευαστές ηλεκτρικών εγγυώνται ότι η χωρητικότητα της μπαταρίας (άρα και η αυτονομία) δεν θα πέσει κάτω από 20% μέσα σε 8 χρόνια, δλδ αντί για 100km θα είναι τουλάχιστον 80, και όχι μέχρι το περίπτερο όπως λες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευγε φιλε μου.Χαιρομαι που συμφωνεις μαζι μου μιας και αυτη ακριβω ηταν η διαφωνία μου και ομολογο  οτι έχεις απολυτο δικιο.

https://www.energia.gr/article/207809/11-ekat-ta-hlektrika-aytokinhta-pagkosmios

11 μυρια παγκοσμίως .Χωρίς φορτηγά και λεωφορεία.Ουτε μια τριχα δηλαδη αν σκεφτουμε οτι η Αθηνα μονο εχει 1.5 μυριο τουλαχιστον..

13 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Προς ενημέρωση για όποιον ενδιαφέρεται, οι κατασκευαστές ηλεκτρικών εγγυώνται ότι η χωρητικότητα της μπαταρίας (άρα και η αυτονομία) δεν θα πέσει κάτω από 20% μέσα σε 8 χρόνια, δλδ αντί για 100km θα είναι τουλάχιστον 80, και όχι μέχρι το περίπτερο όπως λες.

Οταν λες εγγυωνται?????Γιατι και για πολλα αλλα εγγυώνται οι κατασκευαστές αυτοκινητων αλλα στην πραξη εινα απλα λογια του μαρκετινγκ.Και υποψην ηλεκτρικα δεν πουλαει μονο η τεσλα ΕΕΕΕΕΕ.Υπαρχει πολλη παπαντζα στο τι λεει η καθε εταιρία προκείμενου να πάρει μεριδιο αγορας στο γλεντι με τα κοροιδα.....

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 minutes ago, filipprin said:

Ευγε φιλε μου.Χαιρομαι που συμφωνεις μαζι μου μιας και αυτη ακριβω ηταν η διαφωνία μου και ομολογο  οτι έχεις απολυτο δικιο.

https://www.energia.gr/article/207809/11-ekat-ta-hlektrika-aytokinhta-pagkosmios

11 μυρια παγκοσμίως .Ουτε μια τριχα δηλαδη αν σκεφτουμε οτι η αθηνα εχει 1.5 μυριο τουλαχιστον

Για να δούμε όμως και τα τρέχοντα δεδομένα. Ποιο είναι αυτή τη στιγμή το πιο καλοπουλημένο αμάξι στην Ευρώπη για το 2023 ? 

Toyota Yaris  ? Toyota Corolla ? Peugeot 2008 ? Hyundai i10 ? Dacia Duster ?

Μπα ... Είναι το Model Y της Τέσλα, πιο πάνω από Τογιοτα , Φορντ, Χιουντάι κλπ αμαξια ακόμα και των 15.000 ευρώ. 

Best-selling cars in Europe so far in 2023 | Autocar

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Τουλάχιστον για τις μπαταρίες των tesla - στις οποίες αναφέρθηκες -  ο χρόνος έχει δείξει. Γερός να είσαι να μαθαίνεις :)

Οκ εσυ που έχεις Τέσλα να μας πεις κι εμάς την εμπειρία σου να έχουμε απτό παράδειγμα ;) . Και θα αναφέρομαι όπου θέλω αγνοώντας σε γιατί μαλλον θέλεις να συμφωνούν μαζι σου. Καλο Καλοκαίρι 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...