Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Thanar είπε

Ναι, έχεις δίκιο για την παρατήρηση, έπρεπε να γράψω ότι στην επαρχία "πολλοί έχουν parking", ενώ "είναι εφικτό να τοποθετηθούν Φ/Β στέγης".

Ε ναι, γιατί ως γνωστόν εδώ στην Πάτρα που είμαι εγώ (επαρχία θεωρείται) είναι εφικτό για κάθε νοικοκυριό να τοποθετήσει Φ/Β στέγης!

Είμαι στην Πάτρα. Τι μπορώ να κάνω; Τι μπορώ να δω; | oloimazi.gr

Να σαι καλά ρε Θάνο που μας κάνεις και γελάμε με τα μαργαριτάρια σου.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

στα ταξίδια αυτά τα "αρνητικά" των BEV γίνονται τεράστια προβλήματα, αν δεν υπάρχουν ταχυφορτιστές θα πρέπει να ταξιδεύεις με 90χαω για να έχει μια σχετικά αξιοπρεπή αυτονομία, αλλά και ταχυφορτιστές να υπάρχουν παντού δε θα μπορείς να ταξιδεύεις με πάνω από 110χαω γιατί θα χάσεις περισσότερο χρόνο σε φορτίσεις από όσο θα κερδίσεις με τη μεγαλύτερη ταχύτητα ταξιδιού

Αυτό το "τεράστιο πρόβλημα" υπάρχει μόνο για κάποιον που ΔΕΝ έχει BEV... Μόλις πάρεις BEV, θα δεις πως δεν υφίσταται πλέον. Είτε γιατί τέτοιο ταξίδι θα κάνεις 1-2 φορές το μήνα, είτε γιατί είναι απολύτως λογικό να σταματάς κάθε 300χλμ για 10 λεπτά.

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Thanar είπε

Αυτό το "τεράστιο πρόβλημα" υπάρχει μόνο για κάποιον που ΔΕΝ έχει BEV... Μόλις πάρεις BEV, θα δεις πως δεν υφίσταται πλέον. Είτε γιατί τέτοιο ταξίδι θα κάνεις 1-2 φορές το μήνα, είτε γιατί είναι απολύτως λογικό να σταματάς κάθε 300χλμ για 10 λεπτά.

Και να συμπληρώσω ότι και κάποιος που έχει αυτονομία με βενζινοκίνητο 400 χλμ και πηγαίνει με 120χλμ/ώρα σε ταξίδι δεν θα του είναι πρόβλημα αν χρειαστεί να σταματήσει 10 λεπτά να φουλάρει σε ταχυφορτιστή, αρκεί να δουλεύει βέβαια και ο φορτιστής.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

γιατί ως γνωστόν εδώ στην Πάτρα που είμαι εγώ (επαρχία θεωρείται) είναι εφικτό για κάθε νοικοκυριό να τοποθετήσει Φ/Β στέγης!

Το τι "θεωρείται επαρχία" είναι γλωσσολογικό θέμα. Φαντάζομαι καταλαβαίνουμε για τι πράγμα μιλάω: Για τα λιγότερο πυκνοκατοικημένα τμήματα του αστικού ιστού. Για τις "περιαστικές" περιοχές. Ακόμη και στην Αττική. Δηλαδή, ότι δεν περιλαμβάνει φουλ κόκκινο χρώμα στο γράφημα που παραθέτω (περιοδικό "αειχώρος", τεύχος 29, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας):

97999210_ScreenShot2022-08-08at13_34_46.png.1e4557af6c7f0b81a5e2c5185fc1fa92.png

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Thanar είπε

Αυτό το "τεράστιο πρόβλημα" υπάρχει μόνο για κάποιον που ΔΕΝ έχει BEV... Μόλις πάρεις BEV, θα δεις πως δεν υφίσταται πλέον. Είτε γιατί τέτοιο ταξίδι θα κάνεις 1-2 φορές το μήνα, είτε γιατί είναι απολύτως λογικό να σταματάς κάθε 300χλμ για 10 λεπτά.

... είπε αυτός που έχει ηλεκτρικό του οποίου η πραγματική αυτονομία φτάνει δεν φτάνει τα 150km...

Ok, μας έπεισες.

  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

...είπε αυτός που έχει ηλεκτρικό του οποίου η πραγματική αυτονομία φτάνει δεν φτάνει τα 150km...

εδώ δεν έχω πρόβλημα με τα 150χλμ αυτονομία, θα είχα με τα 300χλμ;

  • Like 3
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Doubt είπε

Τι θα γίνει ρε παιδιά; Θα πιαστείτε μαλλί με μαλλί σε λίγο;

Την όρεξη σας έχουμε;

Αν δεν αρέσει μπορείς να παρακολουθήσεις κάποιο άλλο thread. Δεν είναι υποχρεωτικό.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Και να συμπληρώσω ότι και κάποιος που έχει αυτονομία με βενζινοκίνητο 400 χλμ και πηγαίνει με 120χλμ/ώρα σε ταξίδι δεν θα του είναι πρόβλημα αν χρειαστεί να σταματήσει 10 λεπτά να φουλάρει σε ταχυφορτιστή, αρκεί να δουλεύει βέβαια και ο φορτιστής.

Μάλλον ηλεκτροκίνητο ήθελες να γράψεις...

Πάντως είναι ελάχιστα τα ηλεκτροκίνητα που καταφέρνουν με ταχύτητα 120χαω να διανύσουν 400χλμ χωρίς φόρτιση, και από αυτά σίγουρα κανένα δεν μπορεί να αναπληρώσει το χαμένο ρεύμα σε 10 λεπτά.

Εκτός και αν όντως ήθελες να γράψεις βενζινοκίνητο, αλλά αυτά με τέτοια ταχύτητα έχουν πραγματική αυτονομία πάνω από 700χλμ, ανεφοδιάζονται σε αντλία βενζίνης, και χρειάζονται πολύ λιγότερο από 10 λεπτά για να φουλάρουν.

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τι ακριβώς εννοείς όταν λες "βάζοντας τα κάτω ακόμα κ με την υπάρχουσα τεχνολογία"? Δηλαδή πως αλλιώς θα μπορούσε κάποιος να τα βάλει κάτω αφού αποκομίσει εντυπώσεις οδηγώντας ένα BEV σήμερα? Με δεδομένα κάποιας τεχνολογίας του μέλλοντος ίσως?

το γυρνάς σε ειρωνεία και κακώς γτ δε σε έχω αντιμετωπίσει έτσι. εκτός αν με θεωρείς τόσο καραγκιόζη που θα πω σε κάποιον να συγκρίνει με κατι που θα πρέπει να μυρίσει τα νύχια του. θα αρχίσουμε πάλι τα δες τι έγραψε κ τι απάντησε κ δεν έχω διάθεση για προσωπική αντιπαράθεση. 

ο άνθρωπος μίλησε για ωρίμανση κ το μέλλον κτλ και η απάντηση μου είναι οτι θεωρώ κατα τη γνώμη ΜΟΥ (που μπορεί εσύ να έχεις τις διαφωνίες σου και δικαίωμα σου ) οτι και με την υπάρχουσα τεχνολογία αν βάλει κάτω τα θετικα κ τα αρνητικά που του προσφέρει το σήμερα μπορεί να αναθεωρήσει για τη προτεραιότητα των αρνητικών όπως τα έχει κατανεμημένα στο μυαλό του και οχι για να κάνει σύγκριση με το μέλλον. τουλάχιστον αυτό εννοούσα. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Πάντως είναι ελάχιστα τα ηλεκτροκίνητα που καταφέρνουν με ταχύτητα 120χαω να διανύσουν 400χλμ χωρίς φόρτιση, και από αυτά σίγουρα κανένα δεν μπορεί να αναπληρώσει το χαμένο ρεύμα σε 10 λεπτά.

Ένα Tesla model 3 φορτίζει για 220χλμ μέσα σε 10' στους ταχυφορτιστές της εταιρείας.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Thanar είπε

Ένα Tesla model 3 φορτίζει για 220χλμ μέσα σε 10' στους ταχυφορτιστές της εταιρείας.

αυτό είναι φτηνιάρικο , δε μας απασχολούν τέτοια μοντέλα του κιλού ....όπως και οι εκατοντάδες ταχυφορτιστές της γειτονιάς  .....

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μάλλον ηλεκτροκίνητο ήθελες να γράψεις...

Πάντως είναι ελάχιστα τα ηλεκτροκίνητα που καταφέρνουν με ταχύτητα 120χαω να διανύσουν 400χλμ χωρίς φόρτιση, και από αυτά σίγουρα κανένα δεν μπορεί να αναπληρώσει το χαμένο ρεύμα σε 10 λεπτά.

Εκτός και αν όντως ήθελες να γράψεις βενζινοκίνητο, αλλά αυτά με τέτοια ταχύτητα έχουν πραγματική αυτονομία πάνω από 700χλμ, ανεφοδιάζονται σε αντλία βενζίνης, και χρειάζονται πολύ λιγότερο από 10 λεπτά για να φουλάρουν.

Όπως έγραψα βενζινοκίνητο. Το ηλεκτρικό πχ για Tesla που κοιτάω θέλει 20 λεπτά να φορτίσει για κοντά στα 300χλμ ας πούμε? Αν κάποιος είναι κάτοχος θα ήταν ενδιαφέρον να μας καταγράψει με στοιχεία τις αυτονομίες βγάζει με τέτοιες ταχύτητες.
Τα δικά μου μικρά βενζινοκίνητα δυστυχώς έχουν μικρή αυτονομία οπότε έχω συνηθίσει σε τέτοιες συνθήκες :)

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Αν κάποιος είναι κάτοχος θα ήταν ενδιαφέρον να μας καταγράψει με στοιχεία τις αυτονομίες βγάζει με τέτοιες ταχύτητες.

Το Tesla model 3 (της εταιρείας που είναι στα πρόθυρα της χρεοκοπίας, όπως λένε παραπάνω οι χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι) φορτίζει σε 10' για 220χλμ και σε 20' για 330χλμ στους ταχυφορτιστές της εταιρείας.
 

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...