Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Maurikycli είπε

Τώρα που βγάζουν τα λίντλ ηλεκτρικό αυτοκίνητο αρχίζει να γινεται πιο σοβαρή η προοπτική της ηλεκτροκίνησης!

Link?

Κάτι σαν αυτό

https://www.reuters.com/business/autos-transportation/chinas-nio-make-power-products-europe-its-first-overseas-plant-2022-08-01/

Δημοσ.
Στις 15/11/2021 στις 2:34 ΜΜ, Thanar είπε

Το ότι το 2030 θα γίνει σημαντική αύξηση στην τιμή του ρεύματος, από πού προκύπτει; Ίσα-ίσα, μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα υπάρχουν αρκετές ώρες μέσα στην ημέρα που η ενέργεια θα είναι εντελώς ΤΣΑΜΠΑ. Η κλιμάκωση των ΑΠΕ, σε συνδυασμό με την έλευση της αποθήκευσης και των έξυπνων δικτύων, εκεί θα οδηγήσουν νομοτελειακά!

Αλλά, ακόμη και να κάνω λάθος, και τελικά όντως να αυξηθεί η τιμή του ρεύματος, μπορείς πάντα να παράγεις τη δική σου ενέργεια. Είτε με φ/β στη στέγη, είτε με virtual net metering.

Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον ένας αλγόριθμος να σκανάρει όλα τα θέματα και όλα τα σχόλια του φόρουμ και να εντοπίσει τους users που προέβλεψαν το μέλλον και τους users που η νοησή τους ήταν για κλωτσιές

8 μήνες μετά (Αύγουστος 2022), διαφαίνεται πως πλησιάζοντας το 2030 θα έχουμε εντελώς ΤΣΑΜΠΑ ενέργεια.Ήδη έχει γεμίσει ο τόπος με φ/β στην στέγη και με virtual net metering,ο απλός κοσμάκης παράγει την δική του ενέργεια και δεν ανησυχεί για την τιμή της κιλοβατώρας που αυτή την στιγμή έχει πάρει τον ανήφορο χωρίς να ξέρει κανείς που θα σταματήσει και πότε θα αρχίσει τον κατήφορο

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, AKATADIOKTOS είπε

Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον ένας αλγόριθμος να σκανάρει όλα τα θέματα και όλα τα σχόλια του φόρουμ και να εντοπίσει τους users που προέβλεψαν το μέλλον και τους users που η νοησή τους ήταν για κλωτσιές

8 μήνες μετά (Αύγουστος 2022), διαφαίνεται πως πλησιάζοντας το 2030 θα έχουμε εντελώς ΤΣΑΜΠΑ ενέργεια.Ήδη έχει γεμίσει ο τόπος με φ/β στην στέγη και με virtual net metering,ο απλός κοσμάκης παράγει την δική του ενέργεια και δεν ανησυχεί για την τιμή της κιλοβατώρας που αυτή την στιγμή έχει πάρει τον ανήφορο χωρίς να ξέρει κανείς που θα σταματήσει και πότε θα αρχίσει τον κατήφορο

Ε ναι, γιατί ο απλός κοσμάκης ζει στο μικρό σπίτι στο λιβάδι και έχει χώρο για φ/β στη στέγη, έχει 8-10Κ στην άκρη για να τα βάλει και έχει και 30Κ για να αγοράσει μισό ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Έτσι ακριβώς είναι ο απλός κοσμάκης, όχι στοιβαγμένος σε πολυκατοικίες του 60 και του 70 ψάχνοντας καθημερινά τρία τέταρτα να παρκάρει την κορόλα του 2000 όταν γυρίζει από τη δουλειά που τον πληρώνει 700 το μήνα.

  • Like 8
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Αυτοί στην ομάδα "Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα" πάντως δεν βλέπω να γίνονται πιο σοβαροί, δες ένα μαργαριτάρι που γράφτηκε από διαχειριστή της:

έχουμε και εδώ μέλος που πρότεινε ηλεκτρικό για οικονομία και ενοικίαση πάρκινγκ για φόρτιση 😂

οι περισσότεροι εκεί είναι της δουλειάς με φ/β ,ηλεκτρολογία κτλ και ουσιαστικά είναι η νέα γενιά που περιμένει ,δεν υπάρχει αντικειμενικότητα

φυσικά respect σε όσους το αγόρασαν γιατί απλά τους αρέσει ηλεκτρικό (χωρίς μπαρουφολογίες οικονομίας)

4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

με 10000€ νομίζω στη Γερμανία (λόγω επιδότησης) οτι μπορείς να αγοράσεις το Dacia Spring , δε νομίζω να αξίζει , εκτός αν η τιμή του κουβά που αναφέρεται στο άρθρο είναι χωρίς επιδότηση (που δε νομίζω να υπάρχει περίπτωση)

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, korakios είπε

έχουμε και εδώ μέλος που πρότεινε ηλεκτρικό για οικονομία και ενοικίαση πάρκινγκ για φόρτιση 😂

Το ίδιο άτομο είναι :P

24 λεπτά πριν, korakios είπε

με 10000€ νομίζω στη Γερμανία (λόγω επιδότησης) οτι μπορείς να αγοράσεις το Dacia Spring , δε νομίζω να αξίζει , εκτός αν η τιμή του κουβά που αναφέρεται στο άρθρο είναι χωρίς επιδότηση (που δε νομίζω να υπάρχει περίπτωση)

Βασικά 11.200€ κοστίζει με την επιδότηση η βασική έκδοση του Spring στην Γερμανία (που και αυτό "κουβάς" είναι), και με μια γρήγορη ματιά αυτό του lidl έχει λίγο καλύτερα specs.

Τέσπα, το λινκ δεν το έδειξα γιατί νομίζω πως αξίζει, το έδειξα μόνο και μόνο επειδή το ζήτησε ο φίλος παραπάνω.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Burgos είπε

Ε ναι, γιατί ο απλός κοσμάκης ζει στο μικρό σπίτι στο λιβάδι και έχει χώρο για φ/β στη στέγη, έχει 8-10Κ στην άκρη για να τα βάλει

https://atticaenergycommunity.gr/

  • Like 2
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, gbras είπε

Ναι δε μου λέει κάτι. 43 μέλη σε μια περιοχή που ζουν 5,5 εκατομμύρια. Συνεχίζει ο απλός κοσμάκης να ζει στοιβαγμένος σε πολυκατοικίες που δεν έχει που να παρκάρει και με μισθούς που δεν μπορούν να διατεθούν για ακριβά μικρά αυτοκίνητα. Πάλι με την κορόλα του 2000 θα κυκλοφορεί.

Υπάρχει ένας περίεργος φανατισμός από τα φανμποιζ της ηλεκτροκίνησης σ'αυτό το τόπικ που κάνει τους υπόλοιπους να μην μπορούμε να συζητήσουμε σοβαρά.

Εγώ πχ άνετα θα άλλαζα το 2ο αυτοκίνητο της οικογένειας με ηλεκτρικό αν υπήρχε κάτι αντίστοιχο στην κατηγορία του θερμικού που θα αντικαταστήσω αλλά δεν μπορεί να γίνει σοβαρή συζήτηση εδώ για τα προβλήματα που έχουν τα EV. Όπως ειπώθηκε ήδη από τον Joshua και τον korakio ο ένας λέει πάρε ηλεκτρικό και νοίκιασε πάρκινγκ για οικονομία, ο άλλος λέει πως το ηλεκτρικό είναι ελευθερία, ο άλλος θεωρεί πως σε 5 χρόνια όλοι θα ζούμε σε ένα ουτοπικό περιβάλλον και θα παράγουμε μόνοι μας ρεύμα και ένα σωρό ακόμα στις 128 σελίδες του τόπικ που τα διαβάζεις και γελάς.

 

  • Like 9
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Burgos είπε

Ναι δε μου λέει κάτι. 43 μέλη σε μια περιοχή που ζουν 5,5 εκατομμύρια. Συνεχίζει ο απλός κοσμάκης να ζει στοιβαγμένος σε πολυκατοικίες που δεν έχει που να παρκάρει και με μισθούς που δεν μπορούν να διατεθούν για ακριβά μικρά αυτοκίνητα. Πάλι με την κορόλα του 2000 θα κυκλοφορεί.

Υπάρχει ένας περίεργος φανατισμός από τα φανμποιζ της ηλεκτροκίνησης σ'αυτό το τόπικ που κάνει τους υπόλοιπους να μην μπορούμε να συζητήσουμε σοβαρά.

Εγώ πχ άνετα θα άλλαζα το 2ο αυτοκίνητο της οικογένειας με ηλεκτρικό αν υπήρχε κάτι αντίστοιχο στην κατηγορία του θερμικού που θα αντικαταστήσω αλλά δεν μπορεί να γίνει σοβαρή συζήτηση εδώ για τα προβλήματα που έχουν τα EV. Όπως ειπώθηκε ήδη από τον Joshua και τον korakio ο ένας λέει πάρε ηλεκτρικό και νοίκιασε πάρκινγκ για οικονομία, ο άλλος λέει πως το ηλεκτρικό είναι ελευθερία, ο άλλος θεωρεί πως σε 5 χρόνια όλοι θα ζούμε σε ένα ουτοπικό περιβάλλον και θα παράγουμε μόνοι μας ρεύμα και ένα σωρό ακόμα στις 128 σελίδες του τόπικ που τα διαβάζεις και γελάς.

 

Ειναι απαντηση στο προβλημα του να εχεις δικα σου φωτοβολταικα, αυτο θα βοηθησει (πολυ) και το λογαριασμο ρευματος, ασχετα με το αν εχεις και ηλεκτρικο αυτοκινητο η οχι. Ειναι βεβαια εκτος θεματος οποτε ας μπει ως παρενθεση και μην γινει παραταιρω συζητηση επ αυτου. Οσο για τα ev για καποιους ειναι δυνατη η αποκτηση τους με τα αναλογα πλεονεκτηματα για αλλους λογω προυποθεσεων ειναι μια μελλοντικη προοπτικη. Ειναι τοσο απλα τα πραγματα.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Burgos είπε

Ναι δε μου λέει κάτι. 43 μέλη σε μια περιοχή που ζουν 5,5 εκατομμύρια. Συνεχίζει ο απλός κοσμάκης να ζει στοιβαγμένος σε πολυκατοικίες που δεν έχει που να παρκάρει και με μισθούς που δεν μπορούν να διατεθούν για ακριβά μικρά αυτοκίνητα. Πάλι με την κορόλα του 2000 θα κυκλοφορεί.

Υπάρχει ένας περίεργος φανατισμός από τα φανμποιζ της ηλεκτροκίνησης σ'αυτό το τόπικ που κάνει τους υπόλοιπους να μην μπορούμε να συζητήσουμε σοβαρά.

Εγώ πχ άνετα θα άλλαζα το 2ο αυτοκίνητο της οικογένειας με ηλεκτρικό αν υπήρχε κάτι αντίστοιχο στην κατηγορία του θερμικού που θα αντικαταστήσω αλλά δεν μπορεί να γίνει σοβαρή συζήτηση εδώ για τα προβλήματα που έχουν τα EV. Όπως ειπώθηκε ήδη από τον Joshua και τον korakio ο ένας λέει πάρε ηλεκτρικό και νοίκιασε πάρκινγκ για οικονομία, ο άλλος λέει πως το ηλεκτρικό είναι ελευθερία, ο άλλος θεωρεί πως σε 5 χρόνια όλοι θα ζούμε σε ένα ουτοπικό περιβάλλον και θα παράγουμε μόνοι μας ρεύμα και ένα σωρό ακόμα στις 128 σελίδες του τόπικ που τα διαβάζεις και γελάς.

 

Έιπαμε, ΑΝ έχεις μονοκατοικία, με θέση στάθμευσης, και φωτοβολταϊκά τότε συμφέρει να πάρεις ηλεκτρικό  αυτοκίνητο σήμερα.

ΑΝ όχι απλά περιμένεις ή ξεκινάς να επενδύεις πρώτα στα υπόλοιπα!

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, gpapadakis είπε

Δε μας εφταναν τα ηλεκτρικα, παιρνουν και οι ανεμογεννητριες φωτια τωρα :-)

 

EV-Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: τα βαπόρια στις Αζόρες και την Αδριατική κι ο νέος κίνδυνος, που απειλεί τους πάντες!
https://greeklignite.blogspot.com/2022/05/ev.html

Χανιώτης μηχατρονικός μηχανικός εξηγεί την «αχίλλειο πτέρνα» των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και… όχι μόνο!
https://flashnews.gr/post/518585/chaniotis-michatronikos-michanikos-exigei-tin-achilleio-pterna-ton-ilektrikon-aftokiniton-kai-ochi-mono/

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Έιπαμε, ΑΝ έχεις μονοκατοικία, με θέση στάθμευσης, και φωτοβολταϊκά τότε συμφέρει να πάρεις ηλεκτρικό  αυτοκίνητο σήμερα.

ΑΝ όχι απλά περιμένεις ή ξεκινάς να επενδύεις πρώτα στα υπόλοιπα!

Ας μην υπερβάλλουμε, τα φωτοβολταϊκά δεν είναι προϋπόθεση για να πάρεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ούτε το να έχεις μονοκατοικία, μόνο θέση στάθμευσης χρειάζεσαι με δυνατότητα φόρτισης.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ εχω την εξής απορία το μόνο πρόβλημα στο να αγοράσει κάποιος ηλεκτρικό αυτόκινητο δηλαδή ειναι να εχει θέση φόρτισης ή φωτοβολταικά, και οχι τα 30.000 ευρώ που κάνει ενα αξιοπρεπές ηλεκτρικό, και που με αυτά τα χρήματα περνάνε  χιλιάδες οικογένειες 3 χρόνια.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, afelis είπε

Εγώ εχω την εξής απορία το μόνο πρόβλημα στο να αγοράσει κάποιος ηλεκτρικό αυτόκινητο δηλαδή ειναι να εχει θέση φόρτισης ή φωτοβολταικά, και οχι τα 30.000 ευρώ που κάνει ενα αξιοπρεπές ηλεκτρικό, και που με αυτά τα χρήματα περνάνε  χιλιάδες οικογένειες 3 χρόνια.

Σύντομα το ίδιο ποσό θα κοστίζει και ενα καινούργιο αξιοπρεπές υβριδικό / θερμικό. Δεν ειναι εκεί το πρόβλημα. με τα ηλεκτρικά...

  • Like 2
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, afelis είπε

Εγώ εχω την εξής απορία το μόνο πρόβλημα στο να αγοράσει κάποιος ηλεκτρικό αυτόκινητο δηλαδή ειναι να εχει θέση φόρτισης ή φωτοβολταικά, και οχι τα 30.000 ευρώ που κάνει ενα αξιοπρεπές ηλεκτρικό, και που με αυτά τα χρήματα περνάνε  χιλιάδες οικογένειες 3 χρόνια.

32K κοστίζει ένα Mini. Για αξιοπρεπές οικογενειακό πρέπει να πας στα 40+.

 

  • Like 3

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...