Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ok, εσύ λες ότι δεν ισχύει, εγώ όμως ξέρω από πρώτο χέρι ότι ισχύει... και στην πλειοψηφία τους ΕΙΝΑΙ κάτοχοι ηλεκτρικών, έχουμε και εδώ τέτοιους, ευτυχώς ελάχιστους.

Και για να μην παρεξηγηθώ το τονίζω, δεν μιλάω για ιδιοκτήτες ηλεκτρικών, μιλάω για τους φανατισμένους με την ηλεκτροκίνηση.

 

οχι παρεξήγηση, μιλαω κάτοχους τεσλα συγκεκριμένα επειδη ανεφερες οτι παρουσιάζουν τα μ3 οπως τους συμφέρει 

φανατικούς με ηλεκτροκίνηση που ισως παρουσιαζουν τα tesla σαν wow ξερω κ γω κι αλλα τους φανατισμενους τους βρίσκεις παντού σαν τους vegan , σιγουρα ειναι ποιο υγιεινό να τρωω προκολο αλλα δε θέλω ρε παιδί μου. παντως ασχετος του τροπου που τα παρουσιάζουν δεν εχουν παντελώς αδικο σε κάποια πράγματα. ειναι θεμα επιλογων και καταστάσεων ανα περίπτωση θεωρω η ηλεκτροκίνηση , δε μπορείς να τσοβαλιασεις το συνολο επειδη βόλεψε εσένα  πχ 

32 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Κάνεις λάθος, ειδικά στις απλές ασφάλειες το μόνο που λάμβαναν υπόψιν κάποτε ήταν οι φορολογήσιμοι ίπποι, όμως εδώ και αρκετά χρόνια όχι μόνο λαμβάνουν υπόψιν την ιπποδύναμη, αλλά έχει γίνει από τα πιο σημαντικά στοιχεία που διαμορφώνουν το ασφάλιστρο, όπως ακριβώς ήταν στις περισσότερες χώρες του εξωτερικού εδώ και δεκαετίες.

Επίσης για τις απλές ασφάλειες η αξία του ασφαλιζόμενου οχήματος είναι αδιάφορη, και αυτό επειδή σε αυτές οι καλύψεις είναι αστική ευθύνη προς τρίτους.

συμφωνούμε, απλα εγω μιλουσα για μικτη 60 000 γιαυτο ρωτησα ποσο εχει ενα αντιστοιχο θερμικο οχημα η ασφαλεια στα 60 000. θα δεις οτι λεω κ εγω οτι στις απλές ασφάλειες εχει μικρες διάφορες.

32 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Πάντως αν όντως σε ενδιαφέρει είναι πανεύκολο να μάθεις, σε όλες σχεδόν τις ιντερνετικές ασφαλιστικές αν βάλεις όλα τα απαιτούμενα στοιχεία σου βγάζουν άμεσα το κόστος.

με ενδιεφερε οταν επρεπε να ασφαλισω και ειδα τα ιδια που ειπαμε πιο πανω

στις απλες ηλεκτρικα θερμικα ηταν πανω κατω παρομοιο κοστος.

στα ακριβα οχήματα στις μικτές ξεφευγε κ στις 2 περιπτώσεις. στα ηλεκτρικά μικτη ασφαλεια πετούσε στο διαστημα η τιμη σε κάποιες ασφαλιστικές 

 

29 λεπτά πριν, Burgos είπε

Η anytime όμως δεν καλύπτει αυτοκίνητο για 60Κ. Μέχρι 30 νομίζω καλύπτει είτε ασφαλίσεις ΚΙΑ είτε Ferrari.

Επίσης το ασφάλιστρο που πληρώνω είναι μέσω της Mercedes. Φέτος που πήρα προσφορές από 3-4 εταιρίες έφευγε στα 1400-1500.

Γενικά είναι πολλές οι παράμετροι που καθορίζουν το ασφάλιστρο. Αξία, ιπποδύναμη, μοντέλο, περιοχή. Όλα παίζουν ρόλο

παίζει καποια πουστια που δεν εχω καταλάβει. η anytime αν τους παρεις τηλ οντος δε το αναλαμβάνουν κ σου λενε εως 30κ η 40 κ , το εχω ακουσει και απο αλλους. Αν το κανεις ονλινε ισχυει το ποσο ασφαλισης.. δε σου κανω υποδειξη στο αναφερω να ριξεις μια ματια μπας κ γλυτώσεις καποια χρήματα. 

image.png.9319a8fcf16e86cb4ef705343617d821.png

κ μιας κ το βρήκα 1100 έκανε η μικτη μαζι με κατι αλλα εξτρά που χε στο τέλος 

Επεξ/σία από sndev
Δημοσ.

Έχουμε ξεφύγει από το θέμα του τόπικ αλλά μόλις μπήκα να πάρω προσφορά online από την Anytime και με αφήνει να κάνω μόνο την στάνταρ ασφάλεια που καλύπτει μόνο όσα απαιτούνται από τη νομοθεσία. Η μικτή δεν είναι διαθέσιμη λέει για το όχημα μου. Μέγιστη αξία οχήματος μου έχει 56950€. Πολύ μακριά από τα 80000€ που είναι ασφαλισμένο τώρα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Burgos είπε

Έχουμε ξεφύγει από το θέμα του τόπικ αλλά μόλις μπήκα να πάρω προσφορά online από την Anytime και με αφήνει να κάνω μόνο την στάνταρ ασφάλεια που καλύπτει μόνο όσα απαιτούνται από τη νομοθεσία. Η μικτή δεν είναι διαθέσιμη λέει για το όχημα μου. Μέγιστη αξία οχήματος μου έχει 56950€. Πολύ μακριά από τα 80000€ που είναι ασφαλισμένο τώρα.

Όχι δε συμφωνώ, το κόστος ασφάλισης ενός ηλεκτρικού είναι μέρος για την απόφαση κάποιος να πάει προς ηλεκτρικό. Όταν κάτοχοι λένε τις εμπειρίες τους κάποιοι θεωρώ βοηθούνται όσοι το σκευτονται κ παίρνουν κ μια καλή γεύση για το πόσο κοστίζει κατι. Επίσης Να πχ λες εσύ στο δικό σου δε προσφερετε καν μικτή και ξέρεις κάτι; Μπήκα από περιέργεια να δω κ για το δικό μου τώρα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι μπορούσα να το αυξήσω έως 60000+ το όριο κ τώρα δε με αφήνει. Το αλλάξανε

Άρα σε μικτες ασφαλιες για ηλεκτρικό ο αγοραστής πρέπει να ξέρει ότι κοστίζει  παραπάνω από θερμικό η δε σε καλύπτει καν στην αξία του όπως στη περίπτωση σου. Δεν είναι ένα αρνητικό που πρέπει να προστεθεί σε μια απόφαση;

Επεξ/σία από sndev
Δημοσ.
16 ώρες πριν, Joshua21 είπε

 

Ούτε καν, τα ασφάλιστρα υπολογίζονται με βάση πολλά περισσότερα δεδομένα από όσα νομίζεις, την ηλικία του οδηγού, την περιοχή που βρίσκεται, την μάρκα/μοντέλο/ιπποδύναμη του αυτοκινήτου, κτλ κτλ. Επίσης μέχρι πρόσφατα δεν υπήρχε ανταγωνισμός, οι περισσότερες ασφαλιστικές δεν έδιναν καν δυνατότητα ασφάλισης ηλεκτρικού, ούτε τώρα την δίνουν όλες.

image.png.51eecdde8521446d3932c3150cd189b2.png

16 ώρες πριν, korakios είπε

0,16554 βγαίνει η τελική με τις λοιπές χρεώσεις , για το νυχτερινό ,

την ημέρα 0,2365 (υποθέτω είσαι <1600kw/τετράμηνο)

λογικά θα σου φτάνουν οι ώρες φόρτισης για τα χλμ που θα κάνεις στην πόλη

Απλά το νου σου με τις μπαταρίες να μην έχει μπει χέρι (υποθέτω σε μτχ θα πας)

Ναι, έχεις δίκιο για τις χρεώσεις.
Θα γίνει έλεγχος στην αντιπροσωπεία, εννοείται, και λεπτομερής μέτρηση στη μπαταρία.
Μπορεί οι εκτιμήσεις μου να είναι λάθος. Αν δεν είναι, και με βολέψει και μου αρέσει το ηλεκτρικό, θα πάω σε ένα με μεγαλύτερη αυτονομία. μεσαίου μεγέθους, μιας και τα παιδιά πλέον μεγάλωσαν και δεν κουβαλάω 1 τόνο πράγματα για ένα ΣΚ.

 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, unforgiven είπε


Μπορεί οι εκτιμήσεις μου να είναι λάθος. Αν δεν είναι, και με βολέψει και μου αρέσει το ηλεκτρικό, θα πάω σε ένα με μεγαλύτερη αυτονομία. μεσαίου μεγέθους, μιας και τα παιδιά πλέον μεγάλωσαν και δεν κουβαλάω 1 τόνο πράγματα για ένα ΣΚ.

 

Επειδή πιστεύω ότι έτσι και μπεις σε ηλεκτρικό δεν υπάρχει επιστροφή και αν κάτι αρχικά σε χαλάει θα προσαρμοστείς , θα σου πρότεινα ,τον χειμώνα να νοικιάσεις ένα μεσαίο ηλεκτρικό καμία βδομάδα να το ψάξεις με την ησυχία σου και μετά να προχωρήσεις σε οποιαδήποτε αγορά.

 

  • Like 2
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, unforgiven είπε

image.png.51eecdde8521446d3932c3150cd189b2.png

Σε ευχαριστώ που με επιβεβαιώνεις, αυτή η φωτό λέει ότι ακριβώς ισχυρίστηκα και εγώ, με εξαίρεση αυτό με την ιπποδύναμη που δεν το αναφέρει καν.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Σε ευχαριστώ που με επιβεβαιώνεις, αυτή η φωτό λέει ότι ακριβώς ισχυρίστηκα και εγώ, με εξαίρεση αυτό με την ιπποδύναμη που δεν το αναφέρει καν.

- Τα ασφάλιστρα είναι ίδια σε ηλεκτρικά και θερμικά.
- Ούτε καν, τα ασφάλιστρα υπολογίζονται με βάση πολλά περισσότερα δεδομένα από όσα νομίζεις.
- "Το κόστος λοιπόν της ασφάλειας δεν διαφέρει λόγω ηλεκτροκίνησης"
- Σε ευχαριστώ που με επιβεβαιώνεις.

Δημοσ.
22 ώρες πριν, sndev είπε

όσοι έχετε στη κατοχή σας ηλεκτρικό έχετε και θερμικό ? αν έχετε, τι χρήση του κάνετε μετα την απόκτηση του ηλεκτρικού?

Εννοείται πως έχουμε και θερμικό. Δύο. Έχω καταθέσει πινακίδες. Ακόμα και διακοπές με το LEAF πηγαίνουμε, υπάρχουν πλέον αρκετοί ταχυφορτιστές που καλύπτουν κάθε διαδρομή με ελάχιστη επιβάρυνση σε χρόνο.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, sndev είπε

Επειδή πιστεύω ότι έτσι και μπεις σε ηλεκτρικό δεν υπάρχει επιστροφή και αν κάτι αρχικά σε χαλάει θα προσαρμοστείς , θα σου πρότεινα ,τον χειμώνα να νοικιάσεις ένα μεσαίο ηλεκτρικό καμία βδομάδα να το ψάξεις με την ησυχία σου και μετά να προχωρήσεις σε οποιαδήποτε αγορά.

Πιστεύω πως είναι εντελώς λάθος να δοκιμάσει κάποιο μεσαίο εφόσον αυτό που τον ενδιαφέρει είναι κάποιο mini (στην ουσία 3 κατηγορίες κάτω), το σωστό είναι να δοκιμάσει κάποιο ίδιας κατηγορίας, ή ακόμα καλύτερα ακριβώς το μοντέλο που τον ενδιαφέρει.

2 ώρες πριν, unforgiven είπε

- Τα ασφάλιστρα είναι ίδια σε ηλεκτρικά και θερμικά.
- Ούτε καν, τα ασφάλιστρα υπολογίζονται με βάση πολλά περισσότερα δεδομένα από όσα νομίζεις.
- "Το κόστος λοιπόν της ασφάλειας δεν διαφέρει λόγω ηλεκτροκίνησης"
- Σε ευχαριστώ που με επιβεβαιώνεις.

Μην μπερδεύεσαι, το "Ούτε καν, τα ασφάλιστρα υπολογίζονται με βάση πολλά περισσότερα δεδομένα από όσα νομίζεις" που έγραψα ήταν απάντηση στο "Τα ασφαλιστρα υπολογιζονται με βαση την αξια του αυτοκινητου και τις καλυψεις που θελεις".

  • Like 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Όπως έγραψα και παραπάνω ξεχνάς να υπολογίσεις τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις, άσε που αυτές τις τιμές δεν θα τις έχεις για πάντα.

οι τιμές που παραθέτει παραπάνω είναι ΜΕ τις ρυθμιζόμενες.

13 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Έχει πολύ πλάκα πάντως που οι φανατισμένοι με την ηλεκτροκίνηση όποτε τους συμφέρει τα m3 "μόνο με supercars συγκρίνονται", "ξεφτιλίζουν όποιο θερμικό συναντούν στον δρόμο" κτλ, και όποτε δεν τους συμφέρει είναι "οικογενειακά sedan"

Είναι οικογενειακά sedan με επιδόσεις supercar.

13 ώρες πριν, sndev είπε

Α επίσης είδα ότι εκτός από ΑΒ η ΔΕΗ βαζει κ σε Σκλαβενίτη φορτιστές. Γενικά δε ξέρω αν παίρνουν κονδύλια και βάζουν τοτέμ αφού λίγοι φορτίζουν για την ώρα εκτός σπιτιού αλλά γίνεται μεγάλη προσπάθεια να πάει ο κόσμος προς τα εκεί. Δεν εξετάζω αν υπάρχουν χρήματα ο άλλος να πάει σε ηλεκτρικό, εάν βολεύει η αν συμφαιρει, απλά καταγραφω τη τάση που πάει να περάσει με κάθε τρόπο 

Η τοποθέτηση φορτιστών σε parking Super Market, ιδίως σε όσων ο χώρος στάθμευσης κλείνει το βράδυ, είναι εντελώς παράλογη. Τα αναφέρουμε σχεδόν σε κάθε εκπομπή, ενώ στην παρακάτω λίστα το σχολιάζω σε τουλάχιστον 3-4 επεισόδια:

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Thanar είπε

οι τιμές που παραθέτει παραπάνω είναι ΜΕ τις ρυθμιζόμενες.

Δεν παίζει, και αυτό επειδή οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις δεν είναι σταθερές, μεταβάλλονται ανάλογα με το ύψος της τετραμηνιαίας κατανάλωσης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν παίζει, και αυτό επειδή οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις δεν είναι σταθερές, μεταβάλλονται ανάλογα με το ύψος της τετραμηνιαίας κατανάλωσης.

Στο μειωμένο (νυχτερινό) τιμολόγιο, οι ρυθμιζόμενες δεν μεταβάλλονται αισθητά με το ύψος της κατανάλωσης. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο το φορτίζεις σ' αυτό το τιμολόγιο. Κάποιοι από εμάς εδώ σ' αυτό το νήμα, έχουμε 4 χρόνια ηλεκτρικά αυτοκίνητα, λες να μην ξέρω πώς πάνε οι χρεώσεις; Η επιβάρρυνσή μου από τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις για τη φόρτιση του αυτοκινήτου μου το τελευταίο τετράμηνο ήταν €17 για τις 707kWh που κατανάλωσα. €0.024 πάνω στα €0,076 / kWh που έχω συμβόλαιο με τη ΔΕΗ, μαζί με ΦΠΑ όλα πάνε σαφώς κάτω από €0.13/kWh τελική.

Screen Shot 2022-07-19 at 13.02.58.png

Screen Shot 2022-07-19 at 13.08.25.png

Επεξ/σία από Thanar
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Thanar είπε

Είναι οικογενειακά sedan με επιδόσεις supercar.

Μόνο στη μία από τις επιδόσεις τους μπορεί να συγκριθεί με supercar, στην επιτάχυνση από στάση (και αυτή λειψή γιατί στις περισσότερες περιπτώσεις δεν είναι επαναλήψιμη) στις υπόλοιπες επιδόσεις ούτε για αστείο.

3 λεπτά πριν, Thanar είπε

Στο μειωμένο (νυχτερινό) τιμολόγιο, οι ρυθμιζόμενες δεν μεταβάλλονται αισθητά με το ύψος της κατανάλωσης. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο το φορτίζεις σ' αυτό το τιμολόγιο.

Ο ισχυρισμός σου όμως αφορούσε τις τιμές που παρέθεσε ο φίλος παραπάνω, δλδ ημέρας και νύχτας, και όχι μόνο νύχτας που λες τώρα.

Επίσης μια και το ανέφερες μια χαρά αισθητά είναι τα 3 λεπτά ανά κιλοβατώρα που χρεώνονται ως ΥΚΩ στο νυχτερινό για κατανάλωση πάνω από 2.000KWh σε σχέση με τα 0,0690€ (σχεδόν μισό λεπτό) για τις πρώτες 1600, μιλάμε για σχεδόν 2,5 λεπτά διαφορά...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Επίσης μια και το ανέφερες μια χαρά αισθητά είναι τα 3 λεπτά ανά κιλοβατώρα που χρεώνονται ως ΥΚΩ στο νυχτερινό για κατανάλωση πάνω από 2.000KWh σε σχέση με τα 0,0690€ (σχεδόν μισό λεπτό) για τις πρώτες 1600, μιλάμε για σχεδόν 2,5 λεπτά διαφορά...

Όσο και να κάψεις σε νυχτερινό, πάνω από €0.17/kWh τελική τιμή ΔΕΝ θα πας. Αυτό μας ενδιαφέρει, και αυτό ισχυριζόμαστε, και μ' αυτό κάνουμε τους υπολογισμούς. Παίρνουμε τη χειρότερη περίπτωση. Για να κάψεις πάνω από 2000kWh σε 4 μήνες, σημαίνει πάνω από 1500kWh για το αυτοκίνητο, που σημαίνει 3χιλ χλμ το μήνα! Ας είμαστε ρεαλιστικοί...

Επεξ/σία από Thanar

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...