Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

@sndev νομίζω πως εχεις Tesla model 3 .Επειδή στο topic της Tesla μόνο σοβαρά δεν μπορώ να γράψω , μπορείς να πεις τι ποσό είναι η ασφάλεια που εχεις ..? Θα είναι καλό να το ξέρουμε αυτό γιατί είναι μέσα στα πάγια έξοδα .

  • Απαντ. 5,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 minutes ago, mtifosi said:

@sndev νομίζω πως εχεις Tesla model 3 .Επειδή στο topic της Tesla μόνο σοβαρά δεν μπορώ να γράψω , μπορείς να πεις τι ποσό είναι η ασφάλεια που εχεις ..? Θα είναι καλό να το ξέρουμε αυτό γιατί είναι μέσα στα πάγια έξοδα .

παιζουν αρκετα πράγματα ρόλο

Στα 57κ 1125 ε anytime μικτη με ολα μεσα μαζί με έκπτωση 10% του club το ετος

στο απλο model 3 ειναι λιγο πιο χαμηλα νομιζω καπου 900 ε μικτη

υπαρχουν κ αρκετά ακριβότερες κ κάποιες λιγο φθηνότερες ομως ένα μεσο ορο μικτής υπολόγιζε εκεί στα 1200 ε 

Για τέτοια αμάξια κ γενικα ηλεκτρικά γνωμη μου απλή ασφάλεια δε το συζητάς κ ας εχει το 1/3 της τιμης  καπου 400 ε το ετος η μεσαία με κλοπή

 

Από τι στιγμή που υπολογίζεις τα παγια θα βαλεις 1200 /ετος + οταν χρειαστείς λάστιχα 3ετια? 4ετια? + 1200ε  .

Αναφέρω τα λαστιχα γτ δε τα υπολογίζει κανείς κ δεν είναι 400 ε. 

 

Στα 2 χρόνια πρακτικά μετά την αγορά του οχήματος έχω δώσει

1200 * 2 ασφάλεια = 2400 ε 

 20 ε σερβισε για rottation

σε ρευμa 320 ε για 12.000 km το οποιο εχει μεσα τα παντα ολα θέρμανση ψύξη ράδιο κτλ. Εάν τα βγαλεις εκτος κ το πας οπως στα θερμικα που λενε 5lt/100 αλλα χωρις τα extra θα ηταν 268 ε 

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, sndev είπε

Ολα αυτα αλλαζουν οταν φορτιζεις εξω. Εξω Το κόστος ειναι παρόμοιο με θερμικό . Δεν ειναι πρακτικο ομως να φορτιζεις εξω κ ζαμπλουτος να είσαι. Πρέπει το οχημα να φορτιζει ενω αραζεις κοιμασαι μονο ετσι ειναι πρακτικο κ προσβαση σε τέτοια πολυτέλεια εχουν ελάχιστοι στον αστικο ιστο.

Αυτό θα μπορούσε να λυθεί αν οι εταιρίες διέθεταν οικονομικά προγράμματα με subscription ανα μήνα σε δημόσιους φορτιστές. Σε ένα πρώτο στάδιο θα βοηθούσε πολλούς που κατοικούν σε διαμερίσματα σε μεγάλες πόλεις και δεν έχουν πρόσβαση σε κάποιο πάρκινγκ. 

Επίσης, θα μπορούσε να σκεφτεί κάποιος τη δυνατότητα ενοικίασης χώρου πάρκινγκ με φορτιστή. Στις περισσότερες περιπτώσεις θα έβγαινε και πάλι οικονομικότερο από ένα συμβατικό όχημα.

Επεξ/σία από alexiosdimitriadis
  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, alexiosdimitriadis είπε

Αυτό θα μπορούσε να λυθεί αν οι εταιρίες διέθεταν οικονομικά προγράμματα με subscription ανα μήνα σε δημόσιους φορτιστές. Σε ένα πρώτο στάδιο θα βοηθούσε πολλούς που κατοικούν σε διαμερίσματα σε μεγάλες πόλεις και δεν έχουν πρόσβαση σε κάποιο πάρκινγκ. 

Γιατι δεν κανουν αυτο το τοσο αυτονοητο ειναι ενα μεγαλο ερωτημα. Αυτη την στιγμη παντως οι φορτιστες ειναι πολλοι περισσοτεροι απο οσους χρειαζονται και καθονται ανεκμεταλλευτοι.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 1/5/2023 στις 3:58 ΜΜ, Dinos1973 είπε

Ευσεβής πόθοι. Με την ηλικία τον οχημάτων στην Ελλάδα στην 15ετια  λόγο κόστους η ηλεκτροκίνηση προορίζετε για υψηλά εισοδήματα και εταιρικά. 

καποιος πρεπει να κανει το early adoption (aka beta testing)

Στις 2/5/2023 στις 11:32 ΠΜ, vagos789 είπε

Χωρις φορτιστες και με το ρευμα να ακριβαινει δεν κατανοω γιατι καποιος να εχει ηλεκτρικο,ενταξει οσοι παιρνουν τεσλα ειναι αλλη κατηγορια γιατι τους περισσευουν και ειναι lifestyle αποφαση

Tesla παιρνουν, οχι jeep 2Χ4 για το κολωνακι.

Το ρευμα πεφτει, ο κοσμος βαζει φωτοβολταικα στις ταρατσες, οι σταθμοι φορτισης πληθαινουν καθε μερα, αλλα ο φτωχος  μιζερος πρεπει να γκρινιαξει για τα παντα, αντι να χαρει που η τεχνολογια εξελισσεται, αλλιως ο ιδιος θα πηγαινε ακομα με μουλαρια.

  • Like 4
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, mindreader είπε

Η τοξική ρύπανση πίσω από τα «καθαρά» αυτοκίνητα

https://www.naftemporiki.gr/green/1470253/i-toxiki-rypansi-piso-apo-ta-kathara-aytokinita/

Φυσικά και υπάρχει υπολογίσιμη ρύπανση από την επεξεργασία των υλικών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (όπως και για τα κινητά) αλλά σε σχέση με το σύνολο της ρύπανσης από το "οικοσύστημα" των ορυκτών καυσίμων η σύγκριση είναι αναμφισβήτητα υπέρ των ηλεκτρικών, ειδικά σε βάθος χρόνου όπου όλο και μεγαλύτερο ποσοστό της παραγόμενης ενέργειας θα προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές (μέχρι το 100%).

Μηδέν οικολογικό αποτύπωμα πιστεύω έχει μόνο η μετακίνηση με τα πόδια που και σε αυτή τη περίπτωση δεν θα είναι ακριβώς 0 αν υπολογίσουμε τη φθορά από τα λάστιχα των παπουτσιών.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mindreader είπε

Η τοξική ρύπανση πίσω από τα «καθαρά» αυτοκίνητα

https://www.naftemporiki.gr/green/1470253/i-toxiki-rypansi-piso-apo-ta-kathara-aytokinita/

https://www.tesla.com/blog/tesla-lithium-refinery-groundbreaking
 

The 1,200+ acre site will be the location of the first industrial deployment of an acid-free lithium refining route. This process eliminates the use of hazardous reagents and byproducts in favor of more inert options. The byproduct from this facility, a mixture of sand and limestone, is useful in the production of construction materials, making beneficial use of traditional waste streams.

In the future, we expect this facility to also process other intermediate lithium feedstocks, including recycled batteries and manufacturing scrap.

 

  • Like 2
Δημοσ.
23 ώρες πριν, alexiosdimitriadis είπε

Μηδέν οικολογικό αποτύπωμα πιστεύω έχει μόνο η μετακίνηση με τα πόδια που και σε αυτή τη περίπτωση δεν θα είναι ακριβώς 0 αν υπολογίσουμε τη φθορά από τα λάστιχα των παπουτσιών.

και το CO2 που εκπέμπει 😛

σχεδόν μηδενικό έχει το βιοαέριο που ευτυχώς αξιοποιείται σε κτηνοτροφικές μονάδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Περίμενα τους επαγγελματίες πιο επιφυλακτικούς αλλά μια χαρά τους αρέσει……

EDIT: Σε αντίθεση με άλλους που βρίσκουν πάντα ένα πρόβλημα για κάθε λύση …….

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 1
Δημοσ.

Πριν λίγο καιρό είχα δει ένα ηλεκτρικό ταξί στο ΙΚΕΑ στο αεροδρόμιο να φορτίζει, και τότε μου 'χε κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση. Μου φαίνεται δύσκολο να θέλει χάσει ο ταξιτζής 20-30 λεπτά στον ταχυφορτιστή, αντί να κάνει μία έξτρα κούρσα, ή και δύο, αν πετύχει μικρές διαδρομές.

Εν τέλει άρχισα να σκέφτομαι ότι εφόσον το κόστος ανά χλμ είναι τόσο αστεία μικρό με το ρεύμα, μάλλον τον συμφέρει 10 φορές το ηλεκτρικό, αντί για το diesel. Τα λεφτά που «χάνει» από το χρόνο, τα αναπληρώνει με το παραπάνω από τις κούρσες που κάνει, λόγω του χαμηλότερου κόστους. Και ξεκουράζεται κιόλας.

:P

  • Like 3
Δημοσ.
7 minutes ago, Jiakometi said:

Περίμενα τους επαγγελματίες πιο επιφυλακτικούς αλλά μια χαρά τους αρέσει……

 

Κοίτα να δεις ρε παιδί μου υπάρχουν κ αυτοί οι περίεργοι…

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Haldol είπε

Μου φαίνεται δύσκολο να θέλει χάσει ο ταξιτζής 20-30 λεπτά στον ταχυφορτιστή

Χρειαζεται και ξεκουραση οπως εγραψες παρακατω. Δεν μπορει να ειναι συνεχως 12 ωρες στο τιμονι. Ισχυουν και τα υπολοιπα που εγραψες. Για ταξι δεν ειναι καν εξυπνη επιλογη, ειναι αυτονοητη.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, gbras είπε

Χρειαζεται και ξεκουραση οπως εγραψες παρακατω. Δεν μπορει να ειναι συνεχως 12 ωρες στο τιμονι. Ισχυουν και τα υπολοιπα που εγραψες. Για ταξι δεν ειναι καν εξυπνη επιλογη, ειναι αυτονοητη.

με την επιδότηση που παίζει απο 1/2023 ναι , αλλιώς τα υβριδικά που έχουν γίνει μετατροπή σε lpg/cng  έχουν μικρό κόστος κατανάλωσης

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...