Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Doubt είπε

Από την άλλη η (μπαταριο)ηλεκτροκίνηση είναι μια ανάσα από το να γίνει mainstream και συνεχώς εξελίσσεται και βελτιώνεται.

Απεχει παρα πολυ.Αυτη την στιγμη το καινό καλυπτουν τα υβριδικα. Πουλανε περισσοτερς μοναδες απο τα πλαγκ ιν και θα το δεις στα αποτελεσματα στο κλεισιμο του χρονου.Δεν αγοραζονται ηλεκτρικα,και φυσικα οταν κάποιος αγοραζει αυτη την στιγμη καινουργιο για μια 10 ετια δεν θα το αλλαξει.

Επεξ/σία από filipprin
  • Απαντ. 5,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Doubt είπε

Έχει μέλλον εδώ και 20 χρόνια, στην πρακτική εφαρμογή υστερεί. Από την άλλη η (μπαταριο)ηλεκτροκίνηση είναι μια ανάσα από το να γίνει mainstream και συνεχώς εξελίσσεται και βελτιώνεται.

Όταν ήδη έχει κριθεί το παιχνίδι σε Κίνα και ΗΠΑ, τι συζητάμε ακριβώς;

Συζητάμε μαλλον για ότι οτι πρέπει να λυθουν καποια προβλήματα πρωτα. 

Παράδειγμα στην Ολλανδία:

https://nltimes.nl/2023/05/07/waiting-lists-power-access-netherlands-getting-longer

https://nltimes.nl/2023/03/09/nl-residents-face-flickering-lights-power-outages-grid-fills-alliander-warns

Και αυτα στην Ολλανδία, οχι Αμερική που το δίκτυο ειναι ακομα χειρότερο. Και το οτι θα φτιαξουν δυο πυρηνικά εργοστάσια στην Ολλανδία δεν λύνει το πρόβλημα της δημιουργίας δικτυου που να αντέχει τα φορτια για ηλεκτρικα αμαξια, φωτοβολταϊκά κτλ κτλ.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, filipprin είπε

Απεχει παρα πολυ.Αυτη την στιγμη το καινό καλυπτουν τα υβριδικα.Δεν αγοραζονται ηλεκτρικα,και φυσικα οταν κάποιος αγοραζει αυτη την στιγμη καινουργιο για μια 10 ετια δεν θα το αλλαξει.

Πιο πολύ για Ευρώπη ήταν το σχόλιο, αλλά ΟΚ. Λόγω οικονομικών δεδομένων υπάρχει μια υστέρηση στα "εντός", τα λέμε σε ολίγα χρόνια.

Δημοσ.

Δεν ειναι ζητημα οικονομικο μονο αλλα πλεον και οι αυτοκινητοβιομηχανίες σπρώχνουν υβριδικα καθώς πλεον εχουν μεγλυτερο κέρδος και ειναι και ποιο ώριμη τεχνολογια.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, dbrillis είπε

Συζητάμε μαλλον για ότι οτι πρέπει να λυθουν καποια προβλήματα πρωτα. 

Παράδειγμα στην Ολλανδία:

https://nltimes.nl/2023/05/07/waiting-lists-power-access-netherlands-getting-longer

https://nltimes.nl/2023/03/09/nl-residents-face-flickering-lights-power-outages-grid-fills-alliander-warns

Και αυτα στην Ολλανδία, οχι Αμερική που το δίκτυο ειναι ακομα χειρότερο. Και το οτι θα φτιαξουν δυο πυρηνικά εργοστάσια στην Ολλανδία δεν λύνει το πρόβλημα της δημιουργίας δικτυου που να αντέχει τα φορτια για ηλεκτρικα αμαξια, φωτοβολταϊκά κτλ κτλ.

Γι αυτό επιδοτούν συστήματα με μπαταρίες (αποκλειστικά) με το νέο πρόγραμμα. Μέχρι στιγμής πάντως το δίκτυο υποφέρει από υπερπαραγωγή κι όχι έλλειψη.

Όπως έγραψα και πριν στις ΗΠΑ, δίκτυο - ξεδίκτυο, το παιχνίδι έχει κριθεί. Ψάξτε για τον 2ο, που ίσως είναι το υδρογόνο.

  • Like 2
Δημοσ.

Το μέλλον το ξεκίνησε η toyota με το mirai https://www.toyota.de/neuwagen/mirai?gclid=CjwKCAjwgqejBhBAEiwAuWHioIoZIIWX82AaH4fcGYJCj4STp6jR04nXc4irz833KdPvnIpuFpvyDRoCX7gQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Λίγο ακριβό 65.000€ αλλά αν θυμάστε τόσο είχε και το Tesla όταν πρώτο βγήκε 

Το είδα  πριν ενα μηνα στην toyota όπως σάρωσε με τα hybrid έτσι και σε μερικά χρόνια θα το δούμε σε κα μικρό τύπου yaris και θα κλαίνε οι μπαταρίες.

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Το μέλλον το ξεκίνησε η toyota με το mirai https://www.toyota.de/neuwagen/mirai?gclid=CjwKCAjwgqejBhBAEiwAuWHioIoZIIWX82AaH4fcGYJCj4STp6jR04nXc4irz833KdPvnIpuFpvyDRoCX7gQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Λίγο ακριβό 65.000€ αλλά αν θυμάστε τόσο είχε και το Tesla όταν πρώτο βγήκε 

Το είδα  πριν ενα μηνα στην toyota όπως σάρωσε με τα hybrid έτσι και σε μερικά χρόνια θα το δούμε σε κα μικρό τύπου yaris και θα κλαίνε οι μπαταρίες.

https://www.cars.com/articles/toyota-reveals-15-future-electric-vehicles-accelerated-electrification-push-445036/
 

https://www.carscoops.com/2023/03/toyota-rethinks-its-approach-to-evs-after-tearing-down-work-of-art-tesla-model-y/
 

Νομίζω ότι και η Toyota πλέον κλείνει το μάτι στα BEV ……

  • Like 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Το μέλλον το ξεκίνησε η toyota με το mirai https://www.toyota.de/neuwagen/mirai?gclid=CjwKCAjwgqejBhBAEiwAuWHioIoZIIWX82AaH4fcGYJCj4STp6jR04nXc4irz833KdPvnIpuFpvyDRoCX7gQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Λίγο ακριβό 65.000€ αλλά αν θυμάστε τόσο είχε και το Tesla όταν πρώτο βγήκε 

Το είδα  πριν ενα μηνα στην toyota όπως σάρωσε με τα hybrid έτσι και σε μερικά χρόνια θα το δούμε σε κα μικρό τύπου yaris και θα κλαίνε οι μπαταρίες.

το mirai παράγεται από το 2014 και συνολικά έχει πουλήσει όσο πουλά η tesla σε λίγες μέρες

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, nvel είπε

το mirai παράγεται από το 2014 και συνολικά έχει πουλήσει όσο πουλά η tesla σε λίγες μέρες

Μιλάμε για μέλλον και εσύ αναφέρεις παρόν.

Γιαυτό βγάζει και ηλεκτρικά ώστε να παίξει μπάλα σε τρία επίπεδα παρελθόν μέχρι και 5-6 χρόνια από το παρόν   με  hybrid και  ηλεκτρικά και στο μέλλον που θα ωριμάσει το Wasserstoff θα είναι πάλι πρώτη όπως έγινε και με τα hybrid.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Doubt είπε

Μέχρι στιγμής πάντως το δίκτυο υποφέρει από υπερπαραγωγή κι όχι έλλειψη.

Πως αυτη η απαντηση βοηθαει καπου; Ειπα οτι οτι υπαρχει ελλειψη; Διαβασες τα αρθρα; Διαβασες οτι τα δικτυα θελουν ενισχυση η οποια ειναι ακριβη και προς το παρον ασυμφορη; (ή θα την πληρωσουν ολοι, και αυτοι που δεν εχουν EV)
Η κατασταση που υπαρχει τωρα ειναι φορτισε το βραδυ σπιτι σου ή εξω απο το σπιτι σου, το οποιο ειναι οκ για οσο υπαρχουν δυο-τρια EV στη γειτονια. H λυση αυτη δεν κανει scale up ειδικα οσο μεγαλωνουν οι μπαταριες, πρεπει να βρεθει αλλη λυση, ισως κοινο προτυπο στις μπαταριες και αλλαγη μπαταριας με φορτισμενη σε "βενζιναδικα" μπαταριας on the fly.  
Και ποσο να ενισχυθουν τα δικτυα; Δηλαδη σε ενα congress center που μπορει να εχει 2-3 χιλιαδες θεσεις parking, αν ολοι εχουν EV, θα θελουν 2-3 χιλιαδες οχηματα να φορτισουν την ιδια στιγμη και τα ταυτοχρονα να υπαρχουν 10 χιλιαδες ατομα στο κτιριο με οτι αναγκες συνεπαγεται αυτο σε ρευμα και ψυξη-θερμανση; Και ολα αυτα για 6-7 φορες το χρονο;

Υ.Γ. Τα νουμερα δεν ειναι απο το μυαλο μου, η KubeCon τον Απριλιο στο Amsterdam ειχε 11000 κοσμο.
Υ.Γ.2. Θα κανουν το ιδιο και σε ολα τα γηπεδα; Εκθεσιακα κεντρα κτλ;
Υ.Γ.3 Οταν εχουν προβλημα πυκνοκατοικημενες (βοηθαει στα economics) πλουσιες χωρες, θα γινει το EV mainstream σε οχι και τοσο πλουσιες χωρες; 

Επεξ/σία από dbrillis
Δημοσ.

Ωραία συζήτηση εύγε, με στοιχεία και καλό διάλογο.

Σχετικά με το θέμα απόσβεσης που αναφερθήκατε, τόσο στα pv όσο και στα ev, θέλει καλή ζήτηση για να απόσβεσει. Μεγάλες καταναλώσεις και πολλά χλμ αλλιώς σε προλαβαίνουν τα χρόνια.

Χαρακτηριστικά στο δικό μου σχεδόν 13ετιας πλέον Honda Jazz το κόστος χρήσης με ευλαβική τήρηση εξόδων (με εφαρμογή) είναι στα 0.106€/km. Μετά από σχεδόν 13 χρόνια έφερα τα κόστη μου στη διαφορά ενός ev και χωρίς να συνυπολογιστει το αντίστοιχο κόστος ενός ev σε ρεύμα και λάστιχα.

Δεν κάνω πλέον χλμ οπότε ενώ θα ήθελα δεν μπορώ να διακιολογησω τέτοιο άνοιγμα, μιας κ τα αυτοκίνητα είναι αποεπενδυση από όπου κ να το κοιτάξεις.

 

Σχετικά τώρα με τα δίκτυα, είναι αλήθεια ότι πλέον τα μεσημέρια η τάση του δικτύου ανεβαίνει επικίνδυνα από υπερπαραγωγή φβκων. Θα πρέπει να δώσουν κίνητρα κατανάλωσης κ κάποια στιγμή να τρέξουν και οι έξυπνοι μετρητές.

  • Like 2
Δημοσ.

Εγώ πάντως αυτό το μικρό το ισπανικό που βγαίνουν και οι μπαταρίες, και που φορτίζει και με ένα καλώδιο από pc θα το κοίταζα σοβαρά.. Αν ποτέ έρθει στην ελλ5που έπρεπε ήδη να είχε γίνει.. 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, dbrillis είπε

Υ.Γ. Τα νουμερα δεν ειναι απο το μυαλο μου, η KubeCon τον Απριλιο στο Amsterdam ειχε 11000 κοσμο.
Υ.Γ.2. Θα κανουν το ιδιο και σε ολα τα γηπεδα; Εκθεσιακα κεντρα κτλ;

Όταν θα πλησιάσουν οι αυτονομίες κλασικών και ηλεκτρικών, γιατί να υπάρχει η απαίτηση να φορτίσουν όλοι στο Χ πάρκινγκ; Είχε η kubecon βενζινάδικα απ' έξω για 11000 ΙΧ?

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Doubt είπε

Όταν θα πλησιάσουν οι αυτονομίες κλασικών και ηλεκτρικών, γιατί να υπάρχει η απαίτηση να φορτίσουν όλοι στο Χ πάρκινγκ; Είχε η kubecon βενζινάδικα απ' έξω για 11000 ΙΧ?

Εγινε, thanks.

Δημοσ.
13 hours ago, Doubt said:

Από την άλλη η (μπαταριο)ηλεκτροκίνηση είναι μια ανάσα από το να γίνει mainstream και συνεχώς εξελίσσεται και βελτιώνεται.

Η "(μπαταριο)ηλεκτροκίνηση" θα ήταν μια ανάσα από το να γίνει mainstream μόνο αν το ποσοστό των BEV στους δρόμους θα ήταν σχεδόν 50%, στην πραγματιότητα όμως - έστω στην Ελλάδα - είναι κάπου 1%, οπότε προς το παρόν τουλάχιστον μάλλον ανύπαρκτα τα λες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...