vagos789 Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 Για τα ταξι το θεμα ειναι καθαρα αν τα νουμερα αυτονομιας θα βγαινουν Αν πχ μπορεις να περασεις ολη μερα χωρις να πας σε πριζα,τοτε ειναι μια χαρα επιλογη Αν πρεπει να πας σε μια πριζα για τουλαχιστον 3 ωρες,ειναι προς εξεταση αν συμφερει. Για ολους εμας που ζουμε στην πολη τα ηλεκτρικα ταξι ειναι αναβαθμιση ποιοτητας ζωης,οχι καυσαερια,οχι θορυβος,τερμα στα ντιζελοκινητα 20ετιας που ρυπαινουν και θορυβουν ασταματητα 2
gbras Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 Υπαρχουν πολλα μοντελα που η αυτονομια τους ειναι υπεραρκετη. Για καποιον που το εχει μονος του και θεση σταθμευσης δεν τιθεται θεμα. Το βραδυ μονο το βαζει στο φορτιστη του. Για δυο βαρδιες ειναι δυο οι περιπτωσεις. Η θα "χασει" η καθε βαρδια 20 - 30 λεπτα στον ταχυφορτιστη, κατι πολυ ευκολο αφου ετσι και αλλιως ο οδηγος θα σταματησει να ξεκουραστει η/και να φαει κατι. Αυτο ειναι λιγο ακριβη επιλογη , Η αν υπαρχει θεση σταθμευσης με φορτιστη θα κανουν δεκαωρο την βαρδια.
Jiakometi Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 Πως αλλάζουν οι καιροί…… Η Toyota δεν ήταν αυτή που δεν πίστευε στα BEV ? https://www.topgeargreece.gr/electric/1003347/to-ilektriko-toyota-tis-epomenis-genias-mporei-na-einai-antagonistis-tis-taycan/
vagos789 Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 42 λεπτά πριν, gbras είπε Υπαρχουν πολλα μοντελα που η αυτονομια τους ειναι υπεραρκετη. Για καποιον που το εχει μονος του και θεση σταθμευσης δεν τιθεται θεμα. Το βραδυ μονο το βαζει στο φορτιστη του. Για δυο βαρδιες ειναι δυο οι περιπτωσεις. Η θα "χασει" η καθε βαρδια 20 - 30 λεπτα στον ταχυφορτιστη, κατι πολυ ευκολο αφου ετσι και αλλιως ο οδηγος θα σταματησει να ξεκουραστει η/και να φαει κατι. Αυτο ειναι λιγο ακριβη επιλογη , Η αν υπαρχει θεση σταθμευσης με φορτιστη θα κανουν δεκαωρο την βαρδια. https://www.gocar.gr/news/feed/38769,Synenteyxh_Odhgos_hlektrikoy_poy_kanei_5.html Πόσα χιλιόμετρα «βγάζει» μια φόρτιση; Κάθε μέρα το αυτοκίνητο κάνει περίπου 500 km και για αυτά χρειάζονται ενδιάμεσα το πολύ δύο φορτίσεις (από 2-2,5 ώρες η κάθε μία)
Speculoos Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 https://www.telegraph.co.uk/money/consumer-affairs/electric-car-price-fall-second-hand-tesla-bmw/ Άρθρο του telegraph που επικαλείται έρευνα του Choose my car αναφέρει ότι όσοι αγόρασαν ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα τελευταία 3 χρόνια έχουν δει την αξία τους να πέφτει με πολύ πιο γρήγορο ρυθμό από τα αντίστοιχα θερμικά. Οι λόγοι, τουλάχιστον για την αγορά της Αγγλίας, είναι διάφοροι. Όπως συμβαίνει σε κάθε νέα τεχνολογία, τα πρώτα μοντέλα είναι πιο ακριβά από την πραγματική αξία γιατί ο καταναλωτής πληρώνει και τα έξοδα για την έρευνα και ανάπτυξη του κάθε μοντέλου. Η κυβέρνηση είχε δώσει διάφορα οικονομικά κίνητρα για τα ηλεκτρικά εξαιτίας των οποίων έμποροι και αντιπροσωπείες αύξησαν την αρχική τιμή των μοντέλων. Τέλος, ο συνδυασμός του πιο ακριβού ρεύματος με το ότι η αγορά των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών δεν κινείται τόσο γρήγορα όσο των μεταχειρισμένων συμβατικών συμβάλει στην περαιτέρω μείωση της αξίας.
gbras Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 25 λεπτά πριν, vagos789 είπε https://www.gocar.gr/news/feed/38769,Synenteyxh_Odhgos_hlektrikoy_poy_kanei_5.html Πόσα χιλιόμετρα «βγάζει» μια φόρτιση; Κάθε μέρα το αυτοκίνητο κάνει περίπου 500 km και για αυτά χρειάζονται ενδιάμεσα το πολύ δύο φορτίσεις (από 2-2,5 ώρες η κάθε μία) Ειναι αυτο το τετραωρο που ανεφερα παραπανω μιλωντας παντα για AC φορτιση. Σε DC ισχυει και παλι οτι εγραψα. Παντως με μια πληρη φορτιση στο συγκεκριμενο αυτοκινητο θα βγαλεις πανω κατω 500 χιλιομετρα. Αυτα ειναι περιπου δυο βαρδιες. 17 λεπτά πριν, Speculoos είπε https://www.telegraph.co.uk/money/consumer-affairs/electric-car-price-fall-second-hand-tesla-bmw/ Άρθρο του telegraph που επικαλείται έρευνα του Choose my car αναφέρει ότι όσοι αγόρασαν ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα τελευταία 3 χρόνια έχουν δει την αξία τους να πέφτει με πολύ πιο γρήγορο ρυθμό από τα αντίστοιχα θερμικά. Οι λόγοι, τουλάχιστον για την αγορά της Αγγλίας, είναι διάφοροι. Όπως συμβαίνει σε κάθε νέα τεχνολογία, τα πρώτα μοντέλα είναι πιο ακριβά από την πραγματική αξία γιατί ο καταναλωτής πληρώνει και τα έξοδα για την έρευνα και ανάπτυξη του κάθε μοντέλου. Η κυβέρνηση είχε δώσει διάφορα οικονομικά κίνητρα για τα ηλεκτρικά εξαιτίας των οποίων έμποροι και αντιπροσωπείες αύξησαν την αρχική τιμή των μοντέλων. Τέλος, ο συνδυασμός του πιο ακριβού ρεύματος με το ότι η αγορά των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών δεν κινείται τόσο γρήγορα όσο των μεταχειρισμένων συμβατικών συμβάλει στην περαιτέρω μείωση της αξίας. Δεν θα το ελεγα. Μεχρι πριν ριξει τις τιμες η Τεσλα υπηρχαν κατοχοι που πουλησαν το μεταχειρισμενο 2 ετων με κερδος. Αυτο δεν γινεται με κανενα θερμικο. Επισης η εξοικονομηση και μονο που εχεις απο ενα ηλεκτρικο αντισταθμιζει την οποια πτωση αξιας του ιδιου αυτοκινητου. Φυσικα οσο πιο ακριβο παρεις κατι τοσο μεγαλυτερη αξια θα χασει σε συντομο χρονικο διαστημα. Ακριβο ηταν το ρευμα τωρα θεωρω ειναι κανονικες τιμες αλλα παντα η ταση ειναι να γινουν φθηνοτερες. Και ισχυει ο παγκοσμιος κανονας , ρευμα μπορεις να βρεις και δωρεαν , καυσιμο ποτε.
alexiosdimitriadis Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 1 ώρα πριν, Speculoos είπε https://www.telegraph.co.uk/money/consumer-affairs/electric-car-price-fall-second-hand-tesla-bmw/ Άρθρο του telegraph που επικαλείται έρευνα του Choose my car αναφέρει ότι όσοι αγόρασαν ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα τελευταία 3 χρόνια έχουν δει την αξία τους να πέφτει με πολύ πιο γρήγορο ρυθμό από τα αντίστοιχα θερμικά. Οι λόγοι, τουλάχιστον για την αγορά της Αγγλίας, είναι διάφοροι. Όπως συμβαίνει σε κάθε νέα τεχνολογία, τα πρώτα μοντέλα είναι πιο ακριβά από την πραγματική αξία γιατί ο καταναλωτής πληρώνει και τα έξοδα για την έρευνα και ανάπτυξη του κάθε μοντέλου. Η κυβέρνηση είχε δώσει διάφορα οικονομικά κίνητρα για τα ηλεκτρικά εξαιτίας των οποίων έμποροι και αντιπροσωπείες αύξησαν την αρχική τιμή των μοντέλων. Τέλος, ο συνδυασμός του πιο ακριβού ρεύματος με το ότι η αγορά των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών δεν κινείται τόσο γρήγορα όσο των μεταχειρισμένων συμβατικών συμβάλει στην περαιτέρω μείωση της αξίας. Ίσως σε κάποιες περιπτώσεις να πέφτει η αξία περισσότερο ειδικά με τις μειώσεις στα αυτοκίνητα της Tesla. Γενικά όμως αν κάποιος ρίξει μια ματιά σε site μεταπώλησης Ηλ. αυτοκινήτων στην Ελλάδα και στην υπόλοιπη Ευρώπη γενικά κρατάνε τις τιμές τους, ίσως και καλύτερα από τα συμβατικά. Αν μάλιστα υπολογίσει κάποιος ότι στο μέλλον οι αγοραστές θα στρέφονται πιο μαζικά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οι τιμές των θερμικών θα πέσουν πολύ παραπάνω μιας και δεν θα συμφέρει η χρήση τους.
Joshua21 Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 1 hour ago, gbras said: Δεν θα το ελεγα. Μεχρι πριν ριξει τις τιμες η Τεσλα υπηρχαν κατοχοι που πουλησαν το μεταχειρισμενο 2 ετων με κερδος. Αυτο δεν γινεται με κανενα θερμικο. Κάνεις μεγάλο λάθος, και στα θερμικά γινόταν ακριβώς το ίδιο, αυτό ήταν αποτέλεσμα κυρίως της μεγάλης αύξησης τιμών των καινούργιων αυτοκινήτων. Η διαφορά είναι πως στα θερμικά συνεχίζει να γίνεται ακόμα και σήμερα, ενώ στα ηλεκτρικά έχει σχεδόν εκλείψει μια και η πτώση τιμών της Tesla πιέζει προς τα κάτω τις τιμές όλων των μεταχειρισμένων EV's. Πάρα πολλοί ιδιοκτήτες μη Tesla ηλεκτρικών τα έχουν βάλει προς πώληση ώστε να αγοράσουν Tesla.
Burgos Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 5 ώρες πριν, gbras είπε Μεχρι πριν ριξει τις τιμες η Τεσλα υπηρχαν κατοχοι που πουλησαν το μεταχειρισμενο 2 ετων με κερδος. Αυτο δεν γινεται με κανενα θερμικο. Από τα 2 θερμικά που αγόρασα το 2021, το ένα πουλιέται άνετα στα ίδια μέχρι και 2Κ παραπάνω από την τότε τιμή αγοράς, επειδή το ίδιο ακριβώς μοντέλο σήμερα είναι 5Κ ακριβότερο από τότε. Το άλλο αν ήταν εύκολο να βρεθεί αγοραστής θα έπαιρνα σίγουρα ένα 5% κέρδος. Τα ηλεκτρικά, όσο η Tesla ρίχνει τιμές και όσο πληθαίνουν τα διαθέσιμα μοντέλα, θα χάνουν πολύ σαν μεταχειρισμένα μέχρι να ισορροπήσει η αγορά. Αν πχ αγόραζες πέρσι ένα Model Y πως θα το πουλήσεις στα ίδια λεφτά σήμερα όταν η τιμή του έχει πέσει 5-6Κ;
gbras Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 5 λεπτά πριν, Burgos είπε Από τα 2 θερμικά που αγόρασα το 2021, το ένα πουλιέται άνετα στα ίδια μέχρι και 2Κ παραπάνω από την τότε τιμή αγοράς, επειδή το ίδιο ακριβώς μοντέλο σήμερα είναι 5Κ ακριβότερο από τότε. Το άλλο αν ήταν εύκολο να βρεθεί αγοραστής θα έπαιρνα σίγουρα ένα 5% κέρδος Ετσι απο περιεργεια ποια μοντελα ειναι αυτα. Επειδη φανταζομαι εισαι στο πνευμα πανω κατω οσως βαζουν πωλητηρια στο car, απλα θα σου πω οτι αλλο τι ελπιζεις οτι θα παρεις και αλλο τι θα παρεις στην πραγματικοτητα αν οντως θες να το πουλησεις. Ο μονος λογος να παρει καποιος 3 χιλιαρικα λιγοτερο ενα μεταχειρισμενο 2 ετων αντι για καινουργιο θα ειναι οτι επειγεται να παρει αυτοκινητο αλλιως δεν.. 2 ετων αυτοκινητο σημαινει τουλαχιστον 20% κατω απο την τιμη του καινουργιου. Οποτε αυτα που γραφεις ειναι οπως λενε οι φιλοι αμερικανοι wishful thinking. 10 λεπτά πριν, Burgos είπε Τα ηλεκτρικά, όσο η Tesla ρίχνει τιμές και όσο πληθαίνουν τα διαθέσιμα μοντέλα, θα χάνουν πολύ σαν μεταχειρισμένα μέχρι να ισορροπήσει η αγορά. Αν πχ αγόραζες πέρσι ένα Model Y πως θα το πουλήσεις στα ίδια λεφτά σήμερα όταν η τιμή του έχει πέσει 5-6Κ; Οπως ειπα αυτο ισχυε μεχρι πριν ριξει τις τιμες η tesla, το ιδιο θα ισχυε και για οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο . Σε γενικες γραμμες δεν θα διαφωνησω παντως με αυτο που λες και αυτο ειναι ελπιδοφορο να γινει ωστε να πεσουν οι τιμες. Παντως οι υπολοιποι κατασκευαστες δυσκολευονται να ακολουθησουν τιμολογιακα την tesla εκτος καποιων κινεζων, οποτε και οι τιμες γενικα κρατανε ακομα στα μεταχειρισμενα ακομα και στα τεσλα.
Joshua21 Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 1 hour ago, gbras said: Ετσι απο περιεργεια ποια μοντελα ειναι αυτα. Επειδη φανταζομαι εισαι στο πνευμα πανω κατω οσως βαζουν πωλητηρια στο car, απλα θα σου πω οτι αλλο τι ελπιζεις οτι θα παρεις και αλλο τι θα παρεις στην πραγματικοτητα αν οντως θες να το πουλησεις. Ο μονος λογος να παρει καποιος 3 χιλιαρικα λιγοτερο ενα μεταχειρισμενο 2 ετων αντι για καινουργιο θα ειναι οτι επειγεται να παρει αυτοκινητο αλλιως δεν.. 2 ετων αυτοκινητο σημαινει τουλαχιστον 20% κατω απο την τιμη του καινουργιου. Εντελώς μπακαλίστικο αυτό στα bold, κάποια μοντέλα χάνουν παραπάνω, ενώ κάποια άλλα δεν χάνουν ούτε τόσο. Άσε που μέσα σε αυτά τα 2 χρόνια τα περισσότερα είχαν πάρει πάνω από 25% αύξηση. Πάντως μια και ρωτάς μοντέλα θα σου πω για μια περίπτωση που ξέρω, Yaris hybrid του 2019 με τιμή τιμοκαταλόγου τότε 17.630 (αν και στην πραγματικότητα αγοράστηκε λιγότερο) πουλήθηκε πριν κανα μήνα 18.000€. Το αντίστοιχο καινούργιο έχει κάπου 23 και κάτι, αλλά σε αυτή τη περίπτωση όχι μόνο θα πρέπει να περιμένεις αρκετούς μήνες, αλλά θα το πληρώσεις και στη τιμή που θα έχει τότε.
Burgos Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 Δημοσ. 16 Μαΐου 2023 4 ώρες πριν, gbras είπε Ετσι απο περιεργεια ποια μοντελα ειναι αυτα. Επειδη φανταζομαι εισαι στο πνευμα πανω κατω οσως βαζουν πωλητηρια στο car, απλα θα σου πω οτι αλλο τι ελπιζεις οτι θα παρεις και αλλο τι θα παρεις στην πραγματικοτητα αν οντως θες να το πουλησεις. Ο μονος λογος να παρει καποιος 3 χιλιαρικα λιγοτερο ενα μεταχειρισμενο 2 ετων αντι για καινουργιο θα ειναι οτι επειγεται να παρει αυτοκινητο αλλιως δεν.. 2 ετων αυτοκινητο σημαινει τουλαχιστον 20% κατω απο την τιμη του καινουργιου. Οποτε αυτα που γραφεις ειναι οπως λενε οι φιλοι αμερικανοι wishful thinking. BMW 118i, αγορασμένη τον Φεβρουάριο του 21, 28000€. Σήμερα η τιμή καταλόγου είναι 34Κ. Η αντιπροσωπεία μου έδινε πριν το Πάσχα 27000€ για ανταλλαγή. Καταλαβαίνεις πως αν η αντιπροσωπεία δίνει σχεδόν τα ίδια λεφτά με την προ διετίας τιμή αγοράς, θα πιάσει άνετα τουλάχιστον τα 28 αν το βγάλω για πώληση. Το GLC είναι περίεργη περίπτωση και δεν υπάρχει εύκολα αγοραστής. Αλλά ένα που κάπως πλησίαζε σε εξοπλισμό το δικό μου πουλήθηκε τον Ιανουάριο 92000€. Πουλήθηκε, δεν ήταν wishfull thinking. Άρα με αυτό σαν δεδομένο μπορώ να πω πως αν βρισκόταν αγοραστής θα έπαιρνα περισσότερα από τα 90 που έδωσα ή έστω αυτά.
aenaos15 Δημοσ. 17 Μαΐου 2023 Δημοσ. 17 Μαΐου 2023 15 ώρες πριν, gbras είπε Ετσι απο περιεργεια ποια μοντελα ειναι αυτα. Επειδη φανταζομαι εισαι στο πνευμα πανω κατω οσως βαζουν πωλητηρια στο car, απλα θα σου πω οτι αλλο τι ελπιζεις οτι θα παρεις και αλλο τι θα παρεις στην πραγματικοτητα αν οντως θες να το πουλησεις. Ο μονος λογος να παρει καποιος 3 χιλιαρικα λιγοτερο ενα μεταχειρισμενο 2 ετων αντι για καινουργιο θα ειναι οτι επειγεται να παρει αυτοκινητο αλλιως δεν.. 2 ετων αυτοκινητο σημαινει τουλαχιστον 20% κατω απο την τιμη του καινουργιου. Θα σού πώ κι ένα πιό φθηνό παράδειγμα. Citroen C3 , αγορά 2019 στά 15500 ευρώ. Σημερινή τιμή 21500 Σημερινή πώληση σε ιδιώτη 14500.
gbras Δημοσ. 17 Μαΐου 2023 Δημοσ. 17 Μαΐου 2023 1 ώρα πριν, aenaos15 είπε Θα σού πώ κι ένα πιό φθηνό παράδειγμα. Citroen C3 , αγορά 2019 στά 15500 ευρώ. Σημερινή τιμή 21500 Σημερινή πώληση σε ιδιώτη 14500. Αρα 30% σχεδον κατω σε σχεση με το καινουργιο! Δεν λεω κατι διαφορετικο. Και οσα εγραψαν και οι υπολοιποι πανω κατω τα ιδια λεμε. Στην Αμερικη καποιοι ειχαν αγορασει στα 40κ για παραδειγμα και μετα απο 2 χρονια πωλουσαν στα 45 και 50κ. Για να μην χανουμε το αρχικο θεμα ομως γενικα τα ηλεκτρικα δεν χανουν περισσοτερο την αξια τους απο θερμικα, και αν τα λαβεις ολα υποψην η αξια τους παντα θα ειναι μεγαλυτερη για τα ιδια χρονια χρησης. 1
korakios Δημοσ. 17 Μαΐου 2023 Δημοσ. 17 Μαΐου 2023 8 ώρες πριν, gbras είπε Για να μην χανουμε το αρχικο θεμα ομως γενικα τα ηλεκτρικα δεν χανουν περισσοτερο την αξια τους απο θερμικα, και αν τα λαβεις ολα υποψην η αξια τους παντα θα ειναι μεγαλυτερη για τα ιδια χρονια χρησης. μέχρι πριν τις αυξήσεις πάντως σχεδόν μισοτιμής τα έβλεπα τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα