totalius Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 48 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Μην γράφεις ότι να ναι, τα ηλεκτρικά δεν έχουν τριπλάσια τιμή από τα θερμικά, επίσης η μπαταρία δεν είναι το μόνο που ανεβάζει τις τιμές τους. Τι αλλο ανεβαζει τις τιμες τους δλδ ; Κ μη μου πεις η εφαρμογη που βαζεις μπροστα απο το κινητό γιατι μπορω να ζησω κ χωρις αυτό αν ειναι να μου ανεβαζει τη τιμη στο Θεό
koulkos Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 25 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Καταρχήν δεν έχουν όλα τα αυτοκίνητα την ίδια απαξίωση στο χρόνο, κάποιες μάρκες όπως Audi έχουν υψηλή μεταπωλητική αξία ενώ κάποιες άλλες πέφτουν στα τάρταρα. Το 35% - όπως έγραψα και παραπάνω - αφορά τον μέσο όρο απαξίωσης στα 8 χρόνια, δεν ισχυρίστηκα κάπου πως τόσο ακριβώς απαξιώνονται όλα. Επίσης άλλο οι τιμές που ζητάνε στο car.gr και άλλο οι τιμές που μπορεί να πιάσει ένα αυτοκίνητο, όταν κάποιο βγαίνει προς πώληση στη σωστή τιμή δεν μένει καθόλου ενώ τα ακριβά μένουν για μήνες ή και παραπάνω προς πώληση. Επίσης μια και έφερες πως παράδειγμα την Audi να σου πω μια εμπειρία μου, συγγενής αγόρασε το 2018 ένα μεταχειρισμένο A4 1.8Τ του 2009 (163ps, S/W, 4x4) με μόλις 11.000€, το οποίο είχε πληρωθεί το 2009 στην αντιπροσωπεία κάπου 48.000€, μιλάμε για 77% κάτω από την αρχική του αξία! Επίσης το 35% του 30k δεν είναι 9k όπως έγραψες, είναι 10,5k. Και ναι, έχω υπόψιν σχετική έρευνα για αυτά που αναφέρω, για σχετικά φτηνά αυτοκίνητα σε βάθος 14ετίας, δεν τα έβγαλα από το μυαλό μου. http://www.carblogger.gr/2014/05/3.html Επομένως η "έρευνα" είναι απλά η αναζήτηση ενός blogger που έβαλε τυχαία 6 μάρκες, χωρίς να μας αναφέρει ιπποδύναμη και επίπεδο εξοπλισμού. Μετά μπήκε στο car.gr και έβγαλε ένα γράφημα στο excel. Μήλα με πορτοκάλια μυρίζει η σύγκριση. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι η έρευνα είναι του 2014 (και η παλαιότερη το 2011) δηλαδή στις χρονιές της χειρότερης οικονομικής κρίσης της χώρας τις τελευταίες δεκαετίες. Τότε που έδιναν τα αυτοκίνητα άρον άρον για να μην πληρώνουν τέλη, έκαναν ουρές στις εφορίες για παράδοση πινακίδων, είχαμε 600.000 έως 1.200.000 ανασφάλιστα οχήματα και έγιναν της μόδας τα μικρομεσαία γιατί είχαν προσιτό κόστος χρήσης. Και εγώ αγόρασα το 2015 A3 13ετιας με 3.800,00 από ιδιώτη. Αυτή τη στιγμή, αν μπεις στο car θα δεις ότι το Α3 του 2007 (για 1.6) ξεκινά από 5.100,00 (ένα αυτοκίνητο), η πρώτη σελίδα τελειώνει στις 7.000,00, στο τέλος της δεύτερης έχουμε πάει στα 8.700,00. Την τρίτη δεν την αναφέρω γιατί απαρτίζεται επί το πλείστον από look s3 ή έχουν περισσότερα hp. Συνεχίζοντας και εγώ στο μοτίβο του blogger, το Toyota Yaris 1.3 του 2011 που αναφέρει, αυτή τη στιγμή έχει μ.ο. στο car 6.600,00 (9 χρόνια μετά και αν δεν έκανα λάθος στα νούμερα). Αν αυτό είναι το 35% τότε το Yaris έπρεπε να κάνει καινούριο 18.857,00, πράγμα για το οποίο αμφιβάλλω. Όσον αφορά στο συγγενή σου, δεν αμφιβάλλω καθόλου, μόνο που μιλάμε για αμάξι 1.8 με ότι αυτό συνεπάγεται σε τέλη και λοιπά έξοδα. Όσο ανεβαίνουν τα κυβικά χρονολογίας έως το 2010 η αξία μειώνεται μη αναλογικά. Αν αύριο βγουν και πουν ότι τα τέλη κυκλοφορίας για τα 1.8 του 2009 εξισώνονται με αυτά των 1.4 τότε θα δούμε πόσα θα πουλιούνται και σε ποια τιμή. Επίσης, εσύ ο ίδιος ανέφερες πως οχήματα μεγαλύτερης αξίας θα έχουν μοιραία και μεγαλύτερη απαξίωση. Το 9k το έγραψα γιατί ανέφερα αμάξι αξίας 30k όταν εσύ ανέφερες πως στα ακριβότερα (από τις 20k) η απαξίωση είναι μεγαλύτερη. Ας δεχτούμε λοιπόν πως αυθαίρετα υπολόγισα την απαξίωση σε 30%, μόλις 5% παραπάνω για αξία 10k. Η δική μου "έρευνα" λοιπόν, σε συνθήκες ψιλόκανονικότητας, δεν δείχνουν τέτοια απομείωση αξίας στα αυτοκίνητα 8ετιας. Αν θέλεις μπορώ να κάνω ένα γράφημα, να το ανεβάσω σε ένα blog και μετά να με επικαλείσαι.
Joshua21 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 18 λεπτά πριν, totalius είπε Τι αλλο ανεβαζει τις τιμες τους δλδ ; Κ μη μου πεις η εφαρμογη που βαζεις μπροστα απο το κινητό γιατι μπορω να ζησω κ χωρις αυτό αν ειναι να μου ανεβαζει τη τιμη στο Θεό Τα έχω γράψει και σε προηγούμενο post σε αυτό το θέμα, εν συντομία τα συστήματα διαχείρισης ενέργειας, το σύστημα ψύξης της μπαταρίας και ο ενσωματωμένος φορτιστής. Αυτή τη στιγμή αυτά είναι που ανεβάζουν το κόστος κατασκευής ενός ηλεκτρικού και όχι τόσο η μπαταρία που η τιμή της έχει πέσει πάρα πολύ, όπως ξανάγραψα το 2010 ήταν περίπου 1.000usd/KWh ενώ τώρα έχει πέσει περίπου στα 140usd/KWh. 16 λεπτά πριν, koulkos είπε Επομένως η "έρευνα" είναι απλά η αναζήτηση ενός blogger που έβαλε τυχαία 6 μάρκες, χωρίς να μας αναφέρει ιπποδύναμη και επίπεδο εξοπλισμού. Μετά μπήκε στο car.gr και έβγαλε ένα γράφημα στο excel. Μήλα με πορτοκάλια μυρίζει η σύγκριση. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι η έρευνα είναι του 2014 (και η παλαιότερη το 2011) δηλαδή στις χρονιές της χειρότερης οικονομικής κρίσης της χώρας τις τελευταίες δεκαετίες. Τότε που έδιναν τα αυτοκίνητα άρον άρον για να μην πληρώνουν τέλη, έκαναν ουρές στις εφορίες για παράδοση πινακίδων, είχαμε 600.000 έως 1.200.000 ανασφάλιστα οχήματα και έγιναν της μόδας τα μικρομεσαία γιατί είχαν προσιτό κόστος χρήσης. Και εγώ αγόρασα το 2015 A3 13ετιας με 3.800,00 από ιδιώτη. Αυτή τη στιγμή, αν μπεις στο car θα δεις ότι το Α3 του 2007 (για 1.6) ξεκινά από 5.100,00 (ένα αυτοκίνητο), η πρώτη σελίδα τελειώνει στις 7.000,00, στο τέλος της δεύτερης έχουμε πάει στα 8.700,00. Την τρίτη δεν την αναφέρω γιατί απαρτίζεται επί το πλείστον από look s3 ή έχουν περισσότερα hp. Συνεχίζοντας και εγώ στο μοτίβο του blogger, το Toyota Yaris 1.3 του 2011 που αναφέρει, αυτή τη στιγμή έχει μ.ο. στο car 6.600,00 (9 χρόνια μετά και αν δεν έκανα λάθος στα νούμερα). Αν αυτό είναι το 35% τότε το Yaris έπρεπε να κάνει καινούριο 18.857,00, πράγμα για το οποίο αμφιβάλλω. Όσον αφορά στο συγγενή σου, δεν αμφιβάλλω καθόλου, μόνο που μιλάμε για αμάξι 1.8 με ότι αυτό συνεπάγεται σε τέλη και λοιπά έξοδα. Όσο ανεβαίνουν τα κυβικά χρονολογίας έως το 2010 η αξία μειώνεται μη αναλογικά. Αν αύριο βγουν και πουν ότι τα τέλη κυκλοφορίας για τα 1.8 του 2009 εξισώνονται με αυτά των 1.4 τότε θα δούμε πόσα θα πουλιούνται και σε ποια τιμή. Επίσης, εσύ ο ίδιος ανέφερες πως οχήματα μεγαλύτερης αξίας θα έχουν μοιραία και μεγαλύτερη απαξίωση. Το 9k το έγραψα γιατί ανέφερα αμάξι αξίας 30k όταν εσύ ανέφερες πως στα ακριβότερα (από τις 20k) η απαξίωση είναι μεγαλύτερη. Ας δεχτούμε λοιπόν πως αυθαίρετα υπολόγισα την απαξίωση σε 30%, μόλις 5% παραπάνω για αξία 10k. Η δική μου "έρευνα" λοιπόν, σε συνθήκες ψιλόκανονικότητας, δεν δείχνουν τέτοια απομείωση αξίας στα αυτοκίνητα 8ετιας. Αν θέλεις μπορώ να κάνω ένα γράφημα, να το ανεβάσω σε ένα blog και μετά να με επικαλείσαι. Ε ναι, δεν ισχυρίστηκα κάπου ότι την έρευνα την έκανε κάποια πιστοποιημένη εταιρεία όπως η iAD. Πάντως με μια μικρή αναζήτηση θα διαπιστώσεις ότι όλα τα site που ασχολούνται με αυτοκίνητα (και οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι αυτοκινήτου, όχι μόνο οι bloggers) πάνω κάτω τα ίδια ποσοστά δίνουν. Παραθέτω άλλο άρθρο από το traction που γράφει πως ειδικοί εμπειρογνώμονες εκτιμούν ότι ένα αυτοκίνητο τα 4-5 πρώτα χρόνια χάνει κάπου το 45-50% της αξίας του, και από κει και πέρα ως τη 12ετία χάνει 3,5 με 5% ετησίως: https://traction.gr/agora-metacheirismenou-ti-pragmatika-ischyei-me-tin-apaxiosi-tis-timis/ Ξέρω πως θα το αμφισβητήσεις και αυτό, για μένα πάντως έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από τη δική σου "έρευνα" που στην ουσία δεν είναι κάτι παραπάνω από μια ματιά στις τιμές που ζητάνε στο car.gr (που σίγουρα είναι υψηλότερες από τις τιμές που μπορούν να πιάσουν), και μάλιστα για το yaris που είναι το μοντέλο με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην Ελλάδα. Για να βγάλεις μέσο όρο θα πρέπει να λάβεις υπόψιν και τις τιμές των όχι και τόσο εμπορικών μοντέλων. Επίσης ναι, οι δύο έρευνες αυτές είναι του 2011 και του 2014, περίπου στην αρχή και στο μέσο της κρίσης, και το συμπέρασμα που βγαίνει συγκρίνοντας τις είναι ότι η κρίση ελάχιστα επηρέασε την απαξίωση των - φτηνών σχετικά - αυτοκινήτων. Επίσης πάρε μια απόφαση, η συγκεκριμένη έρευνα σου κάνει ή δεν σου κάνει? Να την λαμβάνεις υπόψιν μόνο όταν σε συμφέρει δεν γίνεται. Και σίγουρα κάπου κάνεις λάθος αν νομίζεις ότι έδιναν άρον άρον ή κατέθεταν τις πινακίδες των yaris 1.33 για να μην πληρώνουν τέλη. Από τα δίλιτρα και βάλε κατέθεταν πινακίδες, και μάλιστα σε όσα ήταν 15 ετών και πάνω που τα ετήσια τέλη άξιζαν περισσότερο από το ίδιο το αυτοκίνητο.
odys03 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2020 Ράντισμα ελιάς με ηλεκτροκίνηση; πωωω μιλάμε λίγο να τεμπελιάσει κάποιος στην ενημέρωση βγαίνει εκτός τεχνολόγιας σε χρόνο dt....
kostasgr78 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 Σιγά σιγά γίνεται δουλειά στα standards σε ασύρματη φόρτιση αυτοκινήτων. https://www.sae.org/site/news/2020/10/new-sae-wireless-charging-standard-is-ev-game-changer 2
LongTom Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2020 https://www.theguardian.com/environment/2020/oct/21/electric-cars-as-cheap-to-manufacture-as-regular-models-by-2024 Electric cars 'as cheap to manufacture' as regular models by 2024 Αναφορά σε κείμενο He added that the reduction in battery costs would also largely eliminate the financial case for hybrid electric vehicles, which combine a battery with a conventional engine. Αναφορά σε κείμενο The extra cost of manufacturing battery electric cars versus their fossil fuel equivalents will diminish to just $1,900 (£1,470) per car by 2022, and disappear completely by 2024, according to research by the investment bank UBS. The research is based on detailed analysis of batteries from the seven largest manufacturers. Πολύ σχετικό με ότι λέγαμε πριν κάποιες σελίδες για το κόστος το ηλεκτρικών και το πόσο θα πέσει το κόστος των μπαταριών στο (πολύ) άμεσο μέλλον. 1
gbras Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2020 3 ώρες πριν, korakios είπε Άρα περιμένουμε μέχρι 2024 Από θέμα κόστους αγοράς ναι κάπου εκεί θα έρθουν στην ίδια η χαμηλότερη τιμή με αντίστοιχα βενζινοκίνητα . Θα συνεχίσουν να υπολοιπονται σε αυτονομία αλλά η διαφορά θα έχει μικρύνει ενώ στα ακριβότερα μοντέλα θα είναι ίδια . Από εκεί και πέρα το μόνο πρόβλημα θα είναι για το πολύ κόσμο που θα φορτίζει .
korakios Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2020 4 λεπτά πριν, gbras είπε Από θέμα κόστους αγοράς ναι κάπου εκεί θα έρθουν στην ίδια η χαμηλότερη τιμή με αντίστοιχα βενζινοκίνητα . Θα συνεχίσουν να υπολοιπονται σε αυτονομία αλλά η διαφορά θα έχει μικρύνει ενώ στα ακριβότερα μοντέλα θα είναι ίδια . Από εκεί και πέρα το μόνο πρόβλημα θα είναι για το πολύ κόσμο που θα φορτίζει . Για μένα η αυτονομία είναι το μικρότερο πρόβλημα μιας και προορίζονται για 2ο αυτοκίνητο πόλης. Η εξωφρενική τιμή είναι το πρόβλημα. Η φόρτιση χωρίς γκαραζ είναι όντως πρόβλημα , ίσως να μπορεί να υπάρχει δυνατότητα φόρτισης στην εργασία κάποιου και πάλι είναι θέμα
kostasgr78 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2020 Σε ένα βαθμό, πιστεύω, ότι με την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα, θα ανακαλύψουμε ή θα θυμηθούμε τα πολεοδομικά εγκλήματα που έχουμε κάνει, τόσο και με την πυκνή κατοίκηση όσο και με την έλλειψη ορθά σχεδιασμένων πολυκατοικιών και επαγγελματικών κτιρίων.
haHa Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 4/11/2020 στις 11:22 ΜΜ, korakios είπε Για μένα η αυτονομία είναι το μικρότερο πρόβλημα μιας και προορίζονται για 2ο αυτοκίνητο πόλης. Η εξωφρενική τιμή είναι το πρόβλημα. Μεσα στην ανοιξει θα ερθει στην Ευρωπη το Dacia Spring EV, που ειναι μια χαρα για 2ο αυτοκινητο και η επισημη τιμη πυο ανακοινωθηκε στην Ουγγαρια ειναι 17.700€, χωρις επιδοτησεις. Με επιδοτησεις θα παιζει χαμηλοτερα, συν οτι εχει αισθητα μειωμενο κοστος χρησης(πολυ χαμηλοτερο κοστος μετακινησης/καυσιμου, χαμηλοτερα κοστη service, 0 τελη κυκλοφοριας κλπ) . https://www.drive.gr/news/nea-montela/episimo-neo-dacia-spring-prosito-ev-video Επεξ/σία 7 Νοεμβρίου 2020 από haHa
gbras Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, haHa είπε Μεσα στην ανοιξει θα ερθει στην Ευρωπη το Dacia Spring EV, που ειναι μια χαρα για 2ο αυτοκινητο και η επισημη τιμη πυο ανακοινωθηκε στην Ουγγαρια ειναι 17.700€, χωρις επιδοτησεις. Με επιδοτησεις θα παιζει χαμηλοτερα, συν οτι εχει αισθητα μειωμενο κοστος χρησης(πολυ χαμηλοτερο κοστος μετακινησης/καυσιμου, χαμηλοτερα κοστη service, 0 τελη κυκλοφοριας κλπ) . https://www.drive.gr/news/nea-montela/episimo-neo-dacia-spring-prosito-ev-video Πολυ αδυναμο μοτερ. Σχεδον το μισο απο ενα e-up! Συμπαθητικο παντως. Θα ηθελα να του κανω ενα τεστ drive να δω πως ειναι στο δρομο. Παντως η τιμη του εδω θα ειναι τοσο με την επιδοτηση. Σιγουρο αυτο.
haHa Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, gbras είπε Πολυ αδυναμο μοτερ. Σχεδον το μισο απο ενα e-up! Συμπαθητικο παντως. Θα ηθελα να του κανω ενα τεστ drive να δω πως ειναι στο δρομο. Παντως η τιμη του εδω θα ειναι τοσο με την επιδοτηση. Σιγουρο αυτο. Για δωσε λεπτομερειες! Εντωμεταξυ, ποσο ειναι η επιδοτηση τωρα στα ηλεκτρικα αυτοκινητα γιατι δεν γνωριζω;
gbras Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Μόλις τώρα, haHa είπε Για δωσε λεπτομερειες! Εντωμεταξυ, ποσο ειναι η επιδοτηση τωρα στα ηλεκτρικα αυτοκινητα γιατι δεν γνωριζω; Δεν εχω λεπτομερειες. Με τους δασμους που βαζουν εδω και το παραπανω ΦΠΑ θα ερθει παραπανω απο 17700. Η επιδοτηση ειναι 20% στην τιμη προ φορων και μεχρι το ποσο των 6000 για οχηματα μεχρι 30.000 ευρω. Και 1000 ακομα αν αποσυρεις καποιο οχημα.
haHa Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 13 λεπτά πριν, gbras είπε Δεν εχω λεπτομερειες. Με τους δασμους που βαζουν εδω και το παραπανω ΦΠΑ θα ερθει παραπανω απο 17700. Η επιδοτηση ειναι 20% στην τιμη προ φορων και μεχρι το ποσο των 6000 για οχηματα μεχρι 30.000 ευρω. Και 1000 ακομα αν αποσυρεις καποιο οχημα. Δεν εχουμε παραπανω ΦΠΑ απο την Ουγγαρια για την οποια παρεθεσα τιμη πιο πανω. Εχει 27% η Ουγγαρια. Για τους δασμους συμφωνω, θα εχει ενδιαφερον να δουμε ποσο κοστιζει ενα καινουριο μικρο αυτοκινητο ~15.000€ εδω και ποσο στην Ουγγαρια για να βγαλουμε ενα συμπερασμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα