Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Thanar είπε

Δεν έγραψα για στιγμιαίες ταχύτητες. Στο βίντεο αναλύει πόσα χλμ φόρτισε μετά από 10 λεπτά, μετά από 20 λεπτά, μετά από 30 λεπτά κλπ. Δεν το είδες ακόμα να φανταστώ...

Όχι δεν το είδα, ούτε ψήνομαι. Το πόσο ρεύμα φόρτισης μπορεί να δεχτεί έχει να κάνει και με το πόσο φορτισμένο είναι, αν ξεκινήσεις να το φορτίζεις ενώ είναι στο 5% τότε μέσα σε 10 λεπτά θα φορτίσει με πάνω από τα διπλάσια χλμ σε σχέση με το να ξεκινήσεις από το 40%, αυτό ακριβώς που γράφεις και εσύ παρακάτω δλδ:

39 λεπτά πριν, Thanar είπε

Σε 10' ένα Tesla model 3 παίρνει 220χλμ εμβέλειας.
Σε 20' ένα Tesla model 3 παίρνει 330χλμ εμβέλειας.

Και ακριβώς επειδή σχεδόν ποτέ δεν φτάνεις σε SC (ΑΝ βρεις) με 5% μπαταρία, το καλύτερο είναι - όπως έγραψα και παραπάνω - να αναφέρουμε τον μέσο όρο χλμ ανά λεπτό που παίρνεις στο πιο συνηθισμένο σενάριο ταχυφόρτισης (ξεκινάς με 20 και σταματάς στο 80%), ο οποίος είναι 12,5 χλμ ανά λεπτό ή 125 χλμ ανά 10λεπτο.

  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Καλημέρα, ενημερωτικά στο avsite.gr υπάρχει ενα θέμα με τίτλο ηλεκτρικά αυτοκίνητα, 350+ σελίδες με πολύ ωραία πράγματα,βίντεο και γνώμες απο κατόχους και μη,πιστεύω αξίζει μια ματιά.

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, RTW4ever είπε

Κάποιο νέο για την ηλεκτροκίνηση θα πείτε σε αυτό το νήμα, αντί να τσακώνεστε ασταμάτητα μεταξύ σας; 

Μα οι μισοί και παραπάνω έρχονται εδώ για να μας αποκαλύψουν τι ηλίθια ιδέα είναι η ηλεκτροκίνηση και τι κορόιδα αυτοί που τα αγοράζουν. Να πω ότι έχουν και νέες δικαιολογίες, να πάει στο καλό, ξαναμασάνε τα ίδια που γράφουμε εδώ και 5 χρόνια. Ξανά και ξανά και ξανά. Τα ίδια και οι απαντήσεις ξεχνιούνται μέχρι να έρθει ο επόμενος φωστήρας...

Σε ότι αφορά νέα, έπεσε το μάτι μου σε αυτό:
 https://electrek.co/2022/08/03/volvo-group-large-scale-battery-factory-sweden-support-electric-truck-production/

Με την Scania να προσφέρει πια ηλεκτρικά μεσαία φορτηγά, την Volvo cars να μπαίνει με φόρα στο θέμα και το volvo group να έχει σε όλες τις υποεταιρείες (ακόμη και τις μηχανές πλοίων) ηλεκτρικές επιλογές,  βλέπω πολλές μελλοντικές εξελίξεις στο θέμα ηλεκτροκίνηση να έρχονται από Σουηδία.

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, RTW4ever είπε

Κάποιο νέο για την ηλεκτροκίνηση θα πείτε σε αυτό το νήμα, αντί να τσακώνεστε ασταμάτητα μεταξύ σας; 

δεν είναι νήμα για νέα στην ηλεκτροκίνηση , επίσης υπάρχει ξεχωριστό νομίζω νήμα για Τέσλα

το παρών είναι η προοπτική που προς το παρών στην Ελλάδα δεν υπάρχει

edit

για ποδήλατα και πατίνια υπάρχει ενδιαφέρον , για σκούτερ αρκετά λιγότερο πόσο μάλλον για αυτοκίνητα

ακόμα και στα ποδήλατα πάρα πολλοί παίρνουν σπαστό για να το μεταφέρουν στο διαμέρισμα

Επεξ/σία από korakios
  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι γείτονες πάντως χώνονται...

...εκτός από το Togg, η Ford θα κατασκευάζει ηλεκτρικά φορτηγά στη Τουρκία (λινκ) κι η Toyota θα εισάγει παραγωγή ηλεκτρικών εκεί (λινκ), η ίδια η Τουρκία έχει διάφορες εταιρείες που είτε κατασκευάζουν δικά τους μοντέλα ηλεκτρικών (Otokar, Temsa, Karsan) και τα εξάγουν και στη Σουηδία ακόμη (λινκ) μεταξύ άλλων (παράγοντας κ τις ίδιες τις μπαταρίες  λινκ), είτε συνεργάζονται με άλλες ευρ.εταιρείες (Skoda Transportation, λινκ), αλλά κατασκευάζουν και ηλεκτρικά καράβια-φέρρυ σε συνεργασία με τη Νορβηγία (λινκ).

...μπουνταλάδες...

 

Επεξ/σία από definitio
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Αληθινά προβλήματα, όχι γενικές μπαρούφες και ευχολόγια.

Σημειώνω ότι η Καλιφόρνια αν ήταν χώρα θα είχε ΑΕΠ μέσα στα 10 πρώτα παγκοσμίως.

Αναρωτιέμαι γιατί δεν τους λέει κάποιος να βάλει φ/β στις στέγες και να κάνει αυτοπαραγωγή, εδώ μέσα την έχουν βρει την λύση χρόνια τώρα

 

https://www.newsauto.gr/electric/apagorefsi-fortisis-ton-ilektrikon-se-ores-echmis/

Ενεργειακή κρίση: Ερχονται απαγορεύσεις φόρτισης ηλεκτρικών;

 
  • 03/09/2022 06:00
220722123707_%CE%97%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF
 

Μέσα στα πολλά ζητήματα που έχουν ανακύψει με την φόρτιση των ηλεκτρικών έρχεται να προστεθεί ένα ακόμα πρόβλημα με τις ώρες που πρέπει οι ιδιοκτήτες να τα βάζουν στην πρίζα.

Δεν πέρασαν παρά ελάχιστα 24ωρα που η Πολιτεία της Καλιφόρνια ανακοίνωσε ότι από το 2035 δεν θα πωλούνται αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και ήρθε στην επιφάνεια μία σύσταση των Αρχών που δείχνει ότι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν θα είναι μία απλή υπόθεση.

Απο την άλλη η ενεργειακή κρίση και οι προτροπές για τη μείωση κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος -για την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη εξοικονόμηση από το φυσικό αέριο- πιθανότατα να μετατραπούν σε εντολές, όπως το να υπάρχουν συγκεκριμένες ώρες για τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων.

 
 

Συγκεκριμένα, συστήνεται στους ιδιοκτήτες των ηλεκτρικών οχημάτων να μην φορτίζουν τα οχήματά τους στις ώρες αιχμής, καθώς είναι προφανές ότι τα δίκτυα -ιδίως των πόλεων- δεν είναι έτοιμα για μία τέτοια μεγάλη ζήτηση σε ρεύμα.

H σύσταση προέρχεται από τον διαχειριστή του δικτύου της Καλιφόρνια, ο οποίος προειδοποίησε ότι η υπερβολική ζέστη που αναμένεται το Σαββατοκύριακο που γιορτάζεται το Labor Day θα μπορούσε να οδηγήσει σε διακοπές ρεύματος αν δεν γίνει εξοικονόμηση ενέργειας από τους καταναλωτές.

 

Προς το παρόν αυτό αποτελεί μία σύσταση αλλά όχι μία ξεκάθαρη απαγόρευση, με τον διαχειριστή να έχει προνοήσει να διακόψει όλες τις εργασίες συντήρησης του δικτύου μεταξύ 31 Αυγούστου και 6 Σεπτεμβρίου, έτσι ώστε να είναι διαθέσιμες όλες οι γραμμές.

Οι καταναλωτές καλούνται να μειώσουν την κατανάλωση ρεύματος από τις 4 έως τις 9 μ.μ. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να ρυθμίσουν τα κλιματιστικά στους 26 βαθμούς Κελσίου, να αποφεύγουν τα αναμμένα φώτα όταν δεν χρειάζονται, να μην χρησιμοποιούν συσκευές που καταναλώνουν πολύ ρεύμα κ.ά.

 

Αυτό όμως που έρχεται να προστεθεί αυτή τη φορά έχει ανοίξει ήδη μία μεγάλη κουβέντα στην Καλιφόρνια. Η σύσταση του διαχειριστή καλεί τους Καλιφορνέζους να αποφεύγουν να φορτίζουν τα ηλεκτρικά τους τις ώρες αιχμής, κάτι που ακούγεται για πρώτη φορά. Και σίγουρα προβληματίζει.

220725210109_megaro-mousiki-electric-cha

Αν όντως η Καλιφόρνια γίνει η μία Πολιτεία με μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι προφανές ότι η πίεση που θα ασκηθεί στο δίκτυο θα είναι τεράστια. Η προτροπή των αρχών της Καλιφόρνια δείχνει ότι πέρα από την πώληση και την τεράστια ενίσχυση των ηλεκτρικών θα πρέπει να γίνουν μεγάλα βήματα και στην αλλαγή των δικτύων.

 

Και αν όλα αυτά συμβαίνουν στην πολύ πιο προχωρημένη Καλιφόρνια, τότε είναι πολύ εύκολο να καταλάβουμε ότι το απαρχαιωμένο δίκτυο της Ελλάδας θα έχει σημαντικό πρόβλημα στο να αντέξει μία γρήγορη αύξηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους δρόμους.

Και όπως δείχνει και αυτή η νέα εξέλιξη στην Καλιφόρνια, η επικράτηση της ηλεκτροκίνησης έχει ακόμα πολύ δρόμο να διανύσει και πολλές δυσκολίες να ξεπεράσει ώστε να λειτουργεί απρόσκοπτα για τον τελικό καταναλωτή. Πολύ δε περισσότερο αν ο ενεργειακός “χειμώνας” που έχει μπει όλος ο κόσμος κρατήσει παραπάνω από ότι αρχικά προβλεπόταν.

Δημοσ.

Βλέπεις να υπάρχει γρήγορη αύξηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων; Επίσης κατά κύριο λόγο η φόρτιση γίνεται το βράδυ που όχι μόνο δεν δημιουργεί πρόβλημα αλλά αντίθετα είναι επωφελής. Και τέλος είμαστε μια χώρα που κατά 95% εισάγει καύσιμα. Όσο πιο λίγα εισάγουμε τόσο καλύτερα.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, telis είπε

Αληθινά προβλήματα, όχι γενικές μπαρούφες και ευχολόγια.

Σημειώνω ότι η Καλιφόρνια αν ήταν χώρα θα είχε ΑΕΠ μέσα στα 10 πρώτα παγκοσμίως.

Αναρωτιέμαι γιατί δεν τους λέει κάποιος να βάλει φ/β στις στέγες και να κάνει αυτοπαραγωγή, εδώ μέσα την έχουν βρει την λύση χρόνια τώρα

 

https://www.newsauto.gr/electric/apagorefsi-fortisis-ton-ilektrikon-se-ores-echmis/

Ενεργειακή κρίση: Ερχονται απαγορεύσεις φόρτισης ηλεκτρικών;

 
  • 03/09/2022 06:00
220722123707_%CE%97%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF
 

Μέσα στα πολλά ζητήματα που έχουν ανακύψει με την φόρτιση των ηλεκτρικών έρχεται να προστεθεί ένα ακόμα πρόβλημα με τις ώρες που πρέπει οι ιδιοκτήτες να τα βάζουν στην πρίζα.

Δεν πέρασαν παρά ελάχιστα 24ωρα που η Πολιτεία της Καλιφόρνια ανακοίνωσε ότι από το 2035 δεν θα πωλούνται αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και ήρθε στην επιφάνεια μία σύσταση των Αρχών που δείχνει ότι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν θα είναι μία απλή υπόθεση.

Απο την άλλη η ενεργειακή κρίση και οι προτροπές για τη μείωση κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος -για την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη εξοικονόμηση από το φυσικό αέριο- πιθανότατα να μετατραπούν σε εντολές, όπως το να υπάρχουν συγκεκριμένες ώρες για τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων.

 
 

Συγκεκριμένα, συστήνεται στους ιδιοκτήτες των ηλεκτρικών οχημάτων να μην φορτίζουν τα οχήματά τους στις ώρες αιχμής, καθώς είναι προφανές ότι τα δίκτυα -ιδίως των πόλεων- δεν είναι έτοιμα για μία τέτοια μεγάλη ζήτηση σε ρεύμα.

H σύσταση προέρχεται από τον διαχειριστή του δικτύου της Καλιφόρνια, ο οποίος προειδοποίησε ότι η υπερβολική ζέστη που αναμένεται το Σαββατοκύριακο που γιορτάζεται το Labor Day θα μπορούσε να οδηγήσει σε διακοπές ρεύματος αν δεν γίνει εξοικονόμηση ενέργειας από τους καταναλωτές.

 

Προς το παρόν αυτό αποτελεί μία σύσταση αλλά όχι μία ξεκάθαρη απαγόρευση, με τον διαχειριστή να έχει προνοήσει να διακόψει όλες τις εργασίες συντήρησης του δικτύου μεταξύ 31 Αυγούστου και 6 Σεπτεμβρίου, έτσι ώστε να είναι διαθέσιμες όλες οι γραμμές.

Οι καταναλωτές καλούνται να μειώσουν την κατανάλωση ρεύματος από τις 4 έως τις 9 μ.μ. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να ρυθμίσουν τα κλιματιστικά στους 26 βαθμούς Κελσίου, να αποφεύγουν τα αναμμένα φώτα όταν δεν χρειάζονται, να μην χρησιμοποιούν συσκευές που καταναλώνουν πολύ ρεύμα κ.ά.

 

Αυτό όμως που έρχεται να προστεθεί αυτή τη φορά έχει ανοίξει ήδη μία μεγάλη κουβέντα στην Καλιφόρνια. Η σύσταση του διαχειριστή καλεί τους Καλιφορνέζους να αποφεύγουν να φορτίζουν τα ηλεκτρικά τους τις ώρες αιχμής, κάτι που ακούγεται για πρώτη φορά. Και σίγουρα προβληματίζει.

220725210109_megaro-mousiki-electric-cha

Αν όντως η Καλιφόρνια γίνει η μία Πολιτεία με μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι προφανές ότι η πίεση που θα ασκηθεί στο δίκτυο θα είναι τεράστια. Η προτροπή των αρχών της Καλιφόρνια δείχνει ότι πέρα από την πώληση και την τεράστια ενίσχυση των ηλεκτρικών θα πρέπει να γίνουν μεγάλα βήματα και στην αλλαγή των δικτύων.

 

Και αν όλα αυτά συμβαίνουν στην πολύ πιο προχωρημένη Καλιφόρνια, τότε είναι πολύ εύκολο να καταλάβουμε ότι το απαρχαιωμένο δίκτυο της Ελλάδας θα έχει σημαντικό πρόβλημα στο να αντέξει μία γρήγορη αύξηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους δρόμους.

Και όπως δείχνει και αυτή η νέα εξέλιξη στην Καλιφόρνια, η επικράτηση της ηλεκτροκίνησης έχει ακόμα πολύ δρόμο να διανύσει και πολλές δυσκολίες να ξεπεράσει ώστε να λειτουργεί απρόσκοπτα για τον τελικό καταναλωτή. Πολύ δε περισσότερο αν ο ενεργειακός “χειμώνας” που έχει μπει όλος ο κόσμος κρατήσει παραπάνω από ότι αρχικά προβλεπόταν.

Μα και η Ευρώπη αυτή τη στιγμή συζητάει για περιορισμούς στην κατανάλωση ρεύματος (το γιατί φτάσαμε εκεί είναι άλλη κουβέντα)...

...κατά τα άλλα το να είχαμε όλοι μόνο ηλεκτρικά αμάξια θα ήταν μια καλή λύση (μάλλον γιατί θα χρησιμοποιούσαμε τα ΜΜΜ μιας που δεν θα μπορούσαμε να τα φορτίζουμε και έτσι θα περιοριζόταν η κίνηση).

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Δημοσ.

Δεν χρειάζεται να ανεβάζετε εδώ ολόκληρο άρθρο από σελίδες που ειδικεύονται στο clickbait.

Fun fact.. στο blackout ούτε οι αντλίες στο βενζινάδικο θα δουλέψουν.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Μετά την επιστροφή στο πετρέλαιο για θέρμανση αντί των κλιματιστικών, να δείτε που θα δώσουν κίνητρα στους κατόχους ηλεκτρικών να κινούνται με τα θερμικά τους!

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Μετά την επιστροφή στο πετρέλαιο για θέρμανση αντί των κλιματιστικών, να δείτε που θα δώσουν κίνητρα στους κατόχους ηλεκτρικών να κινούνται με τα θερμικά τους!

Μιας και είναι άμεσα συνδεδεμένα μεταξύ τους και η θέρμανση μιας οικογένειας κατατάσσεται στην ίδια κατηγορία αγαθών με τη μετακίνηση σωστά;

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...