Joshua21 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2022 2 λεπτά πριν, jaguar13 είπε Δεν ξέρω πως το βγάλανε το μέσο όρο των 5χλμ αλλά μου φαίνεται λίγο ουτοπικό. Εξηγούμαι: Είμαι στα περίπου 11k χλμ το χρόνο όπως λέει η έρευνα, αλλά σε καμία περίπτωση στα 5 χλμ ημερήσιο, γαιτί πολύ απλά ένα σεβαστό μέρος των 11k γίνονται την μία εβδομάδα των Χριστουγέννων, την μία εβδομάδα του Πάσχα και τον ένα μήνα καλοκαιρινών διακοπών. Εκεί είναι κατεμέ το πρόβλημα (και φυσικά όπως λες και στους άθλιους μισθούς μας). Δέν είναι λύση διακοπών το ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην τωρινή του μορφή (τουλάχιστον βολική γιατί υπό πολλές προυποθέσεις και πολύ προγραμματισμό γίνεται), και για να νοικιάσεις αυτοκίνητο για διακοπές είναι τελείως ασύμφορο. Το θέμα είναι τι ακριβώς αφορούν αυτά τα 5 χλμ ανά ημέρα... Αν δώσεις λίγο προσοχή θα δεις πως τα 5,6 χλμ (2.044 χλμ ετησίως) ξεκάθαρα αφορούν τον μέσο όρο που διανύει καθημερινά ο μέσος Έλληνας (λέει για άτομο και όχι για αυτοκίνητο), ενώ τα 11k ετησίως αφορούν τον μέσο όρο που διανύει ετησίως κατά μέσο όρο ένα αυτοκίνητο (λέει για αυτοκίνητο και όχι για άτομο) στην Ελλάδα. Κατά τα άλλα μπορεί το ηλεκτρικό αυτοκίνητο να μην καλύπτει ειδικά εσένα, καλύπτει όμως κάποιους άλλους, κανείς δεν ισχυρίστηκε ότι είναι ιδανική λύση για όλους.
agnostos13 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, odys03 είπε Το μόνο που περιορίζει αυτή τη στιγμή τους Έλληνες να αγοράσουν ηλεκτρικό, περισσότερο από άλλες ανεπτυγμένες χώρες είναι το δυσανάλογα πολύ μεγάλο κόστος αγοράς σε σχέση με το εισόδημα τους. Θα είχε βάση το επιχείρημα αν από μία αξία αγοράς και πάνω αγόραζαν όλοι ηλεκτρικό στην Ελλάδα. Δεν βλέπω όμως κάτι τέτοιο να ισχύει! Επίσης αν όντως πλεονεκτούσε έναντι του θερμικού τι θα εμπόδιζε σχεδόν τον καθένα να βάλει μερικές δόσεις παραπάνω εφόσον αργά ή γρήγορα θα κάνει απόσβεση; ΥΓ. Σαφώς αν υπήρχε μεγαλύτερη οικονομική ευχέρεια θα ήταν πιο εύκολο να υπάρχει ΚΑΙ ένα ηλεκτρικό στο γκαράζ, αλλά τα χόμπι του καθενός είναι ένα άλλο θέμα... Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου 2022 από agnostos13
odys03 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2022 35 λεπτά πριν, jaguar13 είπε Δεν ξέρω πως το βγάλανε το μέσο όρο των 5χλμ αλλά μου φαίνεται λίγο ουτοπικό. Εξηγούμαι: Είμαι στα περίπου 11k χλμ το χρόνο όπως λέει η έρευνα, αλλά σε καμία περίπτωση στα 5 χλμ ημερήσιο, γαιτί πολύ απλά ένα σεβαστό μέρος των 11k γίνονται την μία εβδομάδα των Χριστουγέννων, την μία εβδομάδα του Πάσχα και τον ένα μήνα καλοκαιρινών διακοπών. Εκεί είναι κατεμέ το πρόβλημα (και φυσικά όπως λες και στους άθλιους μισθούς μας). Δέν είναι λύση διακοπών το ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην τωρινή του μορφή (τουλάχιστον βολική γιατί υπό πολλές προυποθέσεις και πολύ προγραμματισμό γίνεται), και για να νοικιάσεις αυτοκίνητο για διακοπές είναι τελείως ασύμφορο. Αυτά γίνονται όταν αγοράζεις ένα αυτοκίνητο για να καλύψεις τελείως αντιδιαμετρικές ανάγκες, να πας στην δουλειά να παρκάρεις για ψώνια, να πας όμως και στο χωρίο τρεις φορές τον χρόνο. Έτσι υπάρχουν οικογένειες με ένα καλο μεγάλο αυτοκινητο να το φορτώσουν για διακοπές, και 2 μικρα smart ή χιλιαρια πιθανον και ψιλοσαραβαλάκια, να τρώνε τον καθημερινό αγώνα να είναι οικονομικά στο καύσιμο, να παρκάρουν σε λίγο χώρο, να μη σε νοιάζουν τα γδαρσίματα και ψιλοτρακαρίσματα. Υπάρχουν φυσικά και πολλοι που έχουν ένα για όλα, αυτοι οι καημενοι τρώνε όλα τα λούκια, το αυτοκίνητο είναι λίγο μεγαλύτερο από όσο πρέπει για την πόλη, ώστε να μπορει να ανταποκρθει και σε ταξίδια, τρώει την καθημερινή ταλαιπωρία με γδαρσιματα και τρακαρισματα, αναγκαστικά πρέπει να έχει και αυξημένη κατανάλωση αφού ειναι μεγαλύτερο. Όλα είναι συμβιβασμός εσόδων εξοδων και πραγματικών αναγκών. 41 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Θα είχε βάση το επιχείρημα αν από μία αξία αγοράς και πάνω αγόραζαν όλοι ηλεκτρικό στην Ελλάδα. Δεν βλέπω όμως κάτι τέτοιο να ισχύει! Επίσης αν όντως πλεονεκτούσε έναντι του θερμικού τι θα εμπόδιζε σχεδόν τον καθένα να βάλει μερικές δόσεις παραπάνω εφόσον αργά ή γρήγορα θα κάνει απόσβεση; ΥΓ. Σαφώς αν υπήρχε μεγαλύτερη οικονομική ευχέρεια θα ήταν πιο εύκολο να υπάρχει ΚΑΙ ένα ηλεκτρικό στο γκαράζ, αλλά τα χόμπι του καθενός είναι ένα άλλο θέμα... Το αρχικό κόστος των ηλεκτρικών σήμερα είναι ο βασικός λόγος που δεν συμφέρει η αγορά τους. Δεν αποσβαίνεται και στην Ελλάδα είναι πολλαπλάσια πιο δυσβάσταχτο. δεν αποσβαίνεται με "μερικές δόσεις". Ο γάλλος και ο καναδος με 3500 ευρώ μισθό πλεονεκτεί στον Έλληνα των 1000 ευρώ, για αυτό η μετάβαση σε αυτες τις χώρες θα γίνει πολύ πιο γρήγορα. 1
QuantumWanderer Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Πώς αξιολογούμε αυτή την εξέλιξη; https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/archisan-ta-organa-porta-sta-ilektrika-yvridika-kai-ydrogonokinita-aytokinita-sta-ploia/
sndev Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 18 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Πώς αξιολογούμε αυτή την εξέλιξη; https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/archisan-ta-organa-porta-sta-ilektrika-yvridika-kai-ydrogonokinita-aytokinita-sta-ploia/ Ποια είναι η εξέλιξη δλδ; Για πες μας εσύ τι άποψη έχεις για μια εταιρία στη Νορβηγία που πήρε μια απόφαση λειτουργίας; Και τι απόφαση ε;.. να μη δέχεται ηλεκτρικά αμάξια γράφουν στα πλοία της. Στα πλοία που κάνουν 6 7 κ 12 ημερες κρουαζιέρες. Που ούτος η άλλος όχι αμάξι ούτε πατίνι δε παίρνεις σε τέτοια εκδρομή λογο της ιδιαιτερότητας τής. 2
QuantumWanderer Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Δεν ξέρω, δεν έχω ιδέα και έκανα ερώτηση. Περισσότερο έχω απορία, αν θα ακολουθήσουν κι άλλοι τέτοια πράγματα.
Joshua21 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε Δεν ξέρω, δεν έχω ιδέα και έκανα ερώτηση. Περισσότερο έχω απορία, αν θα ακολουθήσουν κι άλλοι τέτοια πράγματα. Αυτή την απορία μόνο ο χρόνος θα στη λύσει.
Dinos1973 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 34 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Αυτή την απορία μόνο ο χρόνος θα στη λύσει. Οι αεροπορικές εταιρίες πάντως το έχουν λύσει αυτό και δεν επιτρέπουν στις βαλίτσες μπαταρίες ……
Joshua21 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, Dinos1973 είπε Οι αεροπορικές εταιρίες πάντως το έχουν λύσει αυτό και δεν επιτρέπουν στις βαλίτσες μπαταρίες …… Εντελώς άσχετο αυτό με την απορία του φίλου. 1
filipprin Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Καπου υπαρχει ενα βιντεο με ηλεκτρικο που εχει παρει φωτια και δεν σβηνει με τιποτα και τελικα ανοιξαν ενα λακο και το βυθισαν μεσα στο νερο για να σβησει.Γενικα και το λεω και βαση εμπειρειας δεν υπαρχει υλικο που να μπορει να σβησει μια φωτια απο βραχυκύκλωμα μπαταριας σε ηλεκτικο αυτη την στιγμη στον πλανητη γη Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου 2023 από filipprin
Dinos1973 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 2 ώρες πριν, Joshua21 είπε Εντελώς άσχετο αυτό με την απορία του φίλου. Καθόλου άσχετο όπως και στα ηλεκτρικά οχήματα ο κίνδυνος είναι οι μπαταρίες και στα αεροπλάνα ο κίνδυνος είναι οι μπαταρίες, γνωστές περιπτώσεις με φωτιές λόγο τον μπαταριών και αυτός είναι ο λόγος που απαγορεύθηκαν στις αποσκευές !!! Τι δεν καταλαβαίνεις !!!! 2
Joshua21 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, Dinos1973 είπε Καθόλου άσχετο όπως και στα ηλεκτρικά οχήματα ο κίνδυνος είναι οι μπαταρίες και στα αεροπλάνα ο κίνδυνος είναι οι μπαταρίες, γνωστές περιπτώσεις με φωτιές λόγο τον μπαταριών και αυτός είναι ο λόγος που απαγορεύθηκαν στις αποσκευές !!! Τι δεν καταλαβαίνεις !!!! Ότι πεις.
Doubt Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2023 Πιθανόν έχει αναφερθεί ξανά. Έτυχε να δω 2-3 από κοντά τον τελευταίο καιρό και μόνο στο τελευταίο πρόσεξα πως είναι ηλεκτροκίνητο. https://www.protagon.gr/themata/o-mr-skroutz-kai-o-stolos-me-ta-ilektrika-nissan-44342387808 Κυκλοφορούν ήδη ένα χρόνο+ αναμενόμενο να γίνει κάπως έτσι η αρχή, με επαγγελματικά δηλαδή. Πρωτοπόρος πάλι ο Σκρουτζ.
Jiakometi Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2023 Ήταν αναμενόμενο, μια και χρειαζόταν λύση φόρτισης γι αυτούς που δεν έχουν γκαράζ. Η εφαρμογή του ξεκινά από την Αυστραλία. (Sydney). Εννοείται ότι δεν μπαίνει μόνο σε στύλους ΔΕΔΔΗΕ και ηλεκτροφωτισμού , απλώς σε αυτούς εκμεταλλεύεται ΚΑΙ το εναέριο δίκτυο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα