Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η νέα οδηγία της ΕΕ για την εγκαταστάση και λειτουργεία  ταχυφορτιστών  στα βασικά οδικά δίκτυα  (ΤΕΝ-Τ) της Ευρώπης, μέχρι  το 2026. 
Για την Ελλάδα , στον χάρτη  τουλάχιστον ,  περιλαμβανει τον ΠΑΘΕ και τον Ε65.

 

https://www.europarl.europa.eu/news/en/press-room/20230707IPR02419/meps-adopt-new-rules-for-more-charging-stations-and-greener-maritime-fuels

 

 

  • Απαντ. 5,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Η νέα οδηγία της ΕΕ για την εγκαταστάση και λειτουργεία  ταχυφορτιστών  στα βασικά οδικά δίκτυα  (ΤΕΝ-Τ) της Ευρώπης, μέχρι  το 2026. 
Για την Ελλάδα , στον χάρτη  τουλάχιστον ,  περιλαμβανει τον ΠΑΘΕ και τον Ε65.

https://www.europarl.europa.eu/news/en/press-room/20230707IPR02419/meps-adopt-new-rules-for-more-charging-stations-and-greener-maritime-fuels

ίδια οδηγία είχαν και για τα πρατήρια φυσικού αερίου και μάντεψε τι δεν κάναν 😁

γιαυτό καλό είναι οι χρήστες ηλεκτρικών οχημάτων να κράζουν υπευθύνους σε καθημερινή βάση μπας και κουνηθούν

Δημοσ.
9 ώρες πριν, korakios είπε

ίδια οδηγία είχαν και για τα πρατήρια φυσικού αερίου και μάντεψε τι δεν κάναν 😁

γιαυτό καλό είναι οι χρήστες ηλεκτρικών οχημάτων να κράζουν υπευθύνους σε καθημερινή βάση μπας και κουνηθούν

Αυτό δυστυχώς είναι αλήθεια. 
Βεβαια υπάρχει  μια κινητικότητα με τους φορτιστές της ΔΕΗ (Blue), και της TESLA. 24 φορτιστες,  250KW σε 4 σημεια, και στα δύο  ρεύματα), αλλά σαφώς  η κατασταση παίρνει πολύ βελτίωση ακομη. 

Δημοσ.

Χωρίς να υποβαθμίζω την δυναμική της ηλεκτροκίνησης υπάρχει ακόμα το θέμα της εξόρυξης του λιθίου και του ρυπογόνου αποτυπώματος της κατασκευής τόσων μπαταριών.

Εδώ και ένα ένα σχετικό άρθρο

https://www.theguardian.com/commentisfree/2023/jun/03/electric-vehicles-early-adopter-petrol-car-ev-environment-rowan-atkinson

 

 

  • Like 2
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Να ακουτε οτι σας λενε παιδια, να αγοραζετε ηλεκτρικα!

 

Σε ανάφλεξη ηλεκτρικού οχήματος η πυρκαγιά στο πλοίο που μετέφερε 3.000 αυτοκίνητα
Εξαιρετικά δύσκολο -έως αδύνατο- να τεθούν υπό έλεγχο οι φλόγες στις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων.
https://www.naftemporiki.gr/maritime/1498322/ollandia-se-anaflexi-ilektrikoy-ochimatos-i-pyrkagia-sto-ploio-poy-metefere-3-000-aytokinita/

Δημοσ.
On 17/07/2023 at 00:09, kronos73 said:

Χωρίς να υποβαθμίζω την δυναμική της ηλεκτροκίνησης υπάρχει ακόμα το θέμα της εξόρυξης του λιθίου και του ρυπογόνου αποτυπώματος της κατασκευής τόσων μπαταριών.

Εδώ και ένα ένα σχετικό άρθρο

https://www.theguardian.com/commentisfree/2023/jun/03/electric-vehicles-early-adopter-petrol-car-ev-environment-rowan-atkinson

Πιστεύω ότι ο ρόλος του λιθίου θα τελειώσει σύντομα. Σύντομα εννοώ τα επόμενα χρόνια, όχι αύριο - μεθαύριο. Έτσι κι αλλιώς δεν είναι καν καλή τεχνολογία για τα BEV, είναι απλά «η καλύτερη που έχουμε ΤΩΡΑ». Όσο πιο γρήγορα φύγει και πάμε σε κάτι πιο σωστό, τόσο το καλύτερο για 'μας. Αλλά για να γίνει αυτό, θα πρέπει να... κυριαρχήσει. Φαντάζει τρομερά counter-intuitive, αλλά δεν υπάρχει άλλος τρόπος να εξελιχθούν νέες τεχνολογίες, πέρα από το να υπάρξει η ανάγκη! ;)

  • Like 1
Δημοσ.
58 minutes ago, mindreader said:

Να ακουτε οτι σας λενε παιδια, να αγοραζετε ηλεκτρικα!

 

Σε ανάφλεξη ηλεκτρικού οχήματος η πυρκαγιά στο πλοίο που μετέφερε 3.000 αυτοκίνητα
Εξαιρετικά δύσκολο -έως αδύνατο- να τεθούν υπό έλεγχο οι φλόγες στις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων.
https://www.naftemporiki.gr/maritime/1498322/ollandia-se-anaflexi-ilektrikoy-ochimatos-i-pyrkagia-sto-ploio-poy-metefere-3-000-aytokinita/

Δεν είναι σίγουρο ότι η φωτιά προήλθε τα λίγα (25) ηλεκτρικά αυτοκίνητα που μετέφερε, δεν έχει βγει πόρισμα ακόμα. Τα συμπεράσματα μάλλον είναι των δημοσιογράφων.

https://electrek.co/2023/07/26/surprise-media-is-misreporting-the-source-of-a-dutch-cargo-ship-fire/?fbclid=IwAR36cLDXiErb7yj4vcVgNZYE4yXx4yFausz9aLtzcwNT4eJJMSALyMrxXNo

https://kustwacht.nl/liveblog/grote-brand-aan-boord-schip-op-de-noordzee/

https://twitter.com/Kustwacht_nl

Το άρθρο από τον Ελληνικό τύπο είναι προφανώς  κλικοθηρικό. Ενώ στον τίτλο μας λέει την αιτία της πυρκαγιάς παρακάτω γράφει ότι το Ολλανδικό Λιμενικό υποπτεύεται ότι η φωτιά προήλθε από ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Αν δοκιμάσετε αυτόματη μετάφραση από τις επίσημες πηγές, γράφουν ότι δεν είναι γνωστή η αιτία προς το παρόν.

  • Like 5
Δημοσ.

Μια προσπαθεια για battery swap μεταξύ της Ample από την California, και της Mistubishi. 
Το αρθρο επισης αναφερει ότι θα συμμετεχει μεσω joint venture με την Mistubishi και η Hino trucks που ειναι ο βραχίονας φορτηγων της Toyota. 
 

https://electrek.co/2023/07/25/ample-announces-global-partnership-mitsubishi-fuso-battery-swap-electric/

 

  • Like 1
Δημοσ.

Για τέταρτη ημέρα καίγεται το οχηματαγωγό με τα 3.783 αυτοκίνητα στην Ολλανδία – Δεν σβήνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/gia-tetarti-imera-kaigetai-to-oximatagogo-me-ta-3-783-aytokinita-stin-ollandia-epivaryntikos-paragontas-ta-ilektrika-aytokinita/

Οι Αρχές, οι οποίες θέλουν να ελπίζουν ότι τις επόμενες ημέρες η φωτιά στο πλοίο θα υποχωρήσει πριν αυτό βυθιστεί, αναφέρουν ότι η πυρκαγιά κατά πάσα πιθανότατα ξεκίνησε από ένα από τα ηλεκτρικά οχήματα που μεταφέρει.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όταν τυλιχτούν στις φλόγες, δεν σβήνουν με “παραδοσιακές” μεθόδους, όπως τη χρήση νερού, τη στέρηση οξυγόνου, ακόμα και αν βυθιστούν στη θάλασσα. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσ.

Το αγκάθι παραμένει το κόστος. Όσο η μπαταρία κοστίζει πολύ, τόσο για εμάς τους πληβείους θα βγάζουν ακριβούς κουβάδες με ροδες για μετακίνηση στην πολη, τα δε κανονικά θα αφορούν όσους μπορούν να διαθέσουν 40000+€. Θα φανεί..

Δημοσ.

Βλέπω έναν τίτλο ότι έρχονται στην Ελλάδα τα microlino, λέω ωραίο θα είναι αυτό με 6-7 χιλιάρικα και βλέπω σχεδόν 20000! 

Δημοσ.
On 17/07/2023 at 00:09, kronos73 said:

Χωρίς να υποβαθμίζω την δυναμική της ηλεκτροκίνησης υπάρχει ακόμα το θέμα της εξόρυξης του λιθίου και του ρυπογόνου αποτυπώματος της κατασκευής τόσων μπαταριών.

Εδώ και ένα ένα σχετικό άρθρο

https://www.theguardian.com/commentisfree/2023/jun/03/electric-vehicles-early-adopter-petrol-car-ev-environment-rowan-atkinson

 

 

έχει πέσει σοβαρή ερεύνα (με αποτελέσματα απο τον κολλοσο byd) για της μπαταρίες sodium ion πλεονεκτήματα τους ειναι οτι ειναι πολύ ποιο φτηνές , και δεν χρειάζονται ακριβά και σπάνια υλικά για κατασκευη + δεν κανουν μπαμ όταν τρυπάνε + 98% ανακυκλώσιμα
τα αρνητικά ειναι οτι ειναι αυτή την στηγμη 30% μικρότερης χωρητικότητας στον ίδιο όγκο και 30% μικρότερη διάρκεια ζωης + εχουν ποιο χαμηλή ταχύτητα φόρτισης οτι αφορά τους superchargers
τα πρώτα δυο από ότι ανακοίνωσαν έχουν σκοπό να πέσουν από 30 στα 5% (Δλδ περιπου σαν της μπαταρίες ληθιου) για το τρίτο ακομη δεν βρήκαν λυση

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, zio10 είπε

Βλέπω έναν τίτλο ότι έρχονται στην Ελλάδα τα microlino, λέω ωραίο θα είναι αυτό με 6-7 χιλιάρικα και βλέπω σχεδόν 20000! 

το ίδιο έβλεπα χθες και πέθανα απο τα γέλια 😂

ειναι ντιζαινάτος κουβάς 😁

3 ώρες πριν, Varnavas89 είπε

Όσο η μπαταρία κοστίζει πολύ, τόσο για εμάς τους πληβείους θα βγάζουν ακριβούς κουβάδες με ροδες για μετακίνηση στην πολη

το κόστος κατασκευής έχει πέσει αρκετά . Κάπου σε αυτό το νήμα υπάρχει και ένα διάγραμμα απο κόστος μπαταριών των Τέσλα . Δυστυχως δεν περνά στο τελικό κόστος του αυτοκινήτου η μείωση

Γενικά η προοπτική της ηλεκτροκίνησης είναι μη μετακίνηση

  • Like 2
Δημοσ.

Υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, πρέπει να υπάρχει κλειστό γκαράζ για φόρτιση διαφορετικά οι οπαδοί της ρόμα θα σου σηκώσουν τον φορτιστή αν είναι σε πυλωτή, η τιμή πλέον δεν ειναι τόσο απαγορευτική π.χ. cupra born τελική τιμή 34.000 ευρώ με αυτονομία στην πόλη 290-320 χιλιόμετρα μεγάλο μείον  τα λίγα σημεία φόρτισης, σε 3 με 5 χρόνια το σκέφτομαι.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, korakios είπε

το ίδιο έβλεπα χθες και πέθανα απο τα γέλια 😂

ειναι ντιζαινάτος κουβάς 😁

το κόστος κατασκευής έχει πέσει αρκετά . Κάπου σε αυτό το νήμα υπάρχει και ένα διάγραμμα απο κόστος μπαταριών των Τέσλα . Δυστυχως δεν περνά στο τελικό κόστος του αυτοκινήτου η μείωση

Γενικά η προοπτική της ηλεκτροκίνησης είναι μη μετακίνηση

Θα φανεί στο εγγύς μέλλον. Ίσως σκοπός να είναι μικρόμετακινηση για την μαζα..Οσο για τα μικρολινο μου ελεγε ενας εδω Λάρισα που θα είναι εισαγωγέας ,θα ειναι λεει 10000€ με την επιδότηση, τώρα βλέπω 15000-16000 με την επιδότηση,  λολ εχει χαθεί το μέτρο. Την ώρα που παίρνεις suv κανονικό με 22000. Ακομη και για δεύτερο aμαξι ποιός θα δώσει τόσα χρήματα ; αυτός που το θέλει ακριβό gadget..lpg  η cng μέχρι να σβήσει ο ήλιος!

2 ώρες πριν, afelis είπε

Υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, πρέπει να υπάρχει κλειστό γκαράζ για φόρτιση διαφορετικά οι οπαδοί της ρόμα θα σου σηκώσουν τον φορτιστή αν είναι σε πυλωτή, η τιμή πλέον δεν ειναι τόσο απαγορευτική π.χ. cupra born τελική τιμή 34.000 ευρώ με αυτονομία στην πόλη 290-320 χιλιόμετρα μεγάλο μείον  τα λίγα σημεία φόρτισης, σε 3 με 5 χρόνια το σκέφτομαι.

Το να έχεις μονοκατοικία ειναι εκ των ων ουκ άνευ. Αλλιώς θα σε φανε οι δημόσιοι φορτιστές όπου εκεί θα πληρώνεις 5πλασια τιμή. Δεν ξερω τα wallbox που ηδη τα βλέπουμε σε σύγχρονες πολυκατοικίες τί τιμή θα έχουν το ρεύμα , φυσικά θα ειναι πιο φθηνό απο τους δημόσιους φαντάζομαι. Ας βελτιώσουν τις αυτονομίες, το δίκτυο φορτιστών, ας βρεθεί τρόπος να έχει εγγύηση γερή η μπαταρία να μην έχουμε τον φόβο οτι σε λιγα χρόνια θα χρειαστεί να σκάσουμε κάποια χιλιάρικα που δεν τα εχουμε όλοι για μπαταρία(να σκεφτεί κανεις πως π.χ. στο Τέσλα θέλει 15000 αλλαγή μπαταρίας η οποία διαρκει 170000km..), ας πέσει και η τιμή να γινει 25000 π.χ. και τότε θα το κοιτάνε πιο πολλοί.. 

Επεξ/σία από Varnavas89

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...