Joshua21 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 22 minutes ago, Varnavas89 said: Χαχα τσεκαρα την σελίδα τους εντάξει γέλασα οι τύποι βέβαια προσφέρουν πληροφόρηση αλλα πρεπει να τους ανάβουν τα (ηλεκτρικά) λαμπάκια όταν ακούνε θερμικά. Οπαδικη φάση χαχα Και το κάνουν εντελώς απροκάλυπτα, αντολμήσει κανένας και γράψει οτιδήποτε αρνητικό για τα ηλεκτρικά του απαντούν "εδώ είναι ομάδα για ηλεκτροκίνηση, τι ήρθες να κάνεις εδώ μέσα?". Εγώ θα έλεγα πως αυτό που προσφέρουν είναι κυρίως παραπληροφόρηση. 1
Varnavas89 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 1 ώρα πριν, korakios είπε ο διαχειριστής ήταν (και λογικά ακόμα είναι) ο thanar , τσέκαρε τα ποστ που έκανε εδώ στο νήμα 😁 το νου σου σε μτχ στην μπαταρία πάντως ,μήπως έχουν βάλει χέρι και αλλάξανε κάποια στοιχεία γιατί μπορεί αν είναι μάπα να σου δείχνει αρχικά μεγάλη αυτονομία και να πέσει γρήγορα (με τα υπόλοιπα παλιά στοιχεία να ακολουθούν την πτώση ...) Χαχα φαντάσου ...Μπα φιλε σε κανονικό ηλεκτρικό δεν πάω μονο για μίνι πόλης αμιγώς με καλές προϋποθέσεις αλλα θελει κανα δυο χρόνια ακόμη να διευρύνουν την χρήση ίσως κ να πεσει τιμή (καθώς αυτα τουλάχιστον δεν εχουν ενα σκασμός κόστος μπαταρίας).. οπότε ας παιζω safe με lpg και βλέπουμε.. σκέφτομαι για το οικογενειακό για αργότερα και cng αλλα θα γραψω στο σχετικό νημα..
mindreader Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 https://www.pronews.gr/auto-moto/tehnologia/roouan-atkinson-to-paramythi-me-ta-ilektrika-aytokinita-teleiose-den-prosferoun-tipota-sto-perivallon/
alexiosdimitriadis Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 37 λεπτά πριν, mindreader είπε https://www.pronews.gr/auto-moto/tehnologia/roouan-atkinson-to-paramythi-me-ta-ilektrika-aytokinita-teleiose-den-prosferoun-tipota-sto-perivallon/ 4 λεπτά πριν, Doubt είπε Όχι και pronews, έλεος. https://www.theguardian.com/commentisfree/2023/jun/03/electric-vehicles-early-adopter-petrol-car-ev-environment-rowan-atkinson Μάλλον αναφέρεται στο άρθρο του guardian για την απογοήτευση του Rowan Atkinson απο τα ηλεκτρικά. Το άρθρο είναι opinion φυσικά. 2
sndev Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 48 minutes ago, mindreader said: https://www.pronews.gr/auto-moto/tehnologia/roouan-atkinson-to-paramythi-me-ta-ilektrika-aytokinita-teleiose-den-prosferoun-tipota-sto-perivallon/ Ας δούμε τι λέει και μια έρευνα λοιπόν η οποία υπολογίζει πέρα από το κόστος κατασκευής σε co2 (ειναι μονο ένα κομμάτι δε σταματάει στη κατασκευή η επιβάρυνση) κ την μόλυνση κατά τη χρήση-άρα σε όλη τη ζωή του οχήματος από το 0- the blue bar represents emissions associated with the battery. The orange bars encompass the rest of the vehicle manufacturing (e.g., extracting materials, manufacturing and assembling other parts, and vehicle assembly) and end-of-life (recycling or disposal). The gray bars represent upstream emissions associated with producing gasoline or electricity (U.S. mix), and the yellow bar shows tailpipe emissions during vehicle operations. Still, over the lifetime of the vehicle, total GHG emissions associated with manufacturing, charging, and driving an EV are typically lower than the total GHGs associated with a gasoline car. That’s because EVs have zero tailpipe emissions and are typically responsible for significantly fewer GHGs during operation researchers at Argonne National Laboratory estimated emissions for both a gasoline car and an EV with a 300-mile electric range. In their estimates, while GHG emissions from EV manufacturing and end-of-life are higher (shown in orange below), total GHGs for the EV are still lower than those for the gasoline car. Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2023 από sndev 3
aenaos15 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2023 13 ώρες πριν, Doubt είπε Όχι και pronews, έλεος. Δυστυχώς έκλεισε το Docu....
korakios Δημοσ. 10 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2023 13 ώρες πριν, sndev είπε Ας δούμε τι λέει και μια έρευνα λοιπόν η οποία υπολογίζει πέρα από το κόστος κατασκευής σε co2 (ειναι μονο ένα κομμάτι δε σταματάει στη κατασκευή η επιβάρυνση) κ την μόλυνση κατά τη χρήση-άρα σε όλη τη ζωή του οχήματος από το 0- the blue bar represents emissions associated with the battery. The orange bars encompass the rest of the vehicle manufacturing (e.g., extracting materials, manufacturing and assembling other parts, and vehicle assembly) and end-of-life (recycling or disposal). The gray bars represent upstream emissions associated with producing gasoline or electricity (U.S. mix), and the yellow bar shows tailpipe emissions during vehicle operations. Still, over the lifetime of the vehicle, total GHG emissions associated with manufacturing, charging, and driving an EV are typically lower than the total GHGs associated with a gasoline car. That’s because EVs have zero tailpipe emissions and are typically responsible for significantly fewer GHGs during operation researchers at Argonne National Laboratory estimated emissions for both a gasoline car and an EV with a 300-mile electric range. In their estimates, while GHG emissions from EV manufacturing and end-of-life are higher (shown in orange below), total GHGs for the EV are still lower than those for the gasoline car. Σε ποιο μοντέλο αναφέρεται και ποια η χώρα κατασκευής με ποιο ενεργειακό μείγμα απο ΑΠΕ ? μιας και ασχολείσαι αν μπορείς να μεταφράσεις αυτό που είναι επίκαιρο ? "By tackling emissions across the entire production and lifecycle of the Volvo EX30, we managed to reduce its total carbon footprint over 200,000 kms of driving to below 30 tonnes* *The carbon footprint calculation of below 30 tonnes over 200,000 kms of driving is based on usage of charging electricity from the EU27 electricity mix." Δλδ ποιος ο μέσος όρος εκπομπών CO2/100χλμ (στα 200000 χλμ) ?
sndev Δημοσ. 10 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 3 hours ago, korakios said: Σε ποιο μοντέλο αναφέρεται και ποια η χώρα κατασκευής με ποιο ενεργειακό μείγμα απο ΑΠΕ ? η ερευνα κ τα δεδομενα αφορουν την αμερικη ,για οποιον θελει περισσοτερες λεπτομεριες απο το λινκ παρακατω (οπου ειναι απο το επισημο της usa gov) εχει πολλες πληροφοριες για αντληση γενικα ολο το σιτε αν οντως ενδιαφερετε καποιος να μελετησει https://www.epa.gov/greenvehicles/electric-vehicle-myths Πρακτικά αφορα ενα μοντέλο υπολογισμού του 2020 για τις ουσα απο https://greet.es.anl.gov/ (αυτην) για οτι κυκλοφορούσε τοτε στους δρόμους της, δεν ειναι deticate πάνω σε συγκεκριμένο όχημα η εταιρία. το σταθερό κομματι είναι οι ΑΠΕ της Αμερικής για το έτος 2020 κ για τα εργοστάσια Παρασκευής στην Αμερικής. 3 hours ago, korakios said: μιας και ασχολείσαι αν μπορείς να μεταφράσεις αυτό που είναι επίκαιρο ? να ξεκαθαρίσω οτι δεν ασχολουμε απλά διαβάζω κ ενημερώνομαι αλλά αποφεύγω τον mr bean το aytotriti κ τα συναφή που απλα ψαχνουν κλικ. Προτιμώ πιο σωστές πηγές. Επίσης ξεκαθαρίζω για τους υπολοίπους περίεργους πριν ορμήξουν οτι δε εχω πεισθεί στη μολυνση περιβαλοντος co2 - υπερθέρμανση - στο μέγεθος που τη παρουσιάζουν ώστε να πουλησουν ηλεκτρικά κ οτι θα σωθουμε απο αυτο (αλλα αυτο ειναι δικη μου άποψη καθαρά) κ το λέω έχοντάς ηλεκτρικο. Ναι έχουν άλλα καλά για όποιον μπορει να αποκτήσει εχει πολλα + αλλα δε μπορω να δεχτω οτι αλλάζει καποιος αμαξι για το περιβάλλον ,δεν ειναι στη κουλτούρα μου. τωρα σε αυτο μια περιληψη οπως την αφουγκράζομαι εγω. Σε ολες τις ερευνες που εχω διαβασει, καθε χρονο οτι καινουριο μοντελο βγαινει ειναι σαφως με λιγοτερο αποτυπομα απο το προηγουμενο γιαυτο κ ολες οι ερευνες μιλανε για τις ιδιες μπαταριες εως καποια χρονολογια αλλα με μικροτερο αποτυπωμα ανθρακα ,δεν εκανε κατι μαγικο η volvo. γενικα ειναι ενα ωραιο αρθρο για μαρκετινγκ οτι κατι κανει καλυτερο η volvo για το περιβαλον , πχ καπου λεει για ασθμα κ οτι τα ηλεκτρικα βοηθουν στη ποιοτητα του αερα , ε προφανως.. δεν ειναι μονο το διοξειδιο κ η υπερθερμανση, ειναι η κ η ποιοτητα ζωης στη πολη , λιγοτερες αναπνευστηκες αρωστιες κτλ περιγραφει τα αυτονοητα για τη χρηση των ηλεκτρικων . Τώρα τι εννοεί με 30 τόνους, απο οσο καταλαβαίνω, οτι με ταβανι τα 200 000 κμ το αποτύπωμά ειναι 30τονοι μαζι με την κατασκευή κ την φόρτιση ρεύμα / κατανάλωση βασισμένο στο σύνολο παράγωγης των 27 της ευρωπαϊκής ένωσής Ίσως για να γίνει πιο κατανοητό βολεύει μια σύγκριση όπως την είχα κανει κάποτε αλλά τα δεδομένα είναι του 2020 και χωρις το αποτύπωμά κατασκευής Yaris 1.5l Automatic CVT έχει ΧΩΡΙΣ αποτύπωμά κατασκευής 14 τονοι στα 100 000 ΚΜ Yaris 1.5L Hybrid Active CVT έχει ΧΩΡΙΣ αποτύπωμά κατασκευής 10.5 τονοι στα 100 000 ΚΜ TESLA Model 3 Long Range ΧΩΡΙΣ αποτύπωμά κατασκευής 4.5 τονους στα 100 000 ΚΜ Βέβαια ειναι αλλα οχηματα.. Συγκρίνουμε καρπούζι με μήλο γτ το Ηλεκτρικο xc40 που ειναι γομάρι VOLVO XC40 ΧΩΡΙΣ αποτύπωμά κατασκευής 21 τόνους στα 100 000 ΚΜ Ένα μέσω όχημά ΧΩΡΙΣ αποτύπωμά κατασκευής με CNG 17.5 τονοι στα 100 000 ΚΜ Ένα μέσω όχημά ΧΩΡΙΣ αποτύπωμά κατασκευής με LPG 19.5 τόνοι στα 100 000 KM Γενικά υπάρχουν τρύπες κ λεπτομέρειές ομως δεν παυει σε καθε περίπτωσή το ηλεκτρικο στο καθημερινό να έχει πολύ μικρότερο αποτύπωμα χρήσης και εκει πατανε στον αντιλογο. Φυσικά, λόγο μπαταρίας αποτυπωμα κατασκευης ειναι μεγαλυτερο αλλα αυτο θα μεινει σταθερο οταν οι άλλες κατηγορίες το αυξάνουν. Από τη στιγμή σου λενε που θα μπορούσαν δυνητικά τα ηλεκτρικά να φορτίζουν μονό από απε τότε θα φτάσει η στιγμη να κάνουν απόσβεσή το αποτυπωμα ανθρακα οσο τα υπολοιπα το αυξάνουν. Αυτά στα γρήγορα.. παω να πετάξω μια πικανια στη σουβλα να αυξησω λιγουλάκι ακομα το αποτυπωμα μου μεχρι να με αναγκάσουν να το μειώσω τρώγοντας σκουλήκια κ έντομα. Επεξ/σία 10 Ιουνίου 2023 από sndev 4
korakios Δημοσ. 10 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2023 11 λεπτά πριν, sndev είπε πό τη στιγμή σου λενε που θα μπορούσαν δυνητικά τα ηλεκτρικά να φορτίζουν μονό από απε τότε θα φτάσει η στιγμη να κάνουν απόσβεσή το αποτυπωμα ανθρακα οσο τα υπολοιπα το αυξάνουν. έτσι και αλλιώς το ρεύμα στην Ελλάδα πχ πάλι πιο οικολογικό είναι απο ότι ένα θερμικό σαν καύσιμο απλά δε βγάζω άκρη με τα νούμερα για κατασκευή της μπαταρίας (και αν έχει ληφθεί υπόψιν η εξόρυξη/μεταφορά των υλικών) , φυσικά θα πρέπει να συγκριθεί και με το αποτύπωμα κατασκευής θερμικού στα θερμικά είναι εύκολο ο υπολογισμός CO2 κίνησης αφού δίνουν το wltp , αλλά συνολικά είναι το ζουμί γιατί αν το πχ ex30 δίνει 30 τόνους στα 200000χλμ ή 15 τόνους στα 100000 ή 15.000.000γρ στα 100000χλμ τότε βγαίνει CO2=150γρ/χλμ , (όταν διανύσει 200000 χλμ) που σα σκέτο νούμερο είναι μια τρύπα στο νερό δλδ χρειάζεται και το αποτύπωμα του θερμικού στον υπολογισμό
QuantumWanderer Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Το λίθιο δε φτάνει για όλους https://www.drive.gr/news/kosmos/lithio-de-ftanei-gia-oloys 1
alexiosdimitriadis Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 2 minutes ago, kostasgr78 said: Το λίθιο δε φτάνει για όλους https://www.drive.gr/news/kosmos/lithio-de-ftanei-gia-oloys
QuantumWanderer Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 9 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Το λίθιο δε φτάνει για όλους https://www.drive.gr/news/kosmos/lithio-de-ftanei-gia-oloys Σε συνέχεια του παραπάνω που διάβασα και δημοσίευσα για να γίνει συζήτηση, έπεσα στο παρακάτω. https://www.popularmechanics.com/science/energy/a42417327/lithium-supply-batteries-electric-vehicles/
gpapadakis Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) Σε λίγους μήνες μπαίνουν και μπαταρίες νατρίου σε αμάξια (catl και byd), οπότε θα μειωθει η ζήτηση και θα πεσουν και οι τιμές του λιθίου πιο γρήγορα. Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2023 από gpapadakis 1
Jiakometi Δημοσ. 29 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2023 Και η Aston Martin στον χορό …. https://www.capital.gr/auto/3724098/h-aston-martin-ginetai-ilektriki-me-texnologia-tis-lucid/ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα