Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Thanar είπε

Το Tesla model 3 (της εταιρείας που είναι στα πρόθυρα της χρεοκοπίας, όπως λένε παραπάνω οι χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι) φορτίζει σε 10' για 220χλμ και σε 20' για 330χλμ στους ταχυφορτιστές της εταιρείας.

θα πάρουμε σε διαφορετικά χρώματα να έχουμε

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ νομίζω πως για κάποιους είναι μια χαρά τα ηλεκτρικά για καθημερινή χρηση και δε τίθεται θέμα αυτονομίας. Αλλά αν κάνει κάποιος πολλά χιλιόμετρα και δεν έχει σπίτι η κοντά φορτιστή να φορτίσει είναι ταλαιπωρία.

Επίσης και για ταξίδι δε νομίζω πως είναι θέμα ειδικά αν πας και σε μέρος κυριλέ και έχει φορτιστή δε χρειάζεται τίποτα άλλο.

Αν πας σε χωριά και βουνά φορτωμένος με αρκουδισιο κτλ νομίζω πως έχει μια δυσκολία. Εκεί βάζεις βενζίνη και είσαι κύριος και δε τρέχεις να πας να φορτίσεις 100km μακρια

 

 

Επεξ/σία από ΠάρηςΓ
  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Thanar είπε

Το Tesla model 3 (της εταιρείας που είναι στα πρόθυρα της χρεοκοπίας, όπως λένε παραπάνω οι χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι) φορτίζει σε 10' για 220χλμ και σε 20' για 330χλμ στους ταχυφορτιστές της εταιρείας.
 

 

Γνωρίζω για την φόρτιση. Για την αυτονομία με 120χλμ/ ώρα δεν γνωρίζω.

Όσο για την χρεοκοπεία φίλος επένδυσε πριν χρόνια και έφτιαξε την ζωή του.

υγ.

Εν το μεταξύ μιλάμε και γράφουμε λες και μας ανήκουν οι εταιρείες πετρελαίου, αυτοκινητοβιομηχανίες κλπ!!!

Καλά ο @korakios  & ο @Joshua21 άνετα θα μπορούσαν να είχαν ανοίξει εταιρεία παροχής ηλεκτρικής ενέργειας με τόση βοήθεια που δίνουν καθημερινά τα παιδιά (και τους ευχαριστούμε), αλλά άλλη κουβέντα εκεί :)

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, sndev είπε

το γυρνάς σε ειρωνεία και κακώς γτ δε σε έχω αντιμετωπίσει έτσι. εκτός αν με θεωρείς τόσο καραγκιόζη που θα πω σε κάποιον να συγκρίνει με κατι που θα πρέπει να μυρίσει τα νύχια του. θα αρχίσουμε πάλι τα δες τι έγραψε κ τι απάντησε κ δεν έχω διάθεση για προσωπική αντιπαράθεση. 

ο άνθρωπος μίλησε για ωρίμανση κ το μέλλον κτλ και η απάντηση μου είναι οτι θεωρώ κατα τη γνώμη ΜΟΥ (που μπορεί εσύ να έχεις τις διαφωνίες σου και δικαίωμα σου ) οτι και με την υπάρχουσα τεχνολογία αν βάλει κάτω τα θετικα κ τα αρνητικά που του προσφέρει το σήμερα μπορεί να αναθεωρήσει για τη προτεραιότητα των αρνητικών όπως τα έχει κατανεμημένα στο μυαλό του και οχι για να κάνει σύγκριση με το μέλλον. τουλάχιστον αυτό εννοούσα. 

Η ουσία είναι πως το "βάζοντας τα κάτω ... ακόμα κ με την υπάρχουσα τεχνολογία" που έγραψες δεν στέκει, μόνο με την υπάρχουσα τεχνολογία θα μπορούσε να τα βάλει κάποιος κάτω. Δεν φταίω εγώ αν το διατύπωσες λάθος.

Κατά τα άλλα δεν διαφωνώ, όσο περισσότερο ψάχνει κάποιος κάτι τόσο πιο εύκολο είναι να αναθεωρήσει με βάση τις δικές του ανάγκες, αυτό όμως δεν κάνει μικρότερα ή μεγαλύτερα τα αρνητικά των BEV.

24 λεπτά πριν, Thanar είπε

Ένα Tesla model 3 φορτίζει για 220χλμ μέσα σε 10' στους ταχυφορτιστές της εταιρείας.

Σε ευχαριστώ που με επιβεβαιώνεις.

Αν και λίγο δύσκολο να ισχύει αυτό που έγραψες, σε όσα διαγράμματα φόρτισης έχω δει τα 250KW επιτυγχάνονται για πολύ λίγο, από 25-30% SOC και πάνω η ταχύτητα φόρτισης πέφτει στα 125KW.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αν και λίγο δύσκολο να ισχύει αυτό που έγραψες, σε όσα διαγράμματα φόρτισης έχω δει τα 250KW επιτυγχάνονται για πολύ λίγο, από 25-30% SOC και πάνω η ταχύτητα φόρτισης πέφτει στα 125KW.

Το βίντεο που παραθέτω παραπάνω είναι από Έλληνα, στους Superchargers στον Ψαθόπυργο, πριν από αρκετό καιρό. Από τότε έχουν γίνει επιπλέον βελτιώσεις στα Tesla, και φορτίζουν 10-15% πιο γρήγορα.

  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Thanar είπε

Το βίντεο που παραθέτω παραπάνω είναι από Έλληνα, στους Superchargers στον Ψαθόπυργο, πριν από αρκετό καιρό. Από τότε έχουν γίνει επιπλέον βελτιώσεις στα Tesla, και φορτίζουν 10-15% πιο γρήγορα.

ε πες το ντε , η αγωνία μας έφαγε , μεγάλη τότε είναι "Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης"

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Η ουσία είναι πως το "βάζοντας τα κάτω ... ακόμα κ με την υπάρχουσα τεχνολογία" που έγραψες δεν στέκει, μόνο με την υπάρχουσα τεχνολογία θα μπορούσε να τα βάλει κάποιος κάτω. Δεν φταίω εγώ αν το διατύπωσες λάθος.

Κατά τα άλλα δεν διαφωνώ, όσο περισσότερο ψάχνει κάποιος κάτι τόσο πιο εύκολο είναι να αναθεωρήσει με βάση τις δικές του ανάγκες, αυτό όμως δεν κάνει μικρότερα ή μεγαλύτερα τα αρνητικά των BEV.

για εμενα μια χαρα στέκει. εσύ δε φταις ναι ,με το να πιάνεσαι απο λέξεις οπότε βολεύει και οπότε βολεύει να πιάνεις την ουσία και να τα αφήνεις να περνάνε. ανάλογος τα κέφια . και οχι δεν λεω οτι υποστηρίζεις τη μεν η τη δε πλευρά οπως σου γραψε ο άλλος αυτό που λεω οτι σχολιάζεις ανάλογος τη διάθεση σου 

21 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Όπως έγραψα βενζινοκίνητο. Το ηλεκτρικό πχ για Tesla που κοιτάω θέλει 20 λεπτά να φορτίσει για κοντά στα 300χλμ ας πούμε? Αν κάποιος είναι κάτοχος θα ήταν ενδιαφέρον να μας καταγράψει με στοιχεία τις αυτονομίες βγάζει με τέτοιες ταχύτητες.
Τα δικά μου μικρά βενζινοκίνητα δυστυχώς έχουν μικρή αυτονομία οπότε έχω συνηθίσει σε τέτοιες συνθήκες :)

 

τα τεσλα δεν είναι μέτρο σύγκρισης για την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα και ας είναι ηλεκτρικά. ο βασικός λόγος είναι ότι είναι τέτοιο το budget που ζητάνε που δεν είναι για το μέσο αγοραστή. μιας και είσαι αδερφός ψήστης τυλιχτής οτι στοιχεία χρειάζεσαι για model 3   μπορω να τα μοιραστώ μαζί σου αν και εχει να κανει και η έκδοση που κοιτάς. αν είσαι Αθήνα ευχαρίστως να σε σου κάνω κ ένα τουρ και να τα αναλύσουμε απο κοντα  

  • Like 3
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Όπως έγραψα βενζινοκίνητο. Το ηλεκτρικό πχ για Tesla που κοιτάω θέλει 20 λεπτά να φορτίσει για κοντά στα 300χλμ ας πούμε? Αν κάποιος είναι κάτοχος θα ήταν ενδιαφέρον να μας καταγράψει με στοιχεία τις αυτονομίες βγάζει με τέτοιες ταχύτητες.
Τα δικά μου μικρά βενζινοκίνητα δυστυχώς έχουν μικρή αυτονομία οπότε έχω συνηθίσει σε τέτοιες συνθήκες :)

Σίγουρα κάτι δεν έγραψες σωστά μια και τα βενζινοκίνητα δεν φορτίζουν σε ταχυφορτιστές :)

Το δικό μου βενζινοκίνητο πάντως που αισίως έχει κλείσει τα 22 έτη με 120χαω καταναλώνει σκάρτα 7l/100km, οπότε με τα 60 λίτρα ονομαστικής χωρητικότητας του ρεζερβουάρ έχει αυτονομία πάνω από 850 χλμ. Τα δικά σου βενζινοκίνητα δεν ξέρω τι ακριβώς είναι, αλλά για να έχουν μόλις 400 χλμ αυτονομίας με ταχύτητα 120km/h τότε αποτελούν την εξαίρεση, ο κανόνας είναι στα 700+ 

 Όσο για τα tesla αν πράγματι σε ενδιαφέρει να μάθεις θα βρεις στο ίντερνετ άπειρα διαγράμματα με καταναλώσεις σε σχέση με την ταχύτητα και την εξωτερική θερμοκρασία, όπως επίσης άπειρα βίντεο στο youtube. Ενδεικτικά το τελευταίο model 3 long range με σταθερή ταχύτητα 120km/h καταναλώνει κάπου 18KWh ανά 100 χλμ, συνεπώς οι 75KWh μπαταρίας του δίνουν αυτονομία κάπου 420km. Για το ίδιο μοντέλο αρκούν 20 λεπτά για να πάρει αρκετό ρεύμα για 300χλμ, αρκεί ο φορτιστής να έχει ισχύ τουλάχιστον 250KW.

3 λεπτά πριν, sndev είπε

για εμενα μια χαρα στέκει.

Τότε δεν έχει νόημα να γράψω κάτι άλλο.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Doubt είπε

Τι θα γίνει ρε παιδιά; Θα πιαστείτε μαλλί με μαλλί σε λίγο;

Την όρεξη σας έχουμε;

Ο νικητής είναι ο….. καραφλός 

1 ώρα πριν, Thanar είπε

Ένα Tesla model 3 φορτίζει για 220χλμ μέσα σε 10' στους ταχυφορτιστές της εταιρείας.

Που ως γνωστό είναι παντού στην Ελλάδα…….. πραγματικά γελάνε και τα ηλεκτρόνια στα καλώδια….

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Thanar είπε

Το βίντεο που παραθέτω παραπάνω είναι από Έλληνα, στους Superchargers στον Ψαθόπυργο, πριν από αρκετό καιρό. Από τότε έχουν γίνει επιπλέον βελτιώσεις στα Tesla, και φορτίζουν 10-15% πιο γρήγορα.

Το τι ρεύμα φόρτισης μπορεί να δεχτεί στιγμιαία δεν λέει κάτι, αυτό που έχει σημασία είναι ο μέσος όρος από το 20 έως το 80%.

Επίσης και από διάφορα διαγράμματα αλλά και από το ev-database προκύπτει ότι το αμέσως επόμενο μοντέλο του m3 LR (01/2022 και μετά) φορτίζει ελαφρώς πιο αργά από τον προκάτοχο του, καθώς επίσης έχει και 5 χλμ μικρότερη αυτονομία.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Σίγουρα κάτι δεν έγραψες σωστά μια και τα βενζινοκίνητα δεν φορτίζουν σε ταχυφορτιστές :)

Το δικό μου βενζινοκίνητο πάντως που αισίως έχει κλείσει τα 22 έτη με 120χαω καταναλώνει σκάρτα 7l/100km, οπότε με τα 60 λίτρα ονομαστικής χωρητικότητας του ρεζερβουάρ έχει αυτονομία πάνω από 850 χλμ. Τα δικά σου βενζινοκίνητα δεν ξέρω τι ακριβώς είναι, αλλά για να έχουν μόλις 400 χλμ αυτονομίας με ταχύτητα 120km/h τότε αποτελούν την εξαίρεση, ο κανόνας είναι στα 700+ 

 Όσο για τα tesla αν πράγματι σε ενδιαφέρει να μάθεις θα βρεις στο ίντερνετ άπειρα διαγράμματα με καταναλώσεις σε σχέση με την ταχύτητα και την εξωτερική θερμοκρασία, όπως επίσης άπειρα βίντεο στο youtube. Ενδεικτικά το τελευταίο model 3 long range με σταθερή ταχύτητα 120km/h καταναλώνει κάπου 18KWh ανά 100 χλμ, συνεπώς οι 75KWh μπαταρίας του δίνουν αυτονομία κάπου 420km. Για το ίδιο μοντέλο αρκούν 20 λεπτά για να πάρει αρκετό ρεύμα για 300χλμ, αρκεί ο φορτιστής να έχει ισχύ τουλάχιστον 250KW.

Τότε δεν έχει νόημα να γράψω κάτι άλλο.

Όπως έγραψα και στο αρχικό, θα κάνω την διευκρίνηση ότι η στάση των 10 λεπτών άντε 20 λεπτών αφορά την φόρτιση για ένα ηλεκτρικό tesla πχ που θα προσθέσει μία αυτονομία ας πούμε χοντρικά 150χλμ (ίσως είναι παραπάνω).

Τα δικά μου βενζινοκίνητα είναι 1.300 κυβικά το ένα μόνιμο τετρακίνητο με αεροδυναμική περιπτέρου, το 2ο κατ' επιλογή τετρακίνητο με αεροδυναμική περιπτέρου, το άλλο 1,5 cvt.

1 ώρα πριν, plasTOST είπε

Και να συμπληρώσω ότι και κάποιος που έχει αυτονομία με βενζινοκίνητο 400 χλμ και πηγαίνει με 120χλμ/ώρα σε ταξίδι δεν θα του είναι πρόβλημα αν χρειαστεί να σταματήσει 10 λεπτά να φουλάρει σε ταχυφορτιστή, αρκεί να δουλεύει βέβαια και ο φορτιστής.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Όπως έγραψα και στο αρχικό, θα κάνω την διευκρίνηση ότι η στάση των 10 λεπτών άντε 20 λεπτών αφορά την φόρτιση για ένα ηλεκτρικό tesla πχ που θα προσθέσει μία αυτονομία ας πούμε χοντρικά 150χλμ (ίσως είναι παραπάνω).

Το θέμα είναι πως στην ταχυφόρτιση κανένα BEV δεν τραβάει το ίδιο ρεύμα από την αρχή έως το τέλος, δες το διάγραμμα φόρτισης παρακάτω:

How Fast Does A 2021 Tesla Model 3 Charge? We Find Out

 

11 λεπτά πριν, plasTOST είπε
1 ώρα πριν, plasTOST είπε

Και να συμπληρώσω ότι και κάποιος που έχει αυτονομία με βενζινοκίνητο 400 χλμ και πηγαίνει με 120χλμ/ώρα σε ταξίδι δεν θα του είναι πρόβλημα αν χρειαστεί να σταματήσει 10 λεπτά να φουλάρει σε ταχυφορτιστή, αρκεί να δουλεύει βέβαια και ο φορτιστής.

Αυτό συνεχίζει να με μπερδεύει, εφόσον κάποιος έχει βενζινοκίνητο πως θα καταφέρει να φουλάρει σε ταχυφορτιστή? Άσχετα αν ο ταχυφορτιστής δουλεύει ή όχι :)

  • Like 2
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το τι ρεύμα φόρτισης μπορεί να δεχτεί στιγμιαία δεν λέει κάτι, αυτό που έχει σημασία είναι ο μέσος όρος από το 20 έως το 80%.

Επίσης και από διάφορα διαγράμματα αλλά και από το ev-database προκύπτει ότι το αμέσως επόμενο μοντέλο του m3 LR (01/2022 και μετά) φορτίζει ελαφρώς πιο αργά από τον προκάτοχο του, καθώς επίσης έχει και 5 χλμ μικρότερη αυτονομία.

Δεν έγραψα για στιγμιαίες ταχύτητες. Στο βίντεο αναλύει πόσα χλμ φόρτισε μετά από 10 λεπτά, μετά από 20 λεπτά, μετά από 30 λεπτά κλπ. Δεν το είδες ακόμα να φανταστώ...

Όταν γράφω πως "έγινε πιο γρήγορο", δεν αναφέρομαι στο "επόμενο μοντέλο", αλλά στο ΙΔΙΟ μοντέλο μετά από αναβάθμιση στο software. Τα οχήματα της Tesla, αναβαθμίζονται κάθε τόσο over-the-air, αλλάζοντας πολύ βασικά χαρακτηριστικά τους, μεταξύ των οποίων η ταχύτητα φόρτισης, η ιπποδύναμη κλπ.

44 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Όπως έγραψα και στο αρχικό, θα κάνω την διευκρίνηση ότι η στάση των 10 λεπτών άντε 20 λεπτών αφορά την φόρτιση για ένα ηλεκτρικό tesla πχ που θα προσθέσει μία αυτονομία ας πούμε χοντρικά 150χλμ

Σε 10' ένα Tesla model 3 παίρνει 220χλμ εμβέλειας.
Σε 20' ένα Tesla model 3 παίρνει 330χλμ εμβέλειας.

Περισσότερες πληροφορίες στο βίντεο που παραθέτω παραπάνω.

  • Like 1

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...