NobodyRankXV Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα μάγκες , κατι vfm τώρα που τρέχει η επιδότηση σε σκουτερ παιζει ; ότι πιο οικονομικο και αξιολογο καθώς θα πρόκειται κυρίως για αποσταση δουλεια σπίτι σύνολο 10χλμ Θα ρώταγα και για μινι car μιας και είμαι κάτω των 29 και διακαούμε εξτρα - 1000 αλλα ξεφεύγει το κοστος μέχρι και για το αμι Επεξ/σία 5 Αυγούστου 2022 από NobodyRankXV
gpapadakis Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 Vfm δε θα το λεγα. Ειδικά τώρα που κουτσουρεψανε την επιδότηση (είχανε πει ότι θα την αυξήσουν στα 1300 και την αφήσανε στα 800€). Υπάρχει το yamaha neos, κάτι daytona, το seat mo και πολυ πιο πάνω το bmw ce04.
aromeo Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 1 ώρα πριν, NobodyRankXV είπε Καλησπέρα μάγκες , κατι vfm τώρα που τρέχει η επιδότηση σε σκουτερ παιζει ; ότι πιο οικονομικο και αξιολογο καθώς θα πρόκειται κυρίως για αποσταση δουλεια σπίτι σύνολο 10χλμ Θα ρώταγα και για μινι car μιας και είμαι κάτω των 29 και διακαούμε εξτρα - 1000 αλλα ξεφεύγει το κοστος μέχρι και για το αμι VFM για οικονομία -> παπί. Καίει αέρα, συντήρηση με κέρματα, μικρό κόστος αγοράς. Να δώσεις 4-5k για να κάνεις οικονομία δεν έχει νόημα. Επίσης εγώ προσωπικά δεν θα έδινα σε καμία των περιπτώσεων τόσα χρήματα για να πάρω ένα κουβαδάκι που έχει τελική στην καλύτερη 75-80χλμ. 3
Backpacker Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 Στις 2/7/2022 στις 7:15 ΜΜ, Joshua21 είπε Εγώ πάλι πιστεύω πως είναι εξαιρετικά απίθανο να μην γίνουν 1.000.000 κάποια στιγμή, το ζήτημα είναι το πότε θα γίνει αυτό, και η δική μου εκτίμηση λέει πως θα περάσουν τουλάχιστον 20 χρόνια. Και φυσικά μέσα σε αυτά τα 20 χρόνια σίγουρα θα έχουν φτιαχτεί οι υποδομές που χρειάζονται για να τα υποστηρίξουν. Για να φτάσουμε σε 20 χρονια περίπου το 1 μυριο ηλεκτρ. αυτοκινητα στην Ελλάδα θα πρέπει από το 2030 και μετά ΟΛΑ τα αμάξια που θα πωλούνται στην χώρα (100χιλ νέα πωλούνται περίπου κάθε χρονο) να είναΑΜΙΓΩΣ ηλεκτρικά. Σήμερα πωλούνται γύρω 8χιλ και μέσα σε αυτά είναι και τα plug in που καίνε και βενζινη. Αν εσύ πιστεύεις ότι σε 8 χρόνια από σημερα θα ξεκινησει κάτι τέτοιο τότε πάσο. Εφόσον μέχρι το 2035 (το μινιμουμ) θα πωλούνται κανονικα αμαξια με ΜΕΚ τότε πριν το 2050 δεν πιάνουμε με τίποτα τέτοιους αριθμούς. Χώρια οτι πιστεύω οτι μετά την οριστικη απαγορευση νεων αυτοκινητων με ΜΕΚ (σίγουρα θα παρει παραταση το θεμα στην ΕΕ και για μετά το 2035) τα μεταχειρισμένα αυτοκινητα με ΜΕΚ θα αποκτήσουν μεγαλύτερη αξία και θα πωλούνται ακριβα σαν μεταχειρισμένα γιατί πολυς κοσμος θα μένει εμμονικά σε αυτά για τους δικους του λογους.
Joshua21 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 29 λεπτά πριν, Backpacker είπε Για να φτάσουμε σε 20 χρονια περίπου το 1 μυριο ηλεκτρ. αυτοκινητα στην Ελλάδα θα πρέπει από το 2030 και μετά ΟΛΑ τα αμάξια που θα πωλούνται στην χώρα (100χιλ νέα πωλούνται περίπου κάθε χρονο) να είναΑΜΙΓΩΣ ηλεκτρικά. Μαθηματικά από τα lidl... Πρώτα από όλα σήμερα έχουμε 2022, άρα σε 20 χρόνια θα έχουμε 2042. Με δεδομένο το παραπάνω εφόσον από το 2030 και μετά ΟΛΑ τα αμάξια που θα ταξινομούνται στη χώρα (εφόσον οι ταξινομήσεις μείνουν στάσιμες στις 100k ετησίως, που δεν, ήδη το α εξάμηνο 2022 ήταν 54.800 παρόλες τις ελλείψεις) θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά, τότε στα μέσα του 2042 θα έχουν ταξινομηθεί περίπου 1.250.000 και όχι 1.000.000 όπως μπακαλίστικα υπολόγισες. Χώρια όσα θα έχουν ταξινομηθεί μέχρι και το 2029, σκέψου πως μόνο το Α εξάμηνο 2022 ταξινομήθηκαν 1.286 αμιγώς ηλεκτρικά, και όσο περνάει ο καιρός τόσο αυξάνονται εκθετικά οι ταξινομήσεις τους. 59 λεπτά πριν, Backpacker είπε Σήμερα πωλούνται γύρω 8χιλ και μέσα σε αυτά είναι και τα plug in που καίνε και βενζινη. Αν εσύ πιστεύεις ότι σε 8 χρόνια από σημερα θα ξεκινησει κάτι τέτοιο τότε πάσο. Εφόσον μέχρι το 2035 (το μινιμουμ) θα πωλούνται κανονικα αμαξια με ΜΕΚ τότε πριν το 2050 δεν πιάνουμε με τίποτα τέτοιους αριθμούς. Σου διέφυγε μια μικρή λεπτομέρεια, είχα γράψει πως εκτιμώ ότι για να γίνουν 1.000.000 θα περάσουν τουλάχιστον 20 χρόνια (δλδ μπορεί και παραπάνω), όχι ότι θα έχουν γίνει τόσα σε 20 χρόνια. Αυτό έγραψα πως πιστεύω, και όχι πως είμαι σίγουρος πως το 2030 θα σταματήσει η πώληση των θερμικών.
afelis Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 Μια μικρή λεπτομέρεια, σήμερα κυκλοφορούν στην Ελλάδα περίπου 5.000.000 αυτοκίνητα απο αυτά τα μισά και πλέον ειναι 10-15 + ετών που θα βρεθούν 1.000.000 Ελληνες να δώσουν 35.000 + ευρώ για ηλεκτρικά αυτοκίνητα; θα ξαναβγεί ο Αλέξης και θα εχει ο καθένας μας απο ενα λεφτόδενδρο;
Joshua21 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 5 λεπτά πριν, afelis είπε Μια μικρή λεπτομέρεια, σήμερα κυκλοφορούν στην Ελλάδα περίπου 5.000.000 αυτοκίνητα απο αυτά τα μισά και πλέον ειναι 10-15 + ετών που θα βρεθούν 1.000.000 Ελληνες να δώσουν 35.000 + ευρώ για ηλεκτρικά αυτοκίνητα; θα ξαναβγεί ο Αλέξης και θα εχει ο καθένας μας απο ενα λεφτόδενδρο; Τα ηλεκτρικά δεν ξεκινούν από 35k, οι τιμές των καινούργιων ξεκινούν λίγο πιο πάνω από τις 20k, και των μεταχειρισμένων από αρκετά πιο κάτω. Όσο για το που θα τα βρεθούν δεν καταλαβαίνω την ερώτηση, δεν χρειάζεται να βρεθεί κανένας, ήδη υπάρχουν μια και ήδη ταξινομούνται πάνω από 100k καινούργια οχήματα ανά έτος. Εφόσον κάποια στιγμή θα απαγορευτεί η πώληση των θερμικών, θέμα χρόνου είναι τα ηλεκτρικά να γίνουν 1.000.000. 2
afelis Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Όσο για το που θα τα βρεθούν δεν καταλαβαίνω την ερώτηση, δεν χρειάζεται να βρεθεί κανένας, ήδη υπάρχουν μια και ήδη ταξινομούνται πάνω από 100k καινούργια οχήματα ανά έτος. Εφόσον κάποια στιγμή θα απαγορευτεί η πώληση των θερμικών, θέμα χρόνου είναι τα ηλεκτρικά να γίνουν 1.000.000. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων το διάστημα Ιανουάριος - Απρίλιος 2022 εχουν φτάσει το αστρονομικο νούμερο τα 734 οχήματα κάνε τις πράξεις. https://www.carandmotor.gr/electric/agora/posa-ilektrika-ehoyn-polithei-stin-ellada Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2022 από afelis
Joshua21 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 7 λεπτά πριν, afelis είπε Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων το διάστημα Ιανουάριος - Απρίλιος 2022 εχουν φτάσει το αστρονομικο νούμερο τα 734 οχήματα κάνε τις πράξεις. https://www.carandmotor.gr/electric/agora/posa-ilektrika-ehoyn-polithei-stin-ellada Το ίδιο άρθρο λέει και για αύξηση 30% στις πωλήσεις τους σε σχέση με αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους, να το βάλω και αυτό στις πράξεις ή να το αφήσω απέξω μια και δεν βολεύει τον σκεπτικό σου? Επίσης το διάστημα Μάιος - Ιούνιος 2022 πουλήθηκαν 552 ηλεκτρικά, 276 ανά μήνα έναντι 183 ανά μήνα στο διάστημα Ιανουαρίου - Απριλίου 2022, με λίγα λόγια 50% περισσότερα, να το αφήσω εκτός και αυτό? Μήπως να αφήξω απέξω και την πρόθεση απαγόρευσης καινούργιων θερμικών αυτοκινήτων? 1
telis Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 Τα περισσότερα από τα ηλεκτρικά που πουλήθηκαν είναι για εταιρικά λίζινγκ λόγω των έξτρα κινήτρων που δίνουν. Συνεχίστε να πιστεύεται σε μονόκερους και ηλεκτρικες κοτσάνες για τα επόμενα χρόνια. Στο μεταξύ η Ευρώπη ετοιμάζεται για προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος τον ερχόμενο χειμώνα. Απορώ που ζουν μερικοί 5 1
Joshua21 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 5 λεπτά πριν, telis είπε Τα περισσότερα από τα ηλεκτρικά που πουλήθηκαν είναι για εταιρικά λίζινγκ λόγω των έξτρα κινήτρων που δίνουν. Ούτως ή άλλως η το 55% των καινούργιων οχημάτων που ταξινομούνται στην Ελλάδα εταιρικά είναι, φυσιολογικό είναι να ισχύει το ίδιο και για τα ηλεκτρικά, περίεργο θα μου φαινόταν μόνο αν ίσχυε κάτι διαφορετικό για αυτά. 1
afelis Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) Να πάρουμε το αισιόδοξο σενάριο για πωλήσεις 500 αυτοκινήτων τον μήνα; 6.000 τον χρόνο πόσα χρόνια θέλουμε να πιάσουμε το 1.000.000 τεμάχια; Υ.Σ. Αν είχα 30.000 ευρώ ευχαρίστως αγόραζα το Nissan leaf που είναι δοκιμασμένο αυτοκίνητο και όχι κουβαδάκι. Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2022 από afelis
Burgos Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 18 λεπτά πριν, afelis είπε Να πάρουμε το αισιόδοξο σενάριο για πωλήσεις 500 αυτοκινήτων τον μήνα; 6.000 τον χρόνο πόσα χρόνια θέλουμε να πιάσουμε το 1.000.000 τεμάχια; Υ.Σ. Αν είχα 30.000 ευρώ ευχαρίστως αγόραζα το Nissan leaf που είναι δοκιμασμένο αυτοκίνητο και όχι κουβαδάκι. Βγάζεις από την εξίσωση τον σημαντικότερο παράγοντα. Την πιθανή απαγόρευση των θερμικών σε 8 χρόνια και φυσικά τα συνεχώς αυξανόμενα νέα ηλεκτρικά μοντέλα. Πριν 5 χρόνια υπήρχαν 10 πχ και σήμερα υπάρχουν 50. Του χρόνου θα υπάρχουν 150. Περισσότερες επιλογές, περισσότερες πωλήσεις. ΥΓ: 30Κ για το Leaf είναι πάρα πάρα πάρα πολλά λεφτά. 1
gpapadakis Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 Οι πωλήσεις καθαρά ηλεκτρικών στην Ελλάδα τροφοδοτούνται από εταιρικά αυτοκίνητα. Οι Γερμανοί σε λίγο θα κόψουν τις επιδοτήσεις σε όλα και φυσικά και στα εταιρικά, οπότε και εμείς θα ακολουθήσουμε. Το ενεργειακό πρόβλημα έδωσε μια γερή σφαλιάρα στους πράσινους στη Γερμανία, οπότε όλο το πρόγραμμα απαγόρευσης των συμβατικων που έχει ξεκινήσει από τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα πάει πολύ παραπέρα ή στις καλένδες. Τα καθαρά ηλεκτρικά στην Ελλάδα δεν είναι ούτε 10% των πωλήσεων και αν κοπούν οι επιδοτήσεις θα πάνε ακόμη πιο κάτω, δεδομένης και της ύφεσης που είναι ήδη εδώ. 1 1
Joshua21 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2022 1 ώρα πριν, afelis είπε Να πάρουμε το αισιόδοξο σενάριο για πωλήσεις 500 αυτοκινήτων τον μήνα; 6.000 τον χρόνο πόσα χρόνια θέλουμε να πιάσουμε το 1.000.000 τεμάχια; Υ.Σ. Αν είχα 30.000 ευρώ ευχαρίστως αγόραζα το Nissan leaf που είναι δοκιμασμένο αυτοκίνητο και όχι κουβαδάκι. Όχι, να μην πάρουμε αυτό το σενάριο γιατί είναι εκτός πραγματικότητας, αισιόδοξο θα ήταν μόνο αν μιλούσαμε για το β εξάμηνο του 2022, για το επόμενο έτος μάλλον απαισιόδοξο είναι, πόσο μάλιστα για τα επόμενα έτη. Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών δεν είναι στάσιμες, συνεχώς αυξάνονται. Επίσης συνεχίζεις να αγνοείς το πιο σημαντικό, την πρόθεση απαγόρευσης πωλήσεων καινούργιων θερμικών αυτοκινήτων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα