Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ πάντως υποστηρίζω θερμά την ηλεκτροκίνηση και είναι χωρίς αμφιβολία το μέλλον των μετακινήσεων αλλά εκτός από το κόστος, το οποίο πλέον δεν είναι και τόσο μεγάλο πρόβλημα, το μεγαλύτερο θέμα είναι η αυτονομία, απλά. Και εν συνεπεία ο χρόνος που απαιτείται για την πλήρη φόρτιση. Μόλις ωριμάσει αρκετά η τεχνολογία και γίνει προσιτή για τον μέσο καταναλωτή θα τσιμπήσω.

  • Απαντ. 5,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Losraio είπε

Εγώ πάντως υποστηρίζω θερμά την ηλεκτροκίνηση και είναι χωρίς αμφιβολία το μέλλον των μετακινήσεων αλλά εκτός από το κόστος, το οποίο πλέον δεν είναι και τόσο μεγάλο πρόβλημα, το μεγαλύτερο θέμα είναι η αυτονομία, απλά. Και εν συνεπεία ο χρόνος που απαιτείται για την πλήρη φόρτιση. Μόλις ωριμάσει αρκετά η τεχνολογία και γίνει προσιτή για τον μέσο καταναλωτή θα τσιμπήσω.

έχεις μπει στη διαδικασία να  οδηγήσεις ηλεκτρικό ?

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, sndev είπε

έχεις μπει στη διαδικασία να  οδηγήσεις ηλεκτρικό ?

Όχι, γιατί το λες;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, sndev είπε

Μέχρι να έρθει ο φόρος μπορουμε να συνεχίζουμε να το αναλύουμε πληρώνοντας τους υφιστάμενους, σωστά; 

Μέχρι να έρθει ο Χειμώνας του 2022-23 μπορείς ανετότατα να συνεχίσεις να αναλύεις ο,τι θες και να πληρώνεις ο,τι θες.Απο εκεί και μετά ενδεχομένως να αρχίζεις να αναλύεις και το ενδεχόμενο της στάσης πληρωμών προς τους υφιστάμενους

2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

και οταν ερθει ο φορος ολοι εδω θα πέσουν απ τα συννεφα

 

Δεν χρειάζεται να έρθει ο φόρος για να πέσουν απο τα σύννεφα.Ο Χειμώνας του 2022-23 θα δώσει πολλές ελεύθερες πτώσεις απο τα σύννεφα και ακόμη περισσότερες απο το redbull stratos στα 120.000 πόδια.Να προμηθευτείς μαντήλια γιατί θα πέσει πολύ κλάμα και θα γίνουν περιζήτητα.Η καλοκαιρινή ραστώνη ανέκαθεν δημιουργούσε ψευδαισθήσεις ευτυχίας,ανέκαθεν δημιουργούσε κλίμα ψυχικής ευφορίας

Επεξ/σία από AKATADIOKTOS
  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, AKATADIOKTOS είπε

Μέχρι να έρθει ο Χειμώνας του 2022-23 μπορείς ανετότατα να συνεχίσεις να αναλύεις ο,τι θες και να πληρώνεις ο,τι θες.Απο εκεί και μετά ενδεχομένως να αρχίζεις να αναλύεις και το ενδεχόμενο της στάσης πληρωμών προς τους υφιστάμενους

οπότε αν το 2023 δε πληρώσω το σήμα κάνοντάς στάση πληρωμών δε θα μου έρθει πρόστιμο στη φορολογική το διπλάσιο

Η ας πούμε οταν βάζω βενζίνη θα του λεω όπα κάτσε τώρα που μπήκε στο ρεζερβουάρ δε θα σου δώσω την αναλογία φορολογίας  που πάει στο κράτος επειδή κάνω σταση πληρωμών ? φαση δε πληρώνω στα διόδια που βλέπαμε  ?

Με τη λογική σου τι με κανει το 2027 που θα μπει ο αντίστοιχος φόρος στα ηλεκτρικά να μη το πληρώσω σαν επαναστάτης 

εκτός αν εννοείς κατι άλλο και εχω καταλάβει εγώ λάθος.

το 2027 τυχαίο, οπως οι γενικότητες κ "σκεψεις" που μιλάει το άρθρο για 3τες χώρες η μια σε ελβετικά φράγκα κ η άλλη σε λίρες btw 

Να διευκρινίσω οτι εννοείτε πιστεύω οτι κάποια στιγμη θα γίνει, αυτό που λεω σε εσάς που το αναφέρετε έχετε αναλογιστεί οτι και τωρα πληρώνετε ουτως η άλλος?  οταν θα μπει στα ηλεκτρικά πιστευτε θα καταργηθεί στα υπόλοιπα η μηπως θα νε ακόμα περισσοτερο? αλλά οχι μπαινει φορος στα ηλεκτρικα.. δε θα πάρω και ας μπορώ.. η δε μπορώ μήπως και κρύβομαι πίσω απο το δάχτυλο μου ? 

36 λεπτά πριν, Losraio είπε

Όχι, γιατί το λες;

θεωρω οτι οδηγώντας για πανω απο 1 2 μέρες ηλεκτρικό βάζοντας τα κάτω συνδυαστικά με εμπειρία χρήσης   θα αλλάξεις προτεραιότητά των αρνητικών όπως τα έχεις στο μυαλό σου, ακόμα κ με την υπάρχουσα τεχνολογία γιαυτό κ μόνο ρωτάω. Στην πλειονότητά των περιπτώσεων ειναι θεμα νοοτροπίας "φουλαρισματος". Εκτός αν κάνεις πανω απο 100 κμ τη μερα και δεν έχεις δικο σου πάρκινγκ για φόρτιση. Πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα βρίσκω τη δική σου φόρτιση ενώ κοιμάσαι πάρα ποσα κμ σου δίνει με τη μια απο  0-100%. 

Δεν πιστεύω οτι θα αλλαξει δραματικά η "τεχνολογία" ούτε οτι θα γίνουν πιο προσιτά. Βασικά αν γίνει κάτι και βγαίνουν πιο οικονομικά το πιο πιθανόν να ειναι με σαπακια μπαταρίες κ εκεί θα νε όντος πετάμενα λεφτά

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, sndev είπε

Με τη λογική σου τι με κανει το 2027 που θα μπει ο αντίστοιχος φόρος στα ηλεκτρικά να μη το πληρώσω σαν επαναστάτης

Σε παρακαλώ πολύ,το μέλλον να το κοιτάς δια γυμνού οφθαλμού και όχι με τηλεσκόπιο.Το 2027,το 2030,το 2035 είναι έτη φωτός μακριά απο το σήμερα.Ο γυμνός σου οφθαλμός φτάνει μέχρι τον Σεπτέμβρη-Οκτώβρη του 2022.Απο εκεί και πέρα πέφτει το μαύρο σκοτάδι και δεν μπορείς να δεις.Ο Χειμώνας του 2022-23 θα αποτελέσει ένα πολύ δυνατό crash-test σε πολλά επίπεδα.Άσε λοιπόν να έρθει ο Χειμώνας,άσε να δούμε τι ημέρες θα μας ξημερώσουν και αν η Άνοιξη του 2023 φέρει φτηνό ρεύμα,φέρει οικονομική ανάπτυξη,φέρει λύση στο πρόβλημα του πληθωρισμού και της ύφεσης,τότε βγες και κάνε όνειρα για το 2027.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, AKATADIOKTOS είπε

Σε παρακαλώ πολύ,το μέλλον να το κοιτάς δια γυμνού οφθαλμού και όχι με τηλεσκόπιο.Το 2027,το 2030,το 2035 είναι έτη φωτός μακριά απο το σήμερα.Ο γυμνός σου οφθαλμός φτάνει μέχρι τον Σεπτέμβρη-Οκτώβρη του 2022.Απο εκεί και πέρα πέφτει το μαύρο σκοτάδι και δεν μπορείς να δεις.Ο Χειμώνας του 2022-23 θα αποτελέσει ένα πολύ δυνατό crash-test σε πολλά επίπεδα.Άσε λοιπόν να έρθει ο Χειμώνας,άσε να δούμε τι ημέρες θα μας ξημερώσουν και αν η Άνοιξη του 2023 φέρει φτηνό ρεύμα,φέρει οικονομική ανάπτυξη,φέρει λύση στο πρόβλημα του πληθωρισμού και της ύφεσης,τότε βγες και κάνε όνειρα για το 2027.

Έχεις μιλήσει για διάλυση ΕΕ, πιθανότητα  πυρινικων  από Ρωσία αν δε τα καταφέρει μέχρι Νοεμβρίο και άλλα ωραία δυσάρεστα στο δίπλα νήμα αυτοκίνησης.  Δεν είναι ότι δε μαρεσουν η δε τα πιστευω  ίσα ίσα τους δίνω κάποιες πιθανότητες απλά θεωρώ τα πράγματα πολυσύνθετα κ εσύ πιάνεις μόνιμα την απαισιόδοξη πλευρά έχοντας πληροφορίες που σου έχουν αφήσει να μάθεις , αν με νοεις. Δε θα το αναλύσω περετερο δεν είναι η θέση μου άλλωστε ,πόσο μάλλον ο χώρος ,αλλά θα σου πω ότι αν ζεις στο φόβο "μήπως και" τότε δε ζεις. Δεν έχει να κάνει με την ηλεκτροκίνηση την πετρελεοκινηση έχει να κάνει με την ίδια τη ζωή και πώς την αντιλαμβάνεται ο καθένας μας.  

Καλή συνέχεια 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, sndev είπε

Καλή συνέχεια 

Πήγαινε και πιάσε όλους τους οικονομικούς-γεωστρατηγικους-γεωπολιτικούς αναλυτές της χώρας και ζήτα τους την γνώμη για την προοπτική της ηλεκτροκίνησης.Αν σου πούνε αυτά που θέλει το αυτί σου να ακούσει,τότε άσε εμένα να ζω με τον φόβο και με τα  ψυχοφάρμακα και εσύ συνέχισε να κάνεις όνειρα για το μέλλον.Καλή συνέχεια και απο εμένα

Επεξ/σία από AKATADIOKTOS
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/8/2022 στις 2:22 ΜΜ, AKATADIOKTOS είπε

Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον ένας αλγόριθμος να σκανάρει όλα τα θέματα και όλα τα σχόλια του φόρουμ και να εντοπίσει τους users που προέβλεψαν το μέλλον και τους users που η νοησή τους ήταν για κλωτσιές

8 μήνες μετά (Αύγουστος 2022), διαφαίνεται πως πλησιάζοντας το 2030 θα έχουμε εντελώς ΤΣΑΜΠΑ ενέργεια.Ήδη έχει γεμίσει ο τόπος με φ/β στην στέγη και με virtual net metering,ο απλός κοσμάκης παράγει την δική του ενέργεια και δεν ανησυχεί για την τιμή της κιλοβατώρας που αυτή την στιγμή έχει πάρει τον ανήφορο χωρίς να ξέρει κανείς που θα σταματήσει και πότε θα αρχίσει τον κατήφορο

Βρε, βρε... καλώς τον νέο, με τις απαρχαιωμένες απόψεις...

Τι μου θύμισες τώρα φίλε... Τον Απρίλιο του 2019 έλεγα πως πρέπει να αγοράσετε μετοχές της Tesla, σε ένα παράλληλο thread εδώ στο insomnia... Ας δούμε τι έγινε από τότε, μια και μιλάμε για προβλέψεις:

862631406_ScreenShot2022-08-08at10_11_54.png.416ef6b40f8b8a88c0a0e1aefa2b786a.png

515972845_ScreenShot2022-08-08at10_17_02.png.c8a9eb50cfcdeae807b30f10d879ddc0.png

Να ενημερώσω πως σήμερα η τιμή της μετοχής είναι 20 (ΕΙΚΟΣΙ) φορές πάνω.
Προλαβαίνετε ακόμη. Θα ανέβει ΑΛΛΕΣ 20 φορές μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Όσον αφορά στην πρόβλεψη που έκανα για τις τιμές της ενέργειας, η πρόβλεψη αφορά το 2030. Θα πρέπει να περιμένετε μέχρι το 2030 για να δείτε αν θα επιβεβαιωθώ ή όχι.

Υ.Γ.: Είμαι από το μέλλον, αλλά το κρατάω κρυφό.

Στις 7/8/2022 στις 12:01 ΠΜ, definitio είπε

Τί σχέση έχει μια εταιρεία που έχει παράξει λειτουργικά πρωτότυπα, που έχουν δοκιμαστεί/οδηγηθεί από τρίτους, και που έχει συμφωνία με εταιρεία παραγωγής που κατασκευάζει για τη Mercedes, με τα σχέδια κ κλεμμένες εικόνες κ τις βλαχο-παπατζιές του Πανόπουλου, προσωπικά δεν το αντιλαμβάνομαι...

"Prototypes are easy, production is hard..." -Elon

18 ώρες πριν, evark είπε

με 10-12 ωρες ηλιοφάνειας και λαμβάνοντας υπόψη ότι η γωνία του ήλιου μεταβάλλεται, μπορούμε να πούμε ότι στο 12ωρο μπορείς να μαζέψεις 480 Χ 12 Χ 0,5 = 2,9Κwh

10-12 ώρες ηλιοφάνειας μέσα στην πόλη αμφιβάλω αν θα βρεις. Επομένως, το Sono είναι για την επαρχία. Που όλοι έχουμε parking και Φ/Β ούτως ή άλλως.

12 ώρες πριν, Losraio είπε

Εγώ πάντως υποστηρίζω θερμά την ηλεκτροκίνηση και είναι χωρίς αμφιβολία το μέλλον των μετακινήσεων αλλά εκτός από το κόστος, το οποίο πλέον δεν είναι και τόσο μεγάλο πρόβλημα, το μεγαλύτερο θέμα είναι η αυτονομία, απλά.

Πρόβλημα αυτονομίας ΔΕΝ υπάρχει. Αυτό που υπάρχει είναι πρόβλημα υποδομών. Όταν πήρα το LEAF των 130χλμ δεν μπορούσα να φτάσω ούτε καν Θεσσαλονίκη άνετα. Σήμερα πηγαινοέρχομαι Σιθωνία κάθε ΣΚ με 2 στάσεις των 10 λεπτών.

Επεξ/σία από Thanar
  • Like 3
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Thanar είπε

Βρε, βρε... καλώς τον νέο, με τις απαρχαιωμένες απόψεις...

Τι μου θύμισες τώρα φίλε... Τον Απρίλιο του 2019 έλεγα πως πρέπει να αγοράσετε μετοχές της Tesla, σε ένα παράλληλο thread εδώ στο insomnia... Ας δούμε τι έγινε από τότε, μια και μιλάμε για προβλέψεις:

862631406_ScreenShot2022-08-08at10_11_54.png.416ef6b40f8b8a88c0a0e1aefa2b786a.png

515972845_ScreenShot2022-08-08at10_17_02.png.c8a9eb50cfcdeae807b30f10d879ddc0.png

Να ενημερώσω πως σήμερα η τιμή της μετοχής είναι 20 (ΕΙΚΟΣΙ) φορές πάνω.
Προλαβαίνετε ακόμη. Θα ανέβει ΑΛΛΕΣ 20 φορές μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Όσον αφορά στην πρόβλεψη που έκανα για τις τιμές της ενέργειας, η πρόβλεψη αφορά το 2030. Θα πρέπει να περιμένετε μέχρι το 2030 για να δείτε αν θα επιβεβαιωθώ ή όχι.

Υ.Γ.: Είμαι από το μέλλον, αλλά το κρατάω κρυφό.

"Prototypes are easy, production is hard..." -Elon

10-12 ώρες ηλιοφάνειας μέσα στην πόλη αμφιβάλω αν θα βρεις. Επομένως, το Sono είναι για την επαρχία. Που όλοι έχουμε parking και Φ/Β ούτως ή άλλως.

Πρόβλημα αυτονομίας ΔΕΝ υπάρχει. Αυτό που υπάρχει είναι πρόβλημα υποδομών. Όταν πήρα το LEAF των 130χλμ δεν μπορούσα να φτάσω ούτε καν Θεσσαλονίκη άνετα. Σήμερα πηγαινοέρχομαι Σιθωνία κάθε ΣΚ με 2 στάσεις των 10 λεπτών.

Με τόσα ευρώ που έβγαλες μέσω τον επενδύσεων σου από τις προβλέψεις σου, ακόμα ασχολείστε με το forum……. Μήπως δεν εμπιστεύεστε τις προβλέψεις σας, τουτεστην λέτε και καμία μ…..α για να περάσει η ώρα.

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Thanar είπε

Βρε, βρε... καλώς τον νέο, με τις απαρχαιωμένες απόψεις...

Τι μου θύμισες τώρα φίλε... Τον Απρίλιο του 2019 έλεγα πως πρέπει να αγοράσετε μετοχές της Tesla, σε ένα παράλληλο thread εδώ στο insomnia... Ας δούμε τι έγινε από τότε, μια και μιλάμε για προβλέψεις:

862631406_ScreenShot2022-08-08at10_11_54.png.416ef6b40f8b8a88c0a0e1aefa2b786a.png

515972845_ScreenShot2022-08-08at10_17_02.png.c8a9eb50cfcdeae807b30f10d879ddc0.png

Να ενημερώσω πως σήμερα η τιμή της μετοχής είναι 20 (ΕΙΚΟΣΙ) φορές πάνω.
Προλαβαίνετε ακόμη. Θα ανέβει ΑΛΛΕΣ 20 φορές μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Όσον αφορά στην πρόβλεψη που έκανα για τις τιμές της ενέργειας, η πρόβλεψη αφορά το 2030. Θα πρέπει να περιμένετε μέχρι το 2030 για να δείτε αν θα επιβεβαιωθώ ή όχι.

Υ.Γ.: Είμαι από το μέλλον, αλλά το κρατάω κρυφό.

"Prototypes are easy, production is hard..." -Elon

10-12 ώρες ηλιοφάνειας μέσα στην πόλη αμφιβάλω αν θα βρεις. Επομένως, το Sono είναι για την επαρχία. Που όλοι έχουμε parking και Φ/Β ούτως ή άλλως.

Πρόβλημα αυτονομίας ΔΕΝ υπάρχει. Αυτό που υπάρχει είναι πρόβλημα υποδομών. Όταν πήρα το LEAF των 130χλμ δεν μπορούσα να φτάσω ούτε καν Θεσσαλονίκη άνετα. Σήμερα πηγαινοέρχομαι Σιθωνία κάθε ΣΚ με 2 στάσεις των 10 λεπτών.

Πολύ απόλυτος είσαι με αυτό! Δλδ κι εγώ έχω και πάρκινγκ και φωτοβολταϊκά και μάλλον δεν το ξέρω. Και μιλώντας μόνο για το μέρος που μένω (6.500 κάτοικοι), να σε ενημερώσω ότι μόνο τα μισά (μπορεί και λιγότερα) έχουν πάρκινγκ και ακόμα λιγότερα φωτοβολταϊκά. Όπως, επίσης, στο χωριό του πεθερού μου (300 κάτοικοι) σχεδόν όλοι έχουν πάρκινγκ, αλλά τα σπίτια που έχουν φωτοβολταϊκά είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού.

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, prototypegr είπε

Πολύ απόλυτος είσαι με αυτό! Δλδ κι εγώ έχω και πάρκινγκ και φωτοβολταϊκά και μάλλον δεν το ξέρω. Και μιλώντας μόνο για το μέρος που μένω (6.500 κάτοικοι), να σε ενημερώσω ότι μόνο τα μισά (μπορεί και λιγότερα) έχουν πάρκινγκ και ακόμα λιγότερα φωτοβολταϊκά. Όπως, επίσης, στο χωριό του πεθερού μου (300 κάτοικοι) σχεδόν όλοι έχουν πάρκινγκ, αλλά τα σπίτια που έχουν φωτοβολταϊκά είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού.

Ναι, έχεις δίκιο για την παρατήρηση, έπρεπε να γράψω ότι στην επαρχία "πολλοί έχουν parking", ενώ "είναι εφικτό να τοποθετηθούν Φ/Β στέγης".

9 λεπτά πριν, costas1973 είπε

Με τόσα ευρώ που έβγαλες μέσω τον επενδύσεων σου από τις προβλέψεις σου, ακόμα ασχολείστε με το forum…….

Για εσάς το κάνω, επειδή σας αγαπώ!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Thanar είπε

Προλαβαίνετε ακόμη. Θα ανέβει ΑΛΛΕΣ 20 φορές μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Όσον αφορά στην πρόβλεψη που έκανα για τις τιμές της ενέργειας, η πρόβλεψη αφορά το 2030. Θα πρέπει να περιμένετε μέχρι το 2030 για να δείτε αν θα επιβεβαιωθώ ή όχι.

Πάλι θα γελάμε μετά απο κανα εξάμηνο-δωδεκάμηνο με τις απόψεις σου.

23.06.2022
Έλον Μασκ: Η Tesla χάνει δισεκατομμύρια, πασχίζει να μην χρεοκοπήσει
https://www.tovima.gr/2022/06/23/science/elon-mask-i-tesla-xanei-disekatommyria-pasxizei-na-min-xreokopisei/

24/6/2022
Musk: «Η Tesla προσπαθεί να μην χρεοκοπήσει»
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Musk-H-Tesla-prospathei-na-mhn-xreokophsei_231801.asp

26 Ιουνίου, 2022
Η Tesla ίσως είναι ένα βήμα πριν τη χρεοκοπία
https://www.female-g.com/2022/06/26/είναι-η-tesla-ένα-βήμα-πριν-τη-χρεοκοπία/

30/06/2022
Στα πρόθυρα χρεωκοπίας η Tesla;
https://www.newsauto.gr/news/sta-prothira-chreokopias-i-tesla/

04 Ιουλίου 2022
Η ανοδική πορεία της Tesla, έλαβε τέλος
https://www.drive.gr/news/kosmos/i-anodiki-poreia-tis-tesla-elabe-telos

 

 

Επεξ/σία από AKATADIOKTOS
Δημοσ.
10 ώρες πριν, sndev είπε

θεωρω οτι οδηγώντας για πανω απο 1 2 μέρες ηλεκτρικό βάζοντας τα κάτω συνδυαστικά με εμπειρία χρήσης   θα αλλάξεις προτεραιότητά των αρνητικών όπως τα έχεις στο μυαλό σου, ακόμα κ με την υπάρχουσα τεχνολογία γιαυτό κ μόνο ρωτάω. Στην πλειονότητά των περιπτώσεων ειναι θεμα νοοτροπίας "φουλαρισματος". Εκτός αν κάνεις πανω απο 100 κμ τη μερα και δεν έχεις δικο σου πάρκινγκ για φόρτιση. Πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα βρίσκω τη δική σου φόρτιση ενώ κοιμάσαι πάρα ποσα κμ σου δίνει με τη μια απο  0-100%. 

Τι ακριβώς εννοείς όταν λες "βάζοντας τα κάτω ακόμα κ με την υπάρχουσα τεχνολογία"? Δηλαδή πως αλλιώς θα μπορούσε κάποιος να τα βάλει κάτω αφού αποκομίσει εντυπώσεις οδηγώντας ένα BEV σήμερα? Με δεδομένα κάποιας τεχνολογίας του μέλλοντος ίσως? :)

Ο μέσος Έλληνας οδηγός όντως δεν κάνει πάνω από 100χλμ την ημέρα, 41 κάνει (15.000/365), με τη διαφορά ότι δεν κάνει κάθε μέρα τα ίδια ακριβώς, τις καθημερινές κάνει λιγότερα και μερικές φορές το χρόνο κάνει κάποια ταξίδια. Ε στα ταξίδια αυτά τα "αρνητικά" των BEV γίνονται τεράστια προβλήματα, αν δεν υπάρχουν ταχυφορτιστές θα πρέπει να ταξιδεύεις με 90χαω για να έχει μια σχετικά αξιοπρεπή αυτονομία, αλλά και ταχυφορτιστές να υπάρχουν παντού δε θα μπορείς να ταξιδεύεις με πάνω από 110χαω γιατί θα χάσεις περισσότερο χρόνο σε φορτίσεις από όσο θα κερδίσεις με τη μεγαλύτερη ταχύτητα ταξιδιού.

Όσο για την ιδιόκτητη θέση στάθμευσης με δυνατότητα φόρτισης δεν είναι απαραίτητη μόνο στην περίπτωση που κάνεις πάνω από 100χλμ την ημέρα όπως λες, είναι απαραίτητη προϋπόθεση γιατί μόνο έτσι μπορείς να εκμεταλλευτείς το οικιακό τιμολόγιο νύχτας στη φόρτιση ώστε να έχεις σημαντική οικονομία στο κόστος κίνησης.

13 ώρες πριν, sndev είπε

Δεν πιστεύω οτι θα αλλαξει δραματικά η "τεχνολογία" ούτε οτι θα γίνουν πιο προσιτά. Βασικά αν γίνει κάτι και βγαίνουν πιο οικονομικά το πιο πιθανόν να ειναι με σαπακια μπαταρίες κ εκεί θα νε όντος πετάμενα λεφτά

Ούτε εγώ πιστεύω ότι θα αλλάξει δραματικά η τεχνολογία τους, ούτε ότι θα γίνουν πιο προσιτά, συμφωνούμε απόλυτα σε αυτό. ΑΝ ποτέ τα BEV γίνουν mainstream θα είναι μόνο και μόνο λόγω απαγόρευσης πώλησης θερμικών.

Επίσης κάποιο BEV με "σαπάκια μπαταρίες" ελάχιστη διαφορά θα κάνει στο τελικό κόστος, κάποτε που οι μπαταρίες κόστιζαν πάνω από 1.000€/KWh (δλδ σχεδόν 25.000€ η 24αρα του Leaf, που και πάλι σαπάκι ήταν) ίσως και να έκανε μεγάλη διαφορά, τώρα όμως που κοστίζουν κάπου 100€/KWh (δλδ κάπου 4.500€ η 45αρα του e-208) ελάχιστη διαφορά θα κάνει στο τελικό κόστος ενός ηλεκτρικού. 

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, AKATADIOKTOS είπε

Πάλι θα γελάμε μετά απο κανα εξάμηνο-δωδεκάμηνο με τις απόψεις σου.

Έτσι γελάγατε και τον Απρίλιο του 2019; Γιατί και τότε, ο τύπος τα ίδια έγραφε... Φάνηκε όμως ποιος είχε δίκιο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...