gbras Δημοσ. 14 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2023 H μοναδικη τελικη λυση ειναι να μπορει να φορτισει καποιος γρηγορα σχεδον οπως και σε ενα θερμικο. Η προσωρινη πρακτκη λυση να εχει κοντα του καποιος ενα DC φορτιστη ωστε να μπορει να φορτισει σχετικα γρηγορα και να πεταχτει να το παρει οταν τελειωσει ισως εστω και AC αλλα κοντα δηλαδη το πολυ 5 λεπτα με τα ποδια και που θα ειναι διαθεσιμο 24/7. Ακομα και το τελευταιο βεβαια δεν ειναι λυση σε περιπτωση που η περιοχη ειναι ιδιαιτερα δυσκολη στη σταθμευση
Maurikycli Δημοσ. 14 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2023 ^ Η ιδανική λύση είναι να πετάει ένα κεραυνό το κοντινότερο "ηλεκτράδικο" στο αυτοκίνητο και να φορτίζει στιγμιαία 😕
Vagosman Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 5 ώρες πριν, panagiotisasl12 είπε Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί μια προσιτή, καθαρή και βιώσιμη εναλλακτική λύση στα καύσιμα ορυκτής προέλευσης, η οποία μπορεί να συμβάλει στη μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου και στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα που αναπνέουμε. Παρά τα πολλά πλεονεκτήματα, υπάρχουν ακόμα πολλές προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσουμε. Μία από τις μεγάλες προκλήσεις της ενσωμάτωσης της ηλεκτροκίνησης στην καθημερινότητά μας είναι η ανάπτυξη της υποδομής φόρτισης. Ειδικά στην Ελλάδα, η δημιουργία φορτιστικών σταθμών σε δημόσιους χώρους ή σε ιδιωτικές περιουσίες είναι ακόμη περιορισμένη, και αυτό αποτελεί εμπόδιο για τους καταναλωτές που ενδιαφέρονται να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα. Επιπλέον, μια άλλη πρόκληση είναι η ανάπτυξη της τεχνολογίας μπαταριών και η βελτίωση της απόδοσης τους. Η αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων και η ταχύτητα φόρτισης είναι σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την αποδοτικότητα και την ευκολία χρήσης τους. Παρόλο που η τεχνολογία μπαταριών έχει βελτιωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, ακόμη υπάρχει χώρος για βελτιώσεις. ΑΙ; Ειναι ανιχνεύσιμες οι απαντήσεις του ακόμα
Doubt Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 1 ώρα πριν, Vagosman είπε ΑΙ; Ειναι ανιχνεύσιμες οι απαντήσεις του ακόμα Αν δεις αλλά ποστ που έχει κάνει, είναι στο ίδιο στυλ ακριβώς. Έχει απαντήσει και στα αγγλικά. @panagiotisasl12 μήπως ξέρεις το μυστικό για καλό τσατσίκι; 1
Vagosman Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 5 ώρες πριν, Doubt είπε Αν δεις αλλά ποστ που έχει κάνει, είναι στο ίδιο στυλ ακριβώς. Έχει απαντήσει και στα αγγλικά. @panagiotisasl12 μήπως ξέρεις το μυστικό για καλό τσατσίκι; Η τζατζίκι είναι ένα παραδοσιακό ελληνικό και τουρκικό συνοδευτικό που φτιάχνεται από γιαούρτι και αγγούρι. Ακολουθεί μια απλή συνταγή για την παρασκευή τζατζικιού: Υλικά: 500 γραμμάρια γιαούρτι στραγγιστό 1 μεγάλο αγγούρι 2 σκελίδες σκόρδο, λιωμένες 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο 1 κουταλάκι του γλυκού αλάτι 1/2 κουταλάκι του γλυκού ξύσμα λεμονιού Ψιλοκομμένο μέντα ή άλλα αρωματικά φυτά (προαιρετικά) Εκτέλεση: Ξεκινήστε από το αγγούρι. Αφαιρέστε το κέντρο του και το κόβετε σε μικρά κομματάκια ή το τρίβετε σε χοντρό τρίφτη. Βάλτε το γιαούρτι σε ένα μπολ και προσθέστε το αγγούρι, το σκόρδο, το ελαιόλαδο, το αλάτι και το ξύσμα λεμονιού. Ανακατέψτε καλά μέχρι να ενσωματωθούν όλα τα υλικά. Αν θέλετε, μπορείτε να προσθέσετε ψιλοκομμένη μέντα ή άλλα αρωματικά φυτά για περισσότερη γεύση. Βάλτε το τζατζίκι στο ψυγείο για τουλάχιστον μισ Μας άφησε στα μισά το άτιμο το ΑΙ.....
Doubt Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2023 4 ώρες πριν, Vagosman είπε Ξεκινήστε από το αγγούρι. Είναι από αυτό που δροσίζει ή από το άλλο;
Haldol Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 16 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Διαβάζω έκπτωση στο Tesla 3. Σε όλα τα Teslια. Τα πιο ακριβά μοντέλα (Model S, X) παίρνουν και πιο μεγάλη έκπτωση. Καλά, όχι ότι νοιάζει κάποιον η έκπτωση των 5-10 χιλιάδων άμα μπορεί να διαθέσει 100+ χιλιάδες γι' αμάξι, but still. Αλλά στα μικρά έχει ένα πιο μεγάλο ενδιαφέρον.
andreas-d Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 21 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Διαβάζω έκπτωση στο Tesla 3. Μου θυμίζει την κομπίνα του 1990 περίπου με τις αποσύρσεις που αν έπαιρνες 1600κε γλίτωνες 1μυριο μεγαλύτερα κυβικά μεγαλύτερη έκπτωση και μετά να τα τέλη να τα αντικειμενικά κριτήρια φόροι πολυτελείας κλπ. Μέχρι και πριν 4-5 χρόνια το ρεύμα ήταν ακριβό τώρα είναι οικονομικό? Άρε βουρδουλα που θέλουμε. Και κάτι ακόμα εδώ Γερμανία που ζω η ηλεκτροκίνηση είναι στάσιμη σε ποσοστά, και από συζητήσεις που κάνω μόνο μικρά και σαν δεύτερο αυτοκίνητο το προτιμούν, παρόλο που υπάρχουν καλές υποδομές φόρτισης, στην Ελλάδα κάτι γίνεται τώρα αλλά μετά τις εκλογές τη θα γίνει και σε τη ποσοστό? Ένας θεός ξέρει!
sndev Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 η tesla δε κάνει εκπτώσεις ότι τιμές βαζει ειναι για μόνιμες μεχρι τις επομενες αλλαγές. Πλέον ξεκινάει απο 42κ - όποια επιδότηση. Με τέτοιες κινήσεις χτυπά άσχημα τον ανταγωνισμό ΟΜΩΣ κατουράει στα μούτρα τον υπάρχον πελάτη της κ πιθανόν να μη της βγει σε καλό
QuantumWanderer Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 Απουσία δικτύου υποστήριξης στην επικράτεια, η Tesla δεν έχει καμία προοπτική σοβαρής διείσδυσης εκτός Αθήνας σε ένα μικρότερο βαθμό και στη Θεσσαλονίκη.
sndev Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 5 minutes ago, kostasgr78 said: Απουσία δικτύου υποστήριξης στην επικράτεια, η Tesla δεν έχει καμία προοπτική σοβαρής διείσδυσης εκτός Αθήνας σε ένα μικρότερο βαθμό και στη Θεσσαλονίκη. τι τύπου υποστήριξή πιστεύεις ότι χρειάζεται στην πράξη?
QuantumWanderer Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 12 λεπτά πριν, sndev είπε τι τύπου υποστήριξή πιστεύεις ότι χρειάζεται στην πράξη? Εξουσιοδοτημένο Service.
sndev Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 7 minutes ago, kostasgr78 said: Εξουσιοδοτημένο Service. Η συγκεκριμένη εταιρια δε λειτουργεί με αντιπροσωπεία οποτε αν ανοίξει κατι καπου θα ειναι η ιδια η τεσλα. Αρα κ απιθανο να ανοιξει σε επαρχεία. Και θα ξαναρωτήσω.. τι πιστευεις οτι θα χρειαστεις απο το σερβισε; Αλλαγη λαδιων τακακια μπουζί αντλία; ειναι τελειως αλλη νοοτροπία τσ ηλεκτρικα κ δεν χρειάζονται αυτα που φοβασαι οτι ισως χρειαστούν . Ακομα κ στις αλλες εταιριες που χρεώνουν ετησιο σερβισε για να σε στην εγγυηση δε κανουν ουσιαστικά τιποτα κ τσιμπάνε μεροκάματο. Αλλαγη λαστιχα θες μπρος πισω οπου γίνονται σε οποιοδήποτε κ νερο στους γυαλοκαθαριστηρες Η πλειονότητα των οχημάτων που πανε σερβισε ειναι απο τρακάρισμα που περιμενουν καποιο ανταλλακτικό Εαν πραγματικα χρειαστεις συνεργείο θα νε για κάτι πολυ σοβαρό κ εκεί ουτως η αλλος θα βγει οφφ το όχημα οποτε κ να το στείλεις αθηνα Θεσσαλονίκη δεν ειναι τοσο σημαντικό. Κ να στο πιασω κ αναποδα εστω οτι χρειάζεσαι εξειδίκευμενο συνεργείο σε ηλεκτρικό πιστευεις οτι επαρχεια θα χει τον "μάστορα " που ξερει απο ηλεκτρικό; Το σοβαρο πρόβλημα δεν ειναι το σερβισε. Είναι το δυκτιο φόρτισης το οποιο ειναι για όλους δυστυχώς κ για ολα τα Βαλκάνια
QuantumWanderer Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 15 Απριλίου 2023 Ακόμα και με τα θερμικά όλα τα χρόνια, συνεχίζω και πηγαίνω στο Εξουσιοδοτημένο γιατί πάντα θέλω να έχω την επίσημη λύση του κατασκευαστή σε κάθε μικρό ή μεγάλο πρόβλημα. Αν τύχει κάτι, να μπορώ να προσφύγω με επίσημο τρόπο προς τον επίσημο κατασκευαστή. Στην εποχή των ηλεκτρικών, αυτό θα ενταθεί, θα μειωθεί στο έπακρο η ικανότητα επέμβασης του κάθε μη εξουσιοδοτημένου, καθώς δεν θα μπορεί να επέμβει στο λογισμικό, το οποίο πλέον κάνει και θα κάνει «τα πάντα» στο αυτοκίνητο για να κινηθεί το μηχανικό σύνολο. Τί θα κάνει ο κάτοχος Tesla εκτός Αθήνας, σε κάθε μικρό ή μεγάλο πρόβλημα; Θα κατεβαίνει Αθήνα; Αστεία πράγματα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα