gpapadakis Δημοσ. 15 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) https://www.newsauto.gr/newsmoto/to-ilektriko-scooter-seat-mo-sta-chromata-tis-ellinikis-astinomias/ Για καταδιωξη δεν κανει, αλλα για απλη περιπολια ειναι μια χαρα. Δεν ξερω βεβαια αν θα ειναι ανετο για δικαβαλο απο θεμα σελας και αναρτησεων... και δειτε και το μελλον: https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/hyundai-n-vision-74/ (Η huyndai εχει ηδη κυκλοφορησει σκετο υδρογονοκινητο) Επεξ/σία 15 Ιουλίου 2022 από gpapadakis
gbras Δημοσ. 15 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2022 Καλα υδρογονοκινητο αυτοκινητο δεν θα δεις ποτε. Η ουσιαστικη ειδηση ειναι οτι η Hyundai/KIA ειναι ανερχομενη δυναμη στα ηλεκτρικα αυτοκινητα και αν συνεχισει ετσι θα ειναι η toyota του μελλοντος. Ισως να καταφερει να υποσκελισει και την tesla. Απιθανο μεν αλλα οχι αδυνατο. 1
LongTom Δημοσ. 16 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2022 22 ώρες πριν, gpapadakis είπε και δειτε και το μελλον: https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/hyundai-n-vision-74/ (Η huyndai εχει ηδη κυκλοφορησει σκετο υδρογονοκινητο) Μάλλον retro inspired ημι-πρωτότυπο παρά "το μέλλον". Υδρογόνο σε Ι.Χ. δεν βλέπω πολύ κίνηση. Ψόφια πράματα, ιδίως τώρα που ακόμη και η τουότα, η τελευταία μεγάλη κολλημένη με την μπάλα, τα παράτησε και πήγε σε ηλεκτρικά. Σε επαγγελματικά από την άλλη, έχει πολλά να δώσει σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις σε φορτηγά/κατασκευαστικά. 1
gpapadakis Δημοσ. 16 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Σκεφτειτε το αλλιως, εχεις το αμαξι με το lpg σου που εχει και τη βενζινουλα του, που σου δινει και περισσοτερη αυτονομια και δεν κινδυνευεις να μεινεις οταν τελειωσει το lpg. Παρομοια αν εχεις το υδρογονο σου, αυξανει η αυτονομια του ηλεκτρικου σου, δεν ειναι ευκολο να μεινεις απο μπαταρια πλεον, και δε χρειαζεται να ψαχνεις για φορτιστη στην κολοπετινιτσα. Το πετρελαιο θα παρει ποδι αρχικα στα επαγγελματικα απο ηλεκτρικα και υδρογονοκινητα, και σιγα σιγα στα επιβατικα (που πλην ταξι δεν επρεπε να ειχε μπει εξαρχης). https://www.imerisia.gr/epiheiriseis/energeia/47598_dei-kai-motor-oil-mpainoyn-sto-prasino-ydrogono-idryontas-ti-hellenic Επεξ/σία 16 Ιουλίου 2022 από gpapadakis
gbras Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 3 ώρες πριν, gpapadakis είπε και δε χρειαζεται να ψαχνεις για φορτιστη στην κολοπετινιτσα Μαλλον το αναποδο θα ισχυει, θα ψαχνεις πρατηριο υδρογονου στην "κολοπετινιτσα" και δεν θα βρισκεις. Το υδρογονο θα αντικαταστησει το φυσικο αεριο μονο σε κεντρικες εγκαταστασεις, για παραγωγη ενεργειας και επισης θα μπαινει ως ενα ποσοστο στο δικτο φυσικου αεριου. Δεν προκειται να υπαρξει χρηση πουθενα αλλου. Πιο πιθανο ειναι να χρησιμοποιηθει για παραγωγη αμμωνιας και αυτη να γινει πιο "κοινο" καυσιμο. 1
apostolosapok Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Στις 7/7/2022 στις 12:42 ΠΜ, Burgos είπε Αυτό με τα βενζινάδικα πάντως μου φαίνεται το πιο άβολο απ'όλα. Προσωπικά όταν πηγαίνω σούπερ μάρκετ το βάζω να φορτίζει 30-40 λεπτά, κάνω τα ψώνια μου και λέω ότι έχω φορτισμένη μπαταρία. Στο βενζινάδικο τι σκατά να κάνεις 40 λεπτά; Να κοιτιέσαι με τον βενζινά; Βαριέμαι και μόνο που το γράφω, όχι να το κάνω κιόλας. Στα βενζινάδικα μπαίνουν dc chargers που μπορείς να φορτίσεις πολύ ποιο γρήγορα από τα 22kw AC. 1
LongTom Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 14 ώρες πριν, gpapadakis είπε Σκεφτειτε το αλλιως, εχεις το αμαξι με το lpg σου που εχει και τη βενζινουλα του, που σου δινει και περισσοτερη αυτονομια και δεν κινδυνευεις να μεινεις οταν τελειωσει το lpg. Παρομοια αν εχεις το υδρογονο σου, αυξανει η αυτονομια του ηλεκτρικου σου, δεν ειναι ευκολο να μεινεις απο μπαταρια πλεον, και δε χρειαζεται να ψαχνεις για φορτιστη στην κολοπετινιτσα. Το πετρελαιο θα παρει ποδι αρχικα στα επαγγελματικα απο ηλεκτρικα και υδρογονοκινητα, και σιγα σιγα στα επιβατικα (που πλην ταξι δεν επρεπε να ειχε μπει εξαρχης). https://www.imerisia.gr/epiheiriseis/energeia/47598_dei-kai-motor-oil-mpainoyn-sto-prasino-ydrogono-idryontas-ti-hellenic Όπως έγραψα εδώ και αλλού, το υδρογόνο στα Ι.Χ. (ως κυψέλη καυσίμου, όχι ως εναλλακτικό σε ICE) είναι κάτι που δεν φαίνεται να τραβάει. Για πολλούς λόγους, οι οποίοι έχουν αναλυθεί πολλάκις. Από την μικρή απόδοση σε σχέση με τα καθαρά ηλεκτρικά έως τις δυσκολίες μεταφοράς σε σχέση με το ρεύμα. Η ουσία βέβαια είναι ότι ούτε η βιομηχανία (OEM), ούτε οι κρατικοί φορείς δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το θέμα "υδρογόνο σε Ι.Χ." σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό είναι που καθορίζει τι πρέπει να περιμένεις στο άμεσο μέλλον. Όταν υπάρχουν επενδύσεις από ιδιώτες και από οργανισμούς, τότε εκεί είναι αυτό που θα δεις και στο δρόμο την επόμενη πενταετία. Όπως ξαναέγραψα τα πράγματα είναι διαφορετικά στο χώρο των επαγγελματικών οχημάτων που υπάρχει έντονο ενδιαφέρον-δραστηριότητα. 2
@11h Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 22 minutes ago, apostolosapok said: Στα βενζινάδικα μπαίνουν dc chargers που μπορείς να φορτίσεις πολύ ποιο γρήγορα από τα 22kw AC. θα πρέπει να επενδύσουν σε DC Fast Chargers και να βρούν κοντά στο MW παροχή για να φορτίζουν ελάχιστα αυτοκίνητα ανα 10-30' που δεν θα καλύπτουν το κόστος λειτουργίας τους. Δυνατότητα στο δίκτυο δεν υπάρχει, υποδομές φόρτισης δεν υπάρχουν, κεφάλαια δεν υπάρχουν, οι μονάδες ηλεκτροπαραγωγής βασίζονται σε πανάκριβα εισαγόμενα καύσιμα που δεν ξέρουμε άν την άλλη εβδομάδα θα υπάρχουν (και να υπάρχουν δεν ξέρουμε για πόσο θα μπορούμε λόγω κόστους να τα αγοράζουμε). Κατά τ' άλλα όλα καλά. 1 2
apostolosapok Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 1 ώρα πριν, @11h είπε θα πρέπει να επενδύσουν σε DC Fast Chargers και να βρούν κοντά στο MW παροχή για να φορτίζουν ελάχιστα αυτοκίνητα ανα 10-30' που δεν θα καλύπτουν το κόστος λειτουργίας τους. Δυνατότητα στο δίκτυο δεν υπάρχει, υποδομές φόρτισης δεν υπάρχουν, κεφάλαια δεν υπάρχουν, οι μονάδες ηλεκτροπαραγωγής βασίζονται σε πανάκριβα εισαγόμενα καύσιμα που δεν ξέρουμε άν την άλλη εβδομάδα θα υπάρχουν (και να υπάρχουν δεν ξέρουμε για πόσο θα μπορούμε λόγω κόστους να τα αγοράζουμε). Κατά τ' άλλα όλα καλά. Γιατί να μην καλύπτουν το κόστος λειτουργίας τους όσο θέλουν μπορούν να χρεώσουν για την γρήγορη φόρτιση και θα το πληρώσεις αν πρέπει να φορτίσεις εκείνη την ώρα. Επίσης μπορεί να πάρεις καφέ / τσιγάρα / φαγητό όσο περιμένεις οπότε κερδίζουν και από εκεί. Υποδομές φόρτισης υπάρχουν αρκετές σε σχέση με το πόσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν , στο dei blue app οπότε έχω τσεκάρει σταθμούς φόρτισης είναι σχεδόν όλοι κενοί. Για επαρχία ναι δεν υπάρχουν σοβαρές υποδομές ακόμα άλλα δεν υπάρχουν και ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Δυνατότητα στο δίκτυο υπάρχει ακόμα. Πρέπει να επενδύσουμε όμως σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και σε παραγωγή υδρογόνου που είναι απόλυτα εφικτό αλλά δεν συμφέρει αυτούς που μας πουλάνε τα πανάκριβα καύσιμα. 1
gbras Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 2 ώρες πριν, @11h είπε θα πρέπει να επενδύσουν σε DC Fast Chargers και να βρούν κοντά στο MW παροχή για να φορτίζουν ελάχιστα αυτοκίνητα ανα 10-30' που δεν θα καλύπτουν το κόστος λειτουργίας τους. Δυνατότητα στο δίκτυο δεν υπάρχει, υποδομές φόρτισης δεν υπάρχουν, κεφάλαια δεν υπάρχουν, οι μονάδες ηλεκτροπαραγωγής βασίζονται σε πανάκριβα εισαγόμενα καύσιμα που δεν ξέρουμε άν την άλλη εβδομάδα θα υπάρχουν (και να υπάρχουν δεν ξέρουμε για πόσο θα μπορούμε λόγω κόστους να τα αγοράζουμε). Κατά τ' άλλα όλα καλά. Γιατί γράφεις για πράγματα που έχεις άγνοια ; Σου είπε κανείς ότι είσαι υποχρεωμένος να γράψεις κάτι και ας μην έχεις ιδέα ; 1
@11h Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 4 hours ago, apostolosapok said: Γιατί να μην καλύπτουν το κόστος λειτουργίας τους όσο θέλουν μπορούν να χρεώσουν για την γρήγορη φόρτιση και θα το πληρώσεις αν πρέπει να φορτίσεις εκείνη την ώρα αυτό θα ίσχυε μόνο άν η ζήτηση ήταν ανελαστική και δεν υπήρχε ανταγωνισμός απο την είσοδο νέων παικτών στην αγορά (ακριβως το αντιθετο απο αυτό που ισχύει δηλαδή). Οι περισσότεροι άν η τιμή είναι είναι υψηλή θα φορτίζουν αλλού/αλλιώς (το κάνουν ήδη κάνουν και χωρίς fast chargers). 4 hours ago, apostolosapok said: Επίσης μπορεί να πάρεις καφέ / τσιγάρα / φαγητό όσο περιμένεις οπότε κερδίζουν και από εκεί. απο την πώληση ψιλικών; ή θα επεκταθούν και στην εστίαση; 4 hours ago, apostolosapok said: Υποδομές φόρτισης υπάρχουν αρκετές σε σχέση με το πόσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ελάχιστες υποδομές για ελάχιστα αυτοκίνητα. And yet... 4 hours ago, apostolosapok said: στο dei blue app οπότε έχω τσεκάρει σταθμούς φόρτισης είναι σχεδόν όλοι κενοί. γιατι χρησιμοποιούν το σύστημα τιμολόγησης που ανέφερες πιο πάνω. Τα ελάχιστα ηλεκτρικά που κυκλοφορούνε στην Ελλάδα, παρά την περιορισμένη αυτονομία βρίσκουν τρόπο να φορτίζουν φθηνα το βράδυ σπίτι. 4 hours ago, apostolosapok said: Δυνατότητα στο δίκτυο υπάρχει ακόμα. ναί, με το παρόντα ρυθμό υιοθέτησης της ηλεκτροκίνησης δεν θα έχει πρόβλημα 4 hours ago, apostolosapok said: Πρέπει να επενδύσουμε όμως σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και σε παραγωγή υδρογόνου που είναι απόλυτα εφικτό αλλά δεν συμφέρει αυτούς που μας πουλάνε τα πανάκριβα καύσιμα. Για να λαβουμε αποφασεις σχετικα για το ενεργειακο μέλλον της χώρας χρειαζόμαστε χρείαζομαστε πλάνο δεκαετιών, κεφάλαια και πολιτική και οικονομική αυτονομία. Εμείς δεν έχουμε τίποτα απο αυτά. Μοιραία θα μας πασάρουν όποια λύση βολέυει τους άλλους. 3 hours ago, gbras said: Γιατί γράφεις για πράγματα που έχεις άγνοια ; Σου είπε κανείς ότι είσαι υποχρεωμένος να γράψεις κάτι και ας μην έχεις ιδέα ; στο εαυτό σου να το απευθύνεις αυτο, μην κάνεις quote εμένα. Η συντριπτική πλειοψηφία δεν θεωρει το να πληρωνεί παραπάνω λεφτά για να ταξιδεύει στη δεξιά λωρίδα μαζί με τα φορτηγά χωρίς να ξέρει άν θα φτάσει ως καλή ιδέα. Άν έχεις προβλημα με αυτό, πρόβλημα σου. Επεξ/σία 17 Ιουλίου 2022 από @11h 1 2
unforgiven Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Πάντως έχω ψηθεί πολύ άσχημα για να πάρω ένα μικρό, μεταχειρισμένο, αυτοκίνητο πόλης. Πέρα από το κόστος αρχικής αγοράς, δεν βρίσκω κάποιο μείον για τη χρήση που το προορίζω. Κοιτάζω eUP, Smart For Four ή Leaf. Αν και το κόστος είναι κάτι σχετικό, μιας και όλα τα μικρά αυτοκίνητα πόλης έχουν τιμές στον Θεό. 1
Joshua21 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 21 λεπτά πριν, unforgiven είπε Πάντως έχω ψηθεί πολύ άσχημα για να πάρω ένα μικρό, μεταχειρισμένο, αυτοκίνητο πόλης. Πέρα από το κόστος αρχικής αγοράς, δεν βρίσκω κάποιο μείον για τη χρήση που το προορίζω. Κοιτάζω eUP, Smart For Four ή Leaf. Αν και το κόστος είναι κάτι σχετικό, μιας και όλα τα μικρά αυτοκίνητα πόλης έχουν τιμές στον Θεό. Όλη η ουσία είναι στα bold, αν έχεις λυμένα όλα τα προβλήματα των ηλεκτρικών (αυτονομία, ιδιωτικός χώρος στάθμευσης με δυνατότητα φόρτισης, κτλ), και δεν έχεις θέμα με το κόστος αρχικής αγοράς, προχώρα το. Αρκεί να έχεις υπόψιν πως απόσβεση ίσως να μην κάνεις και ποτέ. Πάντως δεν διαφωνώ ότι όλα τα μικρά αυτοκίνητα πόλης έχουν τιμές στο θεό, παρόλα αυτά οι διαφορές συνεχίζουν να είναι τεράστιες, σε μερικές περιπτώσεις ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό κοστίζει σχεδόν τα διπλά από ένα αντίστοιχο θερμικό (πχ e-up). Επίσης το leaf δεν έχει καμία σχέση με αυτοκίνητο πόλης, μικρομεσαίο είναι. 2
Thanar Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 22 ώρες πριν, @11h είπε Δυνατότητα στο δίκτυο δεν υπάρχει, υποδομές φόρτισης δεν υπάρχουν, κεφάλαια δεν υπάρχουν, οι μονάδες ηλεκτροπαραγωγής βασίζονται σε πανάκριβα εισαγόμενα καύσιμα που δεν ξέρουμε άν την άλλη εβδομάδα θα υπάρχουν (και να υπάρχουν δεν ξέρουμε για πόσο θα μπορούμε λόγω κόστους να τα αγοράζουμε). Κατά τ' άλλα όλα καλά. Σύμφωνα με τον ίδιο τον ΔΕΔΔΗΕ, το δίκτυο της Ελλάδας όπως ήταν το 2020, θα άντεχε ήδη 350χιλ ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με ελάχιστες επεμβάσεις! Αλλά όχι, ο "στις 11 η ώρα" ξέρει καλύτερα... Σύμφωνα με τα μηνιαία δελτία του ΑΔΜΗΕ, η χώρα μας τρέχει ήδη με άνω του 50% ενέργεια από ΑΠΕ, αλλά όχι, ο "στις 11 η ώρα" ξέρει πως αγοράζουμε πανάκριβα καύσιμα που "την άλλη εβδομάδα δεν θα υπάρχουν", ενώ οι βενζίνες και τα ντίζελ είναι εγχώρια, και αναβλύζουν από μόνα τους στις αντλίες!... 3 1
unforgiven Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 15 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Όλη η ουσία είναι στα bold, αν έχεις λυμένα όλα τα προβλήματα των ηλεκτρικών (αυτονομία, ιδιωτικός χώρος στάθμευσης με δυνατότητα φόρτισης, κτλ), και δεν έχεις θέμα με το κόστος αρχικής αγοράς, προχώρα το. Αρκεί να έχεις υπόψιν πως απόσβεση ίσως να μην κάνεις και ποτέ. Πάντως δεν διαφωνώ ότι όλα τα μικρά αυτοκίνητα πόλης έχουν τιμές στο θεό, παρόλα αυτά οι διαφορές συνεχίζουν να είναι τεράστιες, σε μερικές περιπτώσεις ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό κοστίζει σχεδόν τα διπλά από ένα αντίστοιχο θερμικό (πχ e-up). Επίσης το leaf δεν έχει καμία σχέση με αυτοκίνητο πόλης, μικρομεσαίο είναι. Ναι. το Leaf είναι πιο μεγάλο, αλλά είναι και πιο προσιτό (σχετικά). Φυσικά έχω μόνιμη θέση στάθμευσης, και στο σπίτι και στη δουλειά, διαφορετικά δεν το σκεφτόμουν. Θέμα απόσβεσης δεν τίθεται, για εμένα, στα αυτοκίνητα. Θα έχω ένα μικρό, πολιτισμένο αυτοκινητάκι, το οποίο δνε θα θέλει συντήρηση και θα κινείται με ελάχιστο κόστος. Με σημερινές τιμές, μέσα στην πόλη, το κυρίως αυτοκίνητό μου, θέλει 35 λεπτά το χιλιόμετρο βενζίνη. Αν τα βάλω κάτω, τα 15 χιλιάρικα που θα δώσω με το ηλεκτρικό, μου φτάνουν για πολλά χιλιόμετρα. Αλλά η τεράστια κατανάλωσή του μου δημιουργεί άγχος, και δεν σου κρύβω, πως αποφεύγω τις μετακινήσεις. Θέλω να πω πως η απόσβεση, δεν είναι πάντα θέμα μιας διαίρεσης, μιας και η διάθεση που έχεις καθημερινά, δεν μετριέται με ευρώ. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα