Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 minutes ago, Doubt said:

Ενδιαφέρον αυτό να το ξέρουμε. Θυμάμαι από άλλες συσκευές με μπαταρίες λιθίου πως φορτίζουν πιο γρήγορα όσο είναι σχετικά "άδειες". Στο παράδειγμα ας πούμε, μπορεί να κάνει και το διπλό χρόνο να πάει από το 90 στο 100.

Στο ταχυφορτιστη της τεσλα 150 κ 250 ξεκαθαρα αν θες 40 λεπτα απο 20 σε 80% παιζει να θες αλλο τοσο για το 80‐100

Είναι μερος προστασιας της μπαταριας. Αυτο συμαινει πρακτικα σε μεγαλα ταξιδια πιο πολυ συμφέρει να φορτιζεις λίγο χαμηλα κ πιο συχνα  πχ 2 φορες αντι 1 πάρα να χασεις 1 μιση ωρα για το 100٪.

Βέβαια εκει μιλάμε για 150 κ 250αρηδες.. τωρα στον 50αρι δε ξερω αν κοβει κ πόσο γιαυτο ρώτησα. Εχει να κανει κ με το οχημα βεβαία. 

Αυτο ειναι ενα παραδειγμα δειτε στο 23٪ ρουφουσε 195kw κιτρινη καμπυλη. οσο γεμίζει χρονικα ρουφαει κ λιγοτερο. Στο 89% επερνε με 35 kw.

 

Spoiler

Screenshot_20230419_215945_Chrome.jpg.9105cad3adb81d79fcaba9e27d01777a.jpg

 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, sndev είπε

Ρε συ δε το παμε 100% για 2 λόγους.. ο ενας δε σε νοιάζει γτ ειναι νοικιάρικο.

 Μηπως παρατηρήσες αν στον dc 50αρι που πηγες λογικά εκανε τον οδιο χρονο ανα 10٪?

Δλδ εκανε πχ το 40-50 ٪ σε 10 λεπτα κ το 90‐100 σε 10 λεπτά παλι;

Δεν το πρόσεξα. Το πάρκαρα και γύρισα να το πάρω όταν τελείωνε η φόρτιση. Για το 100% το ξέρω αλλά όπως είπες εμένα με νοιάζει να πάρω και τα 80-90χλμ που δίνει αυτό το 20% έξτρα. 2 βδομάδες θα το έχω όλο κι όλο

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτο που γραφετε ισχυει γενικα εκτος απο τις LFP μπαταριες. Αυτες κρατουν αρκετη ισχυ μεχρι το τελος ( οχι την ιδια με λιγοτερο ποσοστο φορτισης ομως) .

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Jiakometi είπε

Μερικά τελευταία νέα (για την προοπτική της ηλεκτροκίνησης). 
 

https://energymag.gr/news/ilektrokinisi/dynamiki-anaptyxi-tis-ilektrokinisis-stin-ellada/

Νομίζω το πιο ουσιώδες από τη συζήτηση είναι ότι έχουμε να λύσουμε τα σοβαρά κατασκευαστικά εγκλήματα του παρελθόντος, όπως αυτό που αναφέρει.

«Στους περιορισμούς εγκατάστασης σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης, αναφέρθηκε ο Ιωάννης Ξιφαράς, Γενικός Γραμματέας Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. «Υπάρχει το θέμα διασφάλισης της απαραίτητης ασφάλειας και για αυτό δεν έχουν εγκατασταθεί σταθμοί σε μεγάλα κομμάτια των εθνικών οδικών οδών, όπως η Εγνατία Οδός, καθώς εκεί δεν υπάρχουν ΣΕΑ. Αυτό είναι ένα πρόβλημα που πρέπει να λυθεί, είναι ένα θέμα που αντιμετωπίζουν πολλές χώρες στην Ευρώπη»»

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Νομίζω το πιο ουσιώδες από τη συζήτηση είναι ότι έχουμε να λύσουμε τα σοβαρά κατασκευαστικά εγκλήματα του παρελθόντος, όπως αυτό που αναφέρει.

«Στους περιορισμούς εγκατάστασης σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης, αναφέρθηκε ο Ιωάννης Ξιφαράς, Γενικός Γραμματέας Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. «Υπάρχει το θέμα διασφάλισης της απαραίτητης ασφάλειας και για αυτό δεν έχουν εγκατασταθεί σταθμοί σε μεγάλα κομμάτια των εθνικών οδικών οδών, όπως η Εγνατία Οδός, καθώς εκεί δεν υπάρχουν ΣΕΑ. Αυτό είναι ένα πρόβλημα που πρέπει να λυθεί, είναι ένα θέμα που αντιμετωπίζουν πολλές χώρες στην Ευρώπη»»

Ευσεβής πόθοι. Με την ηλικία τον οχημάτων στην Ελλάδα στην 15ετια  λόγο κόστους η ηλεκτροκίνηση προορίζετε για υψηλά εισοδήματα και εταιρικά. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Μερικά τελευταία νέα (για την προοπτική της ηλεκτροκίνησης). 
 

https://energymag.gr/news/ilektrokinisi/dynamiki-anaptyxi-tis-ilektrokinisis-stin-ellada/

 

Σε αυτή τη δεύτερη φάση του προγράμματος, δηλαδή στο πρώτο 8μηνο, έχουμε λάβει τόσες χιλιάδες αιτήσεις για ηλεκτρικά οχήματα (περίπου 17 χιλιάδες), όσες ήταν συνολικά οι αντίστοιχες αιτήσεις σε όλο το προηγούμενο πρόγραμμα που διήρκησε 18 μήνες. Υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πάνω από 30% των αιτήσεων είναι για ηλεκτρικά οχήματα


Η κα. Σδούκου ανέφερε επίσης, ότι τον προηγούμενο μήνα το 11% των οχημάτων που ταξινομήθηκαν ήταν ηλεκτρικά. «Αυτό σημαίνει ότι ο κόσμος έχει ωριμάσει και έχει αγκαλιάσει αυτή την τεχνολογία» σημείωσε.


Φαίνεται ότι πλέον είμαστε στο σημείο καμπής. Οι πωλήσεις θα αυξηθούν δραματικά και ο κόσμος θα αρχίσει να αφήνει πίσω τα παλιάς τεχνολογίας οχήματα. Με τις μειώσεις τιμών της Tesla και των άλλων εταιριών που ακολουθούν, το συνολικό κόστος κτήσης γίνεται δραματικά χαμηλότερο. Αν και ακόμα το αρχικό κόστος είναι μεγαλύτερο σε σχέση με ένα παρόμοιο παλιάς τεχνολογίας, όλο και περισσότεροι το βλέπουν σαν επένδυση με σκοπό σύντομα να πάρουν πίσω τα χρήματα που θα ξόδευαν σε βενζίνη/συνεργεία.

  • Like 1
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, alexiosdimitriadis είπε

Η κα. Σδούκου ανέφερε επίσης, ότι τον προηγούμενο μήνα το 11% των οχημάτων που ταξινομήθηκαν ήταν ηλεκτρικά. «Αυτό σημαίνει ότι ο κόσμος έχει ωριμάσει και έχει αγκαλιάσει αυτή την τεχνολογία» σημείωσε.

προσβλητικό θα το έλεγα , αλλά δε μου κάνει εντύπωση ....

Δημοσ.
18 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Νομίζω το πιο ουσιώδες από τη συζήτηση είναι ότι έχουμε να λύσουμε τα σοβαρά κατασκευαστικά εγκλήματα του παρελθόντος, όπως αυτό που αναφέρει.

«Στους περιορισμούς εγκατάστασης σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης, αναφέρθηκε ο Ιωάννης Ξιφαράς, Γενικός Γραμματέας Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. «Υπάρχει το θέμα διασφάλισης της απαραίτητης ασφάλειας και για αυτό δεν έχουν εγκατασταθεί σταθμοί σε μεγάλα κομμάτια των εθνικών οδικών οδών, όπως η Εγνατία Οδός, καθώς εκεί δεν υπάρχουν ΣΕΑ. Αυτό είναι ένα πρόβλημα που πρέπει να λυθεί, είναι ένα θέμα που αντιμετωπίζουν πολλές χώρες στην Ευρώπη»»

Προφανώς !

18 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Ευσεβής πόθοι. Με την ηλικία τον οχημάτων στην Ελλάδα στην 15ετια  λόγο κόστους η ηλεκτροκίνηση προορίζετε για υψηλά εισοδήματα και εταιρικά. 

Το συνολικο κόστος, είναι παραπλήσιο. Ίσως και χαμηλότερο. 
Συμφωνώ ότι το αρχικό κόστος είναι λίγο υψηλότερο σήμερα, αλλά αυτό θα αλλάξει σταδιακά .

 

15 ώρες πριν, alexiosdimitriadis είπε

Φαίνεται ότι πλέον είμαστε στο σημείο καμπής. Οι πωλήσεις θα αυξηθούν δραματικά και ο κόσμος θα αρχίσει να αφήνει πίσω τα παλιάς τεχνολογίας οχήματα. Με τις μειώσεις τιμών της Tesla και των άλλων εταιριών που ακολουθούν, το συνολικό κόστος κτήσης γίνεται δραματικά χαμηλότερο. Αν και ακόμα το αρχικό κόστος είναι μεγαλύτερο σε σχέση με ένα παρόμοιο παλιάς τεχνολογίας, όλο και περισσότεροι το βλέπουν σαν επένδυση με σκοπό σύντομα να πάρουν πίσω τα χρήματα που θα ξόδευαν σε βενζίνη/

+1

  • Like 1
Δημοσ.

Ακόμα και σε χώρες με καλά εισοδηματα, που πριν είχαν πολύ καλές πωλήσεις, μόλις κόπηκε η επιδότηση οι πωλήσεις καταβαραθρωθηκαν. Αν δεν πέσει το ηλεκτρικό με 60kwh στα 20 χιλιάρικα περίπου, μην περιμένετε πωλήσεις, και πάλι αυτές θα αφορούν αυτούς που έχουν πάρκινγκ. Αν δεν ανοίξει η αγορά στους Κινέζους χωρίς τρελλούς φόρους, διείσδυση ηλεκτρικών στην Ελλάδα γιοκ.

  • Like 1
Δημοσ.

Χωρις φορτιστες και με το ρευμα να ακριβαινει δεν κατανοω γιατι καποιος να εχει ηλεκτρικο,ενταξει οσοι παιρνουν τεσλα ειναι αλλη κατηγορια γιατι τους περισσευουν και ειναι lifestyle αποφαση

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, vagos789 είπε

Χωρις φορτιστες και με το ρευμα να ακριβαινει δεν κατανοω γιατι καποιος να εχει ηλεκτρικο,

Ενας λογος που δεν καταλαβαινεις, ειναι οτι δεν ισχυει τιποτα απο τα δυο που εγραψες..

  • Like 4
  • Confused 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, gbras είπε

Ενας λογος που δεν καταλαβαινεις, ειναι οτι δεν ισχυει τιποτα απο τα δυο που εγραψες..

και τα 2 ισχύουν , για Ελλάδα μιλάμε

ούτε δίκτυο υπάρχει για να υποστηρίξει μαζικά την ηλεκτροκίνηση και το ρεύμα ακριβαίνει συνεχόμενα (και το σημαντικότερο είναι οτι η ηλεκτροκίνηση παρασέρνει σε αύξηση του ρεύματος για νοικοκυριά/επιχειρήσεις και οι επιδοτήσεις επιβαρύνουν τους υπόλοιπους με τους έμμεσους φόρους )

συν του οτι αντί να φθηνήνουν τα ηλεκτρικά ακρίβυναν τα θερμικά

τέλος του έτους θα έχουμε εικόνα απο τα ταξί που πληρώνουμε . όχι οτι ξαφνικά θα πλημμυρίσει η Αθήνα-Θεσ/κη με Tesla αλλά θα δείξει αν θα θα επαρκούν οι φορτιστές και το κόστος τους

  • Like 1
Δημοσ.
32 minutes ago, korakios said:

και τα 2 ισχύουν , για Ελλάδα μιλάμε

ούτε δίκτυο υπάρχει για να υποστηρίξει μαζικά την ηλεκτροκίνηση και το ρεύμα ακριβαίνει συνεχόμενα (και το σημαντικότερο είναι οτι η ηλεκτροκίνηση παρασέρνει σε αύξηση του ρεύματος για νοικοκυριά/επιχειρήσεις και οι επιδοτήσεις επιβαρύνουν τους υπόλοιπους με τους έμμεσους φόρους )

συν του οτι αντί να φθηνήνουν τα ηλεκτρικά ακρίβυναν τα θερμικά

τέλος του έτους θα έχουμε εικόνα απο τα ταξί που πληρώνουμε . όχι οτι ξαφνικά θα πλημμυρίσει η Αθήνα-Θεσ/κη με Tesla αλλά θα δείξει αν θα θα επαρκούν οι φορτιστές και το κόστος τους

Οι επιδοτήσεις ειναι απο eu κονδύλια αν δε τα παίρνεις για τo συγκεκριμένο λογο τα παίρνει αλλη χώρα . Εσυ σα φορολογούμενος τα δίνεις μια η άλλη προς την eu οποτε δε κανει διαφορά.  Ουτε μπορείς να πεις τα παιρνω αλλα θα τα δωσω πχ στη παιδεία η στα νοσοκομεία υπαρχου συγκεκριμένοι κωδικοί. Δυστυχώς. 

Το ρευμα ακριβαίνει αλλα οταν θες για τα ιδια μηνιαία κμ με φορτιση σπιτι 10 ευρω αντι 50 τοτε οσο κ να ακριβαίνει απο τη στιγμη που θα αλλαζες αμαξι παλι κερδισμενος είσαι. 

Οι φορτιστές για τα τωρινα δεδομενα ειναι οκ. τα ταξι ειναι αλλη ιστορια κ μια χαρα τακτοποιουνται αλλα ως εκεί. Καθολικη αλλαγη οχι δεν γινεται δεν μπορει να γινει κ δεν εχει προσβαση ο καθενας να φορτιζει σπίτι. Ο ταριφας δε παει να βγαλει απο τη διαφορά  στο κόστος πετρελαίου  αλλα απο ολα τα υπόλοιπα κυριως σερβισε εκεί θα χει το τεραστιο κέρδος 

Ολα αυτα αλλαζουν οταν φορτιζεις εξω. Εξω Το κόστος ειναι παρόμοιο με θερμικό . Δεν ειναι πρακτικο ομως να φορτιζεις εξω κ ζαμπλουτος να είσαι. Πρέπει το οχημα να φορτιζει ενω αραζεις κοιμασαι μονο ετσι ειναι πρακτικο κ προσβαση σε τέτοια πολυτέλεια εχουν ελάχιστοι στον αστικο ιστο.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...