Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 minutes ago, kostasgr78 said:

Ακόμα και με τα θερμικά όλα τα χρόνια, συνεχίζω και πηγαίνω στο Εξουσιοδοτημένο γιατί πάντα θέλω να έχω την επίσημη λύση του κατασκευαστή σε κάθε μικρό ή μεγάλο πρόβλημα. Αν τύχει κάτι, να μπορώ να προσφύγω με επίσημο τρόπο προς τον επίσημο κατασκευαστή.

Στην εποχή των ηλεκτρικών, αυτό θα ενταθεί, θα μειωθεί στο έπακρο η ικανότητα επέμβασης του κάθε μη εξουσιοδοτημένου, καθώς δεν θα μπορεί να επέμβει στο λογισμικό, το οποίο πλέον κάνει και θα κάνει «τα πάντα» στο αυτοκίνητο για να κινηθεί το μηχανικό σύνολο.

Τί θα κάνει ο κάτοχος Tesla εκτός Αθήνας, σε κάθε μικρό ή μεγάλο πρόβλημα; Θα κατεβαίνει Αθήνα; Αστεία πράγματα.

οσο αστείο μου φαινόταν κ έμενα οταν μου παν βγείτε απο το πάρκινγκ γτ δε πιάνει σημα να μπούμε απομακρυσμένα να κάνουμε τις διορθώσεις..

Καταλαβαίνω τι λες άλλα στη πράξη είναι πολύ διαφορετικά

Δημοσ.

Τί είναι διαφορετικό στην πράξη;

Δεν έχει πόρτες, λαστιχάκια, πλαστικά αξεσουάρ και λεβιέδες, οθόνες με λογισμικά, σασί, βίδες και παξιμάδια, μοτέρ παραθύρων, καλώδια που τρέχουν στο αμάξωμα, φώτα και μεντεσέδες; Αυτά δεν γίνεται να έχουν αστοχίες, επειδή έχει ηλεκτρικό κινητήρα και μπαταρία, ένα ηλεκτρικό;

Για όλα αυτά, ένας κάτοχος μπορεί να περνάει την πόρτα του συνεργείου στη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου.

Δημοσ.
2 minutes ago, kostasgr78 said:

Τί είναι διαφορετικό στην πράξη;

Δεν έχει πόρτες, λαστιχάκια, πλαστικά αξεσουάρ και λεβιέδες, οθόνες με λογισμικά, σασί, βίδες και παξιμάδια, μοτέρ παραθύρων, καλώδια που τρέχουν στο αμάξωμα, φώτα και μεντεσέδες; Αυτά δεν γίνεται να έχουν αστοχίες, επειδή έχει ηλεκτρικό κινητήρα και μπαταρία, ένα ηλεκτρικό;

Για όλα αυτά, ένας κάτοχος μπορεί να περνάει την πόρτα του συνεργείου στη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου.

καλωδια δεν ακουμπας για κανενα λογο σε κανένα ηλεκτρικό. 

ολα τα υπολοιπα που λες είναι ελαχιστοποιημένα στο ελάχιστο κ κουμπωτά. Σαν lego  κ γιαυτο ειναι τσιπικα κατα τη γνωμη μου αλλα οκ πρακτικά. Αν χρειαστεί και δε θες να στο κανει καποιος τρίτος στην επαρχεία ναι θα πας μεχρι Θεσσαλονίκη αθηνα αν αυτο θες να ακουσεις. 

Πραγματικά τώρα,  ποτέ δε χρειάστηκα να αλλάξω ούτε μοτέρ στο παράθυρα ούτε βίδες κάπου. Σε ένα cabrio μονο λάστιχα στη κουκουλα αλλαξα κ αυτο στην 4ετια επειδη άκουγα να τρίζουν :S μάλλον τυχερός ειμαι!  

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, sndev είπε

καλωδια δεν ακουμπας για κανενα λογο σε κανένα ηλεκτρικό. 

ολα τα υπολοιπα που λες είναι ελαχιστοποιημένα στο ελάχιστο κ κουμπωτά. Σαν lego  κ γιαυτο ειναι τσιπικα κατα τη γνωμη μου αλλα οκ πρακτικά. Αν χρειαστεί και δε θες να στο κανει καποιος τρίτος στην επαρχεία ναι θα πας μεχρι Θεσσαλονίκη αθηνα αν αυτο θες να ακουσεις. 

Πραγματικά τώρα,  ποτέ δε χρειάστηκα να αλλάξω ούτε μοτέρ στο παράθυρα ούτε βίδες κάπου. Σε ένα cabrio μονο λάστιχα στη κουκουλα αλλαξα κ αυτο στην 4ετια επειδη άκουγα να τρίζουν :S μάλλον τυχερός ειμαι!  

Παρε ένα άρθρο να διαβάσεις διότι νομίζεις ότι αγόρασες ηλεκτρικά και ξέμπλεξες απο συνεργεία.

https://www.hotcars.com/problems-with-tesla-nobody-talks-about/

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Dinos1973 είπε

Παρε ένα άρθρο να διαβάσεις διότι νομίζεις ότι αγόρασες ηλεκτρικά και ξέμπλεξες απο συνεργεία.

https://www.hotcars.com/problems-with-tesla-nobody-talks-about/

 

 

 

Είναι εκπληκτικό το πόσο ποσοστό των καταναλωτών νομίζουν ότι θα πάμε σε ηλεκτρικά και θα γλιτώσουμε από τα προβλήματα ως δια μαγείας.

Ναι, είναι απλότερο το μηχανολογικό σύνολο του κινητήρα, αλλά το υπόλοιπο αμάξι παραμένει ένα σύνολο που μπορεί να έχει αστοχίες σε σειρά πραγμάτων.

Έτσι κι αλλιώς, όλοι εκεί θα πάμε αργότερα ή γρηγορότερα, αλλά υπάρχει ποσοστό του κόσμου που νομίζει ότι μία που θα αγοράσει ένα ηλεκτρικό και μία που θα το πουλήσει, χωρίς να ασχοληθεί στο ενδιάμεσο.

Αυτό είναι case study για το Marketing, από μόνο του.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kostasgr78 είπε

Είναι εκπληκτικό το πόσο ποσοστό των καταναλωτών νομίζουν ότι θα πάμε σε ηλεκτρικά και θα γλιτώσουμε από τα προβλήματα ως δια μαγείας.

Ναι, είναι απλότερο το μηχανολογικό σύνολο του κινητήρα, αλλά το υπόλοιπο αμάξι παραμένει ένα σύνολο που μπορεί να έχει αστοχίες σε σειρά πραγμάτων.

Έτσι κι αλλιώς, όλοι εκεί θα πάμε αργότερα ή γρηγορότερα, αλλά υπάρχει ποσοστό του κόσμου που νομίζει ότι μία που θα αγοράσει ένα ηλεκτρικό και μία που θα το πουλήσει, χωρίς να ασχοληθεί στο ενδιάμεσο.

Αυτό είναι case study για το Marketing, από μόνο του.

Έτσι είναι, μην ξεχνάμε ότι ηλεκτρικά οχήματα υπάρχουν τα τελευταία 20 χρονια, μια απο τις μεγαλύτερες πατάτες ήταν τα ηλεκτρικα fiat 500, όχι τα πρόσφατα, αλλά αυτά που είχαν βασιστεί στο κανονικοί μοντέλο, μερικοί εξυπνάκηδες μαντραδες τα έχουν εισάγει μεταχειρισμένα και τα πωλούν ακριβά !

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/25264022-fiat-500

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Παρε ένα άρθρο να διαβάσεις διότι νομίζεις ότι αγόρασες ηλεκτρικά και ξέμπλεξες απο συνεργεία.

https://www.hotcars.com/problems-with-tesla-nobody-talks-about/

 

 

 

Έχει πολύ ενδιαφέρον όλο το άρθρο.

Ειδικά, ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον το:
"Part of the appeal of buying an EV is the expectation that it will save you money in the future. Even though Teslas don’t need oil changes, spark plug replacements, or oil filters, Tesla recommends drivers invest in their maintenance plans that include a thorough inspection of the vehicle every 12,000 miles.

The prices vary based on the year and model of the car, as well as which specific plan the driver chooses, but standalone inspections range anywhere from $475 to $750 per visit (not including repairs). A four-year maintenance plan is around $2,500. Needless to say, you’ll need to have a good chunk of change set aside for these evaluations. Tires need replacements more often, thanks to the weight of the vehicle, and that big battery won't last forever."

 

Κι όμως, υπάρχει μεγάλο ποσοστό καταναλωτών που πιστεύουν ότι θα αγοράσουν Tesla και θα γεμίζουν μόνο υγρά τζαμιών.

Τα παραπάνω είναι μόνο τα προβλεπόμενα. Να μην αναλύσουμε για τις επισκέψεις με πιθανές αστοχίες, εκτός ή εντός εγγύησης. Ακόμα και πιθανά ποιοτικά προβλήματα σε κατασκευαστικό επίπεδο. Θα τα αφήσει άλυτα κάποιος; Θα κατεβαίνει Αθήνα; Ή θα κάνει καστομιές σε συνεργεία της γειτονιάς;

Επεξ/σία από kostasgr78
Δημοσ.
2 minutes ago, Dinos1973 said:

Παρε ένα άρθρο να διαβάσεις διότι νομίζεις ότι αγόρασες ηλεκτρικά και ξέμπλεξες απο συνεργεία.

https://www.hotcars.com/problems-with-tesla-nobody-talks-about/

 

 

 

σε ευχαριστώ! Αλλά λέει τις γενικότητες στο έπακρο.. μου επιτρέπετε τουλάχιστον να έχω καλύτερη εικόνα καθώς κλείνω σχεδον 2 χρονιά μόνο με ηλεκτρικό ? απεξω πολλά μπορείς να διαβάζεις στοχασμένα η μη, αν Θέλετε τη γνώμη μου ρωτήστε πρωτα κατόχους να σας πουν τα + κ τα -  κ μετα αφιερώστε χρονο σε "Άρθρα"

στο φιναλε ο καθένας θα παρει κ θα καταληξει με αυτο που πιστεύει καλύτερο για την καθημερινότητα του. η ηλεκτροκινηση δεν ειναι για ολους οχι ακομα τουλαχιστον αλλα βρείτε το πραγματικο λογο που δε κανει για σας η δε την μπορείτε κ οχι γτ μειώνετε η μπαταρία στο κρύο κ δε βγαζει 400 αλλα 350 κμ 

η γιατι λέει to πληρωμένο αρθρο οτι θες 500 ε γενικό servive (για πιο κομματι?!)k  για rotation καθε 12000 μιλια = 20 κ km / δεν ισχυει ουτε το κοστος ουτε οτι θες service. το αρθρακι σου λεει

Spoiler

or oil filters, Tesla recommends drivers invest in their maintenance plans that include a thorough inspection of the vehicle every 12,000 miles.

The prices vary based on the year and model of the car, as well as which specific plan the driver chooses, but standalone inspections range anywhere from $475 to $750 per visit (not including repairs).

 

το manual λεει

 

  • Spoiler
    • Clean and lubricate brake calipers every year or 12,500 miles (20,000 km) if in an area where roads are salted during winter
    • Rotate tires every 6,250 miles (10,000 km) or if tread depth difference is 2/32 in (1.5 mm) or greater, whichever comes first

     

Προσωπικά το εκανα παντως γτ ετοιμαζόμουν για μεγάλο ταξίδι κ πήγε 20 ε 

Spoiler

image.png.cdff2003d88475d5f8250b8be6e39a92.png

τεσπα λεει πολλές ανακρίβειες κ καποιες παραφουσκωμένες.

δεν ειμαι εδώ να πίσω κάποιον , τις εμπειρίες μου καταγράφω. Μπορώ να στα απαντήσω ενα προς ενα όσα λεει αλλα είναι κουραστικο το γραπτό. 

 

 

Δημοσ.

Η συζήτηση ξεκίνησε για το τί θα κάνει για περιοδική συντήρηση και για επίλυση μη προβλεπόμενων προβλημάτων (π.χ. αστοχίες), για έναν αγοραστή Tesla, εκτός Αθηνών.

Δεν έχει νόημα να αναλύσουμε τις προσωπικές εμπειρίες με τις αστοχίες Tesla, ακόμα περισσότερο επειδή είναι πολύ μικρή η περίοδος κατοχής για τους έλληνες καταναλωτές και δεν υπάρχουν εκτεταμένα δείγματα εμπειριών.

Δημοσ.
4 minutes ago, kostasgr78 said:

Η συζήτηση ξεκίνησε για το τί θα κάνει για περιοδική συντήρηση και για επίλυση μη προβλεπόμενων προβλημάτων (π.χ. αστοχίες), για έναν αγοραστή Tesla, εκτός Αθηνών.

Δεν έχει νόημα να αναλύσουμε τις προσωπικές εμπειρίες με τις αστοχίες Tesla, ακόμα περισσότερο επειδή είναι πολύ μικρή η περίοδος κατοχής για τους έλληνες καταναλωτές και δεν υπάρχουν εκτεταμένα δείγματα εμπειριών.

δε διαφωνώ για το πως ξεκινησε αλλα οταν παραθέτετε ανακριβιες κ τις ξανατονιζετε σε αυτές δε θα πρέπει να απαντηθούν ?

οσο για το αν εχει νοημα οι προσωπικές εμπειριες το κρίνει ο καθένας. Ανέφερα παραπάνω οτι για μένα πρώτα ρωτηστε κάτοχο αρα θα παρετε προσωπική εμπειρία. και μιλάω για όλες τις εταιρίες αν οντως τεινετε εστω κ σε ενα 20% να δειτε ηλεκτρικό.   Είναι πιο σοβαρό να πάρετε "εμπειρία" αρθρογράφου που παίζει να μην εχει καν πατίνι κ αρθρογραφεί γτ πήρε εντολή? 

anyway ! καλή συνέχεια  κ επιμένω οτι δε βρίσκω ΤΟΣΟ σοβαρό το θεμα "Dealer" σε επαρχεία για κανένα "σοβαρό" ηλεκτρικό όχημά αλλά οκ  άποψη μου.. 

  • Like 1
Δημοσ.

Ο καθένας έχει δικαίωμα στην άποψή του, δεν συζητάμε για να πούμε ότι κάνει κάποιος λάθος.

Το θέμα των αστοχιών έτσι κι αλλιώς είναι τεράστια συζήτηση για το πόσες έχει το κάθε μοντέλο κάθε κατασκευαστή.

Απλά δεν μπορούμε να λέμε ότι δεν είναι σημαντικό το θέμα της υποστήριξης σε μια επικράτεια, επειδή «είναι ηλεκτρικό και δεν βγάζει προβλήματα». Δεν υπάρχουν τέτοια αυτοκίνητα. Εδώ μιλάμε ότι έχει αυξηθεί συνολικά και επιμέρους το rate αστοχιών, ακόμα και σε παραδοσιακά premium κατασκευαστές.

Η άποψή που διατύπωσα εξαρχής, λοιπόν, δεν είναι ότι ο καθένας δεν μπορεί να έχει την άποψή του αν τον ενοχλεί ή όχι η ανυπαρξία εξουσιοδοτημένου δικτύου υποστήριξης, αλλά το ότι αυτή η ανυπαρξία είναι πιθανόν σοβαρός ανασταλτικός παράγοντας στο να διεισδύσει σε σοβαρό ποσοστό η Tesla στη χώρα, ακόμα και σε μεταγενέστερη φάση που θα έχει επεκταθεί η διάθεση ηλεκτρικών από όλους τους κατασκευαστές και με ευρεία γκάμα επιλογών.

Προβλέπω - μπορεί να κάνω λάθος εκτίμηση - έτσι κι αλλιώς μαντική δεν ασκούμε, ότι ο συγκεκριμένος λόγος της ανυπαρξίας δικτύου, θα την αφήσει πίσω σε σχέση με τους παραδοσιακούς κατασκευαστές σε επίπεδο επικράτειας. Οι άλλοι έχουν ήδη ώριμο δίκτυο. Έχουν μείνει πίσω στην τεχνολογία και στην παροχή ηλεκτροκίνητων λύσεων, αλλά μόλις πάρουν λίγο τα πάνω τους, έχουν ήδη ώριμο δίκτυο να τα υποστηρίξουν και να απογειώσουν πωλήσεις. 

 

Δημοσ.

Θα φανεί σύντομα το θέμα αντιπροσωπίας σε 1-2 χρόνια στα ταξί ,μιας και αρκετοί καλώς ή κακώς προχώρησαν/προχωράνε σε Τέσλα συγκεκριμένα που βγαίνει στα 21 χιλιάρικα νορμάλ τιμής

Δημοσ.

Για συντήρηση του a/c του ηλεκτροκίνητου πού θα το πηγαίνεις;

Αν είναι να το πηγαίνω στον Ady  Papas να ανεβάζουμε βιντεάκι 😕

Δημοσ.
3 ώρες πριν, korakios είπε

Θα φανεί σύντομα το θέμα αντιπροσωπίας σε 1-2 χρόνια στα ταξί ,μιας και αρκετοί καλώς ή κακώς προχώρησαν/προχωράνε σε Τέσλα συγκεκριμένα που βγαίνει στα 21 χιλιάρικα νορμάλ τιμής

Μάλιστα….. οι ταξιτζήδες που βγάζουν το dpf θα αγοράσουν Tesla για να το αποσβέσουν του Αγίου ……. Το ότι θα κυκλοφορήσουν και 20 ηλεκτρικά ταξί στις χιλιάδες ….. εδώ οι ταξιτζήδες εγκατέλειψαν τα υβριδικά !!!!

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Μάλιστα….. οι ταξιτζήδες που βγάζουν το dpf θα αγοράσουν Tesla για να το αποσβέσουν του Αγίου ……. Το ότι θα κυκλοφορήσουν και 20 ηλεκτρικά ταξί στις χιλιάδες ….. εδώ οι ταξιτζήδες εγκατέλειψαν τα υβριδικά !!!!

υβριδικά συνεχίζουν κανονικά με μετατροπή σε lpg/cng

η απόσβεση γίνεται πολύ γρήγορα αν πρόσεξες τιμή

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...